Zeker wetenquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:03 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Maar met jou kunnen we lachen
[ afbeelding ]
Je telefoon gewoon gebruiken?quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:52 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Zeker weten
Op een andere noot. Ik wil voor aankomend jaar een voice recorder gaan gebruiken om colleges op te nemen. Ik zit al wat rond te loeren hier in de NL'se webshops, maar ik heb geen flauw idee waar ik op moet letten. Toen bedacht ik me: Hé, kun je die dingen ook in China halen. En ja hoor, genoeg hits.
Mijn vraag aan jullie: heeft iemand ervaring met die dingen en/of weet je waar je op moet letten?
G3 = klonk héél ver wegquote:
quote:
Zou eens gaan zoeken of Takstar die dingen heeft; is wel audio spul met een aardige kwaliteitquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:52 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Zeker weten
Op een andere noot. Ik wil voor aankomend jaar een voice recorder gaan gebruiken om colleges op te nemen. Ik zit al wat rond te loeren hier in de NL'se webshops, maar ik heb geen flauw idee waar ik op moet letten. Toen bedacht ik me: Hé, kun je die dingen ook in China halen. En ja hoor, genoeg hits.
Mijn vraag aan jullie: heeft iemand ervaring met die dingen en/of weet je waar je op moet letten?
Telefoon gaat inderdaad niet (goed) werken; dat is voor korte afstanden niet voor verder weg.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:58 schreef FreaZ het volgende:
[..]
G3 = klonk héél ver weg
Legend = waardeloos veel ruis
Dus telefoon lijkt me geen optie. Nu een F1 opkomst, maar verwacht er dus niet veel van. Al helemaal niet in een volle collegezaal. Daarom dacht ik aan een voice recorder.
Koop iets fatsoenlijks of gebruik een gsm.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:52 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Zeker weten
Valt me een beetje van je tegenquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:08 schreef shiznuts het volgende:
Die heb ik en is zwaar goed inderdaad, die Zoom H1.
Ik denk niet dat die China no-budget dingetjes beter zijn dan een mp3-spelert met mic of een smartphone...
Je kunt eventueel ook een opzet-mic halen voor smartphones, dat is geloof ik een optie.
Maar beter haal je goed spul, zoals zo'n Zoom of een Tascam.
Je haalt de woorden uit mijn mondquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:11 schreef shiznuts het volgende:
'Audio is technologie'... [ afbeelding ]
Bij conrad moet je gewoon even bestellen als je morgen jarig bent..quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:18 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je haalt de woorden uit mijn mond![]()
In theorie zal er misschien wel iets te koop zijn in China maar welke...
Tja welke, hoeveel geld wil je uitgeven![]()
Ik neem aan dat de H1 voldoende is. Kun je bij Conrad halen + kortingcode van 5 euro![]()
De H2n is ook een optie voor 150, daarna worden ze wel erg prijzig en meer voor het opnemen van live muziek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:20 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Bij conrad moet je gewoon even bestellen als je morgen jarig bent..Ik kreeg laatst 5 euro cadeau voor mijn verjaardag... voor 50 euro aankoop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
7,50 kan soms ook als je boven de 100 euro koopt.
Altijd codes gebruiken bij Conrad![]()
Dit is natuurlijk ultiem maar dan kun je alle vrouwen vergeten![]()
![]()
Ik zal het puur gebruiken voor colleges. Afgelopen jaar gemerkt dat je niet altijd alles kunt bijbenen met aantekeningen maken en de uni geeft opnames alleen aan de minder bedeelden onder ons...quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:18 schreef shiznuts het volgende:
Als je geld hebt de duurste. Als je het goedkoopst uit wilt zijn, de goedkoopste.(Dúh).
Neuh, heel veel mensen die shortfilms schieten en whatnot met spiegelreflexcamera's e.d. gebruiken niet de onboard audio van de camera maar externe audio van de Zoom H1, de Tascam DR-05 of Rode Videomic Pro.
Daar kun je goed bij lezingen e.d. op afstand geluid opnemen ook wel. Zo'n Sony/Philips dingetje is meer een persoonlijke dictafoon, dan een veelzijdige audiorecorder. Een beetje recorder bevat dan overigens ook een line-in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zit niet altijd op dezelfde plek en het kan soms rumoerig zijn. Dan is het fijn als je (ondanks de afstand en de rumoer) toch het college even rustig kunt terug luisteren als je iets nog niet snapt.
Maar jij hebt zelf de H1? Zou die voor bovenstaande voldoen?Nooit te veel geldquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:18 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je haalt de woorden uit mijn mond![]()
In theorie zal er misschien wel iets te koop zijn in China maar welke...
Tja welke, hoeveel geld wil je uitgeven![]()
Ik neem aan dat de H1 voldoende is. Kun je bij Conrad halen + kortingcode van 5 euro![]()
De H2n is ook een optie voor 150, daarna worden ze wel erg prijzig en meer voor het opnemen van live muziek.Toen ik die prijzen zag, dacht ik gelijk; kan da niet cheaper uit china komen?
Ik heb nu het volgende lijstje:
Zoom H1
Zoom H2n
Tascam DR-05
Rode Videomic Pro
Zo'n 150 euro is toch echt wel de max. vind ik. Ik ga van het weekend wel eens vergelijken.Haha, krijg gelijk een B100 gevoelquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:23 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst 5 euro cadeau voor mijn verjaardag... voor 50 euro aankoop.
[ afbeelding ]Regenjas aan en het plaatje is compleet.
Bij conrad kun je het hele jaar door gebruik maken van codes. Bestellen zonder code doen alleen de onwetende![]()
De Shinco, Aigo, Taff, Benji, Tofo, Saff heb ik al met andere merken erop gezien op Taobao, of soms no-brand en lijken me dus OEM / ODM apparaten.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:35 schreef shiznuts het volgende:
Kijk ook eens op een B&H of Amazon.
http://www.bhphotovideo.c(...)248627700+4293918168
Listing van bijvoorbeeld $0-$249.99, resultaten op 'populairste eerst'.
Staan ook reviews bij (voor nog meer reviews Amazon.com/co.uk/.de uiteraard).
En vergeet YouTube niet. Zoals gezegd worden die dingen ook veel als audiorecorder bij video gebruikt.
Misschien kun je ook eens in de webshops, op AliExpress/DHGate en Taobao/Tmall zoeken op 'condenser mic recorder' of iets dat (micro)SD-kaartjes slikt en een line-in heeft. Non-condenser mics zijn i.i.g. B$. Allicht vind je inderdaad ook wel een mooi Chinees merkje á la Takstar of iets.
- Ff gekeken voor je.
Kwam iets van Shinco tegen. Kan je allicht eens proberen voor weinig... De V18 van 445 CNY voor 199 CNY, of V08 van 148.57 CNY voor 109 CNY. Maar puur een snel voorbeeld hoor n.a.v. de eerste pagina zoekresulaten op Taobao . Nog een paar dan maar: de Aigo R5512 , Benjie H660, TOFO X-868, SAFF SF-800, NEWSMY, Hyundai of een Sansui misschien. Die Allbar dingen zien er ook niet al te gek uit. Genoeg te vinden zo te zien. Al is het 1. de vraag of ze puur Chinees zijn en/of überhaupt Engels/Nederlands ondersteunen en dus 2. of ze überhaupt een beetje goed in elkaar steken qua bouw en audio... betwijfel vooral dat laatste namelijk en zou gewoon voor een A-merk gaan.
Best benieuwd naar voorbeelden van die OEM / ODM apparaten en de sound recorders van die merken dan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:06 schreef W00fer het volgende:
[..]
De Shinco, Aigo, Taff, Benji, Tofo, Saff heb ik al met andere merken erop gezien op Taobao, of soms no-brand en lijken me dus OEM / ODM apparaten.
Sowieso.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:07 schreef alxzhu het volgende:
Volgens mij leest Ibood mee. Daar is de Zoom Q2HD in de aanbieding voor 129.95
quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:08 schreef rene90 het volgende:
Voor mensen die willen trouwen maar weinig geld hebben kunnen ook terecht in China
Lijkt me nog wel een keer geinig om zo'n 3-delig pak of alleen colbert o.i.d. te halen. Kost echt geen drol maar verwacht er eerlijk gezegd ook niet veel van.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:19 schreef Downstar het volgende:
Klopt zijn heel erg goedkoop die dingen, en zoals ik de reviews lees erg goed ook nog eens..
heb wel eens voor de grap op gezocht; hier vind je er veel:
http://www.lightinthebox.com/nl/c/bruiloften-feesten_1180
tevens dus met veel reviews en echte fotos..
nadeel met kleding uit china is je kan t niet even aan passen xD
toch heeft lightinthebox instructie manuals/video's die je correct uitleggen hoe je de maten op moet meten
Zoom H1 en als geluid niet toereikend is (niet verstaanbaar of veel omgevingsgeluid) een Takstar richtmicroon op aansluiten? Heb je mooi het omgevingsgeluid weggefilterd.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:52 schreef FreaZ het volgende:
Als ze nou de H1 deden voor een zacht prijsje was ik wéér geld kwijt denk ik.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:07 schreef alxzhu het volgende:
Volgens mij leest Ibood mee. Daar is de Zoom Q2HD in de aanbieding voor 129.95
Ik zocht gewoon op sound recorder en de kastjes zagen er 95% hetzelfde uit. Zeker bij de langwerpige modellen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:16 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Best benieuwd naar voorbeelden van die OEM / ODM apparaten en de sound recorders van die merken dan.
Heb even die youtube clip gezien, ziet er erg goed uit allemaal.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:29 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.china-gadgets.de/gadget/1080p-mobius-kamera/
zozo
Eindelijk is hij erquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:29 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.china-gadgets.de/gadget/1080p-mobius-kamera/
zozo
Ja helaas; bevat waarschijnlijk nog geen nieuwe ambrella chipset (die heb ik helaas nog helemaal niet gezienquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:02 schreef Iemand91 het volgende:
Jammer alleen dat FOV bij 720 erg klein wordt; IMHO te klein.
Het is de enige modus waarin 60p mogelijk is en voor een actioncam is 60p toch wel erg wenselijk. Maar als FOV dan zo klein wordt; nee bedankt.
Dat bleef bij SJ1000 toch beter, maar die heeft weer geen 60p.
Oh, en ik dacht dat Chinezen goed waren met overdadig verpakken:
[ afbeelding ]
Nice; nog een weekje of twee wachten dusquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:08 schreef Catch22- het volgende:
Mijn Pipo S1pro is net gedispatched door BIC
Voortgang is voortgangquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:08 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nice; nog een weekje of twee wachten dus
Have fun!quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:23 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst 5 euro cadeau voor mijn verjaardag... voor 50 euro aankoop.
[ afbeelding ]
• http://www.google.nl/#out(...)ebshops+tp-link+2013quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:37 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Las hier een keer over een TP-Link route met een erg hoog zendvermogen iemand nog enig idee welke dat was?
quote:Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
Ja, daar staat hij dus niet bij.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:42 schreef shiznuts het volgende:
[..]
• http://www.google.nl/#out(...)ebshops+tp-link+2013
Uit de OP namelijk:
[..]
Je geeft aan dat de TP Link WR1043ND een top router is maar je wil nu misschien een nieuwe router kopen? Of gaat het over een andere router van je ouders die misschien vervangen moet worden?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:57 schreef FreaZ het volgende:
TP Link WR1043ND is echt een aanrader. Voor dat geld heb je echt een top router. 2 verdiepingen hoog (oud huis, enkel hout) heb ik nog 5 streepjes.
Zit nu op verzoek van ouders te zoeken naar een extender (via search link van Shiz aan het zoeken), maar misschien dat er gewoon een nieuwe router moet komen.. hmmm
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:04 schreef AceOblivion het volgende:
Kent er iemand trouwens welke sites verborgen delen hebben.
Tot nu toe heb ik alleen het verbogen deel van PriceAngels kunnen ontdekken en de Wish List van DiscoveryBuying.
Zijn er mensen die er nog meer kennen?
Zij hebben zo'n Belkin ding staan (al best oud). Dus misschien dat ik die wel ga vervangen met zo'n TP Link en anders een wifi repeater. Zie 1 type stelselmatig terug keren in deze topic reeks.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:00 schreef zerokil het volgende:
[..]
Je geeft aan dat de TP Link WR1043ND een top router is maar je wil nu misschien een nieuwe router kopen? Of gaat het over een andere router van je ouders die misschien vervangen moet worden?
Er zijn anders genoeg mensen met heel veel klachten over die router. Check Tweakerstopic maar. Ik heb hem ook en ben redelijk tevreden, maar ook die van mij moet wekelijks een keer van de stroom af.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:57 schreef FreaZ het volgende:
TP Link WR1043ND is echt een aanrader. Voor dat geld heb je echt een top router. 2 verdiepingen hoog (oud huis, enkel hout) heb ik nog 5 streepjes.
Zit nu op verzoek van ouders te zoeken naar een extender (via search link van Shiz aan het zoeken), maar misschien dat er gewoon een nieuwe router moet komen.. hmmm
Heb nu 1 van de 4 bestellingen binnen. En tot mijn verbazing was de laatst bestelde het eerst binnenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:34 schreef rene90 het volgende:
Snelheid van pakjes gaat achteruit bij mij, wacht al 22 dagen op een pakje van BIC.
ik vanaf 6 juliquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:34 schreef rene90 het volgende:
Snelheid van pakjes gaat achteruit bij mij, wacht al 22 dagen op een pakje van BIC.
Ik welquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:36 schreef bierjoost het volgende:
Iemand nog behoefte aan een Hubsan X4 v2 (met 4 batterijen en extra props)? Ben er alweer op uitgekeken en bespaart me dan een v&a topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |