Ik heb laatst zelf ook een kittentje doodgereden. Was wel opslag dood. Alleen mama poes was erbij en dat gemauw ging echt door merg en beenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ahlaatst voor mijn neus werd er een kat aangereden, was rustig op de weg en die gast reed gewoon verder. Dierenambulance liet een uur op zich wachten, 5 min voor ze kwamen was ie dood ..
Als hij toch al sowieso stervende is is het wel fijn als iemand dat kan doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik stond ook te jankenen klopt maar het was nogal een klap dus dat leek me sterk.
Mijn moeder had ooit een eend aangereden en die was er zo slecht aan toe dat papa de nek omdraaide. Maar dat doe je niet bij een katbeestje lag helemaal te trillen, maar handdoek er over gedaan.
schijnbaar niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Best shockerend als dat voor je neus gebeurd btw.
En het schijnt dat bestuurders niet altijd doorhebben dat ze een beest aanrijden.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:40 schreef Salatrel het volgende:
zoniet dan is bobby nog op zoek naar een stagiair
dus toen ben je maar snel doorgereden?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb laatst zelf ook een kittentje doodgereden. Was wel opslag dood. Alleen mama poes was erbij en dat gemauw ging echt door merg en been
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:40 schreef Salatrel het volgende:
zoniet dan is bobby nog op zoek naar een stagiair
Nee ook maar even over mama poes heen gereden zodat hij dat gemauw niet hoefde te horen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dus toen ben je maar snel doorgereden?
Nee we hadden hem eerst bij het hek neergelegd waar mama poes heen ging, wellicht dat daar mensen woonden waarvan het beestje was. Maar volgende dag heeft Dqod poesje opgehaald en begraven.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dus toen ben je maar snel doorgereden?
quote:
Er was verder niemand, was laat in de avond. En het was meer inwendig denk ik. En ik kan dat niet, dan durf ik mijn eigen kat nooit meer aan te kijkenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Als hij toch al sowieso stervende is is het wel fijn als iemand dat kan doen.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ook maar even over mama poes heen gereden zodat hij dat gemauw niet hoefde te horen.
[..]
Nee ook maar even over mama poes heen gereden zodat hij dat gemauw niet hoefde te horen.
she knowsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
dan durf ik mijn eigen kat nooit meer aan te kijken
Laatst een hele auto in mijn grille. Ik merkte het echt niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
schijnbaar niet.
ik heb eens een vrouw zijn rijden met een fazant in de grille van de auto, dat moet je toch merken
Ik zou dat ook niet durven, dat moet je ook gewoon in 1x goed doen en als je niet lukt moet je wel doorgaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Er was verder niemand, was laat in de avond. En het was meer inwendig denk ik. En ik kan dat niet, dan durf ik mijn eigen kat nooit meer aan te kijken
[..]
dat is onze vrachtwagen chauffeur ook een gelukt op een gladde rotonde , maar die had het wel snel doorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laatst een hele auto in mijn grille. Ik merkte het echt niet.
Ach ja als ik selder sla opquote:
quote:
neuk jouquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik sliep pas nadat ik de katten eten had gegeven, rond half 8Fuck me right
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |