aangezien ik het bijna nooit doe, doe ik het vaak ook niet in 1x perfectquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:19 schreef Salatrel het volgende:
mensen die 4 keer moeten steken bij fileparkeren
Ja dat. Dat zei ik toch ook? Dat mannen wel de potentie hebben.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mannen vinden het in 1 poging goed genoeg en gaan geen moeite doen om nog een paar keer voor en achteruit te rijden. te veel werk voor te weinig resultaat
Ik vind dat zo hatelijk he..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:19 schreef Salatrel het volgende:
goh iemand uit de straat op heterdaad betrapt op het dumpen van grofvuil bij de ondergrondse afvalcontainersnet alsof er iemand gebeld heeft
quote:
ik ben het ook met je eensquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:20 schreef Chai het volgende:
Met rijles vond ik parkeren altijd wel lastig, want dan moest ik altijd van die trucjes gebruiken die ik altijd vergat. Als je spiegel daar en daar is bladiebla.
Kwam er pas achter met zelf rijden dat het met gewoon kijken en zonder die achterlijkheden gewoon makkelijk is.
[..]
Ja dat. Dat zei ik toch ook? Dat mannen wel de potentie hebben.
3 staan daar 3 van die ondergrondse containers en 1 kon je niet eens meer bij zoveel troep stond er omheenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat zo hatelijk he..
Alsof complete wasrekken in zo'n ondergrondse container passen
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
3 staan daar 3 van die ondergrondse containers en 1 kon je niet eens meer bij zoveel troep stond er omheen
Je ligt alvast klaar dus.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
IN BED
En ik ben niet van plan om eruit te komen.
Behalve om even wat fruit te pakken.
Zo kan je het noemen.quote:
ik had laatst een buizerd gevonden op station horst-sevenum (jajaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Meeuwen![]()
Al vond ik het wel zielig dat de bestuurder van de randstadrail een meeuw z'n vleugel overreed.
Meeuw in een boodschappentas gestopt en de dierenambu maar gebeld.
Bestuurder zeg het overigens wel en ging nog naar de meeuw kijken, maar liet em gewoon liggen
Leefde die buizerd nog ?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik had laatst een buizerd gevonden op station horst-sevenum (jaja) dus ik bel na vertrek voor eendierenambulance enzo bellen ze later terug konden ze die vogel niet vonden terwijl ik heel specifiek was geweest bij de melding waar die lag
en zo groot is dat station niet
_!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |