Dank voor je reactie, maar ik denk dat ik toch maar gewoon de gok waag. Dat past beter bij mij dan uitgebreid vooronderzoekquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:36 schreef Macka66 het volgende:
De enige fysieke winkel waar je ssc's zou kunnen passen is Nature Babies in Terborg. Bij sommige webwinkeliers ben je thuis van harte welkom om te passen, en draagdoekenmeets zijn ook goede plekken.
ik zou naar de meet Yamo, Ergo en twee verschillende Medleys mee kunnen nemen. owlet heeft een Manduca, is ook errug fijn.
Ok skon, maar toch niet zo mooi als die groene ergoquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:59 schreef Macka66 het volgende:
Graag gedaan en bedankt GuuzewuusHeb je de Bondolino al gezien? Da's een bijzondere makkelijke ssc, heupband gaat met klittenband en de schouderbanden knoop je. Maar de Ergo is wel weer een jaar langer te gebruiken. (Zo, voorbereiding klaar
)
Met een gewoon lapje stevige stof kun je wel dragen maar niet lang achter elkaar, het mist een bepaalde rek (niet teveel maar ook niet te weinig) die zorgt voor aansluiting en meebewegen met het lichaam. En daardoor ondersteunt het te weinig. (BH's zijn ook niet van jute...) Met een gewone lap stof kun je nog het beste torsodragen. Zoals hier, Maja op mijn rug in een Afrikaanse katoenen lap:quote:Op donderdag 16 april 2009 22:58 schreef Zweefvliegje het volgende:
(En ik maar denken dat ik alleen maar in het zwangerschap en geboortetopic constant op F5 zou drukken, hahaha!)
Heeft er trouwens ook iemand ervaringen met zelf een doek maken? En dan bedoel ik niet een MeiTai of een Ringsling zoals in de OP staat, maar "gewoon" een doek van 0,7m bij 4,6m als in een "lapje stof"? Is dat mogelijk? Mijn schoonmoeder vond het onzin dat ik zoveel geld aan een geweven draagdoek zou gaan uitgeven en zei dat ze er wel 1 voor me wilde maken.
Volgens mij krijg je toch nooit zo'n mooie zachte doek?
Het is een LE van vorig jaar volgens mij. Birdiesroom zal wel nog een restpartij hebben. Ik heb geen idee hoe het zit met bestellen bij birdiesroom. En ik mag van mezelf alleen nog maar ruilen en ik denk niet dat birdiesroom dat wil!quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:28 schreef texelonia het volgende:
Ik had de foto gejat van het andere forum ja, maar zag de doek eerst op birdiesroom.com Daar hebben ze hem ook in maat 5 cattie
Maar is dit een hele oude limited edition ofzow? Want laatste tijd niet tegen gekomen met al die nieuwe limited editions. Maar waarom heeft birdiesroom ze dan nog wel? En kun je daar beetje fatsoenlijk bestellen vanuit NL eigenlijk? Of krijg je dan torenhoge verzendkosten en douanekosten enzow?
Je kan toch ook een doek verkopen en dan de roze indio kopen. Da's ook ruilen, tegen geldquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:38 schreef cattie het volgende:
[..]
Het is een LE van vorig jaar volgens mij. Birdiesroom zal wel nog een restpartij hebben. Ik heb geen idee hoe het zit met bestellen bij birdiesroom. En ik mag van mezelf alleen nog maar ruilen en ik denk niet dat birdiesroom dat wil!
niet als je het niet dagelijks doetquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:37 schreef Ticootje het volgende:
dat ontkleuren, heeft dat niet vreselijk invloed op je stof? En dan bedoel ik dat je de stof kapot maakt?
heb je zo maar een wellen lookalike gecreëerd! (alhoewel dat misschien weer geen compliment voor je verfkunsten isquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:33 schreef Reinhilde het volgende:
Davinia, het is geen Wellen, maar een standaard grau-natur, geverfd door moi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |