Wel jammer, al mijn vrienden zijn regular, dus als we dan GOS door het park gaan spelen dan moet ik altijd andersquote:
Misschien zie je het wel met de IP camquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:27 schreef groggy het volgende:
Wat is een goede ip camera op ebay van een paar tientjes voor gebruik binnen in huis?
Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Wat heb je tegen duiven?quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:41 schreef FreaZ het volgende:
Zojuist dan maar een Hubsan X4 v2 gekocht![]()
Over 2 weekjes op duivenjacht
Eerst waren het er 2, nu zijn het er 50 ofzo. Ze poepen alles onder. Gister ben ik nog gebombardeerd tijdens de bbqquote:
Gewoon luchtbuks halen, vanaf 18 jaar gewoon legaal en zonder vergunning, alleen even ongeladen vervoeren in de auto of in een gitaar/etc-tas naar huis.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:41 schreef FreaZ het volgende:
Zojuist dan maar een Hubsan X4 v2 gekocht![]()
Over 2 weekjes op duivenjacht
Maar op duiven schieten is niet legaal. Als de buren de politie bellen...quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:27 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Gewoon luchtbuks halen, vanaf 18 jaar gewoon legaal en zonder vergunning, alleen even ongeladen vervoeren in de auto of in een gitaar/etc-tas naar huis.
"Da was ik heul nie, dat waren van die jochies die hier wel vaker rotzooi trappen."quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:28 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Maar op duiven schieten is niet legaal. Als de buren de politie bellen...
Ach, 100+ euro's voor een buks of ~50 euro voor een quadje + spare parts (zojuist 2 accu's, oplaadkabeltje voor 5 stuks, 2x spare blades besteld) die ik ook nog voor de fun kan gebruiken. Heb niet de ruimte om leuk met een buks te knallenquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:29 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
"Da was ik heul nie, dat waren van die jochies die hier wel vaker rotzooi trappen."
Wansview of tenvis modelletjes zijn redelijk goedkoop.. die NON HD versies dan..quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:27 schreef groggy het volgende:
Wat is een goede ip camera op ebay van een paar tientjes voor gebruik binnen in huis?
Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Voor thuis gebruik wel...quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:43 schreef Goddelijker het volgende:
Goed beeld, ook wel prijzig! (Voor China-shopping-begrippen)
Ja, dat is zo.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:45 schreef Downstar het volgende:
[..]
Voor thuis gebruik wel...
mocht je een eigen zaak hebben dan is het de een van de beste aankopen die je kan doen..
die beelden die je nu soms ziet op opsporings verzocht, die zijn nog minder dan het beeld van die goedkope 800x640 ip cams![]()
maar je hebt gelijk, de HD versie is bijna 3 x een goedkoper versie..
hmm valt ook wel mee een simpel pc'tje of thinclient met simpele nas of netwerkschijfquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:50 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, dat is zo.
Alleen is vaak de opname-/opslag-apparatuur vrij duur.
Schiet de HD ook door het raam? Het verschil is echt enorm, alsof er geen raam tussenzit.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:40 schreef Downstar het volgende:
[..]
Wansview of tenvis modelletjes zijn redelijk goedkoop.. die NON HD versies dan..
voor binnenshuis prima te doen.. ( heb er 3 thuis)
maargoed toch moet ik zeggen sinds ik een HD versie heb, ik liever wat meer zou uitgeven en voor een HD model..
Voornamelijk de scherpte (dúh!) is veel beter, maar ook de kleuren lijken echter..
(een non hd versie kan ook goede kleuren hebben, maar dan moet hij wel een IR CUT hebben)
voor de rest heb ik nog nooit 25 a 30 FPS gehaald met de goedkopere modellen,
daar zit een te goedkope chipset in die het niet aan kan, Zowel bedraad als niet bedraad loop ik tegen een max van 10 a 15 FPS.. Met het HD model wat ik heb (wansview NCH 536m) haal ik zelfss draadloos nog gewoon 25 a 30 FPS..
[ afbeelding ]
hier zie je de verschillen wel van mijn cams
links is vanaf de zelfde positie als rechts, door het raam dus inderdaad..quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:58 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Schiet de HD ook door het raam? Het verschil is echt enorm, alsof er geen raam tussenzit.
Heb je ook foto's van in het donker? Dat verschil wil ik weleens zien.
In mijn tuigbuurt gebeurt altijd iets, kan ik mooi op youtube uploaden![]()
Zo'n aso familie op de hoek, Turken autobedrijf.... altijd raak via het zolderraam![]()
Ik heb die goedkope dingen die voor binnen bedoeld zijn gewoon buiten hangenquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:40 schreef Downstar het volgende:
[..]
Wansview of tenvis modelletjes zijn redelijk goedkoop.. die NON HD versies dan..
voor binnenshuis prima te doen.. ( heb er 3 thuis)
maargoed toch moet ik zeggen sinds ik een HD versie heb, ik liever wat meer zou uitgeven en voor een HD model..
Voornamelijk de scherpte (dúh!) is veel beter, maar ook de kleuren lijken echter..
(een non hd versie kan ook goede kleuren hebben, maar dan moet hij wel een IR CUT hebben)
voor de rest heb ik nog nooit 25 a 30 FPS gehaald met de goedkopere modellen,
daar zit een te goedkope chipset in die het niet aan kan, Zowel bedraad als niet bedraad loop ik tegen een max van 10 a 15 FPS.. Met het HD model wat ik heb (wansview NCH 536m) haal ik zelfss draadloos nog gewoon 25 a 30 FPS..
[ afbeelding ]
hier zie je de verschillen wel van mijn cams
Ik heb er ook 1 in beheer die gewoon buiten onder een luifel hangt.. geen probleem zolang die maar vocht en vriesvrij hangtquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:50 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik heb die goedkope dingen die voor binnen bedoeld zijn gewoon buiten hangen
Vriesvrij in Nederlandquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:52 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik heb er ook 1 in beheer die gewoon buiten onder een luifel hangt.. geen probleem zolang die maar vocht en vriesvrij hangt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |