abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68091804
Ja!! Ik heb vandaag de slipknot onder de knie gekregen, dus morgen ga ik Thomas op mn heup doen in de nieuwe blauwe doek!
pi_68091878
Met een beetje geluk knallen mn blauwe ogen er mooi uit met deze doek.
  vrijdag 17 april 2009 @ 07:07:48 #128
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68095711
Mooi is ie!
pi_68095728
Goed gelukt Reinhilde ik ben benieuwd naar de actipics
pi_68096578
Blaaaaaauuuuuuwwwww .
Actiepics!!! Ziet er goed uit Reinhilde!
Fake it till you make it...
  vrijdag 17 april 2009 @ 09:08:49 #131
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_68096939
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:02 schreef owlet het volgende:
Een doek, en als je voor het makkelijk wilt gaan een SSC
als je wilt mag je de mijne lenen

Da's zo'n soort ding:

[ afbeelding ]
Wat is dit? Ik denk dat ik voor Stella best zou willen overstappen op zoiets . En zijn de kenners daar tevreden over of is dat net zoiets als de babyborn (of wat is daar de naam eigenlijk van?)?

het zal wel zwaarder tillen dan een doek of niet? Omdat je de banden niet kunt spreiden?
pi_68097529
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 09:08 schreef Guuzewuus het volgende:

[..]

Wat is dit? Ik denk dat ik voor Stella best zou willen overstappen op zoiets . En zijn de kenners daar tevreden over of is dat net zoiets als de babyborn (of wat is daar de naam eigenlijk van?)?

het zal wel zwaarder tillen dan een doek of niet? Omdat je de banden niet kunt spreiden?
Babybjorn bedoel je, babyborn is een pop
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 17 april 2009 @ 09:39:45 #133
223453 Guuzewuus
pi_68097675
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 09:34 schreef Estrys het volgende:

[..]

Babybjorn bedoel je, babyborn is een pop
pi_68097757
quote:
Op donderdag 16 april 2009 23:01 schreef Maneki.Neko het volgende:
probeer eens bijna 5 meter stof te krijgen voor een redelijke prijs Zweefvliegje? Zulke zware stof kost zomaar 15 euro per meter, dan moet je de naden nog omzomen. Nee hoor, dan kun je beter een (2e hands) kant en klare doek kopen
kan je dan niet gewoon bijvoorbeeld een leuke dekbedovertrek ofzo uit elkaar tornen? ik dacht ergens gelezen te hebben dat voor een 'normale' doek vrijwel alle stof (mits stevig genoeg) waarbij ze als voorbeeld een laken en tafellaken noemden.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_68097770
Zo hee, het is wel een stugge doek nu! Maar da's normaal na een verfbadje?
Wel echt mooi turquoise, ik ben echt super tevreden.

Zal vanmiddag eens actiepics gaan maken
pi_68097839
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 09:08 schreef Guuzewuus het volgende:

[..]

SSC staat voor soft structured carrier. Het lijkt qua uiterlijk misschien wat op een BabyBjorn, maar qua dragen niet hoor. Een SSC is - in tegenstelling tot een Babyjorn - zo gevormd dat je kindje er op een ergonomisch juiste manier in zit. Mooi met de knietjes hoger dan de billen, in de voor een kindje meest natuurlijke houding.

Het draagt ook erg comfortabel hoor, zo'n ding.
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 17 april 2009 @ 09:48:11 #137
223453 Guuzewuus
pi_68097896
Dankjewel Webkim. En voldoet de ERGObaby dan ook? Klinkt wel goed toch, - ERGO- .

Dat is eigenlijk de enige die ik kan vinden op internet.
  vrijdag 17 april 2009 @ 09:53:29 #138
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_68098041
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 09:48 schreef Guuzewuus het volgende:
Dankjewel Webkim. En voldoet de ERGObaby dan ook? Klinkt wel goed toch, - ERGO- .

Dat is eigenlijk de enige die ik kan vinden op internet.
Je hebt ook de Yamo.
Een van de dames hier verkoopt verschillende SSC's.
Wellicht dat je op haar site inspiratie op kan doen.

Reinhilde, actiepics?
is het een didy wellen?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 17 april 2009 @ 09:58:44 #139
223453 Guuzewuus
pi_68098190
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 09:53 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Je hebt ook de Yamo.
Een van de dames hier verkoopt verschillende SSC's.
Wellicht dat je op haar site inspiratie op kan doen.

Reinhilde, actiepics?
is het een didy wellen?
Wie dan? Gevonden, maar wat ik zo zag verkoopt ze geen ERGObaby en die vind ik er steviger uitzien dan een Yamo. Misschien vergis ik me hoor, maar ik denk dat ik gevonden heb wat ik wel wil.

Dankjewel!

ps: Als ik me vergis en de Yamo blijkt tien keer beter te zijn dan hoor ik dat graag hoor .

[ Bericht 17% gewijzigd door Guuzewuus op 17-04-2009 10:20:41 ]
  † In Memoriam † vrijdag 17 april 2009 @ 10:20:03 #140
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_68098917
Guuzewuus, je vergist je De meeste ergonomische ssc's zijn even sterk als een Ergo. Ze verschillen vooral qua pasvorm, verkrijgbare extra accessoires en verstelbaarheid. Het is altijd goed om een ssc te passen voor je 'm koopt.
Ik ben zelf overgestapt van Ergo naar een Yamo omdat die bij mij beter zit, maar mijn vriend vindt de Ergo het fijnst om te gebruiken.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_68099000
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 09:43 schreef simmu het volgende:

[..]

kan je dan niet gewoon bijvoorbeeld een leuke dekbedovertrek ofzo uit elkaar tornen? ik dacht ergens gelezen te hebben dat voor een 'normale' doek vrijwel alle stof (mits stevig genoeg) waarbij ze als voorbeeld een laken en tafellaken noemden.
Kan, en als je voldoende oog houdt op zwakke plekken dan zal het ook best goed gaan.
Maar of het echt lekker zit? Ik vind van niet iig, het lijkt wel veel meer stof (en dat is het eigenlijk ook, lakenkatoen is veel dichter geweven dan bijvoorbeeld een ellaroo) en het knoopt minder soepel en licht.

Voor een korte doek is dat minder bezwaarlijk maar voor een lange doek zal het waarschijnlijk toch minder fijn zijn.

Maar goed, als iemand graag wil dragen maar echt geen geld heeft voor een merkdoek dan kan ik me voorstellen dat een soepele dekbedhoes fijner is dan helemaal niet.
Mijn moeder kwam ooit op een borstvoedingsochtend, al zuchtend en steunend over hoe zwaar het was met een peuter en een huilende baby. De leidster trok een oud dekbedhoes uit de kast, tornde de zijnaden open en knoopte mijn zus op mijn moeders heup. Voila, dat heeft jaren lang dienst gedaan
  vrijdag 17 april 2009 @ 10:22:51 #142
223453 Guuzewuus
pi_68099010
Hmmmm, dus dan zou ik toch naar een winkel moeten ervoor. In wat voor winkeles verkopen ze die dragers?

En ik realiseer me dat ik er misschien voorlopig niet eens mee zou mogen dragen omdat ik nu dus zwanger ben... Of misschien mag dat pas niet meer wanneer ik zichtbaar zwanger ben.
pi_68099210
Guuzewuus, ik heb tot het eind van de zwangerschap gedragen en zolang je je lichaam goed in de gaten houdt en je verloskundige er ook geen bezwaar tegen heeft kan het geen kwaad.
Bij mij werd het zelfs fijner en makkelijker naarmate de buik groeide, het contragewicht zorgde er voor dat het soms zelfs fijner liep dan zonder kind op mijn rug
  vrijdag 17 april 2009 @ 10:31:49 #144
223453 Guuzewuus
pi_68099326
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:28 schreef owlet het volgende:
Guuzewuus, ik heb tot het eind van de zwangerschap gedragen en zolang je je lichaam goed in de gaten houdt en je verloskundige er ook geen bezwaar tegen heeft kan het geen kwaad.
Bij mij werd het zelfs fijner en makkelijker naarmate de buik groeide, het contragewicht zorgde er voor dat het soms zelfs fijner liep dan zonder kind op mijn rug
Maar met een doek lijkt me wel anders dan met zo'n band van zo'n voorgevprmde drager of niet?
En knoopte je dan nog om je buik?
  vrijdag 17 april 2009 @ 10:33:50 #145
35189 Troel
scherp en bot
pi_68099402
Ik kan (nu gelukkig weer wel) met de Yamo prima dragen. Het doet me geen pijn meer op mijn buik wat het de eerste weken wel deed. Punt is alleen dat ik mezelf nauwelijks overeind kan houden, dus draag ik Ruben op dit moment helemaal niet (ook niet zonder doek), behalve als het echt nodig is. Krijg meteen ferme steken als ik hem optil enzo.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 17 april 2009 @ 10:35:15 #146
223453 Guuzewuus
pi_68099453
Oeh Troel, dat is vervelend.

Hoe bevalt jou de Yamo?
  † In Memoriam † vrijdag 17 april 2009 @ 10:36:27 #147
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_68099501
De enige fysieke winkel waar je ssc's zou kunnen passen is Nature Babies in Terborg. Bij sommige webwinkeliers ben je thuis van harte welkom om te passen, en draagdoekenmeets zijn ook goede plekken.
ik zou naar de meet Yamo, Ergo en twee verschillende Medleys mee kunnen nemen. owlet heeft een Manduca, is ook errug fijn.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  vrijdag 17 april 2009 @ 10:37:21 #148
35189 Troel
scherp en bot
pi_68099533
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:35 schreef Guuzewuus het volgende:
Oeh Troel, dat is vervelend.

Hoe bevalt jou de Yamo?
Heerlijk, zowel voor mij als voor mijn moeder. Overigens draagt zij Ruben op haar buik met de Yamo. Bert vond het ook niet verkeerd, die heeft ook een aantal keer gedragen, maar nog niet van harte (maar die klaagt wel steeds meer dat Ruben op de arm nemen zwaar wordt, dus die begint steeds meer redenen te krijgen om het wel te doen )

Ik ben in ieder geval blij dat ik hem gekocht heb
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_68099552
M'n mojito gaat vanavond weg Aan de ene kant jammer, want het is toch wel bijzonder..zo'n slingomama (en ook wel een beetje fok!) exclusive maar aan de andere kant...hij ligt al tijden heel bijzonder weinig te doen ik de kast Er komt wel wat voor terug, een lana. Ik ben heel benieuwd aangezien lana nog op een lijstje stond van m'n 'nog te proberen' doeken.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_68099571
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:31 schreef Guuzewuus het volgende:

[..]

Maar met een doek lijkt me wel anders dan met zo'n band van zo'n voorgevprmde drager of niet?
En knoopte je dan nog om je buik?
Ik droeg de eerste maanden alleen maar in de ergo omdat het omdoen van de doek (gebukt staan enzo) me pijn deed.
Dat beviel goed. Soms wisselde ik een beetje om hem wat lager of hoger te doen, net wat beter zat.
En daarna weer veel met de doek gedragen, soms met de knoop onder mijn buik, soms boven mijn buik en vaak boven mijn borsten.

Ik had eerst een ergo en daarna een manduca. De Manduca vind ik fijn omdat hij wat langer is maar de egro blijft mijn favoriet, ik kan daar op de een of andere manier beter mee uit de voeten, de manduca heeft een aantal meer verstelpunten volgens mij, ik zit daar altijd mee te klooien.
Maar het is heel persoonlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')