abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 april 2010 @ 14:05:07 #251
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_80003537
Mijn geweldige mooie "vlindertjes-doek" Nati Butterflies pink/purple met 25% (geloof ik) linnen, bleek een maat 5 te zijn. Ipv de maat 6 die ik besteld had. Hij is uitverkocht en kan dus niet geruild worden. Voor mij toch iets aan de korte kant, en ken mezelf, dan laat ik hem liggen. Daarom verkoop ik deze zodat ik een andere vlinders maat 6 kan kopen.
Hij is prachtig en hij draagt fantastisch en hij is zacht, dus daar ligt het allemaal niet aan! Geen haaltjes, of foutjes, etc. Hij meet 4.45 (maat 5 is rond de 4.10 en maat 6 rond de 4.6m).

¤92,- excl. verzenden

Ik ben verantwoordelijk tot het postkantoor. Dit is een privéverkoop, dus geen garantie/terugname/geld terug. We hebben een kat die niet bij de doeken komt, maar verdwaalde haren kunnen altijd. We roken niet.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 6 april 2010 @ 14:10:28 #252
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_80003761
Die is echt onwijs mooi! En ik vind echt niet veel doeken mooi.
pi_80003778
Oh ik vind 'm prachtig en zou 'm gráág kopen. Maar daarvoor moet ik nog wel even overleggen. :$ Mag ik 'm reserveren?

Wat zijn de verzendkosten trouwens? En waar woon je ergens? Misschien kan ik 'm wel ophalen.
pi_80003891
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 12:44 schreef freecell het volgende:

[..]

Ow, misschien wel
Specs? (foto, hoe lang is een 2 precies (waarom onthoud ik dat soort dingen niet? ) )
Ik heb 'm nog niet, dus een foto lukt nog niet. Officieel is 2 2m70, maar volgens de verkoper is deze 2m90. Zodra ik 'm heb, zal ik een foto maken. Maar ik ben nog niet zeker dat ik 'm gelijk wegdoe hoor!
  dinsdag 6 april 2010 @ 14:19:37 #255
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_80004112
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 14:10 schreef Cantare het volgende:
Oh ik vind 'm prachtig en zou 'm gráág kopen. Maar daarvoor moet ik nog wel even overleggen. :$ Mag ik 'm reserveren?

Wat zijn de verzendkosten trouwens? En waar woon je ergens? Misschien kan ik 'm wel ophalen.
Ja hoor, reserveren is prima

Ik woon in Utrecht. Ik kan hem verzenden met TNT voor 6,75 of met DHL voor 4,95 Dat is beide onverzekerd.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_80007131
Mijn Didysling is vandaag eindelijk verzonden!!! Ik dacht ik mail nog maar even om te vragen waar ie nu blijft, en ik dacht, dan vraag ik gelijk even wanneer die nieuwe Cherryblossom komt Maar daar trapte ze niet in helaas:
"We have no more informations about this new modell. The latest informations you will find in the next time on our homepage."
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 6 april 2010 @ 15:48:10 #257
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_80007171
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 15:47 schreef tessie het volgende:
Mijn Didysling is vandaag eindelijk verzonden!!! Ik dacht ik mail nog maar even om te vragen waar ie nu blijft, en ik dacht, dan vraag ik gelijk even wanneer die nieuwe Cherryblossom komt Maar daar trapte ze niet in helaas:
"We have no more informations about this new modell. The latest informations you will find in the next time on our homepage."
Leuk geprobeerd.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_80007324
Ja ik dacht misschien voelt ze zich schuldig omdat mijn sling nóg niet verstuurd was, en zegt ze het
  dinsdag 6 april 2010 @ 15:57:43 #259
298315 SacreCoeur
pi_80007541
Dat was slim
Ik hoop dat 'ie zwart wordt met witte bloemen.
Maar dat zal wel niet.
Ik heb zo'n idee dat het een kleur gaat worden waarvan je eng wordt.
En dat we dan denken, is dat het.
Want ik heb dat in ieder geval met heel veel van Didymos, ik vind het geen mooi merk.
Dat is jammer want de kwaliteit is echt om te kwijlen.
Ik vind Ellevill daarintegen echt

Mijn eerste sling is trouwens onderweg.
Vanmiddag voor 14.00 besteld bij Slings&Things.
pi_80007579
Oh ik ben zo benieuwd naar die cherryblossom *drool*, ik hoop alleen wel dat hij niet lichtblauw is want dat staat mij echt niet.

We zijn net met de bus naar de stad gegaan en toen kwam ik een mededraagster tegen Ze had een korte niet rekbare doek en droeg asymmetrisch in een voor mij onbekende knoop. In de stad ook nog een draagpapa, met een heel klein kindje op zijn arm en een kinderwagen vol boodschappen.

Gisteren: "Ik wil in de doehoeeek! "

Vijf minuten later waren we weer thuis
Waarom hebben we eigenlijk een kinderwagen, hij heeft alleen heel in het begin de bak als wiegje gebruikt

Ohhh Texelonia doe dat nou niet Ik vind hem zo moooiiii!! Maar geen centjes...
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_80008198
Wordt die cherryblossom dan niet die kleuren zoals ze op het plaatje staan?
Ik hoop het niet, want ik was een beetje bang dat het echt een heeel viezig kleurtje groen zou worden...

Aahhw arme Niels in de wagen!
pi_80008323
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 16:13 schreef tessie het volgende:
Wordt die cherryblossom dan niet die kleuren zoals ze op het plaatje staan?
Ik hoop het niet, want ik was een beetje bang dat het echt een heeel viezig kleurtje groen zou worden...

Aahhw arme Niels in de wagen!
Oh oeps hij was idd viezig groen, ik heb lichtblauw in mijn hoofd. Dan hoop ik dat hij niet viezig groen wordt Zou wel echt jammer zijn, met dat thema zou je zo'n prachtige doek kunnen maken...

hihi hij vindt het echt helemaal niet leuk. Dit was zelfs de eerste keer dat hij dat jasje aanhad, in de doek is dat veel te warm.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  dinsdag 6 april 2010 @ 16:17:12 #263
298315 SacreCoeur
pi_80008347
Ik denk wel dat de cherryblossom.
Lichtgroen, lichtblauw, lichtgeel of lichtroze gaat worden.
Of misschien wel rood.
Ik moet er niet te veel over nadenken, misschien wordt 'ie wel hardstikke stoer.
pi_80008422
Lichtroze lijkt me mooi En lichtblauw ook, maar groen of geel liever niet. Maar het is cherryblossom , dus ik kan me over veel kleuren wel heel zetten als het printje mooi is.
  dinsdag 6 april 2010 @ 16:19:07 #265
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_80008423
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 15:58 schreef Twinkly het volgende:
Oh ik ben zo benieuwd naar die cherryblossom *drool*, ik hoop alleen wel dat hij niet lichtblauw is want dat staat mij echt niet.

We zijn net met de bus naar de stad gegaan en toen kwam ik een mededraagster tegen Ze had een korte niet rekbare doek en droeg asymmetrisch in een voor mij onbekende knoop. In de stad ook nog een draagpapa, met een heel klein kindje op zijn arm en een kinderwagen vol boodschappen.

[ afbeelding ]
Waarom hebben we eigenlijk een kinderwagen, hij heeft alleen heel in het begin de bak als wiegje gebruikt

Ohhh Texelonia doe dat nou niet Ik vind hem zo moooiiii!! Maar geen centjes...
En weet je wat stom is, dat niemand je aanspreekt dat het zo zielig is als je ze in de wagen hebt liggen en ze huilen... (of in de buggy hebt zitten) Maar stop ze in een doek en ze zijn in een chaggo bui dan moet opeens iedereen opmerken dat het ook wel heel zielig is om je kind in een doek te hebben hangen .
  dinsdag 6 april 2010 @ 16:21:48 #266
298315 SacreCoeur
pi_80008507
Didymos heeft weinig zwarte doeken toch?
Ik heb er maar 3 gevonden.
En die waren meer wit of een andere kleur dan zwart.
pi_80008510
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 16:19 schreef Ticootje het volgende:

[..]

En weet je wat stom is, dat niemand je aanspreekt dat het zo zielig is als je ze in de wagen hebt liggen en ze huilen... (of in de buggy hebt zitten) Maar stop ze in een doek en ze zijn in een chaggo bui dan moet opeens iedereen opmerken dat het ook wel heel zielig is om je kind in een doek te hebben hangen .
Inderdaad Dan mishandel je je kind ineens. Toch raar dat in erg vaak mensen met een kind op de arm zie lopen terwijl ze een lege kinderwagen duwen
  dinsdag 6 april 2010 @ 16:22:57 #268
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_80008551
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 16:21 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Inderdaad Dan mishandel je je kind ineens. Toch raar dat in erg vaak mensen met een kind op de arm zie lopen terwijl ze een lege kinderwagen duwen
oh ik heb ook wat met Jen gelopen hoor, dan wilde ze beiden niet. Kinderen en een mening.
pi_80008568
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 16:21 schreef SacreCoeur het volgende:
Didymos heeft weinig zwarte doeken toch?
Ik heb er maar 3 gevonden.
En die waren meer wit of een andere kleur dan zwart.
Dat zou best stoer zijn, zwart met witte of heel lichtroze kersenbloesems, zeg maar zoals de fok!banner hierboven
pi_80008587
Ik had een Ellipsen, die was echt wel erg zwart met een klein beetje wit, en datzelfde geldt voor die fishies die Pvoess heeft. En wat de derde dan is, weet ik niet..
  dinsdag 6 april 2010 @ 16:24:39 #271
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_80008628
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 16:23 schreef tessie het volgende:
Ik had een Ellipsen, die was echt wel erg zwart met een klein beetje wit, en datzelfde geldt voor die fishies die Pvoess heeft. En wat de derde dan is, weet ik niet..
Oude pau
  dinsdag 6 april 2010 @ 16:29:21 #272
298315 SacreCoeur
pi_80008837
Ik vind visjes erg 'niet mooi' laat ik het zo zeggen.
Ik ben niet zo van de printjes.
Behalve dus cherryblossom dat lijkt me erg stoer mits de goede kleur.
En de lelie's vind ik ook mooi maar weer die kleur niet.
O ja Millifiori (als ik dat goed spel) grijs is ook erg mooi.
Ik heb wel weer het geluk dat mijn vriend overal mee gaat lopen.
Dus daar hoef ik lekker geen rekening mee te houden.

Vandaar dat ik dus Ellevill wel mooi vind, maar die heb ik nog nooit in m'n handen gehad.
En voor 104 euro ga ik 'm niet 'even' bestellen.
  dinsdag 6 april 2010 @ 16:47:44 #273
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_80009517
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 15:58 schreef Twinkly het volgende:
[ afbeelding ]
Handig met boodschappen doen
©Dumbo
  dinsdag 6 april 2010 @ 16:49:49 #274
108648 cattie
lieve moeder
pi_80009611
Didymos heeft ook nog de indio zwart/wit. En Jim, stoer zwart met een rode gloed. En anders kun je ook heel goed een indio natur (katoen, of met linnen of met hennep) zwart verven.
  dinsdag 6 april 2010 @ 16:50:16 #275
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_80009626
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 16:47 schreef texelonia het volgende:

[..]

Handig met boodschappen doen
En handig voor in de kerk als je je kindje bij de oppas achterlaat..
  dinsdag 6 april 2010 @ 16:50:41 #276
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_80009643
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 16:49 schreef cattie het volgende:
Didymos heeft ook nog de indio zwart/wit. En Jim, stoer zwart met een rode gloed. En anders kun je ook heel goed een indio natur (katoen, of met linnen of met hennep) zwart verven.
Jim zyclame Ben er nog steeds zo blij mee.
  dinsdag 6 april 2010 @ 16:50:57 #277
108648 cattie
lieve moeder
pi_80009656
SacreCoeur, de lelies zijn trouwens ook in violet en in Petrol uitgebracht, misschien vind je die kleuren wel mooi?
  dinsdag 6 april 2010 @ 16:51:46 #278
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_80009691
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 16:29 schreef SacreCoeur het volgende:

Vandaar dat ik dus Ellevill wel mooi vind, maar die heb ik nog nooit in m'n handen gehad.
En voor 104 euro ga ik 'm niet 'even' bestellen.
Ik heb ook nog een Zara Black shorty in de aanbieding

Zwarte Didy's heb je ook nog de Jim's. Zwart aan de ene kant, kleurtje aan de andere kant. Daardoor is de zwarte kant niet echt helemaal zwart, want dat kleurtje zorgt voor een gloed door het zwarte.

Eigenlijk zou je "stendhal" moeten hebben. Dat is de rood/zwarte versie van Tagetes. Die heeft geel katoen, waar amper roze doorheen komt, en roze linnen waar wel het geel doorheen komt. Aangezien bij Stendhal het katoen zwart is, komt daar als het goed is bijna geen rood doorheen. Kun je hem gewoon met de 'verkeerde' (de zwarte dus) kant naar buiten dragen. Maar goed, die was nog duurder dan de Ellevills én hij is uitverkocht dus hier heb je eigenlijk weinig aan
©Dumbo
  dinsdag 6 april 2010 @ 16:54:07 #279
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_80009792
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 16:19 schreef tessie het volgende:
Lichtroze lijkt me mooi En lichtblauw ook, maar groen of geel liever niet. Maar het is cherryblossom , dus ik kan me over veel kleuren wel heel zetten als het printje mooi is.
Ja dat heb ik ook Maar ik hoop toch ook op roze

Maar ik denk dat het gewoon zoals het plaatje wordt. Dat was met de vlinders namelijk ook zo....
©Dumbo
  dinsdag 6 april 2010 @ 16:54:49 #280
298315 SacreCoeur
pi_80009820
O wat kunnen jullie goed helpen
Ik vraag me af hoe die zwart met rode gloed eruit ziet.
En en en en kobalt/rouge is de enige niet zwarte doek die ik ook mooi vind.
Die hadden ze nog bij 'veiligebasis'.

En dat te bedenken dat ik eerst niets van doeken moest hebben.
Ik schaam me, m'n vriend heeft me aangestoken :w
pi_80009932
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 16:50 schreef cattie het volgende:
SacreCoeur, de lelies zijn trouwens ook in violet en in Petrol uitgebracht, misschien vind je die kleuren wel mooi?
De petrol lelies vind ik echt supermooi maar dat was toch ook een limited edition? Ik zag 'm ergens te koop staan (Ebay?) maar voor heel duur...

Ow, ik hoop zo dat ik mijn man kan overhalen voor de vlindertjes van Tex. Eén van de weinige doeken die ik écht écht écht mooi vind* en (denk ik) ook echt bij me past. Ik mag sowieso voor m'n verjaardag een doek uitkiezen maar dat is pas 5 juni.

*Andere waren de petrol of rosenquarts lelies en de indio smaragd, hoewel ik een effen doek vaak wat "massief" vind overkomen, een patroon maakt het wat dynamischer.
  dinsdag 6 april 2010 @ 16:58:12 #282
108648 cattie
lieve moeder
pi_80009958
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 16:54 schreef texelonia het volgende:

[..]

Ja dat heb ik ook Maar ik hoop toch ook op roze

Maar ik denk dat het gewoon zoals het plaatje wordt. Dat was met de vlinders namelijk ook zo....
Dat zit er wel dik in. Wat zou betekenen dat de achtergrond groen is en groen bij Didy voorspelt (voor mij) niet veel goeds.
  dinsdag 6 april 2010 @ 16:59:04 #283
108648 cattie
lieve moeder
pi_80009996
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 16:57 schreef Cantare het volgende:

[..]

De petrol lelies vind ik echt supermooi maar dat was toch ook een limited edition? Ik zag 'm ergens te koop staan (Ebay?) maar voor heel duur...
Ja, dat was een LE en die is nu best wel gewild. Op ebay stond hij voor veel te veel geld, maar echt goedkoop zal je hem waarschijnlijk niet meer vinden.
  dinsdag 6 april 2010 @ 17:00:06 #284
108648 cattie
lieve moeder
pi_80010032
quote:

[..]

Ow, ik hoop zo dat ik mijn man kan overhalen voor de vlindertjes van Tex. Eén van de weinige doeken die ik écht écht écht mooi vind en (denk ik) ook echt bij me past. Ik mag sowieso voor m'n verjaardag een doek uitkiezen maar dat is pas 5 juni.
Wat vind je mooi aan de vlindertjes? Misschien kunnen we je nog aan andere doeken helpen.
  dinsdag 6 april 2010 @ 17:01:49 #285
298315 SacreCoeur
pi_80010083
quote:

[..]

Ow, ik hoop zo dat ik mijn man kan overhalen voor de vlindertjes van Tex. Eén van de weinige doeken die ik écht écht écht mooi vind* en (denk ik) ook echt bij me past. Ik mag sowieso voor m'n verjaardag een doek uitkiezen maar dat is pas 5 juni.

*Andere waren de petrol of rosenquarts lelies en de indio smaragd, hoewel ik een effen doek vaak wat "massief" vind overkomen, een patroon maakt het wat dynamischer.
De mijne zei vanmorgen nog toen ik twijfelde bij de sling.
Koop wat je mooi vind, mij maakt het toch niet uit.
Gewoon goed africhten.
  dinsdag 6 april 2010 @ 17:02:21 #286
108648 cattie
lieve moeder
pi_80010096
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 16:54 schreef SacreCoeur het volgende:
O wat kunnen jullie goed helpen
Ik vraag me af hoe die zwart met rode gloed eruit ziet.
En en en en kobalt/rouge is de enige niet zwarte doek die ik ook mooi vind.
Die hadden ze nog bij 'veiligebasis'.

En dat te bedenken dat ik eerst niets van doeken moest hebben.
Ik schaam me, m'n vriend heeft me aangestoken :w
Hier staan allemaal foto's van Jim. Ook een goede site om te zien wat er allemaal uitgekomen is qua doeken van allerlei merken.
pi_80010101
@cattie: Haha. Wat ik er mooi aan vind: 2 kleuren, zachte uitstraling maar niet flets, een lievig-maar-niet-truttig patroontje. Daarom vind ik de lelies ook zo mooi (tenminste, alleen de rosenquartz en petrol).
pi_80010264
Oeh ja die petrol lelies vind ik ook zo mooi En petrol fishies ook trouwens
  dinsdag 6 april 2010 @ 17:09:48 #289
298315 SacreCoeur
pi_80010364
Maar nu ik er eens op let.
Heb ik hier nog nooit iemand zien dragen.
En ik woon toch echt niet in een klein dorp ofzo.
Capelle aan den IJssel.
  dinsdag 6 april 2010 @ 17:12:29 #290
108648 cattie
lieve moeder
pi_80010464
Cantare, ik weet niet wat je truttig vindt. Wat vind je van de millefiori? Of de rhombus (die ruiten)? Verder heeft nati ook een boel patronen en vanatai ook. Linuschka heeft ook mooie draagdoeken.
pi_80010528
Ik vind die millefiori juist best wel truttig...
  dinsdag 6 april 2010 @ 17:15:10 #292
298315 SacreCoeur
pi_80010561
De grijze niet!!
De grijze Mille is leuk.
pi_80010726
ik zit even te kijken naar doeken, maar jeetje, tis zowat jammer dat ik een jongen krijg haha. Want ben erg van de meisjeskleuren merk ik
(niet dat ik door de bomen het bos nog zie... mijn god, wat een keuzes en prijzen )
pi_80011036
De millefiori vind ik ook een beetje saai. Teveel bloemetjes, en ook allemaal even groot.
Rhombus vind ik jaren '80-achtig.
Bij Vatanai heb ik ook wel een paar mooie gezien. Maar toch niet zo mooi als de vlinders of lelies.

Ik weet trouwens niet of ik een jongen of meisje krijg, maar vind dat ik een jongen ook best in een roze of paarse doek kan dragen. Je doet toch ook gewoon zelf nog "meisjes"kleren aan als je je zoon op je arm hebt?
pi_80011177
Ja ik wou eerst ook geen roze doeken, maar inmiddels maakt het me niet meer uit hoor Hij is toch wel duidelijk een jongetje, ook in een roze doek
pi_80011191
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 17:20 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik zit even te kijken naar doeken, maar jeetje, tis zowat jammer dat ik een jongen krijg haha. Want ben erg van de meisjeskleuren merk ik
(niet dat ik door de bomen het bos nog zie... mijn god, wat een keuzes en prijzen )
Bekend dit, de hele post

Kijk wat ik heb! Een draagpapa! (en rust, ze zijn in de tuin, hoezee )

Voor een eerste knooppoging niet slecht.
  † In Memoriam † dinsdag 6 april 2010 @ 17:35:26 #297
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_80011269
Patroontjes zijn helemaal niet stoer. Dit is stoer:

Oh,en TARA is stoer!
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_80012855
Wow wat goed van Tara
pi_80012927
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 17:20 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik ook niet

werkelijk niet...

ik heb nog steeds geen keuze gemaakt
pi_80012994
Cool TARA

en mooie doek, Macka. Ik houd van dat donkere...(hoewel ik voor de zomer een lichte doek weer mooi vind...zucht)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')