abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 6 april 2010 @ 18:46:29 #1
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_80013921
Draagdoeken 76


Ringslings, Tricotdoeken met rek, geweven doeken zonder rek, Mei Tai's om zelf te maken, en hoe gebruik je al die doeken.

Handige links:
Wikipedia over de sling
Draagmethodes bij het Mamatoto project
Draagdoekinstructie filmpjes op YouTube
Ringsling zelf maken
Mei Tai zelf maken
Uitgebreide info over doeken en dragen
Uitgebreide uitleg over verschillende draagmethodes
Draagdoekenpagina op de FOK! wiki







Handleidingen knoopmethodes in pdf
Knoopmethodes tricot doek (pdf)
Duidelijke fotohandleiding met draagmanieren (pdf)
Vergelijking rekkende doek en niet rekkende doek

Als je wilt weten waar de afkortingen voor staan, klik op het plusje hieronder.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie hebben er allemaal welke draagdoek?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER

Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_80014092
Vandaag met de wollen vogels gedragen. Ik vind dat echt een heerlijke doek.
Ik wil dat ze een nieuwe kleurstelling zijde vogels maken.
pi_80014241
En hoe bevalt de gekko's of al ritueel verbrand?
  dinsdag 6 april 2010 @ 19:10:21 #4
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80014824
In de wij jonge ouders een artikel over draagdoeken.
Ik weet niet of hij ook online staat, zo niet dan scan ik hem vandaag of morgen in.
  dinsdag 6 april 2010 @ 19:17:56 #5
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_80015095
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 19:10 schreef amaranta het volgende:
In de wij jonge ouders een artikel over draagdoeken.
Ik weet niet of hij ook online staat, zo niet dan scan ik hem vandaag of morgen in.
ik heb het net ook gezien; maar het plaatje is toch niet echt een goed voorbeeld van dragen? kindje met gezicht naar voren en rugje tegen de buik van de moeder??
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_80015100
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 18:18 schreef lily het volgende:

[..]

ik ook niet

werkelijk niet...

ik heb nog steeds geen keuze gemaakt
dat probleem heb ik ook. Nou heb ik nog wel ff, maar toch.
Vind t ook lastig keuzes te maken, omdat ik dus echt geen flauw idee heb wat nou goed en prettig is
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 17:29 schreef Cantare het volgende:

Ik weet trouwens niet of ik een jongen of meisje krijg, maar vind dat ik een jongen ook best in een roze of paarse doek kan dragen. Je doet toch ook gewoon zelf nog "meisjes"kleren aan als je je zoon op je arm hebt?


En vind een roze doek toch een beetje als een roze wandelwagen oid
(en anders dan mijn eigen kleding)
  dinsdag 6 april 2010 @ 19:19:46 #7
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80015170
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 19:17 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ik heb het net ook gezien; maar het plaatje is toch niet echt een goed voorbeeld van dragen? kindje met gezicht naar voren en rugje tegen de buik van de moeder??
Nee niet echt nee.
Volgens mij staan er wel meer dingen in die niet kloppen.
pi_80015698
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 19:17 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ik heb het net ook gezien; maar het plaatje is toch niet echt een goed voorbeeld van dragen? kindje met gezicht naar voren en rugje tegen de buik van de moeder??
Gezien en het is echt een afschuwelijke foto Slechte knoop, veel te laag, slechte houding, bungelt op kruis....
Je kan een kind nog beter in de sjaal van je zus knopen
pi_80015756
Ow en volgens hun zijnd e enige twee doeken de tricot (tot 18 KG ) en de slendang, voor op de heup, vanaf 6 maanden?
  dinsdag 6 april 2010 @ 19:36:45 #10
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_80015812
Roze is al jarenlang hartstikke hip voor jongens en mannen
Noah is 5 en al zeker 3 jaar is zijn lievelingskleur roze. Dan ben je er gauw genoeg overheen Hij heeft ook roze kleding wat gewoon jongenskleding is.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 6 april 2010 @ 19:37:49 #11
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80015852
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 19:35 schreef freecell het volgende:
Ow en volgens hun zijnd e enige twee doeken de tricot (tot 18 KG ) en de slendang, voor op de heup, vanaf 6 maanden?
Ja en dan kun je maar beter een stalen rugdrager gaan gebruiken.

Ik scan hem zo in zodat idereen mee kan genieten van dit literair hoogstaaltje.
pi_80015948
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 19:36 schreef texelonia het volgende:
Noah is 5 en al zeker 3 jaar is zijn lievelingskleur roze.
hoe gaat het met Noah
pi_80015951
Ik vind een roze doek ook wel anders dan een roze wagen hoor. Ik vind een doek meer als kleding. En dan kan je best roze aandoen, ook al zit er een jongetje in
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_80016066
haha tja das een verschil in mening
  dinsdag 6 april 2010 @ 19:55:05 #15
108648 cattie
lieve moeder
pi_80016498
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 19:37 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ja en dan kun je maar beter een stalen rugdrager gaan gebruiken.

Ik scan hem zo in zodat idereen mee kan genieten van dit literair hoogstaaltje.
Ik erger me nu al aan dat artikel. Misschien een draagconsulent die een reactie kan geven? (Macka??)

SacreCoeur, wat vindt je van de zilveren gecko's of de zilveren wellen?

Ik heb aardig wat draagdoeken, ook best wat bijzondere. Allemaal hebben ze iets, waardoor ik ze fijn vind. Maar de draagdoek die ik uiteindelijk het beste totaalplaatje vind hebben (sterk, mooie kleuren, zacht, zit altijd goed) is mijn oude didy Eva die ik voor 9 euro op ebay heb gekocht.

Moraal van dit verhaal: laat je niet gek maken door alle limited editions en speciale stofjes en dergelijke.
pi_80016584
Met Cattie eens

Ik heb hier nu een hele oude girasol die mijn buurvrouw voor 20,- gekocht heeft en een knaloranje Rio 'hare krishna' Medley

En die dragen geweldig!

En mijn Juliet vind ik veel mooier (hoewel... die girasol is ook erg ) maar Juliet gaat nu wel de deur uit en Hare K. mag blijven

edit: TARA mompelt dat Boeddhistische monniken oranje zijn en HK zalm. Sorry HK-ers
  dinsdag 6 april 2010 @ 19:58:50 #17
108648 cattie
lieve moeder
pi_80016637
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 19:18 schreef Sonnetje85 het volgende:


dat probleem heb ik ook. Nou heb ik nog wel ff, maar toch.
Vind t ook lastig keuzes te maken, omdat ik dus echt geen flauw idee heb wat nou goed en prettig is

Wat altijd goed en prettig is zijn naar mijn mening Storchenwiege draagdoeken en Didymos draagdoeken uit de standaard collectie. Hoppediz is ook prima, maar vind ik persoonlijk te dik.

En qua prijzen: kijk ook eens naar tweedehands. De prijzen van standaard Didymos doeken halveren bijvoorbeeld bij tweedehands doeken, terwijl ze heel vaak nog zo goed als nieuw zijn (ze zijn redelijk onverwoestbaar bij normaal gebruik).
pi_80016670
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 19:55 schreef cattie het volgende:

Moraal van dit verhaal: laat je niet gek maken door alle limited editions en speciale stofjes en dergelijke.
hear hear!

Ik ben een beetje gestopt met het verzamelen van spannende doeken omdat ik toch meestal de SSC pak, maar de aller-aller-állerfijnste en mooiste doek is voor mij een storch ulli. Die past zo goed bij ons dat ik mijn luxe hennep gradation verkocht heb om weer een ulli terug te kunnen kopen.
  dinsdag 6 april 2010 @ 20:02:21 #19
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80016763


en

  dinsdag 6 april 2010 @ 20:03:38 #20
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80016808
Ik weet niet goed hoe ik het groter in moet scannen
  dinsdag 6 april 2010 @ 20:08:44 #21
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_80017003
OMG! Hoe hebben ze die baby ooit aan het lachen gekregen?? Kan toch nooit lekker 'zitten'...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 6 april 2010 @ 20:08:45 #22
108648 cattie
lieve moeder
pi_80017004
Wat een gruwelijke foto's.
En dit moet dan dragen stimuleren?
  dinsdag 6 april 2010 @ 20:09:17 #23
108648 cattie
lieve moeder
pi_80017026
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:08 schreef texelonia het volgende:
OMG! Hoe hebben ze die baby ooit aan het lachen gekregen?? Kan toch nooit lekker 'zitten'...
Die lacht niet, maar die huilt. Zulke foto's heb ik van Fee ook.
  dinsdag 6 april 2010 @ 20:11:03 #24
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_80017095
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 19:40 schreef lily het volgende:

[..]

hoe gaat het met Noah
Het gaat goed met Noah! Hij wordt groot, hij heeft het naar zijn zin op school, is dol op zijn zusje, heeft met Pasen leren fietsen zonder zijwieltjes
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_80017485
Heej een draagpapa in Koralli! Daarmee heb ik vandaag ook nog gedragen
Ik ben trouwens nog steeds blij dat ik voor een 2e hands kinderwagen via marktplaats ben gegaan. Het ding heeft al één keer dienst gedaan als slaapplek tijdens het kerstdiner.
pi_80017570
Dat artikel Niet alleen arme baby zo hangend op z'n kruis, maar ook arm model. Die móet toch wel last van d'r schouders en rug krijgen zo?
pi_80017809
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 19:18 schreef Sonnetje85 het volgende:
dat probleem heb ik ook. Nou heb ik nog wel ff, maar toch.
Ik heb dat minder omdat ik bijna geen enkele doek echt mooi vind. Te saai, te hysterisch, te antroposofisch, met raar figuurtje, te flets... En ik wil wel een mooie, want het kost nogal wat, vind ik. Ben alleen bang dat ik nogal een dure smaak heb, want de doeken die ik tot nu toe wil-ik-hebben-mooi vind, zijn:

Didymos Lelien Rosequartz
Didymos Lelien Petrol
Didymos Indio Smaragd
Didymos Indio Ruby
Nati Butterflies pink/purple



Qua iets lagere prijs vind ik Girasol Mister X en Mojito ook wel mooi. En Hoppediz Tunis of Kairo. Die wil ik eigenlijk ook hebben, misschien als ringsling.
pi_80017911
Vandaag in de AH een kennis van me tegengekomen met een ventje van 6 weken in een Baby-Bjorn...
Ik dacht net: daar bungelt er weer één En toen zag ik wie het was.

Dus ik: hey hoi *blabla* ja, ik heb L. nu ook in de doek op mijn rug *wijs naar de doek* (Leander zat in het winkelwagentje)
Dus zij: ow, is dat niet zwaar dan? Ik vind dit nu al zwaar!
Ik: ja, dat zal ook wel, die dingen dragen veel zwaarder

En ze was heel geïnteresseerd
pi_80018303
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:11 schreef texelonia het volgende:

[..]

Het gaat goed met Noah! Hij wordt groot, hij heeft het naar zijn zin op school, is dol op zijn zusje, heeft met Pasen leren fietsen zonder zijwieltjes
Dat klinkt goed
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:29 schreef Cantare het volgende:

Didymos Lelien Rosequartz
Didymos Lelien Petrol
Die vind ik ook mooi ja
pi_80018352
Oh Tex, manlief vond de kleur geen bezwaar, zelfs niet bij een jongetje, dus... ik mag 'm kopen! Zal je even PM'en.
  dinsdag 6 april 2010 @ 20:41:55 #31
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_80018380
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:31 schreef freecell het volgende:
Vandaag in de AH een kennis van me tegengekomen met een ventje van 6 weken in een Baby-Bjorn...
Ik dacht net: daar bungelt er weer één En toen zag ik wie het was.

Dus ik: hey hoi *blabla* ja, ik heb L. nu ook in de doek op mijn rug *wijs naar de doek* (Leander zat in het winkelwagentje)
Dus zij: ow, is dat niet zwaar dan? Ik vind dit nu al zwaar!
Ik: ja, dat zal ook wel, die dingen dragen veel zwaarder

En ze was heel geïnteresseerd
Die hoofdjes hangen altijd zo losjes.
  † In Memoriam † dinsdag 6 april 2010 @ 20:46:47 #32
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_80018611
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 19:55 schreef cattie het volgende:

[..]

Ik erger me nu al aan dat artikel. Misschien een draagconsulent die een reactie kan geven? (Macka??)

Dat is oa door TearSong al uitstekend gedaan, dus ik hoef niet
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  Moderator dinsdag 6 april 2010 @ 21:21:25 #33
5428 crew  miss_sly
pi_80020148
Wat een vreselijke foto's idd, maar ook een slecht artikel.

Heeft Tearsong gereageerd bij het blad? Gaan ze dat ook publiceren?


Hoe lang duurt het ongeveer voor je bestelling van Didymos binnen is? betaald met creditcard. En krijg je daar bericht van?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_80020397
Ik heb 's avond om 9u besteld en 2 dagen later wassie er, met paypal. Bevestiging kan ik me niet herinneren

wat heb je besteld?
Lotte!
Noah!
  Moderator dinsdag 6 april 2010 @ 21:36:45 #35
5428 crew  miss_sly
pi_80020967
ringsling, maar geen idee of hij nog gemaakt moet worden of op voorraad is en hoe snel dat dan kan. Ik mis een beetje verzendinfo eigenlijk. NIet dat ik ongeduldig ben ofzo, hoor
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_80022146
Ik heb mijn ringsling 19 maart besteld, en die is dus vandaag pas verzonden. Ik dacht dat ie gewoon op voorraad zou zijn, omdat ie gewoon in het lijstje op de site stond, en ik verder ook geen mail kreeg dat het langer zou duren. Maar ja. Nu is ie er eindelijk dan bijna!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_80022225
Cattie, bedankt voor de tips, was idd ook al beetje aan t kijken voor tweedehands. Helemaal omdat ik dus nog geen ervaring met dragen heb en ik het zonde vind heel veel geld aan uit te geven aan iets wat ik misschien helemaal niets vind. Dat kan later altijd nog

Cantare, ik vind veel doeken op het eerste oog wel mooi. Maar dan vind ik de kleur dus weer niet kunnen
Mja heb gelukkig nog drie maanden tot de uitgerekende datum
  Moderator dinsdag 6 april 2010 @ 22:07:50 #38
5428 crew  miss_sly
pi_80022520
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:00 schreef tessie het volgende:
Ik heb mijn ringsling 19 maart besteld, en die is dus vandaag pas verzonden. Ik dacht dat ie gewoon op voorraad zou zijn, omdat ie gewoon in het lijstje op de site stond, en ik verder ook geen mail kreeg dat het langer zou duren. Maar ja. Nu is ie er eindelijk dan bijna!
En hoe weet je dan dat die vandaag verzonden is?
Maar fijn dat ie er bijna is
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 6 april 2010 @ 22:13:16 #39
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_80022818
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 12:47 schreef freecell het volgende:
[ Ik heb trouwens een Lana Star (donker blauw met lichte stipjes) maatje 2 te koop die heeft rechte einden en meet langs beide rails 2.5 meter. ]

Meer info gaarne
Nou eh, deze: (let alsjeblieft niet op mijn charmante verschijning. )
*knip*plak*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  dinsdag 6 april 2010 @ 22:18:16 #40
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_80023076
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:13 schreef Noli. het volgende:

[..]

Nou eh, deze: (let alsjeblieft niet op mijn charmante verschijning. )
*knip*plak*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik wist dat ik je al op D&V had gezien.
Ik wilde 'm bijna maar ik vind het jammer dat de rondjes ook 'groenig' kunnen zijn.
Is de doek zelf trouwens zwart?
pi_80023651
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En hoe weet je dan dat die vandaag verzonden is?
Maar fijn dat ie er bijna is
Nou ik had een tijdje terug gemailt waar ie bleef, en toen zei ze dat ie op 1 april verzonden was, maar had helemaal geen mail gekregen, en ook geen doek, dus vandaag weer gemailt en toen zei ze dat ie vandaag verzonden was. Ja, ik ben ook ongeduldig. I know.Maar het duurt ook zo lang!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 6 april 2010 @ 22:53:09 #42
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_80024697
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:18 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ja ik wist dat ik je al op D&V had gezien.
Ik wilde 'm bijna maar ik vind het jammer dat de rondjes ook 'groenig' kunnen zijn.
Is de doek zelf trouwens zwart?
Nee, het is echt wel een heel erg blauwe doek. En die stipjes, het blijven gekke dingen.. Ze hebben een beetje een onbestemde kleur. En met dat groenig bedoel ik dat de stipjes een licht groene 'zweem' hebben. Het is gewoon heel moeilijk uit te leggen, ze lijken echt steeds een andere kleur te hebben. 'Gewoon' witte stipjes zijn het iig niet.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  dinsdag 6 april 2010 @ 23:15:50 #43
108648 cattie
lieve moeder
pi_80025738
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:29 schreef Cantare het volgende:

[..]

Ik heb dat minder omdat ik bijna geen enkele doek echt mooi vind. Te saai, te hysterisch, te antroposofisch, met raar figuurtje, te flets... En ik wil wel een mooie, want het kost nogal wat, vind ik. Ben alleen bang dat ik nogal een dure smaak heb, want de doeken die ik tot nu toe wil-ik-hebben-mooi vind, zijn:

Didymos Lelien Rosequartz
Didymos Lelien Petrol
Didymos Indio Smaragd
Didymos Indio Ruby
Nati Butterflies pink/purple



Qua iets lagere prijs vind ik Girasol Mister X en Mojito ook wel mooi. En Hoppediz Tunis of Kairo. Die wil ik eigenlijk ook hebben, misschien als ringsling.
Indio Smaragd en Ruby zijn uit de gewone collectie, dus die zou je tweedehands moeten kunnen verkrijgen voor een redelijke prijs. Lilien Petrol is wel een duur geintje. Lelien Rosequartz is in maat 6 nog verkrijgbaar.
pi_80029274
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 23:15 schreef cattie het volgende:
Indio Smaragd en Ruby zijn uit de gewone collectie, dus die zou je tweedehands moeten kunnen verkrijgen voor een redelijke prijs. Lilien Petrol is wel een duur geintje. Lelien Rosequartz is in maat 6 nog verkrijgbaar.
Lelies Rosenquartz valt af nu ik de vlinders krijg, genoeg roze. Petrol is helaas inderdaad erg duur, dus heb ik uit mijn hoofd verbannen. Ik hoef verder trouwens niet gelijk nog meer doeken. Eerst maar eens beginnen, dan kan ik altijd nog kijken of ik misschien toch een andere doek wil. Ik blijf de komende tijd alleen nog rondkijken voor een mooie ringsling. Als ik toevallig een betaalbare Indio Smaragd/Ruby/andere onweerstaanbare kleur ringsling vind, ben ik helemaal gelukkig.

[ Bericht 1% gewijzigd door Cantare op 07-04-2010 01:33:06 ]
pi_80036088
Mijn DidySling is er!! Zit echt te wachten tot Graeme wakker wordt zodat we hem kunnen proberen!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_80036176
fijn Tessie
  woensdag 7 april 2010 @ 11:24:50 #47
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_80036707
oeee Tessie wat leuk! k ben erg benieuwd! krijgen vast vandaag nog wel foto's van de RS in actie??

Ik verwacht ook fluffymail vandaag.. spannend!!! ben alleen aan het werk; dus moet nog geduldig zijn..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_80037511
Nee geen foto vandaag, we hebben pyjamadag want we zijn allebei niet zo lekker.
Waarom heet dat eigenlijk fluffymail??
En welke verwacht jij BJ?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_80039714
Oeh Tessie

Noli: ik vind het een schappelijke prijs (al probeer ik natuurlijk altijd af te dingen naar incl. verzenden ) maar ik wacht even mijn ebay biedingen af én heb vanmorgen een Afrikaanse shortie gekrégen Een hele leuke dunne, foto's volgen als hummel wakker is

Dus ik zet hem even in de wacht, ok? Voel je vrij om hem aan een ander te verkopen intussen, ik wacht even af en kom er op terug
pi_80039810
Het is fluffymail omdat de doeken lekker fluffy zijn
pi_80047311
Waar blijven die foto's Free?

En mijn ringsling is nog helemaal niet fluffy En ik vind het ook een stom woord eigenlijk.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 7 april 2010 @ 16:43:16 #52
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_80048189
quote:
Op woensdag 7 april 2010 11:46 schreef tessie het volgende:
Nee geen foto vandaag, we hebben pyjamadag want we zijn allebei niet zo lekker.
Waarom heet dat eigenlijk fluffymail??
En welke verwacht jij BJ?
ik verwachtte de petit princesse, maar bij thuiskomst bleek de girasol riemu van TF gearriveerd mooie zachte doek!
(en die pp zal morgen wel komen dan )
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 7 april 2010 @ 17:27:11 #53
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_80050094
oeh, BJ ook al aan de stashbouw!

ik vind geweven trouwens veellekkerder dragen, maar kwil geen afscheid nemen van binana, want dan draag ik haar nooit meer in die doek. laatste baby en zo, en emo en zo.... geweven kan altijd nog en zo...
zijn er meer dames die dat hebben/hadden?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_80051404
Ja ik heb heel erg spijt dat ik mijn eerste doek weg gedaan heb Davinia. Ik had hem eigenlijk toch gewoon willen bewaren.
En een binana wil ik denk ik ook wel voor de nieuwe baby, ze zijn zo zacht en knuffelig!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_80051675
Ik ben nu bezig met de ideale babystash
Maar ik heb eigenlijk al van alles wat
pi_80052081
Ben je wel blij met je ringsling Tessie?

Dat artikel, ik stond gister echt met open mond in dat blad te kijken.
Maar het gekke is dat ik vlak daarvoor een man bij ons in de straat zag die zijn baby exact zo droeg, met die rare dunne banden en alles.

Ik heb Bamboe wel verkocht aan Crazy Prinses, maar dat was niet de daadwerkelijke doek waar ik Ko in droeg, dat was de reisvariant en die was alweer onderweg. Maar daar zal ik ook altijd liefdevolle herinneringen aan hebben.

Grappig al die lijsten met wat jullie niet mooi vinden.
Voor mij telt eigenlijk vooral hoe de doek draagt, heb ik gemerkt.
Ik ging eerst voor het uiterlijk van de doek en dat doe ik nog steeds maar bv Pfau, die veel mensen lelijk vinden, draagt gewoon geweldig.
Ik heb hem wel ontkleurd en nu vind ik hem ook heel erg mooi, gelukkig maar!

En ik ben nog niet stash happy.
En ik hoop dat Kersenbloesem, eigenlijk gewoon zo is als op het plaatje, alleen dan niet zo pixelig.
Oh en ik draag veel zwart, maar daarom twijfel ik dus juist over bv de zwarte shorty van Tex, omdat ik bang ben dat het dan vanuit de verte gewoon lijkt alsof je een enorme pens hebt of een bochel. Dus liever een iets contrasterende kleur.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 7 april 2010 @ 18:52:18 #57
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_80053301
@tex;
heb jij je prinsesje al binnen??? ik ben zoooo benieuwd!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 7 april 2010 @ 19:09:22 #58
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80053966
Oeke, hoe ontkleur je een doek? Want ik zie weleens wat lelijke kleurdoeken voorbij komen her en der. En als ze makkelijk te ontkleuren zijn, dan is een bod wellicht zo gedaan.

Zo staat er op denv bijvoorbeeld een doek die ik graag wil, de kairo das leichte, maar die mevrouw heeft (geprobeerd denk ik) hem roze geverfd. Voor mij is dus zo verpest, want ik wil hem niet in het roze. Maar als hij makkelijk te ontkleuren is... alleen vraag ik me af of de bruine kleur dan ook gelijk weg is...
pi_80054880
Dylon heeft ontkleurder Amaranta. Je kan het in de wasmachine gebruiken, maar ik kreeg een erg mooi resultaat met heet water in een teil: heb net als Owlet en Oeke een Pfau gestript / ontkleurd. Het werkt overigens niet op alle doeken. Blauw laat zich bijvoorbeeld vrijwel niet ontkleuren.

Ik ben ook heel benieuwd naar de prinsessen! Heb erg getwijfeld of ik zou bestellen, maar uiteindelijk besloten de actiefoto's af te wachten.

En ondertussen is mijn verse draagbaby alweer een maand!



En dragen doe ik intussen ruim 2 jaar bijna dagelijks.

Hardloper.
IG @webkim
pi_80054881
Amaranta, ik heb het volgens de methode van Owlet gedaan. Waarvoor nogmaals dank!

Bij de Pfau werd het paarse dus beige. Volgens mij ligt dat aan de katoen, is die ongebleekt.
Maar bij die Hopp, ik heb hem even bekeken, weet ik niet hoe zich dat zal openbaren.
Het is een gok.
Ik zou zeggen dat alleen het roze weggaat als ik zo kijk, want dat bruin ziet er natuurlijk uit. Ongebleekt katoen zeg maar.
Maar voor hetzelfde geld heb ik het helemaal mis en heb je een totaal gebleekte doek.
Die kun je dan wel weer mooi verven.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 7 april 2010 @ 19:33:43 #61
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80055001
Wat lief Webkim
Was Fabian maar weer zo klein
  woensdag 7 april 2010 @ 19:52:45 #62
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_80055860
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:43 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ik verwachtte de petit princesse, maar bij thuiskomst bleek de girasol riemu van TF gearriveerd mooie zachte doek!
(en die pp zal morgen wel komen dan )
Mooi dat hij er is
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_80056448
Morgen komt mijn doek misschien al! Ik ben zo blij, want elke keer als ik 'm zie dan denk ik 'ja, ik wil echt díe hebben!' En dan kan ik vast gaan oefenen! Vandaag heb ik weer wat filmpjes gekeken. Volgens mij moet het wel lukken. Met een pop in elk geval.
pi_80056956
Oeke, ik ben héél blij met mijn ringsling. Hij is echt super mooi! Moet er nog wel een beetje mee oefenen/handig in worden. En ik moet even kijken hoe ik nu het beste de doek door de ringen kan halen, want ik had nu de doek als een waaiertje gevouwen, zoals in het boekje stond, maar dan werd het met het aanspannen al heel snel heel propperig zeg maar... Dus dat is vast niet zoals het hoort.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 7 april 2010 @ 20:24:26 #65
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80057407
Ik had écht altijd ruzie met de ringen van de ringsling, en met het waaiertje wat jij zegt en het proppen ook.
Werd er gruwelijk gestoord van.
Heb hem ook weg gedaan, kon er geen vriendjes mee worden.
  woensdag 7 april 2010 @ 20:24:42 #66
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_80057415
Webkim... ik vind jouw foto's altijd een feestje om te zien... (ook van de anderen trouwens )

Ik heb trouwens een slendang, kun je daar met losse ringen ook een ringsling van maken? De slendang is ongeveer 2,40 m. (gokje)

En nog een vraagje... zoals voorspeld haalt mijn linnen didymosdoek behoorlijk ... wat doen jullie met de haaltjes? Afknippen lijkt me geen succes, maar laten zitten is ook niet mooi.. kun je het wegsteken met een naald of zo?
  woensdag 7 april 2010 @ 20:47:37 #67
108648 cattie
lieve moeder
pi_80058506
Tan, met losse ringen kun je er een ringsling van naaien, of hem als no-sew ringsling gebruiken.

Haaltjes moet je niet afknippen!! Je kunt ze wel terug steken met een naald, of zachtjes terug masseren door wat aan de stof te duwen en trekken.
  woensdag 7 april 2010 @ 20:48:23 #68
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_80058547
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
@tex;
heb jij je prinsesje al binnen??? ik ben zoooo benieuwd!
Nee nog niet binnen.... Ik wacht met smart, ben ook heel benieuwd!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 7 april 2010 @ 22:22:02 #69
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_80064134
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:47 schreef cattie het volgende:
Tan, met losse ringen kun je er een ringsling van naaien, of hem als no-sew ringsling gebruiken.

Haaltjes moet je niet afknippen!! Je kunt ze wel terug steken met een naald, of zachtjes terug masseren door wat aan de stof te duwen en trekken.
Bedankt!!
pi_80065492
Wij kregen vandaag een....

Afrikaanse shortie


(en er moeten dus echt zw. kilo's af )


Ik heb Leander er ook al mee op mijn rug gehad Zelfde knoop, maar dan andersom! (geen pics )

En Leander vindt hem ook leuk! (bee'! doek! op?)

  † In Memoriam † woensdag 7 april 2010 @ 23:23:02 #71
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_80067076
Oh free, wat een heerlijke foto's
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  donderdag 8 april 2010 @ 08:05:31 #72
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_80071603
Draagt dat fijn zo'n shortie? En wat een leuke foto's!! Leander
pi_80071881
Wat leuk, freecell

en Leander met de doek...schattig
pi_80072241
quote:
Op donderdag 8 april 2010 08:05 schreef Tan het volgende:
Draagt dat fijn zo'n shortie? En wat een leuke foto's!! Leander
Hij draagt wel fijn, maar wel over één schouder en net als bij een ringsling houd ik dat (zeker met Leander) niet heel lang uit.
Maar hij knoopt zo snel dat hij wel heel handig is voor korte stukjes En voor in je tas, omdat hij zo klein is
  Moderator donderdag 8 april 2010 @ 09:40:00 #75
5428 crew  miss_sly
pi_80073341
freecell jij met je kleine hummel en je grote hummel met zijn eigen hummeltje
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_80073511
quote:
Op donderdag 8 april 2010 09:40 schreef miss_sly het volgende:
freecell jij met je kleine hummel en je grote hummel met zijn eigen hummeltje
[

Nu ook verkrijgbaar in de 3-in-1 variant
pi_80073514
Freecell Dat kleine mupke zo tegen je aan. En dan die grote met zijn eigen mupke op zijn rug!

En Webkim, ook al van die mooie foto's.

Wat is dragen toch fijn!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator donderdag 8 april 2010 @ 09:51:45 #78
5428 crew  miss_sly
pi_80073575
Ik wil zoo graag vandaag even lekker wandelen met Senna in de doek. WE wilden eigenlijk naar Artis, maar dan moet het weer wel even opknappen. Twee dagen prachtig weer, en dan ben ik weer lekker thuis, en dan regent het
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_80073669
Hopelijk knapt het nog op. Anders met een plu?

Wauw, die foto is echt prachtig mooi Free!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_80073814
quote:
Op donderdag 8 april 2010 09:48 schreef freecell het volgende:

[..]

[

Nu ook verkrijgbaar in de 3-in-1 variant [ afbeelding ]
pi_80073833
Wat jammer miss-sly... ik baalde ook al, maar ik heb wel meer kansen om aan de hobbel te gaan omdat ik niet werk...
quote:
Op donderdag 8 april 2010 09:55 schreef oeke het volgende:
Hopelijk knapt het nog op. Anders met een plu?

Wauw, die foto is echt prachtig mooi Free!
Ja, ik vind hem zelf ook erg tof, krijg neiging hem overal te spammen

Ik vond de zelfverzonnen knoop ook leuk Was wel even zweten, maar hij zat er wel in één keer redelijk op
  donderdag 8 april 2010 @ 10:42:39 #82
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_80074822
Erg leuk die foto! Droeg het ook nog een beetje fijn, of heb je ze na de foto er direct weer uitgehaald?
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_80074969
quote:
Op donderdag 8 april 2010 10:42 schreef Grijs het volgende:
Erg leuk die foto! Droeg het ook nog een beetje fijn, of heb je ze na de foto er direct weer uitgehaald?
Droeg prima
Wel meteen weer uitgehaald, want ik hoefde nergens heen en het zat wat onhandig op een stoel

maar ik zou er wel een uurtje mee kunnen lopen
pi_80074988
Free, wat supertof!
Hardloper.
IG @webkim
pi_80077762
Ik heb dan eindelijk een doek gekocht. Een Ellevill Jade Mild mt 6

ben benieuwd
pi_80077837
even plaatje opgezocht, mooi Lily!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_80078005
Ja, ik hoop het

Ik heb hem tweedehands gekocht (van dat ene forum)..
pi_80085410
Ik heb net een Hoppediz Madrid ringsling besteld Lijkt me erg handig als we zijn wezen fietsen en even het winkelcentrum ingaan oid. Ik ben benieuwd!
  Moderator donderdag 8 april 2010 @ 20:15:10 #89
5428 crew  miss_sly
pi_80096822
free :d wat goed!

lily, mooie doek

FTA, mooie ringsling precies ook een van de redenen waarom ik er ook een wil.

Vandaag was een goede draagdag, toch Omdat het droog was, besloten we na Senna's slaapje en mandarijntje gewoon toch te gaan. The minute dat we buiten stonden, brak de zon door Heerlijk gewandeld door Artis, ze begint echt rond te kijken enzo. Op een bankje in het zonnetje een boterhammetje gegeten. Leuke foto's gemaakt, maar wegens een niet werkende harde schijf nog even niet mogelijk om te plaatsen. Maar het was weer heerlijk, met mijn lelietjes zomerdoek
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_80097071
Klinkt heerlijk, miss

Hier heeft het dus de hele dag geregend of gemiezerd. Heel vies weer en donker en koud. echt! Ik heb de hele dag gewerkt dus niks gemist maar wat een verschil zeg...

FTA: leuke kleur...dat geel. Houd ik wel van
  donderdag 8 april 2010 @ 20:24:47 #91
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_80097268
wat een praxchtige foto's! en mensen met nwe aankopen, altijd leuk.

welke merken hebben allemaal linnen doeken??
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 20:25:50 #92
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_80097328
Ik heb het vast al een keer gemeld, maar bij lopen in de regen met je kind in doek of drager is een Senz paraplu erg handig.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  donderdag 8 april 2010 @ 20:28:30 #93
108648 cattie
lieve moeder
pi_80097464
quote:
Op donderdag 8 april 2010 20:24 schreef DaviniaHR het volgende:
wat een praxchtige foto's! en mensen met nwe aankopen, altijd leuk.

welke merken hebben allemaal linnen doeken??
Didymos, Natibaby en Linuschka als ik het goed heb.
  Moderator donderdag 8 april 2010 @ 20:43:18 #94
5428 crew  miss_sly
pi_80098226
Dit is ook echt Senna, met dat rare samengeknepen mondje. Nog niet eerder op foto:


En ons dromertje


Ow ja, en het allerbeste vergeet ik gewoon: ik heb helemaal geen bekkenpijn gehad de oefeningen van de mensendiecktherapie helpen echt. Altijd eenmaal, soms tweemaal, per dag een minuut of 3 en dit is het resultaat. Kom maar op met het mooie weer en lange wandelingen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_80098359
Miss, het lijkt mij inderdaad ideaal voor na het fietsen. Zo heb je tenminste niet het gesleep met een buggy op de fiets enzo.
Heerlijk he de dierentuin! Ik ben met Finn sinds ik een abbo heb op blijdorp (1 maandje) al 4x geweest, hij vind het geweldig en daar geniet ik weer van!

Lily eigenlijk vond ik de kleur niet zo heel erg bij mij passen, maar voor de zomer vind ik hem toch wel leuk en hij was maar 27 euro!

edit: ik zie nu de foto's van Senna
pi_80098535
Ik heb nog gedacht aan een hoppediz havana, ook in geelbruine tinten. Ik vind het toch wel leuk voor de zomer inderdaad.

leuke foto's dromerige blik
  donderdag 8 april 2010 @ 20:51:20 #97
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80098668
Ik kan wel (goedkoper dan in de winkel) aan die senzparaplus komen.
  donderdag 8 april 2010 @ 20:51:40 #98
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80098687
Oh wat mooi Miss, wat lief die dromerige tweede .

En wat knopen jullie mooi hoog. Ik draag R nu ook in de geweven doek, maar moet er echt weer aan wennen.
pi_80098766
quote:
Op donderdag 8 april 2010 20:43 schreef miss_sly het volgende:

En ons dromertje

Mooi

Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn ellipsen Aida De nieuwe bewoner van mijn oude huisje heeft beloofd om hem op te sturen maar ik kan moeilijk gaan drammen
* octopussy ongeduldig is
pi_80100756
quote:
Op donderdag 8 april 2010 09:48 schreef freecell het volgende:

[..]

[

Nu ook verkrijgbaar in de 3-in-1 variant [ afbeelding ]
Wow!
Kijk, daar is die dan wel weer ideaal lang voor
pi_80111450
quote:
Op donderdag 8 april 2010 21:30 schreef mrien het volgende:

[..]

Wow!
Kijk, daar is die dan wel weer ideaal lang voor
jup
Alleen in praktijk ga ik dit toch niet gebruiken Warm! en je kan geen tas oid meer meenemen.

Wat zit Senna daar ook mooi zeg!

[ Bericht 7% gewijzigd door freecell op 09-04-2010 07:16:10 ]
  vrijdag 9 april 2010 @ 09:07:35 #102
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_80112840
quote:
Op donderdag 8 april 2010 20:28 schreef cattie het volgende:

[..]

Didymos, Natibaby en Linuschka als ik het goed heb.
thx.

senna
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_80113673
quote:
Op donderdag 8 april 2010 09:48 schreef freecell het volgende:

[..]

[

Nu ook verkrijgbaar in de 3-in-1 variant [ afbeelding ]
Wow Free Stoerrrr! Lijkt me best wel lastig omdoen! Ik vind het een prachtige doek en hij staat jullie mooi, jammer dat hij te lang is.

Miss_Sly wat zit ze toch heerlijk in de doek Die kleur staat zo mooi bij haar blonde haartjes. Op de laatste foto heeft ze wat weg van een blonde Amelie
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  vrijdag 9 april 2010 @ 10:06:02 #104
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80114313


[ Bericht 100% gewijzigd door amaranta op 09-04-2010 11:46:22 ]
  vrijdag 9 april 2010 @ 10:10:14 #105
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_80114413
Senna Mooie foto's miss_sly!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_80115247
Miss, wat een prachtige foto's dat mondje ook echt he

Wij gingen gisteren naar buiten, zonder jas en met hoedje. Had alleen het idee dat ze de armpjesvrijheid niet zo waardeerde. Ze wilde de hele tijd mn hand vast houden of had de banen van de doek vastgeklemd. Voortaan toch maar weer inpakken die armpjes

Lotte!
Noah!
pi_80117351
Argh, ik was gisteren de héle dag thuis maar moest echt even boodschappen doen... en toen heb ik net m'n pakketje gemist. Vandaag herkansing. Moet. Hem. Hebben.!
pi_80117546
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:39 schreef Linda2205 het volgende:
Miss, wat een prachtige foto's dat mondje ook echt he

Wij gingen gisteren naar buiten, zonder jas en met hoedje. Had alleen het idee dat ze de armpjesvrijheid niet zo waardeerde. Ze wilde de hele tijd mn hand vast houden of had de banen van de doek vastgeklemd. Voortaan toch maar weer inpakken die armpjes

[ afbeelding ]
Die doek ziet er echt comfortabel en zacht uit! En miss_sly, heb jij daar nou de roze lelies? Mooi hoor, zo lente-achtig ook.
  Moderator vrijdag 9 april 2010 @ 11:54:27 #109
5428 crew  miss_sly
pi_80118042
Klopt Cantare, dat is de roze lelietjes. Eerste nieuw aangeschafte eigen doek, en ik vind hem echt heerlijk. Echt een lente/zomerdoek ook, heb hem eigenlijk de hele herfst en winter niet gebruikt.

Gisteravond ook gewassen en gestreken en nu is hij helemaal klaar voor het mooie weer

Mooie doek, linda ik probeerde Senna gisteren ook met de armpjes eruit, maar toen werd ze heel onrustig en gooide zich zomaar achterover dus toch maar met de handjes ind e doek geknoopt en toen bleef ze lekker rustig zitten
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 9 april 2010 @ 12:16:34 #110
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_80118860
quote:
Op woensdag 7 april 2010 12:54 schreef freecell het volgende:
Oeh Tessie

Noli: ik vind het een schappelijke prijs (al probeer ik natuurlijk altijd af te dingen naar incl. verzenden ) maar ik wacht even mijn ebay biedingen af én heb vanmorgen een Afrikaanse shortie gekrégen Een hele leuke dunne, foto's volgen als hummel wakker is

Dus ik zet hem even in de wacht, ok? Voel je vrij om hem aan een ander te verkopen intussen, ik wacht even af en kom er op terug
Ja hoor, isse goedie.
En over de prijs is wel te onderhandelen want die verzendkosten, die heb je toch niet?
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_80118978
Ow echt miss? nu baal ik een beetje, want jouw doek vind ik nog net een slagje mooier, maar dacht dat die vrij warm zou zijn

achterover hangen doet Lotte ook, doodeng

En Cantare, hij is inderdaad heel erg zacht en draagt heerlijk
Lotte!
Noah!
pi_80119903
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 12:16 schreef Noli. het volgende:

[..]

Ja hoor, isse goedie.
En over de prijs is wel te onderhandelen want die verzendkosten, die heb je toch niet?
oja, goed punt
  vrijdag 9 april 2010 @ 13:09:19 #113
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_80120591
Komt er iemand van hier nog naar de Draagkring in Den Haag maandag 12 april?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 9 april 2010 @ 13:28:07 #114
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_80121328
kijk eens wat er net bij de post zat???
*blij*
ff snel omgeknoopt; moet zo naar de kapper namelijk...(uhhh vandaar ook het haar )
(en Evie heeft een ontstoken oogje, dus beide niet zo mooi op de foto haha)

ik vind de kleuren zooooooooo mooi!
de doek is nog wel stug, maar die moet ik maar eens flink gaan indragen....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_80121659
Hij is heel erg mooi, BJ

Ik kreeg net de Ellevill Jade binnen. Leah ligt in bed dus ik kan m nog niet proberen..
pi_80121784
Hij is mooi zeg!!
pi_80121961
Bj, mooi! Nu wil ik ook een meisje

Ik moet eigenlijk zo nog even naar de binnenstad, met de bus. Even wat kleine dingen halen. Ik twijfel om misschien toch te gaan dubbeldragen voor één keertje
Dan maar een attractie Ook wel een keer grappig
pi_80122007
Staat jullie goed BJ
ik vind dit iets langere haar je trouwens leuk staan
  vrijdag 9 april 2010 @ 13:49:38 #119
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_80122087
poeh wat een roze geweld

Ik vroeg me af of er ook Mei Tai's met een lap leer te verkrijgen zijn. Weet iemand dat?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_80122273
Oh mooi BJ
Lotte!
Noah!
  Moderator vrijdag 9 april 2010 @ 13:56:41 #121
5428 crew  miss_sly
pi_80122353
Mooi BJ

Rocka, mijne is maar zachtroze, dat is maar een beetje geweld, toch?

Zou met leer nog lekker dragen? niet te snel warm en plakkerig worden?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_80122472
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 13:56 schreef miss_sly het volgende:
Mooi BJ

Rocka, mijne is maar zachtroze, dat is maar een beetje geweld, toch?

Zou met leer nog lekker dragen? niet te snel warm en plakkerig worden?
Misschien tegen het leer een lap stof naaien, zodat L. tegen bijv. katoen zit?

En de mijne is paars, heulemaal niet roze
Lotte!
Noah!
  vrijdag 9 april 2010 @ 14:11:50 #123
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_80122931
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 13:56 schreef miss_sly het volgende:
Mooi BJ

Rocka, mijne is maar zachtroze, dat is maar een beetje geweld, toch?

Zou met leer nog lekker dragen? niet te snel warm en plakkerig worden?
Ik denk juist dat het niet al te warm wordt aan de binnenkant (natuurlijk wel als het zwart leer is maar dat zoek ik niet ) Mij lijkt een camelkleurige mei tai van heel soepel en dun leer ideaal om mee te dragen. Tegen wind en regen maar ook in de zon goed te doen.
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 9 april 2010 @ 14:13:05 #124
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_80122987
En die paarse en lichtroze doeken zijn ook prachtig
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 9 april 2010 @ 14:16:58 #125
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_80123115
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 13:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
kijk eens wat er net bij de post zat???
*blij*
ff snel omgeknoopt; moet zo naar de kapper namelijk...(uhhh vandaar ook het haar )
(en Evie heeft een ontstoken oogje, dus beide niet zo mooi op de foto haha)
[ afbeelding ]
ik vind de kleuren zooooooooo mooi!
de doek is nog wel stug, maar die moet ik maar eens flink gaan indragen....
*jaloers* Mijne is er nog niet (En tnt is al geweest vandaag...)

Maar staat jullie mooi!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 9 april 2010 @ 15:26:59 #126
18860 sindell
Seriously
pi_80125532
Volgens mij doe ik iets verkeerd ofzo.
Net even een stuk buiten gelopen met Laura in de doek, wat zij overigens heerlijk vindt , maar ik vind het toch wel wat zwaar worden aan mijn schouders. Nu kan het zijn dat ik het voel vanwege de spierpijn die er nog in zit van het paardrijden woensdag, maar moet ik de banden dan anders doen? Het voelt verder wel strak genoeg namelijk....
pi_80125724
Senna en Lotte en Evi, wat zitten jullie heerlijk, alledrie in mooie doeken.

Rocka, dat klinkt erg mooi, een mei tai van leer.
Ik neem aan dat je dan alleen het lijfje bedoelt, of ook de banden? Volgens mij moet dat makkelijk kunnen. Lekker sterk en natuurlijk materiaal.
En ik denk ook niet dat het te warm zou worden.

Alleen op de aanhechtingsplekken zou het zwak kunnen zijn, omdat je met een naald een rits gaatjes door het leer boort waardoor het zou kunnen scheuren. Dus je zou het dan met een leerstikker moeten doen. En misschien nog een extra binnenlaag toevoegen.
* Beetje hardop denkt.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_80125780
Moeilijk om er iets over te zeggen zonder foto Sindell. Zou je er een foto van kunnen maken?
Misschien hangt ze te laag, of draag je vooral op je spieren en niet op je schouderbot, of zit de doek gedraaid?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 9 april 2010 @ 15:33:39 #129
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_80125786
Oeke, daar zat ik ook al aan te denken dat er wel een extra randje omheen moet ivm aanhechten. Ik denk dat ik mijn moek eens lief aan ga kijken. Ze heeft een profi naaimachine dus die ramt wel door zo'n stukkie heen
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_80125788
YIHAAAAAAAAAAA, mijn allereerste en heel mooie doek is er!!!!

Tnx Texelonia!
  vrijdag 9 april 2010 @ 15:35:11 #131
18860 sindell
Seriously
pi_80125853
Ik ga ff proberen een foto te schieten
pi_80125920
Goed idee Rocka, en dan op de grootste steeklengte zetten, dan zitten die gaatjes niet zo dicht bij elkaar zeg maar. Ik ben benieuwd!

Fijn Cantare!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 9 april 2010 @ 15:49:00 #133
18860 sindell
Seriously
pi_80126436
Kwaliteit is slecht, maar waar het om gaat is wel te zien





  vrijdag 9 april 2010 @ 15:50:17 #134
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_80126493
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 15:33 schreef Cantare het volgende:
YIHAAAAAAAAAAA, mijn allereerste en heel mooie doek is er!!!!

Tnx Texelonia!
Fijn dat ie er is en bevalt!

En jij ook bedankt, want ik heb inmiddels paars/turqoise vlindertjes onderweg
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 9 april 2010 @ 15:52:33 #135
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_80126574
sindell misschien kun je de doek over je schouders meer uitspreiden? Helemaal tot over je bovenarm, en als je klaar bent met knopen dan kun je het doek wat over je bovenarm gaat dubbelslaan over je schouder, als je snapt wat ik bedoel.

Als het meer gespreid zit wordt het gewicht beter verdeeld, zit de doek minder 'gepropt' waardoor je minder snel last van drukpunten krijgt.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † vrijdag 9 april 2010 @ 16:15:02 #136
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_80127522
Over een mei-tai van leer: men neme een springbok, kop eraf, huid looien met de huid van de poten er aanvast, versieren langs de halsrand met schelpen en kraaltjes, de achterpoten dienen als heupband, de voorpoten als schouderband. Dat is de oervorm van een mei-tai zoals die door volken in de Kalahari woestijn werd gebruikt
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_80127533
Allereerste poging met gewillig slachtoffer knuffelmuis:

  vrijdag 9 april 2010 @ 16:15:48 #138
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_80127553
*geit gaat stelen van de taartjesfee*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_80127560
@ Sindell Ja ik denk dat de doek nu echt teveel richting je nek zit zeg maar.. het moet echt over je schouders.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  vrijdag 9 april 2010 @ 17:20:56 #140
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_80130171
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 16:15 schreef RockabeIIa het volgende:
*geit gaat stelen van de taartjesfee*
NOES!
I`m not weird. I`m limited edition.
  vrijdag 9 april 2010 @ 17:31:41 #141
18860 sindell
Seriously
pi_80130598
Ah k thanks voor de reacties, klinkt inderdaad wel logisch, meer over de schouders
pi_80130699
Rocka gaat slachten

Hier is de nieuwe Beco gearriveerd, helemaal happy met de print. Vriendlief en beertje Mette showen hem even voor jullie.
De oude Beco gaat morgen naar ClaudiaX verhuizen.


En mn collegaatje gaat waarschijnlijk een Boba kopen, heb haar met de Beco overtuigd dat ook het dragen van een groter kindje nog heel goed kan. Overwinning!! Ze was een Baby bjorn draagster maar dat werd natuurlijk al snel te zwaar en geloofde ook echt niet dat dit zou werken. Haar reactie was: 'Ik voelde hem helemaal niet, hij was hardstikke licht (vol verbazing in haar stem, ze had ruggedragen. Zoontje is bijna 1 en 11 kilo)
Macka bedankt voor je advies nog. Heb haar jou aangeraden voor de aanschaf van de Boba.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_80133105
Duodragen (met 2 doeken) in het centrum, kan dat
proef op de som antwoord:ja, prima zelfs! Voor herhaling vatbaar? mwa, ik ben nog nooit z'n attractie geweest... blauw gezicht en groen haar was beter te doen denk ik
pi_80141277
Men neme een papa die net zo goed kan skien als lopen, en een peuter die doodmoe is het van het skieen maar toch echt nog de berg af moet en een alpino...



overigens stond er op de hogere berg met zwarte en rode pistes een een beetje lastige sleeplift het volgende bord (op het eerste skigebied was het wel toegestaan).
  vrijdag 9 april 2010 @ 22:00:36 #145
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_80141605
Heel gevaarlijk dus, je kan nog zo goed skieen een ongeluk hoeft niet jouw fout te zijn.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_80142384
Wat is hij al groot zeg! Mooie foto. Welke drager is dat, een Yamo?
pi_80143239
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 22:15 schreef mrien het volgende:
Wat is hij al groot zeg! Mooie foto. Welke drager is dat, een Yamo?
Een Alpino, van Medley.
Hardloper.
IG @webkim
pi_80143396
piglet, wat een geniaal bord
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 22:00 schreef Ticootje het volgende:
Heel gevaarlijk dus, je kan nog zo goed skieen een ongeluk hoeft niet jouw fout te zijn.
Dat telt ook voor lopen Ik kan ook met dubbeldragen onder een bus lopen in het centrum natuurlijk... en op een piste rijden geen bussen
  vrijdag 9 april 2010 @ 22:45:22 #149
100412 mefke79
komt goed!
pi_80143697
Even een vraagje over die Beco, is die dunner dan een mei-tai die uit twee lagen rib bestaat? Want oeoeoe, ik vind zo'n Beco wel zo mooi, maar tegelijk zo zonde als ie gewoon even dik is als mijn mei-tai.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 9 april 2010 @ 22:47:07 #150
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_80143767
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 22:37 schreef freecell het volgende:
piglet, wat een geniaal bord

Dat telt ook voor lopen Ik kan ook met dubbeldragen onder een bus lopen in het centrum natuurlijk... en op een piste rijden geen bussen
Ik heb het bord speciaal op de foto gezet met dit topic in mijn hoofd!
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
  vrijdag 9 april 2010 @ 22:55:20 #151
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_80144085
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 22:00 schreef Ticootje het volgende:
Heel gevaarlijk dus, je kan nog zo goed skieen een ongeluk hoeft niet jouw fout te zijn.
Klopt, maar wat is er wel 100% veilig in het leven?! Ja pcies...
Overigens zou ik het ook nooit doen als ik mezelf niet zou vertrouwen!

PS: Dat bord hangt er al jaren, 10 jaar geleden hing het er al!

[ Bericht 15% gewijzigd door t_igger op 09-04-2010 23:00:57 ]
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
pi_80144895
Dat bord is idd gaaf!

Struikelen kan je ook zo op straat, van de week gevallen met Lotte op mn rug in de Manduca. Gelukkig alleen op mn knieen en schrok zij niet erg
  † In Memoriam † vrijdag 9 april 2010 @ 23:43:36 #153
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_80146319
t_igger, wat een gave foto's!
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  † In Memoriam † vrijdag 9 april 2010 @ 23:44:14 #154
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_80146348
En freecell, ik vind je heel erg stoer met je dubbeldraagactie!
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_80158650
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 17:34 schreef wickie het volgende:
De oude Beco gaat morgen naar ClaudiaX verhuizen.
Hij is er! Door wickie, vriendlief en Mette langsgebracht.



I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_80159034
Ohh wat mooi Claudia! Wat zit Ivan daar prinsheerlijk bij zijn papa En dat konijntjespakje staat hem leuk
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  zaterdag 10 april 2010 @ 14:27:52 #157
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_80159053
cantare, mooie eerste poging pas jij ook op dat je de doek wel op je schouders spreidt en niet in je nek?

pepijn
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zaterdag 10 april 2010 @ 16:04:00 #158
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_80161538
@tex; is je prinsesje vandaag gearriveerd??? hoop het voor je!

en aaaaah Ivan wat heb jij een mooooooooie drager zeg!
(en wat een tof hemapakje )
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_80162954
Mooi, Claudia! Echt een stevige Mei Tai.

Wij hebben de ellevill jade vandaag uitgeprobeerd
Het ging goed. We hebben een uur gewandeld en Leah zat prinsheerlijk.

  zaterdag 10 april 2010 @ 19:26:24 #160
108648 cattie
lieve moeder
pi_80166805
Mooie foto Lily! Jullie zijn een knap stel.
  zaterdag 10 april 2010 @ 20:03:48 #161
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_80167800
Bedankt voor de OP.
Ik heb van de week een draagdoek gekocht, een tricot slen. Waarom die? Nou geen idee eigenlijk, stretch katoen klonk wel goed en dat ie 'lang' is ook (genoeg ruimte om te oefenen ofzo)
Maar er zijn zóveel doeken, ik zie door de bomen het bos niet meer. Is toch ook een kwestie van uitproberen denk ik.

Die zelfgemaakte Mei-Tai 'Patchwork' van Llewella: wow!
Er zitten trouwens best veel dode linkjes in de OP/wie heeft welke draagdoek.

Maar ik ga dit topic even volgen om de ervaringen van anderen te lezen.
pi_80168673
De Beco verhuizing is gelukt
En wat staat ie mooi bij papa met Ivan erin

Claudia, je inbox is vol..
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  zaterdag 10 april 2010 @ 20:39:05 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80168969
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 20:38 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik heb nu witte stof, maar hij is er ook in Ecru, bij Ikea vandaan voor 3,99 de meter. Dat is goedkoper dan die gordijnen.

En ik heb dus stof voor een Mei Tai gehaald! Heb F. lief aangekeken en die zei 'ok!' en hij ging zelfs mee!
Zometeen even zigzaggen, dan wassen en drogen en dan morgenavond hopelijk beginnen met naaien!
***
  Moderator zaterdag 10 april 2010 @ 20:39:41 #164
5428 crew  miss_sly
pi_80168992
Mooi die Beco en Ivan zit er prima in zo te zien!

lily, wat een mooie foto van jullie saampjes met mooie doek
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 10 april 2010 @ 20:50:59 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80169354
Lily en Leah, beide heerlijk ongenaakbaar bijna, maar wel mooi in die doek!
En die Beco's zijn ook echt supermooi. En Ivan uiteraard!
***
  zaterdag 10 april 2010 @ 21:00:08 #166
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80169606
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 22:55 schreef t_igger het volgende:

[..]

Klopt, maar wat is er wel 100% veilig in het leven?! Ja pcies...
Overigens zou ik het ook nooit doen als ik mezelf niet zou vertrouwen!

PS: Dat bord hangt er al jaren, 10 jaar geleden hing het er al!
Tsja en als we iemand met een draagdoek zien fietsen, vallen we er wel met zijn allen over, want dat is zoooo onverantwoordelijk Sommige mensen kunnen net zo goed fietsen als lopen... Nou ja mijn mening dan he.
pi_80169705
Ik heb vandaag al mijn ringsling ontvangen en de kleur is echt super! Heerlijk zomers!
We hebben hem nog niet uitgeprobeerd, want we hadden vandaag visite(schoonouders) met honden dus ik heb de doek maar even nog gelaten voor wat het is!
Morgen uitproberen!
  zaterdag 10 april 2010 @ 21:07:33 #168
108648 cattie
lieve moeder
pi_80169820
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 21:00 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Tsja en als we iemand met een draagdoek zien fietsen, vallen we er wel met zijn allen over, want dat is zoooo onverantwoordelijk Sommige mensen kunnen net zo goed fietsen als lopen... Nou ja mijn mening dan he.
Maar als je met een slapend kind de berg af moet, kun je het beter zo doen dan los op de arm lijkt mij. Ik zou er geen gewoonte van maken.
  zaterdag 10 april 2010 @ 21:08:34 #169
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80169861
nou ja als ie zo moe is, kan je ook eerder beneden blijven
pi_80170058
nou fietsend midden in druk den haag.... of skieend op een verlaten makkelijke piste

en als jij mij de gebruiksaanwijzing kan geven zodat ik een uur van te voren weet wanneer mijn peuter instort dan hoor ik dat graag

nee natuurlijk niet als gewoonte... gewoon uit noodzaak omdat het een keertje zo uitkwam...
En dat zag er alsnog erg leuk uit !
  zaterdag 10 april 2010 @ 21:20:37 #171
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_80170138
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 20:03 schreef Marrije het volgende:

Er zitten trouwens best veel dode linkjes in de OP/wie heeft welke draagdoek.
Misschien kunnen de mensen die in de OP staan even hun eigen linkjes checken?
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 10 april 2010 @ 21:22:33 #172
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80170196
Ik heb het nergens over Den Haag gehad hoor. Je kan ook op een rustig landweggetje fietsen en op een drukke piste afdalen.

Nou ja blijkbaar was je voorbereid dat het zo kan want ik heb niet standaard zoiets op mijn rug hangen op de piste. Misschien zit diegene op de fiets ook wel net met een ingezakt kind. Vind het zo raar dat er dan ineens schande geroepen wordt dat was alles.

En de gebruiksaanwijzing mag je zelf zoeken, ben blij dat ik die van mijn eigen kinderen gevonden heb
pi_80170334
Oh, het is een beco die van Claudia geen mei tai (zoals ik noemde)
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 20:50 schreef Brighteyes het volgende:
Lily en Leah, beide heerlijk ongenaakbaar bijna
nu je het zegt...
volgende keer toch wat vriendelijker/toegankelijker kijken maar

Ik ben echt blij met de doek. Ik vind het prettiger dragen dan de mei tai.
pi_80170376
bij langer als 2 uur weg met een lopende / zelf voortbewegende peuter hebben wij eigenlijk altijd een doek of drager bij...
doek in het geval dat ik kan dragen... drager in het geval dat t_igger zal gaan rugdragen...
dus bij dagjes weg gaat er een draagdoek in de tas, en bij dagje op de berg een drager.

we hebben een schandalig grote foto tas... met een laptop vak, en in dat laptop vak past precies een 4.6m hopp opgevouwen (of de drager) + draagjas tussenstuk.

Ideaal altijd bij je....
  zaterdag 10 april 2010 @ 21:40:14 #175
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80170693
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 21:27 schreef lily het volgende:
Oh, het is een beco die van Claudia geen mei tai (zoals ik noemde)
[..]

nu je het zegt...
volgende keer toch wat vriendelijker/toegankelijker kijken maar

Ik ben echt blij met de doek. Ik vind het prettiger dragen dan de mei tai.
Maar het heeft ook wel wat hoor, echt een soort van 'wij horen bij elkaar, wie doet ons wat'.

Ik ben gewoon zo hebberig dat ik een MT er bij wil nu ik hem eens geprobeerd heb. Op de een of andere manier zie ik me een MT sneller even doen in een parkeergarage bijvoorbeeld dan een doek en het is een stuk minder warm, voor mij een enorm pluspunt.
***
  zaterdag 10 april 2010 @ 21:41:57 #176
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_80170740
Wat een prachtige foto en doek lily! En mooie dochter en jij ook
  zaterdag 10 april 2010 @ 21:44:15 #177
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80170799
Oh lily wat een mooie doek, die kleur! En jullie staan er zelf ook al zo mooi op
pi_80170915
Ik vind het eigenlijk ook wel onverantwoord om je kind bij je te dragen als je gaat skiën. Ik ga al jaren op wintersport en kan prima skiën maar ik ben al een paar keer hard onderuit geskied/gesnowboard door een ander die met een noodvaart aankwam en geen controle meer had. Dit soort ongelukken komen 9 van de 10 keer van achteren (duh). Ik moet er echt niet aan denken dat ik een kindje achterop had gehad.

Mijn idee: regel een oppas voor je kind als je perse wilt skiën. En natuurlijk zodra ze kunnen lopen ekker zelf op de latten zetten in een skiklasje
  zaterdag 10 april 2010 @ 21:49:48 #179
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80170924
Meiden die een MT zelf gemaakt hebben? Hebben jullie nu ook alles helemaal gezig-zagd? Ik neem aan van wel, maar omdat je eigenlijk alle naden dubbel om zoomd vraag ik me af of het echt moet. Liever lui dan moe.
***
pi_80170996
Ikke niet hoor, BE. Als het aan de binnenkant zit hoeft het niet perse. Ik heb trouwens wel een aantal naden dubbel gestikt. Had volgens mij ook niet perse gehoeven, maar voelde op dat moment goed.

Mooi die beco, Claudia.

En Lily, mooie dames zijn jullie! En een mooie doek!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zaterdag 10 april 2010 @ 21:54:07 #181
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80171007
Haha BE ben je zo enthousiast dat je niet kan wachten
pi_80171054
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 21:49 schreef Brighteyes het volgende:
Meiden die een MT zelf gemaakt hebben? Hebben jullie nu ook alles helemaal gezig-zagd? Ik neem aan van wel, maar omdat je eigenlijk alle naden dubbel om zoomd vraag ik me af of het echt moet. Liever lui dan moe.
welnee. Bende gek
ik heb helemaal niets gezigzagged. Heb mezelf nog nét overgehaald de stof eerst te wassen
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 10 april 2010 @ 22:00:52 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80171178
Ja, dat gevoel heb ik idd wel ook Oeke, even dubbel stikken, maar dat zigzaggen zag ik wat tegenop. Blij dat dat terecht was! Voelde me alleen echt zo superlui!

Wassen is nu ook voor het eerst dat ik dat een keer doe Huup. En heb dat wel gezigzagd uit angst voor een trommel met draadjes.
Straks nog even in de droger, dan kan ik dat gewoon ook doen mocht het ooit nodig zijn.

Stiemie, het liefst ging ik nu aan de slag idd, maar goed, nu dus in de wasmachine en morgen zit ik van 12.30 tot 18.00 bij de softbalvereniging dus pas morgenavond aan de slag!
Ik wel hem... NU!

Dit is de ene kant. En dit de andere kant.
***
  zaterdag 10 april 2010 @ 22:04:53 #184
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80171280
Ik herkende het al Heb nu stof in de droger zitten van Ikea voor kussentjes voor op de balkonbank
  zaterdag 10 april 2010 @ 22:05:26 #185
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80171293
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 22:04 schreef Stiemie het volgende:
Ik herkende het al Heb nu stof in de droger zitten van Ikea voor kussentjes voor op de balkonbank
***
pi_80171307
Leuke stof BE, die paardenbloemen/vuurwerk kant vind ik erg mooi.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_80172134
Echt leuke stof Ben benieuwd.
Knap dat jullie dat zelf kunnen maken trouwens.

en thx voor de complimenten allemaal!
  zaterdag 10 april 2010 @ 22:58:03 #188
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_80172716
Ik vind het een heel mooie foto, Lily
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 10 april 2010 @ 23:35:35 #189
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80173893
Be. Wat goed dat je de daad bij het woord voegt. Ik ben niet verder gekomen dan overtrekken van de mei tai en de afmetingen te noteren.

Lily. Wow! Mooie foto
  zondag 11 april 2010 @ 11:35:26 #190
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80180596
Lily, ik vind jullie ook prachtig .

Hier een wat minder prachtige foto


Ik probeerde via een foto te ontdekken of ik haar goed (hoog genoeg) geknoopt had, zat ik ze later terug te kijken, zag ik dees ertussen .
pi_80181277
!

Ik vind het ook een prachtige foto, Lily. Jullie staan er heel mooi op.

Gister zijn we met de Beco naar de Ikea geweest en Ivan ging toch wel ver achteroverhangen waardoor z'n papa hem de hele tijd vasthield. Dat liep dus nog niet helemaal lekker. Ik heb hem er gister zelf even in gehad en ik heb de smalle banden die ongeveer in het midden van het rugpand lopen wat strakker aangehaald. Dat leek al beter, maar toch vind ik dat hij op nekhoogte veel speling naar achter heeft. Ik denk dat dat komt doordat hij voor zijn leeftijd vrij groot is en dus met zijn hoofd een behoorlijk eind boven het rugpand uit komt maar die ruimte fysiek nog niet helemaal aankan. Wickie, is nu de beste oplossing om een hydrofiel in zijn nek te leggen? (Daar hadden we het gister even over.) De schouderbanden kunnen inmiddels niet strakker.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_80181313
Z'n papa had trouwens behoorlijk veel bekijks in de Ikea! (Dat had hij zelf geloof ik niet door.) Die laat ik dus echt niet meer alleen de deur uit.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  † In Memoriam † zondag 11 april 2010 @ 12:25:06 #193
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_80181745
quote:
Op zondag 11 april 2010 12:06 schreef Claudia_x het volgende:
!

Ik vind het ook een prachtige foto, Lily. Jullie staan er heel mooi op.

Gister zijn we met de Beco naar de Ikea geweest en Ivan ging toch wel ver achteroverhangen waardoor z'n papa hem de hele tijd vasthield. Dat liep dus nog niet helemaal lekker. Ik heb hem er gister zelf even in gehad en ik heb de smalle banden die ongeveer in het midden van het rugpand lopen wat strakker aangehaald. Dat leek al beter, maar toch vind ik dat hij op nekhoogte veel speling naar achter heeft. Ik denk dat dat komt doordat hij voor zijn leeftijd vrij groot is en dus met zijn hoofd een behoorlijk eind boven het rugpand uit komt maar die ruimte fysiek nog niet helemaal aankan. Wickie, is nu de beste oplossing om een hydrofiel in zijn nek te leggen? (Daar hadden we het gister even over.) De schouderbanden kunnen inmiddels niet strakker.
Wat mij opviel aan de foto van Ivan bij papa in de Beco is dat Ivan niet echt met z'n achterwerk in een zitje zat. Als je de banden te strak aantrekt krijg je wel je kind dicht tegen je aan maar zit het dus niet echt. En kan het zich makkelijk afzetten. Als je de zijkant van je hand tegen de bovenkant van de heupband aanhoudt zou je palm gevuld moeten worden door je baby's achterwerk
Probeer eens wat te variëren met de diepte van het zitje, misschien ligt daar wel de oplossing.
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_80182151
Bedankt, Macka! Daar ga ik zo meteen mee oefenen.

Ik zie inderdaad heel duidelijk het verschil met deze foto:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_80182689
Groof geniaal
pi_80187915
Hihi Groof

Lily wat een ontzettende mooie foto

Claudia, ja wat Macka zegt. Wat ik doe om haar dieper te krijgen is de schouderbanden onder je oksel zeg maar wat losser en dan de bovenkant van het voorpand pakken en omhoog trekken en hupsen / ietsie springen dan zakt ze er lekker in. Je kan ook later met je 2 handen tussen de kont en het voorpand goed in het midden manouvreren. Ik ga even opzoek naar een filmpje..

Deze vond ik erg duidelijk.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  zondag 11 april 2010 @ 16:42:18 #197
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80190590
dames, ben er nog steeds niet uit en vandaag loopt de actie van macka af
lollipop of carrageen HELP ME!!






De carrageen vind ik heel mooi, maar ik verval steeds in de blauwige doeken.
Heb de Kristen

en de bbslen


Hoewel ik de bbslen te koop heb staan.

Ik ga zometeen maar een knoop doorhakken, wat lastig.

en op deze site ook weer alleen maar blauw groenige doeken die ik mooi vind
http://www.catalog.moreslings.ru/thumbnails.php?album=6
  zondag 11 april 2010 @ 16:46:09 #198
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80190724
hoewel de mulitkleurtjes ook gewoon erg leuk zijn
http://www.catalog.moreslings.ru/thumbnails.php?album=14



waarom ben ik ooit aan deze 'rot' verslaving begonnen, nog even en ik ga uit pure frustratie weer roken:(
  zondag 11 april 2010 @ 16:50:23 #199
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_80190881
Ik heb bijna geen ervaring met Amazonas doeken. Heb alleen de Berry een keer op een meeting of draagkring geprobeerd en dat zat heel erg lekker!

Maar heb weleens gelezen dat de 'oude' doeken van Amazonas (o.a. Lollipop) niet zo goed zouden zijn als de nieuwe (carrageen en berry o.a. ). Maar wat precies ht verschil was weet ik niet meer, en er zijn ook veel mensen die zonder problemen de oude Amazonas hebben gebruikt, dus of het nu echt veel uitmaakt?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 11 april 2010 @ 16:51:46 #200
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80190932
Ja, ik hoorde ook dat de nieuwere doeken net wat dikker zijn en wat minder schuin aflopen.
En de berry is ook heel leuk inderdaad.
Maar die kleurtjes
En die carrageen
Wat nu?
Zal ik maar gewoon een muntje opgooien?
  zondag 11 april 2010 @ 16:52:24 #201
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80190962
En die rusissche overzichtspagina is helemaal om crimineel van te worden
  zondag 11 april 2010 @ 16:58:52 #202
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_80191223
Tja misschien kun je kijken naar wat voor kleding je draagt? Welke doeken passen daar beter bij? Denk je dat je die doeken ook echt zult gebruiken, of dat je misschien toch de doeken kiest die je al hebt omdat dat meer jouw kleur is? Is het erg om veel dezelfde kleuren te hebben? Blijkbaar past dat bij jou Ik heb zelf veel roze, daar hou ik nou eenmaal van
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 11 april 2010 @ 17:31:12 #203
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_80192541
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 13:09 schreef texelonia het volgende:
Komt er iemand van hier nog naar de Draagkring in Den Haag maandag 12 april?
Niemand??
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † zondag 11 april 2010 @ 17:39:20 #204
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_80192830
quote:
Op zondag 11 april 2010 17:31 schreef texelonia het volgende:

[..]

Niemand??
Ik uiteraard wel
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_80193779
Hoewel ik zelf ook een sucker voor blauw ben, zou ik in dit geval voor lollipop gaan amaranta. Ik denk dat carrageen al gauw 'koud blauw' is en dan is lollipop gewoon een heel stuk liever en warmer en helemaal leuk in het lente- / zomerzonnetje
  † In Memoriam † zondag 11 april 2010 @ 18:06:34 #206
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_80193819
* Macka66 met stomheid geslagen is



bron
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  zondag 11 april 2010 @ 18:09:11 #207
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_80193913
Ik kom even binnenvallen Hoe weet je welke maat je nodig hebt voor een draagdoek? Zijn ze makkelijk om te doen? (Ik ben nogal een kluns )
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
  zondag 11 april 2010 @ 18:27:35 #208
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80194538
Jaiks, ik vind het zelfs een beetje leger achtig aandoen.
pi_80195264
Ik vind het echt blegh!

Mama_papa, op de draagdoeksites staan matentabellen, bijvoorbeeld www.didymos.de Daar staan ook de knopen uitgelegd met foto's en anders kan je op you-tube heel veel instructiefilmpjes vinden! En misschien is er wel iemand van hier die bij je in de buurt woont en je kan helpen (en Tessa knuffelen natuurlijk )

Maten: http://www.didymos.de/html/groesse.htm
Knopen: http://www.didymos.de/html/trage-init.htm

En als je het wil proberen, mijn draagdoek is op dit moment op reis, als je wil mag je nog wel aansluiten?

[ Bericht 7% gewijzigd door Linda2205 op 11-04-2010 18:54:54 ]
Lotte!
Noah!
  zondag 11 april 2010 @ 18:58:14 #210
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_80195561
Linda: Bedankt, de sites ga ik meteen even bekijken! Ik weet niet of iemand in de buurt woont van Rotterdam? Dan zou ik wel willen meeten
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
  zondag 11 april 2010 @ 19:29:50 #211
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_80196764
Ik woon aan de rand van Den Haag, dat is best wel in de buurt van Rotterdam
Je mag me pmmen dan kunnen we wat afspreken
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_80196925
Mama_Papa, ik woon in Rotterdam west, je bent altijd van harte welkom, heb ook nog wel een doek liggen die je mag lenen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_80197007
Macka ik ben geschokt.
Dat lijkt een militair atribuut-achtig engs iets.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_80197439
quote:
Op zondag 11 april 2010 18:06 schreef Macka66 het volgende:
* Macka66 met stomheid geslagen is

[ afbeelding ]

bron
Want we zien écht te weinig neopreen draagdoeken
Wat héét lijkt me dat!
  zondag 11 april 2010 @ 20:02:35 #215
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_80198311
quote:
Op zondag 11 april 2010 18:06 schreef Macka66 het volgende:
* Macka66 met stomheid geslagen is

[ afbeelding ]

bron
Kun je daarin duiken ofzo?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 11 april 2010 @ 20:04:07 #216
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_80198390
Nee joh dat is voor te paintballen, dan kun je meteen je kind meenemen
I`m not weird. I`m limited edition.
  zondag 11 april 2010 @ 20:11:21 #217
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_80198722
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nee joh dat is voor te paintballen, dan kun je meteen je kind meenemen
Superhandig dus !
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 11 april 2010 @ 20:13:35 #218
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80198835
een echte allround doek dus.
Paintballen, duiken, legertraininng, je kan er ook vast mee skiën , fietsen, hardlopen, camouflage achtige spellen.
  zondag 11 april 2010 @ 20:15:01 #219
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_80198903
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:13 schreef amaranta het volgende:
een echte allround doek dus.
Paintballen, duiken, legertraininng, je kan er ook vast mee skiën , fietsen, hardlopen, camouflage achtige spellen.
Bungyjumpen en parachutespringen kan vast ook!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 11 april 2010 @ 20:16:46 #220
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80198979
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:15 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Bungyjumpen en parachutespringen kan vast ook!
Hoe kon ik die nou vergeten.
Ik heb altijd al willen bungee-jumpen. Nu kan ik gewoon bungee jumpen met een van mijn kinderen bij me!
Jes!!
pi_80200120
Vandaag met iemand gesproken die zelf ook in doeken droeg en er lyrisch over was.

En ook zo handig op de fiets! gewoon voorop! In kommahouding! En als ze net slapen als je je andere kind uit school wil halen, och, dan laat je de baby toch zeker in huis liggen als je even naar een dorp verderop moet?

Uhm Nee Nog geen 5 minuten.

Maar doeken zijn wel handig inderdaad.
pi_80200134
Jemig, Macka, wat in hemelsnaam is dat? Ik vind het er gewoon eng uitzien.

Vanochtend op het plein voor ons huis een vrouw met een kindje in een heupknoop die ik niet herkende. Verrekijker erbij gepakt.
Was het een soort babybjorn draagding voor op de heup. Zag er erg ongemakkelijk uit. Het leek alsof ze nog 3 kraamverbanden in haar broek had zitten.

En met mijn verrekijkerd spotte ik meteen daarna ook een papa met een baby in een babyzak. Zo een die niet echt veilig is. In babyblauw. Hij had een bijkleurende voetbal bij zich.
P. geloofde niet meteen dat er een baby in lag. Die zag je ook helemaal niet.

Het was weer een interessante zondagochtend.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_80200255
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:15 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Bungyjumpen en parachutespringen kan vast ook!
Dan zou ik het met een BabyBjorn doen, met gezichtje naar voren, dan hebben de kinderen al de goede houding om te parachutespringen
pi_80200261
Oh Oeks, mental image hier van jou spiedend met je verrekijker

Quinny heeft ook zulke rare heup-draag-constructies...snap ik ook niks van
Lotte!
Noah!
pi_80200297
Oeke, ik zie het helemaal voor me die verrekijker
pi_80200511
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:37 schreef freecell het volgende:
Vandaag met iemand gesproken die zelf ook in doeken droeg en er lyrisch over was.

En ook zo handig op de fiets! gewoon voorop! In kommahouding! En als ze net slapen als je je andere kind uit school wil halen, och, dan laat je de baby toch zeker in huis liggen als je even naar een dorp verderop moet?

Uhm Nee Nog geen 5 minuten.

Maar doeken zijn wel handig inderdaad.
Ik laat Lente ook wel eens liggen, hoor, als ik met de hond een rondje om ga. Op straat kan er meer gebeuren dan in d'r bedje. Daarnaast wonen we in een dorpje met 500 inwoners en houden de buren ons continu in de gaten.
  zondag 11 april 2010 @ 20:44:53 #227
100412 mefke79
komt goed!
pi_80200577
Oeke, gij nieuwsgierige! Wel grappig.

Oke, ik wil dus echt heel graag een keer een Beco proberen. Weet iemand een adres waar ik em zou kunnen proberen zonder em meteen te kopen? En dan ook nog in het zuiden van het land? (tja, veeleisend ben ik he...)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 11 april 2010 @ 20:47:17 #228
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80200706
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:39 schreef freecell het volgende:

[..]

Dan zou ik het met een BabyBjorn doen, met gezichtje naar voren, dan hebben de kinderen al de goede houding om te parachutespringen
Die houding lijkt me juist geschikter voor de bungee jump eerlijk gezegd.
  zondag 11 april 2010 @ 20:48:17 #229
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80200769
Hulde voor Oeke met haar verrekijker
pi_80200863
Volgens mij was het zo'n Quinny, Linda.


Hihi, die verrekijker is van mijn vriend, maar wel zo leuk. We wonen aan een groot plein in Amsterdam dus er is altijd wel wat te gluren.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_80200956
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:43 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Ik laat Lente ook wel eens liggen, hoor, als ik met de hond een rondje om ga. Op straat kan er meer gebeuren dan in d'r bedje. Daarnaast wonen we in een dorpje met 500 inwoners en houden de buren ons continu in de gaten.
Mja, ik woon midden in de stad.... En het is nooit voorspelbaar hoelang Florian gaat slapen. Die kan een seconde nadat ik de deur dichttrek gaan liggen huilen en dan houdt hij écht niet op voor ik er weer ben...
pi_80201085
Ik denk dat ik het in de stad ook niet zo snel zou doen. Wij wonen hier aan het einde van een doodlopende straat met een sociale controle waar je eng van wordt.
  zondag 11 april 2010 @ 21:12:36 #233
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_80202251
D_TF & Wickie: Jullie hebben PM
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
  zondag 11 april 2010 @ 21:39:52 #234
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80203990
Oeke
pi_80204071
Sserpente, hier ook sociale controle, maar dan wel met verrekijker.

Hoe lang duurt het nog voor die kersenbloesem te koop komt?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_80204123
Oeke.

Wat een merkwaardig ding, die draagzak van Quinny.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 11 april 2010 @ 21:48:48 #237
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_80204485
hahaha Oeke Ik zie het voor me.

Heeft iemand trouwens ervaring met de zwemsling van storm op zolder? Lijkt me een erg fijn ding aangezien ik veel in het zwembad ben. En zo kan ik toch nog pootjebaden met Elyas als Junah zwemles heeft (is een openluchtzwembad, dus een half uur in de zon zitten is ook niet ideaal met een baby.
  maandag 12 april 2010 @ 09:44:25 #238
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_80216003
Met de Mei Tai van Yppy kon ik helaas gen vriendjes worden. Ik vroeg me al af of ik iets ontzettend verkeerd deed ofzow, omdat iedereen zo enthousiast is en het zo lekker vindt zitten, en ik het echt totaal niet comfortabel vond...
Maar nu heb ik van het andere forum een Mei Tai met gevulde banden op bezoek. En dat bevalt mij veel beter! Zaterdag zijn we een dag naar Texel geweest, had voor de zekerheid ook een doek meegenomen, maar op het laatste stukje van de boot naar de auto na, heb ik alleen de Mei Tai gebruikt



Oh en toen we 's avonds thuiskwamen, lag er idd een Prinsesje in de brievenbus
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 12 april 2010 @ 11:38:52 #239
18860 sindell
Seriously
pi_80219604
Goed ik heb Laura weer in de doek nu en over mijn schouders geknoopt, dit voel ik inderdaad niet

Geloof alleen dat ze nu dorst heeft, moet ik haar er weer uithalen

Had nog even een vraagje aan de Petit Princesse gebruiksters, (deze vind ik namelijk wel ontzettend mooi en zou ik wel willen kopen) hoe bevalt hij en is het een geschikte zomerdoek?
pi_80222346
Mooie MT, texelonia!

Ik denk niet dat ik mijn MT veel zal gebruiken. De Ellevill bevalt zoveel beter..
  maandag 12 april 2010 @ 15:02:09 #241
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_80227307
quote:
Op maandag 12 april 2010 11:38 schreef sindell het volgende:
Had nog even een vraagje aan de Petit Princesse gebruiksters, (deze vind ik namelijk wel ontzettend mooi en zou ik wel willen kopen) hoe bevalt hij en is het een geschikte zomerdoek?
Ik vind het geen typische zomerdoek, daar is ie iets te dik voor. Ik heb zelf dunnere doeken die ik op een warme dag eerder zou gebruiken. Maar hij is ook weer niet zo dik dat je hem in de zomer niet kunt gebruiken. Verder is het een prima allround doek die tegen een stootje kan, waar je kleine maar ook zwaardere kindjes in kunt dragen, waar je dus nog wel een tijdje mee voort kunt.

Maar als je echt op zoek bent naar een luchtige koelere zomerdoek zou het niet mijn eerste keus zijn.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 12 april 2010 @ 15:48:20 #242
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_80229042
macka, waar haal je die dingen toch steeds weer vandaan
te erg weer die legerdrager...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_80236857
Over zomerdoeken: Ik heb vandaag een calin bleu gekocht Een geverfde! Donkerpaars, tegen zwart aan
pi_80242374
Mooie Tai Tex!

Ik kom weer even fotospammen, want T wil ook weer regelmatig in de doek.









Sindell, een Neobulle is beslist geen zomerdoek. Maar als het heel warm is (wat hier niet vaak gebeurt is dragen an sich al warm, ongeacht waarmee. Dus als je hem écht heel mooi vindt kan het wel; je kan jullie er op kleden natuurlijk.
Hardloper.
IG @webkim
pi_80245744
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:44 schreef texelonia het volgende:

Maar nu heb ik van het andere forum een Mei Tai met gevulde banden op bezoek. En dat bevalt mij veel beter!
Het is vast op te zoeken op het andere forum maar die is leuk! Waar komt die vandaan?
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  † In Memoriam † maandag 12 april 2010 @ 22:50:18 #246
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_80246428
quote:
Op maandag 12 april 2010 22:36 schreef TearSong het volgende:

[..]

Het is vast op te zoeken op het andere forum maar die is leuk! Waar komt die vandaan?
Hee, kijk nou eens: een draagconsulente
Yep, we zijn nu met drie hier
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  maandag 12 april 2010 @ 23:00:40 #247
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80246937
Gefeliciteerd tear song
  maandag 12 april 2010 @ 23:46:07 #248
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80248863
Af!







Nog geen actie-foto... de modellen liggen allebei te slapen.
***
  maandag 12 april 2010 @ 23:48:54 #249
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_80248951
Wauw, dat zwarte ziet er echt heel leuk uit! Lijkt wel vuurwerk
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 12 april 2010 @ 23:52:26 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80249067
't Is heel donkergrijs, van Ikea.

Het hele plaatje doet een beetje denken aan een paardebloem zoals Oeke gisteren idd ook zei.
***
  † In Memoriam † maandag 12 april 2010 @ 23:54:53 #251
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_80249160
Wauw BE, wat een gave stofkeus!
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_80249208
Erg mooi BE!
Lotte!
Noah!
pi_80251806
Wat tof, ik ben heel benieuwd naar actiefoto's!
pi_80253368
Tof BE Mooie stof inderdaad!

Waar halen jullie een bouwbeschrijving vandaan voor de Mei Tai's?

En het is vanaf 6 maanden toch ongeveer? Vanwaar de leeftijdsgrens?

Tearsong, gefeliciteerd!
pi_80253781
Gefeliciteerd Tearsong!

BE, wat is hij tof geworden! Ik dacht wel dat die 'bloemen' iets kleiner zouden zijn. Maar dit is heel leuk zo! Inderdaad net vuurwerk.
Ik ben ook benieuwd naar actiefoto's.

Freecell, ik heb verschillende tutorials genomen en daar een voor mij fijne combi van gemaakt
deze en de maten van deze en deze en deze in het engels.
Haha, wel veel!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 13 april 2010 @ 09:34:06 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80253961
Ik heb het linkje uit de OP gebruikt en toen verder gespiekt bij de MT van Yppy.
Ik hoefde nl. niet per se dat flapje/dingetje voor slapende kindjes en vond de ronde bovenkant van de mister mirko mooier.
***
  dinsdag 13 april 2010 @ 09:41:40 #257
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_80254147
quote:
Op maandag 12 april 2010 22:36 schreef TearSong het volgende:

[..]

Het is vast op te zoeken op het andere forum maar die is leuk! Waar komt die vandaan?
Allereerst gefeliciteerd!

De MeiTai komt hier vandaan: ByMama, op het andere forum ook wel bekend als de 'LivTai'

BE leuk geworden
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_80254172
Bedankt
  dinsdag 13 april 2010 @ 10:24:16 #259
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80255209
BE wat snel! En wat issie mooi stoer geworden zeg!
pi_80255295
wauw BE hij is echt super geworden!!
heel gaaf die combi van stoffen en hoe je het voorpand hebt geknipt. Mooi
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80256018
Wow toch fijn als je handig bent met de naaimasjien!

Als er een vrijwilliger is die nog een MeiTai wil maken hou ik me zwaar aanbevolen...
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 13 april 2010 @ 10:56:41 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80256236
Karin, dan moeten we iig maar eens regelen dat je de mijne van dichtbij te zien krijgt. Ik was zelf nl. niet helemaal tevreden over de afwerking. (Het doorstikken is niet mooi evenwijdig. ) Dan kan je zien of dat acceptabel is voor je en dan wil ik er best eens eentje voor je maken hoor. Alleen even niet de komende 2-3 weken want dan heb ik het heel druk.
Deze heeft me nu iets van 21 Euro gekost ofzo!
***
pi_80256411
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:56 schreef Brighteyes het volgende:
Karin, dan moeten we iig maar eens regelen dat je de mijne van dichtbij te zien krijgt. Ik was zelf nl. niet helemaal tevreden over de afwerking. (Het doorstikken is niet mooi evenwijdig. ) Dan kan je zien of dat acceptabel is voor je en dan wil ik er best eens eentje voor je maken hoor. Alleen even niet de komende 2-3 weken want dan heb ik het heel druk.
Deze heeft me nu iets van 21 Euro gekost ofzo!
dat zou geweldig leuk zijn!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_80259468
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 09:07 schreef freecell het volgende:
Tof BE Mooie stof inderdaad!

Waar halen jullie een bouwbeschrijving vandaan voor de Mei Tai's?

En het is vanaf 6 maanden toch ongeveer? Vanwaar de leeftijdsgrens?

Tearsong, gefeliciteerd!
De MT die ik heb (Mister Mirko) is simpelweg nog wat te hoog voor Emma (4,5 maand). Ze zit en slaapt er wel lekker in, hij is ook niet te breed doordat je de breedte kan aanpassen, maar ze kan maar nét over het randje kijken.

Vraagje. Ik heb gisteren een elastische Hopp gekregen, maar die is me veeeeeeeels te lang (5,4m). Kan deze ook worden ingekort of is daar enig bezwaar tegen (ik ben een naain00b) en kan ik 'm dan beter verkopen? En wat zou ik er dan voor kunnen vragen (ongedragen, ongewassen)?
  dinsdag 13 april 2010 @ 12:37:50 #265
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80259832
Ik was even op draagdoek.nl aan het zoeken naar info omdat ik mijn antracietgrijze ByKay doek wil verkopen en daar zie ik deze foto staan:



Niet echt goeie reclame van hoe je moet dragen. Andere foto's zijn wel beter hoor, maar deze vind ik er echt heel raar tussen staan...
***
  dinsdag 13 april 2010 @ 12:42:54 #266
35189 Troel
scherp en bot
pi_80259975
Whehehe, ik ken zulke foto's:


(Had in het treintje de doek wat losgehaald omdat Jochem sliep en na het uitstappen had ik de boel nog niet weer vastgeknoopt. En nee, ik ben niet blij op de foto, was een klein uurtje geleden tegen een RVS-balkje opgelopen met een lichte hersenschudding en flink langdurige hoofdpijn tot gevolg.)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 13 april 2010 @ 12:45:32 #267
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80260060
Be, dat heb je mooi gemaakt. Erg leuk ook, dat dubbelzijdige.
Een mama kant en een papa kant?

Wupwup, euro-tje of 30 ofzo? Heb geen idee. Maar op marktplaats word je doodgegooid met de elastische doeken. Vooral de tricotslens, en die gaan voor rond de 25 euro.
Nou weet ik eigenlijk niet wat een hopp kost. Maargoed.
  dinsdag 13 april 2010 @ 12:52:19 #268
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80260267
Ja, maar jij probeert daar je doek niet te verkopen toch Troel? Het lijkt op die foto van mij dat het eerder om het poseren van de 'mama' gaat dan om de doek.
Oh, en AUW!!!
***
  † In Memoriam † dinsdag 13 april 2010 @ 12:52:45 #269
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_80260280
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 12:42 schreef Troel het volgende:
Whehehe, ik ken zulke foto's:
[ afbeelding ]

(Had in het treintje de doek wat losgehaald omdat Jochem sliep en na het uitstappen had ik de boel nog niet weer vastgeknoopt. En nee, ik ben niet blij op de foto, was een klein uurtje geleden tegen een RVS-balkje opgelopen met een lichte hersenschudding en flink langdurige hoofdpijn tot gevolg.)
Ik maak me als ik deze foto zie veel meer zorgen om jou dan om Jochem!
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_80260313
Valtdat kind er niet uit?
Mijn rug doet al pijn als ik er naar kijk trouwens
pi_80260320
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 12:26 schreef WupWup het volgende:

[..]

De MT die ik heb (Mister Mirko) is simpelweg nog wat te hoog voor Emma (4,5 maand). Ze zit en slaapt er wel lekker in, hij is ook niet te breed doordat je de breedte kan aanpassen, maar ze kan maar nét over het randje kijken.

Vraagje. Ik heb gisteren een elastische Hopp gekregen, maar die is me veeeeeeeels te lang (5,4m). Kan deze ook worden ingekort of is daar enig bezwaar tegen (ik ben een naain00b) en kan ik 'm dan beter verkopen? En wat zou ik er dan voor kunnen vragen (ongedragen, ongewassen)?

De MT zou je aan de onderkant een of twee keer om kunnen slaan, zodat -ie minder hoog is.
En een elastische doek kan je best zelf inkorten als je dat zou willen, alleen is -ie daarna wel minder verkoopbaar denk ik. Voor zover je überhaupt nog wat leuks terugkrijgt voor een tweedehands rekbare doek.

Je Tai is mooi geworden zeg BE! Laat de actiepics maar komen.
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 13 april 2010 @ 12:55:26 #272
35189 Troel
scherp en bot
pi_80260346
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 12:52 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Ik maak me als ik deze foto zie veel meer zorgen om jou dan om Jochem!
Ik weet ik weet
Een wandelend lijk ziet er beter uit, maar binnenkort wat ijzerinfuusjes en dan zal het al wel weer beter gaan hoop ik...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_80260352
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 12:52 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Ik maak me als ik deze foto zie veel meer zorgen om jou dan om Jochem!
Dat ook
Jochem lijkt zich daar wel te vermaken
pi_80260972
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 12:54 schreef Webkim het volgende:

[..]

De MT zou je aan de onderkant een of twee keer om kunnen slaan, zodat -ie minder hoog is.
En een elastische doek kan je best zelf inkorten als je dat zou willen, alleen is -ie daarna wel minder verkoopbaar denk ik. Voor zover je überhaupt nog wat leuks terugkrijgt voor een tweedehands rekbare doek.

Je Tai is mooi geworden zeg BE! Laat de actiepics maar komen.
Hee goeie tip! Gaan we proberen. Kan papa ein-de-lijk met zíjn MT dragen
Ik ga eens even nadenken wat we met de Hopp gaan doen. Ik heb ook nog een kaki rekbare doek te koop en ik denk dat ik er nog één te koop ga zetten (zwangerschap en pinpas ), dus misschien met een leuke pakketkorting ofzo...
  Moderator dinsdag 13 april 2010 @ 13:48:42 #275
5428 crew  miss_sly
pi_80262257
BE je MT is echt gaaf

Senna heeft gisteren bij draagoma in de doek gezeten Mijn moeder wilde het wel eens proberen, dus dat hebben we gedaan. Gingen we mijn neefje uit school halen tussen de middag, die zou bij hun komen lunchen. Mijn moeder was trots
Ze zei: zie je hoe jaloers al die mensen kijken dat ik zo lekker met mijn kleindochter kan lopen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_80262544
BE, wat goed

en lief, miss... je moeder met Senna
pi_80264294
Mooie mt BE!
Vandaag is mijn nieuwe ring sling gekomen. Een Papillon Valentin.
Hij is zo


Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_80264397
dat vind ik zo'n mooie stof Kaarr

En idd een mooie mt BE!
pi_80264685
Kaar, ziet er goed uit joh!

Net even naar een winkelcentrum verderop gewandeld met Florian. 2 opmerkingen gekregen dat 'dit toch zo'n doek was waar kindertjes in stikken'
Zucht...

Ik word er gewoon een beetje verdrietig van dat iedereen dat denkt

Ok, en één jonge vrouw die vroeg wat voor doek het ws, want zij (dikke buik ) wilde ook gaan dragen met een geweven doek en deze was mooi

Wat een verschil trouwens. In ons eigen winkelcentrumpje kijkt niemand meer en hier echt iedereen
  dinsdag 13 april 2010 @ 14:51:10 #280
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80264823
Mooi is die Kaarr!
***
  dinsdag 13 april 2010 @ 15:04:17 #281
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80265335
Ik heb die opmerking gelukkig van niemand gekregen.
pi_80265831
Ik wel. Op een verjaardag van mijn schoonfamilie. Zat een een voor ons onbekend vrouwtje dat even naar me keek, de opmerkingen van anderen aanhoorde dat Emma zo lekker zat en zich vervolgens naar de jarige toedraaide om op luide toon te vragen of ze vorige week het nieuws had gezien over 'die dingen'.
pi_80265843
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:04 schreef amaranta het volgende:
Ik heb die opmerking gelukkig van niemand gekregen.
Ik de afgelopen tijd echt váák
pi_80267788
Wauw Kaarr, die staat jullie erg goed!
(Het zit nog lekkerder als je ervoor zorgt dat de ringen hoger zitten. Op 'corsagehoogte' zeg maar.)
Hardloper.
IG @webkim
pi_80268355
Wat schattig Miss_Sly, trotse oma
Kaarr mooie stof zeg!

Wij zijn ook helemaal blij met de ringsling! Helaas nog geen foto's kunnen maken. We zijn gisteren en vandaag wezen fietsen en daarna nog even snel een boodschapje doen, ideaal met de ringsling!
Ik heb nog nooit opmerkingen gehad, wel kijkt iedereen je altijd na!
pi_80269228
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 16:06 schreef Webkim het volgende:
Wauw Kaarr, die staat jullie erg goed!
(Het zit nog lekkerder als je ervoor zorgt dat de ringen hoger zitten. Op 'corsagehoogte' zeg maar.)
Klopt dat de ringen te laag zaten. Was ff snel uitproberen. Net heb ik buiten met Sten gelopen en toen zat het beter. Dan start ik met de ringen op mijn schouder en dat eindigen ze op de goede plek.
Wat verrichten die doeken toch wonderen zeg! Sten was net niet te houden (driftbui). Ik heb met hem buiten gelopen en nu speelt hij weer rustig met zijn autootjes.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_80270950


Tandemdragen Roelofje in den buik heftig schoppend tegen Aviva in mijn Katja, die een beetje ruimte van Roelofje in nam

Daarna heeft Aviva nog zeker een uur, 1,5 uur heftig liggen slapen bij me in de doek
pi_80274192
Echt een lieve foto Orea! 1 baby op je buik en 1 baby in je buik
Kaar, mooie ringsling zeg! En BE, jouw Mei Tai is echt gaaf geworden!
Miss, wat leuk dat je moeder ook Senna in de draaggdoek heeft gehad! Mijn moeder wil het wel proberen, maar ze vind het nog eng.

Ik zal binnenkort ook eens een actiefoto van mn nieuwe ringsling maken trouwens!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_80275079
Orea
Gaaf!

Mooie sling Kaar!

Ik heb vanmiddag Lars van xxxkarinxxx even gedragen in mijn (Ocah) Mei Tai en in Petit Prince. Lotte wilde niet en Lars werd vrijwillig aangeboden
Vanmorgen overigens een tegenstribbelende Lotte gedragen, wat dat betreft vind ik de Manduca toch wel ideaal (en die had ik nu dus niet bij me, wel de Mei Tai)
pi_80277808
Leuk hè?

Ik heb nu nog de Ringsling Fairy Forest (petrolgroen) in bestelling staan bij MisterMirko

pi_80278196
Oeh, leuk!

En toch denk ik elke keer bij een ringsling: 'mweh, zit niet lekker ' en ik wéét dat het aan mij ligt, ik kan er gewoon niet mee omgaan

Hey mensen, een rugknoopje....

Rucksack zit prima en kan ik heel soepel. BWCC kan ik ook prima, iets minder soepel... Maaaaar... die chesbelt geeft vrij veel druk met een dreumes....
Iemand tips?
pi_80278297
BWCC zonder chestbelt ?
  Moderator dinsdag 13 april 2010 @ 20:22:31 #293
5428 crew  miss_sly
pi_80278334
Orea wat een lieve foto! En genieten he, met zo'n kleintje!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 13 april 2010 @ 20:25:33 #294
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_80278482
Bwcc en Tibetaans afknopen. Draagt heerlijk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_80278685
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 20:21 schreef p_iglet het volgende:
BWCC zonder chestbelt ?
En dan 'gewoon' direct naar achteren of met een kruis?
pi_80278713
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 20:25 schreef Ticootje het volgende:
Bwcc en Tibetaans afknopen. Draagt heerlijk.
Tibetaans en ik zijn geen vriendjes. Iets met borsten en in de weg en rare vormen
  dinsdag 13 april 2010 @ 20:31:52 #297
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_80278767
Banden over je borsten spreiden.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 13 april 2010 @ 20:57:16 #298
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_80279872
orea! wat is ze lief, he?

miss, wat leuk oma met senna!

ff terugspieken voor BE's MT die is idd heel cool geworden! mooi!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_80280178
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 12:37 schreef Brighteyes het volgende:

Niet echt goeie reclame van hoe je moet dragen. Andere foto's zijn wel beter hoor, maar deze vind ik er echt heel raar tussen staan...
Idd. Op sommige van hun meest gebruikte promofoto's hangen de kinderen ook veel te laag maar dit is toch wel heel slecht met die beentjes zo. Beetje jammer. Soms lijkt de styling belangrijker te zijn dan het knopen.
Hele mooie MT heb je gemaakt! Die stof is echt geweldig!

En bedankt voor de felicitaties hier! Ik ben nog steeds aan het stuiteren van de cursus
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_80289270
Orea met Aviva en RoeLofje Je buik is echt heel hard gegaan de laatste tijd he?

Ik ben me ook een beetje aan het oriënteren op een ring-sling. Zelf maken gaat denk ik niet gebeuren voorlopig Die van Mister Mirko vind ik er mooi uitzien.

Mijn Ellipsen Aida is eindelijk gearriveerd Hij is moooooi en ook vrij dun. Manlief had hem omgeknoopt toen ik even boven met de was bezig was en hij vond het een fijne doek en gemakkelijk strak te knopen. Binnenkort maar eens wat actiepics maken.
pi_80297380
hij gaat nu mega hard, das ook te merken aan mijn hydro, stomme ding!

En hoera voor Ellipsen Aida!!
Tearsong, gefeliciteerd!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')