Waarom stoort iedereen zich aan dequote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha, die smiley er telkens achteraan hè.
Waarom niet?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom aldoor vulgaire TT i.c.m. de naam van een bepaalde user? :S
Als het maar leidt tot stomend hete seks, anders vind ik het erg ongezond.quote:
Het is je anders wel gelukt, en hoe.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:42 schreef Zosk het volgende:
Kreeg een foutmelding, kon geen topic openen oid.
Niet nodig.quote:
Blauwe ballen is maar niets inderdaad.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:43 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als het maar leidt tot stomend hete seks, anders vind ik het erg ongezond.
Als een baasje, nu liggen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is je anders wel gelukt, en hoe.
Dat wel. Maar mijn mening gooide ik er even tussen gewoon, omdat het kan.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:45 schreef Chai het volgende:
[..]
TT's zijn sowieso niet nodig, alleen KLB SC is voldoende.![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Srsly![]()
Die TT's van zoks .. !
[..]
Waarom stoort iedereen zich aan de-smiley?
Hij is gewoon met mij vergroeid
Wauw, zoks is dominant in bedquote:
Oh echt?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:45 schreef Zosk het volgende:
[..]Ik bedoel de spoiler erna. Klinkt een beetje nep.
Nee, gewoon eten jij.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet nog eten, maar ik heb geen honger.
Heeft iemand een blender en trechter voor mij?
Infuus is ook goed.
me bruffa eet normaal voor 3 uur smiddags 10 broodjes en is formaat stenen muur... gisteren niet ontbijt, gaat gelijk nokkie in de bakker bartquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet nog eten, maar ik heb geen honger.
Heeft iemand een blender en trechter voor mij?
Infuus is ook goed.
Jij mag dat.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat wel. Maar mijn mening gooide ik er even tussen gewoon, omdat het kan.
Word je daar nat van?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wauw, zoks is dominant in bed
Maar wie niet? :Squote:
Ja, meesterquote:
Haha.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
me bruffa eet normaal voor 3 uur smiddags 10 broodjes en is formaat stenen muur... gisteren niet ontbijt, gaat gelijk nokkie in de bakker bart
WEJOOW 10 broodjesquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
me bruffa eet normaal voor 3 uur smiddags 10 broodjes en is formaat stenen muur... gisteren niet ontbijt, gaat gelijk nokkie in de bakker bart
quote:
quote:
Zo rol ik nu eenmaalquote:
quote:
Nou, idd... lijk je zo sterk, ben je zo zwakquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha.Lijkt me wel kut als je zoveel nodig hebt om alleen al overeind te blijven.
Doet je buurvrouw aan de OS mee of zo?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
als kogelstootsterquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Doet je buurvrouw aan de OS mee of zo?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Jij rolt best veel :Squote:
Buurvrouwquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
aparte straat heb jijquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij rolt best veel :S
[..]
Buurvrouwbruffa = brother in straattaal engels
Ah. Heb je geen huis dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij rolt best veel :S
[..]
Oh, te laat.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In het diepe.quote:
Hij is geel.quote:
2.quote:
Ah, had ik het toch goed.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook zoveel overgewicht?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In het diepe.
Ik ben net Adele
Niet, jij :Squote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog dikker, problem?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook zoveel overgewicht?
Ik zag trouwens een mongool in badpak en een zwemband omzich heen in het diepe gedeelte van het zwembad op het water rollen
visueel ingesteld zijn en dan ook nog wat minder verstand hebben dan gemiddeld is raar
Hoe dikker, hoe dieper je roltquote:
quote:
quote:
In de gootquote:
WD is veelste strak voor jou.quote:
Ik zal zo in je goot rollen.quote:
Grapje..quote:
Klinkt dolletjes.quote:
IN BEDquote:
Dat is raar, meestal zijn het juist de slimme mensen die visueel ingesteld zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
visueel ingesteld zijn en dan ook nog wat minder verstand hebben dan gemiddeld is raar
Haha heeft die luiaard downsyndroom?quote:
Dus ik ben slim?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is raar, meestal zijn het juist de slimme mensen die visueel ingesteld zijn.
Ik betwijfel het.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel IQ boven de 100 ja.
Mannen zijn toch altijd visueel ingesteld?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is raar, meestal zijn het juist de slimme mensen die visueel ingesteld zijn.
Geen idee. En wanneer is iemand visueel ingesteld?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mannen zijn toch altijd visueel ingesteld?
Biologische redenen enzo
Ja, dat vind ik een goede vraagquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee. En wanneer is iemand visueel ingesteld?
Van die mensen die zeggen oh ja ik zie het helemaal voor me! ? En dan denken dat ze dat zijn? Terwijl iemand die dat echt is dat anders de hele dag door kan zeggen lijkt me.
Mannen zijn over het algemeen slimmer en hebben dit dus snellerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik een goede vraag![]()
Maar ik dacht dat het algemeen bekend was dat mannen meer visueel zijn ingesteld dan vrouwen.
Inb4 auto's parkeren-skillz
Zal ik niet ontkennen hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mannen zijn over het algemeen slimmer en hebben dit dus sneller
Maar serieus ik zie ALLLLLES voor me, bij bijna elke situatiequote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee. En wanneer is iemand visueel ingesteld?
Van die mensen die zeggen oh ja ik zie het helemaal voor me! ? En dan denken dat ze dat zijn? Terwijl iemand die dat echt is dat anders de hele dag door kan zeggen lijkt me.
Dat laatste is vaak dat vrouwen daar vaak gewoon onzekerder over zijn. Onderzoek toont aan dat vrouwen vaak netter geparkeerd staan, terwijl mannen hem eerder gewoon ietsjes scheef laten staan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik een goede vraag![]()
Maar ik dacht dat het algemeen bekend was dat mannen meer visueel zijn ingesteld dan vrouwen.
Inb4 auto's parkeren-skillz
Is dat ook zo als je op fok zit?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar serieus ik zie ALLLLLES voor me, bij bijna elke situatiezeer irritant.
Ja ik ook, dus vond het altijd raar als mensen dat zeiden van 'ja ik zie het al helemaal voor me!', dan had ik altijd zoiets van doh, hoe wil je dat nou niet zien. [/autist]quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar serieus ik zie ALLLLLES voor me, bij bijna elke situatiezeer irritant.
ohmigado bitch plzquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat laatste is vaak dat vrouwen daar vaak gewoon onzekerder over zijn. Onderzoek toont aan dat vrouwen vaak netter geparkeerd staan, terwijl mannen hem eerder gewoon ietsjes scheef laten staan.
Volgens mij hebben ze wel de potentie om het beter te doen, maar ja, net alsof parkeren zo moeilijk is.
Helaas wel ja...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat ook zo als je op fok zit?
Arme ziel
mannen vinden het in 1 poging goed genoeg en gaan geen moeite doen om nog een paar keer voor en achteruit te rijden. te veel werk voor te weinig resultaatquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja gewoon meer precies in het midden he, niet dat mannen dan kats scheef staan of in de weg.
mannen zijn wat minder netjes misschien. Maar mannen doen het vaak in 1 handeling... vrouwen doen er 10x over, dan mag je dat ook wel verwachten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja gewoon meer precies in het midden he, niet dat mannen dan kats scheef staan of in de weg.
aangezien ik het bijna nooit doe, doe ik het vaak ook niet in 1x perfectquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:19 schreef Salatrel het volgende:
mensen die 4 keer moeten steken bij fileparkeren
Ja dat. Dat zei ik toch ook? Dat mannen wel de potentie hebben.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mannen vinden het in 1 poging goed genoeg en gaan geen moeite doen om nog een paar keer voor en achteruit te rijden. te veel werk voor te weinig resultaat
Ik vind dat zo hatelijk he..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:19 schreef Salatrel het volgende:
goh iemand uit de straat op heterdaad betrapt op het dumpen van grofvuil bij de ondergrondse afvalcontainersnet alsof er iemand gebeld heeft
quote:
ik ben het ook met je eensquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:20 schreef Chai het volgende:
Met rijles vond ik parkeren altijd wel lastig, want dan moest ik altijd van die trucjes gebruiken die ik altijd vergat. Als je spiegel daar en daar is bladiebla.
Kwam er pas achter met zelf rijden dat het met gewoon kijken en zonder die achterlijkheden gewoon makkelijk is.
[..]
Ja dat. Dat zei ik toch ook? Dat mannen wel de potentie hebben.
3 staan daar 3 van die ondergrondse containers en 1 kon je niet eens meer bij zoveel troep stond er omheenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat zo hatelijk he..
Alsof complete wasrekken in zo'n ondergrondse container passen
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
3 staan daar 3 van die ondergrondse containers en 1 kon je niet eens meer bij zoveel troep stond er omheen
Je ligt alvast klaar dus.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
IN BED
En ik ben niet van plan om eruit te komen.
Behalve om even wat fruit te pakken.
Zo kan je het noemen.quote:
ik had laatst een buizerd gevonden op station horst-sevenum (jajaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Meeuwen![]()
Al vond ik het wel zielig dat de bestuurder van de randstadrail een meeuw z'n vleugel overreed.
Meeuw in een boodschappentas gestopt en de dierenambu maar gebeld.
Bestuurder zeg het overigens wel en ging nog naar de meeuw kijken, maar liet em gewoon liggen
Leefde die buizerd nog ?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik had laatst een buizerd gevonden op station horst-sevenum (jaja) dus ik bel na vertrek voor eendierenambulance enzo bellen ze later terug konden ze die vogel niet vonden terwijl ik heel specifiek was geweest bij de melding waar die lag
en zo groot is dat station niet
_!
quote:
Dat zekerquote:
Ahquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Meeuwen![]()
Al vond ik het wel zielig dat de bestuurder van de randstadrail een meeuw z'n vleugel overreed.
Meeuw in een boodschappentas gestopt en de dierenambu maar gebeld.
Bestuurder zeg het overigens wel en ging nog naar de meeuw kijken, maar liet em gewoon liggen
Ik ookquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Eigenlijk heb ik de neiging om dat ook te gaan doen, als ik weer eens op de achtergrond van een foto sta_!
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leefde die buizerd nog ?
geen idee ik kon er niet bij lag aan de andere kant van het hek
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Eigenlijk heb ik de neiging om dat ook te gaan doen, als ik weer eens op de achtergrond van een foto sta_!
Best shockerend als dat voor je neus gebeurd btw.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ahlaatst voor mijn neus werd er een kat aangereden, was rustig op de weg en die gast reed gewoon verder. Dierenambulance liet een uur op zich wachten, 5 min voor ze kwamen was ie dood ..
Ohhh okequote:
quote:
Heb ik ook inderdaad. Net als de hellingproef. Moest het met de handrem, maar met de gewone rem vond ik het veel makkelijker.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:20 schreef Chai het volgende:
Met rijles vond ik parkeren altijd wel lastig, want dan moest ik altijd van die trucjes gebruiken die ik altijd vergat. Als je spiegel daar en daar is bladiebla.
Kwam er pas achter met zelf rijden dat het met gewoon kijken en zonder die achterlijkheden gewoon makkelijk is.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:36 schreef Salatrel het volgende:
mooie romantische foto op het strand
[ afbeelding ]
Klinkt als een leuke vent.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:37 schreef Moeraskat het volgende:
Sinds wanneer is het eten van verse frambozen decadentdie gast kan echt alleen maar lopen zeuren over mij of m'n eten rot baas met z'n peperkoek
Ik stond ook te jankenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Best shockerend als dat voor je neus gebeurd btw.
En het schijnt dat bestuurders niet altijd doorhebben dat ze een beest aanrijden.
Ik zou wel stoppen (niet plotseling!), maar dat geld niet voor iedere bestuurder![]()
Ik had dat ook met een vrouwtjes eend, die werd net aangereden toen ik uit de bus kwam zetten.
Eend midden van de straat geplukt en niemand die ook iets deed ofzo, maar ramptoerist spelen kunnen ze allemaal![]()
Nou ja, die legde na een paar minuten het loodje, want die had zwaar hoofdletsel.
Het eten van peperkoek.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:37 schreef Moeraskat het volgende:
Sinds wanneer is het eten van verse frambozen decadentdie gast kan echt alleen maar lopen zeuren over mij of m'n eten rot baas met z'n peperkoek
Laat je een keer door hem nemen op zijn bureau, dan vind ie je vast wel aardig en krijg je misschien loonsverhoging.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:37 schreef Moeraskat het volgende:
heb ik trek in nu. dankjewelquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het eten van peperkoek.
Dat is pas decadent.
Leuke werkplek heb je.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:37 schreef Moeraskat het volgende:
Graag gedaan.quote:
met peperkoek bedoel ik niet ontbijtkoek overigensquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Ik ga even ontbijten
Werkt vast wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laat je een keer door hem nemen op zijn bureau, dan vind ie je vast wel aardig en krijg je misschien loonsverhoging.
Ik heb laatst zelf ook een kittentje doodgereden. Was wel opslag dood. Alleen mama poes was erbij en dat gemauw ging echt door merg en beenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ahlaatst voor mijn neus werd er een kat aangereden, was rustig op de weg en die gast reed gewoon verder. Dierenambulance liet een uur op zich wachten, 5 min voor ze kwamen was ie dood ..
Als hij toch al sowieso stervende is is het wel fijn als iemand dat kan doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik stond ook te jankenen klopt maar het was nogal een klap dus dat leek me sterk.
Mijn moeder had ooit een eend aangereden en die was er zo slecht aan toe dat papa de nek omdraaide. Maar dat doe je niet bij een katbeestje lag helemaal te trillen, maar handdoek er over gedaan.
schijnbaar niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Best shockerend als dat voor je neus gebeurd btw.
En het schijnt dat bestuurders niet altijd doorhebben dat ze een beest aanrijden.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:40 schreef Salatrel het volgende:
zoniet dan is bobby nog op zoek naar een stagiair
dus toen ben je maar snel doorgereden?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb laatst zelf ook een kittentje doodgereden. Was wel opslag dood. Alleen mama poes was erbij en dat gemauw ging echt door merg en been
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:40 schreef Salatrel het volgende:
zoniet dan is bobby nog op zoek naar een stagiair
Nee ook maar even over mama poes heen gereden zodat hij dat gemauw niet hoefde te horen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dus toen ben je maar snel doorgereden?
Nee we hadden hem eerst bij het hek neergelegd waar mama poes heen ging, wellicht dat daar mensen woonden waarvan het beestje was. Maar volgende dag heeft Dqod poesje opgehaald en begraven.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dus toen ben je maar snel doorgereden?
quote:
Er was verder niemand, was laat in de avond. En het was meer inwendig denk ik. En ik kan dat niet, dan durf ik mijn eigen kat nooit meer aan te kijkenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Als hij toch al sowieso stervende is is het wel fijn als iemand dat kan doen.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ook maar even over mama poes heen gereden zodat hij dat gemauw niet hoefde te horen.
[..]
Nee ook maar even over mama poes heen gereden zodat hij dat gemauw niet hoefde te horen.
she knowsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
dan durf ik mijn eigen kat nooit meer aan te kijken
Laatst een hele auto in mijn grille. Ik merkte het echt niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
schijnbaar niet.
ik heb eens een vrouw zijn rijden met een fazant in de grille van de auto, dat moet je toch merken
Ik zou dat ook niet durven, dat moet je ook gewoon in 1x goed doen en als je niet lukt moet je wel doorgaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Er was verder niemand, was laat in de avond. En het was meer inwendig denk ik. En ik kan dat niet, dan durf ik mijn eigen kat nooit meer aan te kijken
[..]
dat is onze vrachtwagen chauffeur ook een gelukt op een gladde rotonde , maar die had het wel snel doorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laatst een hele auto in mijn grille. Ik merkte het echt niet.
Ach ja als ik selder sla opquote:
quote:
neuk jouquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik sliep pas nadat ik de katten eten had gegeven, rond half 8Fuck me right
Maar jij bent al uit bed.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik sliep pas nadat ik de katten eten had gegeven, rond half 8Fuck me right
Wat een zuurpruim zeg.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ach ja als ik selder sla op
Mn brood eet zegt hij dat ik er niet te veel van moet eten. Als ik pestokaas eet dan kijkt hij vies.. Altijd iets en alst nu om te lachen is vind ik dat niet erg maar dit blijft en hij meent het nog ook :/
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Gelukkig ben ik niet de enige.
Ik heb bij best veel bedrijven gewerkt of stage gelopen maar zo'n janksmoel heb ik nog nooit meegemaaktquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mn brood eet zegt hij dat ik er niet te veel van moet eten. Als ik pestokaas eet dan kijkt hij vies.. Altijd iets en alst nu om te lachen is vind ik dat niet erg maar dit blijft en hij meent het nog ook :/
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:49 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb van 5 tot 9 geslapen en ben fitter dan wanneer ik nu pas wakker zou worden
Vakantietijd he.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat gaat hier iedereen laat slapen_!
Pestokaas?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Appels denk ikquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat een zuurpruim zeg.Wat vind hij dan wel lekker, of goed genoeg?
's nachts is er nog best wat te belevenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, true..quote:
Nee pestokaasquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Pestokaas?Of bedoel je dat je pesto op de kaas hebt gedaan?
Ik ging half 4 'slapen' maar toen ging m'n kat op jacht naar muggen op m'n bed en de muggen vielen mij ook de hele tijd lastigquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
nee hoor ... gisteravond 11 uur lag ik erinquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fijne vent.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kopen in de supermarkt. Oh wacht, die hebben ze bij jou niet.
bij de kaasboerquote:
Klopt, de 2 dichtst bijzijnde supermarkten zijn best groot, maar hebben een belachelijk klein assortiment.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
dat ene hardstyle nummer die je toen zocht?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:53 schreef Allure_ het volgende:
WD ik heb HET nummer![]()
die jongen had 'm naar mn telefoon gestuurd, want hij wist dat ik het anders weer zou vergeten. Maar dat had ie vorige week al gedaan en ik zie het nu pas
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:
Aan vakantie? Ik heb dan ook 2 wekenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, true..
In september moet ik er ook aan geloven
Moeraspoesquote:
quote:
Nee, ik heb vanaf mei al vakantie.. En moet in september weer beginnenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Aan vakantie? Ik heb dan ook 2 weken
ze mag dr kamer eens opruimenquote:
OH LOOK OREOquote:
goed hoor mevrouwquote:
Ohquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik heb vanaf mei al vakantie.. En moet in september weer beginnen
Ga je nog ergens heen ?quote:
Nee dat niet. Ben begin dit jaar al weg geweest.quote:
Waar ben je heen geweest?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee dat niet. Ben begin dit jaar al weg geweest.
USA. Florida om precies te zijn, tenminste, daar ben ik het langst geweest.quote:
jezus tering in een kranteknipsel wtf waar vind je die billen nogquote:
Ah tofquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
USA. Florida om precies te zijn, tenminste, daar ben ik het langst geweest.
Nu.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Die hebben we wel, ga er een keer voor kijken als ik er aan denk.
Het zit je diep he?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
jezus tering in een kranteknipsel wtf waar vind je die billen nogniet nederlands in elk geval.
Ik kan er echt niet meer tegen, nee. Help mij.quote:
Mijn bff heeft zulke.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
jezus tering in een kranteknipsel wtf waar vind je die billen nogniet nederlands in elk geval.
Mozy?quote:
Kun je beter naar Texas gaanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah tof![]()
Dat lijkt me wel wat, ook qua eten btw
Neequote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet meer tegen, nee. Help mij.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kun je beter naar Texas gaanSpareribs e.d
Oke, ik geloof je wel hoor. Stuur haar naar mijquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar die kan dat wel bevestigen.
Ze is al bezet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke, ik geloof je wel hoor. Stuur haar naar mij
Alles kan kapotquote:
Die heet bij mij 'whihio'quote:
Bij mij "Gniffel"quote:
quote:
quote:
Ik ook bijna niet meer.quote:
Oh, dus al die offline berichten lees je ook niet. :Squote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook bijna niet meer.
Oude tijden herleven wel, als ik dat ding aanslinger.
ik zie sporadisch nog namen staan bij messenger als ik mijn hotmail checkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook bijna niet meer.
Ik lees alles, mattiequote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, dus al die offline berichten lees je ook niet. :S
Ik ook van mijn oude hotmail jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:29 schreef n8n het volgende:
[..]
ik zie sporadisch nog namen staan bij messenger als ik mijn hotmail check
staat altijd open thuis, maar gebruik het nog maar met een paar mensenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook bijna niet meer.
Steeds minder mensen gebruiken het ook eigenlijkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
staat altijd open thuis, maar gebruik het nog maar met een paar mensen
Op jou, wat?quote:
ik gebruik toch liever MSN dan wa / sms. dat getyp op zo'n mobielquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Steeds minder mensen gebruiken het ook eigenlijk![]()
Sinds WA /sms/ etc
Uiteraard!quote:
nja, ik ken nog wel redelijk wat mensen die niet whatsappenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Steeds minder mensen gebruiken het ook eigenlijk![]()
Sinds WA /sms/ etc
Oh, die was er al een paar dagen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:33 schreef remi1986 het volgende:
The.Dictator.2012.UNRATED.720p.BRRip.XviD.AC3-ViSiON
vanavond ff checken
Ik vind smsen echt vreselijkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik gebruik toch liever MSN dan wa / sms. dat getyp op zo'n mobiel
Ja hoiquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, ik ken nog wel redelijk wat mensen die niet whatsappen
Ja, wat ?quote:
Gisteren gedownloadquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:33 schreef remi1986 het volgende:
vanavond ff checken
Ik heb niet eens een telefoon momenteelquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, ik ken nog wel redelijk wat mensen die niet whatsappen
Die film is echt pure kanker, Sacha Baron Cohen heeft zijn zieligheidsgraad echt overstegenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:33 schreef remi1986 het volgende:
vanavond ff checken
Dan is het goed?quote:
Denk je even om je taalgebruik?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die film is echt pure kanker, Sacha Baron Cohen heeft zijn zieligheidsgraad echt overstegen
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een telefoon momenteel, doe alles via facebook
Nee kwijt gemaakt, maar ik had sws geen WA.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kapot gemaakt op de boerderie?
ik die die WA groepsgesprekken wel zwaar irritant
Heb je zo'n Nokia nog gemaakt van hennep en porselijn en dan NOG kapotquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wist voorheen serieus niet dat dat kon..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:35 schreef n8n het volgende:
chat er sowieso nog iemand via iets anders dan facebook?
in 5 minuten 200 berichtenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
msnquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:35 schreef n8n het volgende:
chat er sowieso nog iemand via iets anders dan facebook?
Oh, wordt er een aparte taal in gesproken behalve Engels? Vaak toch hard coded in de vroegere releases.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:34 schreef remi1986 het volgende:
[..]
o ja kan wel, zie hem nu met subs
Mijn telefoon is samen met mij in het water geflikkerd en deed het daarna nog. Terwijl die niet speciaal waterproof is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je zo'n Nokia nog gemaakt van hennep en porselijn en dan NOG kapot
Al tijden, on point. Lig al nachten wakker door te denken om een kennis te bezwangerenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wow wow, 2NutZ is klaar voor het vaderschap
en dat ding blijft maar trillen in je broekzakquote:
Ja, weet ik niet eigenlijkquote:
Gvd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Al tijden, on point. Lig al nachten wakker door te denken om een kennis te bezwangeren
denk dat nog minder mensen nog msn gebruiken. ken vrijwel niemand die zo nog te bereiken is. kan ook komen omdat vrijwel iedereen die ik ken een mac heeft (en ouder dan 12 is)quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
msn
niet iedereen heeft facebook
Dat is wel iets wat ik mis bij smartphones, dat geklik/gekraak van de toetsenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind smsen echt vreselijk![]()
Mijn telefoon kraakt er zo van
Geen iPhone dusquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn telefoon is samen met mij in het water geflikkerd en deed het daarna nog. Terwijl die niet speciaal waterproof is.
Ik heb een speciale telefoonquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is wel iets wat ik mis bij smartphones, dat geklik/gekraak van de toetsen
En ook nog serieus...quote:
Nee, ik vind van niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, weet ik niet eigenlijk
Geen bericht is goed bericht toch?
als mijn geluid uit gaat trilt ie ook niet meerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dat ding blijft maar trillen in je broekzak
ik ken nog genoeg mensen die een beetje in de tijd zijn blijven hangen en vandaar nog msn gebruikenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:37 schreef n8n het volgende:
[..]
denk dat nog minder mensen nog msn gebruiken. ken vrijwel niemand die zo nog te bereiken is. kan ook komen omdat vrijwel iedereen die ik ken een mac heeft (en ouder dan 12 is)
Fuuuuuuuuuuuuuquote:
MSN is dan ook wel echt een belachelijk groot en zwaar programma voor wat je ermee kan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:37 schreef n8n het volgende:
[..]
denk dat nog minder mensen nog msn gebruiken. ken vrijwel niemand die zo nog te bereiken is. kan ook komen omdat vrijwel iedereen die ik ken een mac heeft (en ouder dan 12 is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |