Ik denk dat dat uiteindelijk gaat botsenquote:Op zondag 19 december 2010 20:46 schreef megamandy het volgende:
zij moet afvallen, ze is te aanwezig
Iddquote:
Nee ik ookquote:Op zondag 19 december 2010 20:48 schreef pfaf het volgende:
Aj. Ik ben de enige die Berber wel leuk vind?
neequote:Op zondag 19 december 2010 20:48 schreef pfaf het volgende:
Haha van die irritatie had ik ook al last jaquote:Op zondag 19 december 2010 20:48 schreef Renesite het volgende:
Ow, die Annemarie, is ze scheel? Het irriteert me
Ik vond 'r superleuk.quote:Op zondag 19 december 2010 20:48 schreef pfaf het volgende:
CEEquote:Op zondag 19 december 2010 20:48 schreef Cee het volgende:
Jeuzus. "Ik wil baren, jij wil paren, let's get together" gesprekje.
De ECHTE Maxima bedoel ikquote:
Same herequote:Op zondag 19 december 2010 20:50 schreef Succinyl het volgende:
Elke keer als Richard praat moet ik aan prins Bernhard denken
Ik vinnum eng.quote:Op zondag 19 december 2010 20:49 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind die Richard wel stoer, tenminste niet zo'n dooie
Die komt straks wel hoop ikquote:
Ik aan Bennie Jolinkquote:Op zondag 19 december 2010 20:50 schreef Succinyl het volgende:
Elke keer als Richard praat moet ik aan prins Bernhard denken
ooh ik dacht dat ze nu al moesten kiezenquote:Op zondag 19 december 2010 20:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Die komt nog wel. Ze zijn pas op de helft.
Dat idee heb ik dus ookquote:Op zondag 19 december 2010 20:53 schreef Starlie het volgende:
Heb bij Annemarie het idee dat ze achteraf gezien liever niet had meegedaan!
Dat heb ik ook.quote:Op zondag 19 december 2010 20:53 schreef Starlie het volgende:
Ik denk dat Annemarie dadelijk zegt "Ik wil eigenlijk niemand meenemen op date"quote:Op zondag 19 december 2010 20:53 schreef Starlie het volgende:
Dat geit-beeldje vond ik wel mooiquote:
Welnee, ze moet gewoon ff de boel laten bezinkenquote:
Echt hé.quote:
verdacht, na al het gedoe afgelopen weekquote:Op zondag 19 december 2010 20:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Marcel is wel erg geinteresseerd in kinderen...
Vlaai! Vla zit in een pak!quote:
Als het kon had hij zichzelf kunstmatig geinsemineerd.quote:Op zondag 19 december 2010 20:56 schreef Starlie het volgende:
Die Marcel is mij iets te into de kinderen! Leuk als een man kinderen wil maar dit is iets overdreven...
Zolang hij niet op een kinderdagverblijf werkt is er niet veel aan de handquote:Op zondag 19 december 2010 20:56 schreef Starlie het volgende:
Die Marcel is mij iets te into de kinderen! Leuk als een man kinderen wil maar dit is iets overdreven...
Ik dacht dat ook. Erg he!quote:Op zondag 19 december 2010 20:56 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
verdacht, na al het gedoe afgelopen week
Vrienden noemen mij Gijs, koeien mij Bert. Ik ben Gijsbert.quote:Op zondag 19 december 2010 20:57 schreef Succinyl het volgende:
Jezus, wat een gezever dit.. Gijs, gijsbert, boeiend
Ah, ik hoef hem niet meer te makenquote:Op zondag 19 december 2010 20:56 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
verdacht, na al het gedoe afgelopen week
En hij was zo te spreken over de brief, er zat zoveel inhoud in.quote:
quote:Hoe heeft Annemarie geselecteerd? Samen met een blinde Oom misschien?
quote:Voortplantingsdrift van Marcel kent geen grenzen.
quote:Op zondag 19 december 2010 20:58 schreef Cee het volgende:
De tweets van Marc-Marie H op BZV.
[..]
[..]
hehe inderdaadquote:Op zondag 19 december 2010 20:58 schreef Cee het volgende:
[..]
[..]
Ja goffer, zo noemen m'n vriendin en ik 'm ook al de hele tijd. Maar ik ben netjes opgevoed.quote:Op zondag 19 december 2010 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En hij was zo te spreken over de brief, er zat zoveel inhoud in.
Blijkt het gewoon om "gijs" te gaan
Zullen wel gangbang feesten eerder zijn onder het pseudoniem schuurfeesten.quote:Op zondag 19 december 2010 20:58 schreef Honeymooner het volgende:
Elke boer heeft echt een soort thema he..
Annemarie houdt maar niet op over die schuurfeesten..
Wel he?quote:Op zondag 19 december 2010 20:59 schreef Deckard het volgende:
[..]
Zullen wel gangbang feesten eerder zijn onder het pseudoniem schuurfeesten.
Wie wat welke? Van wie was die? Gemist.quote:Op zondag 19 december 2010 21:01 schreef Succinyl het volgende:
Ik ken die Merel, is echt een ***** wijf
linkje naar zijn profiel?quote:Op zondag 19 december 2010 20:58 schreef Cee het volgende:
[..]
[..]
Wat wil je met Gijsbert en Frankquote:Op zondag 19 december 2010 21:01 schreef marcodej het volgende:
Wel een hoog gehalte leuke meisjes, was vorig jaar wel karig.
Gijsbertquote:Op zondag 19 december 2010 21:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Wie wat welke? Van wie was die? Gemist.
Ik praat hetzelfde, kom ook uit die streek.quote:
Oh shit, ik wil niet dat ie een trut uitkiest.quote:
quote:
Inderdaad, ik mis het het halve programmaquote:Op zondag 19 december 2010 21:04 schreef NouMooiNiet het volgende:
Dit chatten werkt echt niet vandaag vind ik, ik vind dat we dit gezamenlijk moeten gaan kijken ergens!!
Ik ook maar het gaat te snel.quote:Op zondag 19 december 2010 21:05 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb ernstig de behoefte om t hier uitgebreid over te hebben.
Er gebeurt zoveel in een paar minuten![]()
De rest van de week iedere dag 5 minuten weerkijken bespreken?quote:Op zondag 19 december 2010 21:05 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb ernstig de behoefte om t hier uitgebreid over te hebben.
Er gebeurt zoveel in een paar minuten![]()
Is die griet echt 20?quote:Op zondag 19 december 2010 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
Tuurlijk gaat deze Poolse door en die Berber en die griet van 20 met een kind van 5 bij Gijsbert, die filmpjes hebben alles verraden vorige week
quote:Op zondag 19 december 2010 21:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
De rest van de week iedere dag 5 minuten weerkijken bespreken?
Marcel legt graag aan.quote:Op zondag 19 december 2010 21:06 schreef TheFamousMan het volgende:
Als ze vooroverbuigt heeft ze echt een enorme geul om in te kijken volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |