quote:Op maandag 12 april 2010 12:00 schreef Twinkly het volgende:
Ik denk dat ik hem toch maar naar maximaal 5 mensen laat gaan zodat ik hem in de zomer lekker lang zelf gebruiken kan![]()
Nieuw lijstje! Komt het zo uit voor iedereen?
14-4 tot 21-4 Poppedein
22-4 tot 29-4 Mrien
30-4 tot 7-5 Huup
8-5 tot 15-5 Claudia
17-5 tot 24-5 Vlindur
Claudia ik doe Vlindur als laatste omdat Rienk nog zo klein is
huh?quote:
eigenlijk voor mij niet zo heel, omdat ik het echt heel erg druk heb in mei, na poppedein had voor mij handiger geweest. Maar it's okay, als t niet gaat dan gaat het niet, dan komen er wat minder spannend foto's van tripjes naar de supermarkt enzoquote:Op maandag 12 april 2010 14:29 schreef Twinkly het volgende:
[..]
huh?Ikke niet snap! Ik heb het lijstje veranderd, hopelijk komt het nu voor iedereen uit.
Eerst stond ik 2e,daarna 3e, toen weer 2e, dat bedoelde ik.quote:Op maandag 12 april 2010 14:29 schreef Twinkly het volgende:
[..]
huh?Ikke niet snap! Ik heb het lijstje veranderd, hopelijk komt het nu voor iedereen uit.
nee s niet nodig hoor, blijf jij maar op dat plekje staan danquote:Op maandag 12 april 2010 17:24 schreef mrien het volgende:
Je mag wel op de andere plek anders Huup, maar dan haak ik af
Ik draag namelijk niet dusdanig veel dat ik 2 doeken tegelijk kan hebben als reisdoek
En een 4 heb ik ook al eerder gehad, maar toen was ze nog wat kleiner
Dus als iemand anders nog liever wil, wil ik best ruilen
Mocht je het doen; count me in!quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb er wel aan zitten denken idd, om hem soepeler te maken.
Maar eerst nog even zelf gebruiken hoor.![]()
Bedankt voor het gebruiken! Het was een hele ervaring. Volgende week komt eindelijk de Wellen, dan kan ik die eens testenquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:56 schreef mrien het volgende:
Vanmiddag komt Petit Prince weer bij mij thuis en is de reis ten einde
Ik ben heel benieuwd naar de verhalen en hoe zacht hij geworden is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |