Wat is dit? Ik denk dat ik voor Stella best zou willen overstappen op zoietsquote:Op donderdag 16 april 2009 18:02 schreef owlet het volgende:
Een doek, en als je voor het makkelijk wilt gaan een SSC
als je wilt mag je de mijne lenen
Da's zo'n soort ding:
[ afbeelding ]
Babybjorn bedoel je, babyborn is een popquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:08 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Wat is dit? Ik denk dat ik voor Stella best zou willen overstappen op zoiets. En zijn de kenners daar tevreden over of is dat net zoiets als de babyborn (of wat is daar de naam eigenlijk van?)?
het zal wel zwaarder tillen dan een doek of niet? Omdat je de banden niet kunt spreiden?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:34 schreef Estrys het volgende:
[..]
Babybjorn bedoel je, babyborn is een pop
kan je dan niet gewoon bijvoorbeeld een leuke dekbedovertrek ofzo uit elkaar tornen? ik dacht ergens gelezen te hebben dat voor een 'normale' doek vrijwel alle stof (mits stevig genoeg) waarbij ze als voorbeeld een laken en tafellaken noemden.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:01 schreef Maneki.Neko het volgende:
probeer eens bijna 5 meter stof te krijgen voor een redelijke prijs Zweefvliegje? Zulke zware stof kost zomaar 15 euro per meter, dan moet je de naden nog omzomen. Nee hoor, dan kun je beter een (2e hands) kant en klare doek kopen
SSC staat voor soft structured carrier. Het lijkt qua uiterlijk misschien wat op een BabyBjorn, maar qua dragen niet hoor. Een SSC is - in tegenstelling tot een Babyjorn - zo gevormd dat je kindje er op een ergonomisch juiste manier in zit. Mooi met de knietjes hoger dan de billen, in de voor een kindje meest natuurlijke houding.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:08 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Wat is dit? Ik denk dat ik voor Stella best zou willen overstappen op zoiets. En zijn de kenners daar tevreden over of is dat net zoiets als de babyborn (of wat is daar de naam eigenlijk van?)?
het zal wel zwaarder tillen dan een doek of niet? Omdat je de banden niet kunt spreiden?
Je hebt ook de Yamo.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:48 schreef Guuzewuus het volgende:
Dankjewel Webkim. En voldoet de ERGObaby dan ook? Klinkt wel goed toch, - ERGO-.
Dat is eigenlijk de enige die ik kan vinden op internet.
Wie dan? Gevonden, maar wat ik zo zag verkoopt ze geen ERGObaby en die vind ik er steviger uitzien dan een Yamo. Misschien vergis ik me hoor, maar ik denk dat ik gevonden heb wat ik wel wil.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:53 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Je hebt ook de Yamo.
Een van de dames hier verkoopt verschillende SSC's.
Wellicht dat je op haar site inspiratie op kan doen.
Reinhilde, actiepics?
is het een didy wellen?
Kan, en als je voldoende oog houdt op zwakke plekken dan zal het ook best goed gaan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:43 schreef simmu het volgende:
[..]
kan je dan niet gewoon bijvoorbeeld een leuke dekbedovertrek ofzo uit elkaar tornen? ik dacht ergens gelezen te hebben dat voor een 'normale' doek vrijwel alle stof (mits stevig genoeg) waarbij ze als voorbeeld een laken en tafellaken noemden.
Maar met een doek lijkt me wel anders dan met zo'n band van zo'n voorgevprmde drager of niet?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:28 schreef owlet het volgende:
Guuzewuus, ik heb tot het eind van de zwangerschap gedragen en zolang je je lichaam goed in de gaten houdt en je verloskundige er ook geen bezwaar tegen heeft kan het geen kwaad.
Bij mij werd het zelfs fijner en makkelijker naarmate de buik groeide, het contragewicht zorgde er voor dat het soms zelfs fijner liep dan zonder kind op mijn rug
Heerlijk, zowel voor mij als voor mijn moeder. Overigens draagt zij Ruben op haar buik met de Yamo. Bert vond het ook niet verkeerd, die heeft ook een aantal keer gedragen, maar nog niet van harte (maar die klaagt wel steeds meer dat Ruben op de arm nemen zwaar wordt, dus die begint steeds meer redenen te krijgen om het wel te doenquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:35 schreef Guuzewuus het volgende:
Oeh Troel, dat is vervelend.
Hoe bevalt jou de Yamo?
Ik droeg de eerste maanden alleen maar in de ergo omdat het omdoen van de doek (gebukt staan enzo) me pijn deed.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:31 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Maar met een doek lijkt me wel anders dan met zo'n band van zo'n voorgevprmde drager of niet?
En knoopte je dan nog om je buik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |