ik verwachtte de petit princesse, maar bij thuiskomst bleek de girasol riemu van TF gearriveerdquote:Op woensdag 7 april 2010 11:46 schreef tessie het volgende:
Nee geen foto vandaag, we hebben pyjamadag want we zijn allebei niet zo lekker.
Waarom heet dat eigenlijk fluffymail??
En welke verwacht jij BJ?
Mooi dat hij er isquote:Op woensdag 7 april 2010 16:43 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik verwachtte de petit princesse, maar bij thuiskomst bleek de girasol riemu van TF gearriveerdmooie zachte doek!
(en die pp zal morgen wel komen dan)
Nee nog niet binnen.... Ik wacht met smart, ben ook heel benieuwd!quote:Op woensdag 7 april 2010 18:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
@tex;
heb jij je prinsesje al binnen??? ik ben zoooo benieuwd!
Bedankt!!quote:Op woensdag 7 april 2010 20:47 schreef cattie het volgende:
Tan, met losse ringen kun je er een ringsling van naaien, of hem als no-sew ringsling gebruiken.
Haaltjes moet je niet afknippen!! Je kunt ze wel terug steken met een naald, of zachtjes terug masseren door wat aan de stof te duwen en trekken.
Hij draagt wel fijn, maar wel over één schouder en net als bij een ringsling houd ik dat (zeker met Leander) niet heel lang uit.quote:Op donderdag 8 april 2010 08:05 schreef Tan het volgende:
Draagt dat fijn zo'n shortie? En wat een leuke foto's!! Leander
[quote:Op donderdag 8 april 2010 09:40 schreef miss_sly het volgende:
freecelljij met je kleine hummel en je grote hummel met zijn eigen hummeltje
quote:Op donderdag 8 april 2010 09:48 schreef freecell het volgende:
[..]
[
Nu ook verkrijgbaar in de 3-in-1 variant[ afbeelding ]
Ja, ik vind hem zelf ook erg tof, krijg neiging hem overal te spammenquote:Op donderdag 8 april 2010 09:55 schreef oeke het volgende:
Hopelijk knapt het nog op. Anders met een plu?
![]()
Wauw, die foto is echt prachtig mooi Free!
Droeg primaquote:Op donderdag 8 april 2010 10:42 schreef Grijs het volgende:
Erg leuk die foto! Droeg het ook nog een beetje fijn, of heb je ze na de foto er direct weer uitgehaald?
Didymos, Natibaby en Linuschka als ik het goed heb.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:24 schreef DaviniaHR het volgende:
wat een praxchtige foto's!![]()
![]()
en mensen met nwe aankopen, altijd leuk.
welke merken hebben allemaal linnen doeken??
Mooiquote:
Wow!quote:Op donderdag 8 april 2010 09:48 schreef freecell het volgende:
[..]
[
Nu ook verkrijgbaar in de 3-in-1 variant[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |