aangezien ik het bijna nooit doe, doe ik het vaak ook niet in 1x perfectquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:19 schreef Salatrel het volgende:
mensen die 4 keer moeten steken bij fileparkeren
Ja dat. Dat zei ik toch ook? Dat mannen wel de potentie hebben.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mannen vinden het in 1 poging goed genoeg en gaan geen moeite doen om nog een paar keer voor en achteruit te rijden. te veel werk voor te weinig resultaat
Ik vind dat zo hatelijk he..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:19 schreef Salatrel het volgende:
goh iemand uit de straat op heterdaad betrapt op het dumpen van grofvuil bij de ondergrondse afvalcontainersnet alsof er iemand gebeld heeft
quote:
ik ben het ook met je eensquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:20 schreef Chai het volgende:
Met rijles vond ik parkeren altijd wel lastig, want dan moest ik altijd van die trucjes gebruiken die ik altijd vergat. Als je spiegel daar en daar is bladiebla.
Kwam er pas achter met zelf rijden dat het met gewoon kijken en zonder die achterlijkheden gewoon makkelijk is.
[..]
Ja dat. Dat zei ik toch ook? Dat mannen wel de potentie hebben.
3 staan daar 3 van die ondergrondse containers en 1 kon je niet eens meer bij zoveel troep stond er omheenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat zo hatelijk he..
Alsof complete wasrekken in zo'n ondergrondse container passen
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
3 staan daar 3 van die ondergrondse containers en 1 kon je niet eens meer bij zoveel troep stond er omheen
Je ligt alvast klaar dus.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
IN BED
En ik ben niet van plan om eruit te komen.
Behalve om even wat fruit te pakken.
Zo kan je het noemen.quote:
ik had laatst een buizerd gevonden op station horst-sevenum (jajaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Meeuwen![]()
Al vond ik het wel zielig dat de bestuurder van de randstadrail een meeuw z'n vleugel overreed.
Meeuw in een boodschappentas gestopt en de dierenambu maar gebeld.
Bestuurder zeg het overigens wel en ging nog naar de meeuw kijken, maar liet em gewoon liggen
Leefde die buizerd nog ?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik had laatst een buizerd gevonden op station horst-sevenum (jaja) dus ik bel na vertrek voor eendierenambulance enzo bellen ze later terug konden ze die vogel niet vonden terwijl ik heel specifiek was geweest bij de melding waar die lag
en zo groot is dat station niet
_!
quote:
Dat zekerquote:
Ahquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Meeuwen![]()
Al vond ik het wel zielig dat de bestuurder van de randstadrail een meeuw z'n vleugel overreed.
Meeuw in een boodschappentas gestopt en de dierenambu maar gebeld.
Bestuurder zeg het overigens wel en ging nog naar de meeuw kijken, maar liet em gewoon liggen
Ik ookquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Eigenlijk heb ik de neiging om dat ook te gaan doen, als ik weer eens op de achtergrond van een foto sta_!
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leefde die buizerd nog ?
geen idee ik kon er niet bij lag aan de andere kant van het hek
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Eigenlijk heb ik de neiging om dat ook te gaan doen, als ik weer eens op de achtergrond van een foto sta_!
Best shockerend als dat voor je neus gebeurd btw.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ahlaatst voor mijn neus werd er een kat aangereden, was rustig op de weg en die gast reed gewoon verder. Dierenambulance liet een uur op zich wachten, 5 min voor ze kwamen was ie dood ..
Ohhh okequote:
quote:
Heb ik ook inderdaad. Net als de hellingproef. Moest het met de handrem, maar met de gewone rem vond ik het veel makkelijker.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:20 schreef Chai het volgende:
Met rijles vond ik parkeren altijd wel lastig, want dan moest ik altijd van die trucjes gebruiken die ik altijd vergat. Als je spiegel daar en daar is bladiebla.
Kwam er pas achter met zelf rijden dat het met gewoon kijken en zonder die achterlijkheden gewoon makkelijk is.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:36 schreef Salatrel het volgende:
mooie romantische foto op het strand
[ afbeelding ]
Klinkt als een leuke vent.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:37 schreef Moeraskat het volgende:
Sinds wanneer is het eten van verse frambozen decadentdie gast kan echt alleen maar lopen zeuren over mij of m'n eten rot baas met z'n peperkoek
Ik stond ook te jankenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Best shockerend als dat voor je neus gebeurd btw.
En het schijnt dat bestuurders niet altijd doorhebben dat ze een beest aanrijden.
Ik zou wel stoppen (niet plotseling!), maar dat geld niet voor iedere bestuurder![]()
Ik had dat ook met een vrouwtjes eend, die werd net aangereden toen ik uit de bus kwam zetten.
Eend midden van de straat geplukt en niemand die ook iets deed ofzo, maar ramptoerist spelen kunnen ze allemaal![]()
Nou ja, die legde na een paar minuten het loodje, want die had zwaar hoofdletsel.
Het eten van peperkoek.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:37 schreef Moeraskat het volgende:
Sinds wanneer is het eten van verse frambozen decadentdie gast kan echt alleen maar lopen zeuren over mij of m'n eten rot baas met z'n peperkoek
Laat je een keer door hem nemen op zijn bureau, dan vind ie je vast wel aardig en krijg je misschien loonsverhoging.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:37 schreef Moeraskat het volgende:
heb ik trek in nu. dankjewelquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het eten van peperkoek.
Dat is pas decadent.
Leuke werkplek heb je.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:37 schreef Moeraskat het volgende:
Graag gedaan.quote:
met peperkoek bedoel ik niet ontbijtkoek overigensquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Ik ga even ontbijten
Werkt vast wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laat je een keer door hem nemen op zijn bureau, dan vind ie je vast wel aardig en krijg je misschien loonsverhoging.
Ik heb laatst zelf ook een kittentje doodgereden. Was wel opslag dood. Alleen mama poes was erbij en dat gemauw ging echt door merg en beenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ahlaatst voor mijn neus werd er een kat aangereden, was rustig op de weg en die gast reed gewoon verder. Dierenambulance liet een uur op zich wachten, 5 min voor ze kwamen was ie dood ..
Als hij toch al sowieso stervende is is het wel fijn als iemand dat kan doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik stond ook te jankenen klopt maar het was nogal een klap dus dat leek me sterk.
Mijn moeder had ooit een eend aangereden en die was er zo slecht aan toe dat papa de nek omdraaide. Maar dat doe je niet bij een katbeestje lag helemaal te trillen, maar handdoek er over gedaan.
schijnbaar niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Best shockerend als dat voor je neus gebeurd btw.
En het schijnt dat bestuurders niet altijd doorhebben dat ze een beest aanrijden.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:40 schreef Salatrel het volgende:
zoniet dan is bobby nog op zoek naar een stagiair
dus toen ben je maar snel doorgereden?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb laatst zelf ook een kittentje doodgereden. Was wel opslag dood. Alleen mama poes was erbij en dat gemauw ging echt door merg en been
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:40 schreef Salatrel het volgende:
zoniet dan is bobby nog op zoek naar een stagiair
Nee ook maar even over mama poes heen gereden zodat hij dat gemauw niet hoefde te horen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dus toen ben je maar snel doorgereden?
Nee we hadden hem eerst bij het hek neergelegd waar mama poes heen ging, wellicht dat daar mensen woonden waarvan het beestje was. Maar volgende dag heeft Dqod poesje opgehaald en begraven.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dus toen ben je maar snel doorgereden?
quote:
Er was verder niemand, was laat in de avond. En het was meer inwendig denk ik. En ik kan dat niet, dan durf ik mijn eigen kat nooit meer aan te kijkenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Als hij toch al sowieso stervende is is het wel fijn als iemand dat kan doen.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ook maar even over mama poes heen gereden zodat hij dat gemauw niet hoefde te horen.
[..]
Nee ook maar even over mama poes heen gereden zodat hij dat gemauw niet hoefde te horen.
she knowsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
dan durf ik mijn eigen kat nooit meer aan te kijken
Laatst een hele auto in mijn grille. Ik merkte het echt niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
schijnbaar niet.
ik heb eens een vrouw zijn rijden met een fazant in de grille van de auto, dat moet je toch merken
Ik zou dat ook niet durven, dat moet je ook gewoon in 1x goed doen en als je niet lukt moet je wel doorgaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Er was verder niemand, was laat in de avond. En het was meer inwendig denk ik. En ik kan dat niet, dan durf ik mijn eigen kat nooit meer aan te kijken
[..]
dat is onze vrachtwagen chauffeur ook een gelukt op een gladde rotonde , maar die had het wel snel doorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laatst een hele auto in mijn grille. Ik merkte het echt niet.
Ach ja als ik selder sla opquote:
quote:
neuk jouquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik sliep pas nadat ik de katten eten had gegeven, rond half 8Fuck me right
Maar jij bent al uit bed.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik sliep pas nadat ik de katten eten had gegeven, rond half 8Fuck me right
Wat een zuurpruim zeg.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ach ja als ik selder sla op
Mn brood eet zegt hij dat ik er niet te veel van moet eten. Als ik pestokaas eet dan kijkt hij vies.. Altijd iets en alst nu om te lachen is vind ik dat niet erg maar dit blijft en hij meent het nog ook :/
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Gelukkig ben ik niet de enige.
Ik heb bij best veel bedrijven gewerkt of stage gelopen maar zo'n janksmoel heb ik nog nooit meegemaaktquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mn brood eet zegt hij dat ik er niet te veel van moet eten. Als ik pestokaas eet dan kijkt hij vies.. Altijd iets en alst nu om te lachen is vind ik dat niet erg maar dit blijft en hij meent het nog ook :/
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:49 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb van 5 tot 9 geslapen en ben fitter dan wanneer ik nu pas wakker zou worden
Vakantietijd he.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat gaat hier iedereen laat slapen_!
Pestokaas?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Appels denk ikquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat een zuurpruim zeg.Wat vind hij dan wel lekker, of goed genoeg?
's nachts is er nog best wat te belevenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, true..quote:
Nee pestokaasquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Pestokaas?Of bedoel je dat je pesto op de kaas hebt gedaan?
Ik ging half 4 'slapen' maar toen ging m'n kat op jacht naar muggen op m'n bed en de muggen vielen mij ook de hele tijd lastigquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
nee hoor ... gisteravond 11 uur lag ik erinquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fijne vent.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kopen in de supermarkt. Oh wacht, die hebben ze bij jou niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |