Waarom stoort iedereen zich aan dequote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha, die smiley er telkens achteraan hè.
Waarom niet?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom aldoor vulgaire TT i.c.m. de naam van een bepaalde user? :S
Als het maar leidt tot stomend hete seks, anders vind ik het erg ongezond.quote:
Het is je anders wel gelukt, en hoe.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:42 schreef Zosk het volgende:
Kreeg een foutmelding, kon geen topic openen oid.
Niet nodig.quote:
Blauwe ballen is maar niets inderdaad.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:43 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als het maar leidt tot stomend hete seks, anders vind ik het erg ongezond.
Als een baasje, nu liggen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is je anders wel gelukt, en hoe.
Dat wel. Maar mijn mening gooide ik er even tussen gewoon, omdat het kan.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:45 schreef Chai het volgende:
[..]
TT's zijn sowieso niet nodig, alleen KLB SC is voldoende.![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Srsly![]()
Die TT's van zoks .. !
[..]
Waarom stoort iedereen zich aan de-smiley?
Hij is gewoon met mij vergroeid
Wauw, zoks is dominant in bedquote:
Oh echt?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:45 schreef Zosk het volgende:
[..]Ik bedoel de spoiler erna. Klinkt een beetje nep.
Nee, gewoon eten jij.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet nog eten, maar ik heb geen honger.
Heeft iemand een blender en trechter voor mij?
Infuus is ook goed.
me bruffa eet normaal voor 3 uur smiddags 10 broodjes en is formaat stenen muur... gisteren niet ontbijt, gaat gelijk nokkie in de bakker bartquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet nog eten, maar ik heb geen honger.
Heeft iemand een blender en trechter voor mij?
Infuus is ook goed.
Jij mag dat.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat wel. Maar mijn mening gooide ik er even tussen gewoon, omdat het kan.
Word je daar nat van?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wauw, zoks is dominant in bed
Maar wie niet? :Squote:
Ja, meesterquote:
Haha.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
me bruffa eet normaal voor 3 uur smiddags 10 broodjes en is formaat stenen muur... gisteren niet ontbijt, gaat gelijk nokkie in de bakker bart
WEJOOW 10 broodjesquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
me bruffa eet normaal voor 3 uur smiddags 10 broodjes en is formaat stenen muur... gisteren niet ontbijt, gaat gelijk nokkie in de bakker bart
quote:
quote:
Zo rol ik nu eenmaalquote:
quote:
Nou, idd... lijk je zo sterk, ben je zo zwakquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha.Lijkt me wel kut als je zoveel nodig hebt om alleen al overeind te blijven.
Doet je buurvrouw aan de OS mee of zo?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
als kogelstootsterquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Doet je buurvrouw aan de OS mee of zo?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Jij rolt best veel :Squote:
Buurvrouwquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
aparte straat heb jijquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij rolt best veel :S
[..]
Buurvrouwbruffa = brother in straattaal engels
Ah. Heb je geen huis dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij rolt best veel :S
[..]
Oh, te laat.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In het diepe.quote:
Hij is geel.quote:
2.quote:
Ah, had ik het toch goed.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook zoveel overgewicht?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In het diepe.
Ik ben net Adele
Niet, jij :Squote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog dikker, problem?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook zoveel overgewicht?
Ik zag trouwens een mongool in badpak en een zwemband omzich heen in het diepe gedeelte van het zwembad op het water rollen
visueel ingesteld zijn en dan ook nog wat minder verstand hebben dan gemiddeld is raar
Hoe dikker, hoe dieper je roltquote:
quote:
quote:
In de gootquote:
WD is veelste strak voor jou.quote:
Ik zal zo in je goot rollen.quote:
Grapje..quote:
Klinkt dolletjes.quote:
IN BEDquote:
Dat is raar, meestal zijn het juist de slimme mensen die visueel ingesteld zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
visueel ingesteld zijn en dan ook nog wat minder verstand hebben dan gemiddeld is raar
Haha heeft die luiaard downsyndroom?quote:
Dus ik ben slim?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is raar, meestal zijn het juist de slimme mensen die visueel ingesteld zijn.
Ik betwijfel het.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel IQ boven de 100 ja.
Mannen zijn toch altijd visueel ingesteld?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is raar, meestal zijn het juist de slimme mensen die visueel ingesteld zijn.
Geen idee. En wanneer is iemand visueel ingesteld?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mannen zijn toch altijd visueel ingesteld?
Biologische redenen enzo
Ja, dat vind ik een goede vraagquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee. En wanneer is iemand visueel ingesteld?
Van die mensen die zeggen oh ja ik zie het helemaal voor me! ? En dan denken dat ze dat zijn? Terwijl iemand die dat echt is dat anders de hele dag door kan zeggen lijkt me.
Mannen zijn over het algemeen slimmer en hebben dit dus snellerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik een goede vraag![]()
Maar ik dacht dat het algemeen bekend was dat mannen meer visueel zijn ingesteld dan vrouwen.
Inb4 auto's parkeren-skillz
Zal ik niet ontkennen hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mannen zijn over het algemeen slimmer en hebben dit dus sneller
Maar serieus ik zie ALLLLLES voor me, bij bijna elke situatiequote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee. En wanneer is iemand visueel ingesteld?
Van die mensen die zeggen oh ja ik zie het helemaal voor me! ? En dan denken dat ze dat zijn? Terwijl iemand die dat echt is dat anders de hele dag door kan zeggen lijkt me.
Dat laatste is vaak dat vrouwen daar vaak gewoon onzekerder over zijn. Onderzoek toont aan dat vrouwen vaak netter geparkeerd staan, terwijl mannen hem eerder gewoon ietsjes scheef laten staan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik een goede vraag![]()
Maar ik dacht dat het algemeen bekend was dat mannen meer visueel zijn ingesteld dan vrouwen.
Inb4 auto's parkeren-skillz
Is dat ook zo als je op fok zit?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar serieus ik zie ALLLLLES voor me, bij bijna elke situatiezeer irritant.
Ja ik ook, dus vond het altijd raar als mensen dat zeiden van 'ja ik zie het al helemaal voor me!', dan had ik altijd zoiets van doh, hoe wil je dat nou niet zien. [/autist]quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar serieus ik zie ALLLLLES voor me, bij bijna elke situatiezeer irritant.
ohmigado bitch plzquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat laatste is vaak dat vrouwen daar vaak gewoon onzekerder over zijn. Onderzoek toont aan dat vrouwen vaak netter geparkeerd staan, terwijl mannen hem eerder gewoon ietsjes scheef laten staan.
Volgens mij hebben ze wel de potentie om het beter te doen, maar ja, net alsof parkeren zo moeilijk is.
Helaas wel ja...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat ook zo als je op fok zit?
Arme ziel
mannen vinden het in 1 poging goed genoeg en gaan geen moeite doen om nog een paar keer voor en achteruit te rijden. te veel werk voor te weinig resultaatquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja gewoon meer precies in het midden he, niet dat mannen dan kats scheef staan of in de weg.
mannen zijn wat minder netjes misschien. Maar mannen doen het vaak in 1 handeling... vrouwen doen er 10x over, dan mag je dat ook wel verwachten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja gewoon meer precies in het midden he, niet dat mannen dan kats scheef staan of in de weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |