Want?quote:
Dat zijn toch converters?quote:
Je geeft zelf aan naar micro usb en dat is microquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Want?
Die heeft een smalle bek, en ik moet 1 met een brede bek hebben.... (die dan in de tablet moet)
hmm ok, Die 1e kun je nog beetje wegwerken. Die tweede steekt echt uit naar rechts.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Want?
Die heeft een smalle bek, en ik moet 1 met een brede bek hebben.... (die dan in de tablet moet)
[..]
Lekker dan...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
Snelle levering...
Heb nu al mijn tablet hoes binnen, en de twee maskers voor op de motor.
kleine opmerking voor de postbode:
[ afbeelding ]
Dat kan echt niet
twitter even de postnl met die foto. Dan wordt de bezorger erop aangesproken.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
Snelle levering...
Heb nu al mijn tablet hoes binnen, en de twee maskers voor op de motor.
kleine opmerking voor de postbode:
[ afbeelding ]
Dat kan echt niet
En dan wordt ie ontslagen, krijgt ie geen geld meer, moeten hij, z'n kinderen en z'n vrouw heel armoedig leven, uiteindelijk wordt ie gek en maakt ie z'n familie + zichzelf dood.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:54 schreef rene90 het volgende:
[..]
twitter even de postnl met die foto. Dan wordt de bezorger erop aangesproken.
gast doe eens normaal af en toe.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:59 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
En dan wordt ie ontslagen, krijgt ie geen geld meer, moeten hij, z'n kinderen en z'n vrouw heel armoedig leven, uiteindelijk wordt ie gek en maakt ie z'n familie + zichzelf dood.
ALLEEN OMDAT JE EEN FOTO STUURT GVD![]()
quote:
Heb je geluk mee, de meeste bellen gewoon aan bij de centrale bellen beneden, en dan moet je zelf maar naar beneden komenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:35 schreef wolferl het volgende:
Pakketjes blijven binnenstromen.
Aliexpress is super, gewoon binnen 10 dagen in huis.
Alleen de pakketbezorger is niet blij.
Hij moet 6 grote trappen lopen, elke dag![]()
Wij hebben geen centrale, en ook geen lift. Het enigste voordeel na 6 jaar wonen daar. Is dat mijn conditie erop vooruit is gegaan.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:36 schreef Downstar het volgende:
[..]
Heb je geluk mee, de meeste bellen gewoon aan bij de centrale bellen beneden, en dan moet je zelf maar naar beneden komen
of ze gooien het in de lift zoals een user hier laatst had
LOL, das wel een leuk idee. En een goed excuus om een Copter of Quadje te kopen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:33 schreef shiznuts het volgende:
Moet je toch maar eens een quadje kopen en er een mandje onder hangen ofzo.
Gooi je hem op V&A? anders ben ik wel geïnteresseerd.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:00 schreef Feyen18 het volgende:
Had inemer de er151 speaker laten verzenden door Zarmark.
Kom ik thuis en wat ligt er............?
En Jawbone Jambox. (gekregen van mijn ouders).
Maar ik zal hem als ik hem binnen heb wel even testen.
En dan gaat hij denk ik maar voor een mooi prijsje weg.
We contacten wel even, ik haal hem eerst wel ff uit de doos om te testen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:26 schreef wolferl het volgende:
[..]
Gooi je hem op V&A? anders ben ik wel geïnteresseerd.
Dus geen Jackass-achtige unboxing?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:47 schreef Feyen18 het volgende:
[..]
We contacten wel even, ik haal hem eerst wel ff uit de doos om te testen.
Ik ga er trouwens geen scheppen zand overheen gooien. :p
Niet zo katten :pquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:46 schreef shiznuts het volgende:
Ga jij toch voor meer bij een site in het Nederlands een verouderde telefoon uit China halen. Maar wat is daar anders aan dan een site in het Engels die goedkoper is? Want zo te lezen is het gewoon dropshipping.
225 USD was herfst/winter vorig jaar misschien nog redelijk geweest, maar inmiddels heb je voor nóg minder de quadcore 3Gs voor. Just sayin'... I wouldn't go for it in a million years.
[..]
Lekker dan... [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:54 schreef rene90 het volgende:
[..]
twitter even de postnl met die foto. Dan wordt de bezorger erop aangesproken.
Ik heb geen twitter, maar ik heb er wel aan gedacht om het op Facebook te droppen....quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:59 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
En dan wordt ie ontslagen, krijgt ie geen geld meer, moeten hij, z'n kinderen en z'n vrouw heel armoedig leven, uiteindelijk wordt ie gek en maakt ie z'n familie + zichzelf dood.
ALLEEN OMDAT JE EEN FOTO STUURT GVD![]()
Laat eens wat kralenwerk zienquote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:11 schreef Amarantha het volgende:
Hell yeah voor het feit dat mijn paypal weer werkt. Goedkoop kralen bestellen enz.. Whoehoe dat gaat me echt geld schelen als ik het niet meer bij Nederlandse webshops hoef te bestellen per kraaltjeWat heb ik Ebay gemist haha!
Waarom dan niet bij de Officiele importeur de advanced kopen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
http://chinadirectsale.nl(...)telefoon-zilver.html
Geen gekke prijs, in vergelijking met de prijzen in de chinese webshops.
Van welke fokker is die site?
Oh ik ben nog maar net begonnen hoor..quote:
Zoals ik al zei, ik wist niet dat ik achter liepquote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:43 schreef davedavy het volgende:
[..]
Waarom dan niet bij de Officiele importeur de advanced kopen?
IK! Mja als ie nu vraagt of t in de lift mag zeg ik meestal wel oke, want dan weet ik dat ie in de lift zit.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:36 schreef Downstar het volgende:
[..]
Heb je geluk mee, de meeste bellen gewoon aan bij de centrale bellen beneden, en dan moet je zelf maar naar beneden komen
of ze gooien het in de lift zoals een user hier laatst had
Funny Cute USB Humping Spot Dog Stress Relieving Gift Toy USB Gadgetquote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:25 schreef FreaZ het volgende:
Iemand enig idee waar je dit kunt kopen in de republic of chinezen?
http://www.dumpert.nl/med(...)ingetje_v_d_dag.html
Echt vet
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:29 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Funny Cute USB Humping Spot Dog Stress Relieving Gift Toy USB Gadget
$5.12
Tevens 1e hit als je zoekt op "dog usb" bij Chinaprices![]()
G3 preorderenquote:Op zondag 21 juli 2013 00:06 schreef davedavy het volgende:
Was van plan ook de G3 te pre orderen, dat zal ik denk ik even uit moeten stellen, heb de namen verkeer doorgegeven bij de vlucht boekingen
Chinaprice-us eens op hdmi connectorquote:Op zondag 21 juli 2013 13:49 schreef wootahH het volgende:
waar kan ik een goedkope hdmi kabel van 7 meter kopen?
ik zie ze alleen van16ft maar die zijn net te kort.
levert dat geen storingen op? ik heb ooit een hdmi splitter gekocht maar daarvan kreeg ik strepen in beeld.quote:Op zondag 21 juli 2013 13:55 schreef rene90 het volgende:
[..]
Chinaprice-us eens op hdmi connector
Dan female naar female dacht ik, zo één tussen 2 kabels zetten en je hebt de lengte die je wilt
Ik verwacht het niet eerlijk gezegd, een splitter is wat anders dan simpelweg een verlengstukje. Je kan het in ieder geval proberen even. Gewoon dat connectortje bestellen en thuis proberen voordat je 2 hdmi kabels besteld. Hoewel ik niet verwacht dat het problemen zal geven.quote:Op zondag 21 juli 2013 13:56 schreef wootahH het volgende:
[..]
levert dat geen storingen op? ik heb ooit een hdmi splitter gekocht maar daarvan kreeg ik strepen in beeld.
M5 vind ik echt niks. Heeft een uitgesmeerde bioscoop bass die naar mijn mening de hele soundstage en details naar beneden haalt. Zou 'em afraden.quote:Op zondag 21 juli 2013 13:37 schreef speciaal het volgende:
Aanbieding van MP4Nation
Brainwavz M5 Earphones (BLACK) Only $27.50
Free Fedex
Normal price $44.50
Aantrekkelijk. Heeft een Sonic Diamond award gekregen van InEarMatters.
Nou ja, bedankt.quote:
Anyhoezels. Wat moet ik dan kopen?quote:Op zondag 21 juli 2013 16:29 schreef shiznuts het volgende:
Anyhoezels. ' 5TH90FF ' voor 9% op alles bij BIC.
Gehele aankomende week (22-28 juli) geldig op 5 aankopen vanwege BIC's 5-jarig jubileum.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:43 schreef davedavy het volgende:
[..]
Waarom dan niet bij de Officiele importeur de advanced kopen?
Geen repeater nodig.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:53 schreef shiznuts het volgende:
In de mail stelden ze zelf bijvoorbeeld een Wi-Fi repeater voor om te halen.
Zou dan 17.75 USD kosten, dus dat zou op zich wel geinig zijn.
Of het Anon Vendetta masker voor nog geen 1.10 USD. Of laatst had ik schroefdraadvet voor zaklampen gehaald. Er is altijd wel iets praktisch te vinden, maar goed het echte verschil ga je natuurlijk merken bij de producten die wat meer aan de prijs zijn en ze verkopen natuurlijk ook smartphones en tablets bijvoorbeeld.
Right back at yaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien nog een quadje ofzo. Eerste moet nog binnen komen maar goed![]()
Eh, je verlengstuk zit ertussen. Dus:quote:Op zondag 21 juli 2013 13:55 schreef rene90 het volgende:
[..]
Chinaprice-us eens op hdmi connector
Dan female naar female dacht ik, zo één tussen 2 kabels zetten en je hebt de lengte die je wilt
bij jouw hdmi kabels misschien. Ik heb gewoon normale hdmi kabels.quote:Op zondag 21 juli 2013 21:06 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Eh, je verlengstuk zit ertussen. Dus:
[MALE-female][male-female][male-FEMALE]
kabel is in de regel inderdaad male-malequote:Op zondag 21 juli 2013 21:29 schreef wootahH het volgende:
[..]
bij jouw hdmi kabels misschien. Ik heb gewoon normale hdmi kabels.
kan gebeuren!quote:Op zondag 21 juli 2013 21:50 schreef funky_fart het volgende:
Ehh... I stand corrected, jullie hebben helegaar gelijk. :-s
Bij Banggood loopt ook nog een actie met de pro, geloof ik. Moet je even de blog van ChinaPrices.ru checken, 15 dollar eraf dan.quote:Op zondag 21 juli 2013 21:53 schreef Catch22- het volgende:
[..]
kan gebeuren!
Ik ga een pipo s1pro bestellen denk ik. 109 dollar en dan 9% eraf
Jammer dat ze de tronsmart quadcore stick niet verkopen, anders had ik die erbij gedaan
die code lijkt niet meer te werkenquote:Op zondag 21 juli 2013 22:10 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Bij Banggood loopt ook nog een actie met de pro, geloof ik. Moet je even de blog van ChinaPrices.ru checken, 15 dollar eraf dan.
Nice. Ben wel weer toe aan een nieuwe tabletquote:Op zondag 21 juli 2013 16:29 schreef shiznuts het volgende:
Denk niet echt dat je daar veel fout aan kunt doen, het ontwerpen van zo'n cutter/stripper...
Anyhoezels. ' 5TH90FF ' voor 9% op alles bij BIC.
Gehele aankomende week (22-28 juli) geldig op 5 aankopen vanwege BIC's 5-jarig jubileum.
Bij de lokale action hebben ze deze tegenwoordig ook voor 7 euro ofzo. alleen met slechter kabeltje.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:13 schreef Fabelaar het volgende:
yessss kanen koptelefoon binnen, kwaliteit vind ik erg goed voor een koptelefoon van 9 euro
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 juli 2013 09:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nice. Ben wel weer toe aan een nieuwe tablet![]()
Of misschien een Android stick halen. Zoveel keus....
Hij ziet er gewoon epic uit en is van een degelijk formaat. De X4 is vast fun, maar eigenlijk te klein. De UdiRC heeft de juiste afmetingen, kan wat liften en biedt een goed platform voor een camera, heeft een toffe en functionele propguard en coole looks (m'n quad hoeft er niet uit te zien als een insect of een ruimteschip). Een Hubsan X4 V2 meets WLToys V929 & Parrot AR Drone star quality zeg maar.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:11 schreef neo2000 het volgende:
Wat maakt deze zo speciaal Shiz? Afgezien van de buurmeisjes-filmcam dan.
Welke 12V tablet heb je? Nooit van gehoord namelijk. En om antwoordt op je vraag te geven: Nee kan niet. Je kan niet met 5V een 12V tablet opladen.quote:Op zondag 21 juli 2013 20:52 schreef RDMKR het volgende:
ik heb een powerbank op het oog met als output 5V, 2.1A en een tablet die ik wil opladen met als input 12V, 2000 mA... dan kan ik door het gebrekkige voltage ze niet op elkaar aansluiten toch? kan iemand dat met zekerheid bevestigen? dunne cylindrische aansluiting zit wel op zowel power bank als tablet.
als tweede vraag: kun je een powerbank op het stroomnet aansluiten voor het opladen en dan je mobiel of tablet daar weer aan aansluiten zodat je ze tegelijk oplaadt? is er een reden waarom dit niet verstandig zou zijn of kan het gewoon?
nog een vraag: als je mobiel helemaal is opgeladen en je hebt hem nog steeds aan de powerbank hangen, gaat de powerbank dan nog steeds langzaam "op"? er staat altijd bij android op het scherm dat je moet disconnecten om energie te besparen, dus denk op basis daarvan dat het antwoord ja is?
is dit niks voor je ? http://www.buyincoins.com/item/33656.htmlquote:Op maandag 22 juli 2013 14:26 schreef Iemand91 het volgende:
Iemand91 zoekt BIC af naar spul wat hij wil hebben i.c.m. Shiz-code maar kan niets vinden...
Spul druppelt hier ook af en toe binnen; vrijdag 2 (52 en 58mm) van de zoveel step up ringen (geen idee waarom 2 als het allemaal van dezelfde seller komt (Fotocola) en niet gewoon alles of juist alles apart.
Vanmorgen hoesje + screenprotector voor Nokia 920 voor een vriend.
Er moet nog genoeg spul komen.
On a side note:
afgelopen woensdagavond iets besteld bij een NL-(vijver)'webshop' en wat een drama is dat zeg. Nog steeds niet binnen (terwijl het gewoon in voorraad zou moeten zijn), ideal betaalt dus wordt ook moeilijk om geld terug te krijgen, slechte opzet qua internetpagina en bel ik net waar m'n bestelling blijft; krijg je zo'n foute ingesproken tape dat hij 29 juli terug is van vakantie![]()
![]()
En ik heb het juist nodig wil het nou juist hebben![]()
EDIT: hierom gaat het; dus als iemand deze nog goedkoop kan vinden (zie prijzen van ¤30)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 juli 2013 18:17 schreef wootahH het volgende:
[..]
is dit niks voor je ? http://www.buyincoins.com/item/33656.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |