abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82358771
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 10:30 schreef SlamD het volgende:
Maar dat is wel een heel ander vliegveld toch?
Ja, die liggen zo'n 2,5 uur reizen van elkaar af. Niet handig als je met al je bagage voor een maand Australiä dat moet doen

Kun je beter kijken of er geen vluchten vanaf Manchester of Frankfurt gaan voor dezelfde prijs.
pi_82362753
Ik wil graag op/rond 17 juli 2010 vanuit Istanbul naar vliegveld Weeze, of een vliegveld daar in de buurt, of een vliegveld in Nederland. De goedkoopste optie is German Wings voor 49,99... Maar ik vroeg me af of ik dan nog goedkopere over het hoofd heb gezien... Wie kan deze vraag beantwoorden?
pi_82363674
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 13:09 schreef jeoren het volgende:
Ik wil graag op/rond 17 juli 2010 vanuit Istanbul naar vliegveld Weeze, of een vliegveld daar in de buurt, of een vliegveld in Nederland. De goedkoopste optie is German Wings voor 49,99... Maar ik vroeg me af of ik dan nog goedkopere over het hoofd heb gezien... Wie kan deze vraag beantwoorden?
Dat is een hele nette prijs, ik zou snel boeken.
pi_82364651
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 10:08 schreef DutchTrain het volgende:
En wanneer wil je weer terug?
Ongeveer een maand later, rond 6-10 augustus.. Ik dacht eraan een korte stop te maken in Londen, gezien het vaak goedkoper is via londen te reizen en t leuk is daar ff na te borrelen
  zondag 6 juni 2010 @ 01:32:12 #135
104963 ETA
European Travel Author
pi_82383375
1. vanaf AMS
2. 9 juli aankomst, 26 juli vertrek, eventueel 1-2dagen eerder vertrekken/later naar huis
3. Antananariva, Madagascar
4. Vliegtuig
5. Niet teveel onzinnige overstaps
6. standaard ticket met KLM is ~1300 euro. Heb wel een ticket gevonden vanaf london, met een overstap in AMS en CDG voor 875.

iemand goedkoper?
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_82388615
quote:
Op zondag 6 juni 2010 01:32 schreef ETA het volgende:
1. vanaf AMS
2. 9 juli aankomst, 26 juli vertrek, eventueel 1-2dagen eerder vertrekken/later naar huis
3. Antananariva, Madagascar
4. Vliegtuig
5. Niet teveel onzinnige overstaps
6. standaard ticket met KLM is ~1300 euro. Heb wel een ticket gevonden vanaf london, met een overstap in AMS en CDG voor 875.

iemand goedkoper?
Je gaat toch niet die GAP-adventures tour doen? Dat is echt hollen-rennen-vliegen! Voor hetzelfde geld regel je een auto met chauffeur en bepaal jij het ritme.

Je zou trouwens kunnen overwegen om Air Madagascar te vliegen vanaf Parijs. En er is een ook een cheap-ass maatschappij die vanaf Parijs vliegt: Cos Air.. Vanuit NL is KLM/AirFrance de enige oplossing.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_82399656
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:09 schreef Corkscrew het volgende:

[..]

Omdat ik geen idee heb waar je woont, heb ik maar Utrecht als vertrekpunt ingevuld op de site van NS HiSpeed. Er gaat dagelijks één trein naar Berlijn, voor allebei de richtingen zijn het nachttreinen (nadeel - als je dat onprettig vindt tenminste - is dat je dan in de trein slaapt; voordeel is dat je de hele dag hebt om de stad te bezoeken).
  • Heen: ? november, 19:29-04:21
  • Terug: ? november, 00:32 - 09:59
    De totaalprijs voor de reis Utrecht CS-Berlijn Hbf voor twee personen is in de periode die je zoekt steeds 116 euro.

Wat me alleen nog onduidelijk is, is of de 00:32 van de terugreis onder de genoemde dag valt, of dat het om het begin van de volgende dag/nacht gaat (aangezien de treintijden van een dag volgens mij wel vaker tot in de nacht doorlopen).
  • Ik woon in het noorden van het land. Bedankt voor je reactie. Ik heb al een vlucht van ¤ 156 gevonden. Aangezien dat maar ¤ 40 scheelt met de treintickets gaat mijn voorkeur uit naar de vlucht.

Misschien moet ik dat maar boeken of heeft iemand anders nog een goedkopere vlucht kunnen vinden?
      zondag 6 juni 2010 @ 16:25:27 #138
    104963 ETA
    European Travel Author
    pi_82400168
    quote:
    Op zondag 6 juni 2010 11:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Je gaat toch niet die GAP-adventures tour doen? Dat is echt hollen-rennen-vliegen! Voor hetzelfde geld regel je een auto met chauffeur en bepaal jij het ritme.

Je zou trouwens kunnen overwegen om Air Madagascar te vliegen vanaf Parijs. En er is een ook een cheap-ass maatschappij die vanaf Parijs vliegt: Cos Air.. Vanuit NL is KLM/AirFrance de enige oplossing.
    haha, plan was wel die GAP tour Het is wel een intensieve tour met vaak 1 dag per plek, maar ik ben mij hiervan goed bewust en verkies deze optie boven het alleen reizen.

Air Madagascar zit vol rond die dagen en corsair kost rond de 1200 euro. Ik kijk nog even verder.
    Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
    Mijn reisfotos!
    pi_82400745
    Weet iemand wat het handigste is.. wij willen vanaf Hong Kong naar Maleisie.. Hebben bij Air Asia gezien dat het rond de 100 p.p. kost..

Maar terug willen we eigenlijk kijken om in Maleisie een ticket te boeken naar Hong Kong.. is dit verstandig? En nog belangrijker.. is dit goedkoper?
      zondag 6 juni 2010 @ 16:38:12 #140
    213380 Corkscrew
    Turkenkrekker
    pi_82400970
    quote:
    Op zondag 6 juni 2010 16:17 schreef perdokkie het volgende:

[..]

Ik woon in het noorden van het land. Bedankt voor je reactie. Ik heb al een vlucht van ¤ 156 gevonden. Aangezien dat maar ¤ 40 scheelt met de treintickets gaat mijn voorkeur uit naar de vlucht.

Misschien moet ik dat maar boeken of heeft iemand anders nog een goedkopere vlucht kunnen vinden?
    Vanaf Groningen is het 112 euro, vanaf Deventer 76: ik weet niet of dat genoeg scheelt

Maar AirBerlin vliegt ook wel erg goedkoop daar, zo te zien. Als je wat schuift met de tijden (voor zover dat mogelijk is voor je) lijk je zelfs ruim onder de 100 uit te komen of kijk ik verkeerd?
    Wie dit leest is alfabeet.
    pi_82402882
    quote:
    Op zondag 6 juni 2010 16:38 schreef Corkscrew het volgende:

[..]

Vanaf Groningen is het 112 euro, vanaf Deventer 76: ik weet niet of dat genoeg scheelt

Maar AirBerlin vliegt ook wel erg goedkoop daar, zo te zien. Als je wat schuift met de tijden (voor zover dat mogelijk is voor je) lijk je zelfs ruim onder de 100 uit te komen of kijk ik verkeerd?
    De prijs die ik noemde ¤ 156 is voor 2 personen (zie mijn eerste post). Ik weet niet of de prijzen die jij noemt ook voor 2 personen is?
    pi_82425807
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 20:58 schreef student69 het volgende:
    1. waarvandaan je wilt reizen.
    Vanuit Nederland het liefst maar omringende landen zijn ook goed bij grote kostenbesparingen. Woon zelf in Amsterdam en soms Hellevoetsluis (ouders)

2. wanneer je wilt reizen.
    Eind juli tot eind januari 2011.

3. waarnaartoe je wilt reizen.[/b]
    San Francisco, uitwisseling op de State University.

4. hoe je wilt reizen.
    Met het vliegtuig en eventueel trein/bus/metro voor kostenbesparingen.

5. op welke manier je wilt reizen.
    Het liefst in 1 keer zonder overstappen, maar om kosten te besparen stap ik desnoods 3 keer over.

Kom momenteel zelf niet onder de ¤1050 voor een retour Amsterdam-San Francisco.
    Ben benieuwd of dit nog omlaag zal gaan naarmate de vertrekdatum dichterbij komt.
    Dutchtrain bedankt voor je snelle antwoord!

Is het nou altijd goedkoper om via Duitsland te vliegen?
    En schatten jullie de kans dat het 2 a 3 weken voor vertrek nog goedkoper wordt? Of is dat pas 2 a 3 dagen van te voren??
      maandag 7 juni 2010 @ 09:19:08 #143
    151749 Gnittoo
    I WANT THAT ONE!
    pi_82430177
    quote:
    Op maandag 7 juni 2010 00:11 schreef student69 het volgende:
    En schatten jullie de kans dat het 2 a 3 weken voor vertrek nog goedkoper wordt? Of is dat pas 2 a 3 dagen van te voren??
    hoe later je boekt hoe goedkoper het wordt.
    pi_82430295
    quote:
    Op maandag 7 juni 2010 09:19 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

hoe later je boekt hoe goedkoper het wordt.
    Dat was wellicht nog zo voor 2000, maar inmiddels allang niet meer de praktijk. Vroeger boeken is bij de non-discount airlines altijd goedkoper en inmiddels is dit ook de gemiddelde praktijk bij de discounters. Airlines hebben namelijk ook doorgekregen dat je 1 dag van tevoren beter 1 tickets voor een godsvermogen kan verkopen aan een passagier die perse nog moet vliegen, dan 10 tickets voor een dump prijs.

Dus voor grotere reizen zoals dit, gewoon zo vroeg mogelijk een goedkope optie zoeken en vastleggen.
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
    pi_82436872
    quote:
    Op zaterdag 29 mei 2010 12:13 schreef perdokkie het volgende:
    1. waarvandaan: Luchthavens Nederland of grensstreek (duitsland)
    2. wanneer je wilt reizen: Omstreeks woensdag 10 november, terug op zaterdag of zondag 13/11 of 14/11
    3. waarnaartoe je wilt reizen: Berlijn
    5. op welke manier je wilt reizen: Vliegtuig of trein. Zo goedkoop mogelijk, 2 personen
    6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: Air Berlin, vanaf Munster naar Berlijn (tegel). Totaal voor 2 personen ¤ 159.80

Ik ben benieuwd of het nog goedkoper kan. Als iemand nog leuke, goedkope hotels weet in Berlijn houd ik me aanbevolen
    Aangezien je in het Noorden woont pak je de trein vanaf Groningen naar Leer. Vanaf Leer neem je de trein naar Berlijn, als je vroeg boekt krijg je dat traject voor 29 euro p.p. Dat tarief is te boeken op bahn.de 3 maanden/90 dagen van te voren en heeft een beperkte beschikbaarheid. Aangezien je terugreis in het weekend is reis je terug voor 37 euro (schones wochenende kaart) voor 2 personen in stoptreinen. Je kunt dus voor een kleine 100 euro klaar zijn.
      maandag 7 juni 2010 @ 15:28:57 #146
    173465 MoneyTalks
    You listen.
    pi_82445130
    1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
    Amsterdam, Dusseldorf, Brussel

2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
    24 augustus vertrek, liefst zo vroeg mogelijk aankomen op 25 augustus

3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
    Seoul (zuid-korea)

4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
    Vliegtuig

5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
    Liefst niet meer als 1 overstap, verder zo goedkoop mogelijk, ik moet wel 2 stuks baggage kunnen meenemen (koffer en backpack, ik ga een half jaar studeren in het buitenland)

6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
    ¤566 voor een vlucht van 17 uur met 2 stopovers...

[ Bericht 2% gewijzigd door MoneyTalks op 07-06-2010 17:51:17 ]
    Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
    pi_82448570
    quote:
    Op zaterdag 29 mei 2010 12:13 schreef perdokkie het volgende:
    1. waarvandaan: Luchthavens Nederland of grensstreek (duitsland)
    2. wanneer je wilt reizen: Omstreeks woensdag 10 november, terug op zaterdag of zondag 13/11 of 14/11
    3. waarnaartoe je wilt reizen: Berlijn
    5. op welke manier je wilt reizen: Vliegtuig of trein. Zo goedkoop mogelijk, 2 personen
    6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: Air Berlin, vanaf Munster naar Berlijn (tegel). Totaal voor 2 personen ¤ 159.80

Ik ben benieuwd of het nog goedkoper kan. Als iemand nog leuke, goedkope hotels weet in Berlijn houd ik me aanbevolen
    Eventueel kan je terug reizen met een schönes wochenende-kaartje. Dan moet je wel wat kleinere treinen nemen om thuis te komen, en ga je niet in één keer terug met zo'n sexy internationale intercity, maar je bent wel minder geld kwijt. Zo'n kaartje geldt overigens voor vijf personen, dus eventueel kan je ook nog samen doen met een stel backpackers ofzo.

http://www.bahn.de/i/view(...)henende-ticket.shtml

\edit: terug kan dus met 2 personen voor 37 euro.
    pi_82493296
    Weet iemand misschien nog een site waar ik een overzicht van goedkope vluchten vanuit amsterdam voor een bepaalde datum kan krijgen. Zonder een bestemming op te geven dus.

Zoals swoodoo, skyscanner..
      dinsdag 8 juni 2010 @ 21:01:32 #149
    151749 Gnittoo
    I WANT THAT ONE!
    pi_82516964
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 13:44 schreef Rover het volgende:
    Weet iemand misschien nog een site waar ik een overzicht van goedkope vluchten vanuit amsterdam voor een bepaalde datum kan krijgen. Zonder een bestemming op te geven dus.

Zoals swoodoo, skyscanner..
    http://qfly.nl/
    pi_82546950
    1. waarvandaan:
    Amsterdam, maar mag ook Londen zijn als dat goedkoper is.
    2. wanneer:
    Vertrek rond 24 juni, uiterlijk terug op 1 juli vanwege familiefeest.
    3. waarnaartoe:
    Shanghai (China).
    Vliegtuig.
    5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
    Zo goedkoop mogelijk.
    6. Welke prijzen al gevonden?
    827,50 EUR.
    pi_82622917
    1. waarvandaan Utrecht (vliegen via A'dam/R'dam/Eindhoven/Weeze)
    2. wanneer heen: 24 juli s'ochtends aankomen, terug: 24 juli s'avonds laat of 25e s'ochtends vroeg
    3. waarnaartoe Londen
    4. hoe Vliegtuig/ OV
    5. manier zo goedkoop mogelijk
    6. Via Weeze met Ryanair voor 20 eu retour p.p. alleen heb ik geen idee hoe ik daar met het OV vanuit Utrecht ga geraken (heb geen OVkaart, alleen voordeelurenpas)

iemand?
      donderdag 10 juni 2010 @ 16:40:10 #152
    151749 Gnittoo
    I WANT THAT ONE!
    pi_82623302
    quote:
    Op donderdag 10 juni 2010 16:34 schreef praatmetchris het volgende:

6. Via Weeze met Ryanair voor 20 eu retour p.p. alleen heb ik geen idee hoe ik daar met het OV vanuit Utrecht ga geraken (heb geen OVkaart, alleen voordeelurenpas)

iemand?
    db.de
    pi_82623629
    quote:
    2. wanneer heen: 24 juli s'ochtends aankomen, terug: 24 juli s'avonds laat of 25e s'ochtends vroeg
    3. waarnaartoe Londen
    4. hoe Vliegtuig/ OV

iemand?
    Kijk eens op de site van airport weeze, er gaan busjes vanuit verschillende plaatsen in NL.
    pi_82639144
    quote:
    3. waarnaartoe Londen
    4. hoe Vliegtuig/ OV

iemand?

Vergeet ook niet, dat het vervoer van Stansted naar London ook niet gratis is... (zie het London topic). En blijkbaar is er die dag iets bijzonders? Want Easyjet is al bijna uitverkocht?
    quote:
    Op donderdag 10 juni 2010 16:40 schreef Gnittoo het volgende:
    db.de
    Vanuit Utrecht met de trein naar Weeze? Dat is natuurlijk niet helemaal de snelste en goedkoopste oplossing
      vrijdag 11 juni 2010 @ 00:08:19 #155
    56749 BlaZ
    Torpitudo peius est quam mors.
    pi_82646448
    1. waarvandaan Mexico City
    2. wanneer heen: Tussen 25 juni en 15 juli > terug 1 maand later +/-
    3. waarnaartoe Amsterdam, Düsseldorf, Brussel, Parijs of Frankfurt
    4. hoe Vliegtuig/ OV
    6 heb wat vluchten rond 1280 / 1300 euro gevonden maar dat vind ik redelijk prijzig.
    Ceterum censeo Turciam delendam esse.
    pi_82649935
    Waarvandaan: omg. Rotterdam / Bergen op Zoom
    Wanneer: altijd
    Waarheen: Antwerpen
    Hoe: Met lijn 101 van Rotterdam naar Bergen op Zoom. Daar lijn 105 nemen naar Putte (B). Bij de eindhalte staat dan lijn 650 te wachten die je naar Antwerpen brengt.
    Prijs: Rotterdam - Putte (B) 6 euro (dagkaartje van Veolia)
    Putte - Antwerpen 6 euro (dagkaartje de Lijn) --> in totaal 12 euro heen- en terug.

Het duurt uiteraard wat langer dan de trein, maar de prijs is het meer dan waard. Vorig jaar met mijn vriendin voor 12 euro per persoon een dagje naar Antwerpen geweest
      vrijdag 11 juni 2010 @ 10:07:31 #157
    151749 Gnittoo
    I WANT THAT ONE!
    pi_82653584
    -

[ Bericht 99% gewijzigd door Gnittoo op 11-06-2010 10:07:52 ]
    pi_82711554
    Waar vandaan: Nederland, België of Duitsland
    Waarheen: China, mag alle vliegvelden zijn (ik moet uiteindelijk in Xi'an uitkomen, dus moet sowieso een domestic flight nemen)
    Hoe: per vliegtuig
    Wanneer; vertrek rond 8 oktober, retour rond 23 oktober

De goedkope opties die ik vind is voor iets van 600 euro met Aeroflot, maar dat zie ik geloof ik niet zo zitten...
      zondag 13 juni 2010 @ 11:49:47 #159
    151749 Gnittoo
    I WANT THAT ONE!
    pi_82735617
    quote:
    De goedkope opties die ik vind is voor iets van 600 euro met Aeroflot, maar dat zie ik geloof ik niet zo zitten...
    niks mis met aeroflot.
    pi_83004161
    1. Waarvandaan
    Amsterdam

2. Wanneer
    10 december

3. Waarnaartoe
    Delhi

4. Hoe
    Vliegtuig

5. Op welke manier
    Goedkoop

Voor ¤530 met Euroflot. Enorme overstap tijden. Dus ben opzoek naar een die beter is (tussen 10-12 uur, of liefst een directe vlucht) voor maximaal een prijs van ¤600.
    pi_83004462
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2010 22:38 schreef n4z4k het volgende:
    1. Waarvandaan
    Amsterdam

2. Wanneer
    10 december

3. Waarnaartoe
    Delhi

4. Hoe
    Vliegtuig

5. Op welke manier
    Goedkoop

Voor ¤530 met Euroflot. Enorme overstap tijden. Dus ben opzoek naar een die beter is (tussen 10-12 uur, of liefst een directe vlucht) voor maximaal een prijs van ¤600.
    En dus een enkeltje? Via Opodo.de zie ik Aeroflot voor 390, Emirates voor 500 (via Dubai) en Kingfisher/BA voor 510 (via overstap in Londen).
    pi_83004510
    quote:
    Op zondag 13 juni 2010 11:49 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

niks mis met aeroflot.
    Internationale vluchten wel dan
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_83004731
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2010 22:44 schreef Drive-r het volgende:

[..]

En dus een enkeltje? Via Opodo.de zie ik Aeroflot voor 390, Emirates voor 500 (via Dubai) en Kingfisher/BA voor 510 (via overstap in Londen).
    Nee, sorry het betreft een retourtje. Retour op 3 jan 2011
    pi_83004929
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2010 22:48 schreef n4z4k het volgende:

[..]

Nee, sorry het betreft een retourtje. Retour op 3 jan 2011
    Zodoende. In dat geval zie ik zo even niks goedkopers. Finnair voor 700, maar da's al een behoorlijk stuk meer. Voor 730-750 ga je de beter airlines krijgen (Swiss/BA/etc).
    pi_83011822
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2010 22:38 schreef n4z4k het volgende:
    1. Waarvandaan
    Amsterdam

2. Wanneer
    10 december

3. Waarnaartoe
    Delhi

4. Hoe
    Vliegtuig

5. Op welke manier
    Goedkoop

Ik weet niet of je flexibel bent wat betreft de opstapplaats, maar:
    DUS, Turkish Airlines: 604 EUR
    BRU: Turkish Airlines: 598 EUR
    BRU: KLM/AF: 607 EUR (alleen snap ik deze niet, heen ga je vanaf BRU, terug kom je aan op ZYR wat het treinstation van Brussel Zuid is).
    pi_83012843
    quote:
    Op zaterdag 19 juni 2010 06:18 schreef EddyAlbena het volgende:

[..]

Ik weet niet of je flexibel bent wat betreft de opstapplaats, maar:
    DUS, Turkish Airlines: 604 EUR
    BRU: Turkish Airlines: 598 EUR
    BRU: KLM/AF: 607 EUR (alleen snap ik deze niet, heen ga je vanaf BRU, terug kom je aan op ZYR wat het treinstation van Brussel Zuid is).
    Nee moet echt vanaf amsterdam. Is het bij dit soort vluchten verstandiger om nog een tijdje te wachten, prijstechnisch gezien (dus over 3 maanden pas boeken bijv.)?
      zaterdag 19 juni 2010 @ 11:46:23 #167
    217529 Jabberwocky
    Jabberwo)))cky
    pi_83015740
    quote:
    Op zaterdag 12 juni 2010 17:03 schreef mandy1987 het volgende:
    Waarheen: China, mag alle vliegvelden zijn (ik moet uiteindelijk in Xi'an uitkomen, dus moet sowieso een domestic flight nemen)

Hainan Airlines vanaf Brussel wil ook nog wel eens goedkoop zijn, en een erg fijne maatschappij met goede service. Aeroflot heb ik nooit mee gevlogen dus daar kan ik niks over zeggen.
    Hainan Airlines vliegt op Beijing.
    "Beware the Jabberwock, my son!
    The jaws that bite, the claws that catch!
    Beware the Jubjub bird, and shun
    The frumious Bandersnatch!"
    pi_83054118
    quote:
    Op zaterdag 19 juni 2010 09:41 schreef n4z4k het volgende:

[..]

Nee moet echt vanaf amsterdam. Is het bij dit soort vluchten verstandiger om nog een tijdje te wachten, prijstechnisch gezien (dus over 3 maanden pas boeken bijv.)?
    Nee, prijstechnisch heb je meestal meer opties als je vroeger boekt op dit soort vluchten. Airlines doen niet meer aan last minute dump prijzen, enkel nog sommige discounters.
      zondag 20 juni 2010 @ 18:12:19 #169
    128088 Masanga
    Hakuna matata!
    pi_83063929
    quote:
    Op zaterdag 19 juni 2010 11:46 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Hainan Airlines vanaf Brussel wil ook nog wel eens goedkoop zijn, en een erg fijne maatschappij met goede service. Aeroflot heb ik nooit mee gevlogen dus daar kan ik niks over zeggen.
    Hainan Airlines vliegt op Beijing.
    Sinds kort ook op Shanghai rechtstreeks uit BRU.
    When all things seem to end, the future still remains..
      zondag 20 juni 2010 @ 23:37:05 #170
    20758 Stringer
    You have a nice day
    pi_83081020
    1. Waarvandaan
    Amsterdam

2. Wanneer
    Eind augustus/begin september weg, 6 weken later terug

3. Waarnaartoe
    Bangkok

4. Hoe
    Vliegtuig

5. Op welke manier
    Overstap mag, gunstige prijs

Heb nu bij emirates een vlucht voor ¤597 gezien, dit lijkt mij een (hele) goede prijs, ander alternatief zou aeroflot zijn? (Wil eigenlijk checken of dit idd een goede prijs is)
    "Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."
    pi_83439176
    Laat maar - topic is kennelijk dood. alle behulpzame users lijken iig weg.

[ Bericht 84% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2010 23:04:49 ]
    pi_83460143
    quote:
    Op zondag 20 juni 2010 23:37 schreef Stringer het volgende:
    1. Waarvandaan
    Amsterdam

2. Wanneer
    Eind augustus/begin september weg, 6 weken later terug

3. Waarnaartoe
    Bangkok

4. Hoe
    Vliegtuig

5. Op welke manier
    Overstap mag, gunstige prijs

Heb nu bij emirates een vlucht voor ¤597 gezien, dit lijkt mij een (hele) goede prijs, ander alternatief zou aeroflot zijn? (Wil eigenlijk checken of dit idd een goede prijs is)
    Dank voor de tip! Ben ook aan het rondzoeken voor ticket naar Bangkok en tot nu kwam egyptair als goedkoopste uit de bus met een kleine 800 euro. Dus ¤597 lijkt me zeker een goede prijs
    ~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
    pi_83472552
    quote:
    Op zaterdag 12 juni 2010 17:03 schreef mandy1987 het volgende:

Waarom moet je sowieso een domestic flight nemen? Geen tijd voor de trein?
    pi_83559722
    Zaterdag,zondag of maandag - AMS - Kaapstad. Liefst enkeltje

Ergens tussen 15 en 25 juli naar Buenos Aires vanaf kaapstad of Johannesburg
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_83563183
    Veel dure tickets, weinig goeie deals die ik zo kon vinden. Die Malaysian vlucht van Kaapstad naar BA is wel heel relaxed natuurlijk.

A'dam - Kaapstad
    Zondag 4 juli met Emirates ('s nachts 9 uur overstap in Dubai) voor 860 euro

Kaapstad - BA
    21 juli met Malaysian (direct) voor 700 euro

Jo'burg - BA
    21 juli met Qatar Airways (2 stops) voor 700 euro
    pi_83565167
    Die 2e is wel

Heb ook nog een ticket naar BA voor de maandag wat ik moet kunnen verzetten, als dat niet kan is het wsl beter om alleen naar de finale te gaan en via BA te vliegen
    pi_83594718
    Nu dan officieel. Iemand een idee om zondag of maandag naar Kaapstad, als het enigsinds kan het liefst een enkeltje. Als het even duur is neem ik er 3 maanden later of zo.

Ook nog zo ergens rond de 20e van Kaapstad of Johannesburg naar Buenos Aires, ook graag een enkeltje
    pi_83639682
    Ik wil van Tokyo naar Hong Kong vliegen (enkeltje). Maar ik kan geen goede prijs/tijd ticket vinden. De enige die ik heb gevonden is via Beijing voor 364 euro met een vliegtijd van 8 uur. Dit kan toch korter en goedkoper :p
    pi_83643563
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 12:42 schreef greatchampion het volgende:
    Ik wil van Tokyo naar Hong Kong vliegen (enkeltje). Maar ik kan geen goede prijs/tijd ticket vinden. De enige die ik heb gevonden is via Beijing voor 364 euro met een vliegtijd van 8 uur. Dit kan toch korter en goedkoper :p
    Datum?
    pi_83671261
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 14:33 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Datum?
    16-18 oktober
    pi_83671450
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 09:43 schreef greatchampion het volgende:

[..]

16-18 oktober
    Enkeltjes zijn duur, retourtjes veel goedkoper. Als je gewoon een retour boekt op een willekeurige datum (bijvoorbeeld 23 Okt), kan je voor 440 euro direct vliegen met Cathay Pacific. Je gebruikt gewoon de terugvlucht niet.

Anders inderdaad met overstap vanaf 295 euro via Opodo.de
    pi_83678306
    graag tips-links van sites waar ik elke dag = jan t/m dec op elk moment een retourtje kan nemen vanuit rotterdam naar.... verwegistan.
    pleur er maar een zooi neer aub, bedankt! Goedkoop natuurlijk.
    Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
    13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
    Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
    Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
    pi_83691450
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 13:17 schreef rubje het volgende:
    graag tips-links van sites waar ik elke dag = jan t/m dec op elk moment een retourtje kan nemen vanuit rotterdam naar.... verwegistan.
    pleur er maar een zooi neer aub, bedankt! Goedkoop natuurlijk.
    OP gelezen?
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_83748058
    Snelle reactie graag

Donderdag, vrijdag of zaterdag vanaf Argentinie of Brazilie(Rio, Sao Paulo?) naar Johannesburg. Enkeltje is ok, anders terug ergens rond de 30e of zo(wil graag rond de 20 dagen in ZA blijven)
      donderdag 8 juli 2010 @ 00:41:39 #185
    247397 Spraakwater
    Lest de dorst
    pi_83791398
    Ik wil zo rond 25 juli naar Guadalajara te Mexico vliegen. Ik weet niet precies wanneer ik terug wil, zal waarschijnlijk halverwege januari 2011 zijn. Wie kan mij helpen een goedkoop ticket te vinden?

[ Bericht 29% gewijzigd door Spraakwater op 08-07-2010 00:47:20 ]
    "Van Sno heb ik het gevoel dat hij op een roltrap loopt, hij beweegt wel maar hij gaat niet vooruit."
    'Ja maar Háááánsie''
      donderdag 8 juli 2010 @ 09:50:28 #186
    267333 buzz1291
    Never a dull moment
    pi_83796479
    - flirten met DAM kun je doen via PM, MSN, mail of postduif. Hier niet. -

[ Bericht 90% gewijzigd door DutchTrain op 08-07-2010 10:03:25 (duidelijk?) ]
    2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
    pi_83809996
    1. waarvandaan je wilt reizen,
    Breda (Amsterdam, Brussel, Dusseldorf, eventueel Frankfurt)

2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
    24 juli in de avond (niet flexibel)
    29 juli terug (eventueel een dag eerder, maar niet later)

3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
    Singapore

Vliegtuig

Grote voorkeur voor rechtstreeks of zeer korte overstaptijd (max. 2 uur)

Vanaf Frankfurt:
    ¤ 685,- met Qantas heen
    ¤ 469,- met Maleisië Airways retour (met korte overstap)
    pi_83810547
    quote:
    Op donderdag 8 juli 2010 15:42 schreef DMDRP het volgende:
    Breda (Amsterdam, Brussel, Dusseldorf, eventueel Frankfurt)

24 juli in de avond (niet flexibel)
    29 juli terug (eventueel een dag eerder, maar niet later)

Singapore

Vliegtuig

Grote voorkeur voor rechtstreeks of zeer korte overstaptijd (max. 2 uur)

Vanaf Frankfurt:
    ¤ 685,- met Qantas heen
    ¤ 469,- met Maleisië Airways retour (met korte overstap)
    Vrij duur, zo kort voor vertrek. Maar goed, voor 1,190 kun je met Qantas ook gewoon met een stop in Londen vanaf A'dam vliegen. Lijkt mij aantrekkelijker eigenlijk. Je kunt voor ongeveer dezelfde prijs ook met Malaysian vanaf FF, maar dat lijkt overbodig.

Vrij duur allemaal. Goedkoopste optie is volgens mij Dusseldorf met Emirates, maar dat kost je 2 dagen... voor 770 euro

Redelijk duur allemaal, moet ik zeggen. Kan echt even niks anders vinden. Persoonlijk zou ik voor 1,400 euro rechtstreeks vliegen met KLM, voor die 200 euro besparing lijkt al die ellende me de moeite niet waard.
      maandag 12 juli 2010 @ 00:48:52 #189
    128088 Masanga
    Hakuna matata!
    pi_83940746
    Turku (of evt Helsinki)

23 juli

Aarhus of Kopenhagen

Om het even, zolang het maar ov is.

Prijs/kwaliteit

When all things seem to end, the future still remains..
    pi_84036365
    1. Waarvandaan
    Nederland heeft de voorkeur, maar voor een fijn prijsje is Belgie of Duitsland ook een optie.

2. Wanneer
    Vertrek in de tweede helft van september. Terugkomst nog onbekend. Maar in ieder geval flink wat maanden later.

3. Waarnaartoe
    Porto Allegre (Brazilie). Terugvlucht mag ook eventueel vanuit een andere plaats in Zuid-Amerika (in Brazilie, Suriname, (Frans) Guyana). Maar betwijfel of dat goedkoper is.

4. Hoe
    Met het vliegtuig.

5. Op welke manier
    In ieder geval zo goedkoop mogelijk. Een paar keer overstappen voor een betere prijs is geen probleem. Het addertje is dat onze vluchten via een buitenlands reisbureau geboekt moeten worden, dit in verband met het werk van mijn vriend.
    Daarnaast moet het mogelijk zijn om de terugreisdatum te wijzigen zonder daar meteen de hoofdprijs voor te betalen.

6. Welke prijzen
    Ik heb zelf op skyscanner een vlucht van ¤700 gevonden. Maar vervolgens kwam ik er niet hoe dit nou zat met het wijzigen van vliegdata en de daarbij behorende kosten.

Ik hoop dus echt dat jullie hier beter uitkomen dan ik.
      woensdag 14 juli 2010 @ 11:44:22 #191
    267333 buzz1291
    Never a dull moment
    pi_84037498
    quote:
    Op woensdag 14 juli 2010 11:19 schreef viajar het volgende:
    5. Op welke manier
    In ieder geval zo goedkoop mogelijk. Een paar keer overstappen voor een betere prijs is geen probleem. Het addertje is dat onze vluchten via een buitenlands reisbureau geboekt moeten worden, dit in verband met het werk van mijn vriend.

6. Welke prijzen
    Ik heb zelf op skyscanner een vlucht van ¤700 gevonden. Maar vervolgens kwam ik er niet hoe dit nou zat met het wijzigen van vliegdata en de daarbij behorende kosten.

Ik hoop dus echt dat jullie hier beter uitkomen dan ik.
    Hij staat toch niet hier op een zwarte lijst of zo? Maar ik denk niet dat je voor ¤ 700 een wijzigbaar ticket naar Zuid Amerika op de kop kunt tikken.
    2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
    pi_84041027
    Haha! God I hope not!
    Nee, hij kan ivm zijn werk (in het buitenland) zijn ticket (deels) vergoed krijgen.

Dat van die ¤700 had ik ook al begrepen. Dat is namelijk met een vaststaande retourdatum.
      woensdag 14 juli 2010 @ 13:19:37 #193
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_84041764
    1. Van Amsterdam
    2. Tussen 20 - 23 december (terug tussen 3 - 6 januari)
    3. Naar New York
    4. Met het vliegtuig uiteraard, twee personen.
    5. Bij voorkeur [b]zonder overstap en een directe vlucht en zo goedkoop mogelijk.[/b[
    6. Ik zag zelf prijzen rond de $1200 - $1500, maar dat vind ik wel erg gortig...

Ik hoop dat jullie betere suggesties hebben dan ik
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
      woensdag 14 juli 2010 @ 13:33:40 #194
    271665 08gnoT.
    Mwoooaahhh!!
    pi_84042491
    quote:
    Op woensdag 14 juli 2010 13:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
    1. Van Amsterdam
    3. Naar New York
    5. Bij voorkeur [b]zonder overstap en een directe vlucht en zo goedkoop mogelijk.[/b[
    6. Ik zag zelf prijzen rond de $1200 - $1500, maar dat vind ik wel erg gortig...

Goedkoopste die ik kan vinden
    [PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
    Steun de strijd voor een indianenforum!
    pi_84044194
    Of Brussel-NYC op Connections.be voor 527 euro, 20 dec - 3 jan.

Nu zelf een vraag:

1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation. Nederland en grensluchthavens, dus Amsterdam, Brussel, Dusseldorf
    2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven? Vertrek vanaf 16 oktober of november, ongeveer 3 weken weg
    3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming Cancun, Mexico
    4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc. Vliegtuig!
    5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet. Zo goedkoop mogelijk, overstappen is geen probleem
    6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. 643 euro via JetAirFly vanaf Brussel, maar dan is de periode net wat te lang, wie kent die maatschappij trouwens? Ook al via de genoemde searchengines in de OP, ArkeFly, Martinair gekeken, maar echt goedkoper dan 700/750 wordt het niet. Kan dat uberhaupt wel? Als iemand betere suggesties heeft .
    pi_84044765
    quote:
    Op woensdag 14 juli 2010 13:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
    1. Van Amsterdam
    3. Naar New York

23e t/m 6e:
    Icelandair: 507 EUR
      woensdag 14 juli 2010 @ 15:45:41 #197
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_84049011
    quote:
    Op woensdag 14 juli 2010 14:14 schreef EddyAlbena het volgende:

[..]

23e t/m 6e:
    Icelandair: 507 EUR
    Dat is scherp! Waar vind je die?
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
    pi_84050405
    quote:
    Op woensdag 14 juli 2010 15:45 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Dat is scherp! Waar vind je die?
    Op de site van Icelandair zag ik 'm voor 514, maar op Chase.nl stond ie voor 507 (volgens mij van ebookers.nl).
    pi_84068491
    Ik heb een keer met jetairfly gevonden, vond het prima, het is dacht ik de grootste vliegtuigmaatschappij van Belgie met een vrij jonge vloot. Het is een budgetmaatschappij dus je betaalt voor bijv een portable entertainmentsetje als je dat wilt, maar op lange afstandsvluchten krijg je wel weer gewoon drinken (non-alcoholisch), snacks en een maaltijd 'gratis'.

Dan nog eentje van mezelf:
    1. waarvandaan?
    Schiphol of een luchthaven vlak over de grens (Brussel, Dusseldorf) of eventueel London als dat 200 euro scheelt.
    2. wanneer?
    10 tot 20 augustus heen en 1 tot 12 december terug.
    3. waarnaartoe?
    Zuid Amerika. Liefst Venezuela, Colombia, Ecuador of Peru.
    4. hoe?
    Vliegtuig
    5. manier?
    Zo goedkoop mogelijk, overstappen is geen punt, alleen bij overstappen wel graag met dezelfde maatschappij verder zodat ik niet halverwege vastzit als airline A te laat is zodat ik de aansluitende vlucht met airline B mis.
    750 euro vanaf Dusseldorf met Iberia
    pi_84198486
    Ha mensen! Ben ook op zoek naar een ticket voor vietnam... Paar weken geleden was het nog mogelijk voor ongeveer ¤500,- en nu kom ik niet onder de ¤800,-... Heel apart, maar misschien kunnen jullie een beetje helpen?

1. waarvandaan?
    Het liefst schiphol, maar mocht belgie of duitsland goedkoper zijn mag dit ook.

2. wanneer?
    Weekend van 24-12-2010 heen... Weekend van 07-01-2011 terug...

3. waarnaartoe?
    Vietnam... (ho chi minh of hanoi)

4. hoe?
    Vliegtuig

5. manier?
    Het liefst zo goedkoop mogelijk...

Kom zelf uit rond de ¤850,-... Volgens mij en wat vrienden moet dit goedkoper kunnen...
    Risico's zijn er om te beseffen dat je leeft ;)
    pi_84206144
    Brussel - Hanoi 25/12 - 09/01 Aeroflot 534 euro. Goedkoper dan dat gaat denk ik niet lukken. Gevonden op kayak.com
    Edit: zelfde site voor 4 euro meer op dezelfde dagen ook vanaf Amsterdam

Heb m'n ticket naar Zuid Amerika overigens inmiddels geboekt: gatwick - caracas voor 500 euro met air europa. Enorme baggersite (en vreemd ook, prijs leek volgens hun matrix 650 euro te zijn, na zowel een heen als terugvlucht gekozen te hebben stond er op de eerste pagina 560 euro in totaal, en toen bij afrekenen was het nog maar 500 euro )en naar het schijnt qua organisatie, eten en vriendelijkheid geen top maatschappij, maar scheelt toch 250 euro met vliegen vanaf AMS of DUS. En ja naar gatwick moet je ook, maar 12 euro met ryanair heen, voor max 10 euro terug en tussen Stansted en gatwick pendelen met easybus kost bij elkaar opgeteld ook maar 50 euro.

[ Bericht 8% gewijzigd door Plopr op 18-07-2010 19:08:12 (AMS erbij) ]
    pi_84208151
    quote:
    Op zondag 18 juli 2010 19:04 schreef Plopr het volgende:
    Brussel - Hanoi 25/12 - 09/01 Aeroflot 534 euro. Goedkoper dan dat gaat denk ik niet lukken. Gevonden op kayak.com
    Edit: zelfde site voor 4 euro meer op dezelfde dagen ook vanaf Amsterdam

Heb m'n ticket naar Zuid Amerika overigens inmiddels geboekt: gatwick - caracas voor 500 euro met air europa. Enorme baggersite (en vreemd ook, prijs leek volgens hun matrix 650 euro te zijn, na zowel een heen als terugvlucht gekozen te hebben stond er op de eerste pagina 560 euro in totaal, en toen bij afrekenen was het nog maar 500 euro )en naar het schijnt qua organisatie, eten en vriendelijkheid geen top maatschappij, maar scheelt toch 250 euro met vliegen vanaf AMS of DUS. En ja naar gatwick moet je ook, maar 12 euro met ryanair heen, voor max 10 euro terug en tussen Stansted en gatwick pendelen met easybus kost bij elkaar opgeteld ook maar 50 euro.
    Waarom geen Easyjet ofzo naar Gatwick direct? Kost je waarschijnlijk net zoveel als Ryanair plus Easyjet bus, en heb je gechecked hoelang die bussen erover doen? Ik woon in Londen, maar ik zou uit het hoofd zou ik er minstens 3 uur op zetten, met uitloop als het overdag is?
    pi_84209481
    Ik zou sws nooit van een andere luchthaven vliegen, kost alleen maar tijd, geld en energie

Met 2 maatschapijen is al behoorlijk kut al valt het voor mij nog mee omdat ik altijd met handbaggage reis
    pi_84210813
    Easyjet was een optie geweest, maar ik vertrouwde de 'overstaptijd' die ik zou hebben niet of het zou wel erg lang gaan duren om op gatwick te zitten, dus heb er nu gewoon wat sightseeen in London aan vast geplakt, dus ook wat betreft verkeer maak ik me geen zorgen. Plus als de RA vlucht die ik nu heb geannuleerd wordt moet het alsnog lukken om met een volgende vlucht op tijd te komen. Als tijd in deze een issue was geweest had ik iets vanuit AMS of DUS met een maatschappij gedaan. Ik heb overigens het plan opgevat om zo light mogelijk op reis te gaan, dus backpack van 35L binnen de RA afmetingen... 2 weken Balkan met een 22L rugzak lukte prima dus hopelijk gaat dit ook, bijkomend voordeel is dat het als handbaggage meekan en dat ik het in de bus daar bij me kan houden ipv het op daken en dergelijke te moeten stouwen
      zondag 18 juli 2010 @ 21:14:15 #205
    267333 buzz1291
    Never a dull moment
    pi_84210957
    quote:
    Op zondag 18 juli 2010 20:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Ik zou sws nooit van een andere luchthaven vliegen, kost alleen maar tijd, geld en energie

Met 2 maatschapijen is al behoorlijk kut al valt het voor mij nog mee omdat ik altijd met handbaggage reis
    Meen me te herrinneren dat jij nogal eens beweerde vanaf GRU een intercontinentale vlucht te hebben. Dan moet je toch ook EZE-GRU vliegen?
    pi_84213231
    1: amsterdam of eindhoven

2: heen en terug 27 juli

3. een aantrekkelijke stad in europa

4. Vliegtuig

5. voor een dubbeltje op de eerste rij..

voorheen had ryanair mooie aanbiedingen maar kan ze nu niet meer vinden. ook op andere sites gezocht maar kan niks vinden voor een schappelijk prijsje. Bv dagje milaan kwam ik uit op 350 euro
    Hooray for boobies!
    pi_84213846
    quote:
    Op zondag 18 juli 2010 21:14 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Meen me te herrinneren dat jij nogal eens beweerde vanaf GRU een intercontinentale vlucht te hebben. Dan moet je toch ook EZE-GRU vliegen?
    Ik ben nooit vanaf GRU gevlogen, wel een keer of 4 uitgestapt en een paar dagen later weer opgestapt( = gratis ticket EZE-GRU)

Volgens mij heb ik pas een keer geen directe vlucht gehad vanuit ZA
    pi_84213901
    quote:
    Op zondag 18 juli 2010 22:08 schreef Spockjuh_ het volgende:
    1: amsterdam of eindhoven

2: heen en terug 27 juli

3. een aantrekkelijke stad in europa

4. Vliegtuig

5. voor een dubbeltje op de eerste rij..

voorheen had ryanair mooie aanbiedingen maar kan ze nu niet meer vinden. ook op andere sites gezocht maar kan niks vinden voor een schappelijk prijsje. Bv dagje milaan kwam ik uit op 350 euro
    Kort dag, zomer dus hoogseizoen. Zie daar de verklaring voor de hoge prijzen.
    pi_84214198
    klopt, maar hoopte stiekem op die ene prijsvechter met een stuntprijs
    Hooray for boobies!
    pi_84216333
    quote:
    Op zondag 18 juli 2010 21:10 schreef Plopr het volgende:
    Easyjet was een optie geweest, maar ik vertrouwde de 'overstaptijd' die ik zou hebben niet of het zou wel erg lang gaan duren om op gatwick te zitten, dus heb er nu gewoon wat sightseeen in London aan vast geplakt, dus ook wat betreft verkeer maak ik me geen zorgen. Plus als de RA vlucht die ik nu heb geannuleerd wordt moet het alsnog lukken om met een volgende vlucht op tijd te komen. Als tijd in deze een issue was geweest had ik iets vanuit AMS of DUS met een maatschappij gedaan. Ik heb overigens het plan opgevat om zo light mogelijk op reis te gaan, dus backpack van 35L binnen de RA afmetingen... 2 weken Balkan met een 22L rugzak lukte prima dus hopelijk gaat dit ook, bijkomend voordeel is dat het als handbaggage meekan en dat ik het in de bus daar bij me kan houden ipv het op daken en dergelijke te moeten stouwen
    Het zou mij een veel te lange reis worden, hoeveel tijd ben je nu kwijt? En hoeveel tijd kost de transfer je met de bus, gewoon ter info?
      Moderator zondag 18 juli 2010 @ 23:28:41 #211
    45833 crew  Fogel
    pi_84216576
    quote:
    Op zondag 18 juli 2010 22:31 schreef Spockjuh_ het volgende:
    klopt, maar hoopte stiekem op die ene prijsvechter met een stuntprijs
    Hier zijn je opties
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
    TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
    TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
    pi_84223628
    Van EIN-CCS zal in totaal een uurtje of 26 zijn, dus inderdaad wel even onderweg Bus is op de heenweg 11 pond STN-centrum (1.30 uur) + centrum-GTW (1.15u, ga er echter voor de zekerheid van uit dat dit 2 uur duurt dus pak de bus van 4 uur voor mijn vlucht). Op de terugweg zal de bus(easybus) wat minder kosten (denk max 8 pond totaal als ik op tijd boek) maar die heb ik nog niet geboekt, weet namelijk nog niet zeker of ik daadwerkelijk 7 dec terug wil vliegen, kan ook nog later worden, maar dan moet het te doen zijn in 3 uur. Terugweg zal ook wat minder omslachtig zijn, dan boek ik denk ik gewoon bij een 2 euro actie een RA vlucht die krap aansluit en voor de zekerheid nog een vlucht de volgende ochtend voor het geval Air Europa vertraging heeft.

Alhoewel ik nu ik er eens goed over nadenk voor de retourvlucht ook maar op zoek ga naar een easyjet vlucht vanaf GTW naar AMS met een 2 euro vlucht van RA als backup, scheelt toch wel in het gedoe en hooguit 2 a 3 tientjes in prijs.

[ Bericht 11% gewijzigd door Plopr op 19-07-2010 08:56:29 ]
    pi_84275492
    Van: Gare d'Orange (Frankrijk)

Naar: Vaison-la-Romaine (Frankrijk)

Ik ben niet zo zeer geinteresseerd in de goedkoopste manier (toch liever geen taxi), meer in hoe ik er in godsnaam kan geraken.

Alvast bedankt
      dinsdag 20 juli 2010 @ 15:32:27 #214
    20343 SnuggLe
    Drs. Betweter
    pi_84276713
    Van: Ieder willekeurig vliegveld in Nederland

Naar: ieder willekeurig vliegveld in Thailand / Cambodja / Vietnam Laos

....en weer terug. Het liefst bv heen op Hanoi en terug via Bangkok, of anders. En dan de goedkoopste manier.

Wanneer: 18/19 september heenreis, terug 14/15/16 oktober.

Gevonden zelf
    Start phnom phen, terug Bangkok: 983, - klm
    Start hanoi, terug Bangkok 999,- klm
    Start Ho chi minh, terug Bangkok 968 - lufthansa
    Retourtje Bangkok: 17-9 t/m 15-10 = 705,- met egypt air / met KLM 850,-
      Moderator dinsdag 20 juli 2010 @ 16:29:39 #215
    45833 crew  Fogel
    pi_84279009
    quote:
    Op dinsdag 20 juli 2010 15:02 schreef Sebartiaan het volgende:
    Van: Gare d'Orange (Frankrijk)

Naar: Vaison-la-Romaine (Frankrijk)

Ik ben niet zo zeer geinteresseerd in de goedkoopste manier (toch liever geen taxi), meer in hoe ik er in godsnaam kan geraken.

Alvast bedankt
    Misschien met de trein? http://plannerint.b-rail.be/bin/query.exe/en?L=b-rail <-- er zijn nogal wat plekken die je van en naar plekken zouden kunnen zijn, dus zelf even de juiste opzoeken.
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
    TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
    TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
    pi_84279449
    quote:
    Op dinsdag 20 juli 2010 16:29 schreef Fogel het volgende:

[..]

Misschien met de trein? http://plannerint.b-rail.be/bin/query.exe/en?L=b-rail <-- er zijn nogal wat plekken die je van en naar plekken zouden kunnen zijn, dus zelf even de juiste opzoeken.
    Ik had er bij moeten zetten dat Vaison-la-Romaine geen treinstation heeft, wél bedankt voor het bericht
    pi_84289766
    Een vriend van mij zit momenteel in Zuid-Frankrijk, en ik ben van plan daar met de trein heen te reizen. Ik heb nog nooit een reis geboekt naar een ander land en vroeg me af wat slim is om te doen. Ik heb wel nshispeed.nl gevonden maar die hebben morgen nog plek en verder niet meer, terwijl ik eigenlijk overmorgen of over 3 dagen die kant op wil. Zijn er nog andere sites/bedrijven waar ik kan kijken of er nog plek is voor een ticket?

Edit: ik krijg ook deze melding: Het door u gewenste vertrekstation faciliteert het afhalen van een internationaal ticket binnen 3 werkdagen voor vertrek niet.
    Om toch nog uw ticket te verkrijgen raden wij u aan om te boeken vanaf een internationaal station.

Kan ik echt niet vanaf Leeuwarden reizen? Anders moet ik dus eerst naar Amsterdam en dan nog eens die reis. Bovendien is het ook 7 uur 's ochtends en kan ik volgens mij niet eens een trein nemen om op tijd in Amsterdam te zijn.
    pi_84289833
    quote:
    Op dinsdag 20 juli 2010 20:58 schreef Onufriev het volgende:
    Een vriend van mij zit momenteel in Zuid-Frankrijk, en ik ben van plan daar met de trein heen te reizen. Ik heb nog nooit een reis geboekt naar een ander land en vroeg me af wat slim is om te doen. Ik heb wel nshispeed.nl gevonden maar die hebben morgen nog plek en verder niet meer, terwijl ik eigenlijk overmorgen of over 3 dagen die kant op wil. Zijn er nog andere sites/bedrijven waar ik kan kijken of er nog plek is voor een ticket?
    Misschien even bij de Franse spoorwegen?
    http://www.sncf.com/en_EN/flash/
    pi_84290194
    quote:
    Op dinsdag 20 juli 2010 20:59 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Ik zie wel een staan, bedankt. Ik kan hem nog niet kopen omdat ik het nog niet zeker weet, maar ik vraag me af hoe het zit me betalen en hoe ik aan het kaartje kom zeg mr.
    pi_84313357
    quote:
    Op dinsdag 20 juli 2010 20:59 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Er staat bij: Circule normalement.
    Betekent dit dat het een trein is waar je gewoon in kan stappen zonder een kaartje te boeken/reserveren?
      donderdag 22 juli 2010 @ 00:02:12 #221
    269066 TheHawk90
    Dare to dream
    pi_84338351
    Rond 1 Augustus [flexibel]
    Nederland [Elk vliegveld] - Istanboel (Ataturk)

Terug rond 16 Aug [Flexibel]
    Athene - Nederland [Alle]

Via budgetair
    Air switzerland Rond de 460 euro
    KLM Rond de 420-500 euro (Fijnere maatschappij dan bovengenoemde)

Kan dat beter? Ik zit natuurlijk met het probleem dat ik geen retourtje heb op deze manier. Ik ga backpacken en begin in Turkije, na een week wil ik per nachttrein naar Athene gaan, daar een weekje rondtrekken en dan weer richting NL.

Wellicht is een retourtje NED-Athene, en dan retourtje Athene-Istanbul goedkoper en sneller? Of hebben jullie een andere oplossing?

EDIT: Ik kan ook reizen via Brussel en Dusseldorf, das net zo ver als Amsterdam, ook een optie .

[ Bericht 15% gewijzigd door TheHawk90 op 22-07-2010 00:26:42 ]
    One creates reality...
      donderdag 22 juli 2010 @ 13:22:16 #222
    20343 SnuggLe
    Drs. Betweter
    pi_84353314
    AMS - BKK , oftewel Amsterdam - Bangkok

Heen 17 of 18 september
    Terug 15 oktober

850,37 euro via KLM per persoon, directe vlucht.
    Egyptair is 710 euro, maar ik wil eigenlijk niet met EgyptAir via Cairo.
    Iemand andere goede (liefst directe) opties?
    pi_84354380
    quote:
    Op donderdag 22 juli 2010 13:22 schreef SnuggLe het volgende:

Heen 17 of 18 september
    Terug 15 oktober

Emirates:
    DUS-DXB-BKK: 721 EUR?
      donderdag 22 juli 2010 @ 14:00:19 #224
    20343 SnuggLe
    Drs. Betweter
    pi_84354801
    Ah, ook wel aardig. Welke site/vluchttijden?
      donderdag 22 juli 2010 @ 14:04:21 #225
    151749 Gnittoo
    I WANT THAT ONE!
    pi_84354973
    quote:
    Op donderdag 22 juli 2010 13:22 schreef SnuggLe het volgende:

Heen 17 of 18 september
    Terug 15 oktober

14e terug, rechtstreeks vanaf ams:
    pi_84355068
    DUS-BKK met Airberlin, 626 euro (wel op 14 oktober alweer terug).
    2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
      donderdag 22 juli 2010 @ 14:22:51 #227
    269066 TheHawk90
    Dare to dream
    pi_84355740
    Rond 1 AUG
    AMS - Istanbul

Rond 16 Aug
    Athene - AMS

Heb via KLM 390 euro met alle kosten. Kan dat beter?
    One creates reality...
    pi_84356040
    quote:
    Op donderdag 22 juli 2010 00:02 schreef TheHawk90 het volgende:
    Rond 1 Augustus [flexibel]
    Nederland [Elk vliegveld] - Istanboel (Ataturk)

Terug rond 16 Aug [Flexibel]
    Athene - Nederland [Alle]

Via budgetair
    Air switzerland Rond de 460 euro
    KLM Rond de 420-500 euro (Fijnere maatschappij dan bovengenoemde)

Kan dat beter? Ik zit natuurlijk met het probleem dat ik geen retourtje heb op deze manier. Ik ga backpacken en begin in Turkije, na een week wil ik per nachttrein naar Athene gaan, daar een weekje rondtrekken en dan weer richting NL.

Wellicht is een retourtje NED-Athene, en dan retourtje Athene-Istanbul goedkoper en sneller? Of hebben jullie een andere oplossing?

EDIT: Ik kan ook reizen via Brussel en Dusseldorf, das net zo ver als Amsterdam, ook een optie .
    Jetairfly: 1 aug Charleroi - Istanboel 99 euro (dacht nog wel iets van 5 euro adm kosten)
    Kayak.com: olympic air: 18 aug Ath-Bru 132 euro. 17 aug Ath-Bru 153 euro
    Heb je als je parkeert op Zaventem alleen nog vervoer naar Charleroi nodig maar dat is dacht ik iets van 10 euro.
      donderdag 22 juli 2010 @ 14:36:35 #229
    269066 TheHawk90
    Dare to dream
    pi_84356287
    Ik ga sowieso treinen naar de luchthavens, dus das geen probleem. Bedankt voor de moeite, ik ga even kijken.
    One creates reality...
      donderdag 22 juli 2010 @ 15:28:13 #230
    20343 SnuggLe
    Drs. Betweter
    pi_84358324
    quote:
    Op donderdag 22 juli 2010 14:06 schreef Thetallguy het volgende:
    DUS-BKK met Airberlin, 626 euro (wel op 14 oktober alweer terug).
    quote:
    Op donderdag 22 juli 2010 14:04 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

14e terug, rechtstreeks vanaf ams:
    [ afbeelding ]
    Waar halen jullie beiden vandaan? Want ik wil vooral de 2e wel even wat nadrukkelijker onderzoeken.
      donderdag 22 juli 2010 @ 15:33:53 #231
    151749 Gnittoo
    I WANT THAT ONE!
    pi_84358527
    quote:
    Op donderdag 22 juli 2010 15:28 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

[..]

Waar halen jullie beiden vandaan? Want ik wil vooral de 2e wel even wat nadrukkelijker onderzoeken.
    ebookers.nl
    pi_84359942
    quote:
    Op donderdag 22 juli 2010 14:22 schreef TheHawk90 het volgende:
    Rond 1 AUG
    AMS - Istanbul

Rond 16 Aug
    Athene - AMS

Heb via KLM 390 euro met alle kosten. Kan dat beter?
    Via expedia.co.uk op exact die data een vlucht met Swiss via Zurich heen en LOT via Warschau terug voor £307, dus ongeveer ¤370 - Lijkt me niet de moeite van overstappen waard.

Volgens mij wordt het pas echt goedkoper dan KLM als je budget airlines gaat checken. Bijvoorbeeld heen:
    - Amsterdam - Istanbul S.Gokcen met Pegasus voor ¤150 op 1/2 augustus
    - Amsterdam - Istanbul S.Gokcen met Transavia voor ¤120 op 1 augustus
    - Amsterdam - Istanbul S.Gokcen met Corendon voor ¤128 op 1 augustus

Discount terug is lastiger, aangezien er weinig vanaf Athene terug richting NL vliegt. Vanaf Athene kun je met Brussel Airlines naar Brussels voor ¤182, wat in combinatie met Transavia een totaal van ¤308 geeft. Lijkt me toch wel een aardige besparing.
    pi_84362805
    ik wilde eigenlijk met de trein naar disneyland parijs (op 24-09 t/m 27-09)
    nou heb ik zitten spelen met de planner op nshispeed.nl en de goedkoopste beschikbare optie komt uit op ¤162
    voor NS + TGV voorzowel heen als terug reis (vroeg heen en laat terug)

iemand een andere goedkopere trein optie?

anders ga ik maar met de bus (58,-, daar komen 2x kosten rer van en naar parijs bij)
    pi_84415122
    Ok, laten we dit een poging geven. Meer een lurker, maar ik zelf kom er niet zo uit.

Bestemming: Montreal, Canada.
    Vertrek: Maakt me dus totaal niet uit, zolang het te doen is vanaf midden Nederland. Weeze is bv prima.
    Hoe? Maakt me ook niks uit, al duurt het een paar dagen. Wanneer? Een periode van een +- een week (Mag meer) ergens gedurende Augustus of begin September.
    Zelf kom ik kwa vliegtickes gewoon niet onder de 650 uit. -O-
    pi_84427993
    quote:
    Op vrijdag 23 juli 2010 21:42 schreef Chibs het volgende:
    Ok, laten we dit een poging geven. Meer een lurker, maar ik zelf kom er niet zo uit.

Vertrek: Maakt me dus totaal niet uit, zolang het te doen is vanaf midden Nederland. Weeze is bv prima.
    Hoe? Maakt me ook niks uit, al duurt het een paar dagen. Wanneer? Een periode van een +- een week (Mag meer) ergens gedurende Augustus of begin September.

Ik ben zelf onderweg en kan dus niet helpen, maar die prijs ga je niet snel verslaan, ben ik bang. Er zijn gewoon te weinig airlines die daarheen vliegen en prijzen liggen altijd beetje hoger. Ik heb zelf in Montreal gestudeerd, zodoende. Je kunt wat Googlen naar charters, maar weinig kans daarop vanuit NL.
    pi_84428654
    quote:
    Op vrijdag 23 juli 2010 21:42 schreef Chibs het volgende:

Dat is mooi, dan heb ik er hier een voor 372 EUR.
    31/08: DUS-ORY-YUL
    09/09: YUL-ORY-DUS
    Wel beide keren ongeveer 7/8u wachten op ORY.
    En je vilegt met Corssairfly, wat mij vanwege Arkefly->TUIfly niet echt aanspreekt. Maar voor die prijs...

Voor 556 EUR vliegt Air Transat vanaf BRU non-stop. Zit je wel in een oude kist (A310 volgens mij) zonder goede IFE, maar doe je er wel zo'n 6/7u korter over dan die vanaf DUS.

Beiden worden aangeboden op supersaver.nl
      zaterdag 24 juli 2010 @ 10:10:08 #237
    96720 stevengerrard
    stevengerrard
    pi_84428983
    Wie kan mij helpen. Mijn zwangere vrouw wil graag nog een weekendje Venetie voordat ze begint te puffen. Dit moet dan uiterlijk weekend van 15 augustus zijn. Vertrek mag in Nederland of Dusseldorf zijn.
    Walk on, walk on, with hope in your heart,
    And you'll never walk alone...
    You'll never walk alone.
    pi_84429306
    quote:
    Op zaterdag 24 juli 2010 09:47 schreef EddyAlbena het volgende:

[..]

Dat is mooi, dan heb ik er hier een voor 372 EUR.
    31/08: DUS-ORY-YUL
    09/09: YUL-ORY-DUS
    Wel beide keren ongeveer 7/8u wachten op ORY.
    En je vilegt met Corssairfly, wat mij vanwege Arkefly->TUIfly niet echt aanspreekt. Maar voor die prijs...

Voor 556 EUR vliegt Air Transat vanaf BRU non-stop. Zit je wel in een oude kist (A310 volgens mij) zonder goede IFE, maar doe je er wel zo'n 6/7u korter over dan die vanaf DUS.

Beiden worden aangeboden op supersaver.nl

Top! 7/8 uur wachten is voor mij niks ergs aan, ik ben dol op vliegvelden. Nog een bepaalde manier hoe je dat precies vind, zodat ik het volgende keer zelf uit kan zoeken? Gewoon alle dagen afgaan?
    pi_84429634
    quote:
    Op zaterdag 24 juli 2010 10:28 schreef Chibs het volgende:

[..]

Top! 7/8 uur wachten is voor mij niks ergs aan, ik ben dol op vliegvelden. Nog een bepaalde manier hoe je dat precies vind, zodat ik het volgende keer zelf uit kan zoeken? Gewoon alle dagen afgaan?

Heb deze via Chase.nl gevonden. Indexer van vlucht-aanbieders.
    Daarna de omringende luchthavens afgaan (AMS, DUS, BRU). Alle data ga ik niet af, bij sommige sites kun je flexibele data aangeven, dan wordt er rond de voorkeursdata de goedkoopste optie gegeven, bij deze niet, dus gewoon willekeurig iets gekozen. Wel in september, zit je alweer in een iets lager seizoen.
      zaterdag 24 juli 2010 @ 11:34:56 #240
    271665 08gnoT.
    Mwoooaahhh!!
    pi_84430545
    1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
    Eindhoven, Rotterdam, Brussel, evt Schiphol al is dat wat verder
    De dag maakt niet veel uit, als het maar 's middags ( na 2 uur) heen is en dezelfde dag terug.
    Noorwegen, Groot-Brittanie of evt Zweden.
    Vliegtuig
    5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.Overstappen lijkt me niet erg logisch op zo'n kort stuk, dus dat zal geen probleem zijn. Dus zo goedkoop mogelijk, als het maar 's middags heen is en dezelfde dag terug.
    6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.Met mijn eisen geen, wel vluchten van Ryanair voor 7 euro die op ongeschikte tijden gaan,
    [PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
    pi_84437044
    quote:
    Op zaterdag 24 juli 2010 10:10 schreef stevengerrard het volgende:
    Wie kan mij helpen. Mijn zwangere vrouw wil graag nog een weekendje Venetie voordat ze begint te puffen. Dit moet dan uiterlijk weekend van 15 augustus zijn. Vertrek mag in Nederland of Dusseldorf zijn.

Met Lufthansa vanaf Dusseldorf naar Venetie kost 180 euro pp. Is het weekend van 7/8 augustus. Vertrek 6 aug, terug 9 aug.
    Je kunt ook met RyanAir voor 80 euro pp, maar dat moet je willen.
    pi_84445659
    Retour: Amsterdam - Bordeaux, Toulouse of Pau

Vertrek: 16-17-18-19 september 2010
    Terug: +/- een weekje later.

Hoe: Vliegtuig

Het goedkoopste tarief dat ik heb gevonden is ¤220 met KLM. Kan dat goedkoper?

Alvast heel erg bedankt!! :)
    pi_84446253
    quote:
    Op zaterdag 24 juli 2010 19:48 schreef JTB85 het volgende:
    Retour: Amsterdam - Bordeaux, Toulouse of Pau

Vertrek: 16-17-18-19 september 2010
    Terug: +/- een weekje later.

Hoe: Vliegtuig

Het goedkoopste tarief dat ik heb gevonden is ¤220 met KLM. Kan dat goedkoper?
    biarritz nog enigszins in de richting voor je? Amsterdam-Biarritz op 19 september heen en een weekje later terug voor 150 euro met transavia.com
    2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
    pi_84465156
    Hallo,

Ik wil met twee vriendinnen (in totaal dus met z'n drieën) in oktober naar Valencia.
    We kunnen pas vanaf maandag 18 oktober reizen t/m 31 oktober. We willen er graag een weekje blijven, dus we hebben vanaf de 18e t/m de 31e een paar dagen speling. Op welke dag is het het goedkoopst om heen te vliegen en welke dag terug? Ik had gezien dat Ryanair vanuit Duitsland en Belgie op Valencia vliegt, maar we wonen dicht bij Amsterdam, dus ik denk dat je wel goedkoop kan vliegen op die vliegvelden, maar als je er met de trein heen gaat, dat het dan even duur is als dat je van Schiphol vliegt, buiten het feit dat het wel makkelijk is dat je zo weer thuis bent als je geland bent.
    Nou vliegt Transavia, Iberia en Vueling (nog nooit van gehoord) van Schiphol, zonder stop, maar ik kom er dus niet echt goed uit op welke dagen ik het beste kan vliegen, zodat ik toch het goedkoopst mogelijk vlieg vanaf Schiphol, we blijven Nederlanders he? ;-)
    Wie kan me helpen?
      zondag 25 juli 2010 @ 13:52:14 #245
    151749 Gnittoo
    I WANT THAT ONE!
    pi_84465948
    quote:
    Op zondag 25 juli 2010 13:29 schreef Reismeis het volgende:

Nou vliegt Transavia, Iberia en Vueling (nog nooit van gehoord) van Schiphol, zonder stop, maar ik kom er dus niet echt goed uit op welke dagen ik het beste kan vliegen, zodat ik toch het goedkoopst mogelijk vlieg vanaf Schiphol, we blijven Nederlanders he? ;-)
    Wie kan me helpen?
      zondag 25 juli 2010 @ 14:08:28 #246
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_84466531
    Iemand een goede tip voor een retour naar Columbus, Ohio (mag vanuit Amsterdam of bijv. Duitsland)? In de maand mei 2011, verblijf zo'n 10 dagen. Liefst geen/1x overstappen.
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_84466827
    quote:
    Op zondag 25 juli 2010 13:52 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    Thanks! Nou heb ik alle vergelijkingssites gehad, behalve deze :-)
    pi_84468289
    quote:
    Op zondag 25 juli 2010 13:29 schreef Reismeis het volgende:

Nou vliegt Transavia, Iberia en Vueling (nog nooit van gehoord) ?
    Vueling is de één na grootste maatschappij van Spanje, low-cost maatschappij van Iberia group.
      zondag 25 juli 2010 @ 20:11:48 #249
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_84479037
    Ik zoek een vliegticket zoek machine. De omschrijving is een zwarte achtergrond, de resultaten worden in verticale balken gegeven als prijzen over een periode van dagen. Het was geen Nederlandse site. Weet iemand het misschien?
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
      zondag 25 juli 2010 @ 23:24:27 #250
    1238 SlamD
    That's all Folks!
      zondag 25 juli 2010 @ 23:46:25 #251
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_84488638
    quote:
    Op zondag 25 juli 2010 23:24 schreef SlamD het volgende:
    http://www.momondo.com/ ?
    Jaaaaaaaaa Held heel erg bedankt ik kon er niet meer op komen en zo'n naam gok je niet zo opeens
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
      zondag 25 juli 2010 @ 23:47:22 #252
    271665 08gnoT.
    Mwoooaahhh!!
    pi_84488678
    quote:
    Op zaterdag 24 juli 2010 11:34 schreef 08gnoT. het volgende:
    Eindhoven, Rotterdam, Brussel, evt Schiphol al is dat wat verder
    De dag maakt niet veel uit, als het maar 's middags ( na 2 uur) heen is en dezelfde dag terug.
    Noorwegen, Groot-Brittanie of evt Zweden.
    Vliegtuig
    5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.Overstappen lijkt me niet erg logisch op zo'n kort stuk, dus dat zal geen probleem zijn. Dus zo goedkoop mogelijk, als het maar 's middags heen is en dezelfde dag terug.
    6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.Met mijn eisen geen, wel vluchten van Ryanair voor 7 euro die op ongeschikte tijden gaan,
    Andere bestemming mag eventueel ook, het gaat me voornamelijk om de vliegervaring ;) Zolang het maar niet te lang vliegen is, aangezien ik dezelfde dag weer terug wil/moet..
      maandag 26 juli 2010 @ 00:01:23 #253
    104963 ETA
    European Travel Author
    pi_84489141
    quote:
    Op zondag 25 juli 2010 23:47 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Andere bestemming mag eventueel ook, het gaat me voornamelijk om de vliegervaring ;) Zolang het maar niet te lang vliegen is, aangezien ik dezelfde dag weer terug wil/moet..
    s'middags heen en dan dezelfde dag nog terug wordt krap. Wil je ook nog de stad in? Dan moet je toch in de ochtend vertrekken.

Je kan bijvoorbeeld op 9 september een retour eindhoven-london stansted doen voor 35 euro (inc belasting, ex incheck/bagage/betaalkosten). 9:25 vertrek hier, 9:25 lokale tijd aankomst in stansted, 17:00 terugreis.

voor 17 euro kan je op die dag ook even naar Milaan (Bergamo), met genoeg tijd ter plekke, wel 8:50 vertrek.

In hoeverre is die vetrektijd in de middag van belang, en hoe lang wil je ter plekke doorbrengen?
    Mijn reisfotos!
    pi_84498971
    Ik ga vanavond boeken!

Heen: 04/09/2010
    Terug: 11/09/2010

Hoe? Vliegtuig

Vertrek vanaf: Amsterdam Schiphol of Düsseldorf International Airport
    Naar: Moskou Domodedovo Airport

Zelf gevonden? Goedkoopste wat ik vind is een directe vlucht vanaf Düsseldorf met AirBerlin voor circa ¤320,-. Ga ik nog goedkoper vinden?
    pi_84499904
    Lufthansa vanaf Schiphol, 228 euro. Nadeel is dat je pas om 19:05 vertrekt en dus pas midden in de nacht aankomt op Domodedovo. Terugvlucht is wel goed te doen.
    pi_84513875
    Vanuit Nederland naar Dresden van donderdag 16 september tot zondag 20 september. Het liefst eigenlijk met DB als dat goed te betalen is t.o.v, vliegen

[ Bericht 7% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 26-07-2010 18:46:29 ]
      maandag 26 juli 2010 @ 18:33:57 #257
    213380 Corkscrew
    Turkenkrekker
    pi_84514011
    quote:
    Op zondag 25 juli 2010 23:46 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaa Held heel erg bedankt ik kon er niet meer op komen en zo'n naam gok je niet zo opeens
    Is het alleen de lay-out die je aantrekt of is die site nog op een andere manier beter dan andere goedkopevliegticketzoekmachines ( :P)?
    Wie dit leest is alfabeet.
    pi_84541300
    Weet iemand waar je tegenwoordig goedkope tickets haalt richting Ecuador of Colombia? Willen in januari of februari volgend jaar gaan, datum flexibel, vanaf Amsterdam, Dusseldorf of Brussel, voor ongeveer 3-4 weken.

Een paar jaar geleden kon je spotgoedkoop via Avianca (nu duur?), AirComet (nu failliet) of Iberia (nu ook niet goedkoop), maar ik kan zo 1-2-3 weinig vinden.

Alvast bedankt :)
    pi_84546178
    Bestemming Barcelona of mooi badplaatsje in Italie
    Wanneer 22 aug tot 29 of 30 aug.
    Vanaf Rotterdam, Schiphol, Brussel of Eindhoven.
    Prijs Zo goedkoop mogelijk

Is trouwens voor 2 personen..

[ Bericht 6% gewijzigd door Zonnestraaltje86 op 27-07-2010 14:54:58 ]
    pi_84549838
    Ik wil in Januari naar Kaapstad (enkeltje, ga daar namelijk studeren). Vertrekt tussen 8 en 18 januari. Luchthaven maximaal op 200 km van Nijmegen.
    Het goedkoopste wat ik nu heb kunnen vinden:

Koln - Kaapstad: 543.95 euro incl belastingen en toeslagen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')