Een girasolquote:Op zondag 4 april 2010 17:46 schreef amaranta het volgende:
Wat een leuke fotos free. Met welke doek heb je Leander op je rug zitten.
Nou, het was de eerste keer vandaag en maar voor 5 minutenquote:Op zondag 4 april 2010 18:18 schreef Tan het volgende:
Wat gaaf, twee tegelijk Freecell, krijg je zeker veel commentaar op
Jouw indio is met linnen, dat duurt echt even voordat die lekker zacht en soepel is. Om het te versnellen kun je gaan vingerhaken of er op gaan zitten als je op de bank zit of in de auto ofzo.quote:Op zondag 4 april 2010 18:18 schreef Tan het volgende:
Wat gaaf, twee tegelijk Freecell, krijg je zeker veel commentaar op
Incantrix, heb je dezelfde doek als ik (didymos indio lila-royal)? Ik moet er nog erg aan wennen, deze snijdt sneller, daar heb ik met de hopp of tricotslen nooit last van gehad dus dat is echt enorm wennen voor mij. Vooralsnog ben ik nog niet zo enthousiast over de didymosdoek, al merk ik wel dat deze echt lekker koel is (we zweten er geen van tweeën in, en dat is echt heerlijk). Elyas moest er volgens mij ook aan wennen, maar inmiddels slaapt hij er weer net zo fijn in als in de andere doek.
Hij is erg mooi, maar ik heb een zwak voor blauwige doeken.quote:
Ik vind hem ook erg mooi, maar mag hem dus niet houdenquote:Op zondag 4 april 2010 20:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij is erg mooi, maar ik heb een zwak voor blauwige doeken.
Ik ga er een bij Macka bestellen. Maar ik twijfel nog steeds tussen carrageen (weer blauw) of lollipop.
Macka, de bestellng komt er écht aan, maar ik kan gewoon niet beslissen.
(Hoe lang duurt het om een doek te bestellen die niet op voorraad is??)
Kun je daarmee niet je kinderen tegelijk in 1 doek dragen?quote:Op zondag 4 april 2010 20:43 schreef freecell het volgende:
Ik doe wrs mijn Juliet weg, dus ik weet niet hoe groot/lang je bent? Ding is nogal mega zeg maar...
En heeft er misschien iemand een shortie te koop?
Waarschijnlijk welquote:Op zondag 4 april 2010 22:34 schreef Grijs het volgende:
[..]
Kun je daarmee niet je kinderen tegelijk in 1 doek dragen?
Bijna elke dag wel ja. Doordeweeks sowieso om Noah te brengen naar of halen van school. In het weekend niet altijd, zijn we vaak bij mijn ouders en die gunnen me geen draagtijd, die sjouwen liever met haar rondquote:Op zondag 4 april 2010 17:46 schreef juttertje het volgende:
Prachtig Free en veel beterschap!![]()
Tex, mooi overzicht!Draag je echt elke dag?
Ja, dat is eigenlijk ook wel onhandig, in 1 doek.quote:Op maandag 5 april 2010 08:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Waarschijnlijk welMaar dat doe ik liever met 2 doeken, want Leander zit over het algemeen minder lang in de doek en doe wil ik er uit kunnen zetten.
Maar ik ga het ff testen voor de fotoNu alleen nog even een knoop verzinnen...
Hoe short wil je?quote:Op zondag 4 april 2010 20:43 schreef freecell het volgende:
Ik doe wrs mijn Juliet weg, dus ik weet niet hoe groot/lang je bent? Ding is nogal mega zeg maar...
Ik heb een Zara Black. Meet ongewassen 3.20 (dus kan nog iets krimpen), maar vanwege de erg schuine punten van Ellevill doeken is de effectieve knooplengte dus wat korter. Voor mij is ie prima voor een Rucksack onder de billen afgeknoopt.quote:Op zondag 4 april 2010 20:43 schreef freecell het volgende:
Ik ga woensdag even bij haar langs, dan vraag ik het wel evenquote:Op maandag 5 april 2010 19:52 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik heb een Zara Black. Meet ongewassen 3.20 (dus kan nog iets krimpen), maar vanwege de erg schuine punten van Ellevill doeken is de effectieve knooplengte dus wat korter. Voor mij is ie prima voor een Rucksack onder de billen afgeknoopt.
Je buurvrouw heeft volgens mij ook Zara('s) mocht je even willen voelen en proberen
Liefst metertje of 2 denk ikquote:
Glijden de banden dan niet van je schouder af als je niet kruist?quote:Op maandag 5 april 2010 21:39 schreef freecell het volgende:
Met een kangaroon kruis ik niet op mijn rug inderdaadWaarom zou ik?
Ik doe gewoon een omgekeerde rucksack zeg maar
En ik ben niet heel slankNormaal maat 38/40 nu neigend naar 40 (geef me ff, pas bevallen
)
Tis dat ik niet op zoek ben naar een maat 2..... maar de Lisa vind ik echtquote:Op maandag 5 april 2010 21:47 schreef WupWup het volgende:
Free ik zit te overwegen om Lisa mt 2 gelijk te verkopen als ik 'm binnenheb. Heb m'n zinnen gezet op een andereHeb je interesse?
Ow, misschien welquote:Op maandag 5 april 2010 21:47 schreef WupWup het volgende:
Free ik zit te overwegen om Lisa mt 2 gelijk te verkopen als ik 'm binnenheb. Heb m'n zinnen gezet op een andereHeb je interesse?
Ja neequote:Op maandag 5 april 2010 21:53 schreef texelonia het volgende:
Ah vandaar. Maar kangaroo niet kruisen op mijn rug lijkt me echt niet lekker zitten. Maar volgens mij heb jij iets tegen knopen 'hoe het hoort' ofzow want je doet alles net ff anders
quote:
Meer info gaarnequote:Op dinsdag 6 april 2010 10:00 schreef Noli. het volgende:
Ik heb trouwens een Lana Star (donker blauw met lichte stipjes) maatje 2 te koop die heeft rechte einden en meet langs beide rails 2.5 meter.
okquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:05 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Free, ik vind de juliet van jou te lang. Ik stort me op een doek van Macka.....
Ok, dankquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:46 schreef cattie het volgende:
Maat 2 zou 2.7 meter moeten zijn, maar meestal vallen ze iets langer (2.9 ofzo) al willen echt oude doeken wel eens juist wat korter vallen.
Free, als je echt kort-kort wilt, dan moet je op zoek naar een maat 1. Dat zijn vooral oude Didymos doeken (op ebay.de zijn die nog veel te vinden) en soms staan er wat in de sonderpreise hoek op de didy site.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |