Haha heeft die luiaard downsyndroom?quote:
Dus ik ben slim?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is raar, meestal zijn het juist de slimme mensen die visueel ingesteld zijn.
Ik betwijfel het.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel IQ boven de 100 ja.
Mannen zijn toch altijd visueel ingesteld?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is raar, meestal zijn het juist de slimme mensen die visueel ingesteld zijn.
Geen idee. En wanneer is iemand visueel ingesteld?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mannen zijn toch altijd visueel ingesteld?
Biologische redenen enzo
Ja, dat vind ik een goede vraagquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee. En wanneer is iemand visueel ingesteld?
Van die mensen die zeggen oh ja ik zie het helemaal voor me! ? En dan denken dat ze dat zijn? Terwijl iemand die dat echt is dat anders de hele dag door kan zeggen lijkt me.
Mannen zijn over het algemeen slimmer en hebben dit dus snellerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik een goede vraag![]()
Maar ik dacht dat het algemeen bekend was dat mannen meer visueel zijn ingesteld dan vrouwen.
Inb4 auto's parkeren-skillz
Zal ik niet ontkennen hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mannen zijn over het algemeen slimmer en hebben dit dus sneller
Maar serieus ik zie ALLLLLES voor me, bij bijna elke situatiequote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee. En wanneer is iemand visueel ingesteld?
Van die mensen die zeggen oh ja ik zie het helemaal voor me! ? En dan denken dat ze dat zijn? Terwijl iemand die dat echt is dat anders de hele dag door kan zeggen lijkt me.
Dat laatste is vaak dat vrouwen daar vaak gewoon onzekerder over zijn. Onderzoek toont aan dat vrouwen vaak netter geparkeerd staan, terwijl mannen hem eerder gewoon ietsjes scheef laten staan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik een goede vraag![]()
Maar ik dacht dat het algemeen bekend was dat mannen meer visueel zijn ingesteld dan vrouwen.
Inb4 auto's parkeren-skillz
Is dat ook zo als je op fok zit?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar serieus ik zie ALLLLLES voor me, bij bijna elke situatiezeer irritant.
Ja ik ook, dus vond het altijd raar als mensen dat zeiden van 'ja ik zie het al helemaal voor me!', dan had ik altijd zoiets van doh, hoe wil je dat nou niet zien. [/autist]quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar serieus ik zie ALLLLLES voor me, bij bijna elke situatiezeer irritant.
ohmigado bitch plzquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat laatste is vaak dat vrouwen daar vaak gewoon onzekerder over zijn. Onderzoek toont aan dat vrouwen vaak netter geparkeerd staan, terwijl mannen hem eerder gewoon ietsjes scheef laten staan.
Volgens mij hebben ze wel de potentie om het beter te doen, maar ja, net alsof parkeren zo moeilijk is.
Helaas wel ja...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat ook zo als je op fok zit?
Arme ziel
mannen vinden het in 1 poging goed genoeg en gaan geen moeite doen om nog een paar keer voor en achteruit te rijden. te veel werk voor te weinig resultaatquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja gewoon meer precies in het midden he, niet dat mannen dan kats scheef staan of in de weg.
mannen zijn wat minder netjes misschien. Maar mannen doen het vaak in 1 handeling... vrouwen doen er 10x over, dan mag je dat ook wel verwachten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja gewoon meer precies in het midden he, niet dat mannen dan kats scheef staan of in de weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |