Ryanair, Eindhoven-porto, 25-27 juni, 61,98 pp retour.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:11 schreef Aap_2 het volgende:
1. waarvandaan
Nederland
2. wanneer
Weekend in juni of juli
3. waarnaartoe
Porto of Lissabon
4. hoe
Vliegtuig
5. op welke manier
Goedkoop
Zou toch goedkoper moeten kunnen dan 225 euro p.p.?
Dan ben je vrijdag om 18:10 in Porto, en moet je zondag om 6:40 weer weg, effectieve tijd in Porto 1 dagquote:Op donderdag 22 april 2010 19:02 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ryanair, Eindhoven-porto, 25-27 juni, 61,98 pp retour.
jammer, had Lion Air al gevonden alleen vliegen die op een rottijd met aankomst om 22:00 in Manado. Volgens de site van Lion Air is de vlucht overigens ook nog met een stopquote:Op donderdag 22 april 2010 18:56 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Lion Air is de enige die direct Denpasar - Manado vliegt, dus lijkt mij niet dat je snel een lagere prijs zult vinden
Kan het denk ik ook van woensdag tot zondag doen, is nog 5 euro goedkoper ook.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:06 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Dan ben je vrijdag om 18:10 in Porto, en moet je zondag om 6:40 weer weg, effectieve tijd in Porto 1 dag
Nee, naar Suriname is weinig concurrentie, dus je zit vast aan hetgeen je zelf waarschijnlijk ook al hebt gevonden.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:32 schreef El_Bassie het volgende:
Niemand een idee voor die reis van mij? Ik was er al bang voor.
Iets van 1440 euro met Air New Zealand, gewoon even spelen met data op hun website (de Europese versie van de website). Vertrek bijvoorbeeld op 31 augustus en return op 3 februari.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:33 schreef has_11 het volgende:
1. waarvandaan
Nederland(Maar mag ook duitsland of belgie, als het maar goedkoop is_
2. wanneer
eind augustus/begin september heen, begin februari terug
3. waarnaartoe
Nadi (FIJI), of een ander vliegveld daar als de totaalprijs incl transfer naar nadi goedkoper is
4. hoe
Vliegtuig
5. op welke manier
Cheap. Aantal overstappen maakt me niks uit.
De laagste prijs die ik zelf heb gevonden is 2000 eur.
Check Aeroflot. Vertrek 22 juni en return 15 juli is 540 euro bijvoorbeeld. Maar hou rekening met lange tussenstops in Moskou... Maar goed, je moet wat voor die prijs.quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:20 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
Ook ik zoek nog steeds iets goedkoops naar Hong Kong.. we zitten toch beetje met de overstap die we in Dubai moeten hebben..
1. waarvandaan
Nederland/Belgie/Duitsland
2. wanneer
Vanaf 22 juni tot 13/14 juli
3. waarnaartoe
Hong Kong
4. hoe
Vliegtuig
5. op welke manier
Budget is max 600 (of 650 maar zeker niet meer)
Waar staat dat hij niet met Aeroflot wil?quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:58 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
Haha nou... daarom is het maar een VRAAG..
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:16 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
Dusseldorf is ook nog een optie trouwens..
Mooie prijs met aeroflot.. maarre mn schoonvader (frequent flyer), die heeft echt doodsangsten uitgestaan toen hij met hun vloog.. is wel al een tijd geleden..
Ah, zodoende. Ja, dan wordt het lastig. Voor een gebrek aan flexibiliteit moet je betalen helaas.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:46 schreef DeGroteBosatlas het volgende:
De tip om met Aeroflot te gaan is al een maand geleden gegeven, dat wilde hij toen in ieder geval niet.
[..]
Een vriend van mij is naar Stockholm, Helsinki en de poolcirkel gelift. De tolbruggen over met particulieren geloof ik, de bootverbinding met vrachtwagens mee. Meen me zelfs te herinneren dat de boottocht voor hem betaald werd.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:08 schreef Fip het volgende:
4. hoe
Dondert niet. Waar ik vooral naar benieuwd ben: kan ik liften? Lijkt me lastig omdat je over water moet... maar is het te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |