WEJOOW 10 broodjesquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
me bruffa eet normaal voor 3 uur smiddags 10 broodjes en is formaat stenen muur... gisteren niet ontbijt, gaat gelijk nokkie in de bakker bart
quote:
quote:
Zo rol ik nu eenmaalquote:
quote:
Nou, idd... lijk je zo sterk, ben je zo zwakquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha.Lijkt me wel kut als je zoveel nodig hebt om alleen al overeind te blijven.
Doet je buurvrouw aan de OS mee of zo?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
me bruffa eet normaal voor 3 uur smiddags 10 broodjes en is formaat stenen muur... gisteren niet ontbijt, gaat gelijk nokkie in de bakker bart
als kogelstootsterquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Doet je buurvrouw aan de OS mee of zo?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Jij rolt best veel :Squote:
Buurvrouwquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
aparte straat heb jijquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij rolt best veel :S
[..]
Buurvrouwbruffa = brother in straattaal engels
Ah. Heb je geen huis dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij rolt best veel :S
[..]
Oh, te laat.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In het diepe.quote:
Hij is geel.quote:
2.quote:
Ah, had ik het toch goed.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook zoveel overgewicht?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In het diepe.
Ik ben net Adele
Niet, jij :Squote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog dikker, problem?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook zoveel overgewicht?
Ik zag trouwens een mongool in badpak en een zwemband omzich heen in het diepe gedeelte van het zwembad op het water rollen
visueel ingesteld zijn en dan ook nog wat minder verstand hebben dan gemiddeld is raar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |