Ik heb de Wellen dan! Zou ik hem na Claudia mogen?quote:Op maandag 12 april 2010 10:09 schreef Twinkly het volgende:
Wickie wat is het toch een mooie doek en wat zit ze daar lekker![]()
Ik heb daarnet de Kreuztrage geprobeerd, die waar je je kind weer uit kunt halen zonder de doek af te hoeven doen, Niels vond het super fijn zitten, het was alleen wel lastig om zijn knietjes hoger dan zijn kontje te krijgen omdat je vooraf al moet bepalen hoe strak de doek geknoopt moet zijn.
Lijstjuh!
14-4 tot 21-4 Poppedein
22-4 tot 29-4 Huup
30-4 tot 7-5 Vlindur
8-5 tot 15-5 Mrien
17-5 tot 24-5 Claudia
25-5 tot 1-6 misschien nog iemand.
Vlindur er zit een boekje en een CD-rom bij met de manieren waarop je kunt dragen met de doek.
Willen jullie mij je adres PM-en? Ik wil de doek vandaag al versturen naar Poppedein want morgen zijn we niet thuis. Ik heb alleen nog geen boekje waarin jullie je avonturen met de doek op kunnen schrijven, dat stuur ik je dan later deze week na Poppedein.
Er zitten 2 of 3 haaltjes in de doek, dat was al zo. Ik denk omdat het een Paaseitje was, dat waren geloof ik de doeken waar iets mee was.
quote:Op maandag 12 april 2010 12:00 schreef Twinkly het volgende:
Ik denk dat ik hem toch maar naar maximaal 5 mensen laat gaan zodat ik hem in de zomer lekker lang zelf gebruiken kan![]()
Nieuw lijstje! Komt het zo uit voor iedereen?
14-4 tot 21-4 Poppedein
22-4 tot 29-4 Mrien
30-4 tot 7-5 Huup
8-5 tot 15-5 Claudia
17-5 tot 24-5 Vlindur
Claudia ik doe Vlindur als laatste omdat Rienk nog zo klein is
huh?quote:
eigenlijk voor mij niet zo heel, omdat ik het echt heel erg druk heb in mei, na poppedein had voor mij handiger geweest. Maar it's okay, als t niet gaat dan gaat het niet, dan komen er wat minder spannend foto's van tripjes naar de supermarkt enzoquote:Op maandag 12 april 2010 14:29 schreef Twinkly het volgende:
[..]
huh?Ikke niet snap! Ik heb het lijstje veranderd, hopelijk komt het nu voor iedereen uit.
Eerst stond ik 2e,daarna 3e, toen weer 2e, dat bedoelde ik.quote:Op maandag 12 april 2010 14:29 schreef Twinkly het volgende:
[..]
huh?Ikke niet snap! Ik heb het lijstje veranderd, hopelijk komt het nu voor iedereen uit.
nee s niet nodig hoor, blijf jij maar op dat plekje staan danquote:Op maandag 12 april 2010 17:24 schreef mrien het volgende:
Je mag wel op de andere plek anders Huup, maar dan haak ik af
Ik draag namelijk niet dusdanig veel dat ik 2 doeken tegelijk kan hebben als reisdoek
En een 4 heb ik ook al eerder gehad, maar toen was ze nog wat kleiner
Dus als iemand anders nog liever wil, wil ik best ruilen
Mocht je het doen; count me in!quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb er wel aan zitten denken idd, om hem soepeler te maken.
Maar eerst nog even zelf gebruiken hoor.![]()
Bedankt voor het gebruiken! Het was een hele ervaring. Volgende week komt eindelijk de Wellen, dan kan ik die eens testenquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:56 schreef mrien het volgende:
Vanmiddag komt Petit Prince weer bij mij thuis en is de reis ten einde
Ik ben heel benieuwd naar de verhalen en hoe zacht hij geworden is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |