abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115284002
misschien heeft iemand hem meegenomen om op te laten zetten _O-
pi_115284009
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_115284018
quote:
Ben jij dat?
Welkom op FOK!
pi_115284054
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:27 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ik had laatst een buizerd gevonden op station horst-sevenum (jaja :')) dus ik bel na vertrek voor eendierenambulance enzo bellen ze later terug konden ze die vogel niet vonden terwijl ik heel specifiek was geweest bij de melding waar die lag :') en zo groot is dat station niet :')_!
Leefde die buizerd nog ?

Ja, ik was dus ook bang dat iemand die meeuw zou meenemen, maar het was al 11 uur in de avond, dus daar bij die tramhalte wachten zag ik ook niet echt zitten :P
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_115284059
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:28 schreef Zosk het volgende:

[..]

Ben jij dat?
die op de achtergrond? ja.
pi_115284072
quote:
_O- _O- _O-

Eigenlijk heb ik de neiging om dat ook te gaan doen, als ik weer eens op de achtergrond van een foto sta :') _!
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_115284079
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:27 schreef Zosk het volgende:

[..]

Kinky. :@
Dat zeker :@
pi_115284083
quote:
9s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Meeuwen :')

Al vond ik het wel zielig dat de bestuurder van de randstadrail een meeuw z'n vleugel overreed.
Meeuw in een boodschappentas gestopt en de dierenambu maar gebeld.

Bestuurder zeg het overigens wel en ging nog naar de meeuw kijken, maar liet em gewoon liggen :')
Ah ;( laatst voor mijn neus werd er een kat aangereden, was rustig op de weg en die gast reed gewoon verder. Dierenambulance liet een uur op zich wachten, 5 min voor ze kwamen was ie dood ..
All good things are wild and free.
pi_115284088
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:30 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

die op de achtergrond? ja.
Wil je aub nooit meer foto's van jezelf plaatsen hier? Bedankt.
Welkom op FOK!
pi_115284097
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Eigenlijk heb ik de neiging om dat ook te gaan doen, als ik weer eens op de achtergrond van een foto sta :') _!
Ik ook :')
pi_115284098
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Leefde die buizerd nog ?

geen idee ik kon er niet bij lag aan de andere kant van het hek
pi_115284140
quote:

[..]

_O- _O- _O-

pi_115284175
quote:
9s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:30 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ah ;( laatst voor mijn neus werd er een kat aangereden, was rustig op de weg en die gast reed gewoon verder. Dierenambulance liet een uur op zich wachten, 5 min voor ze kwamen was ie dood ..
Best shockerend als dat voor je neus gebeurd btw.
En het schijnt dat bestuurders niet altijd doorhebben dat ze een beest aanrijden.
Ik zou wel stoppen (niet plotseling!), maar dat geld niet voor iedere bestuurder :P

Ik had dat ook met een vrouwtjes eend, die werd net aangereden toen ik uit de bus kwam zetten.
Eend midden van de straat geplukt en niemand die ook iets deed ofzo, maar ramptoerist spelen kunnen ze allemaal :')
Nou ja, die legde na een paar minuten het loodje, want die had zwaar hoofdletsel. ;(
pi_115284202
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:31 schreef Salatrel het volgende:

[..]

Ohhh oke :P
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:32 schreef Salatrel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:')
pi_115284227
quote:

[..]

Dat zeker :@
Ja. :@
Welkom op FOK!
pi_115284247
altijd leuk .. even met de 152cm TV spelen hier .. wat full hd video's afspelen. Mijn baas wilde zien hoe dat eruit zag :)
pi_115284259
mooie romantische foto op het strand

pi_115284269
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:20 schreef Chai het volgende:
Met rijles vond ik parkeren altijd wel lastig, want dan moest ik altijd van die trucjes gebruiken die ik altijd vergat. Als je spiegel daar en daar is bladiebla.

Kwam er pas achter met zelf rijden dat het met gewoon kijken en zonder die achterlijkheden gewoon makkelijk is. :')
Heb ik ook inderdaad. Net als de hellingproef. Moest het met de handrem, maar met de gewone rem vond ik het veel makkelijker.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_115284276
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:36 schreef Salatrel het volgende:
mooie romantische foto op het strand

[ afbeelding ]
  woensdag 8 augustus 2012 @ 12:37:07 #140
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_115284279
Sinds wanneer is het eten van verse frambozen decadent :') die gast kan echt alleen maar lopen zeuren over mij of m'n eten rot baas met z'n peperkoek
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_115284303
quote:
8s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:37 schreef Moeraskat het volgende:
Sinds wanneer is het eten van verse frambozen decadent :') die gast kan echt alleen maar lopen zeuren over mij of m'n eten rot baas met z'n peperkoek
Klinkt als een leuke vent.
Welkom op FOK!
pi_115284308
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:37 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
TR gedaan.
Welkom op FOK!
pi_115284317
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Best shockerend als dat voor je neus gebeurd btw.
En het schijnt dat bestuurders niet altijd doorhebben dat ze een beest aanrijden.
Ik zou wel stoppen (niet plotseling!), maar dat geld niet voor iedere bestuurder :P

Ik had dat ook met een vrouwtjes eend, die werd net aangereden toen ik uit de bus kwam zetten.
Eend midden van de straat geplukt en niemand die ook iets deed ofzo, maar ramptoerist spelen kunnen ze allemaal :')
Nou ja, die legde na een paar minuten het loodje, want die had zwaar hoofdletsel. ;(
Ik stond ook te janken :@ en klopt maar het was nogal een klap dus dat leek me sterk.

Mijn moeder had ooit een eend aangereden en die was er zo slecht aan toe dat papa de nek omdraaide. Maar dat doe je niet bij een kat :') beestje lag helemaal te trillen, maar handdoek er over gedaan.
All good things are wild and free.
pi_115284322
quote:
Het eten van peperkoek.
Dat is pas decadent.
pi_115284333
quote:
Laat je een keer door hem nemen op zijn bureau, dan vind ie je vast wel aardig en krijg je misschien loonsverhoging.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_115284338
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Het eten van peperkoek.
Dat is pas decadent.
heb ik trek in nu. dankjewel
  woensdag 8 augustus 2012 @ 12:38:50 #147
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_115284351
quote:
Leuke werkplek heb je. :') ;(
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_115284365
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:38 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

heb ik trek in nu. dankjewel
Graag gedaan.
Ik ga even ontbijten :')
pi_115284388
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Graag gedaan.
Ik ga even ontbijten :')
met peperkoek bedoel ik niet ontbijtkoek overigens ;(
pi_115284408
quote:
9s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:38 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Laat je een keer door hem nemen op zijn bureau, dan vind ie je vast wel aardig en krijg je misschien loonsverhoging.
Werkt vast wel.
Welkom op FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')