hahaquote:Op woensdag 7 april 2010 10:07 schreef XXXKarinXXX het volgende:
oh wat leuk weer, zo jammer dat we hier geen strand in de buurt hebben!
Hoe maak jij die foto's joh? Of was B ook mee?
Hij is pas net binnen, en Oscar is op het kdv, dus ik weet het nog niet.quote:
Ik heb Sasha er daarstraks even snel in gehesen en ik vond het verbazingwekkend makkelijk en prettig dragen!quote:Op woensdag 7 april 2010 16:13 schreef huuphuup het volgende:
oh wat rot Davinia, ruilen komt voor mij helaas niet zo handig uit, sorry![]()
BE ja!ze passen nu perfect, echt precies pas zeg maar. De groei van de voetjes heeft een beetje stilgestaan denk ik, nu zijn ze niet meer zo enorm in verhouding
Ik vind ze nog steeds zo leuk
![]()
Ben benieuwd naar hoe je de MT vindt dragen.
quote:Op woensdag 7 april 2010 17:09 schreef Linda2205 het volgende:
JAEsmeetje in Eva
welke knoop heb je gedaan? Er gaat niks onder dr beentjes door, of zie ik dat verkeerd?![]()
*grinnik* ik vond het al zo bizar dat je een rechtopstaand plukje haar had terwijl de rest krult, maar ik kon ook niet bedenken wat het anders wasquote:Op woensdag 7 april 2010 19:54 schreef Stiemie het volgende:
Dat plukje haar is trouwens de "knip" van de deur
Huh? Nee! Eva ruilt, niet de MTquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:42 schreef Brighteyes het volgende:
Dus ik stuur hem nu naar Mrien? Ok!
Ik heb vanmorgen Oscar in de Mei Tai gehad en ben er toen mee naar de supermarkt gegaan en ik ben om!![]()
Wat draagt dat prettig zeg! Ik had verwacht dat het veel meer zou snijden bij mijn armen maar echt helemaal niet!
*Stofjes speuren gaat...
Morgen zal ik F. eens vragen wat foto's te maken.
Ikea!quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:42 schreef Brighteyes het volgende:
Dus ik stuur hem nu naar Mrien? Ok!
Ik heb vanmorgen Oscar in de Mei Tai gehad en ben er toen mee naar de supermarkt gegaan en ik ben om!![]()
Wat draagt dat prettig zeg! Ik had verwacht dat het veel meer zou snijden bij mijn armen maar echt helemaal niet!
*Stofjes speuren gaat...
Morgen zal ik F. eens vragen wat foto's te maken.
Leuk ja!quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind deze bijv. ook al zo leuk, gewoon heel simpel.
Ja, ik had er een in de koopjeshoek gezien met een moioe kleur, maar toen ik 3 dagen later in de ikea was, lag het gordijn helaas nietmeer in de koopjeshoek.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Leuk ja!![]()
![]()
@Amaranta voor de banden heb ik bij mijn MT een gordijn gebruikt van Ikea. Stevig genoeg, goedkoop (20.00 waren ze geloof k) en in neutrale effen kleuren. Ideaal vond ik.
Ik heb nu witte stof, maar hij is er ook in Ecru, bij Ikea vandaan voor 3,99 de meter. Dat is goedkoper dan die gordijnen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, ik had er een in de koopjeshoek gezien met een moioe kleur, maar toen ik 3 dagen later in de ikea was, lag het gordijn helaas nietmeer in de koopjeshoek.
Ik had dat dus ook al bedacht, goede lengte! En lekker dik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |