abonnement Unibet Coolblue
pi_80361112
Je kunt hier al je vragen kwijt over hoe je van A naar B kunt vliegen, varen of rijden in elk mogelijk ander vervoermiddel.

Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.

Voor het laatste nieuws en aanbiedingen kun je terecht in: [TRV] Nieuws en aanbiedingen #6: Voor 50 euro naar London

Voor je vluchtverslag deze: Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #8

Voor algemene vragen over vliegen => Vragen over vliegen #12 (e-tickets, bagage, belasting etc)
Voor algemen vragen over de trein => Met de trein door Europa (Interrail enzo) #3

En voor je reisverslag, je persoonlijke reisadvies of epische dilemma's mag je natuurlijk ook een eigen topic openen of in één van de centrale topics posten

Informatie over bestemmingen: http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/38/360 (en dan zoeken met ctrl+f)


Handige links voor vliegtickets:

  • www.skyscanner.nl (voor random zoeken)
  • www.kayak.com
  • www.connections.be
  • Opodo
  • www.budgetair.nl
  • www.expedia.nl (voor combinaties met hotels en autohuur)
  • http://www.wegolo.nl
  • http://www.cheaptickets.com
  • www.qfly.nl

    Goedkope vliegtickets, vaak zonder belasting, voor de goedkoopste vluchten vanuit Nederland:
    www.wizzair.com
    www.ryanair.com

    www.vliegtickets.nl, www.worldticketcenter.nl, www.vliegtarieven.nl maken gebruik van de boekingsengine www.travelstreet.com

    www.atp.nl, www.vliegticketskopen.nl maken weer gebruik van de boekingsengine van www.atp.nl met vliegticketskopen.nl welke maar 10 euro administratiekosten rekent in plaats van de 15 euro door ATP zelf...

    Cheaptickets rekent in totaal 45 euro bovenop de ticketprijs als 'kosten' voor het boeken, Budgetair nog zo'n 30 euro, goedkoopstevliegtickets maar 10 euro.... All-in prijzen zijn absoluut nog geen all-in prijzen. Blijf dus goed opletten totdat je echt bij het betaalvenster bent.

    Via www.haalmeeruitjecard.nl krijg je bij veel boekingsites cashback korting als je betaalt met je Mastercard. Helaas is dat betalen met creditcard vaak net zoveel duurder als met Ideal of overschrijving.


    voor de trein kijk je op:

  • http://www.ns.nl
  • http://bahn.hafas.de
  • http://fahrplan.oebb.at
  • http://www.treinreiswinkel.nl


    En al je overige vragen kun je dus hier posten


    Vorige delen:


    Het grote "waar-vind-ik-goedkope-tickets" topic
    Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic
    Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #2
    Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #3
    Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #4
    Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #5
    Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #6
    Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #7
    Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #8
    Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #9
    Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #10
    Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #11
    Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #12
    Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #13
    Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #14
    Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #15
    Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #16
    Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #17
    Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #18

    [ Bericht 0% gewijzigd door DutchTrain op 03-05-2010 22:17:58 ]
  • pi_80361377
    Deze moet dicht

    Verder nog steeds niks gevonden en alles is duurder nu
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_80361538
    Fuel and Security Surcharge EUR 194.30
    Airport Security Charge EUR 6.55
    Custom and Immigration Services Tax (International) EUR 7.36
    Airport Tax EUR 21.34
    Ticket Tax EUR 78.72
    Noise Isolation Charge EUR 2.00
    Passenger Service Charge EUR 14.59
    Passenger Service Charge - Intl EUR 29.15
    Security Service Charge EUR 12.94
    Security Tax EUR 1.84
    Total EUR 368.79


    Deze belastingen overigens
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_80364587
    Op de site kan je op donderdag al niet meer op zondag boeken
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
      vrijdag 16 april 2010 @ 01:46:07 #5
    70017 edcetera
    ...en nog veel meer
    pi_80370505
    quote:
    Op donderdag 15 april 2010 21:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Fuel and Security Surcharge EUR 194.30
    Airport Security Charge EUR 6.55
    Custom and Immigration Services Tax (International) EUR 7.36
    Airport Tax EUR 21.34 EUR 5,00
    Ticket Tax EUR 78.72
    Noise Isolation Charge EUR 2.00
    Passenger Service Charge EUR 14.59
    Passenger Service Charge - Intl EUR 29.15
    Security Service Charge EUR 12.94
    Security Tax EUR 1.84
    Total EUR 368.79


    Deze belastingen overigens
    Vanaf morgen: Vulcano risk tax EUR 5,00

    Onbegrijpelijk, dat er in een vervoersbranche, die ongeveer net zo gewoon is geworden als een bus- of treinkaartje zo'n onduidelijkheid wordt gecreeerd en toegelaten. Dat je extra moet betalen voor een extra koffer of limieten geeft aan je gewicht okay, maar belasting, adminstratieonzin voor dit en dat komt er komop zeg! Dat geldt voor iedereen! bij de Appie mogen prijzen ook niet op het schap staan vermeld zonder BTW!
    The best firms advertise the least...
    pi_80371053
    Boston - Tbilisi - Harare - Boston (allemaal in Augustus)

    Kan iemand dit onder de 4500 krijgen?
    pi_80373291
    quote:
    Op vrijdag 16 april 2010 05:34 schreef nickybolletje het volgende:
    Boston - Tbilisi - Harare - Boston (allemaal in Augustus)

    Kan iemand dit onder de 4500 krijgen?
    Je hebt 3800 met Opodo.de
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
    pi_80379023
    Amsterdam - Boekarest op 28 april
    Sofia - Amsterdam op 5 mei.
    Of andersom, dat mag ook.

    Lukt dat, onder de 200 euro? En welke site heeft dan de laagste boekingskosten?
    Doe wat je niet durft.
    Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
    www.Facebook.com/AbecoleNL
    pi_80390473
    Dank Drive-R die website geeft me zeer goede prijzen!
    pi_80390773
    quote:
    Op vrijdag 16 april 2010 16:50 schreef nickybolletje het volgende:
    Dank Drive-R die website geeft me zeer goede prijzen!
    Ja, hij vindt veel combinaties die andere sites niet vinden. Gek genoeg mist hij soms weer andere opties, dus het is niet altijd raak. Ik heb via deze sites ook hele goeie multi-stops gevonden in het verleden.
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
    pi_80397406
    quote:
    Op vrijdag 16 april 2010 12:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
    Amsterdam - Boekarest op 28 april
    Sofia - Amsterdam op 5 mei.
    Of andersom, dat mag ook.

    Lukt dat, onder de 200 euro? En welke site heeft dan de laagste boekingskosten?
    Met Swiss via budgetair.nl voor 183 euro van Schiphol via Zurich naar Boekarest en terug vanaf Sofia.

    Kortingscodes voor budgetair en vergelijkbare sites zijn ook nog wel her en der te krijgen (denk bijvoorbeeld aan een ING creditcard, een abonnement op Columbus magazine etc. )
    pi_80410929
    quote:
    Op vrijdag 16 april 2010 01:46 schreef edcetera het volgende:

    [..]

    Vanaf morgen: Vulcano risk tax EUR 5,00

    Onbegrijpelijk, dat er in een vervoersbranche, die ongeveer net zo gewoon is geworden als een bus- of treinkaartje zo'n onduidelijkheid wordt gecreeerd en toegelaten. Dat je extra moet betalen voor een extra koffer of limieten geeft aan je gewicht okay, maar belasting, adminstratieonzin voor dit en dat komt er komop zeg! Dat geldt voor iedereen! bij de Appie mogen prijzen ook niet op het schap staan vermeld zonder BTW!
    Ze maken geen reclame op prijzen zonder belasting maar soms meer dan de helft van het ticket bij tellen voor toeslagen en belastingen en zo gaat natuurlijk nergens over

    Dat ze elkaar maar meer gaan concurreren om vluchten binnen te halen(=klant)
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_80414008
    quote:
    Op vrijdag 16 april 2010 01:46 schreef edcetera het volgende:

    Onbegrijpelijk, dat er in een vervoersbranche, die ongeveer net zo gewoon is geworden als een bus- of treinkaartje zo'n onduidelijkheid wordt gecreeerd en toegelaten. Dat je extra moet betalen voor een extra koffer of limieten geeft aan je gewicht okay, maar belasting, adminstratieonzin voor dit en dat komt er komop zeg! Dat geldt voor iedereen! bij de Appie mogen prijzen ook niet op het schap staan vermeld zonder BTW!
    Je betaalt gewoon de prijs die je aan het eind te zien krijgt. Die uitsplitsing geeft alleen maar aan dat het geld gelabeld is voor een bepaald doel. Je kan zo'n uitsplitsing ook maken voor iets wat je bij AH koopt, alleen vindt je het wellicht wat minder interessant dat een paar cent van het product dat je koopt naar de directeur gaat die er over een paar weken nieuwe schoenen van gaat kopen
    pi_80482613
    Hoe kom ik zo goedkoop mogelijk op 30 juni of 1 juli naar Hong Kong.. Terug 20 of 21 juli.

    Vliegen vanaf Dusseldorf, Amsterdam of Brussel.

    Willen max 600 euro voor het ticket uitgeven. Stopover oke, maar niet langer dan 4 uur. Wel is het een optie, wanneer de stopover in Dubai zou zijn, om hier ook nog 2 dagen te blijven..
    pi_80497838
    Ik hou me nog aanbevolen voor de volgende reis

    di,wo,do, vr of Zaterdag BA - AMS
    Rond 5 juli terug

    Liefst ook een enkeltje als het niet al te duur is
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_80503436
    Hallo! Wij willen op vakantie gaan deze zomer en we zijn op zoek naar goedkope tickets naar Boedapest! Vertrekpunt maakt niet zoveel uit, al komen we uit Amsterdam dus Schiphol is wel lekker dichtbij. Het liefst naar Boedapest zelf maar daar iets in de buurt kan ook wel. Liever vliegen maar als er een veel goedkopere manier is is dat ook wel prima. We willen begin juli ergens weg en dan een dag of 10-11 blijven en dan weer weg. De data 11 t/m 14 juli moeten in ieder geval in de vakantie zitten ivm een festival. Als iemand ons iets kan aanraden houden we ons aanbevolen.

    Heel erg bedankt!
    "Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
    pi_80569678
    Even een klein vraagje, als ik wil vliegen met KLM naar Nice vanuit Amsterdam, tot hoelaat kan ik dan uiterlijk inchecken?

    Gr. Rick
    pi_80573022
    quote:
    Op woensdag 21 april 2010 19:16 schreef hrrick het volgende:
    Even een klein vraagje, als ik wil vliegen met KLM naar Nice vanuit Amsterdam, tot hoelaat kan ik dan uiterlijk inchecken?

    Gr. Rick
    Verkeerde topic, maar kijk eens op de site van KLM en de site van de luchthaven van Nice. Zal iets zijn van 3 uur van tevoren online of 40 minuten vantevoren op de luchthaven.
    pi_80573058
    quote:
    Op maandag 19 april 2010 23:08 schreef Dzy het volgende:
    Hallo! Wij willen op vakantie gaan deze zomer en we zijn op zoek naar goedkope tickets naar Boedapest! Vertrekpunt maakt niet zoveel uit, al komen we uit Amsterdam dus Schiphol is wel lekker dichtbij. Het liefst naar Boedapest zelf maar daar iets in de buurt kan ook wel. Liever vliegen maar als er een veel goedkopere manier is is dat ook wel prima. We willen begin juli ergens weg en dan een dag of 10-11 blijven en dan weer weg. De data 11 t/m 14 juli moeten in ieder geval in de vakantie zitten ivm een festival. Als iemand ons iets kan aanraden houden we ons aanbevolen.

    Heel erg bedankt!
    Probeer www.wizzair.com eens
    pi_80583319
    1. waarvandaan je wilt reizen.
    Vanuit Nederland of Duitsland. Wij wonen in Winterswijk (oosten aan de grens van Duitsland)

    2. wanneer je wilt reizen.
    Het liefst 1 augustus tot 10 augustus. Afwijking van 2 dagen van begin tot eind is mogelijk.

    3. waarnaartoe je wilt reizen.

    Naar Egypte, een zon vakantie met 3 personen.

    4. hoe je wilt reizen.
    Met het vliegtuig

    5. op welke manier je wilt reizen.

    Het liefst in 1 keer zonder overstappen, maar met zou denk ik geen grote problemen opleveren. We hebben nog nooit hoeven over te stappen. Zal vast wel goed komen als dit wel nodig is. Voor alles een eerste keer

    Prijs van hotel + vlucht het liefst tussen de 300 en 600 euro. Ontbijt hoeft er niet bij, daar houden we zelf ook geen rekening mee. (gewoon wat extra cash voor maaltijden mee)

    Als er opmerkingen of leuke ideeën zijn dan zou het leuk zijn als deze gemeld word:D
      donderdag 22 april 2010 @ 08:39:52 #21
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_80585990
    1. waarvandaan
    Denpasar, Bali

    2. wanneer
    27 of 28 juni, ligt aan de vertrektijd (enkeltje)

    3. waarnaartoe
    Manado, Sulawesi

    4. hoe
    Vliegtuig

    5. op welke manier
    Goedkoop

    Heb een ticket gevonden voor 100 euro p.p. via Lion Air, maar vroeg me af of dat niet goedkoper zou kunnen.
    pi_80597544
    1. waarvandaan je wilt reizen.
    Nederland krijgt de voorkeur. Maar als het bijvoorbeeld vanuit Duitsland (Dusseldorf) of Belgie (Brussel) veel goedkoper is dan zijn dat ook mogelijkheden.

    2. wanneer je wilt reizen.
    Vanaf 25 juli tot eind augustus. In deze periode wil ik 3 weken weg.

    3. waarnaartoe je wilt reizen.
    Thailand.

    4. hoe je wilt reizen.
    Met het vliegtuig.

    5. op welke manier je wilt reizen.
    Het liefst natuurlijk rechtstreeks naar Thailand. Maar de kosten zijn dan hoog.
    Overstappen is dus ook geen probleem.

    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Dan kan ik meteen boeken. Het gaat om 2 personen!
    JZZ
    pi_80605095
    1. waarvandaan
    Nederland

    2. wanneer
    Weekend in juni of juli

    3. waarnaartoe
    Porto of Lissabon

    4. hoe
    Vliegtuig

    5. op welke manier
    Goedkoop

    Zou toch goedkoper moeten kunnen dan 225 euro p.p.?
    Go ahead, make my day.
    pi_80606111
    quote:
    Op donderdag 22 april 2010 18:11 schreef Aap_2 het volgende:
    1. waarvandaan
    Nederland

    2. wanneer
    Weekend in juni of juli

    3. waarnaartoe
    Porto of Lissabon

    4. hoe
    Vliegtuig

    5. op welke manier
    Goedkoop

    Zou toch goedkoper moeten kunnen dan 225 euro p.p.?
    Eindhoven - Porto, 4-7 juni, 127 euro pp. met Ryanair, excl. creditcard/bagagekosten.
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_80606342
    quote:
    Op donderdag 22 april 2010 08:39 schreef Blik het volgende:
    1. waarvandaan
    Denpasar, Bali

    2. wanneer
    27 of 28 juni, ligt aan de vertrektijd (enkeltje)

    3. waarnaartoe
    Manado, Sulawesi

    4. hoe
    Vliegtuig

    5. op welke manier
    Goedkoop

    Heb een ticket gevonden voor 100 euro p.p. via Lion Air, maar vroeg me af of dat niet goedkoper zou kunnen.
    Lion Air is de enige die direct Denpasar - Manado vliegt, dus lijkt mij niet dat je snel een lagere prijs zult vinden
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
      donderdag 22 april 2010 @ 19:02:19 #26
    271665 08gnoT.
    Mwoooaahhh!!
    pi_80606507
    quote:
    Op donderdag 22 april 2010 18:11 schreef Aap_2 het volgende:
    1. waarvandaan
    Nederland

    2. wanneer
    Weekend in juni of juli

    3. waarnaartoe
    Porto of Lissabon

    4. hoe
    Vliegtuig

    5. op welke manier
    Goedkoop

    Zou toch goedkoper moeten kunnen dan 225 euro p.p.?
    Ryanair, Eindhoven-porto, 25-27 juni, 61,98 pp retour.
    [PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
    Steun de strijd voor een indianenforum!
    pi_80606632
    quote:
    Op donderdag 22 april 2010 19:02 schreef 08gnoT. het volgende:

    [..]

    Ryanair, Eindhoven-porto, 25-27 juni, 61,98 pp retour.
    Dan ben je vrijdag om 18:10 in Porto, en moet je zondag om 6:40 weer weg, effectieve tijd in Porto 1 dag
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
      donderdag 22 april 2010 @ 21:24:00 #28
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_80612014
    quote:
    Op donderdag 22 april 2010 18:56 schreef Thetallguy het volgende:

    [..]

    Lion Air is de enige die direct Denpasar - Manado vliegt, dus lijkt mij niet dat je snel een lagere prijs zult vinden
    jammer, had Lion Air al gevonden alleen vliegen die op een rottijd met aankomst om 22:00 in Manado. Volgens de site van Lion Air is de vlucht overigens ook nog met een stop
    pi_80616858
    Dank 08gnoT. en Thetallguy
    Go ahead, make my day.
    pi_80616879
    quote:
    Op donderdag 22 april 2010 19:06 schreef Thetallguy het volgende:

    [..]

    Dan ben je vrijdag om 18:10 in Porto, en moet je zondag om 6:40 weer weg, effectieve tijd in Porto 1 dag
    Kan het denk ik ook van woensdag tot zondag doen, is nog 5 euro goedkoper ook.
    Go ahead, make my day.
    pi_80616933
    Vanuit Nederland/ Duitsland naar Paramaribo, in Juli/augustus, vliegtuig, flexibel, 2 personen, liefst zo goedkoop mogelijk.
    pi_80656878
    1. waarvandaan: amsterdam, eindhoven
    2. wanneer: 24 juli t/m 8 augustus (25 juli t/m 7 augustus oid zou ook ok zijn, indien dit scheelt qua kosten)
    3. waarnaartoe: Malaga, Spanje
    4. hoe: vliegtuig
    5. op welke manier: goedkoop

    Alvast bedankt!
    pi_80888951
    Vanuit Parijs of Brussel naar SF/LA/LV van 10 juli tot 31 juli...

    Iemand mooie tickets kunnen vinden voor deze data?
      Moderator zaterdag 1 mei 2010 @ 08:55:57 #34
    45833 crew  Fogel
    pi_80895415
    Als je van vrijdag 9 tot zondag 31 juli gaat kan je met de KLM voor 922¤ heen en weer BRU-AMS-LAX.
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
    pi_80896038
    Ja, alleen die 9e vertrekken kan écht niet geregeld worden helaas.
    pi_80982136
    Niemand een idee voor die reis van mij? Ik was er al bang voor.
    pi_80987291
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 20:32 schreef El_Bassie het volgende:
    Niemand een idee voor die reis van mij? Ik was er al bang voor.
    Nee, naar Suriname is weinig concurrentie, dus je zit vast aan hetgeen je zelf waarschijnlijk ook al hebt gevonden.
      maandag 3 mei 2010 @ 22:59:54 #38
    300700 GradusJansen
    Sleukn is ne voltiedsbaan
    pi_80989585
    Edit
    Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
    pi_81051346
    1. waarvandaan
    Nederland(Maar mag ook duitsland of belgie, als het maar goedkoop is_

    2. wanneer
    eind augustus/begin september heen, begin februari terug

    3. waarnaartoe
    Nadi (FIJI), of een ander vliegveld daar als de totaalprijs incl transfer naar nadi goedkoper is

    4. hoe
    Vliegtuig

    5. op welke manier
    Cheap. Aantal overstappen maakt me niks uit.

    De laagste prijs die ik zelf heb gevonden is 2000 eur.
    pi_81051650
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2010 15:33 schreef has_11 het volgende:
    1. waarvandaan
    Nederland(Maar mag ook duitsland of belgie, als het maar goedkoop is_

    2. wanneer
    eind augustus/begin september heen, begin februari terug

    3. waarnaartoe
    Nadi (FIJI), of een ander vliegveld daar als de totaalprijs incl transfer naar nadi goedkoper is

    4. hoe
    Vliegtuig

    5. op welke manier
    Cheap. Aantal overstappen maakt me niks uit.

    De laagste prijs die ik zelf heb gevonden is 2000 eur.
    Iets van 1440 euro met Air New Zealand, gewoon even spelen met data op hun website (de Europese versie van de website). Vertrek bijvoorbeeld op 31 augustus en return op 3 februari.
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
    pi_81075784
    Hoi allemaal,

    omdat ik mijn eerdere vakantie af heb moeten zeggen wil ik dan nu een lang weekend ter vervanging gaan ....


    1. waarvandaan
    Nederland / Duitsland / België (woon in Eindhoven)

    2. wanneer
    Ergens in de komende 2 weken, 3 nachten

    3. waarnaartoe
    In europa (dus niet te lang vliegen), goed weer (minimaal 20 graden), mooie stad

    4. hoe
    Vliegtuig

    5. op welke manier
    Goedkoop

    Het is een beetje breed, dat besef ik, maar ik hoop dat er dingen uitkomen die niet te duur en erg leuk zijn. Had al zitten denken aan Lissabon, maar die vluchten zijn nu echt heel duur ....

    Alvast bedankt!
    pi_81076286
    Ook ik zoek nog steeds iets goedkoops naar Hong Kong.. we zitten toch beetje met de overstap die we in Dubai moeten hebben..

    1. waarvandaan
    Nederland/Belgie/Duitsland

    2. wanneer
    Vanaf 22 juni tot 13/14 juli

    3. waarnaartoe
    Hong Kong

    4. hoe
    Vliegtuig

    5. op welke manier
    Budget is max 600 (of 650 maar zeker niet meer)
    pi_81076742
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 09:20 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
    Ook ik zoek nog steeds iets goedkoops naar Hong Kong.. we zitten toch beetje met de overstap die we in Dubai moeten hebben..

    1. waarvandaan
    Nederland/Belgie/Duitsland

    2. wanneer
    Vanaf 22 juni tot 13/14 juli

    3. waarnaartoe
    Hong Kong

    4. hoe
    Vliegtuig

    5. op welke manier
    Budget is max 600 (of 650 maar zeker niet meer)
    Check Aeroflot. Vertrek 22 juni en return 15 juli is 540 euro bijvoorbeeld. Maar hou rekening met lange tussenstops in Moskou... Maar goed, je moet wat voor die prijs.
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
    pi_81077252
    Tjonge, je wilt niet met Aeroflot, je wilt niet overstappen in Dubai, maar je wilt wel voor 600 euro in hoogseizoen naar Hong Kong...succes ermee!
    pi_81081071
    Haha nou... daarom is het maar een VRAAG..
    pi_81081587
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 11:58 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
    Haha nou... daarom is het maar een VRAAG..
    Waar staat dat hij niet met Aeroflot wil?
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
    pi_81082922
    De tip om met Aeroflot te gaan is al een maand geleden gegeven, dat wilde hij toen in ieder geval niet.
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 14:16 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
    Dusseldorf is ook nog een optie trouwens..

    Mooie prijs met aeroflot.. maarre mn schoonvader (frequent flyer), die heeft echt doodsangsten uitgestaan toen hij met hun vloog.. is wel al een tijd geleden..
    pi_81083453
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 12:46 schreef DeGroteBosatlas het volgende:
    De tip om met Aeroflot te gaan is al een maand geleden gegeven, dat wilde hij toen in ieder geval niet.
    [..]

    Ah, zodoende. Ja, dan wordt het lastig. Voor een gebrek aan flexibiliteit moet je betalen helaas.
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
      donderdag 6 mei 2010 @ 13:08:12 #49
    155008 Fip
    Jezus redt
    pi_81083800
    1. waarvandaan
    Nederland (randstad)

    2. wanneer
    Rond 20 juni voor enkele dagen

    3. waarnaartoe
    Midden/Noord Scandinavië, bij voorkeur Zweden, om de midzomernacht te zien

    4. hoe
    Dondert niet. Waar ik vooral naar benieuwd ben: kan ik liften? Lijkt me lastig omdat je over water moet... maar is het te doen?

    5. op welke manier
    Alles kan als het maar goedkoop is.
      donderdag 6 mei 2010 @ 13:12:26 #50
    229392 Lemans24
    dé ervaringsdeskundige
    pi_81083999
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 13:08 schreef Fip het volgende:


    4. hoe
    Dondert niet. Waar ik vooral naar benieuwd ben: kan ik liften? Lijkt me lastig omdat je over water moet... maar is het te doen?

    Een vriend van mij is naar Stockholm, Helsinki en de poolcirkel gelift. De tolbruggen over met particulieren geloof ik, de bootverbinding met vrachtwagens mee. Meen me zelfs te herinneren dat de boottocht voor hem betaald werd.
    pi_81084568
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 13:08 schreef Fip het volgende:
    1. waarvandaan
    Nederland (randstad)

    2. wanneer
    Rond 20 juni voor enkele dagen

    3. waarnaartoe
    Midden/Noord Scandinavië, bij voorkeur Zweden, om de midzomernacht te zien

    4. hoe
    Dondert niet. Waar ik vooral naar benieuwd ben: kan ik liften? Lijkt me lastig omdat je over water moet... maar is het te doen?

    5. op welke manier
    Alles kan als het maar goedkoop is.
    Dus niet vliegen? Mwah, rijden is iets van 2700 kilometer naar het noorden van Zweden, dus dat kost je een paar dagen als je lift, waarschijnlijk een weekje op en neer voor de reis? En dan nog een paar dagen daar verblijven. Ok, wat alternatieven. Ik neem even Kiruna als voorbeeld, dat is erg noorderlijk in Sweden en heeft nog een vliegveld.

    Optie 1 is dan vliegen met SAS naar Kiruna, kost je 460 euro en daar heb je waarschijnlijk niks aan, behalve dat je iets van 4-6 dagen liften mee bespaart. Dat zou dus mijn voorkeur hebben, dan werk je gewoon wat in die tijd die je bespaart.

    Optie 2 is goedkoper en behlest vliegen naar Stockholm. Retourtje kost je 150-200 euro (KLM/SAS) of 40-50 euro vanaf Eindhoven met Ryanair. Vanaf Stockholm kost de trein je iets 100 euro retour, dus dan kan je al voor 150 euro klaar zijn.

    Optie 3 is gelijk aan optie 2, maar nu vliegen je vanaf Stockholm door met Norwegian naar Kiruna, kost je 6-70 euro. Ben je dus voor 100-120 al klaar.

    Goed, daar komt nog wat vervoer tussen (je moet reizen vanaf verschillende vliegveld in Stockholm en richting Eindhoven), maar het moet te doen zijn.
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
      Moderator donderdag 6 mei 2010 @ 13:36:20 #52
    45833 crew  Fogel
    pi_81084998
    Met eurolines kan je voor 120¤ heen en weer (Amsterdam-Stockholm) met de bus, en vanaf daar moet je nog wat verder naar het noorden (tot boven 66,5 graden). Maar wat lijkt je zo bijzonder aan een midzomernacht?
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
    pi_81086046
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2010 15:44 schreef Drive-r het volgende:

    [..]

    Iets van 1440 euro met Air New Zealand, gewoon even spelen met data op hun website (de Europese versie van de website). Vertrek bijvoorbeeld op 31 augustus en return op 3 februari.
    Ik dank u zeer!

    Toevallig iemand anders met iets nog goedkopers? Of is dit as cheap as it gets? eind-augustus t/m begin februari naar Fiji (NADI).
      donderdag 6 mei 2010 @ 14:24:02 #54
    155008 Fip
    Jezus redt
    pi_81086978
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 13:36 schreef Fogel het volgende:
    Met eurolines kan je voor 120¤ heen en weer (Amsterdam-Stockholm) met de bus, en vanaf daar moet je nog wat verder naar het noorden (tot boven 66,5 graden). Maar wat lijkt je zo bijzonder aan een midzomernacht?
    De feitelijke midzomernacht interesseert mij niet zo, vandaar dat midden Zweden zou volstaan. Ik heb het land gewoon altijd een keer in die periode willen bezoeken, en dit jaar deed de gelegenheid zich voor... vandaar. Bedankt voor de info allen.
    pi_81087001
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 14:01 schreef has_11 het volgende:

    [..]

    Ik dank u zeer!

    Toevallig iemand anders met iets nog goedkopers? Of is dit as cheap as it gets? eind-augustus t/m begin februari naar Fiji (NADI).
    Ik denk dat dit redelijk goedkoop is. Je kunt het beste checken welke airlines erheen vliegen vanuit NL/DE/BE (dat zijn er weinig) en dan zoeken om hun websites, die zijn vaak goedkoper en makkelijker te doorzoeken op meerdere data.
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
      donderdag 6 mei 2010 @ 14:37:11 #56
    151749 Gnittoo
    I WANT THAT ONE!
    pi_81087550
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 14:01 schreef has_11 het volgende:

    [..]

    Ik dank u zeer!

    Toevallig iemand anders met iets nog goedkopers? Of is dit as cheap as it gets? eind-augustus t/m begin februari naar Fiji (NADI).
    1409 bij ebookers.
    pi_81088135
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 12:46 schreef DeGroteBosatlas het volgende:
    De tip om met Aeroflot te gaan is al een maand geleden gegeven, dat wilde hij toen in ieder geval niet.
    [..]


    Zij ;-)
    pi_81236835
    Van vrijdag tot zondag, eventueel maandag naar Dublin vanaf Eindhoven, Amsterdam, Brussel en alles wat binnen 200 km van Eindhoven ligt.

    Aan welke maatschapijen moet je dan denken?

    Ik wil pas donderdag boeken door de aswolk, aan wat voor prijzen moet je dan denken?
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
      maandag 10 mei 2010 @ 05:20:45 #59
    1238 SlamD
    That's all Folks!
    pi_81240824
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 14:01 schreef has_11 het volgende:

    [..]

    Ik dank u zeer!

    Toevallig iemand anders met iets nog goedkopers? Of is dit as cheap as it gets? eind-augustus t/m begin februari naar Fiji (NADI).
    Je kan de prijzen naar Sydney in de gaten houden, en dan een goedkoop Jetstar ticket naar Fiji nemen. Maar ik weet niet of dat echt de moeite waard zal zijn.
    pi_81277706
    Van Amsterdam naar Salt Lake City
    Heen: 22 juli, Terug 2 Aug; redelijk flexibel zowel qua heen als terug datum

    Via KLM & Cheaptickets: ¤1159

    EUR 599
    12:55 Amsterdam15:35 Detroit14h13Delta Air LinesKL6035
    17:15 Detroit19:08 Salt Lake CityDelta Air LinesKL8522
    EUR 561
    13:59 Salt Lake City17:42 Minneapolis13h01Delta Air LinesKL5456
    19:40 Minneapolis11:00AmsterdamDelta Air LinesKL6064

    Wat ik vrij bizar vind is dat dit met eerst een vlucht Brussel - Amsterdam (en vervolgens vrijwel zelfde) zo'n ¤230 p.p. goedkoper uitpakt! Iemand hier een verklaring voor?

    EUR 483
    10:31 Brussel (ZWE)11:27 Amsterdam18h38KLMKL2664
    12:55 Amsterdam15:35 DetroitDelta Air LinesKL6035
    19:15 Detroit21:09 Salt Lake CityDelta Air LinesKL9415
    EUR 445
    10:53 Salt Lake City14:30 Minneapolis14h35Delta Air LinesKL5477
    15:25 Minneapolis06:35AmsterdamDelta Air LinesKL6058Deze vlucht komt 1 dag later aan
    08:31 Amsterdam09:28 Brussel (ZWE)KLMKL2679

    Heb zelf al even met KLM gebeld: volgens hen komt het verschil in prijs door andere vliegveld kosten en omdat meer overstappen ook goedkoper maakt. Ik kan me bij dat eerste argument nog wel iets voorstellen maar zo veel verschil?
      dinsdag 11 mei 2010 @ 05:10:13 #61
    1238 SlamD
    That's all Folks!
    pi_81283494
    quote:
    Op maandag 10 mei 2010 23:18 schreef erikhui het volgende:
    Wat ik vrij bizar vind is dat dit met eerst een vlucht Brussel - Amsterdam (en vervolgens vrijwel zelfde) zo'n ¤230 p.p. goedkoper uitpakt! Iemand hier een verklaring voor?
    Volgens mij is het redelijk standaard dat een vlucht met 2 overstappen goedkoper is dan een vlucht met maar 1 overstap. Ik heb ook ooit een Qantas/BA vlucht genomen via Heathrow vanuit Amsterdam die goedkoperwas dan dezelfde vlucht direct vanaf Heathrow. Miste op de heenweg bijna de aansluiting (mist) en op de terugweg helemaal... dus ik kan me voorstellen dat velen de voorkeur geven aan directere vluchten.

    Voor mij wogen de nadelen (extra kans op vertraging, langere reistijd) niet op tegen de voordelen, voor hen was er een stoel extra gevuld die anders gegarandeerd leeg was gebleven.
    pi_81373619
    Morgen naar London Gatwick, zondag of maandag morgen terug

    Of naar Dublin voor de zelfde periode

    Vliegen vanaf Eindhoven, Amsterdam, Belgie of Duitsland
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_81380676
    1. waarvandaan je wilt reizen: Amsterdam, Schiphol
    2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven? September, 2 weken, liefst de eerste 2 weken van sptember maar als andere weken goedkoper zijn mag dat ook
    3. waarnaartoe je wilt reizen Paramaribo, Suriname
    4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.Vliegtuig
    5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet. Zo goedkoop mogelijk
    6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.KLM 726 euro of Surinam Airways voor 728 euro

    Ik kan alleen KLM en SLA vinden voor rond de 730 euro, aangezien SLA niet vliegt op zaterdag ga ik dan liever met KLM omdat het maar 2 euro scheelt. Iemand nog tips?
    pi_81392427
    1. waarvandaan: maakt me niet veel uit... schiphol, frankfurt, london eventueel...
    2. wanneer: weekend van 18/19 december 2010 heen, zondag 2 januari terug...
    3. waarnaartoe: sydney
    4. hoe: vliegtuig, maar dat lijkt me logisch...

    Ik ben vrij onbekend op het gebied van reizen e.d.
    Ik heb gezocht voor een ticket, maar kom niet onder de ¤1100
    Volgens mij moet dit wel goedkoper kunnen of ben ik nu gek?

    Iemand tips/tools? Alvast bedankt!
    Risico's zijn er om te beseffen dat je leeft ;)
    pi_81405633
    Veel goedkoper zal echt niet lukken
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
      vrijdag 14 mei 2010 @ 22:37:18 #66
    128088 Masanga
    Hakuna matata!
    pi_81438228
    quote:
    Op donderdag 13 mei 2010 20:12 schreef Markozz het volgende:
    1. waarvandaan: maakt me niet veel uit... schiphol, frankfurt, london eventueel...
    2. wanneer: weekend van 18/19 december 2010 heen, zondag 2 januari terug...
    3. waarnaartoe: sydney
    4. hoe: vliegtuig, maar dat lijkt me logisch...

    Ik ben vrij onbekend op het gebied van reizen e.d.
    Ik heb gezocht voor een ticket, maar kom niet onder de ¤1100
    Volgens mij moet dit wel goedkoper kunnen of ben ik nu gek?

    Iemand tips/tools? Alvast bedankt!
    De periode rond oudejaar is steeds hoogseizoen. Ik denk dus ook niet dat het veel goedkoper zal worden. Zeker zondag 2 januari lijkt me een erg dure dag om te vliegen.
    When all things seem to end, the future still remains..
    pi_81490383
    Dat klopt ja... Zeker die kant op...
    Maar moet helaas maandag 3 januari weer beginnen met werken geloof ik...
    Beetje jammer... En anders kost het me gewoon wat meer
    Risico's zijn er om te beseffen dat je leeft ;)
    pi_81518299
    1. waarvandaan je wilt reizen: Amsterdam, Brussel of Dusseldorf
    2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?4 july 2010 vertrek - 19 january 2011 terug (echter wil ik het liefst een ticket wat gratis/lage prijs te wijzigen is... (ps. heenticket mag vaststaan, terugticket graag kunnen wijzigen)
    3. waarnaartoe je wilt reizen? Buenos Aires
    4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc. Vliegtuig
    5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet. Zo goedkoop mogelijk
    6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. 941 EUR met Iberia (echter niet flexibel)

    Hoe zoek je uberhaupt bij searchegines naar flexibele terugtickets?
    pi_81518396
    quote:
    Op maandag 17 mei 2010 00:02 schreef oliesjeik het volgende:
    1. waarvandaan je wilt reizen: Amsterdam, Brussel of Dusseldorf
    2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?4 july 2010 vertrek - 19 january 2011 terug (echter wil ik het liefst een ticket wat gratis/lage prijs te wijzigen is... (ps. heenticket mag vaststaan, terugticket graag kunnen wijzigen)
    3. waarnaartoe je wilt reizen? Buenos Aires
    4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc. Vliegtuig
    5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet. Zo goedkoop mogelijk
    6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. 941 EUR met Iberia (echter niet flexibel)

    Hoe zoek je uberhaupt bij searchegines naar flexibele terugtickets?
    Volgens mij kan je Iberia altijd voor ongeveer 100 euro je ticket wijzigen
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
      maandag 17 mei 2010 @ 00:10:28 #70
    203437 Kevin_NL
    Zotter dan zot
    pi_81518730
    Hey,
    Ik heb dus een vriend die in Polen woont, om precies te zijn in ostrów wielkopolski, en ik wilde hem eigenlijk deze zomer graag bezoeken, zo rond juni of julie dus.
    Ik zal even netjes het lijstje invullen voor de reis.
    1. Vanaf amsterdam zou mooi zijn, ik woon zelf in hoofddorp.
    2. Zo rond Juni of Juli. (Het liefst in de zomervakantie.)
    3. Ostrów Wielkopolski, of iets in de buurt hiervan, want hij zou me in principe op kunnen halen met de auto zolang het niet meer dan een uur rijden is o.i.d.
    4. Het liefst per trein, bus kan ook. Zolang het maar niet ver boven de 100 euro word in kosten...
    5. Graag goedkoop, en het liefst zo min mogelijk overstappen en het snelst mogelijk. Maar prijs is toch wel het belangrijkst, alhoewel een tientje of wat verschil voor wat makkelijker reizen wel ok is.
    6. Op google komen er allerlei dingen boven zoals "vanaf 19,-" etc. maar ik kan nergens echt iets vinden om een dergelijke reis te boeken.

    Alvast bedankt!
    Droeloe
    pi_81539635
    Ik wil graag goedkoop naar San Fransisco maar dat gaat zeker niet ? (Ergens tussen september en dec. '10)
    pi_81541171
    1. waarvandaan je wilt reizen: Dusseldorf, Weeze, Keulen, Dortmund, Eindhoven.
    2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven? 7 augustus tot en met 19 augustus
    3. waarnaartoe je wilt reizen? Ljubljana (Zagreb of Klagenfurth mag ook)
    4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc. Vliegtuig
    5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: Zo goedkoop mogelijk liefst niet overstappen
    6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. 250 euro p.p. met Lufthansa of AirBerlin(weet ik niet zeker meer) naar Klagenfurth
    386 euro p.p. naar Ljubljana vanuit Amsterdam

    We hadden geboekt via WizzAir vanuit Dortmund naar Zagreb voor 110 euro p.p. maar, deze vlucht is gecancelled door WizzAir. We zouden dan met de trein naar Ljubljana gaan.
    pi_81541257
    quote:
    Op maandag 17 mei 2010 16:40 schreef P.F het volgende:
    Ik wil graag goedkoop naar San Fransisco maar dat gaat zeker niet ? (Ergens tussen september en dec. '10)
    Ik wil 2-3 weken, maakt niet zo veel uit. Ik wil ook best nog in NY kijken. En ik zou eigenlijk vanaf SF nog naar LA en zo willen. Zucht...
    pi_81545192
    quote:
    Op maandag 17 mei 2010 00:10 schreef Kevin_NL het volgende:
    Hey,
    Ik heb dus een vriend die in Polen woont, om precies te zijn in ostrów wielkopolski, en ik wilde hem eigenlijk deze zomer graag bezoeken, zo rond juni of julie dus.
    Ik zal even netjes het lijstje invullen voor de reis.
    1. Vanaf amsterdam zou mooi zijn, ik woon zelf in hoofddorp.
    2. Zo rond Juni of Juli. (Het liefst in de zomervakantie.)
    3. Ostrów Wielkopolski, of iets in de buurt hiervan, want hij zou me in principe op kunnen halen met de auto zolang het niet meer dan een uur rijden is o.i.d.
    4. Het liefst per trein, bus kan ook. Zolang het maar niet ver boven de 100 euro word in kosten...
    5. Graag goedkoop, en het liefst zo min mogelijk overstappen en het snelst mogelijk. Maar prijs is toch wel het belangrijkst, alhoewel een tientje of wat verschil voor wat makkelijker reizen wel ok is.
    6. Op google komen er allerlei dingen boven zoals "vanaf 19,-" etc. maar ik kan nergens echt iets vinden om een dergelijke reis te boeken.

    Alvast bedankt!
    Je kan met Ryanair vanaf Weeze (over de grens bij Nijmegen) naar Wroclaw vliegen, dat ligt redelijk in de buurt van Ostrow-dinges

    In juli al vanaf ¤20 retour (bijv 12-19 juli)
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_81553047
    quote:
    2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven? 7 augustus tot en met 19 augustus
    3. waarnaartoe je wilt reizen? Ljubljana (Zagreb of Klagenfurth mag ook)
    Ryanair Weeze-Trieste 40 euro pp excl 10 euro creditcardkosten en excl evt ruimbaggage.
    Afstand Triest-Ljubljana is erg klein.
    pi_81559837
    1. waarvandaan je wilt reizen.
    Arnhem, Gelderland..

    2. wanneer je wilt reizen.
    Morgenochtend..

    3. waarnaartoe je wilt reizen.
    Brugge, België

    4. hoe je wilt reizen.
    Maakt niet uit, wat het goedkoopst is.,..

    5. op welke manier je wilt reizen.
    Overstappen moet toch wel, dus het maakt me niet uit hoe vaak dat moet..

    Ik zag op de ns site dat het morgen om de een of andere reden heel duur is (86,80!!) (ben al vaker geweest, maar toen was het rond de 50 euro..) http://onlineboeken.nshispeed.nl/microtips/display

    Zou graag willen weten of jullie misschien iets weten qua bus-trein combi.. Of alleen bus..

    Desperate! Alvast super (!) bedankt
    :D
    pi_81560126
    quote:
    Op maandag 17 mei 2010 22:56 schreef tineketbsfan het volgende:

    2. wanneer je wilt reizen.
    Morgenochtend..


    Morgenochtend (18e) heen, overmorgen (19e) terug
    :D
    pi_81564917
    Geef bij je vraag duidelijk aan
    1. Ik woon in Amsterdam dus dat is wel prima
    2. Ik wil tussen september-december 2010 reizen. Ik denk 2-3 weken.
    3. Naar San Fransisco, om iemand te bezoeken. Ik wil ook best een dag in New York oid kijken als dat handiger is.
    4. Vliegtuig Ik heb een rijbewijs dus ik zou ook naar een ander vliegveld kunnen reizen.
    5. Het moet zo goedkoop mogelijk, dat denk ik nu dan, ik heb namelijk 0 geld maar ik moet en zal er heen ( ) Vriendje gaat een half jaar weg en ik zou het echt heel relax vinden om hem nog een keer te zien die tijd..
    6. Ik kwam op de 800-1000 euro uit

    Wel stom, want ik heb totaaaal geen geld.. Maar ja als hij weg is heb ik toch genoeg vrije tijd om te werken Of zo! Dus goedkoop = prima!!!
    pi_81564927
    Vakantieveiling.nl is zeker geen optie he?
    pi_81565042
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 01:12 schreef P.F het volgende:
    Geef bij je vraag duidelijk aan
    1. Ik woon in Amsterdam dus dat is wel prima
    2. Ik wil tussen september-december 2010 reizen. Ik denk 2-3 weken.
    3. Naar San Fransisco, om iemand te bezoeken. Ik wil ook best een dag in New York oid kijken als dat handiger is.
    4. Vliegtuig Ik heb een rijbewijs dus ik zou ook naar een ander vliegveld kunnen reizen.
    5. Het moet zo goedkoop mogelijk, dat denk ik nu dan, ik heb namelijk 0 geld maar ik moet en zal er heen ( ) Vriendje gaat een half jaar weg en ik zou het echt heel relax vinden om hem nog een keer te zien die tijd..
    6. Ik kwam op de 800-1000 euro uit

    Wel stom, want ik heb totaaaal geen geld.. Maar ja als hij weg is heb ik toch genoeg vrije tijd om te werken Of zo! Dus goedkoop = prima!!!
    En wat denk je kwijt zijn aan verblijf daar?

    Ben je boven de 25 want dan is het huren van een auto erg duur, maar greyhound kan ook
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_81566854
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 01:12 schreef P.F het volgende:
    Geef bij je vraag duidelijk aan
    1. Ik woon in Amsterdam dus dat is wel prima
    2. Ik wil tussen september-december 2010 reizen. Ik denk 2-3 weken.
    3. Naar San Fransisco, om iemand te bezoeken. Ik wil ook best een dag in New York oid kijken als dat handiger is.
    4. Vliegtuig Ik heb een rijbewijs dus ik zou ook naar een ander vliegveld kunnen reizen.
    5. Het moet zo goedkoop mogelijk, dat denk ik nu dan, ik heb namelijk 0 geld maar ik moet en zal er heen ( ) Vriendje gaat een half jaar weg en ik zou het echt heel relax vinden om hem nog een keer te zien die tijd..
    6. Ik kwam op de 800-1000 euro uit

    Wel stom, want ik heb totaaaal geen geld.. Maar ja als hij weg is heb ik toch genoeg vrije tijd om te werken Of zo! Dus goedkoop = prima!!!
    Goedkoopste via een eerste search bij KLM is al 688 euro, dus je bent gewoon lui . Tevens kun je met KLM vanaf Dusseldorf voor 580 euro, dan stop je dus eerst in Amsterdam. En de klap op de vuurpijl is met KLM vanaf Brussels, wederom via Amsterdam voor 538 euro. Check gewoon de KLM website, dan krijg je een goed overzicht van prijzen op verschillende data. Anders opodo.de.
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
    pi_81567746
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 01:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

    [..]

    En wat denk je kwijt zijn aan verblijf daar?

    Ben je boven de 25 want dan is het huren van een auto erg duur, maar greyhound kan ook
    Niets, ik logeer daar. Vriendje is 25 dus die kan de auto huren..
    pi_81567817
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 08:16 schreef Drive-r het volgende:

    [..]

    Goedkoopste via een eerste search bij KLM is al 688 euro, dus je bent gewoon lui . Tevens kun je met KLM vanaf Dusseldorf voor 580 euro, dan stop je dus eerst in Amsterdam. En de klap op de vuurpijl is met KLM vanaf Brussels, wederom via Amsterdam voor 538 euro. Check gewoon de KLM website, dan krijg je een goed overzicht van prijzen op verschillende data. Anders opodo.de.
    Als ik nu kijk kom ik op ħ780 uit? Ik zal nog eens kijken..
    pi_81568111
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 09:12 schreef P.F het volgende:

    [..]

    Als ik nu kijk kom ik op ħ780 uit? Ik zal nog eens kijken..
    Check gewoon verschillende data in de maanden die je aangaf. Je vindt dat toch direct het overview van verschillende data omtrent je search, dus dan zie je welke vertrek data goedkoop zijn. Ik vond in November de goedkoopste tickets, maar voor 700 vlieg je in Sept-Oct ook prima.
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
    pi_81569120
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 09:26 schreef Drive-r het volgende:

    [..]

    Check gewoon verschillende data in de maanden die je aangaf. Je vindt dat toch direct het overview van verschillende data omtrent je search, dus dan zie je welke vertrek data goedkoop zijn. Ik vond in November de goedkoopste tickets, maar voor 700 vlieg je in Sept-Oct ook prima.
    Ik zal er eens een uurtje of 3 voor gaan zitten.. Ik ben hier heel slecht in, maar bedankt voor de hulp!!
    pi_81569827
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 10:06 schreef P.F het volgende:

    [..]

    Ik zal er eens een uurtje of 3 voor gaan zitten.. Ik ben hier heel slecht in, maar bedankt voor de hulp!!
    In de OP vind je verschillende sites die kunnen helpen. Over het algemeen verschilt de prijs enorm per datum, dus je moet een beetje spelen met die data. Als je er achter komt welke airlines het meest gunstig zijn (dat zal in dit geval onder andere KLM zijn), dan kan je op hun website nog makkelijker spelen met data en vertrek lokaties.

    Succes!
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
    pi_81570388
    quote:
    Op maandag 17 mei 2010 21:05 schreef Plopr het volgende:

    [..]

    Ryanair Weeze-Trieste 40 euro pp excl 10 euro creditcardkosten en excl evt ruimbaggage.
    Afstand Triest-Ljubljana is erg klein.
    Heb deze optie nog even nagekeken of ik kijk wel heel erg verkeerd.
    http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query.exe/en?ld=96160&country=GBR&seqnr=1&ident=hu.031843160.1274172168&rt=1&OK#focus

    en

    http://plannerint.b-rail.be/bin/query.exe/n?S=Trieste+Centrale!&Z=Ljubljana!&start=1&L=b-rail

    Duurt het wel erg lang en mijn vriendin is gewoon kotsmisselijk na een anderhalf uur in de trein zitten.
    Misschien toch maar een andere locatie gaan zoeken voor in die tijd.
    pi_81592602
    quote:
    Op dinsdag 18 mei 2010 09:12 schreef P.F het volgende:

    [..]

    Als ik nu kijk kom ik op ħ780 uit? Ik zal nog eens kijken..
    Check kayak.com eens.
    Bijv: 22 sept. -13 oct. = 792 dollar met American Airlines

    Goedkoopste prijzen in okt. nov. en december liggen iets boven de 800 dollar.
    pi_81602534
    quote:
    Op maandag 17 mei 2010 00:02 schreef oliesjeik het volgende:
    1. waarvandaan je wilt reizen: Amsterdam, Brussel of Dusseldorf
    2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?4 july 2010 vertrek - 19 january 2011 terug (echter wil ik het liefst een ticket wat gratis/lage prijs te wijzigen is... (ps. heenticket mag vaststaan, terugticket graag kunnen wijzigen)
    3. waarnaartoe je wilt reizen? Buenos Aires
    4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc. Vliegtuig
    5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet. Zo goedkoop mogelijk
    6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. 941 EUR met Iberia (echter niet flexibel)

    Hoe zoek je uberhaupt bij searchegines naar flexibele terugtickets?
    quote:
    Op maandag 17 mei 2010 00:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

    [..]

    Volgens mij kan je Iberia altijd voor ongeveer 100 euro je ticket wijzigen
    Hoe komt het trouwens dat als ik op iberia m'n vlucht boek ik voor dezelfde vlucht zo'n 3000 euro kwijt ben....

    ps. ben nu aan het boeken: Budgetair of vliegtarieven.nl?
    Budgetair kan ik weinig recensies over vinden. Vliegtarieven is al een paar keer bij kassa vermeld...

    [ Bericht 4% gewijzigd door oliesjeik op 18-05-2010 23:02:37 ]
    pi_81771566
    1. waarvandaan je wilt reizen.
    Vanuit Nederland het liefst maar omringende landen zijn ook goed bij grote kostenbesparingen. Woon zelf in Amsterdam en soms Hellevoetsluis (ouders)

    2. wanneer je wilt reizen.
    Eind juli tot eind januari 2011.

    3. waarnaartoe je wilt reizen.[/b]
    San Francisco, uitwisseling op de State University.

    4. hoe je wilt reizen.
    Met het vliegtuig en eventueel trein/bus/metro voor kostenbesparingen.

    5. op welke manier je wilt reizen.
    Het liefst in 1 keer zonder overstappen, maar om kosten te besparen stap ik desnoods 3 keer over.

    Kom momenteel zelf niet onder de ¤1050 voor een retour Amsterdam-San Francisco.
    Ben benieuwd of dit nog omlaag zal gaan naarmate de vertrekdatum dichterbij komt.
    pi_81782692
    1050 euro voor een rechtstreekse vlucht voor een periode van 6 maanden is een goede / normale prijs, dat zal niet snel zakken. Wat je kan doen, is zoeken naar twee retour tickets met de vertrekdata naar keuze en dan de terugvluchten niet vliegen (of wel, afhankelijk of je ook nog een keer terug wil naar Nederland). Dat zal de prijs in deze periode niet veel ontlopen overigens.
    pi_81786349
    Wanneer?
    Heenreis: 4 sept 2010
    Terugreis: 11 sept 2010

    Waarheen?
    Amsterdam - Moskou - Amsterdam

    Hoe?
    Vliegtuig

    Hit me!
    pi_81786614
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 12:28 schreef Alec690 het volgende:
    Wanneer?
    Heenreis: 4 sept 2010
    Terugreis: 11 sept 2010

    Waarheen?
    Amsterdam - Moskou - Amsterdam

    Hoe?
    Vliegtuig

    Hit me!
    184 euro op Lufthansa.com overstap op FRA
    pi_81879348
    Ik vraag jullie hulp in dit topic, want ik kom er zelf niet echt meer uit...


    1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.

    Vanuit Nederland: alle Nederlandse stations of luchthavens zijn goed, evt. vanaf Duitse luchthavens die niet al te ver over de grens liggen (t.o.v. Noord-Nederland)

    2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?

    24, 25 of 26 juni. liefst de 25e (terugreis 31 augustus, 1 of 2 september)

    3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming

    Corigliano Calabro (Calabrië)

    4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.

    Liefst zover mogelijk met vliegtuig, en verder met trein. Maar alles met trein zou ook kunnen. Zijn er misschien ook ergens bussen?

    5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.

    Als ik er maar kom, liever niet 's avonds laat (niet dat als ik ergens vertraging heb, ik meteen in een of ander Zuid-Italiaans stadje strand...). Liefst zo goedkoop mogelijk natuurlijk.

    6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.

    Ik heb zelf al gekeken naar vluchten vanaf Amsterdam en Münster richting Napels (al is die van Münster met overstap in Berlijn). Transavia vanaf Amsterdam: ¤ 207,27 (25e, 26e is goedkoper) en Air Berlin vanaf Münster: ¤ 267,90. (retourprijzen)
    Met Transavia kom ik 14:55 aan, en met Air Berlin 11:40. Het probleem is dan om vanaf Napels naar Corigliano Calabro te komen.

    Eigenlijk zou ik dus ook kunnen vragen wat de beste manier is om van Napels naar Corigliano Calabro te komen. Ik vind alleen maar treinen die maar 1 keer per dag rijden, of vreemde tijden enz... Maar opties naast Napels zijn ook goed, zolang het vanaf de luchthaven te doen is om nog naar Corigliano Calabro te komen voordat het middernacht is...

    Mocht dit niet mogelijk zijn, heeft iemand dan nog overnachtingstips?
    People live to learn things, and I learn to live...
      Moderator dinsdag 25 mei 2010 @ 18:06:59 #96
    45833 crew  Fogel
    pi_81879743
    Voor treinen kan je http://plannerint.b-rail.be/bin/query.exe/en?L=b-rail gebruiken. Maar na een kleine check vind ik daar geen treinen mee voor jouw verbinding, da's vreemd.
    Heb deze planner een paar weken geleden gebruikt om een collega via de meest miniscule plekken in Italie met voornamelijk stoptreinen via Zwitserland richting Frankfurt te krijgen.
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
      woensdag 26 mei 2010 @ 01:10:50 #97
    1238 SlamD
    That's all Folks!
    pi_81904711
    Opties genoeg volgens bahn.de, of las ik het verkeerd?
    quote:
    Napoli Centrale Di, 25.05.10 ab 20:42
    Corigliano Calabro Mi, 26.05.10 an 04:25

    Napoli Centrale Di, 25.05.10 ab 22:48
    Corigliano Calabro Mi, 26.05.10 an 07:58

    Napoli Centrale Mi, 26.05.10 ab 06:00
    Corigliano Calabro Mi, 26.05.10 an 11:23

    Napoli Centrale Mi, 26.05.10 ab 06:42
    Corigliano Calabro Mi, 26.05.10 an 14:09

    Napoli Centrale Mi, 26.05.10 ab 08:32
    Corigliano Calabro Mi, 26.05.10 an 15:44

    Napoli Centrale Mi, 26.05.10 ab 09:42
    Corigliano Calabro Mi, 26.05.10 an 15:44

    Napoli Centrale Mi, 26.05.10 ab 12:42
    Corigliano Calabro Mi, 26.05.10 an 19:29

    Napoli Centrale Mi, 26.05.10 ab 12:58
    Corigliano Calabro Mi, 26.05.10 an 20:04

    Napoli Centrale Mi, 26.05.10 ab 13:42
    Corigliano Calabro Mi, 26.05.10 an 20:04

    Napoli Centrale Mi, 26.05.10 ab 13:42
    Corigliano Calabro Mi, 26.05.10 an 20:43

    Napoli Centrale Mi, 26.05.10 ab 16:42
    Corigliano Calabro Mi, 26.05.10 an 22:18

    Napoli Centrale Mi, 26.05.10 ab 20:42
    Corigliano Calabro Do, 27.05.10 an 04:25

    Napoli Centrale Mi, 26.05.10 ab 22:48
    Corigliano Calabro Do, 27.05.10 an 07:58
    [edit]Oeps, verkeerde maand... wellicht is het niet mogelijk om meer dan een maand vooruit te zoeken?
    Is het trouwens ook niet makkelijker om vanaf Rome (vanaf Leonardo da Vinci) direct te gaan, in Napels schijn je eerst met de bus naar het station te moeten?
    quote:
    Fiumicino Aeroporto Mi, 26.05.10 ab 10:36
    Corigliano Calabro Mi, 26.05.10 an 20:04

    Fiumicino Aeroporto Mi, 26.05.10 ab 10:36
    Corigliano Calabro Mi, 26.05.10 an 20:43

    Fiumicino Aeroporto Mi, 26.05.10 ab 11:06
    Corigliano Calabro Mi, 26.05.10 an 20:04

    Fiumicino Aeroporto Mi, 26.05.10 ab 11:06
    Corigliano Calabro Mi, 26.05.10 an 20:43
    [/edit]

    [ Bericht 34% gewijzigd door SlamD op 26-05-2010 01:23:09 ]
    pi_81908819
    Hej, bedankt voor t zoeken. Maar als je kijkt naar die tijden, dan sta je dus 's nachts ergens te wachten op een station om vervolgens de volgende dag vroeg verder te reizen, en dat wil ik niet

    Maar die tijden vanaf Rome lijken wel oké. Kun je dan rechtstreeks vanaf het vliegveld de trein pakken?
    Maar dan zou er wel een goedkope vlucht moeten zijn die héél vroeg in Rome aankomt...
    People live to learn things, and I learn to live...
    pi_81913337
    Nou.. hebben toch een mooie aanbieding gevonden via ticket-point.de.. 537 via Dusseldorf naar Hongkong.. met Emirates
      woensdag 26 mei 2010 @ 12:25:57 #100
    151749 Gnittoo
    I WANT THAT ONE!
    pi_81915185
    quote:
    Op woensdag 26 mei 2010 11:47 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
    Nou.. hebben toch een mooie aanbieding gevonden via ticket-point.de.. 537 via Dusseldorf naar Hongkong.. met Emirates
    http://www.ticketpoint.de/
    pi_81962561
    1. waarvandaan
    AMS

    2. wanneer
    rond de kerst 20 dec tm 6 januari Data is flexibel

    3. waarnaartoe
    New York / Chicaco

    4. hoe
    vliegen

    5. op welke manier
    goedkoopst heb ik nu gezien met BA voor 556 van AMS naar JFK


    Help me
    pi_82056748
    1. waarvandaan: Luchthavens Nederland of grensstreek (duitsland)
    2. wanneer je wilt reizen: Omstreeks woensdag 10 november, terug op zaterdag of zondag 13/11 of 14/11
    3. waarnaartoe je wilt reizen: Berlijn
    5. op welke manier je wilt reizen: Vliegtuig of trein. Zo goedkoop mogelijk, 2 personen
    6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: Air Berlin, vanaf Munster naar Berlijn (tegel). Totaal voor 2 personen ¤ 159.80

    Ik ben benieuwd of het nog goedkoper kan. Als iemand nog leuke, goedkope hotels weet in Berlijn houd ik me aanbevolen
    pi_82090360
    Hallo allemaal,

    ik ben momenteel in zuid-amerika, ik zoek een enkele vlucht van peru of ecuador naar nederland / duitseland / belgie / frankrijk .. iets dichtbij (+- 500 km) Breda...

    ik wil graag eind augustus vertrekken. Tot nu, de goedkoopste vlucht die ik gevonden heb is 1370 euro!! Ik hoop dat dit voor minder kan! Heeft iemand tips / ideeen?

    Ik heb geen voorkeur voor vliegmaatschappijen ofzo, de goedkoopste will do..

    En hoe zit het met last minutes, kan ik niet gewoon bijvoorbeeld een week in Quito, Ecuador blijven en elke dag naar de airport gaan om te checken of ik last minute mee kan pikken voor een goedkope prijs?? Heeft iemand hier ervaring mee?
    Veni, vidi, vodka.
    pi_82091040
    quote:
    Op zondag 30 mei 2010 04:39 schreef dumble het volgende:
    Hallo allemaal,

    ik ben momenteel in zuid-amerika, ik zoek een enkele vlucht van peru of ecuador naar nederland / duitseland / belgie / frankrijk .. iets dichtbij (+- 500 km) Breda...

    ik wil graag eind augustus vertrekken. Tot nu, de goedkoopste vlucht die ik gevonden heb is 1370 euro!! Ik hoop dat dit voor minder kan! Heeft iemand tips / ideeen?

    Ik heb geen voorkeur voor vliegmaatschappijen ofzo, de goedkoopste will do..

    En hoe zit het met last minutes, kan ik niet gewoon bijvoorbeeld een week in Quito, Ecuador blijven en elke dag naar de airport gaan om te checken of ik last minute mee kan pikken voor een goedkope prijs?? Heeft iemand hier ervaring mee?
    UIO-MDE-MAD-AMS: 998 EUR.
    Chase.nl / Cheaptickets.nl

    Lima weet ik zo niet hoor, maar ik denk dat het bereik van Quito groter is dan ieder ander airport in Peru.

    Maar volgens mij zit hier iemand die vaker op/vanaf UIO reist, misschien dat die je beter kan helpen. Weet zo even niet meer wie, maar die zal wel langskomen
      Moderator zondag 30 mei 2010 @ 09:18:15 #105
    45833 crew  Fogel
    pi_82091050
    Enkele reis is altijd duur, en last minute op het vliegveld ga je niks mee opschieten.
    De beste tip is om bonuspunten van een frequent flyer programma te gebruiken (indien je die hebt) te gebruiken voor enkele reizen.
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
    pi_82097716
    Ik zou zoeken naar een vlucht naar Madrid; daar is een veel groter aanbod van vanuit Zuid-Amerika en een stuk goedkoper. Vanaf Madrid kun je bijvoorbeeld met Transavia terug naar Nederland.

    Ik ben zelf tweemaal vanuit Bogota (Colombia, sowieso de moeite waard om te bezoeken!) met een enkele reis naar Madrid gevolgen voor nog geen 400 euro per keer. De eerste keer was met Air Comet (nu failliet, geloof ik) en de tweede keer met Avianca. Volgens mij heeft Air France ook wel eens aanbiedingen op Parijs en sowieso een speciaal tarief voor mensen onder de 25 (geen idee of dat op jou van toepassing is), dat zou je ook nog kunnen checken.
    pi_82097875
    Iberia biedt een enkele reis aan vanaf Quito naar Madrid voor 635 dollar op meerdere dagen in juni en juli. Prima prijs, toch?
      dinsdag 1 juni 2010 @ 01:23:53 #108
    67670 Skv
    Cynist.
    pi_82175152
    Ik wil graag naar Barcelona op en neer. Het liefst vanaf Düsseldorf. Volgens Worldticketcenter kan het met Ryanair voor 50 euro per persoon.
    Ga ik echter verder boeken, dan krijg ik het volgende (per persoon):

    Vliegtickets: Prijs volwassene ¤ 49,98
    Customer Service Charge ¤ 38,00
    Boekingskosten ¤ 12,50
    Levering: e-ticket ¤ 0,00
    Bagage Opties ¤ 40,00
    Totaal (1 persoon) ¤ 140,48

    90 Euro aan allerhande zooi er ineens bij op. 38 euro 'service charge', 12,50 boekingskosten en 40 euro omdat ik een tas van minder dan 15 kilo mee wil nemen. Te kansloos voor woorden dit. Iemand een alternatief?
    Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
    Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
      dinsdag 1 juni 2010 @ 03:10:05 #109
    1238 SlamD
    That's all Folks!
    pi_82176220
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 01:23 schreef Skv het volgende:
    Ik wil graag naar Barcelona op en neer. Het liefst vanaf Düsseldorf. Volgens Worldticketcenter kan het met Ryanair voor 50 euro per persoon.
    Ga ik echter verder boeken, dan krijg ik het volgende (per persoon):

    Vliegtickets: Prijs volwassene ¤ 49,98
    Customer Service Charge ¤ 38,00
    Boekingskosten ¤ 12,50
    Levering: e-ticket ¤ 0,00
    Bagage Opties ¤ 40,00
    Totaal (1 persoon) ¤ 140,48

    90 Euro aan allerhande zooi er ineens bij op. 38 euro 'service charge', 12,50 boekingskosten en 40 euro omdat ik een tas van minder dan 15 kilo mee wil nemen. :') Te kansloos voor woorden dit. Iemand een alternatief?
    Wellicht is het een te simpele oplossing, maar wellicht is boeken via Ryanair.com goedkoper?

    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    Going Out:  29/09/2010 22:25hrs 
    Düsseldorf (Weeze) - Barcelona  
    1 x Adult 18.99 EUR 
    Taxes/Fees  0.00 EUR 
    1 x Web Check in 5.00 EUR 
    Coming Back:  04/10/2010 14:55hrs 
    Barcelona - Düsseldorf (Weeze) 
    1 x Adult 18.99 EUR 
    Taxes/Fees  0.00 EUR 
    1 x Web Check in 5.00 EUR 

    Travel Extras

    Going Out:  
    1 x 1st Checked Bag 15.00 EUR 
    Coming Back:  
    1 x 1st Checked Bag 15.00 EUR 
    Travel Insurance 

    Total

    Total Cost 77.98 EUR 
    Excluding administration fee (if applicable) 
      dinsdag 1 juni 2010 @ 08:11:46 #110
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_82177221
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 03:10 schreef SlamD het volgende:

    [..]

    Wellicht is het een te simpele oplossing, maar wellicht is boeken via Ryanair.com goedkoper?
    [ code verwijderd ]


    bizar dat je daar niet eerst even aan denkt inderdaad...
      dinsdag 1 juni 2010 @ 10:44:43 #111
    67670 Skv
    Cynist.
    pi_82180583
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 03:10 schreef SlamD het volgende:

    [..]

    Wellicht is het een te simpele oplossing, maar wellicht is boeken via Ryanair.com goedkoper?
    [ code verwijderd ]
    Heb ik uiteraard geprobeerd (10 - 16 augustus), maar dan wordt op Ryanair.com aangegeven dat er überhaupt geen vluchten beschikbaar zijn..
    Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
    Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
    pi_82180861
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 10:44 schreef Skv het volgende:

    [..]

    Heb ik uiteraard geprobeerd (10 - 16 augustus), maar dan wordt op Ryanair.com aangegeven dat er überhaupt geen vluchten beschikbaar zijn..
    Dan gaan andere websites ook niet werken, dat zou natuurlijk vrij krom zijn.
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
    pi_82181494
    Wellicht dat Worldticketcenter gewoon 'Barcelona' laat zien, terwijl ze je eigenlijk een ticket naar Girona of Reus verkopen

    Ryanair gaat wel Weeze - Barcelona vliegen, maar pas vanaf 3 september. Wil je eerder gaan wordt het dus Girona of Reus.
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
      dinsdag 1 juni 2010 @ 11:37:15 #114
    67670 Skv
    Cynist.
    pi_82182300
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 10:52 schreef Drive-r het volgende:

    [..]

    Dan gaan andere websites ook niet werken, dat zou natuurlijk vrij krom zijn.
    Dat vond ik ook vreemd, dat volgens worldticketcenter er wel geboekt kon worden, maar via Ryanair zelf niet. Maar dat met die achterlijke prijsverhogingen (40 euro voor een stuk bagage onder de 15 kilo) is normaal? Ik vlieg normaal nooit met die budgetmaatschappijen.
    Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
    Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
    pi_82182396
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 11:37 schreef Skv het volgende:

    [..]

    Dat vond ik ook vreemd, dat volgens worldticketcenter er wel geboekt kon worden, maar via Ryanair zelf niet. Maar dat met die achterlijke prijsverhogingen (40 euro voor een stuk bagage onder de 15 kilo) is normaal? Ik vlieg normaal nooit met die budgetmaatschappijen.
    Dat is dus wat Thetallguy al zegt, je vliegt dan niet naar Barcelona maar naar een van iets verder gelegen vliegvelden. En dat soort prijsverhoging zijn inderdaad vrij normaal, daarom vlieg ik nooit budget, je wordt toch ergens verneukt.
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
    pi_82184950
    Bagage bij Ryanair kost ¤15 per koffer per enkele reis, en in juli en augustus zelfs ¤20
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_82189183
    1. waarvandaan je wilt reizen.
    Amsterdam of Brussel

    2. wanneer je wilt reizen.
    Ik MOET in Kathmandu (Nepal) op 19/09/2010 zijn (Dus vertrekken de 18de , vroeger gaat niet)
    Terug is minder belangrijk, zeker niet voor 4/10/2010

    3. waarnaartoe je wilt reizen.
    Kathmandu (Nepal)

    4. hoe je wilt reizen.
    Met het vliegtuig en eventueel trein.

    5. op welke manier je wilt reizen.
    Liefst max 2x overstappen, ik heb opgezocht dat ik waarschijnlijk zowieso in Delhi moet overnachten om de dag erna de vlucht te hebben.

    Goedkoopste dat ik gevonden heb voor de vlucht is 670 EUR
    18/09
    BRU-Frankfurt
    frankfurt Delhi
    Delhi -Kathmandu (19/09)

    Nog iemand goedkoper, of tips ?
    pi_82191306
    1. waarvandaan je wilt reizen.
    Eindhoven/Weeze/Amsterdam

    2. wanneer je wilt reizen.
    Ik moet de 28e in Krakau zijn, op 2 januari wil ik terug

    3. waarnaartoe je wilt reizen.
    Krakau (vliegen op Katowice waarschijnlijk?)

    4. hoe je wilt reizen.
    Vliegtuig (en aansluitend taxi/trein/bus?)

    5. op welke manier je wilt reizen.
    Maakt niet uit

    Iemand tips?
      dinsdag 1 juni 2010 @ 17:46:56 #119
    213380 Corkscrew
    Turkenkrekker
    pi_82198321
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 15:17 schreef Repsak het volgende:
    1. waarvandaan je wilt reizen.
    Eindhoven/Weeze/Amsterdam

    2. wanneer je wilt reizen.
    Ik moet de 28e in Krakau zijn, op 2 januari wil ik terug

    3. waarnaartoe je wilt reizen.
    Krakau (vliegen op Katowice waarschijnlijk?)

    4. hoe je wilt reizen.
    Vliegtuig (en aansluitend taxi/trein/bus?)

    5. op welke manier je wilt reizen.
    Maakt niet uit

    Iemand tips?
    28 juni of 28 december? Ik ben er even vanuit gegaan dat je het eerste bedoelde.

    Als je van Weeze (Charleroi kan ook, maar ik neem aan dat dat te ver weg is?) op Kraków-Balice vliegt, kun je in elk geval voor weinig een enkele reis (retour lukte me via qfly.nl niet meteen, misschien moet je de tickets gewoon los aanschaffen) boeken, vooral bij Ryanair: op 24 en 26 juni kun je dan voor maar 8 euro naar Kraków vliegen.
    Nadeel is dat de vlucht vertrekt om 7:05, ik hoop dat je genoeg tijd hebt om tijdig te arriveren op het vliegveld.
    Wie dit leest is alfabeet.
    pi_82199805
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 17:46 schreef Corkscrew het volgende:

    [..]

    28 juni of 28 december? Ik ben er even vanuit gegaan dat je het eerste bedoelde.

    Als je van Weeze (Charleroi kan ook, maar ik neem aan dat dat te ver weg is?) op Kraków-Balice vliegt, kun je in elk geval voor weinig een enkele reis (retour lukte me via qfly.nl niet meteen, misschien moet je de tickets gewoon los aanschaffen) boeken, vooral bij Ryanair: op 24 en 26 juni kun je dan voor maar 8 euro naar Kraków vliegen.
    Nadeel is dat de vlucht vertrekt om 7:05, ik hoop dat je genoeg tijd hebt om tijdig te arriveren op het vliegveld.
    Sorry, bedankt voor je goede speurwerk, maar ik bedoelde December! Citytripje om oud en nieuw te vieren.. Dat wordt lastiger zeker?
    pi_82202029
    quote:
    Op zaterdag 29 mei 2010 12:13 schreef perdokkie het volgende:
    1. waarvandaan: Luchthavens Nederland of grensstreek (duitsland)
    2. wanneer je wilt reizen: Omstreeks woensdag 10 november, terug op zaterdag of zondag 13/11 of 14/11
    3. waarnaartoe je wilt reizen: Berlijn
    5. op welke manier je wilt reizen: Vliegtuig of trein. Zo goedkoop mogelijk, 2 personen
    6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: Air Berlin, vanaf Munster naar Berlijn (tegel). Totaal voor 2 personen ¤ 159.80

    Ik ben benieuwd of het nog goedkoper kan. Als iemand nog leuke, goedkope hotels weet in Berlijn houd ik me aanbevolen
    Niemand?
      woensdag 2 juni 2010 @ 00:12:55 #122
    67670 Skv
    Cynist.
    pi_82218715
    1. waarvandaan: Luchthavens Nederland of grensstreek (duitsland)
    2. wanneer je wilt reizen: Vertrek: tussen 24 en 28 september heen en begin januari terug
    3. waarnaartoe je wilt reizen: Johannesburg
    5. op welke manier je wilt reizen: Vliegtuig 1 persoon, zo goedkoop mogelijk
    6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: Vorige week Emirates voor 614 euro, nu KLM voor 781,20
    Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
    Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
      woensdag 2 juni 2010 @ 01:31:25 #123
    67670 Skv
    Cynist.
    pi_82220678
    Heb uiteindelijk een vlucht van 670 gevonden via Qatar. Inclusief overige ongein 750 euro betaald voor het retourtje.
    Had een ticket heen op 27 of op 28 september gevonden. Toen ik wilde boeken bleek ineens dat die van 28 uitverkocht was terwijl ik boekte. Snel die van 27 gepakt.
    Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
    Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
      woensdag 2 juni 2010 @ 01:49:44 #124
    67670 Skv
    Cynist.
    pi_82220892
    Die van 27 is nu overigens ook uitverkocht..!
    Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
    Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
      woensdag 2 juni 2010 @ 10:23:25 #125
    213380 Corkscrew
    Turkenkrekker
    pi_82225005
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 18:21 schreef Repsak het volgende:

    [..]

    Sorry, bedankt voor je goede speurwerk, maar ik bedoelde December! Citytripje om oud en nieuw te vieren.. Dat wordt lastiger zeker?
    Dat maakt het wel lastiger, maar niet onmogelijk. Bij Ryanair kun je op de ochtend van 28 december vanaf Weeze naar Kraków (9:50) vliegen en op de ochtend van 1 of 4 januari (beide 11:55) terugvliegen. De totaalprijs daarvan is ¤ 107,78.

    Dat is een stuk duurder, maar rond oud en nieuw is dat volgens mij ook enigszins begrijpelijk. Ik ben verder ook geen kenner op het gebied van aanbiedingen, maar het lijkt me niet dat ze de vluchten rond kerst en oud en nieuw in de aanbieding gooien.
    Wie dit leest is alfabeet.
      woensdag 2 juni 2010 @ 16:09:52 #126
    213380 Corkscrew
    Turkenkrekker
    pi_82240400
    quote:
    Op zaterdag 29 mei 2010 12:13 schreef perdokkie het volgende:
    1. waarvandaan: Luchthavens Nederland of grensstreek (duitsland)
    2. wanneer je wilt reizen: Omstreeks woensdag 10 november, terug op zaterdag of zondag 13/11 of 14/11
    3. waarnaartoe je wilt reizen: Berlijn
    5. op welke manier je wilt reizen: Vliegtuig of trein. Zo goedkoop mogelijk, 2 personen
    6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: Air Berlin, vanaf Munster naar Berlijn (tegel). Totaal voor 2 personen ¤ 159.80

    Ik ben benieuwd of het nog goedkoper kan. Als iemand nog leuke, goedkope hotels weet in Berlijn houd ik me aanbevolen
    Omdat ik geen idee heb waar je woont, heb ik maar Utrecht als vertrekpunt ingevuld op de site van NS HiSpeed. Er gaat dagelijks één trein naar Berlijn, voor allebei de richtingen zijn het nachttreinen (nadeel - als je dat onprettig vindt tenminste - is dat je dan in de trein slaapt; voordeel is dat je de hele dag hebt om de stad te bezoeken).
  • Heen: ? november, 19:29-04:21
  • Terug: ? november, 00:32 - 09:59
    De totaalprijs voor de reis Utrecht CS-Berlijn Hbf voor twee personen is in de periode die je zoekt steeds 116 euro.

    Wat me alleen nog onduidelijk is, is of de 00:32 van de terugreis onder de genoemde dag valt, of dat het om het begin van de volgende dag/nacht gaat (aangezien de treintijden van een dag volgens mij wel vaker tot in de nacht doorlopen).
  • Wie dit leest is alfabeet.
    pi_82355321
    1. waarvandaan je wilt reizen.
    Nederland, of eventueel net over de grens

    2. wanneer je wilt reizen.
    Vertrek vanaf 6 juli, en rond 6-10 augustus weer terug.. Er kunnen eventueel wat dagen erna zijn afhankelijk van de beste prijs..

    3. waarnaartoe je wilt reizen.
    Australië, de oostkust, het liefst Sydney tenzij er een andere optie is. En weer terug

    4. hoe je wilt reizen.
    Vliegtuig, retourtje dus..

    5. op welke manier je wilt reizen.
    De goedkoopste, ik ga met een goede vriend dus overstappen / overnachten vind ik geen probleem.

    Goedkoopste dat ik gevonden heb voor de vlucht is
    Amsterdam - Londen 70 euro, en ik heb op skyskanner 2 dagen geleden van londen - sydney gezien voor 870, maar die is er nu niet meer tussen te vinden.

    [ Bericht 2% gewijzigd door bizzel op 05-06-2010 14:15:25 ]
      zaterdag 5 juni 2010 @ 01:38:08 #128
    271665 08gnoT.
    Mwoooaahhh!!
    pi_82355480
    quote:
    Op zaterdag 5 juni 2010 01:28 schreef bizzel het volgende:
    1. waarvandaan je wilt reizen.
    Nederland, of eventueel net over de grens

    2. wanneer je wilt reizen.
    Vertrek vanaf 6 juli, kunnen eventueel wat dagen erna zijn afhankelijk van de beste prijs..

    3. waarnaartoe je wilt reizen.
    Australië, de oostkust, het liefst Sydney tenzij er een andere optie is. En weer terug

    4. hoe je wilt reizen.
    Vliegtuig, retourtje dus..

    5. op welke manier je wilt reizen.
    De goedkoopste, ik ga met een goede vriend dus overstappen / overnachten vind ik geen probleem.

    Goedkoopste dat ik gevonden heb voor de vlucht is
    Amsterdam - Londen 70 euro, en ik heb op skyskanner 2 dagen geleden van londen - sydney gezien voor 870, maar die is er nu niet meer tussen te vinden.
    Eindhoven-Londen is altijd maar een paar euro met Ryan Air.
    [PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
    Steun de strijd voor een indianenforum!
    pi_82358244
    En wanneer wil je weer terug?
      zaterdag 5 juni 2010 @ 10:30:28 #130
    1238 SlamD
    That's all Folks!
    pi_82358683
    quote:
    Op zaterdag 5 juni 2010 01:38 schreef 08gnoT. het volgende:

    [..]

    Eindhoven-Londen is altijd maar een paar euro met Ryan Air.
    Maar dat is wel een heel ander vliegveld toch?
    pi_82358771
    quote:
    Op zaterdag 5 juni 2010 10:30 schreef SlamD het volgende:
    Maar dat is wel een heel ander vliegveld toch?
    Ja, die liggen zo'n 2,5 uur reizen van elkaar af. Niet handig als je met al je bagage voor een maand Australiä dat moet doen

    Kun je beter kijken of er geen vluchten vanaf Manchester of Frankfurt gaan voor dezelfde prijs.
    pi_82362753
    Ik wil graag op/rond 17 juli 2010 vanuit Istanbul naar vliegveld Weeze, of een vliegveld daar in de buurt, of een vliegveld in Nederland. De goedkoopste optie is German Wings voor 49,99... Maar ik vroeg me af of ik dan nog goedkopere over het hoofd heb gezien... Wie kan deze vraag beantwoorden?
    pi_82363674
    quote:
    Op zaterdag 5 juni 2010 13:09 schreef jeoren het volgende:
    Ik wil graag op/rond 17 juli 2010 vanuit Istanbul naar vliegveld Weeze, of een vliegveld daar in de buurt, of een vliegveld in Nederland. De goedkoopste optie is German Wings voor 49,99... Maar ik vroeg me af of ik dan nog goedkopere over het hoofd heb gezien... Wie kan deze vraag beantwoorden?
    Dat is een hele nette prijs, ik zou snel boeken.
    pi_82364651
    quote:
    Op zaterdag 5 juni 2010 10:08 schreef DutchTrain het volgende:
    En wanneer wil je weer terug?
    Ongeveer een maand later, rond 6-10 augustus.. Ik dacht eraan een korte stop te maken in Londen, gezien het vaak goedkoper is via londen te reizen en t leuk is daar ff na te borrelen
      zondag 6 juni 2010 @ 01:32:12 #135
    104963 ETA
    European Travel Author
    pi_82383375
    1. vanaf AMS
    2. 9 juli aankomst, 26 juli vertrek, eventueel 1-2dagen eerder vertrekken/later naar huis
    3. Antananariva, Madagascar
    4. Vliegtuig
    5. Niet teveel onzinnige overstaps
    6. standaard ticket met KLM is ~1300 euro. Heb wel een ticket gevonden vanaf london, met een overstap in AMS en CDG voor 875.

    iemand goedkoper?
    Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
    Mijn reisfotos!
    pi_82388615
    quote:
    Op zondag 6 juni 2010 01:32 schreef ETA het volgende:
    1. vanaf AMS
    2. 9 juli aankomst, 26 juli vertrek, eventueel 1-2dagen eerder vertrekken/later naar huis
    3. Antananariva, Madagascar
    4. Vliegtuig
    5. Niet teveel onzinnige overstaps
    6. standaard ticket met KLM is ~1300 euro. Heb wel een ticket gevonden vanaf london, met een overstap in AMS en CDG voor 875.

    iemand goedkoper?
    Je gaat toch niet die GAP-adventures tour doen? Dat is echt hollen-rennen-vliegen! Voor hetzelfde geld regel je een auto met chauffeur en bepaal jij het ritme.

    Je zou trouwens kunnen overwegen om Air Madagascar te vliegen vanaf Parijs. En er is een ook een cheap-ass maatschappij die vanaf Parijs vliegt: Cos Air.. Vanuit NL is KLM/AirFrance de enige oplossing.
    Doe wat je niet durft.
    Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
    www.Facebook.com/AbecoleNL
    pi_82399656
    quote:
    Op woensdag 2 juni 2010 16:09 schreef Corkscrew het volgende:

    [..]

    Omdat ik geen idee heb waar je woont, heb ik maar Utrecht als vertrekpunt ingevuld op de site van NS HiSpeed. Er gaat dagelijks één trein naar Berlijn, voor allebei de richtingen zijn het nachttreinen (nadeel - als je dat onprettig vindt tenminste - is dat je dan in de trein slaapt; voordeel is dat je de hele dag hebt om de stad te bezoeken).
  • Heen: ? november, 19:29-04:21
  • Terug: ? november, 00:32 - 09:59
    De totaalprijs voor de reis Utrecht CS-Berlijn Hbf voor twee personen is in de periode die je zoekt steeds 116 euro.

    Wat me alleen nog onduidelijk is, is of de 00:32 van de terugreis onder de genoemde dag valt, of dat het om het begin van de volgende dag/nacht gaat (aangezien de treintijden van een dag volgens mij wel vaker tot in de nacht doorlopen).
  • Ik woon in het noorden van het land. Bedankt voor je reactie. Ik heb al een vlucht van ¤ 156 gevonden. Aangezien dat maar ¤ 40 scheelt met de treintickets gaat mijn voorkeur uit naar de vlucht.

    Misschien moet ik dat maar boeken of heeft iemand anders nog een goedkopere vlucht kunnen vinden?
      zondag 6 juni 2010 @ 16:25:27 #138
    104963 ETA
    European Travel Author
    pi_82400168
    quote:
    Op zondag 6 juni 2010 11:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

    [..]

    Je gaat toch niet die GAP-adventures tour doen? Dat is echt hollen-rennen-vliegen! Voor hetzelfde geld regel je een auto met chauffeur en bepaal jij het ritme.

    Je zou trouwens kunnen overwegen om Air Madagascar te vliegen vanaf Parijs. En er is een ook een cheap-ass maatschappij die vanaf Parijs vliegt: Cos Air.. Vanuit NL is KLM/AirFrance de enige oplossing.
    haha, plan was wel die GAP tour Het is wel een intensieve tour met vaak 1 dag per plek, maar ik ben mij hiervan goed bewust en verkies deze optie boven het alleen reizen.

    Air Madagascar zit vol rond die dagen en corsair kost rond de 1200 euro. Ik kijk nog even verder.
    Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
    Mijn reisfotos!
    pi_82400745
    Weet iemand wat het handigste is.. wij willen vanaf Hong Kong naar Maleisie.. Hebben bij Air Asia gezien dat het rond de 100 p.p. kost..

    Maar terug willen we eigenlijk kijken om in Maleisie een ticket te boeken naar Hong Kong.. is dit verstandig? En nog belangrijker.. is dit goedkoper?
      zondag 6 juni 2010 @ 16:38:12 #140
    213380 Corkscrew
    Turkenkrekker
    pi_82400970
    quote:
    Op zondag 6 juni 2010 16:17 schreef perdokkie het volgende:

    [..]

    Ik woon in het noorden van het land. Bedankt voor je reactie. Ik heb al een vlucht van ¤ 156 gevonden. Aangezien dat maar ¤ 40 scheelt met de treintickets gaat mijn voorkeur uit naar de vlucht.

    Misschien moet ik dat maar boeken of heeft iemand anders nog een goedkopere vlucht kunnen vinden?
    Vanaf Groningen is het 112 euro, vanaf Deventer 76: ik weet niet of dat genoeg scheelt

    Maar AirBerlin vliegt ook wel erg goedkoop daar, zo te zien. Als je wat schuift met de tijden (voor zover dat mogelijk is voor je) lijk je zelfs ruim onder de 100 uit te komen of kijk ik verkeerd?
    Wie dit leest is alfabeet.
    pi_82402882
    quote:
    Op zondag 6 juni 2010 16:38 schreef Corkscrew het volgende:

    [..]

    Vanaf Groningen is het 112 euro, vanaf Deventer 76: ik weet niet of dat genoeg scheelt

    Maar AirBerlin vliegt ook wel erg goedkoop daar, zo te zien. Als je wat schuift met de tijden (voor zover dat mogelijk is voor je) lijk je zelfs ruim onder de 100 uit te komen of kijk ik verkeerd?
    De prijs die ik noemde ¤ 156 is voor 2 personen (zie mijn eerste post). Ik weet niet of de prijzen die jij noemt ook voor 2 personen is?
    pi_82425807
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 20:58 schreef student69 het volgende:
    1. waarvandaan je wilt reizen.
    Vanuit Nederland het liefst maar omringende landen zijn ook goed bij grote kostenbesparingen. Woon zelf in Amsterdam en soms Hellevoetsluis (ouders)

    2. wanneer je wilt reizen.
    Eind juli tot eind januari 2011.

    3. waarnaartoe je wilt reizen.[/b]
    San Francisco, uitwisseling op de State University.

    4. hoe je wilt reizen.
    Met het vliegtuig en eventueel trein/bus/metro voor kostenbesparingen.

    5. op welke manier je wilt reizen.
    Het liefst in 1 keer zonder overstappen, maar om kosten te besparen stap ik desnoods 3 keer over.

    Kom momenteel zelf niet onder de ¤1050 voor een retour Amsterdam-San Francisco.
    Ben benieuwd of dit nog omlaag zal gaan naarmate de vertrekdatum dichterbij komt.
    Dutchtrain bedankt voor je snelle antwoord!

    Is het nou altijd goedkoper om via Duitsland te vliegen?
    En schatten jullie de kans dat het 2 a 3 weken voor vertrek nog goedkoper wordt? Of is dat pas 2 a 3 dagen van te voren??
      maandag 7 juni 2010 @ 09:19:08 #143
    151749 Gnittoo
    I WANT THAT ONE!
    pi_82430177
    quote:
    Op maandag 7 juni 2010 00:11 schreef student69 het volgende:
    En schatten jullie de kans dat het 2 a 3 weken voor vertrek nog goedkoper wordt? Of is dat pas 2 a 3 dagen van te voren??
    hoe later je boekt hoe goedkoper het wordt.
    pi_82430295
    quote:
    Op maandag 7 juni 2010 09:19 schreef Gnittoo het volgende:

    [..]

    hoe later je boekt hoe goedkoper het wordt.
    Dat was wellicht nog zo voor 2000, maar inmiddels allang niet meer de praktijk. Vroeger boeken is bij de non-discount airlines altijd goedkoper en inmiddels is dit ook de gemiddelde praktijk bij de discounters. Airlines hebben namelijk ook doorgekregen dat je 1 dag van tevoren beter 1 tickets voor een godsvermogen kan verkopen aan een passagier die perse nog moet vliegen, dan 10 tickets voor een dump prijs.

    Dus voor grotere reizen zoals dit, gewoon zo vroeg mogelijk een goedkope optie zoeken en vastleggen.
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
    pi_82436872
    quote:
    Op zaterdag 29 mei 2010 12:13 schreef perdokkie het volgende:
    1. waarvandaan: Luchthavens Nederland of grensstreek (duitsland)
    2. wanneer je wilt reizen: Omstreeks woensdag 10 november, terug op zaterdag of zondag 13/11 of 14/11
    3. waarnaartoe je wilt reizen: Berlijn
    5. op welke manier je wilt reizen: Vliegtuig of trein. Zo goedkoop mogelijk, 2 personen
    6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: Air Berlin, vanaf Munster naar Berlijn (tegel). Totaal voor 2 personen ¤ 159.80

    Ik ben benieuwd of het nog goedkoper kan. Als iemand nog leuke, goedkope hotels weet in Berlijn houd ik me aanbevolen
    Aangezien je in het Noorden woont pak je de trein vanaf Groningen naar Leer. Vanaf Leer neem je de trein naar Berlijn, als je vroeg boekt krijg je dat traject voor 29 euro p.p. Dat tarief is te boeken op bahn.de 3 maanden/90 dagen van te voren en heeft een beperkte beschikbaarheid. Aangezien je terugreis in het weekend is reis je terug voor 37 euro (schones wochenende kaart) voor 2 personen in stoptreinen. Je kunt dus voor een kleine 100 euro klaar zijn.
      maandag 7 juni 2010 @ 15:28:57 #146
    173465 MoneyTalks
    You listen.
    pi_82445130
    1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
    Amsterdam, Dusseldorf, Brussel

    2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
    24 augustus vertrek, liefst zo vroeg mogelijk aankomen op 25 augustus

    3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
    Seoul (zuid-korea)

    4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
    Vliegtuig

    5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
    Liefst niet meer als 1 overstap, verder zo goedkoop mogelijk, ik moet wel 2 stuks baggage kunnen meenemen (koffer en backpack, ik ga een half jaar studeren in het buitenland)

    6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
    ¤566 voor een vlucht van 17 uur met 2 stopovers...

    [ Bericht 2% gewijzigd door MoneyTalks op 07-06-2010 17:51:17 ]
    Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
    pi_82448570
    quote:
    Op zaterdag 29 mei 2010 12:13 schreef perdokkie het volgende:
    1. waarvandaan: Luchthavens Nederland of grensstreek (duitsland)
    2. wanneer je wilt reizen: Omstreeks woensdag 10 november, terug op zaterdag of zondag 13/11 of 14/11
    3. waarnaartoe je wilt reizen: Berlijn
    5. op welke manier je wilt reizen: Vliegtuig of trein. Zo goedkoop mogelijk, 2 personen
    6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: Air Berlin, vanaf Munster naar Berlijn (tegel). Totaal voor 2 personen ¤ 159.80

    Ik ben benieuwd of het nog goedkoper kan. Als iemand nog leuke, goedkope hotels weet in Berlijn houd ik me aanbevolen
    Eventueel kan je terug reizen met een schönes wochenende-kaartje. Dan moet je wel wat kleinere treinen nemen om thuis te komen, en ga je niet in één keer terug met zo'n sexy internationale intercity, maar je bent wel minder geld kwijt. Zo'n kaartje geldt overigens voor vijf personen, dus eventueel kan je ook nog samen doen met een stel backpackers ofzo.

    http://www.bahn.de/i/view(...)henende-ticket.shtml

    \edit: terug kan dus met 2 personen voor 37 euro.
    pi_82493296
    Weet iemand misschien nog een site waar ik een overzicht van goedkope vluchten vanuit amsterdam voor een bepaalde datum kan krijgen. Zonder een bestemming op te geven dus.

    Zoals swoodoo, skyscanner..
      dinsdag 8 juni 2010 @ 21:01:32 #149
    151749 Gnittoo
    I WANT THAT ONE!
    pi_82516964
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 13:44 schreef Rover het volgende:
    Weet iemand misschien nog een site waar ik een overzicht van goedkope vluchten vanuit amsterdam voor een bepaalde datum kan krijgen. Zonder een bestemming op te geven dus.

    Zoals swoodoo, skyscanner..
    http://qfly.nl/
    pi_82546950
    1. waarvandaan:
    Amsterdam, maar mag ook Londen zijn als dat goedkoper is.
    2. wanneer:
    Vertrek rond 24 juni, uiterlijk terug op 1 juli vanwege familiefeest.
    3. waarnaartoe:
    Shanghai (China).
    4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
    Vliegtuig.
    5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
    Zo goedkoop mogelijk.
    6. Welke prijzen al gevonden?
    827,50 EUR.
    pi_82622917
    1. waarvandaan Utrecht (vliegen via A'dam/R'dam/Eindhoven/Weeze)
    2. wanneer heen: 24 juli s'ochtends aankomen, terug: 24 juli s'avonds laat of 25e s'ochtends vroeg
    3. waarnaartoe Londen
    4. hoe Vliegtuig/ OV
    5. manier zo goedkoop mogelijk
    6. Via Weeze met Ryanair voor 20 eu retour p.p. alleen heb ik geen idee hoe ik daar met het OV vanuit Utrecht ga geraken (heb geen OVkaart, alleen voordeelurenpas)

    iemand?
      donderdag 10 juni 2010 @ 16:40:10 #152
    151749 Gnittoo
    I WANT THAT ONE!
    pi_82623302
    quote:
    Op donderdag 10 juni 2010 16:34 schreef praatmetchris het volgende:

    6. Via Weeze met Ryanair voor 20 eu retour p.p. alleen heb ik geen idee hoe ik daar met het OV vanuit Utrecht ga geraken (heb geen OVkaart, alleen voordeelurenpas)

    iemand?
    db.de
    pi_82623629
    quote:
    Op donderdag 10 juni 2010 16:34 schreef praatmetchris het volgende:
    1. waarvandaan Utrecht (vliegen via A'dam/R'dam/Eindhoven/Weeze)
    2. wanneer heen: 24 juli s'ochtends aankomen, terug: 24 juli s'avonds laat of 25e s'ochtends vroeg
    3. waarnaartoe Londen
    4. hoe Vliegtuig/ OV
    5. manier zo goedkoop mogelijk
    6. Via Weeze met Ryanair voor 20 eu retour p.p. alleen heb ik geen idee hoe ik daar met het OV vanuit Utrecht ga geraken (heb geen OVkaart, alleen voordeelurenpas)

    iemand?
    Kijk eens op de site van airport weeze, er gaan busjes vanuit verschillende plaatsen in NL.
    pi_82639144
    quote:
    Op donderdag 10 juni 2010 16:34 schreef praatmetchris het volgende:
    1. waarvandaan Utrecht (vliegen via A'dam/R'dam/Eindhoven/Weeze)
    2. wanneer heen: 24 juli s'ochtends aankomen, terug: 24 juli s'avonds laat of 25e s'ochtends vroeg
    3. waarnaartoe Londen
    4. hoe Vliegtuig/ OV
    5. manier zo goedkoop mogelijk
    6. Via Weeze met Ryanair voor 20 eu retour p.p. alleen heb ik geen idee hoe ik daar met het OV vanuit Utrecht ga geraken (heb geen OVkaart, alleen voordeelurenpas)

    iemand?

    Vergeet ook niet, dat het vervoer van Stansted naar London ook niet gratis is... (zie het London topic). En blijkbaar is er die dag iets bijzonders? Want Easyjet is al bijna uitverkocht?
    quote:
    Op donderdag 10 juni 2010 16:40 schreef Gnittoo het volgende:
    db.de
    Vanuit Utrecht met de trein naar Weeze? Dat is natuurlijk niet helemaal de snelste en goedkoopste oplossing
      vrijdag 11 juni 2010 @ 00:08:19 #155
    56749 BlaZ
    Torpitudo peius est quam mors.
    pi_82646448
    1. waarvandaan Mexico City
    2. wanneer heen: Tussen 25 juni en 15 juli > terug 1 maand later +/-
    3. waarnaartoe Amsterdam, Düsseldorf, Brussel, Parijs of Frankfurt
    4. hoe Vliegtuig/ OV
    5. manier zo goedkoop mogelijk
    6 heb wat vluchten rond 1280 / 1300 euro gevonden maar dat vind ik redelijk prijzig.
    Ceterum censeo Turciam delendam esse.
    pi_82649935
    Waarvandaan: omg. Rotterdam / Bergen op Zoom
    Wanneer: altijd
    Waarheen: Antwerpen
    Hoe: Met lijn 101 van Rotterdam naar Bergen op Zoom. Daar lijn 105 nemen naar Putte (B). Bij de eindhalte staat dan lijn 650 te wachten die je naar Antwerpen brengt.
    Prijs: Rotterdam - Putte (B) 6 euro (dagkaartje van Veolia)
    Putte - Antwerpen 6 euro (dagkaartje de Lijn) --> in totaal 12 euro heen- en terug.

    Het duurt uiteraard wat langer dan de trein, maar de prijs is het meer dan waard. Vorig jaar met mijn vriendin voor 12 euro per persoon een dagje naar Antwerpen geweest
      vrijdag 11 juni 2010 @ 10:07:31 #157
    151749 Gnittoo
    I WANT THAT ONE!
    pi_82653584
    -

    [ Bericht 99% gewijzigd door Gnittoo op 11-06-2010 10:07:52 ]
    pi_82711554
    Waar vandaan: Nederland, België of Duitsland
    Waarheen: China, mag alle vliegvelden zijn (ik moet uiteindelijk in Xi'an uitkomen, dus moet sowieso een domestic flight nemen)
    Hoe: per vliegtuig
    Wanneer; vertrek rond 8 oktober, retour rond 23 oktober

    De goedkope opties die ik vind is voor iets van 600 euro met Aeroflot, maar dat zie ik geloof ik niet zo zitten...
      zondag 13 juni 2010 @ 11:49:47 #159
    151749 Gnittoo
    I WANT THAT ONE!
    pi_82735617
    quote:
    De goedkope opties die ik vind is voor iets van 600 euro met Aeroflot, maar dat zie ik geloof ik niet zo zitten...
    niks mis met aeroflot.
    pi_83004161
    1. Waarvandaan
    Amsterdam

    2. Wanneer
    10 december

    3. Waarnaartoe
    Delhi

    4. Hoe
    Vliegtuig

    5. Op welke manier
    Goedkoop

    Voor ¤530 met Euroflot. Enorme overstap tijden. Dus ben opzoek naar een die beter is (tussen 10-12 uur, of liefst een directe vlucht) voor maximaal een prijs van ¤600.
    pi_83004462
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2010 22:38 schreef n4z4k het volgende:
    1. Waarvandaan
    Amsterdam

    2. Wanneer
    10 december

    3. Waarnaartoe
    Delhi

    4. Hoe
    Vliegtuig

    5. Op welke manier
    Goedkoop

    Voor ¤530 met Euroflot. Enorme overstap tijden. Dus ben opzoek naar een die beter is (tussen 10-12 uur, of liefst een directe vlucht) voor maximaal een prijs van ¤600.
    En dus een enkeltje? Via Opodo.de zie ik Aeroflot voor 390, Emirates voor 500 (via Dubai) en Kingfisher/BA voor 510 (via overstap in Londen).
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
    pi_83004510
    quote:
    Op zondag 13 juni 2010 11:49 schreef Gnittoo het volgende:

    [..]

    niks mis met aeroflot.
    Internationale vluchten wel dan
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_83004731
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2010 22:44 schreef Drive-r het volgende:

    [..]

    En dus een enkeltje? Via Opodo.de zie ik Aeroflot voor 390, Emirates voor 500 (via Dubai) en Kingfisher/BA voor 510 (via overstap in Londen).
    Nee, sorry het betreft een retourtje. Retour op 3 jan 2011
    pi_83004929
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2010 22:48 schreef n4z4k het volgende:

    [..]

    Nee, sorry het betreft een retourtje. Retour op 3 jan 2011
    Zodoende. In dat geval zie ik zo even niks goedkopers. Finnair voor 700, maar da's al een behoorlijk stuk meer. Voor 730-750 ga je de beter airlines krijgen (Swiss/BA/etc).
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
    pi_83011822
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2010 22:38 schreef n4z4k het volgende:
    1. Waarvandaan
    Amsterdam

    2. Wanneer
    10 december

    3. Waarnaartoe
    Delhi

    4. Hoe
    Vliegtuig

    5. Op welke manier
    Goedkoop

    Voor ¤530 met Euroflot. Enorme overstap tijden. Dus ben opzoek naar een die beter is (tussen 10-12 uur, of liefst een directe vlucht) voor maximaal een prijs van ¤600.
    Ik weet niet of je flexibel bent wat betreft de opstapplaats, maar:
    DUS, Turkish Airlines: 604 EUR
    BRU: Turkish Airlines: 598 EUR
    BRU: KLM/AF: 607 EUR (alleen snap ik deze niet, heen ga je vanaf BRU, terug kom je aan op ZYR wat het treinstation van Brussel Zuid is).
    pi_83012843
    quote:
    Op zaterdag 19 juni 2010 06:18 schreef EddyAlbena het volgende:

    [..]

    Ik weet niet of je flexibel bent wat betreft de opstapplaats, maar:
    DUS, Turkish Airlines: 604 EUR
    BRU: Turkish Airlines: 598 EUR
    BRU: KLM/AF: 607 EUR (alleen snap ik deze niet, heen ga je vanaf BRU, terug kom je aan op ZYR wat het treinstation van Brussel Zuid is).
    Nee moet echt vanaf amsterdam. Is het bij dit soort vluchten verstandiger om nog een tijdje te wachten, prijstechnisch gezien (dus over 3 maanden pas boeken bijv.)?
      zaterdag 19 juni 2010 @ 11:46:23 #167
    217529 Jabberwocky
    Jabberwo)))cky
    pi_83015740
    quote:
    Op zaterdag 12 juni 2010 17:03 schreef mandy1987 het volgende:
    Waar vandaan: Nederland, België of Duitsland
    Waarheen: China, mag alle vliegvelden zijn (ik moet uiteindelijk in Xi'an uitkomen, dus moet sowieso een domestic flight nemen)
    Hoe: per vliegtuig
    Wanneer; vertrek rond 8 oktober, retour rond 23 oktober

    De goedkope opties die ik vind is voor iets van 600 euro met Aeroflot, maar dat zie ik geloof ik niet zo zitten...
    Hainan Airlines vanaf Brussel wil ook nog wel eens goedkoop zijn, en een erg fijne maatschappij met goede service. Aeroflot heb ik nooit mee gevlogen dus daar kan ik niks over zeggen.
    Hainan Airlines vliegt op Beijing.
    "Beware the Jabberwock, my son!
    The jaws that bite, the claws that catch!
    Beware the Jubjub bird, and shun
    The frumious Bandersnatch!"
    pi_83054118
    quote:
    Op zaterdag 19 juni 2010 09:41 schreef n4z4k het volgende:

    [..]

    Nee moet echt vanaf amsterdam. Is het bij dit soort vluchten verstandiger om nog een tijdje te wachten, prijstechnisch gezien (dus over 3 maanden pas boeken bijv.)?
    Nee, prijstechnisch heb je meestal meer opties als je vroeger boekt op dit soort vluchten. Airlines doen niet meer aan last minute dump prijzen, enkel nog sommige discounters.
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
      zondag 20 juni 2010 @ 18:12:19 #169
    128088 Masanga
    Hakuna matata!
    pi_83063929
    quote:
    Op zaterdag 19 juni 2010 11:46 schreef Jabberwocky het volgende:

    [..]

    Hainan Airlines vanaf Brussel wil ook nog wel eens goedkoop zijn, en een erg fijne maatschappij met goede service. Aeroflot heb ik nooit mee gevlogen dus daar kan ik niks over zeggen.
    Hainan Airlines vliegt op Beijing.
    Sinds kort ook op Shanghai rechtstreeks uit BRU.
    When all things seem to end, the future still remains..
      zondag 20 juni 2010 @ 23:37:05 #170
    20758 Stringer
    You have a nice day
    pi_83081020
    1. Waarvandaan
    Amsterdam

    2. Wanneer
    Eind augustus/begin september weg, 6 weken later terug

    3. Waarnaartoe
    Bangkok

    4. Hoe
    Vliegtuig

    5. Op welke manier
    Overstap mag, gunstige prijs

    Heb nu bij emirates een vlucht voor ¤597 gezien, dit lijkt mij een (hele) goede prijs, ander alternatief zou aeroflot zijn? (Wil eigenlijk checken of dit idd een goede prijs is)
    "Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."
    pi_83439176
    Laat maar - topic is kennelijk dood. alle behulpzame users lijken iig weg.

    [ Bericht 84% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2010 23:04:49 ]
    pi_83460143
    quote:
    Op zondag 20 juni 2010 23:37 schreef Stringer het volgende:
    1. Waarvandaan
    Amsterdam

    2. Wanneer
    Eind augustus/begin september weg, 6 weken later terug

    3. Waarnaartoe
    Bangkok

    4. Hoe
    Vliegtuig

    5. Op welke manier
    Overstap mag, gunstige prijs

    Heb nu bij emirates een vlucht voor ¤597 gezien, dit lijkt mij een (hele) goede prijs, ander alternatief zou aeroflot zijn? (Wil eigenlijk checken of dit idd een goede prijs is)
    Dank voor de tip! Ben ook aan het rondzoeken voor ticket naar Bangkok en tot nu kwam egyptair als goedkoopste uit de bus met een kleine 800 euro. Dus ¤597 lijkt me zeker een goede prijs
    ~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
    pi_83472552
    quote:
    Op zaterdag 12 juni 2010 17:03 schreef mandy1987 het volgende:
    Waar vandaan: Nederland, België of Duitsland
    Waarheen: China, mag alle vliegvelden zijn (ik moet uiteindelijk in Xi'an uitkomen, dus moet sowieso een domestic flight nemen)
    Hoe: per vliegtuig
    Wanneer; vertrek rond 8 oktober, retour rond 23 oktober

    De goedkope opties die ik vind is voor iets van 600 euro met Aeroflot, maar dat zie ik geloof ik niet zo zitten...
    Waarom moet je sowieso een domestic flight nemen? Geen tijd voor de trein?
    pi_83559722
    Zaterdag,zondag of maandag - AMS - Kaapstad. Liefst enkeltje

    Ergens tussen 15 en 25 juli naar Buenos Aires vanaf kaapstad of Johannesburg
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_83563183
    Veel dure tickets, weinig goeie deals die ik zo kon vinden. Die Malaysian vlucht van Kaapstad naar BA is wel heel relaxed natuurlijk.

    A'dam - Kaapstad
    Zondag 4 juli met Emirates ('s nachts 9 uur overstap in Dubai) voor 860 euro

    Kaapstad - BA
    21 juli met Malaysian (direct) voor 700 euro

    Jo'burg - BA
    21 juli met Qatar Airways (2 stops) voor 700 euro
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
    pi_83565167
    Die 2e is wel

    Heb ook nog een ticket naar BA voor de maandag wat ik moet kunnen verzetten, als dat niet kan is het wsl beter om alleen naar de finale te gaan en via BA te vliegen
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_83594718
    Nu dan officieel. Iemand een idee om zondag of maandag naar Kaapstad, als het enigsinds kan het liefst een enkeltje. Als het even duur is neem ik er 3 maanden later of zo.

    Ook nog zo ergens rond de 20e van Kaapstad of Johannesburg naar Buenos Aires, ook graag een enkeltje
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_83639682
    Ik wil van Tokyo naar Hong Kong vliegen (enkeltje). Maar ik kan geen goede prijs/tijd ticket vinden. De enige die ik heb gevonden is via Beijing voor 364 euro met een vliegtijd van 8 uur. Dit kan toch korter en goedkoper :p
    pi_83643563
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 12:42 schreef greatchampion het volgende:
    Ik wil van Tokyo naar Hong Kong vliegen (enkeltje). Maar ik kan geen goede prijs/tijd ticket vinden. De enige die ik heb gevonden is via Beijing voor 364 euro met een vliegtijd van 8 uur. Dit kan toch korter en goedkoper :p
    Datum?
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
    pi_83671261
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 14:33 schreef Drive-r het volgende:

    [..]

    Datum?
    16-18 oktober
    pi_83671450
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 09:43 schreef greatchampion het volgende:

    [..]

    16-18 oktober
    Enkeltjes zijn duur, retourtjes veel goedkoper. Als je gewoon een retour boekt op een willekeurige datum (bijvoorbeeld 23 Okt), kan je voor 440 euro direct vliegen met Cathay Pacific. Je gebruikt gewoon de terugvlucht niet.

    Anders inderdaad met overstap vanaf 295 euro via Opodo.de
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
    pi_83678306
    graag tips-links van sites waar ik elke dag = jan t/m dec op elk moment een retourtje kan nemen vanuit rotterdam naar.... verwegistan.
    pleur er maar een zooi neer aub, bedankt! Goedkoop natuurlijk.
    Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
    13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
    Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
    Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
    pi_83691450
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 13:17 schreef rubje het volgende:
    graag tips-links van sites waar ik elke dag = jan t/m dec op elk moment een retourtje kan nemen vanuit rotterdam naar.... verwegistan.
    pleur er maar een zooi neer aub, bedankt! Goedkoop natuurlijk.
    OP gelezen?
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_83748058
    Snelle reactie graag

    Donderdag, vrijdag of zaterdag vanaf Argentinie of Brazilie(Rio, Sao Paulo?) naar Johannesburg. Enkeltje is ok, anders terug ergens rond de 30e of zo(wil graag rond de 20 dagen in ZA blijven)
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
      donderdag 8 juli 2010 @ 00:41:39 #185
    247397 Spraakwater
    Lest de dorst
    pi_83791398
    Ik wil zo rond 25 juli naar Guadalajara te Mexico vliegen. Ik weet niet precies wanneer ik terug wil, zal waarschijnlijk halverwege januari 2011 zijn. Wie kan mij helpen een goedkoop ticket te vinden?

    [ Bericht 29% gewijzigd door Spraakwater op 08-07-2010 00:47:20 ]
    "Van Sno heb ik het gevoel dat hij op een roltrap loopt, hij beweegt wel maar hij gaat niet vooruit."
    'Ja maar Háááánsie''
      donderdag 8 juli 2010 @ 09:50:28 #186
    267333 buzz1291
    Never a dull moment
    pi_83796479
    - flirten met DAM kun je doen via PM, MSN, mail of postduif. Hier niet. -

    [ Bericht 90% gewijzigd door DutchTrain op 08-07-2010 10:03:25 (duidelijk?) ]
    2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
    pi_83809996
    1. waarvandaan je wilt reizen,
    Breda (Amsterdam, Brussel, Dusseldorf, eventueel Frankfurt)

    2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
    24 juli in de avond (niet flexibel)
    29 juli terug (eventueel een dag eerder, maar niet later)

    3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
    Singapore

    4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
    Vliegtuig

    5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
    Grote voorkeur voor rechtstreeks of zeer korte overstaptijd (max. 2 uur)

    6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
    Vanaf Frankfurt:
    ¤ 685,- met Qantas heen
    ¤ 469,- met Maleisië Airways retour (met korte overstap)
    pi_83810547
    quote:
    Op donderdag 8 juli 2010 15:42 schreef DMDRP het volgende:
    1. waarvandaan je wilt reizen,
    Breda (Amsterdam, Brussel, Dusseldorf, eventueel Frankfurt)

    2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
    24 juli in de avond (niet flexibel)
    29 juli terug (eventueel een dag eerder, maar niet later)

    3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
    Singapore

    4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
    Vliegtuig

    5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
    Grote voorkeur voor rechtstreeks of zeer korte overstaptijd (max. 2 uur)

    6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
    Vanaf Frankfurt:
    ¤ 685,- met Qantas heen
    ¤ 469,- met Maleisië Airways retour (met korte overstap)
    Vrij duur, zo kort voor vertrek. Maar goed, voor 1,190 kun je met Qantas ook gewoon met een stop in Londen vanaf A'dam vliegen. Lijkt mij aantrekkelijker eigenlijk. Je kunt voor ongeveer dezelfde prijs ook met Malaysian vanaf FF, maar dat lijkt overbodig.

    Vrij duur allemaal. Goedkoopste optie is volgens mij Dusseldorf met Emirates, maar dat kost je 2 dagen... voor 770 euro

    Redelijk duur allemaal, moet ik zeggen. Kan echt even niks anders vinden. Persoonlijk zou ik voor 1,400 euro rechtstreeks vliegen met KLM, voor die 200 euro besparing lijkt al die ellende me de moeite niet waard.
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
      maandag 12 juli 2010 @ 00:48:52 #189
    128088 Masanga
    Hakuna matata!
    pi_83940746
    1. waarvandaan je wilt reizen,
    Turku (of evt Helsinki)

    2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
    23 juli

    3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
    Aarhus of Kopenhagen

    4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
    Om het even, zolang het maar ov is.

    5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
    Prijs/kwaliteit

    6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
    When all things seem to end, the future still remains..
    pi_84036365
    1. Waarvandaan
    Nederland heeft de voorkeur, maar voor een fijn prijsje is Belgie of Duitsland ook een optie.

    2. Wanneer
    Vertrek in de tweede helft van september. Terugkomst nog onbekend. Maar in ieder geval flink wat maanden later.

    3. Waarnaartoe
    Porto Allegre (Brazilie). Terugvlucht mag ook eventueel vanuit een andere plaats in Zuid-Amerika (in Brazilie, Suriname, (Frans) Guyana). Maar betwijfel of dat goedkoper is.

    4. Hoe
    Met het vliegtuig.

    5. Op welke manier
    In ieder geval zo goedkoop mogelijk. Een paar keer overstappen voor een betere prijs is geen probleem. Het addertje is dat onze vluchten via een buitenlands reisbureau geboekt moeten worden, dit in verband met het werk van mijn vriend.
    Daarnaast moet het mogelijk zijn om de terugreisdatum te wijzigen zonder daar meteen de hoofdprijs voor te betalen.

    6. Welke prijzen
    Ik heb zelf op skyscanner een vlucht van ¤700 gevonden. Maar vervolgens kwam ik er niet hoe dit nou zat met het wijzigen van vliegdata en de daarbij behorende kosten.

    Ik hoop dus echt dat jullie hier beter uitkomen dan ik.
      woensdag 14 juli 2010 @ 11:44:22 #191
    267333 buzz1291
    Never a dull moment
    pi_84037498
    quote:
    Op woensdag 14 juli 2010 11:19 schreef viajar het volgende:
    5. Op welke manier
    In ieder geval zo goedkoop mogelijk. Een paar keer overstappen voor een betere prijs is geen probleem. Het addertje is dat onze vluchten via een buitenlands reisbureau geboekt moeten worden, dit in verband met het werk van mijn vriend.

    6. Welke prijzen
    Ik heb zelf op skyscanner een vlucht van ¤700 gevonden. Maar vervolgens kwam ik er niet hoe dit nou zat met het wijzigen van vliegdata en de daarbij behorende kosten.

    Ik hoop dus echt dat jullie hier beter uitkomen dan ik.
    Hij staat toch niet hier op een zwarte lijst of zo? Maar ik denk niet dat je voor ¤ 700 een wijzigbaar ticket naar Zuid Amerika op de kop kunt tikken.
    2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
    pi_84041027
    Haha! God I hope not!
    Nee, hij kan ivm zijn werk (in het buitenland) zijn ticket (deels) vergoed krijgen.

    Dat van die ¤700 had ik ook al begrepen. Dat is namelijk met een vaststaande retourdatum.
      woensdag 14 juli 2010 @ 13:19:37 #193
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_84041764
    1. Van Amsterdam
    2. Tussen 20 - 23 december (terug tussen 3 - 6 januari)
    3. Naar New York
    4. Met het vliegtuig uiteraard, twee personen.
    5. Bij voorkeur [b]zonder overstap en een directe vlucht en zo goedkoop mogelijk.[/b[
    6. Ik zag zelf prijzen rond de $1200 - $1500, maar dat vind ik wel erg gortig...

    Ik hoop dat jullie betere suggesties hebben dan ik
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
      woensdag 14 juli 2010 @ 13:33:40 #194
    271665 08gnoT.
    Mwoooaahhh!!
    pi_84042491
    quote:
    Op woensdag 14 juli 2010 13:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
    1. Van Amsterdam
    2. Tussen 20 - 23 december (terug tussen 3 - 6 januari)
    3. Naar New York
    4. Met het vliegtuig uiteraard, twee personen.
    5. Bij voorkeur [b]zonder overstap en een directe vlucht en zo goedkoop mogelijk.[/b[
    6. Ik zag zelf prijzen rond de $1200 - $1500, maar dat vind ik wel erg gortig...

    Ik hoop dat jullie betere suggesties hebben dan ik


    Goedkoopste die ik kan vinden
    [PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
    Steun de strijd voor een indianenforum!
    pi_84044194
    Of Brussel-NYC op Connections.be voor 527 euro, 20 dec - 3 jan.

    Nu zelf een vraag:

    1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation. Nederland en grensluchthavens, dus Amsterdam, Brussel, Dusseldorf
    2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven? Vertrek vanaf 16 oktober of november, ongeveer 3 weken weg
    3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming Cancun, Mexico
    4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc. Vliegtuig!
    5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet. Zo goedkoop mogelijk, overstappen is geen probleem
    6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. 643 euro via JetAirFly vanaf Brussel, maar dan is de periode net wat te lang, wie kent die maatschappij trouwens? Ook al via de genoemde searchengines in de OP, ArkeFly, Martinair gekeken, maar echt goedkoper dan 700/750 wordt het niet. Kan dat uberhaupt wel? Als iemand betere suggesties heeft .
    pi_84044765
    quote:
    Op woensdag 14 juli 2010 13:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
    1. Van Amsterdam
    2. Tussen 20 - 23 december (terug tussen 3 - 6 januari)
    3. Naar New York
    4. Met het vliegtuig uiteraard, twee personen.
    5. Bij voorkeur [b]zonder overstap en een directe vlucht en zo goedkoop mogelijk.[/b[
    6. Ik zag zelf prijzen rond de $1200 - $1500, maar dat vind ik wel erg gortig...

    Ik hoop dat jullie betere suggesties hebben dan ik
    23e t/m 6e:
    Icelandair: 507 EUR
      woensdag 14 juli 2010 @ 15:45:41 #197
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_84049011
    quote:
    Op woensdag 14 juli 2010 14:14 schreef EddyAlbena het volgende:

    [..]

    23e t/m 6e:
    Icelandair: 507 EUR
    Dat is scherp! Waar vind je die?
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
    pi_84050405
    quote:
    Op woensdag 14 juli 2010 15:45 schreef InTrePidIvity het volgende:

    [..]

    Dat is scherp! Waar vind je die?
    Op de site van Icelandair zag ik 'm voor 514, maar op Chase.nl stond ie voor 507 (volgens mij van ebookers.nl).
    pi_84068491
    Ik heb een keer met jetairfly gevonden, vond het prima, het is dacht ik de grootste vliegtuigmaatschappij van Belgie met een vrij jonge vloot. Het is een budgetmaatschappij dus je betaalt voor bijv een portable entertainmentsetje als je dat wilt, maar op lange afstandsvluchten krijg je wel weer gewoon drinken (non-alcoholisch), snacks en een maaltijd 'gratis'.

    Dan nog eentje van mezelf:
    1. waarvandaan?
    Schiphol of een luchthaven vlak over de grens (Brussel, Dusseldorf) of eventueel London als dat 200 euro scheelt.
    2. wanneer?
    10 tot 20 augustus heen en 1 tot 12 december terug.
    3. waarnaartoe?
    Zuid Amerika. Liefst Venezuela, Colombia, Ecuador of Peru.
    4. hoe?
    Vliegtuig
    5. manier?
    Zo goedkoop mogelijk, overstappen is geen punt, alleen bij overstappen wel graag met dezelfde maatschappij verder zodat ik niet halverwege vastzit als airline A te laat is zodat ik de aansluitende vlucht met airline B mis.
    6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
    750 euro vanaf Dusseldorf met Iberia
    pi_84198486
    Ha mensen! Ben ook op zoek naar een ticket voor vietnam... Paar weken geleden was het nog mogelijk voor ongeveer ¤500,- en nu kom ik niet onder de ¤800,-... Heel apart, maar misschien kunnen jullie een beetje helpen?

    1. waarvandaan?
    Het liefst schiphol, maar mocht belgie of duitsland goedkoper zijn mag dit ook.

    2. wanneer?
    Weekend van 24-12-2010 heen... Weekend van 07-01-2011 terug...

    3. waarnaartoe?
    Vietnam... (ho chi minh of hanoi)

    4. hoe?
    Vliegtuig

    5. manier?
    Het liefst zo goedkoop mogelijk...

    6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
    Kom zelf uit rond de ¤850,-... Volgens mij en wat vrienden moet dit goedkoper kunnen...
    Risico's zijn er om te beseffen dat je leeft ;)
    pi_84206144
    Brussel - Hanoi 25/12 - 09/01 Aeroflot 534 euro. Goedkoper dan dat gaat denk ik niet lukken. Gevonden op kayak.com
    Edit: zelfde site voor 4 euro meer op dezelfde dagen ook vanaf Amsterdam

    Heb m'n ticket naar Zuid Amerika overigens inmiddels geboekt: gatwick - caracas voor 500 euro met air europa. Enorme baggersite (en vreemd ook, prijs leek volgens hun matrix 650 euro te zijn, na zowel een heen als terugvlucht gekozen te hebben stond er op de eerste pagina 560 euro in totaal, en toen bij afrekenen was het nog maar 500 euro )en naar het schijnt qua organisatie, eten en vriendelijkheid geen top maatschappij, maar scheelt toch 250 euro met vliegen vanaf AMS of DUS. En ja naar gatwick moet je ook, maar 12 euro met ryanair heen, voor max 10 euro terug en tussen Stansted en gatwick pendelen met easybus kost bij elkaar opgeteld ook maar 50 euro.

    [ Bericht 8% gewijzigd door Plopr op 18-07-2010 19:08:12 (AMS erbij) ]
    pi_84208151
    quote:
    Op zondag 18 juli 2010 19:04 schreef Plopr het volgende:
    Brussel - Hanoi 25/12 - 09/01 Aeroflot 534 euro. Goedkoper dan dat gaat denk ik niet lukken. Gevonden op kayak.com
    Edit: zelfde site voor 4 euro meer op dezelfde dagen ook vanaf Amsterdam

    Heb m'n ticket naar Zuid Amerika overigens inmiddels geboekt: gatwick - caracas voor 500 euro met air europa. Enorme baggersite (en vreemd ook, prijs leek volgens hun matrix 650 euro te zijn, na zowel een heen als terugvlucht gekozen te hebben stond er op de eerste pagina 560 euro in totaal, en toen bij afrekenen was het nog maar 500 euro )en naar het schijnt qua organisatie, eten en vriendelijkheid geen top maatschappij, maar scheelt toch 250 euro met vliegen vanaf AMS of DUS. En ja naar gatwick moet je ook, maar 12 euro met ryanair heen, voor max 10 euro terug en tussen Stansted en gatwick pendelen met easybus kost bij elkaar opgeteld ook maar 50 euro.
    Waarom geen Easyjet ofzo naar Gatwick direct? Kost je waarschijnlijk net zoveel als Ryanair plus Easyjet bus, en heb je gechecked hoelang die bussen erover doen? Ik woon in Londen, maar ik zou uit het hoofd zou ik er minstens 3 uur op zetten, met uitloop als het overdag is?
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
    pi_84209481
    Ik zou sws nooit van een andere luchthaven vliegen, kost alleen maar tijd, geld en energie

    Met 2 maatschapijen is al behoorlijk kut al valt het voor mij nog mee omdat ik altijd met handbaggage reis
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_84210813
    Easyjet was een optie geweest, maar ik vertrouwde de 'overstaptijd' die ik zou hebben niet of het zou wel erg lang gaan duren om op gatwick te zitten, dus heb er nu gewoon wat sightseeen in London aan vast geplakt, dus ook wat betreft verkeer maak ik me geen zorgen. Plus als de RA vlucht die ik nu heb geannuleerd wordt moet het alsnog lukken om met een volgende vlucht op tijd te komen. Als tijd in deze een issue was geweest had ik iets vanuit AMS of DUS met een maatschappij gedaan. Ik heb overigens het plan opgevat om zo light mogelijk op reis te gaan, dus backpack van 35L binnen de RA afmetingen... 2 weken Balkan met een 22L rugzak lukte prima dus hopelijk gaat dit ook, bijkomend voordeel is dat het als handbaggage meekan en dat ik het in de bus daar bij me kan houden ipv het op daken en dergelijke te moeten stouwen
      zondag 18 juli 2010 @ 21:14:15 #205
    267333 buzz1291
    Never a dull moment
    pi_84210957
    quote:
    Op zondag 18 juli 2010 20:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Ik zou sws nooit van een andere luchthaven vliegen, kost alleen maar tijd, geld en energie

    Met 2 maatschapijen is al behoorlijk kut al valt het voor mij nog mee omdat ik altijd met handbaggage reis
    Meen me te herrinneren dat jij nogal eens beweerde vanaf GRU een intercontinentale vlucht te hebben. Dan moet je toch ook EZE-GRU vliegen?
    2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
    pi_84213231
    1: amsterdam of eindhoven

    2: heen en terug 27 juli

    3. een aantrekkelijke stad in europa

    4. Vliegtuig

    5. voor een dubbeltje op de eerste rij..

    voorheen had ryanair mooie aanbiedingen maar kan ze nu niet meer vinden. ook op andere sites gezocht maar kan niks vinden voor een schappelijk prijsje. Bv dagje milaan kwam ik uit op 350 euro
    Hooray for boobies!
    pi_84213846
    quote:
    Op zondag 18 juli 2010 21:14 schreef buzz1291 het volgende:

    [..]

    Meen me te herrinneren dat jij nogal eens beweerde vanaf GRU een intercontinentale vlucht te hebben. Dan moet je toch ook EZE-GRU vliegen?
    Ik ben nooit vanaf GRU gevlogen, wel een keer of 4 uitgestapt en een paar dagen later weer opgestapt( = gratis ticket EZE-GRU)

    Volgens mij heb ik pas een keer geen directe vlucht gehad vanuit ZA
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_84213901
    quote:
    Op zondag 18 juli 2010 22:08 schreef Spockjuh_ het volgende:
    1: amsterdam of eindhoven

    2: heen en terug 27 juli

    3. een aantrekkelijke stad in europa

    4. Vliegtuig

    5. voor een dubbeltje op de eerste rij..

    voorheen had ryanair mooie aanbiedingen maar kan ze nu niet meer vinden. ook op andere sites gezocht maar kan niks vinden voor een schappelijk prijsje. Bv dagje milaan kwam ik uit op 350 euro
    Kort dag, zomer dus hoogseizoen. Zie daar de verklaring voor de hoge prijzen.
    pi_84214198
    klopt, maar hoopte stiekem op die ene prijsvechter met een stuntprijs
    Hooray for boobies!
    pi_84216333
    quote:
    Op zondag 18 juli 2010 21:10 schreef Plopr het volgende:
    Easyjet was een optie geweest, maar ik vertrouwde de 'overstaptijd' die ik zou hebben niet of het zou wel erg lang gaan duren om op gatwick te zitten, dus heb er nu gewoon wat sightseeen in London aan vast geplakt, dus ook wat betreft verkeer maak ik me geen zorgen. Plus als de RA vlucht die ik nu heb geannuleerd wordt moet het alsnog lukken om met een volgende vlucht op tijd te komen. Als tijd in deze een issue was geweest had ik iets vanuit AMS of DUS met een maatschappij gedaan. Ik heb overigens het plan opgevat om zo light mogelijk op reis te gaan, dus backpack van 35L binnen de RA afmetingen... 2 weken Balkan met een 22L rugzak lukte prima dus hopelijk gaat dit ook, bijkomend voordeel is dat het als handbaggage meekan en dat ik het in de bus daar bij me kan houden ipv het op daken en dergelijke te moeten stouwen
    Het zou mij een veel te lange reis worden, hoeveel tijd ben je nu kwijt? En hoeveel tijd kost de transfer je met de bus, gewoon ter info?
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
      Moderator zondag 18 juli 2010 @ 23:28:41 #211
    45833 crew  Fogel
    pi_84216576
    quote:
    Op zondag 18 juli 2010 22:31 schreef Spockjuh_ het volgende:
    klopt, maar hoopte stiekem op die ene prijsvechter met een stuntprijs
    Hier zijn je opties
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
    pi_84223628
    Van EIN-CCS zal in totaal een uurtje of 26 zijn, dus inderdaad wel even onderweg Bus is op de heenweg 11 pond STN-centrum (1.30 uur) + centrum-GTW (1.15u, ga er echter voor de zekerheid van uit dat dit 2 uur duurt dus pak de bus van 4 uur voor mijn vlucht). Op de terugweg zal de bus(easybus) wat minder kosten (denk max 8 pond totaal als ik op tijd boek) maar die heb ik nog niet geboekt, weet namelijk nog niet zeker of ik daadwerkelijk 7 dec terug wil vliegen, kan ook nog later worden, maar dan moet het te doen zijn in 3 uur. Terugweg zal ook wat minder omslachtig zijn, dan boek ik denk ik gewoon bij een 2 euro actie een RA vlucht die krap aansluit en voor de zekerheid nog een vlucht de volgende ochtend voor het geval Air Europa vertraging heeft.

    Alhoewel ik nu ik er eens goed over nadenk voor de retourvlucht ook maar op zoek ga naar een easyjet vlucht vanaf GTW naar AMS met een 2 euro vlucht van RA als backup, scheelt toch wel in het gedoe en hooguit 2 a 3 tientjes in prijs.

    [ Bericht 11% gewijzigd door Plopr op 19-07-2010 08:56:29 ]
    pi_84275492
    Van: Gare d'Orange (Frankrijk)

    Naar: Vaison-la-Romaine (Frankrijk)

    Ik ben niet zo zeer geinteresseerd in de goedkoopste manier (toch liever geen taxi), meer in hoe ik er in godsnaam kan geraken.

    Alvast bedankt
      dinsdag 20 juli 2010 @ 15:32:27 #214
    20343 SnuggLe
    Drs. Betweter
    pi_84276713
    Van: Ieder willekeurig vliegveld in Nederland

    Naar: ieder willekeurig vliegveld in Thailand / Cambodja / Vietnam Laos

    ....en weer terug. Het liefst bv heen op Hanoi en terug via Bangkok, of anders. En dan de goedkoopste manier.

    Wanneer: 18/19 september heenreis, terug 14/15/16 oktober.

    Gevonden zelf
    Start phnom phen, terug Bangkok: 983, - klm
    Start hanoi, terug Bangkok 999,- klm
    Start Ho chi minh, terug Bangkok 968 - lufthansa
    Retourtje Bangkok: 17-9 t/m 15-10 = 705,- met egypt air / met KLM 850,-
      Moderator dinsdag 20 juli 2010 @ 16:29:39 #215
    45833 crew  Fogel
    pi_84279009
    quote:
    Op dinsdag 20 juli 2010 15:02 schreef Sebartiaan het volgende:
    Van: Gare d'Orange (Frankrijk)

    Naar: Vaison-la-Romaine (Frankrijk)

    Ik ben niet zo zeer geinteresseerd in de goedkoopste manier (toch liever geen taxi), meer in hoe ik er in godsnaam kan geraken.

    Alvast bedankt
    Misschien met de trein? http://plannerint.b-rail.be/bin/query.exe/en?L=b-rail <-- er zijn nogal wat plekken die je van en naar plekken zouden kunnen zijn, dus zelf even de juiste opzoeken.
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
    pi_84279449
    quote:
    Op dinsdag 20 juli 2010 16:29 schreef Fogel het volgende:

    [..]

    Misschien met de trein? http://plannerint.b-rail.be/bin/query.exe/en?L=b-rail <-- er zijn nogal wat plekken die je van en naar plekken zouden kunnen zijn, dus zelf even de juiste opzoeken.
    Ik had er bij moeten zetten dat Vaison-la-Romaine geen treinstation heeft, wél bedankt voor het bericht
    pi_84289766
    Een vriend van mij zit momenteel in Zuid-Frankrijk, en ik ben van plan daar met de trein heen te reizen. Ik heb nog nooit een reis geboekt naar een ander land en vroeg me af wat slim is om te doen. Ik heb wel nshispeed.nl gevonden maar die hebben morgen nog plek en verder niet meer, terwijl ik eigenlijk overmorgen of over 3 dagen die kant op wil. Zijn er nog andere sites/bedrijven waar ik kan kijken of er nog plek is voor een ticket?

    Edit: ik krijg ook deze melding: Het door u gewenste vertrekstation faciliteert het afhalen van een internationaal ticket binnen 3 werkdagen voor vertrek niet.
    Om toch nog uw ticket te verkrijgen raden wij u aan om te boeken vanaf een internationaal station.

    Kan ik echt niet vanaf Leeuwarden reizen? Anders moet ik dus eerst naar Amsterdam en dan nog eens die reis. Bovendien is het ook 7 uur 's ochtends en kan ik volgens mij niet eens een trein nemen om op tijd in Amsterdam te zijn.
    pi_84289833
    quote:
    Op dinsdag 20 juli 2010 20:58 schreef Onufriev het volgende:
    Een vriend van mij zit momenteel in Zuid-Frankrijk, en ik ben van plan daar met de trein heen te reizen. Ik heb nog nooit een reis geboekt naar een ander land en vroeg me af wat slim is om te doen. Ik heb wel nshispeed.nl gevonden maar die hebben morgen nog plek en verder niet meer, terwijl ik eigenlijk overmorgen of over 3 dagen die kant op wil. Zijn er nog andere sites/bedrijven waar ik kan kijken of er nog plek is voor een ticket?
    Misschien even bij de Franse spoorwegen?
    http://www.sncf.com/en_EN/flash/
    pi_84290194
    quote:
    Op dinsdag 20 juli 2010 20:59 schreef Wokkel het volgende:

    [..]

    Misschien even bij de Franse spoorwegen?
    http://www.sncf.com/en_EN/flash/
    Ik zie wel een staan, bedankt. Ik kan hem nog niet kopen omdat ik het nog niet zeker weet, maar ik vraag me af hoe het zit me betalen en hoe ik aan het kaartje kom zeg mr.
    pi_84313357
    quote:
    Op dinsdag 20 juli 2010 20:59 schreef Wokkel het volgende:

    [..]

    Misschien even bij de Franse spoorwegen?
    http://www.sncf.com/en_EN/flash/
    Er staat bij: Circule normalement.
    Betekent dit dat het een trein is waar je gewoon in kan stappen zonder een kaartje te boeken/reserveren?
      donderdag 22 juli 2010 @ 00:02:12 #221
    269066 TheHawk90
    Dare to dream
    pi_84338351
    Rond 1 Augustus [flexibel]
    Nederland [Elk vliegveld] - Istanboel (Ataturk)

    Terug rond 16 Aug [Flexibel]
    Athene - Nederland [Alle]

    Via budgetair
    Air switzerland Rond de 460 euro
    KLM Rond de 420-500 euro (Fijnere maatschappij dan bovengenoemde)


    Kan dat beter? Ik zit natuurlijk met het probleem dat ik geen retourtje heb op deze manier. Ik ga backpacken en begin in Turkije, na een week wil ik per nachttrein naar Athene gaan, daar een weekje rondtrekken en dan weer richting NL.

    Wellicht is een retourtje NED-Athene, en dan retourtje Athene-Istanbul goedkoper en sneller? Of hebben jullie een andere oplossing?

    EDIT: Ik kan ook reizen via Brussel en Dusseldorf, das net zo ver als Amsterdam, ook een optie .

    [ Bericht 15% gewijzigd door TheHawk90 op 22-07-2010 00:26:42 ]
    One creates reality...
      donderdag 22 juli 2010 @ 13:22:16 #222
    20343 SnuggLe
    Drs. Betweter
    pi_84353314
    AMS - BKK , oftewel Amsterdam - Bangkok

    Heen 17 of 18 september
    Terug 15 oktober

    850,37 euro via KLM per persoon, directe vlucht.
    Egyptair is 710 euro, maar ik wil eigenlijk niet met EgyptAir via Cairo.
    Iemand andere goede (liefst directe) opties?
    pi_84354380
    quote:
    Op donderdag 22 juli 2010 13:22 schreef SnuggLe het volgende:
    AMS - BKK , oftewel Amsterdam - Bangkok

    Heen 17 of 18 september
    Terug 15 oktober

    850,37 euro via KLM per persoon, directe vlucht.
    Egyptair is 710 euro, maar ik wil eigenlijk niet met EgyptAir via Cairo.
    Iemand andere goede (liefst directe) opties?
    Emirates:
    DUS-DXB-BKK: 721 EUR?
      donderdag 22 juli 2010 @ 14:00:19 #224
    20343 SnuggLe
    Drs. Betweter
    pi_84354801
    Ah, ook wel aardig. Welke site/vluchttijden?
      donderdag 22 juli 2010 @ 14:04:21 #225
    151749 Gnittoo
    I WANT THAT ONE!
    pi_84354973
    quote:
    Op donderdag 22 juli 2010 13:22 schreef SnuggLe het volgende:
    AMS - BKK , oftewel Amsterdam - Bangkok

    Heen 17 of 18 september
    Terug 15 oktober

    850,37 euro via KLM per persoon, directe vlucht.
    Egyptair is 710 euro, maar ik wil eigenlijk niet met EgyptAir via Cairo.
    Iemand andere goede (liefst directe) opties?
    14e terug, rechtstreeks vanaf ams:
    pi_84355068
    DUS-BKK met Airberlin, 626 euro (wel op 14 oktober alweer terug).
    2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
      donderdag 22 juli 2010 @ 14:22:51 #227
    269066 TheHawk90
    Dare to dream
    pi_84355740
    Rond 1 AUG
    AMS - Istanbul

    Rond 16 Aug
    Athene - AMS

    Heb via KLM 390 euro met alle kosten. Kan dat beter?
    One creates reality...
    pi_84356040
    quote:
    Op donderdag 22 juli 2010 00:02 schreef TheHawk90 het volgende:
    Rond 1 Augustus [flexibel]
    Nederland [Elk vliegveld] - Istanboel (Ataturk)

    Terug rond 16 Aug [Flexibel]
    Athene - Nederland [Alle]

    Via budgetair
    Air switzerland Rond de 460 euro
    KLM Rond de 420-500 euro (Fijnere maatschappij dan bovengenoemde)


    Kan dat beter? Ik zit natuurlijk met het probleem dat ik geen retourtje heb op deze manier. Ik ga backpacken en begin in Turkije, na een week wil ik per nachttrein naar Athene gaan, daar een weekje rondtrekken en dan weer richting NL.

    Wellicht is een retourtje NED-Athene, en dan retourtje Athene-Istanbul goedkoper en sneller? Of hebben jullie een andere oplossing?

    EDIT: Ik kan ook reizen via Brussel en Dusseldorf, das net zo ver als Amsterdam, ook een optie .
    Jetairfly: 1 aug Charleroi - Istanboel 99 euro (dacht nog wel iets van 5 euro adm kosten)
    Kayak.com: olympic air: 18 aug Ath-Bru 132 euro. 17 aug Ath-Bru 153 euro
    Heb je als je parkeert op Zaventem alleen nog vervoer naar Charleroi nodig maar dat is dacht ik iets van 10 euro.
      donderdag 22 juli 2010 @ 14:36:35 #229
    269066 TheHawk90
    Dare to dream
    pi_84356287
    Ik ga sowieso treinen naar de luchthavens, dus das geen probleem. Bedankt voor de moeite, ik ga even kijken.
    One creates reality...
      donderdag 22 juli 2010 @ 15:28:13 #230
    20343 SnuggLe
    Drs. Betweter
    pi_84358324
    quote:
    Op donderdag 22 juli 2010 14:06 schreef Thetallguy het volgende:
    DUS-BKK met Airberlin, 626 euro (wel op 14 oktober alweer terug).
    quote:
    Op donderdag 22 juli 2010 14:04 schreef Gnittoo het volgende:

    [..]

    14e terug, rechtstreeks vanaf ams:
    [ afbeelding ]
    Waar halen jullie beiden vandaan? Want ik wil vooral de 2e wel even wat nadrukkelijker onderzoeken.
      donderdag 22 juli 2010 @ 15:33:53 #231
    151749 Gnittoo
    I WANT THAT ONE!
    pi_84358527
    quote:
    Op donderdag 22 juli 2010 15:28 schreef SnuggLe het volgende:

    [..]


    [..]

    Waar halen jullie beiden vandaan? Want ik wil vooral de 2e wel even wat nadrukkelijker onderzoeken.
    ebookers.nl
    pi_84359942
    quote:
    Op donderdag 22 juli 2010 14:22 schreef TheHawk90 het volgende:
    Rond 1 AUG
    AMS - Istanbul

    Rond 16 Aug
    Athene - AMS

    Heb via KLM 390 euro met alle kosten. Kan dat beter?
    Via expedia.co.uk op exact die data een vlucht met Swiss via Zurich heen en LOT via Warschau terug voor £307, dus ongeveer ¤370 - Lijkt me niet de moeite van overstappen waard.

    Volgens mij wordt het pas echt goedkoper dan KLM als je budget airlines gaat checken. Bijvoorbeeld heen:
    - Amsterdam - Istanbul S.Gokcen met Pegasus voor ¤150 op 1/2 augustus
    - Amsterdam - Istanbul S.Gokcen met Transavia voor ¤120 op 1 augustus
    - Amsterdam - Istanbul S.Gokcen met Corendon voor ¤128 op 1 augustus

    Discount terug is lastiger, aangezien er weinig vanaf Athene terug richting NL vliegt. Vanaf Athene kun je met Brussel Airlines naar Brussels voor ¤182, wat in combinatie met Transavia een totaal van ¤308 geeft. Lijkt me toch wel een aardige besparing.
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
    pi_84362805
    ik wilde eigenlijk met de trein naar disneyland parijs (op 24-09 t/m 27-09)
    nou heb ik zitten spelen met de planner op nshispeed.nl en de goedkoopste beschikbare optie komt uit op ¤162
    voor NS + TGV voorzowel heen als terug reis (vroeg heen en laat terug)

    iemand een andere goedkopere trein optie?

    anders ga ik maar met de bus (58,-, daar komen 2x kosten rer van en naar parijs bij)
    pi_84415122
    Ok, laten we dit een poging geven. Meer een lurker, maar ik zelf kom er niet zo uit.

    Bestemming: Montreal, Canada.
    Vertrek: Maakt me dus totaal niet uit, zolang het te doen is vanaf midden Nederland. Weeze is bv prima.
    Hoe? Maakt me ook niks uit, al duurt het een paar dagen. Wanneer? Een periode van een +- een week (Mag meer) ergens gedurende Augustus of begin September.
    Zelf kom ik kwa vliegtickes gewoon niet onder de 650 uit. -O-
    pi_84427993
    quote:
    Op vrijdag 23 juli 2010 21:42 schreef Chibs het volgende:
    Ok, laten we dit een poging geven. Meer een lurker, maar ik zelf kom er niet zo uit.

    Bestemming: Montreal, Canada.
    Vertrek: Maakt me dus totaal niet uit, zolang het te doen is vanaf midden Nederland. Weeze is bv prima.
    Hoe? Maakt me ook niks uit, al duurt het een paar dagen. Wanneer? Een periode van een +- een week (Mag meer) ergens gedurende Augustus of begin September.
    Zelf kom ik kwa vliegtickes gewoon niet onder de 650 uit. -O-


    Ik ben zelf onderweg en kan dus niet helpen, maar die prijs ga je niet snel verslaan, ben ik bang. Er zijn gewoon te weinig airlines die daarheen vliegen en prijzen liggen altijd beetje hoger. Ik heb zelf in Montreal gestudeerd, zodoende. Je kunt wat Googlen naar charters, maar weinig kans daarop vanuit NL.
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
    pi_84428654
    quote:
    Op vrijdag 23 juli 2010 21:42 schreef Chibs het volgende:
    Ok, laten we dit een poging geven. Meer een lurker, maar ik zelf kom er niet zo uit.

    Bestemming: Montreal, Canada.
    Vertrek: Maakt me dus totaal niet uit, zolang het te doen is vanaf midden Nederland. Weeze is bv prima.
    Hoe? Maakt me ook niks uit, al duurt het een paar dagen. Wanneer? Een periode van een +- een week (Mag meer) ergens gedurende Augustus of begin September.
    Zelf kom ik kwa vliegtickes gewoon niet onder de 650 uit. -O-


    Dat is mooi, dan heb ik er hier een voor 372 EUR.
    31/08: DUS-ORY-YUL
    09/09: YUL-ORY-DUS
    Wel beide keren ongeveer 7/8u wachten op ORY.
    En je vilegt met Corssairfly, wat mij vanwege Arkefly->TUIfly niet echt aanspreekt. Maar voor die prijs...

    Voor 556 EUR vliegt Air Transat vanaf BRU non-stop. Zit je wel in een oude kist (A310 volgens mij) zonder goede IFE, maar doe je er wel zo'n 6/7u korter over dan die vanaf DUS.

    Beiden worden aangeboden op supersaver.nl
      zaterdag 24 juli 2010 @ 10:10:08 #237
    96720 stevengerrard
    stevengerrard
    pi_84428983
    Wie kan mij helpen. Mijn zwangere vrouw wil graag nog een weekendje Venetie voordat ze begint te puffen. Dit moet dan uiterlijk weekend van 15 augustus zijn. Vertrek mag in Nederland of Dusseldorf zijn.
    Walk on, walk on, with hope in your heart,
    And you'll never walk alone...
    You'll never walk alone.
    pi_84429306
    quote:
    Op zaterdag 24 juli 2010 09:47 schreef EddyAlbena het volgende:

    [..]

    Dat is mooi, dan heb ik er hier een voor 372 EUR.
    31/08: DUS-ORY-YUL
    09/09: YUL-ORY-DUS
    Wel beide keren ongeveer 7/8u wachten op ORY.
    En je vilegt met Corssairfly, wat mij vanwege Arkefly->TUIfly niet echt aanspreekt. Maar voor die prijs...

    Voor 556 EUR vliegt Air Transat vanaf BRU non-stop. Zit je wel in een oude kist (A310 volgens mij) zonder goede IFE, maar doe je er wel zo'n 6/7u korter over dan die vanaf DUS.

    Beiden worden aangeboden op supersaver.nl


    Top! 7/8 uur wachten is voor mij niks ergs aan, ik ben dol op vliegvelden. Nog een bepaalde manier hoe je dat precies vind, zodat ik het volgende keer zelf uit kan zoeken? Gewoon alle dagen afgaan?
    pi_84429634
    quote:
    Op zaterdag 24 juli 2010 10:28 schreef Chibs het volgende:

    [..]

    Top! 7/8 uur wachten is voor mij niks ergs aan, ik ben dol op vliegvelden. Nog een bepaalde manier hoe je dat precies vind, zodat ik het volgende keer zelf uit kan zoeken? Gewoon alle dagen afgaan?


    Heb deze via Chase.nl gevonden. Indexer van vlucht-aanbieders.
    Daarna de omringende luchthavens afgaan (AMS, DUS, BRU). Alle data ga ik niet af, bij sommige sites kun je flexibele data aangeven, dan wordt er rond de voorkeursdata de goedkoopste optie gegeven, bij deze niet, dus gewoon willekeurig iets gekozen. Wel in september, zit je alweer in een iets lager seizoen.
      zaterdag 24 juli 2010 @ 11:34:56 #240
    271665 08gnoT.
    Mwoooaahhh!!
    pi_84430545
    1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
    Eindhoven, Rotterdam, Brussel, evt Schiphol al is dat wat verder
    2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
    De dag maakt niet veel uit, als het maar 's middags ( na 2 uur) heen is en dezelfde dag terug.
    3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
    Noorwegen, Groot-Brittanie of evt Zweden.
    4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
    Vliegtuig
    5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.Overstappen lijkt me niet erg logisch op zo'n kort stuk, dus dat zal geen probleem zijn. Dus zo goedkoop mogelijk, als het maar 's middags heen is en dezelfde dag terug.
    6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.Met mijn eisen geen, wel vluchten van Ryanair voor 7 euro die op ongeschikte tijden gaan,
    [PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
    Steun de strijd voor een indianenforum!
    pi_84437044
    quote:
    Op zaterdag 24 juli 2010 10:10 schreef stevengerrard het volgende:
    Wie kan mij helpen. Mijn zwangere vrouw wil graag nog een weekendje Venetie voordat ze begint te puffen. Dit moet dan uiterlijk weekend van 15 augustus zijn. Vertrek mag in Nederland of Dusseldorf zijn.


    Met Lufthansa vanaf Dusseldorf naar Venetie kost 180 euro pp. Is het weekend van 7/8 augustus. Vertrek 6 aug, terug 9 aug.
    Je kunt ook met RyanAir voor 80 euro pp, maar dat moet je willen.
    pi_84445659
    Retour: Amsterdam - Bordeaux, Toulouse of Pau

    Vertrek: 16-17-18-19 september 2010
    Terug: +/- een weekje later.

    Hoe: Vliegtuig

    Het goedkoopste tarief dat ik heb gevonden is ¤220 met KLM. Kan dat goedkoper?

    Alvast heel erg bedankt!! :)
    pi_84446253
    quote:
    Op zaterdag 24 juli 2010 19:48 schreef JTB85 het volgende:
    Retour: Amsterdam - Bordeaux, Toulouse of Pau

    Vertrek: 16-17-18-19 september 2010
    Terug: +/- een weekje later.

    Hoe: Vliegtuig

    Het goedkoopste tarief dat ik heb gevonden is ¤220 met KLM. Kan dat goedkoper?
    biarritz nog enigszins in de richting voor je? Amsterdam-Biarritz op 19 september heen en een weekje later terug voor 150 euro met transavia.com
    2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
    pi_84465156
    Hallo,

    Ik wil met twee vriendinnen (in totaal dus met z'n drieën) in oktober naar Valencia.
    We kunnen pas vanaf maandag 18 oktober reizen t/m 31 oktober. We willen er graag een weekje blijven, dus we hebben vanaf de 18e t/m de 31e een paar dagen speling. Op welke dag is het het goedkoopst om heen te vliegen en welke dag terug? Ik had gezien dat Ryanair vanuit Duitsland en Belgie op Valencia vliegt, maar we wonen dicht bij Amsterdam, dus ik denk dat je wel goedkoop kan vliegen op die vliegvelden, maar als je er met de trein heen gaat, dat het dan even duur is als dat je van Schiphol vliegt, buiten het feit dat het wel makkelijk is dat je zo weer thuis bent als je geland bent.
    Nou vliegt Transavia, Iberia en Vueling (nog nooit van gehoord) van Schiphol, zonder stop, maar ik kom er dus niet echt goed uit op welke dagen ik het beste kan vliegen, zodat ik toch het goedkoopst mogelijk vlieg vanaf Schiphol, we blijven Nederlanders he? ;-)
    Wie kan me helpen?
      zondag 25 juli 2010 @ 13:52:14 #245
    151749 Gnittoo
    I WANT THAT ONE!
    pi_84465948
    quote:
    Op zondag 25 juli 2010 13:29 schreef Reismeis het volgende:

    Nou vliegt Transavia, Iberia en Vueling (nog nooit van gehoord) van Schiphol, zonder stop, maar ik kom er dus niet echt goed uit op welke dagen ik het beste kan vliegen, zodat ik toch het goedkoopst mogelijk vlieg vanaf Schiphol, we blijven Nederlanders he? ;-)
    Wie kan me helpen?
      zondag 25 juli 2010 @ 14:08:28 #246
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_84466531
    Iemand een goede tip voor een retour naar Columbus, Ohio (mag vanuit Amsterdam of bijv. Duitsland)? In de maand mei 2011, verblijf zo'n 10 dagen. Liefst geen/1x overstappen.
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_84466827
    quote:
    Op zondag 25 juli 2010 13:52 schreef Gnittoo het volgende:

    [..]

    [ afbeelding ]
    Thanks! Nou heb ik alle vergelijkingssites gehad, behalve deze :-)
    pi_84468289
    quote:
    Op zondag 25 juli 2010 13:29 schreef Reismeis het volgende:

    Nou vliegt Transavia, Iberia en Vueling (nog nooit van gehoord) ?
    Vueling is de één na grootste maatschappij van Spanje, low-cost maatschappij van Iberia group.
      zondag 25 juli 2010 @ 20:11:48 #249
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_84479037
    Ik zoek een vliegticket zoek machine. De omschrijving is een zwarte achtergrond, de resultaten worden in verticale balken gegeven als prijzen over een periode van dagen. Het was geen Nederlandse site. Weet iemand het misschien?
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
      zondag 25 juli 2010 @ 23:24:27 #250
    1238 SlamD
    That's all Folks!
      zondag 25 juli 2010 @ 23:46:25 #251
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_84488638
    quote:
    Op zondag 25 juli 2010 23:24 schreef SlamD het volgende:
    http://www.momondo.com/ ?
    Jaaaaaaaaa Held heel erg bedankt ik kon er niet meer op komen en zo'n naam gok je niet zo opeens
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
      zondag 25 juli 2010 @ 23:47:22 #252
    271665 08gnoT.
    Mwoooaahhh!!
    pi_84488678
    quote:
    Op zaterdag 24 juli 2010 11:34 schreef 08gnoT. het volgende:
    1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
    Eindhoven, Rotterdam, Brussel, evt Schiphol al is dat wat verder
    2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
    De dag maakt niet veel uit, als het maar 's middags ( na 2 uur) heen is en dezelfde dag terug.
    3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
    Noorwegen, Groot-Brittanie of evt Zweden.
    4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
    Vliegtuig
    5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.Overstappen lijkt me niet erg logisch op zo'n kort stuk, dus dat zal geen probleem zijn. Dus zo goedkoop mogelijk, als het maar 's middags heen is en dezelfde dag terug.
    6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.Met mijn eisen geen, wel vluchten van Ryanair voor 7 euro die op ongeschikte tijden gaan,
    Andere bestemming mag eventueel ook, het gaat me voornamelijk om de vliegervaring ;) Zolang het maar niet te lang vliegen is, aangezien ik dezelfde dag weer terug wil/moet..
    [PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
    Steun de strijd voor een indianenforum!
      maandag 26 juli 2010 @ 00:01:23 #253
    104963 ETA
    European Travel Author
    pi_84489141
    quote:
    Op zondag 25 juli 2010 23:47 schreef 08gnoT. het volgende:

    [..]

    Andere bestemming mag eventueel ook, het gaat me voornamelijk om de vliegervaring ;) Zolang het maar niet te lang vliegen is, aangezien ik dezelfde dag weer terug wil/moet..
    s'middags heen en dan dezelfde dag nog terug wordt krap. Wil je ook nog de stad in? Dan moet je toch in de ochtend vertrekken.

    Je kan bijvoorbeeld op 9 september een retour eindhoven-london stansted doen voor 35 euro (inc belasting, ex incheck/bagage/betaalkosten). 9:25 vertrek hier, 9:25 lokale tijd aankomst in stansted, 17:00 terugreis.

    voor 17 euro kan je op die dag ook even naar Milaan (Bergamo), met genoeg tijd ter plekke, wel 8:50 vertrek.


    In hoeverre is die vetrektijd in de middag van belang, en hoe lang wil je ter plekke doorbrengen?
    Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
    Mijn reisfotos!
    pi_84498971
    Ik ga vanavond boeken!

    Heen: 04/09/2010
    Terug: 11/09/2010

    Hoe? Vliegtuig

    Vertrek vanaf: Amsterdam Schiphol of Düsseldorf International Airport
    Naar: Moskou Domodedovo Airport

    Zelf gevonden? Goedkoopste wat ik vind is een directe vlucht vanaf Düsseldorf met AirBerlin voor circa ¤320,-. Ga ik nog goedkoper vinden?
    pi_84499904
    Lufthansa vanaf Schiphol, 228 euro. Nadeel is dat je pas om 19:05 vertrekt en dus pas midden in de nacht aankomt op Domodedovo. Terugvlucht is wel goed te doen.
    pi_84513875
    Vanuit Nederland naar Dresden van donderdag 16 september tot zondag 20 september. Het liefst eigenlijk met DB als dat goed te betalen is t.o.v, vliegen

    [ Bericht 7% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 26-07-2010 18:46:29 ]
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
      maandag 26 juli 2010 @ 18:33:57 #257
    213380 Corkscrew
    Turkenkrekker
    pi_84514011
    quote:
    Op zondag 25 juli 2010 23:46 schreef Dos37 het volgende:

    [..]

    Jaaaaaaaaa Held heel erg bedankt ik kon er niet meer op komen en zo'n naam gok je niet zo opeens
    Is het alleen de lay-out die je aantrekt of is die site nog op een andere manier beter dan andere goedkopevliegticketzoekmachines ( :P)?
    Wie dit leest is alfabeet.
    pi_84541300
    Weet iemand waar je tegenwoordig goedkope tickets haalt richting Ecuador of Colombia? Willen in januari of februari volgend jaar gaan, datum flexibel, vanaf Amsterdam, Dusseldorf of Brussel, voor ongeveer 3-4 weken.

    Een paar jaar geleden kon je spotgoedkoop via Avianca (nu duur?), AirComet (nu failliet) of Iberia (nu ook niet goedkoop), maar ik kan zo 1-2-3 weinig vinden.

    Alvast bedankt :)
    pi_84546178
    Bestemming Barcelona of mooi badplaatsje in Italie
    Wanneer 22 aug tot 29 of 30 aug.
    Vanaf Rotterdam, Schiphol, Brussel of Eindhoven.
    Prijs Zo goedkoop mogelijk

    Is trouwens voor 2 personen..

    [ Bericht 6% gewijzigd door Zonnestraaltje86 op 27-07-2010 14:54:58 ]
    pi_84549838
    Ik wil in Januari naar Kaapstad (enkeltje, ga daar namelijk studeren). Vertrekt tussen 8 en 18 januari. Luchthaven maximaal op 200 km van Nijmegen.
    Het goedkoopste wat ik nu heb kunnen vinden:

    Koln - Kaapstad: 543.95 euro incl belastingen en toeslagen
    pi_84551319
    quote:
    Op dinsdag 27 juli 2010 13:19 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
    Bestemming Barcelona of mooi badplaatsje in Italie
    Wanneer 22 aug tot 29 of 30 aug.
    Vanaf Rotterdam, Schiphol, Brussel of Eindhoven.
    Prijs Zo goedkoop mogelijk

    Is trouwens voor 2 personen..
    Je hebt zelf nog niet gekeken ....?
      woensdag 28 juli 2010 @ 10:33:51 #262
    151749 Gnittoo
    I WANT THAT ONE!
    pi_84580155
    quote:
    Op dinsdag 27 juli 2010 14:40 schreef littlefrankie het volgende:
    Ik wil in Januari naar Kaapstad (enkeltje, ga daar namelijk studeren). Vertrekt tussen 8 en 18 januari. Luchthaven maximaal op 200 km van Nijmegen.
    Het goedkoopste wat ik nu heb kunnen vinden:

    Koln - Kaapstad: 543.95 euro incl belastingen en toeslagen
    437 met airberlin vanaf dusseldorf op 13 januari
    pi_84584535
    quote:
    Op dinsdag 27 juli 2010 15:10 schreef zeebeschuit het volgende:

    [..]

    Je hebt zelf nog niet gekeken ....?
    Jawel, maar weet niet wat redelijke prijzen hiervoor zijn
      vrijdag 30 juli 2010 @ 12:04:01 #264
    200082 verified  poffu
    Secret Story Guido
    pi_84660713
    quote:
    Op dinsdag 27 juli 2010 13:19 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
    Bestemming Barcelona of mooi badplaatsje in Italie
    Wanneer 22 aug tot 29 of 30 aug.
    Vanaf Rotterdam, Schiphol, Brussel of Eindhoven.
    Prijs Zo goedkoop mogelijk

    Is trouwens voor 2 personen..
    Zoek het zelfde.
    Lalalalala
    pi_84702138
    Vriendin en ik willen op 29 oktober 2010 naar Engeland vliegen en op de 31e weer terug. Bij voorkeur op Heathrow maar een andere in London kan eventueel ook. Heb zelf al gekeken en zou het nou echt niet onder de 75pp lukken voor een retourtje ??
    Vertrek liefst vanaf Schiphol maar Eindhoven mag ook en als het ff kan op vrijdagochtend of middag vertrekken en zondagmiddag terug.
    “The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
    Amsterdam ... zo slecht nog niet
    TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
    pi_84702225
    quote:
    Op zaterdag 31 juli 2010 14:23 schreef Angelcakes het volgende:
    Vriendin en ik willen op 29 oktober 2010 naar Engeland vliegen en op de 31e weer terug. Bij voorkeur op Heathrow maar een andere in London kan eventueel ook. Heb zelf al gekeken en zou het nou echt niet onder de 75pp lukken voor een retourtje ??
    Vertrek liefst vanaf Schiphol maar Eindhoven mag ook en als het ff kan op vrijdagochtend of middag vertrekken en zondagmiddag terug.
    Met die eisen niet. Aanbiedingen gelden altijd maandag-donderdag + af en toe de zondag. Weekendprijzen zijn vanzelfsprekend hoog.
    pi_84702996
    Zoiets vreesde ik al, bedankt voor je snelle reactie !
    “The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
    Amsterdam ... zo slecht nog niet
    TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
    pi_84781226
    VliegticketsTool.nl voor lange vluchten en qfly voor korte vluchten
      woensdag 4 augustus 2010 @ 16:16:04 #269
    20849 Fred
    Beroepschagrijn
    pi_84857518
    1. waarvandaan
    Amsterdam, Düsseldorf, Brussel, Frankfurt of Parijs

    2. wanneer
    Een week, vertrek 16/17/18 oktober, retour 22/23/24 oktober
    of
    Een week, rond kerst

    3. waarnaartoe
    Vancouver (YVR)

    4. hoe
    Vliegtuig

    5. op welke manier
    Cheap. Aantal overstappen maakt me niks uit.
    (ook als dat inhoud dat de route DUS - AMS - YVR goedkoper is dan AMS - YVR)
    (en ja dat kan, AMS - YVR is bij KLM duurder dan DUS - AMS - YVR, terwijl je tussen AMS - YVR in exact hetzelfde toestel zit)

    De laagste prijs die ik zelf heb gevonden is 675-2000 euro p.p.
    So we just called him Fred
      donderdag 5 augustus 2010 @ 10:59:25 #270
    151749 Gnittoo
    I WANT THAT ONE!
    pi_84886857
    quote:
    Op woensdag 4 augustus 2010 16:16 schreef FredvZ het volgende:
    1. waarvandaan
    Amsterdam, Düsseldorf, Brussel, Frankfurt of Parijs

    2. wanneer
    Een week, vertrek 16/17/18 oktober, retour 22/23/24 oktober
    of
    Een week, rond kerst

    3. waarnaartoe
    Vancouver (YVR)

    4. hoe
    Vliegtuig

    5. op welke manier
    Cheap. Aantal overstappen maakt me niks uit.
    (ook als dat inhoud dat de route DUS - AMS - YVR goedkoper is dan AMS - YVR)
    (en ja dat kan, AMS - YVR is bij KLM duurder dan DUS - AMS - YVR, terwijl je tussen AMS - YVR in exact hetzelfde toestel zit)

    De laagste prijs die ik zelf heb gevonden is 675-2000 euro p.p.
    wel vanaf londen -O- :
      donderdag 5 augustus 2010 @ 21:03:40 #271
    226677 revpolen
    Skysong Fireworks Liuyang
    pi_84909093
    Amsterdam ( of omliggend ) naar Aruba
    enkele reis medio midden/eind oktober
    voor mij :)

    &

    Amsterdam ( of omliggend ) naar Aruba
    enkele reis medio midden/eind november
    Voor me vrouwtje en me hond :D


    kom niet onder de 800,- :/
    Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
    pi_84929777
    quote:
    Op donderdag 5 augustus 2010 10:59 schreef Gnittoo het volgende:

    [..]

    wel vanaf londen -O- :
    [ afbeelding ]
    @Gnittoo: waar heb je dit screenshotje vandaan? Lijkt me wel erg goedkoop
      vrijdag 6 augustus 2010 @ 11:21:06 #273
    151749 Gnittoo
    I WANT THAT ONE!
    pi_84930402
    quote:
    Op vrijdag 6 augustus 2010 11:02 schreef willem101 het volgende:

    [..]

    @Gnittoo: waar heb je dit screenshotje vandaan? Lijkt me wel erg goedkoop
    ebookers.nl
      vrijdag 6 augustus 2010 @ 11:38:19 #274
    124676 RobertoCarlos
    Zit je nou naar me te loeruh?
    pi_84930980
    Hoe kan het nou dat zo'n vergelijkingssite een hele goedkope reis vindt, terwijl als je dezelfde reis zoekt op de bijbehorende vliegmaatschappij, je deze reis niet meer zo goedkoop kunt vinden?
    !!! Go 49-ers !!!
      vrijdag 6 augustus 2010 @ 11:44:52 #275
    151749 Gnittoo
    I WANT THAT ONE!
    pi_84931194
    quote:
    Op donderdag 5 augustus 2010 21:03 schreef revpolen het volgende:
    Amsterdam ( of omliggend ) naar Aruba
    enkele reis medio midden/eind oktober
    voor mij :)

    &

    Amsterdam ( of omliggend ) naar Aruba
    enkele reis medio midden/eind november
    Voor me vrouwtje en me hond :D


    kom niet onder de 800,- :/
    18-10 met arkefly voor 463 vanaf ams
    25-10 met arkefly voor 451 vanaf ams

    vergelijkbare bedragen een maand later. of was die 800 niet pp?
      vrijdag 6 augustus 2010 @ 17:42:15 #276
    277319 Tinos85
    Gewoon lekker
    pi_84946387
    1. waarvandaan
    Amsterdam, Brussel of Düsseldorf
    2. wanneer
    12 of 13 augustus heen en 15 augustus terug
    3. waarnaartoe
    Beiroet
    4. hoe
    Vliegtuig
    5. op welke manier
    Zo goedkoop mogelijk
    6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.

    Goedkoopste wat ik vond was 491 met egyptair. Kan het goedkoper?
      zaterdag 7 augustus 2010 @ 17:01:05 #277
    226677 revpolen
    Skysong Fireworks Liuyang
    pi_84978502
    quote:
    Op vrijdag 6 augustus 2010 11:44 schreef Gnittoo het volgende:

    [..]

    18-10 met arkefly voor 463 vanaf ams
    25-10 met arkefly voor 451 vanaf ams

    vergelijkbare bedragen een maand later. of was die 800 niet pp?
    mm arkefly dus :)
    kwam enkel op KLM/martinair uit 8-)
    Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
      maandag 9 augustus 2010 @ 14:22:37 #278
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_85048356
    1. waarvandaan: Amsterdam, Eindhoven, Dusseldorf.

    2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven? 28 december heen, 2 januari terug. Flexibel +/- 1 dag op de heenreis. Terugreis bij grote voorkeur 2 januari.

    3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming: Bratislava

    4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc. Vliegtuig en eventueel bus vanuit Wenen

    5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet. [b] Liever niet overstappen, zo snel mogelijk en zo goedkoop mogelijk ;) Maar een snelle overstap in Wenen is een optie ja

    6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
    115 euro pp met Air Berlin naar Wenen en ruim 150 euro pp vanuit Amsterdam naar Wenen. Ik vind het maar duur...En dan moet je vanuit Wenen ook nog een stuk met de bus[b]
    pi_85055423
    [/quote]Op maandag 9 augustus 2010 14:22 schreef leolinedance het volgende:
    1. waarvandaan: Amsterdam, Eindhoven, Dusseldorf.

    2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven? 28 december heen, 2 januari terug. Flexibel +/- 1 dag op de heenreis. Terugreis bij grote voorkeur 2 januari.

    3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming: Bratislava

    4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc. Vliegtuig en eventueel bus vanuit Wenen

    5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet. [b] Liever niet overstappen, zo snel mogelijk en zo goedkoop mogelijk ;) Maar een snelle overstap in Wenen is een optie ja

    6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
    115 euro pp met Air Berlin naar Wenen en ruim 150 euro pp vanuit Amsterdam naar Wenen. Ik vind het maar duur...En dan moet je vanuit Wenen ook nog een stuk met de bus[b]
    [/quote]

    Met Worldticketcenter kom ik uit op 97 euro van Dusseldorf naar Wenen met Airberlin. Voor 181 euro vlieg je met CSA van Dusseldorf direct naar Bratislava.
      vrijdag 13 augustus 2010 @ 18:31:13 #280
    193252 Babbatuur
    'Wat een idioot joh'
    pi_85248361
    1. waarvandaan Amsterdam
    2. wanneer Ik wil graag midden december weg en terug aan het eind van de eerste week van januari (zeg maar in de periode 15 december tot 10 januari)
    3. waarnaartoe je wilt reizen Mexico, eindpunt Guadalajara
    4. hoe je wilt reizen Zo goedkoop mogelijk wil ik er naar toe, eventueel overstappen geen probleem
    5. op welke manier je wilt reizen Vliegtuig
    6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.

    Met cheaptickets: 924 euro het goedkoopste ticket 17 december heen en 8 januari terug
    Martinair: tussen de 1200-1400 euro

    Ik ben niet thuis in het goedkoop uitzoeken van een vliegreis naar buiten dit continent, wellicht dat het goedkoper kan door meerdere keren over te stappen. Heeft iemand tips voor mij?

    Alvast bedankt! ^O^
    Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."
      vrijdag 13 augustus 2010 @ 20:11:52 #281
    151749 Gnittoo
    I WANT THAT ONE!
    pi_85252851
    quote:
    Heeft iemand tips voor mij?
    kijk eens op swoodoo ("Prijsoverzicht +/- 3 dagen" aanvinken)of ebookers ("Flexibel met de reisdatum?" aanvinken).

    ik zat op ¤804 voor 15-12 heen 10-1 terug.
      vrijdag 13 augustus 2010 @ 21:25:32 #282
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_85256174
    quote:
    Op maandag 9 augustus 2010 16:54 schreef joko90 het volgende:
    Op maandag 9 augustus 2010 14:22 schreef leolinedance het volgende:
    1. waarvandaan: Amsterdam, Eindhoven, Dusseldorf.

    2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven? 28 december heen, 2 januari terug. Flexibel +/- 1 dag op de heenreis. Terugreis bij grote voorkeur 2 januari.

    3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming: Bratislava

    4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc. Vliegtuig en eventueel bus vanuit Wenen

    5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet. [b] Liever niet overstappen, zo snel mogelijk en zo goedkoop mogelijk ;) Maar een snelle overstap in Wenen is een optie ja

    6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
    115 euro pp met Air Berlin naar Wenen en ruim 150 euro pp vanuit Amsterdam naar Wenen. Ik vind het maar duur...En dan moet je vanuit Wenen ook nog een stuk met de bus[b]
    [/quote]

    Met Worldticketcenter kom ik uit op 97 euro van Dusseldorf naar Wenen met Airberlin. Voor 181 euro vlieg je met CSA van Dusseldorf direct naar Bratislava.
    [/quote]

    Dan wordt het Dusseldorf - Wenen voor 97 euro retour pp. :) Of iemand moet nog een betere optie weten ;)
    pi_85279401
    Ik wil graag van Griekenland (vliegveld Preveza of Athene) naar Nederland.
    De heenweg heb ik gelift tot Keulen en vanaf daar het vliegtuig genomen, dat kostte me 120 euro.
    Terug is echter een stuk duurder via dezelfde route.

    Ik wil zo snel mogelijk weg, en zo goedkoop mogelijk.
    Ik had een route gevonden via een ferry naar Brindisi (italie), vervolgens de trein naar Rome, Dan het vliegtuig naar Parijs en dan de Euroline bus naar Den Haag. Dit is me alleen iets te gortig voor de prijs van 200e.
    Een directe vlucht vanaf Preveza kost momenteel 238 euro.
    Overstappen maakt mij niet zoveel uit :)
    Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
    Agnes: Yes, I know.
    Elin: But we are so fucking cool.
    pi_85283905
    quote:
    Op vrijdag 13 augustus 2010 18:31 schreef Babbatuur het volgende:
    1. waarvandaan Amsterdam
    2. wanneer Ik wil graag midden december weg en terug aan het eind van de eerste week van januari (zeg maar in de periode 15 december tot 10 januari)
    3. waarnaartoe je wilt reizen Mexico, eindpunt Guadalajara
    4. hoe je wilt reizen Zo goedkoop mogelijk wil ik er naar toe, eventueel overstappen geen probleem
    5. op welke manier je wilt reizen Vliegtuig
    6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.

    Met cheaptickets: 924 euro het goedkoopste ticket 17 december heen en 8 januari terug
    Martinair: tussen de 1200-1400 euro

    Ik ben niet thuis in het goedkoop uitzoeken van een vliegreis naar buiten dit continent, wellicht dat het goedkoper kan door meerdere keren over te stappen. Heeft iemand tips voor mij?

    Alvast bedankt! ^O^
    Met Continental Airlines kom ik op ¤781,-, 2x overstappen.
    pi_85284016
    quote:
    Op zaterdag 14 augustus 2010 14:49 schreef Mute_Me het volgende:
    Ik wil graag van Griekenland (vliegveld Preveza of Athene) naar Nederland.
    De heenweg heb ik gelift tot Keulen en vanaf daar het vliegtuig genomen, dat kostte me 120 euro.
    Terug is echter een stuk duurder via dezelfde route.

    Ik wil zo snel mogelijk weg, en zo goedkoop mogelijk.
    Ik had een route gevonden via een ferry naar Brindisi (italie), vervolgens de trein naar Rome, Dan het vliegtuig naar Parijs en dan de Euroline bus naar Den Haag. Dit is me alleen iets te gortig voor de prijs van 200e.
    Een directe vlucht vanaf Preveza kost momenteel 238 euro.
    Overstappen maakt mij niet zoveel uit :)
    IK kom met Worldticketcenter uit bij Olympic (rechtstreekse vlucht) voor ¤263,- met vertrek vanaf Athene op 16-8.
    pi_85349819
    quote:
    Op zaterdag 14 augustus 2010 18:12 schreef joko90 het volgende:

    [..]

    IK kom met Worldticketcenter uit bij Olympic (rechtstreekse vlucht) voor ¤263,- met vertrek vanaf Athene op 16-8.
    Thnx :)
    Mn oude werkgever hier heeft aan wat touwtjes getrokken, vlieg zaterdag voor 120 euro van Preveza naar Amsterdam :) .
    Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
    Agnes: Yes, I know.
    Elin: But we are so fucking cool.
      maandag 16 augustus 2010 @ 18:03:27 #287
    193252 Babbatuur
    'Wat een idioot joh'
    pi_85357682
    quote:
    Op zaterdag 14 augustus 2010 18:06 schreef joko90 het volgende:

    [..]

    Met Continental Airlines kom ik op ¤781,-, 2x overstappen.
    Ey bedankt, is toch al een stuk goedkoper dan ik zelf had gevonden!

    Zal die sites die jullie tipten nog in de gaten gaan houden. Wordt de prijs van een ticket hoger naar mate de vertrekdatum dichterbij komt of adviseren jullie mij nog even te wachten?
    Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."
    pi_85386843
    Is er ook een goede site om treinreizen te boeken? Bestemmingen in de buurt in Duitsland zijn bijvoorbeeld prima met de trein te bereiken, maar op de NS site kom ik meteen op High Speed treinen terecht. Zijn die veel duurder dan "normale' treinen dus dat ik beter ergens anders terecht kan voor een goedkopere reis of is dit het gewoon?
    gewoon voor op brood
    pi_85387482
    iemand ervaring met het reizen per touringcar naar frankrijk (parijs)?
    ik zit heel erg te dubben en wil perse vandaag beslissen..
    trein = duur (159, retourtje), snel, behoorlijk comfortabel, direct op plaats van bestemming (disney)
    bus = goedkoop (61, retourtje), lang (6 a 7 uur, in de nacht, dat 2x), vermoedelijk minder comfortabel, kom in parijs aan dus moet dan nog 1,5 uur met rer naar disney..

    tijden trein: 7:35 weg vanaf Den haag HS - ~11:35 aankomst disney
    terug: 15:48 weg vanaf disney - aankomst: 21:45 in den haag HS

    bus: heenreis: 22:45 weg vanaf den haag - ~6:00 aankomst in parijs
    terugreis: 22:45 weg vanaf parijs - 5:45 aankomst in den haag

    ik ben vanwege de prijs geneigd de bus te nemen, maar zie op tegen de lange rit
    maar vanwege de prijs heb ik m'n zinnen niet helemaal op de trein gezet (maar wel kortere reistijd, met een 40 minuten overstap op brussel)
    pi_85387680
    Tja, zoals je zelf al zegt. Waarschijnlijk is het vooral meer oncomfortabel en wat langer. Als je de tijd hebt zou je gewoon eerder kunnen vertrekken en later terug kunnen komen. Verder even nadenken of je het kan hebben, sommige mensen kunnen niet tegen een lange busrit en moeten dan echt bijkomen. Anderen strekken even de benen en gaan lekker verder. Als je denkt dat het wel meevalt zal ik zeker gezien het prijsverschil kiezen voor de bus maar goed, daar moet je dus maar net tijd voor en zin in hebben.
    gewoon voor op brood
      dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:24:31 #291
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_85390495
    Zag vandaag een poster hangen van www.tix.nl, een (volgens mij) nieuwe prijsvergelijkingssite.
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
    pi_85399414
    quote:
    Op dinsdag 17 augustus 2010 13:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
    Zag vandaag een poster hangen van www.tix.nl, een (volgens mij) nieuwe prijsvergelijkingssite.
    Die je vervolgens doorverwijst naar de sites met de hoogste boekingskosten, customer service charges en andere verborgen kosten :)
    pi_85399540
    quote:
    Op dinsdag 17 augustus 2010 12:14 schreef mschol het volgende:
    iemand ervaring met het reizen per touringcar naar frankrijk (parijs)?
    ik zit heel erg te dubben en wil perse vandaag beslissen..
    trein = duur (159, retourtje), snel, behoorlijk comfortabel, direct op plaats van bestemming (disney)
    bus = goedkoop (61, retourtje), lang (6 a 7 uur, in de nacht, dat 2x), vermoedelijk minder comfortabel, kom in parijs aan dus moet dan nog 1,5 uur met rer naar disney..

    Als je een dagje naar Disney wilt, zou ik dat niet zelf gaan regelen met Eurolines of Thalys, maar een georganiseerd reisje kopen van Peter Langhout, Bex of iets uit je plaatselijke huis-aan-huisblad zoals Milotreizen . Is vaak veel goedkoper en je hoeft niet nog eens ergens zelf over te stappen.

    Overigens gaat er ook wel een Thalys rechtstreeks naar Marne-la-Vallee vanuit Brussel Zuid, dat kan nog wel eens de snelste optie zijn.
    pi_85400051
    quote:
    Op dinsdag 17 augustus 2010 16:52 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]



    Als je een dagje naar Disney wilt, zou ik dat niet zelf gaan regelen met Eurolines of Thalys, maar een georganiseerd reisje kopen van Peter Langhout, Bex of iets uit je plaatselijke huis-aan-huisblad zoals Milotreizen . Is vaak veel goedkoper en je hoeft niet nog eens ergens zelf over te stappen.

    Overigens gaat er ook wel een Thalys rechtstreeks naar Marne-la-Vallee vanuit Brussel Zuid, dat kan nog wel eens de snelste optie zijn.
    inmiddels de knoop al door gehakt, maar toch bedankt:
    de georganiseerde reizen zijn t.o.v. wat ik nu heb errug duur:
    1x hotel voor 3 nachten + ontbijt: ¤178
    1x busreis retourtje jongere: ¤61
    4(dagen)x toegang disney, 2 parken: 200,- (met als hele grote P.S.: dit zijn de kosten voor het verlengen van mijn jaarkaart, ook krijg ik een half jaar extra toegang i.p.v. het standaard jaar door de verlenging)

    een georganiseerde reis bevat vaak 1 van de disney hotels, die komen zo op 300/400 euro uit... (vaak per 3 dagen, ik ga nu 4 dagen)
    voor een enkele keer heel leuk, dat geef ik toe..
    maar wil je toch wat vaker kunnen is een jaarkaart echt een overweging waard, moet je (vooral bij de trein) er vlot bij zijn.

    en er zijn in de omgeving zat hotels die goedkoop zijn, goed bereikbaar en ook nog in de buurt van een winkelcentrum(pje)
    pi_85400185
    quote:
    Op dinsdag 17 augustus 2010 11:58 schreef pure_hagelslag het volgende:
    Is er ook een goede site om treinreizen te boeken? Bestemmingen in de buurt in Duitsland zijn bijvoorbeeld prima met de trein te bereiken, maar op de NS site kom ik meteen op High Speed treinen terecht. Zijn die veel duurder dan "normale' treinen dus dat ik beter ergens anders terecht kan voor een goedkopere reis of is dit het gewoon?
    Waar wil je naartoe? NSHispeed is slechts een naam, en je kunt er niet alleen hogesnelheidstreinen boeken. Behalve dan op de trajecten waar je toch al geen keuze hebt. Bahn.de is een goed alternatief, maar ligt er maar net aan waar je naartoe wilt.
    pi_85401262
    quote:
    Op maandag 16 augustus 2010 18:03 schreef Babbatuur het volgende:

    [..]

    Ey bedankt, is toch al een stuk goedkoper dan ik zelf had gevonden!

    Zal die sites die jullie tipten nog in de gaten gaan houden. Wordt de prijs van een ticket hoger naar mate de vertrekdatum dichterbij komt of adviseren jullie mij nog even te wachten?
    Normaal gesproken wordt een ticket idd duurder als je wacht, hoe eerder geboekt hoe goedkoper. ;)
    pi_85414562
    1. waarvandaan
    Amsterdam, Düsseldorf, Brussel

    2. wanneer
    Rond 15 april 2011 heen (kan wel paar dagen voor of na) en rond 7 mei terug (kan ook paar dagen voor of na). Wil er wel rond de 3 weken zijn.

    3. waarnaartoe
    Kathmandu, Nepal

    4. hoe
    Vliegtuig

    5. op welke manier
    Goedkoop, overstappen maakt me niet uit, liefst dan wel korte overstaptijden ;) .

    Tot nu toe is 789 euro via skyscanner het goedkoopst, doe er dan wel rond de 20 uur over... Zou het handiger om een los ticket naar Delhi te boeken en vanuit daar weer een ticket naar Kathmandu? Het heeft niet mijn voorkeur, maar als dat in totaal veel goedkoper is dan wil ik het zeker wel overwegen...
    Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
    pi_85419902
    quote:
    Op dinsdag 17 augustus 2010 22:34 schreef myxomatosekonijn het volgende:
    1. waarvandaan
    Amsterdam, Düsseldorf, Brussel

    2. wanneer
    Rond 15 april 2011 heen (kan wel paar dagen voor of na) en rond 7 mei terug (kan ook paar dagen voor of na). Wil er wel rond de 3 weken zijn.

    3. waarnaartoe
    Kathmandu, Nepal

    4. hoe
    Vliegtuig

    5. op welke manier
    Goedkoop, overstappen maakt me niet uit, liefst dan wel korte overstaptijden ;) .

    Tot nu toe is 789 euro via skyscanner het goedkoopst, doe er dan wel rond de 20 uur over... Zou het handiger om een los ticket naar Delhi te boeken en vanuit daar weer een ticket naar Kathmandu? Het heeft niet mijn voorkeur, maar als dat in totaal veel goedkoper is dan wil ik het zeker wel overwegen...
    Ik zie als goedkoopst een vlucht met Qatar van Brussel naar Kathmandu met tussenstop in Doha, kost ¤637,-
      woensdag 18 augustus 2010 @ 11:15:22 #299
    151749 Gnittoo
    I WANT THAT ONE!
    pi_85428453
    ¤560 met Tui gewoon vanaf ams, wel een lange rit:
    pi_85467001
    quote:
    Op woensdag 18 augustus 2010 11:15 schreef Gnittoo het volgende:
    ¤560 met Tui gewoon vanaf ams, wel een lange rit:
    [ afbeelding ]
    Bij mijn selectie geeft hij aan dat deze vlucht 15u heen is, 13u terug.
    Apart dat ik nergens op de normale sites de tussenstop kan vinden. Het vluchtnummer staat voor een vlucht naar Bahrain. Dat zal dan wel de tussenstop zijn.

    Poster geeft aan dat het zo goedkoop mogelijk moet. Dat heb je met Arkefly dan ook zeker, maar dan wil ik je er wel op attenderen dat Arkefly, welke review ik ook lees, écht pauper is.
    Dus dat je daar in ieder geval van op de hoogte bent.
    pi_85470102
    1. waarvandaan
    Amsterdam, Düsseldorf, Brussel (of een ander vliegveld niet al te ver van Nederland)

    2. wanneer
    ergens in december

    3. waarnaartoe
    Dominica

    4. hoe
    Vliegtuig

    5. op welke manier
    Goedkoop, overstappen maakt me niet uit, liefst dan wel korte overstaptijden (dus liever geen overnachtingen). En is het misschien handiger om eerst een losse vlucht naar B te boeken en vervolgens daar vandaan door naar C te vliegen? Rechtstreekse vluchten zijn er sowieso niet naar Dominica en de tickets met twee tussenstops zijn best prijzig (2000 euro pp)
      Moderator maandag 23 augustus 2010 @ 15:35:26 #302
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_85610383
    De grote -Hoe kom ik snel van het oude naar het nieuwe deel- post:
    Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #20
    Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
    Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')