bij de kaasboerquote:
Klopt, de 2 dichtst bijzijnde supermarkten zijn best groot, maar hebben een belachelijk klein assortiment.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kopen in de supermarkt. Oh wacht, die hebben ze bij jou niet.
dat ene hardstyle nummer die je toen zocht?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:53 schreef Allure_ het volgende:
WD ik heb HET nummer![]()
die jongen had 'm naar mn telefoon gestuurd, want hij wist dat ik het anders weer zou vergeten. Maar dat had ie vorige week al gedaan en ik zie het nu pas
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kopen in de supermarkt. Oh wacht, die hebben ze bij jou niet.
quote:
Aan vakantie? Ik heb dan ook 2 wekenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, true..
In september moet ik er ook aan geloven
Moeraspoesquote:
quote:
Nee, ik heb vanaf mei al vakantie.. En moet in september weer beginnenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Aan vakantie? Ik heb dan ook 2 weken
ze mag dr kamer eens opruimenquote:
OH LOOK OREOquote:
goed hoor mevrouwquote:
Ohquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik heb vanaf mei al vakantie.. En moet in september weer beginnen
Ga je nog ergens heen ?quote:
Nee dat niet. Ben begin dit jaar al weg geweest.quote:
Waar ben je heen geweest?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee dat niet. Ben begin dit jaar al weg geweest.
USA. Florida om precies te zijn, tenminste, daar ben ik het langst geweest.quote:
jezus tering in een kranteknipsel wtf waar vind je die billen nogquote:
Ah tofquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
USA. Florida om precies te zijn, tenminste, daar ben ik het langst geweest.
Nu.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Die hebben we wel, ga er een keer voor kijken als ik er aan denk.
Het zit je diep he?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
jezus tering in een kranteknipsel wtf waar vind je die billen nogniet nederlands in elk geval.
Ik kan er echt niet meer tegen, nee. Help mij.quote:
Mijn bff heeft zulke.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
jezus tering in een kranteknipsel wtf waar vind je die billen nogniet nederlands in elk geval.
Mozy?quote:
Kun je beter naar Texas gaanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah tof![]()
Dat lijkt me wel wat, ook qua eten btw
Neequote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet meer tegen, nee. Help mij.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kun je beter naar Texas gaanSpareribs e.d
Oke, ik geloof je wel hoor. Stuur haar naar mijquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar die kan dat wel bevestigen.
Ze is al bezet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke, ik geloof je wel hoor. Stuur haar naar mij
Alles kan kapotquote:
Die heet bij mij 'whihio'quote:
Bij mij "Gniffel"quote:
quote:
quote:
Ik ook bijna niet meer.quote:
Oh, dus al die offline berichten lees je ook niet. :Squote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook bijna niet meer.
Oude tijden herleven wel, als ik dat ding aanslinger.
ik zie sporadisch nog namen staan bij messenger als ik mijn hotmail checkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook bijna niet meer.
Ik lees alles, mattiequote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, dus al die offline berichten lees je ook niet. :S
Ik ook van mijn oude hotmail jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:29 schreef n8n het volgende:
[..]
ik zie sporadisch nog namen staan bij messenger als ik mijn hotmail check
staat altijd open thuis, maar gebruik het nog maar met een paar mensenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook bijna niet meer.
Steeds minder mensen gebruiken het ook eigenlijkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
staat altijd open thuis, maar gebruik het nog maar met een paar mensen
Op jou, wat?quote:
ik gebruik toch liever MSN dan wa / sms. dat getyp op zo'n mobielquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Steeds minder mensen gebruiken het ook eigenlijk![]()
Sinds WA /sms/ etc
Uiteraard!quote:
nja, ik ken nog wel redelijk wat mensen die niet whatsappenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Steeds minder mensen gebruiken het ook eigenlijk![]()
Sinds WA /sms/ etc
Oh, die was er al een paar dagen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:33 schreef remi1986 het volgende:
The.Dictator.2012.UNRATED.720p.BRRip.XviD.AC3-ViSiON
vanavond ff checken
Ik vind smsen echt vreselijkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik gebruik toch liever MSN dan wa / sms. dat getyp op zo'n mobiel
Ja hoiquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, ik ken nog wel redelijk wat mensen die niet whatsappen
Ja, wat ?quote:
Gisteren gedownloadquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:33 schreef remi1986 het volgende:
vanavond ff checken
Ik heb niet eens een telefoon momenteelquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, ik ken nog wel redelijk wat mensen die niet whatsappen
Die film is echt pure kanker, Sacha Baron Cohen heeft zijn zieligheidsgraad echt overstegenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:33 schreef remi1986 het volgende:
vanavond ff checken
Dan is het goed?quote:
Denk je even om je taalgebruik?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die film is echt pure kanker, Sacha Baron Cohen heeft zijn zieligheidsgraad echt overstegen
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een telefoon momenteel, doe alles via facebook
Nee kwijt gemaakt, maar ik had sws geen WA.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kapot gemaakt op de boerderie?
ik die die WA groepsgesprekken wel zwaar irritant
Heb je zo'n Nokia nog gemaakt van hennep en porselijn en dan NOG kapotquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wist voorheen serieus niet dat dat kon..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:35 schreef n8n het volgende:
chat er sowieso nog iemand via iets anders dan facebook?
in 5 minuten 200 berichtenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
msnquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:35 schreef n8n het volgende:
chat er sowieso nog iemand via iets anders dan facebook?
Oh, wordt er een aparte taal in gesproken behalve Engels? Vaak toch hard coded in de vroegere releases.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:34 schreef remi1986 het volgende:
[..]
o ja kan wel, zie hem nu met subs
Mijn telefoon is samen met mij in het water geflikkerd en deed het daarna nog. Terwijl die niet speciaal waterproof is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je zo'n Nokia nog gemaakt van hennep en porselijn en dan NOG kapot
Al tijden, on point. Lig al nachten wakker door te denken om een kennis te bezwangerenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wow wow, 2NutZ is klaar voor het vaderschap
en dat ding blijft maar trillen in je broekzakquote:
Ja, weet ik niet eigenlijkquote:
Gvd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Al tijden, on point. Lig al nachten wakker door te denken om een kennis te bezwangeren
denk dat nog minder mensen nog msn gebruiken. ken vrijwel niemand die zo nog te bereiken is. kan ook komen omdat vrijwel iedereen die ik ken een mac heeft (en ouder dan 12 is)quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
msn
niet iedereen heeft facebook
Dat is wel iets wat ik mis bij smartphones, dat geklik/gekraak van de toetsenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind smsen echt vreselijk![]()
Mijn telefoon kraakt er zo van
Geen iPhone dusquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn telefoon is samen met mij in het water geflikkerd en deed het daarna nog. Terwijl die niet speciaal waterproof is.
Ik heb een speciale telefoonquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is wel iets wat ik mis bij smartphones, dat geklik/gekraak van de toetsen
En ook nog serieus...quote:
Nee, ik vind van niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, weet ik niet eigenlijk
Geen bericht is goed bericht toch?
als mijn geluid uit gaat trilt ie ook niet meerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dat ding blijft maar trillen in je broekzak
ik ken nog genoeg mensen die een beetje in de tijd zijn blijven hangen en vandaar nog msn gebruikenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:37 schreef n8n het volgende:
[..]
denk dat nog minder mensen nog msn gebruiken. ken vrijwel niemand die zo nog te bereiken is. kan ook komen omdat vrijwel iedereen die ik ken een mac heeft (en ouder dan 12 is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |