quote:
Dat zekerquote:
Ahquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Meeuwen![]()
Al vond ik het wel zielig dat de bestuurder van de randstadrail een meeuw z'n vleugel overreed.
Meeuw in een boodschappentas gestopt en de dierenambu maar gebeld.
Bestuurder zeg het overigens wel en ging nog naar de meeuw kijken, maar liet em gewoon liggen
Ik ookquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Eigenlijk heb ik de neiging om dat ook te gaan doen, als ik weer eens op de achtergrond van een foto sta_!
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leefde die buizerd nog ?
geen idee ik kon er niet bij lag aan de andere kant van het hek
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Eigenlijk heb ik de neiging om dat ook te gaan doen, als ik weer eens op de achtergrond van een foto sta_!
Best shockerend als dat voor je neus gebeurd btw.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ahlaatst voor mijn neus werd er een kat aangereden, was rustig op de weg en die gast reed gewoon verder. Dierenambulance liet een uur op zich wachten, 5 min voor ze kwamen was ie dood ..
Ohhh okequote:
quote:
Heb ik ook inderdaad. Net als de hellingproef. Moest het met de handrem, maar met de gewone rem vond ik het veel makkelijker.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:20 schreef Chai het volgende:
Met rijles vond ik parkeren altijd wel lastig, want dan moest ik altijd van die trucjes gebruiken die ik altijd vergat. Als je spiegel daar en daar is bladiebla.
Kwam er pas achter met zelf rijden dat het met gewoon kijken en zonder die achterlijkheden gewoon makkelijk is.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:36 schreef Salatrel het volgende:
mooie romantische foto op het strand
[ afbeelding ]
Klinkt als een leuke vent.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:37 schreef Moeraskat het volgende:
Sinds wanneer is het eten van verse frambozen decadentdie gast kan echt alleen maar lopen zeuren over mij of m'n eten rot baas met z'n peperkoek
Ik stond ook te jankenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Best shockerend als dat voor je neus gebeurd btw.
En het schijnt dat bestuurders niet altijd doorhebben dat ze een beest aanrijden.
Ik zou wel stoppen (niet plotseling!), maar dat geld niet voor iedere bestuurder![]()
Ik had dat ook met een vrouwtjes eend, die werd net aangereden toen ik uit de bus kwam zetten.
Eend midden van de straat geplukt en niemand die ook iets deed ofzo, maar ramptoerist spelen kunnen ze allemaal![]()
Nou ja, die legde na een paar minuten het loodje, want die had zwaar hoofdletsel.
Het eten van peperkoek.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:37 schreef Moeraskat het volgende:
Sinds wanneer is het eten van verse frambozen decadentdie gast kan echt alleen maar lopen zeuren over mij of m'n eten rot baas met z'n peperkoek
Laat je een keer door hem nemen op zijn bureau, dan vind ie je vast wel aardig en krijg je misschien loonsverhoging.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:37 schreef Moeraskat het volgende:
heb ik trek in nu. dankjewelquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het eten van peperkoek.
Dat is pas decadent.
Leuke werkplek heb je.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:37 schreef Moeraskat het volgende:
Graag gedaan.quote:
met peperkoek bedoel ik niet ontbijtkoek overigensquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Ik ga even ontbijten
Werkt vast wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laat je een keer door hem nemen op zijn bureau, dan vind ie je vast wel aardig en krijg je misschien loonsverhoging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |