Hij is pas net binnen, en Oscar is op het kdv, dus ik weet het nog niet.quote:
Ik heb Sasha er daarstraks even snel in gehesen en ik vond het verbazingwekkend makkelijk en prettig dragen!quote:Op woensdag 7 april 2010 16:13 schreef huuphuup het volgende:
oh wat rot Davinia, ruilen komt voor mij helaas niet zo handig uit, sorry![]()
BE ja!ze passen nu perfect, echt precies pas zeg maar. De groei van de voetjes heeft een beetje stilgestaan denk ik, nu zijn ze niet meer zo enorm in verhouding
Ik vind ze nog steeds zo leuk
![]()
Ben benieuwd naar hoe je de MT vindt dragen.
quote:Op woensdag 7 april 2010 17:09 schreef Linda2205 het volgende:
JAEsmeetje in Eva
welke knoop heb je gedaan? Er gaat niks onder dr beentjes door, of zie ik dat verkeerd?![]()
*grinnik* ik vond het al zo bizar dat je een rechtopstaand plukje haar had terwijl de rest krult, maar ik kon ook niet bedenken wat het anders wasquote:Op woensdag 7 april 2010 19:54 schreef Stiemie het volgende:
Dat plukje haar is trouwens de "knip" van de deur
Huh? Nee! Eva ruilt, niet de MTquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:42 schreef Brighteyes het volgende:
Dus ik stuur hem nu naar Mrien? Ok!
Ik heb vanmorgen Oscar in de Mei Tai gehad en ben er toen mee naar de supermarkt gegaan en ik ben om!![]()
Wat draagt dat prettig zeg! Ik had verwacht dat het veel meer zou snijden bij mijn armen maar echt helemaal niet!
*Stofjes speuren gaat...
Morgen zal ik F. eens vragen wat foto's te maken.
Ikea!quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:42 schreef Brighteyes het volgende:
Dus ik stuur hem nu naar Mrien? Ok!
Ik heb vanmorgen Oscar in de Mei Tai gehad en ben er toen mee naar de supermarkt gegaan en ik ben om!![]()
Wat draagt dat prettig zeg! Ik had verwacht dat het veel meer zou snijden bij mijn armen maar echt helemaal niet!
*Stofjes speuren gaat...
Morgen zal ik F. eens vragen wat foto's te maken.
Leuk ja!quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind deze bijv. ook al zo leuk, gewoon heel simpel.
Ja, ik had er een in de koopjeshoek gezien met een moioe kleur, maar toen ik 3 dagen later in de ikea was, lag het gordijn helaas nietmeer in de koopjeshoek.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Leuk ja!![]()
![]()
@Amaranta voor de banden heb ik bij mijn MT een gordijn gebruikt van Ikea. Stevig genoeg, goedkoop (20.00 waren ze geloof k) en in neutrale effen kleuren. Ideaal vond ik.
Ik heb nu witte stof, maar hij is er ook in Ecru, bij Ikea vandaan voor 3,99 de meter. Dat is goedkoper dan die gordijnen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, ik had er een in de koopjeshoek gezien met een moioe kleur, maar toen ik 3 dagen later in de ikea was, lag het gordijn helaas nietmeer in de koopjeshoek.
Ik had dat dus ook al bedacht, goede lengte! En lekker dik.
Ik heb de Wellen dan! Zou ik hem na Claudia mogen?quote:Op maandag 12 april 2010 10:09 schreef Twinkly het volgende:
Wickie wat is het toch een mooie doek en wat zit ze daar lekker![]()
Ik heb daarnet de Kreuztrage geprobeerd, die waar je je kind weer uit kunt halen zonder de doek af te hoeven doen, Niels vond het super fijn zitten, het was alleen wel lastig om zijn knietjes hoger dan zijn kontje te krijgen omdat je vooraf al moet bepalen hoe strak de doek geknoopt moet zijn.
Lijstjuh!
14-4 tot 21-4 Poppedein
22-4 tot 29-4 Huup
30-4 tot 7-5 Vlindur
8-5 tot 15-5 Mrien
17-5 tot 24-5 Claudia
25-5 tot 1-6 misschien nog iemand.
Vlindur er zit een boekje en een CD-rom bij met de manieren waarop je kunt dragen met de doek.
Willen jullie mij je adres PM-en? Ik wil de doek vandaag al versturen naar Poppedein want morgen zijn we niet thuis. Ik heb alleen nog geen boekje waarin jullie je avonturen met de doek op kunnen schrijven, dat stuur ik je dan later deze week na Poppedein.
Er zitten 2 of 3 haaltjes in de doek, dat was al zo. Ik denk omdat het een Paaseitje was, dat waren geloof ik de doeken waar iets mee was.
quote:Op maandag 12 april 2010 12:00 schreef Twinkly het volgende:
Ik denk dat ik hem toch maar naar maximaal 5 mensen laat gaan zodat ik hem in de zomer lekker lang zelf gebruiken kan![]()
Nieuw lijstje! Komt het zo uit voor iedereen?
14-4 tot 21-4 Poppedein
22-4 tot 29-4 Mrien
30-4 tot 7-5 Huup
8-5 tot 15-5 Claudia
17-5 tot 24-5 Vlindur
Claudia ik doe Vlindur als laatste omdat Rienk nog zo klein is
huh?quote:
eigenlijk voor mij niet zo heel, omdat ik het echt heel erg druk heb in mei, na poppedein had voor mij handiger geweest. Maar it's okay, als t niet gaat dan gaat het niet, dan komen er wat minder spannend foto's van tripjes naar de supermarkt enzoquote:Op maandag 12 april 2010 14:29 schreef Twinkly het volgende:
[..]
huh?Ikke niet snap! Ik heb het lijstje veranderd, hopelijk komt het nu voor iedereen uit.
Eerst stond ik 2e,daarna 3e, toen weer 2e, dat bedoelde ik.quote:Op maandag 12 april 2010 14:29 schreef Twinkly het volgende:
[..]
huh?Ikke niet snap! Ik heb het lijstje veranderd, hopelijk komt het nu voor iedereen uit.
nee s niet nodig hoor, blijf jij maar op dat plekje staan danquote:Op maandag 12 april 2010 17:24 schreef mrien het volgende:
Je mag wel op de andere plek anders Huup, maar dan haak ik af
Ik draag namelijk niet dusdanig veel dat ik 2 doeken tegelijk kan hebben als reisdoek
En een 4 heb ik ook al eerder gehad, maar toen was ze nog wat kleiner
Dus als iemand anders nog liever wil, wil ik best ruilen
Mocht je het doen; count me in!quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb er wel aan zitten denken idd, om hem soepeler te maken.
Maar eerst nog even zelf gebruiken hoor.![]()
Bedankt voor het gebruiken! Het was een hele ervaring. Volgende week komt eindelijk de Wellen, dan kan ik die eens testenquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:56 schreef mrien het volgende:
Vanmiddag komt Petit Prince weer bij mij thuis en is de reis ten einde
Ik ben heel benieuwd naar de verhalen en hoe zacht hij geworden is
Het is echt een prachtige lap, heel mooi geweven!quote:Op woensdag 14 april 2010 16:32 schreef DaviniaHR het volgende:
hij is wel erg mooi, hoor!
wat is een manta?
Haha, de smaak te pakkenquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:46 schreef Vlindur het volgende:
Leuk! Rienk zie je helemaal niet![]()
Heb je nog meer doeken die je op reis wilt hebben?
Ik sta er niet meer tussenquote:Op woensdag 14 april 2010 15:36 schreef oeke het volgende:
Wat een leuke collage Mrien!![]()
Mijn hele schema is iets veranderd, want Kim en Jelief hebben aangegeven niet veel meer te dragen en hem dus liever niet krijgen. Dus ik heb hem iets verandert.
Als het niet uitkomt kunnen jullie het me laten weten? Ik twijfel vooral over de vakantie van Miss Sly.
1 april-12 april Macka
13 april-19 april HuupHuup
20 april-26 april Chan
27 april-3 mei Tinuviel
4 mei-10 mei Davinia
11 mei-17 mei Kersjes
18 mei-24 mei Miss Sly
Ok dan vrijdag gaan we oefenen. Jij bent me al een stap voor. Dan kan ik gelijk de buikknoop van je leren. Moet alleen de doek s'ochtends eerst ophalen.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:52 schreef DaviniaHR het volgende:
ik wilde je nog sms'en idd, maar vrijdag kan ik wel!
heb gister met de mt van orea geoefend, dus op de buik weet ik hoe het moet. tis simpeler dan een doek, dus mss zou iarl geinteresseerd kunnen worden.maar toch ben ik vooralsnog meer van de doek dan de mt, maar mss is die van yppy wel heel erg fijn...
voor op de rug moeten we ff youtube aanzwengelen dan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
Maar van wassen wordt een doek weer stug, dus dan schiet je je doel voorbijquote:Op donderdag 15 april 2010 16:27 schreef DaviniaHR het volgende:
Stiemie, wat een geweldige foto van jou, die eerste foto!
huup, mooi verslag, hoor!
(Ach, en als je hem wat voor hi jdoorgaat, kan het toch wel? slapen met doek?)
miss, veel plezier met eva!
quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:28 schreef miss_sly het volgende:
Ow, ik heb helaas weer geen foto'sik vergeet ze telkens te maken of het toestel mee te nemen. Had ik eigenlijk vandaag juist wel moeten doen, wat Eva is met Senna, schaap en mijzelve naar het Oosterpark geweest waar we gemeet hebben met oeke en Ko
oeke zag mooie, roze Eva al van verre aankomen, zei ze
Echt roze en echt meisjes, en mooi natuurlijk
We hebben gezellig in het gras gezeten en gekletst, terwijl Ko lekker rondscharrelde en Senna haar handjes niet vies wilde maken aan het grasDaarna hebben we op de terugweg wat boodschappen gedaan, en toen we bijna thuis waren, viel Senna in slaap
Dus hebben we nog maar even verder gewandeld en boodschappen gedaan, zodat ze even lekker in Eva kon dutten.
Het was weer een fijne dag met Eva!
Wat was het gezellig! En wat is Eva Roze! Wauw, al van ver zag ik een mama met een roze doek staan.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:28 schreef miss_sly het volgende:
Ow, ik heb helaas weer geen foto'sik vergeet ze telkens te maken of het toestel mee te nemen. Had ik eigenlijk vandaag juist wel moeten doen, wat Eva is met Senna, schaap en mijzelve naar het Oosterpark geweest waar we gemeet hebben met oeke en Ko
oeke zag mooie, roze Eva al van verre aankomen, zei ze
Echt roze en echt meisjes, en mooi natuurlijk
We hebben gezellig in het gras gezeten en gekletst, terwijl Ko lekker rondscharrelde en Senna haar handjes niet vies wilde maken aan het grasDaarna hebben we op de terugweg wat boodschappen gedaan, en toen we bijna thuis waren, viel Senna in slaap
Dus hebben we nog maar even verder gewandeld en boodschappen gedaan, zodat ze even lekker in Eva kon dutten.
Het was weer een fijne dag met Eva!
Er komen zo wat foto's aan.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:16 schreef YPPY het volgende:
Dat is prima Vlindur.
Al drie dagen geen reisdoek foto's.![]()
Ow oeke, niet doen hoor! Ko is juist zo leuk met zijn enthousiasmequote:Op zaterdag 17 april 2010 21:33 schreef oeke het volgende:
[..]
Wat was het gezellig! En wat is Eva Roze! Wauw, al van ver zag ik een mama met een roze doek staan.![]()
Ik vind Senna zo leuk!Lekker nuffig dametje, hoedje vasthouden en wegkijken van Ko als hij te druk deed.
![]()
Volgens mij moeten P. en ik ophouden samen met Ko heel hard Haa te roepen, dat vinden wij grappig, maar misschien is gewoon hoi zeggen als je iemand wil begroeten ook wel genoeg.
Hij werd zo lekker enthousiast van Senna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |