UIO-MDE-MAD-AMS: 998 EUR.quote:Op zondag 30 mei 2010 04:39 schreef dumble het volgende:
Hallo allemaal,
ik ben momenteel in zuid-amerika, ik zoek een enkele vlucht van peru of ecuador naar nederland / duitseland / belgie / frankrijk .. iets dichtbij (+- 500 km) Breda...
ik wil graag eind augustus vertrekken. Tot nu, de goedkoopste vlucht die ik gevonden heb is 1370 euro!! Ik hoop dat dit voor minder kan! Heeft iemand tips / ideeen?
Ik heb geen voorkeur voor vliegmaatschappijen ofzo, de goedkoopste will do..
En hoe zit het met last minutes, kan ik niet gewoon bijvoorbeeld een week in Quito, Ecuador blijven en elke dag naar de airport gaan om te checken of ik last minute mee kan pikken voor een goedkope prijs?? Heeft iemand hier ervaring mee?
Wellicht is het een te simpele oplossing, maar wellicht is boeken via Ryanair.com goedkoper?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:23 schreef Skv het volgende:
Ik wil graag naar Barcelona op en neer. Het liefst vanaf Düsseldorf. Volgens Worldticketcenter kan het met Ryanair voor 50 euro per persoon.
Ga ik echter verder boeken, dan krijg ik het volgende (per persoon):
Vliegtickets: Prijs volwassene ¤ 49,98
Customer Service Charge ¤ 38,00
Boekingskosten ¤ 12,50
Levering: e-ticket ¤ 0,00
Bagage Opties ¤ 40,00
Totaal (1 persoon) ¤ 140,48
90 Euro aan allerhande zooi er ineens bij op. 38 euro 'service charge', 12,50 boekingskosten en 40 euro omdat ik een tas van minder dan 15 kilo mee wil nemen. :') Te kansloos voor woorden dit. Iemand een alternatief?
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | Düsseldorf (Weeze) - Barcelona 1 x Adult 18.99 EUR Taxes/Fees 0.00 EUR 1 x Web Check in 5.00 EUR Coming Back: 04/10/2010 14:55hrs Barcelona - Düsseldorf (Weeze) 1 x Adult 18.99 EUR Taxes/Fees 0.00 EUR 1 x Web Check in 5.00 EUR Travel Extras Going Out: 1 x 1st Checked Bag 15.00 EUR Coming Back: 1 x 1st Checked Bag 15.00 EUR Travel Insurance Total Total Cost 77.98 EUR Excluding administration fee (if applicable) |
bizar dat je daar niet eerst even aan denkt inderdaad...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:10 schreef SlamD het volgende:
[..]
Wellicht is het een te simpele oplossing, maar wellicht is boeken via Ryanair.com goedkoper?
[ code verwijderd ]
Heb ik uiteraard geprobeerd (10 - 16 augustus), maar dan wordt op Ryanair.com aangegeven dat er überhaupt geen vluchten beschikbaar zijn..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:10 schreef SlamD het volgende:
[..]
Wellicht is het een te simpele oplossing, maar wellicht is boeken via Ryanair.com goedkoper?
[ code verwijderd ]
Dan gaan andere websites ook niet werken, dat zou natuurlijk vrij krom zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb ik uiteraard geprobeerd (10 - 16 augustus), maar dan wordt op Ryanair.com aangegeven dat er überhaupt geen vluchten beschikbaar zijn..
Dat vond ik ook vreemd, dat volgens worldticketcenter er wel geboekt kon worden, maar via Ryanair zelf niet. Maar dat met die achterlijke prijsverhogingen (40 euro voor een stuk bagage onder de 15 kilo) is normaal? Ik vlieg normaal nooit met die budgetmaatschappijen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:52 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Dan gaan andere websites ook niet werken, dat zou natuurlijk vrij krom zijn.
Dat is dus wat Thetallguy al zegt, je vliegt dan niet naar Barcelona maar naar een van iets verder gelegen vliegvelden. En dat soort prijsverhoging zijn inderdaad vrij normaal, daarom vlieg ik nooit budget, je wordt toch ergens verneukt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:37 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat vond ik ook vreemd, dat volgens worldticketcenter er wel geboekt kon worden, maar via Ryanair zelf niet. Maar dat met die achterlijke prijsverhogingen (40 euro voor een stuk bagage onder de 15 kilo) is normaal? Ik vlieg normaal nooit met die budgetmaatschappijen.
28 juni of 28 december? Ik ben er even vanuit gegaan dat je het eerste bedoelde.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:17 schreef Repsak het volgende:
1. waarvandaan je wilt reizen.
Eindhoven/Weeze/Amsterdam
2. wanneer je wilt reizen.
Ik moet de 28e in Krakau zijn, op 2 januari wil ik terug
3. waarnaartoe je wilt reizen.
Krakau (vliegen op Katowice waarschijnlijk?)
4. hoe je wilt reizen.
Vliegtuig (en aansluitend taxi/trein/bus?)
5. op welke manier je wilt reizen.
Maakt niet uit
Iemand tips?
Sorry, bedankt voor je goede speurwerk, maar ik bedoelde December! Citytripje om oud en nieuw te vieren.. Dat wordt lastiger zeker?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:46 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
28 juni of 28 december? Ik ben er even vanuit gegaan dat je het eerste bedoelde.
Als je van Weeze (Charleroi kan ook, maar ik neem aan dat dat te ver weg is?) op Kraków-Balice vliegt, kun je in elk geval voor weinig een enkele reis (retour lukte me via qfly.nl niet meteen, misschien moet je de tickets gewoon los aanschaffen) boeken, vooral bij Ryanair: op 24 en 26 juni kun je dan voor maar 8 euro naar Kraków vliegen.
Nadeel is dat de vlucht vertrekt om 7:05, ik hoop dat je genoeg tijd hebt om tijdig te arriveren op het vliegveld.
Niemand?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:13 schreef perdokkie het volgende:
1. waarvandaan: Luchthavens Nederland of grensstreek (duitsland)
2. wanneer je wilt reizen: Omstreeks woensdag 10 november, terug op zaterdag of zondag 13/11 of 14/11
3. waarnaartoe je wilt reizen: Berlijn
5. op welke manier je wilt reizen: Vliegtuig of trein. Zo goedkoop mogelijk, 2 personen
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: Air Berlin, vanaf Munster naar Berlijn (tegel). Totaal voor 2 personen ¤ 159.80
Ik ben benieuwd of het nog goedkoper kan. Als iemand nog leuke, goedkope hotels weet in Berlijn houd ik me aanbevolen
Dat maakt het wel lastiger, maar niet onmogelijk. Bij Ryanair kun je op de ochtend van 28 december vanaf Weeze naar Kraków (9:50) vliegen en op de ochtend van 1 of 4 januari (beide 11:55) terugvliegen. De totaalprijs daarvan is ¤ 107,78.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:21 schreef Repsak het volgende:
[..]
Sorry, bedankt voor je goede speurwerk, maar ik bedoelde December! Citytripje om oud en nieuw te vieren.. Dat wordt lastiger zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |