jupquote:Op donderdag 8 april 2010 21:30 schreef mrien het volgende:
[..]
Wow!
Kijk, daar is die dan wel weer ideaal lang voor
thx.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:28 schreef cattie het volgende:
[..]
Didymos, Natibaby en Linuschka als ik het goed heb.
Wow Freequote:Op donderdag 8 april 2010 09:48 schreef freecell het volgende:
[..]
[
Nu ook verkrijgbaar in de 3-in-1 variant[ afbeelding ]
Die doek ziet er echt comfortabel en zacht uit! En miss_sly, heb jij daar nou de roze lelies? Mooi hoor, zo lente-achtig ook.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:39 schreef Linda2205 het volgende:
Miss, wat een prachtige foto'sdat mondje ook echt he
Wij gingen gisteren naar buiten, zonder jas en met hoedje. Had alleen het idee dat ze de armpjesvrijheid niet zo waardeerde. Ze wilde de hele tijd mn hand vast houden of had de banen van de doek vastgeklemd. Voortaan toch maar weer inpakken die armpjes
[ afbeelding ]
Ja hoor, isse goedie.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:54 schreef freecell het volgende:
Oeh Tessie
Noli: ik vind het een schappelijke prijs(al probeer ik natuurlijk altijd af te dingen naar incl. verzenden
) maar ik wacht even mijn ebay biedingen af én heb vanmorgen een Afrikaanse shortie gekrégen
Een hele leuke dunne, foto's volgen als hummel wakker is
Dus ik zet hem even in de wacht, ok? Voel je vrij om hem aan een ander te verkopen intussen, ik wacht even af en kom er op terug
oja, goed puntquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:16 schreef Noli. het volgende:
[..]
Ja hoor, isse goedie.
En over de prijs is wel te onderhandelen want die verzendkosten, die heb je toch niet?
Misschien tegen het leer een lap stof naaien, zodat L. tegen bijv. katoen zit?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:56 schreef miss_sly het volgende:
Mooi BJ
Rocka, mijne is maar zachtroze, dat is maar een beetje geweld, toch?
Zou met leer nog lekker dragen? niet te snel warm en plakkerig worden?
Ik denk juist dat het niet al te warm wordt aan de binnenkant (natuurlijk wel als het zwart leer is maar dat zoek ik nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:56 schreef miss_sly het volgende:
Mooi BJ
Rocka, mijne is maar zachtroze, dat is maar een beetje geweld, toch?
Zou met leer nog lekker dragen? niet te snel warm en plakkerig worden?
*jaloers* Mijne is er nog nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
kijk eens wat er net bij de post zat???
*blij*
ff snel omgeknoopt; moet zo naar de kapper namelijk...(uhhh vandaar ook het haar)
(en Evie heeft een ontstoken oogje, dus beide niet zo mooi op de foto haha)
[ afbeelding ]
ik vind de kleuren zooooooooo mooi!![]()
de doek is nog wel stug, maar die moet ik maar eens flink gaan indragen....
Fijn dat ie er is en bevalt!quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:33 schreef Cantare het volgende:
YIHAAAAAAAAAAA, mijn allereerste en heel mooie doek is er!!!!![]()
![]()
Tnx Texelonia!
Een Alpino, van Medley.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:15 schreef mrien het volgende:
Wat is hij al groot zeg! Mooie foto. Welke drager is dat, een Yamo?
Dat telt ook voor lopenquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:00 schreef Ticootje het volgende:
Heel gevaarlijk dus, je kan nog zo goed skieen een ongeluk hoeft niet jouw fout te zijn.
Ik heb het bord speciaal op de foto gezet met dit topic in mijn hoofd!quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:37 schreef freecell het volgende:
piglet, wat een geniaal bord
Dat telt ook voor lopenIk kan ook met dubbeldragen onder een bus lopen in het centrum natuurlijk... en op een piste rijden geen bussen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |