abonnement Unibet Coolblue
pi_79490406
Ringslings, Tricotdoeken met rek, geweven doeken zonder rek, Mei Tai's om zelf te maken, en hoe gebruik je al die doeken.

Handige links:
Wikipedia over de sling
Draagmethodes bij het Mamatoto project
Draagdoekinstructie filmpjes op YouTube
Ringsling zelf maken
Mei Tai zelf maken
Uitgebreide info over doeken en dragen
Uitgebreide uitleg over verschillende draagmethodes
Draagdoekenpagina op de FOK! wiki







Handleidingen knoopmethodes in pdf
Knoopmethodes tricot doek (pdf)
Duidelijke fotohandleiding met draagmanieren (pdf)
Vergelijking rekkende doek en niet rekkende doek

Als je wilt weten waar de afkortingen voor staan, klik op het plusje hieronder.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie hebben er allemaal welke draagdoek?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER

Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic.
pi_79490481
Uit vorige topic:
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 14:04 schreef lily het volgende:
De mei tai is binnen

Ik heb hem gelijk uitgeprobeerd.
Ik weet hoe ik de doek moet knopen maar alle begin is moeilijk. Ik zat een beetje met haar armpjes...waar laat ik ze..
Ze vond het niet leuk (ze begon te huilen) dus ze zal wel niet goed gezeten hebben (knietjes hoger dan kontje toch?)
Nou ja, flink oefenen.

Ik ben wel al naar de buurtsuper gelopen met de doek Ging wel goed alleen hing ze een beetje scheef.

fatsoenlijke foto volgt als er iemand is die de foto kan maken
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 14:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ze hangt zo laag lijkt me?
Qua kleuren ziet ie er mooi uit!
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 14:21 schreef oeke het volgende:
Wat een vrolijke Mei Tai, Lily! Ze hangt inderdaad een beetje laag. Je moet haar makkelijk een kusje op haar hoofd kunnen geven. Wat een dotje is je kleine meisje toch.

Spannend Tex! Welke doek, welke kleur?
En Purper ben ik ook nieuwsgierig naar!
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 14:23 schreef Keshet het volgende:
Wat kijkt ze verliefd naar je!
Verder geen opmerkingen of aanmerkingen, ik weet er niets vanaf.

Ik zou me tijdens mijn verlof, wat 29 maart in zou gaan , gaan verdiepen in draagdoeken. Dat plan is dus een beetje mislukt.
Ik heb momenteel gewoon echt de tijd niet om me er voor nu ontzettend in te verdiepen en ik hoop dat jullie me op weg kunnen helpen!

Ik ben op zoek naar een doek om Teigetje in te kunnen dragen/mee te kunnen buidelen en ik hoop dat jullie me een beetje kunnen adviseren!

Er zijn wel een aantal eisen/voorwaarden waar de doek aan moet voldoen:
1. Haar huidje is nog erg dun en ze draagt alleen een luier dus de doek mag niet ruw zijn;
2. Hij moet vrij gemakkelijk gewassen gewassen kunnen worden ivm met eventuele bloedvlekjes;
3. De doek moet mee kunnen groeien met Teigetje, nu is ze nog klein maar dat verandert snel;
4. De doek moet groot zijn denk, ik ben 1.89 lang en niet smal.

Welke doek/soort doek zou aan te bevelen zijn denken jullie?
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 14:24 schreef mrien het volgende:
Mooi Lily! Zover het nu te zien is lijkt het erop dat je de schouderbanden over je schouders beter kunt uitspreiden en wat meer richting je schouder kunt doen (ipv naar je nek). Denk dat dat nog wel wat beter zal zitten.
En ze mag inderdaad nog wat hoger. Dat kun je doen door de banden wat strakker aan te trekken.
Even een beetje springen/hupsen helpt altijd om de banden goed aan te kunnen spannen.

Op het moment dat je begint met aanspannen zakt het altijd nog weer wat, als je dan even beweegt/hupst/springt en dan aanspant zit hij gelijk wat strakker. En tussendoor aanspannen kan natuurlijk ook altijd
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 14:29 schreef texelonia het volgende:

[..]

Hemp natur, en het wordt een mengelmoesje van powder pink en flamingo pink! Ben benieuwd naar het eindresultaat, in de machine ziet het er toch iets donkerder/knallender uit dan ik voor ogen had. Maar spoelen en dragen kan een hoop veranderen natuurlijk.

Trouwens, jij hebt een paar keer geroepen dat je een Pfau wilde, maar je hebt toch een Pfau? Of wil je er gewoon nog een? Misschien kan ik de jouwe eens proberen op de draagmeet anders, ben wel eens benieuwd wat iedereen nou zo fantastisch vindt aan de pfau
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 14:27 schreef mrien het volgende:
Ik zat gelijk aan een Binana te denken Keshet. Ik heb er 1x eentje van Nijna gevoeld en die is zo zacht en knuffelig!
Het is een rekbare doek van Bamboe (op de site staat streelzacht) en lijkt me voor jullie eigenlijk wel ideaal.
pi_79490610
Binana is idd heel erg fluffy, ik had nog nooit zo'n fijne zachte rekbare doek gevoeld. Maar is dat niet TE warm ?
  dinsdag 23 maart 2010 @ 14:41:46 #4
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_79490779
Bedankt voor te tip mrien!
Heb meteen even gekeken, ze zien er wel ok uit! Het uiterlijk vind ik ook niet het belangrijkst.

LL: Daar heb je een punt! Teigetje kan haar temperatuur inmiddels goed zelf regelen ( ) dus dan lijkt het me dat een doek niet snel te warm is; zeker niet zonder kleertjes, toch?

Ik twijfel alleen over de maat (5m40). Is dat niet te kort?
A grand adventure has begun.
pi_79490788
Thx voor de tips allemaal

Ik ga ermee aan de slag
  dinsdag 23 maart 2010 @ 14:48:00 #6
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79491014
lily mooie Mei Tai, en na paar keer knopen gaat het vast steeds beter

keshet 5,40 is voor de meeste mensen echt meer dan lang genoeg
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 14:49:13 #7
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_79491058
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 14:48 schreef texelonia het volgende:
lily mooie Mei Tai, en na paar keer knopen gaat het vast steeds beter

keshet 5,40 is voor de meeste mensen echt meer dan lang genoeg
Echt? Want zo'n doek gaat toch best een paar keer om je heen?

Ik ga gewoon eens meten met een touw en de knoopinstructie voor buikdragen; eens kijken hoeveel touw ik dan nodig heb!
A grand adventure has begun.
pi_79491137
Keshet, ik weet niet hoe breed je bent, maar volgens mij kan iemand tot maat 50 of 52, makkelijk uit de voeten met een 5.4m.

Standaard is 4.6m en dat is voor de meeste mensen tot een maat 42/44 prima.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 14:56:58 #9
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_79491419
Ah, ok! Dat stelt me al weer wat gerust!

Goed. Een binana is dus een optie.
Zelf zat ik ook aan een Mei Tai te denken. Wat is jullie mening?
A grand adventure has begun.
pi_79491703
Ik kom ook weer eens dit topic binnenvallen!
Keshet, ik denk dat ik een meitai nog niet zou gebruiken voor je kleine Teigetje!
Vaak dragen meitais pas fijn wanneer je kindje al wat groter is, denk aan een maand of 6.
pi_79491763
Een mei tai is niet geschikt voor pasgeboren kindjes. Bij normale voldragen kindjes kun je in een mei tai op zijn vroegst lekker dragen met een maand of 3/4.

Voor zo'n klein teigetje zou ik voor een lekkere zachte doek kiezen. Nu een binana ofzo en als het bevalt en je ook meer buiten komt, straks voor de zomer nog een wat luchtigere doek.
pi_79491822
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 14:41 schreef lily het volgende:
Thx voor de tips allemaal

Ik ga ermee aan de slag
Maak je geen zorgen, alles zal worden opgelost
pi_79491864
Een mei tai zou ik ook niet doen idd. Dat is pas fijn met wat grotere kindjes.
pi_79491879
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 15:05 schreef p_iglet het volgende:
Een mei tai is niet geschikt voor pasgeboren kindjes. Bij normale voldragen kindjes kun je in een mei tai op zijn vroegst lekker dragen met een maand of 3/4.
Gaat wel hoor, mits je eentje met lange banden hebt zodat je nog eens rond kan knopen.
pi_79491925
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 15:08 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Gaat wel hoor, mits je eentje met lange banden hebt zodat je nog eens rond kan knopen.
Ja maar in die kids van jou pasten met 2 maanden oud al 8 teigetjes
pi_79492008
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 15:09 schreef p_iglet het volgende:

[..]

Ja maar in die kids van jou pasten met 2 maanden oud al 8 teigetjes
Dat wel, maar het lijkt me ook goed kunnen met een mini-versie.
Met die banden rond het lijfje heb je echt een knus, vast nestje.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 16:21:32 #17
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_79495310
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 15:09 schreef p_iglet het volgende:

[..]

Ja maar in die kids van jou pasten met 2 maanden oud al 8 teigetjes
Whahaha!
Inderdaad, zo groot is ze nog niet! 870 gram op dit moment! ( )
Maar, dat blijft ze natuurlijk niet! Vandaar dat een doek die geschikt is voor een pasgeborene en een iets groter kindje eigenlijk wel handig zou zijn.

Nu ik een google-rondje verder ben neig ik wel naar een sling! Die is niet geschikt voor de grotere afstanden maar voldoet de komende maanden prima heb ik 't idee.

Ik baal er best van dat je een draagdoek niet gewoon even kunt voelen en bekijken in iets als een Prenatal.
A grand adventure has begun.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 16:40:39 #18
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_79496148
keshet, binana is heel lekker. ik heb aviva er nu alweer een paar uurtjes in hangen

zeker als je hem eerst een paar dagen op de bank legt, op zitten, knuffelen, issie zo onwijs zacht en fluffy.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_79496552
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 15:05 schreef p_iglet het volgende:
Een mei tai is niet geschikt voor pasgeboren kindjes. Bij normale voldragen kindjes kun je in een mei tai op zijn vroegst lekker dragen met een maand of 3/4.

Voor zo'n klein teigetje zou ik voor een lekkere zachte doek kiezen. Nu een binana ofzo en als het bevalt en je ook meer buiten komt, straks voor de zomer nog een wat luchtigere doek.
Het ligt iets genuanceerder:
een wrapstyle mei tai kan wel vanaf het begin, omdat je met de brede banden de zijkanten van het lijfje mooi af kan sluiten. Je zou een pasgeborene wel met de beentjes binnen knopen, omdat het lijfje breder is dan een kleintje kan spreiden.

Neemt niet weg dat ik geen absolute voorstander ben: doek of ringsling zou mijn voorkeur hebben. Maar het is dus wel degelijk mogelijk.

Oh en Keshet, in welke regio zit je nou ook alweer? Ik vind het verhaal van jou en jullie Teigetje zo bijzonder dat ik je graag een draagconsult cadeau zou doen tegen de tijd dat jullie eraan toe zijn.
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 23 maart 2010 @ 17:02:31 #20
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_79497148
Hmmm...binana...sling...twijfel twijfel
Een binana heeft als voorkeur dat 'ie nu al zacht is en een beetje aanvoelt als het fleecedekentje wat we nu al bij het buidelen gebruiken. Gok ik dan he, ik heb nog nooit een draagdoek aangeraakt!

Webkim, wat een ontzettend lief aanbod! Dank je wel! Ik woon in Rotterdam maar ben absoluut bereid om een eindje te reizen hoor!
A grand adventure has begun.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 17:06:10 #21
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79497310
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 16:21 schreef Keshet het volgende:

[..]

Whahaha!
Inderdaad, zo groot is ze nog niet! 870 gram op dit moment! ( )
Maar, dat blijft ze natuurlijk niet! Vandaar dat een doek die geschikt is voor een pasgeborene en een iets groter kindje eigenlijk wel handig zou zijn.

Nu ik een google-rondje verder ben neig ik wel naar een sling! Die is niet geschikt voor de grotere afstanden maar voldoet de komende maanden prima heb ik 't idee.

Ik baal er best van dat je een draagdoek niet gewoon even kunt voelen en bekijken in iets als een Prenatal.
Je kan bij mij voelen, ik heb een behoorlijke collectie

[edit]Ik zie nu de rectie van webkim, wil haar natuurlijk geen gras voor de voeten wegmaaien! Maar goed, als Keshet al snel en wil dragen dan kan ze ook bij mij of Macka terecht om wat dragers te voelen en testen, aangezien wij redelijk dichtbij wonen.
I`m not weird. I`m limited edition.
  † In Memoriam † dinsdag 23 maart 2010 @ 17:10:48 #22
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_79497490
Ik dacht er ook al over om Keshet Bamboe uit te lenen voor een tijdje.

Bamboe is een (lusloze) rekbare doek die van ivoorwitte bamboeviscose gemaakt is en die een tijdje heeft gereisd langs moeders uit dit topic. Hij begon bij oeke: [OUD] Draagdoeken op reis!
Je kunt hem gerust een paar maanden van me lenen Keshet. Vele leuke baby'tjes gingen teigetje al voor

[ Bericht 77% gewijzigd door Macka66 op 23-03-2010 17:16:20 ]
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  dinsdag 23 maart 2010 @ 17:29:21 #23
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79498298
Voorlopig (nog nat) resultaat van verfprojectje:



Ik ben blij! Precies wat ik hoopte. Hij leek direct na het verven een stuk donkerder en feller, maar na nog een rondje in de wasmachine een stuk lichter en minder fel. Mooi!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 17:55:27 #24
108648 cattie
lieve moeder
pi_79499211
Mooi hoor Tex! Is dat je hennep shorty?
  dinsdag 23 maart 2010 @ 17:59:29 #25
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79499353
mooi tex!
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_79500160
mooi Tex!

ik zou wel een andere doek willen, of erbij of in plaats van. Maar goed, eerst maar es baby 2.0 maken dan ga k weer verder doekenkijken

Keshet je mag mijn babycuddle ook lenen als je dat wilt hoor! Zachte rekbare doek.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79500237
Asy?


Beentjes buiten doek
  dinsdag 23 maart 2010 @ 18:31:07 #28
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_79500605

zo had ik hem ook vanmorgen in doek
Vond het wel even wennen en Harry ook volgens mij...

Ik zal binnenkort J eens vragen om een foto te maken...
en wat heb je toch een leuk ventje
pi_79501068
Keek jij er ook zo debiel bij?
pi_79501259
oh ik had Amélie eigenlijk altijd met de beentjes buitenboord nooit binnenboord gehad, ook niet toen ze heel klein was. Zij vond het prima en ik ook dus och
toffe foto wel.

Lily wat een ontzettend lieve foto mooie MT

Ik zie een doek ik zie een doek ik wil nooit iets maar nu word ik spontaan hebberig. Muh. En nu heb ik er eigk geen geld voor
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79501369
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 18:48 schreef huuphuup het volgende:
oh ik had Amélie eigenlijk altijd met de beentjes buitenboord nooit binnenboord gehad, ook niet toen ze heel klein was. Zij vond het prima en ik ook dus och
toffe foto wel.
Ik ook maar Asy vroeg daar wat over.
Dit was trouwens het resultaat van héél snel knopen. Krampjes
pi_79501638
Welke huup?
pi_79501764
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 18:57 schreef Pvoesss het volgende:
Welke huup?
Jade Fog.

Maar t is ten eerste een maat 5 wat betekent dat ik achterop moet afknopen ipv voorop zoals ik nu doe (en fijn vind) en ten tweede heb k het geld nu niet. Er moet een draagding voor ons gekocht worden... auto dus
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79506690
Jade Fog, wouw, die heeft een beetje de kleuren van Silver Wellen
pi_79509934
Ik heb lelies gekocht

of naja...ik krijg 'm voor mn verjaardag
Lotte!
Noah!
pi_79509998
Leuk
pi_79510180
Oh gaaf Lily, mooie kleur!
Ze mag inderdaad wel wat hoger hangen, en ikzelf rol die ''voorflap'' wat naar binnentoe op als een rolletje, ter ondersteuning voor de nek. (omdat ze hoofd vaak bij deze leeftijd nog niet volledig zelf omhoog kunnen houden qua kracht).

Ik moet zelf ook nog even oefenen met de banden strakker aanspannen, Wolf hangt bij mij ook te laag merk ik aan zn beentjes
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_79510804
Tex wat een mooie kleur! En wat knap dat je dat voor elkaar krijgt, dat verven!

Ik heb eindelijk een geweven draagdoek gekocht Een didymos, standaard blauwe. Ik heb nu reisdoek Wellen te logeren en die bevalt me prima, dus vandaar ook maar een didymos gekozen. Ben benieuwd wanneer hij er is
  dinsdag 23 maart 2010 @ 22:15:48 #39
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_79511077
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 18:43 schreef freecell het volgende:
Keek jij er ook zo debiel bij?
Vast wel

Ik zal eens een foto (of filmpje) maken van Harry als ik hem uit de doek haal zoals ik hem er voorheen in deed (dus met de beentjes erin). Dat ziet heel lief en komisch uit.
pi_79511240
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:53 schreef Pvoesss het volgende:
Leuk
hij is al betaald, hoelang duurt het dan eer dattie hier is?
Lotte!
Noah!
pi_79511273
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 14:29 schreef texelonia het volgende:
Trouwens, jij hebt een paar keer geroepen dat je een Pfau wilde, maar je hebt toch een Pfau? Of wil je er gewoon nog een? Misschien kan ik de jouwe eens proberen op de draagmeet anders, ben wel eens benieuwd wat iedereen nou zo fantastisch vindt aan de pfau
Weet je wat het is, ik heb hem ontkleurd om te verven, maar nu vind ik hem te mooi om te verven. Maar ik zou er nog steeds wel graag 1 verven dus als ik nou een Pfau shortie bemachtig kan ik die alsnog verven.
Maar ik neem hem zeker mee.

Mooi is je Hemp trouwens geworden.

Keshet, ik dacht ook meteen aan de Bamboe, die Macka noemt. Het is de eerste doek waarin ik gedragen heb en hij is echt heel lekker zacht en koel. Echt perfect voor een kleine baby, ik wordt weer helemaal droopy als ik aan de eerste tijd denk.

Florian!

Linda en Chan, gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinsten!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_79511377
Oeh leuk Linda en Chan!!
spannend zo'n doek onderweg
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79511663
zo even een nieuwe poging. graag voorzien van tips en tops!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_79511672
Ik ben nu ik weet dat ik nog een draagperiode ga krijgen helemaal op zoek naar de meest ideale stash.
Ik vond het zo jammer dat het dragen bijna voorbij was maar nu kan ik helemaal los
pi_79512012
Oh Karin, dat ziet er heel goed uit! Dat zit zeker ook veel lekkerder voor jou, of niet?

Pvoess! Je bent uit de kast!
Straks mag je ook weer een kleintje dragen!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_79512164
Karin zit echt toppie

Ja ik kan het niet geloven nog meer dragen
pi_79512332
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 22:33 schreef oeke het volgende:
Oh Karin, dat ziet er heel goed uit! Dat zit zeker ook veel lekkerder voor jou, of niet?

Pvoess! Je bent uit de kast!
Straks mag je ook weer een kleintje dragen!
ja op zich wel, al moet ik nog wel wennen aan die voetjes aan de zijkant.
En Lars wil voornamelijk maar 1 kant opkijken, naar links.
Hij legt zijn koppie ook echt niet tegen me aan, wil alleen maar achterover hangen en rondkijken, maar geloof dat dat bekend voor komt?
Hij zat wel mooi strak geknoopt volgens mij, hij is in ieder geval geen millimeter gezakt na de wandeling.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_79512365
Oh en Pvoesss, wat een leuk nieuws zeg!!! gefeliciteerd!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_79512471
Wat een mooie doek Karin! Lotte kijkt ook veel om zich heen hoor. De eerste paar keer dat ze zelf d'r hoofdje omhoog kon houden, zat ze echt met dr neus in de wind. Misschien kan je Lars zn hoofdje naar rechts draaien en dan de linkerband erover uitspreiden? Dan valt er links niks te zien. Misschien kan je zo afwisselen. Gewoon een ideetje hoor, geen idee of het werkt. Lotte legt de ene keer dr hoofdje naar rechts en de andere keer naar links...
Lotte!
Noah!
pi_79512570
Die voetjes zijn voor mij juist altijd een teken dat hij goed zit. Dan bengelen ze niet tegen me aan en heb ik het gevoel dat hij echt tegen me aan zit, als een aapje ipv aan me hangt.

En hier keek Ko ook altijd maar naar 1 kant, zijn voorkeurskant.
Ik ging hem dan met zachte hand de andere kant opduwen en als hij niet moe was, liet hij dat gewoon toe.
Zo ontdekte hij dat er aan de andere kant ook interessante dingen te zien zijn.
Nu wisselt hij het af.
Soms word ik er gek van, dat hoofdje wat heel snel heen en weer schiet om alles maar te zien.
Maar ik doe dan meestal mee.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_79512654
Lars draaide af en toe wel even de andere kant op, om in no time weer naar links te kijken.
Verder zat hij mooi geluidjes te maken onderweg, lief!
Heerlijke manier om te wandelen zo!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  † In Memoriam † dinsdag 23 maart 2010 @ 22:48:30 #52
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_79512825
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 22:26 schreef XXXKarinXXX het volgende:
zo even een nieuwe poging. graag voorzien van tips en tops!
[ afbeelding ]
Wat zit dat mannetje daar mooi in de doek!

Voor jouzelf heb ik nog wel een tip: het draagt nog fijner als jij de banden over je schouders uitspreidt. Het midden van de doek komt dan ongeveer over de kop van je schouder (en dan de onderste rand weer terugslaan naar boven). Als je dat niet doet is er grote kans dat je op je spieren gaat dragen in plaats van op de benige gedeelten van je schouder. En dat wordt erg vermoeiend op den duur.
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_79512953
Heb je daar een tip voor Macka? Want ik heb de doek ook meestal zoalsie bij Karin zit, omdat ik anders ruzie krijg met die banden die tijdens het knopen blijven haken, opkruipen, noem maar op...
Lotte!
Noah!
  dinsdag 23 maart 2010 @ 22:53:31 #54
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_79513092
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 22:51 schreef Linda2205 het volgende:
Heb je daar een tip voor Macka? Want ik heb de doek ook meestal zoalsie bij Karin zit, omdat ik anders ruzie krijg met die banden die tijdens het knopen blijven haken, opkruipen, noem maar op...
Ja, dit dus...
pi_79517963
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 18:48 schreef huuphuup het volgende:
Ik zie een doek ik zie een doek ik wil nooit iets maar nu word ik spontaan hebberig. Muh. En nu heb ik er eigk geen geld voor
Ohhh huup ik heb hem ook gezien! Hij is mooi he. Maar ik twijfel ook wel door de lengte.. Ik wacht nog even af, dus als jij je slag wilt slaan....
pi_79519891
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 06:19 schreef juttertje het volgende:

[..]

Ohhh huup ik heb hem ook gezien! Hij is mooi he. Maar ik twijfel ook wel door de lengte.. Ik wacht nog even af, dus als jij je slag wilt slaan....
nah gaat hier niet gebeuren, er moet een auto gekocht worden dus och. Ga je gang
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 24 maart 2010 @ 09:15:17 #57
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79519932
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 22:19 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

hij is al betaald, hoelang duurt het dan eer dattie hier is?


Waar heb je besteld? Gisteren besteld/betaald, vandaag op de post, morgen in huis?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_79521005
Ik ben druk aan het oefenen met de mei tai. Ik vind het echt moeilijk.
Zeker om de banden ook nog mooi breed te krijgen. Leah vindt het omdoen ook niet zo leuk (omdat ik natuurlijk nog niet zo handig ben).
Maar ik ga stug door totdat ik hem moeiteloos omdoe




Ik wil trouwens ook wel de Didymos Lilies Rosequartz.
pi_79525499
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 09:15 schreef texelonia het volgende:

[..]



Waar heb je besteld? Gisteren besteld/betaald, vandaag op de post, morgen in huis?
bij didymos zelf
Lotte!
Noah!
  woensdag 24 maart 2010 @ 12:10:42 #60
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79526326
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 11:48 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

bij didymos zelf
Betaald met paypal of credit card? Dan heb je hem morgen of vrijdag wel denk ik. Gaat meestal wel snel. Overschrijving duurt iets langer, omdat het dan paar dagen duurt voor ze het geld hebben en verzenden.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_79526549
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 12:10 schreef texelonia het volgende:

[..]

Betaald met paypal of credit card? Dan heb je hem morgen of vrijdag wel denk ik. Gaat meestal wel snel. Overschrijving duurt iets langer, omdat het dan paar dagen duurt voor ze het geld hebben en verzenden.
ja, paypal. Ik ben zo nieuwsgierig
Lotte!
Noah!
pi_79528068
Ik ga ook weer eens rustig opzoek naar wat leuke doeken...

Wellen lind/ simon /
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_79528409
Wellen lind vind ik mooi en granat ook
pi_79528512
eerst geld...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 24 maart 2010 @ 16:00:31 #65
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_79534659
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 22:51 schreef Linda2205 het volgende:
Heb je daar een tip voor Macka? Want ik heb de doek ook meestal zoalsie bij Karin zit, omdat ik anders ruzie krijg met die banden die tijdens het knopen blijven haken, opkruipen, noem maar op...
wat ik doe is het volgende:
nadat je de banden over je schouders hebt gedrapeerd (kind nog niet bij je) doe ik eerst de beschreven sandwich (dubbelvouwen, dus). Daarna kind erin, en de schuine banden aan alle kanten goed aanspannen, en afknopen. pas op het eind spreid ik dan het kruis over het ruggetje uit.

mss helpt het
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_79535767
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 12:10 schreef texelonia het volgende:

[..]

Betaald met paypal of credit card? Dan heb je hem morgen of vrijdag wel denk ik. Gaat meestal wel snel. Overschrijving duurt iets langer, omdat het dan paar dagen duurt voor ze het geld hebben en verzenden.
Ik heb zaterdag een didysling besteld bij didymos, en met paypal betaald, maar ik heb hem nog niet ontvangen
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_79540255
Net was er een heel item op het nieuws over die draagzakken (die je bij de prenatal ed koopt). Daar zouden veel ongelukken mee gebeuren...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_79540568
welke zender?
pi_79540712
rtl nieuws, het waren die lodger achtige zakken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 24 maart 2010 @ 19:06:19 #71
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79541143
Heel erg jammer dat er wordt gezegd dat het hier draagdoeken betreft, en niet deze babyslings waar een kind totaal in wegzakt en je amper contact meer hebt met je kindje..
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_79541197
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 19:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heel erg jammer dat er wordt gezegd dat het hier draagdoeken betreft, en niet deze babyslings waar een kind totaal in wegzakt en je amper contact meer hebt met je kindje..
Daarom viel het mij ook op, en mijn vader zat ook meteen of ik die dingen ook gebruik.. Nee pap ik heb gewoon echte doeken, van een meter of 4.

Maar het zijn wel dit soort zakken die populair zijn.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 24 maart 2010 @ 19:08:58 #73
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79541223
Helaas wel. En nu krijg je dus ook vast weer scheve blikken met je draagdoek omdat je niet alleen alternatief, maar ook nog eens levensgevaarlijk bezig bent
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_79541272
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 19:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Helaas wel. En nu krijg je dus ook vast weer scheve blikken met je draagdoek omdat je niet alleen alternatief, maar ook nog eens levensgevaarlijk bezig bent
jammer...

In gtst zag ik trouwens Lucas en Sjors klungelen met een rekdoek.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_79541299
Als je op die eerste foto van dat filmpje kijkt, ziet het er ook wel erg benauwd uit zeg. Dat hele ding zit dicht
pi_79542494
Ik vind het op zich wel heel duidelijk dat het om zo'n zak gaat en niet om een doek hoor...
Het zag er inderdaad heel benauwd uit, zo helemaal dicht gevouwen... Ik vind het eerlijk gezegd ook wel een beetje vreemd dat je dat dan zelf niet ziet als je kindje zo helemaal weggestopt ligt... Dat kan toch niet goed zijn.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_79542690
Zouden die dingen wel gewoon van katoen gemaakt zijn? Anders is het natuurlijk helemaal niet ademend
  woensdag 24 maart 2010 @ 19:48:07 #78
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79542862
Ohw, jullie hebben het ook al gezien lijkt me idd ook dat je als ouder (natuurlijk!) je kindje in de gaten houdt, maar toch zeg, het zal je maar gebeuren....
pi_79542886
Hebben jullie net het rtl nieuws gezien over die draagzakken?
Hier te zien

edit: ik ben echt spuit 11

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2010 19:50:31 ]
  woensdag 24 maart 2010 @ 19:52:04 #80
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79543038
Haha LL. Beter te vaak dan niet in dit geval. Idd jammer dat ze in het item niet het verschil tussen een doek en een zak benoemen.
  woensdag 24 maart 2010 @ 20:47:02 #81
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_79545815
op nu.nl heet het ook 'draagdoek'
http://www.nu.nl/economie(...)t-stikken-babys.html
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 24 maart 2010 @ 20:52:33 #82
108648 cattie
lieve moeder
pi_79546107
Ik kan me zo ergeren aan dit soort misinformatie.
Wat nou draagdoeken? DraagZAKKEN! En zakken waarin het lijkt alsof je je kind in een IKEAshopper hebt..
  woensdag 24 maart 2010 @ 20:53:03 #83
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_79546127
@tessie het gaat als je kijkt duidelijk om een zak, maar aan het eind zeiden ze dat ook draagdoeken niet veilig zijn (12 sterfgevallen in 20 jaar of andersom, zoiets in ieder geval)

Vandaag heb ik eens anders geknoopt, volgens de kangaroo-manier, maar ik kan niet echt enthousiast worden. Voordeel was wel dat Elyas lekker om zich heen kon kijken, zonder gehinderd te worden door de doek, en dat het niet zo warm was voor hem, maar ik vond hem er maar lossig in zitten, ook na strakker aantrekken van de doek, en het voelde ook niet lekker stevig.

Hier een foto:

pi_79546281
Hoe knoop je hem normaal dan, Tan?
  woensdag 24 maart 2010 @ 21:01:52 #85
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_79546518
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 20:56 schreef lily het volgende:
Hoe knoop je hem normaal dan, Tan?
Wat je hier ook het meest ziet: FWCC
pi_79547461
Ah ok (ik wist niet dat die anders was dan de kangaroo manier.
  woensdag 24 maart 2010 @ 21:32:17 #87
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_79547948
Speciaal voor cattie
Mailtje gestuurd aan de redactie van nu.nl
quote:
Geachte hr./mw.,

Ik zag op de website artikel over verstikkingsgevaar bij ‘draagdoeken’ (http://www.nu.nl/economie/2212146/draagdoeken-teruggeroepen-in-verband-met-stikken-babys.html ).

Echter, in het artikel wordt gesproken over draagzakken, niet draagdoeken. Een draagdoek is echt een doek, het besproken product is een draagzak. Dit is een wezenlijk verschil, niet alleen in veiligheid, maar ook in gebruik en gemak.

Zou u svp deze nuance kunnen aanbrengen in uw artikel?

Bij voorbaat dank,

DaviniaHR
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_79548131
haha ik had ook aan m'n man gevraagd via twitter even contact op te nemen met de mensen die hij kent bij nu.nl

De boodschap moet nu wel duidelijk zijn denk ik? Hoop dat ze het snel aanpassen.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_79548155
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:32 schreef DaviniaHR het volgende:
Speciaal voor cattie
Mailtje gestuurd aan de redactie van nu.nl
Het heet op nu.nl nu weer draagzakken. Maar het blijven net als de doeken hier gewoon beide lelijke dingen. Toch blij dat ik dat hier in mijn omgeving nooit zie.

Van nu.nl : Laatst gewijzigd: 24 maart 2010 21:28
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:36 schreef TearSong het volgende:
haha ik had ook aan m'n man gevraagd via twitter even contact op te nemen met de mensen die hij kent bij nu.nl
Mijn god... je man vragen om contact op te nemen met nu.nl via twitter is al , je man vragen om contact op te nemen met mensen die hij kent bij nu.nl omdat er over draagdoeken wordt gesproken ipv draagzakken is een dubbele
pi_79548302
Nou, dat hebben ze snel geregeld! Super Davinia!

En Willempje, dan ben jij mij nog nooit tegen gekomen, ik heb toch echt al een paar keer door Harlingen gewandeld met mijn kind in een draagdoek. En wat ben je toch een lekkere vent.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_79548494
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:36 schreef willempjewever het volgende:

Mijn god... je man vragen om contact op te nemen met nu.nl via twitter is al , je man vragen om contact op te nemen met mensen die hij kent bij nu.nl omdat er over draagdoeken wordt gesproken ipv draagzakken is een dubbele
Wat? Hij kent die mensen, heeft regelmatig contact met ze (heeft meegewerkt aan de ontwikkeling van nu.nl ook)...ik had het over het artikel met hem en hij stuurde daarom even een tweet naar iemand bij de redactie daar. Lijkt mij niks mis mee, sterker nog, dat doet hij wel vaker bij foutjes in artikelen en tot nu toe zijn ze er iedere keer gewoon blij mee. Maar goed, dat is gelukkig niet jouw probleem toch?
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  woensdag 24 maart 2010 @ 21:45:31 #92
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_79548585
Hum, tja, om heel eerlijk te zijn vraag ik me af of mensen überhaupt door zouden hebben dat daar verschil tussen zit als zij zich niet in de materie hebben verdiept

Ik zag gisteren op weg naar mijn werk trouwens een jonge mama op een barrel van een fiets met haar baby in de BB Ligt het nou aan mij of is dat op wel 100 manieren vreselijk fout?

Ik hoop trouwens écht dat ik mijn we onze Didymos binnenhebben vóór de komende draagkring! Nogmaals dank voor jullie hulp & ik ben benieuwd hoor! Amaranta heeft vandaag de Mei Tai op de post gedaan, daar ben ik al helemaal stuiterig van ook! Macka, neem jij die zijden doek misschien ook mee om even te voelen? Daar ben ik wel echt nieuwsgierig naar geworden!

Tan, die manier van knopen ziet er wel fijn uit anders, als we Stef's rekbare doek 'standaard' knopen wordt hij heel onrustig omdat hij niet goed om zich heen kan kijken..

Oeke, ik heb er zin in joh!
3!
pi_79548586
fijn dat het is opgehelderd nu
pi_79548715
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:45 schreef Incantrix het volgende:
Ik zag gisteren op weg naar mijn werk trouwens een jonge mama op een barrel van een fiets met haar baby in de BB Ligt het nou aan mij of is dat op wel 100 manieren vreselijk fout?
Gezichtje naar voren? Dan is het compleet!
quote:
Oeke, ik heb er zin in joh!
Ik ook!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_79548717
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:45 schreef Incantrix het volgende:
Hum, tja, om heel eerlijk te zijn vraag ik me af of mensen überhaupt door zouden hebben dat daar verschil tussen zit als zij zich niet in de materie hebben verdiept

Heb je ook gelijk in. Tegen mij zeggen ze ook regelmatig 'wat een leuke draagzak' als ik Yara in een draagdoek heb. Kan het me ook wel voorstellen, als je er verder geen verstand van hebt.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_79548961
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:39 schreef oeke het volgende:
En Willempje, dan ben jij mij nog nooit tegen gekomen, ik heb toch echt al een paar keer door Harlingen gewandeld met mijn kind in een draagdoek.
Gelukkig hebben de meeste mensen hier wel smaak en ben je een uitzondering hier in het noorden.
pi_79548988
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:53 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Gelukkig hebben de meeste mensen hier wel smaak en ben je een uitzondering hier in het noorden.


Een draagdoek bestempelen als slechte smaak
  woensdag 24 maart 2010 @ 21:56:48 #98
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_79549151
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:39 schreef oeke het volgende:
Nou, dat hebben ze snel geregeld! Super Davinia!

En Willempje, dan ben jij mij nog nooit tegen gekomen, ik heb toch echt al een paar keer door Harlingen gewandeld met mijn kind in een draagdoek. En wat ben je toch een lekkere vent.
Dito dat!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  woensdag 24 maart 2010 @ 21:57:04 #99
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_79549165
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:48 schreef oeke het volgende:

Gezichtje naar voren? Dan is het compleet!

Hoe weet je dát nou weer??

3!
pi_79549258
Ik durf dat dus echt niet, op de fiets met de doek En dan zeggen we maar niks over die babybungel

Die draagzak in het nieuws was ook wel extreem 'zak' zeg. Je zag het hele kind niet meer! Dat er moeders zijn die dat echt een goed idee vinden
pi_79549361
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:53 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Gelukkig hebben de meeste mensen hier wel smaak en ben je een uitzondering hier in het noorden.
droeftoeter
  woensdag 24 maart 2010 @ 22:02:13 #102
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_79549456
Hier in het durrep lopen buiten mij om nog twee verschillende ouders met een (wél) ergonomische draagzak.
En ik zit een stukkie noordelijk van jou
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_79549536
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:53 schreef willempjewever het volgende:
Gelukkig hebben de meeste mensen hier wel smaak en ben je een uitzondering hier in het noorden.
Echt het toppunt van slechte smaak vind ik persoonlijk een kinderwagen. Die zie je dan ook veel in het Hoge Noorden.

Ik vind die er ook heel eng uitzien Wupwup, maar dat vind ik al die hang-maar-over-je-schouder-tassen voor je baby.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 24 maart 2010 @ 22:05:54 #104
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_79549664
@incantrix, misschien moet ik er ook meer mee oefenen, voor elyas was het wel prettig, maar ik moest er erg aan wennen.

waarom gaan jullie allemaal in op die nutteloze relnichterij van ww?
pi_79549665
Ik vind het fijn dat nu.nl het heeft aangepast

Ik ben op dit moment helemaal stashhappy er is niets wat ik echt zoo graag wil hebben.
Maar dat komt wel weer ik had laatst ook een koop stop en daarna kwamen er 5 bij ofzo
  woensdag 24 maart 2010 @ 22:07:30 #106
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_79549755
Brr, nou, wij hebben die zakken geprobeerd, maar het lukte ons gewoon niet. Met geen mogelijkheid kregen we Stef erin op een manier waarvan we dachten dat dat wel ok was ofzo. Vriendinnen van me hebben er juist weer wel met héél veel plezier gebruik van gemaakt, dus ik zal niet zeggen dat het echt niks is, maar wij kunnen er gewoon niet mee overweg. Knopen is dan inderdaad makkelijker
3!
pi_79549829
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:05 schreef Tan het volgende:
waarom gaan jullie allemaal in op die nutteloze relnichterij van ww?
Ja stom he? Ik kon het gewoon niet laten.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 24 maart 2010 @ 22:09:06 #108
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_79549838
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:05 schreef Tan het volgende:
@incantrix, misschien moet ik er ook meer mee oefenen, voor elyas was het wel prettig, maar ik moest er erg aan wennen.
Kan ik me voorstellen hoor! Het viel mij vooral op omdat Stef zo onrustig wordt als hij niks kan zien, maar ik ben ook nog niet zo heel erg ervaren met dragen Ik vind het er in elk geval wel heel mooi uitzien bij jou

Oh, en daarvan sprekende: Lily, die eerste foto! Wat mooi!
3!
  woensdag 24 maart 2010 @ 22:15:40 #109
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_79550176
oh pvoess wat lees ik! gefeliciteerd
pi_79550319
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:05 schreef Tan het volgende:
waarom gaan jullie allemaal in op die nutteloze relnichterij van ww?
Omdat ik niet wist dat hij aan het relnichten was en mij persoonlijk aangevallen voelde Na het lezen van een aantal posts van WW had ik ook wel door dat het eigenlijk de moeite van het reageren niet waard was.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  woensdag 24 maart 2010 @ 22:19:01 #111
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_79550346
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:15 schreef Tan het volgende:
oh pvoess wat lees ik! gefeliciteerd
Vergeet ik helemaal! Pvoesss, wat súperleuk zeg! Héél erg gefeliciteerd!

Ennuhm, is alles ok? Ook met ehm.. Zekere dingen waar we het ooit eens over hadden?
3!
  woensdag 24 maart 2010 @ 22:22:53 #112
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_79550560
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:08 schreef oeke het volgende:

[..]

Ja stom he? Ik kon het gewoon niet laten.
Ik wou alleen zeggen dat waar hij zit ze net zo gek zijn als de rest van het land. En dat heb ik gedaan. Wehehehe.. Klaaaaaaaar.

Ook zo'n fijne reclame voor doeken..
Een aantal jaren terug werden de babybags van Premaxx ook terug geroepen omdat er een onveilige sluitclip op zat. Die dingen konden losschieten en er was dus een baby op de grond gevallen.
Toen werd de babybag dus ook met regelmaat draagdoek genoemd. Er zijn nog best wat mensen die zich dit voorval (wél) weten te herinneren...
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_79551605
Dankjullie wel. Ik krijg gewoon een verse draagbeeb

en incantrix ja dat is allemaal rustig en stil (hopelijk niet de stilte voor de storm)
  † In Memoriam † donderdag 25 maart 2010 @ 00:41:51 #114
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_79555618
We zijn met de VDC druk bezig aan een bericht als reactie op de onveilige draagzakken/-doeken toestand.
Dat gaat er morgen vandaag waarschijnlijk uit.
en ik ben een actie gestart waarbij je zo'n foute draagzak in kan ruilen tegen korting. de foute draagzakken gaan naar consulenten die ze kunnen gebruiken bij voorlichting over (on)veilig dragen.
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  donderdag 25 maart 2010 @ 07:16:41 #115
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79557269
gefeliciteerd Pvoezzz!!! supernieuws joh!

en ik denk dat ik vandaag ook met Evie lekker naar buiten ga in de draagdoek... heerlijk! hoop dus echt op mooi weer vandaag. (afgelopen 2 dagen had ik late dienst).
Het lijkt nu wel lekker zonnig te worden...
*duimt*
en oooo ik heb zo'n zin om nog een nieuwe echte meisjesdoek aan te schaffen... ben al lekker aan het zoeken overal (ebay, marktplaats, D&V etc etc)...
dus mocht iemand nog iets moois hebben liggen in mt 5 of 6
ik houd me aanbevolen
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 25 maart 2010 @ 07:33:02 #116
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79557341
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 00:41 schreef Macka66 het volgende:
We zijn met de VDC druk bezig aan een bericht als reactie op de onveilige draagzakken/-doeken toestand.
Dat gaat er morgen vandaag waarschijnlijk uit.
en ik ben een actie gestart waarbij je zo'n foute draagzak in kan ruilen tegen korting. de foute draagzakken gaan naar consulenten die ze kunnen gebruiken bij voorlichting over (on)veilig dragen.
ik krijg gewoon een warm sprongetje in mijn buik van dit bericht
  donderdag 25 maart 2010 @ 07:43:15 #117
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79557404
nicole kidman heeft het ookniet helemaal begrepen
  donderdag 25 maart 2010 @ 07:45:17 #118
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79557421
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:53 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Gelukkig hebben de meeste mensen hier wel smaak en ben je een uitzondering hier in het noorden.
je kale dochter een haarband omdoen is het toppunt van spuuglelijkheid
  donderdag 25 maart 2010 @ 08:27:48 #119
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_79557879
Heeft iemand hier ervaring met draagdoeken van gypsymama? Hij is 5,10 meter, lijkt me zo lang? Of valt dat mee.

En hoe draagt de storchenwiege? Is dat een beetje een zachte/dunne doek (want daar zoek ik naar).

En weet iemand een webwinkel waar zara doeken te koop zijn?

@BJ, veel wandelplezier vandaag Ik ben gisteren juist eens met de wandelwagen op pad gegaan, doe ik bijna nooit, maar ik loop dagelijks een paar uur met Elyas in de draagdoek, de wandelwagen is een welkome afwisseling voor mijn rug, hoewel het nog prima vol te houden is. Maar Elyas vindt de wandelwagen voor korte duur best leuk. Hij viel gisteren zelfs in slaap (voor het eerst, maar hij is nog maar een keer of zes in de wandelwagen geweest sinds hij is geboren )

[ Bericht 3% gewijzigd door Tan op 25-03-2010 08:36:03 ]
pi_79558289
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 07:43 schreef amaranta het volgende:
nicole kidman heeft het ookniet helemaal begrepen
[ afbeelding ]
Serieus, dit kan toch niet lekker dragen? Kind hangt bijna tussen dr benen....
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 25 maart 2010 @ 08:50:55 #121
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79558290
Tan ik was ook altijd op zoek naar dunne zachte doeken en voor mij springen de Ellevill Zara en de Didymos Jacquards er wel uit (zo`n beetje alles wat niet gestreept is of Indio heet)
Storchenwiege en Hoppediz zijn over het algemeen dikke wat stuggere doeken, ideaal voor als je kindje groter wordt. Het zijn de werkpaarden waarbij je niet bang hoeft te zijn voor haaltjes of vlekken.

Zara wordt verkocht bij Ellevill zelf
I`m not weird. I`m limited edition.
  donderdag 25 maart 2010 @ 08:56:52 #122
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_79558407
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 08:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Tan ik was ook altijd op zoek naar dunne zachte doeken en voor mij springen de Ellevill Zara en de Didymos Jacquards er wel uit (zo`n beetje alles wat niet gestreept is of Indio heet)
Storchenwiege en Hoppediz zijn over het algemeen dikke wat stuggere doeken, ideaal voor als je kindje groter wordt. Het zijn de werkpaarden waarbij je niet bang hoeft te zijn voor haaltjes of vlekken.

Zara wordt verkocht bij Ellevill zelf
Ik heb zelf een hoppediz en ik vind het op zich heel fijn dragen, maar voor de zomer lijkt het me vrij warm, ik vond het gisteren al warm, maar ik moet zeggen dat ik ook hard aan het werk was in de tuin met snoeien enzo. En Elyas had het er ook helemaal warm van gekregen in de draagdoek

Die webshop had ik al gezien, maar hoe betaal ik met Noorse kronen?
  donderdag 25 maart 2010 @ 08:59:10 #123
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79558444
accepteren ze geen paypal ofzo? dan gaat het automatisch
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:00:39 #124
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79558466
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 08:56 schreef Tan het volgende:

[..]

Ik heb zelf een hoppediz en ik vind het op zich heel fijn dragen, maar voor de zomer lijkt het me vrij warm, ik vond het gisteren al warm, maar ik moet zeggen dat ik ook hard aan het werk was in de tuin met snoeien enzo. En Elyas had het er ook helemaal warm van gekregen in de draagdoek

Die webshop had ik al gezien, maar hoe betaal ik met Noorse kronen?
Met paypal ja.
Of je geeft mij je bestelling door en je adres dan bestel en betaal ik voor jou en hoor je van mij wat de schade is
Of je betaalt via je bank, internationaal dan kun je ook voor Kronen kiezen
I`m not weird. I`m limited edition.
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:00:43 #125
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_79558468
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 08:59 schreef amaranta het volgende:
accepteren ze geen paypal ofzo? dan gaat het automatisch
Dat heb ik niet
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:03:03 #126
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79558517
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:00 schreef Tan het volgende:

[..]

Dat heb ik niet
Je hoeft er niks bijzonders voor te doen. Een account aanmaken en die koppelen aan je bankpas of creditcard.
Je aankopen zijn dan ook nog eens beveiligd (geld terug bedoel ik) omdat Paypal garantie geeft ofzoiets.
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:04:10 #127
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_79558542
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Met paypal ja.
Of je geeft mij je bestelling door en je adres dan bestel en betaal ik voor jou en hoor je van mij wat de schade is
Of je betaalt via je bank, internationaal dan kun je ook voor Kronen kiezen
Wat een lief aanbod, maar ik hoor net dat mijn vriend wel via paypal kan betalen. Moet te doen zijn. Nu nog bedragen omrekenen
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:04:13 #128
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_79558545
Pvoess, dat is erg fijn, houden zo! (Doe inderdaad maar geen stilte voor de storm nee..)

Macka, wat is de VDC? En is dat dan ook voor Lodger Shelters en dat soort draagzakken meer? Of alleen de zakken waar dat nieuwsitem over ging? Dan ga ik nl. even een vriendinnetje inseinen, ik weet niet of zij een echte doek zou willen, maar ze heeft in elk geval een shelter. Wel een súperactie zeg!

*ligt ondertussen met slaapzak voor de deur te wachten op de postbode*
3!
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:05:40 #129
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79558575
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:04 schreef Tan het volgende:

[..]

Wat een lief aanbod, maar ik hoor net dat mijn vriend wel via paypal kan betalen. Moet te doen zijn. Nu nog bedragen omrekenen
Hoef je niet om te rekenen hoor. Gewoon bestellen, betalen en bij betaalopties paypal aanvinken. Paypal doet de rest Zo simpel zouden ze het eigenlijk niet hebben moeten maken
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_79558610
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Hoef je niet om te rekenen hoor. Gewoon bestellen, betalen en bij betaalopties paypal aanvinken. Paypal doet de rest Zo simpel zouden ze het eigenlijk niet hebben moeten maken
Creditcard is daarom ook zo lekker makkelijk. Ik geef een nummertje op en de rest gaat vanzelf... Heerlijk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:09:58 #131
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_79558658
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:07 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Creditcard is daarom ook zo lekker makkelijk. Ik geef een nummertje op en de rest gaat vanzelf... Heerlijk.
Ja, maar ik bedoel dat ik het wel fijn vind om te weten hoe duur ze zijn. Ik wil niet teveel geld uitgeven Bovendien moet ik weten hoeveel geld er op de paypal acount moet staan.
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:14:32 #132
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79558753
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:04 schreef Tan het volgende:

[..]

Wat een lief aanbod, maar ik hoor net dat mijn vriend wel via paypal kan betalen. Moet te doen zijn. Nu nog bedragen omrekenen
Kan ook via Paypal, ze gebruiken een niet zo gunstige wisselkoers, dus ik gebruik altijd paypal om het om te rekenen, kom je niet voor verrassingen te staan...

Maar Ellevill wordt ook hier verkocht.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:15:46 #133
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79558783
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:09 schreef Tan het volgende:

[..]

Ja, maar ik bedoel dat ik het wel fijn vind om te weten hoe duur ze zijn. Ik wil niet teveel geld uitgeven Bovendien moet ik weten hoeveel geld er op de paypal acount moet staan.
Die is waarschijnlijjk gekoppeld aan zijn bankrekening/creditcard rekening.
Dus even via internetbankieren daarop kijken.
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:15:55 #134
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79558787
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 00:41 schreef Macka66 het volgende:
We zijn met de VDC druk bezig aan een bericht als reactie op de onveilige draagzakken/-doeken toestand.
Dat gaat er morgen vandaag waarschijnlijk uit.
en ik ben een actie gestart waarbij je zo'n foute draagzak in kan ruilen tegen korting. de foute draagzakken gaan naar consulenten die ze kunnen gebruiken bij voorlichting over (on)veilig dragen.
Wat een super actie!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:18:08 #135
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79558840
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 20:53 schreef Tan het volgende:
@tessie het gaat als je kijkt duidelijk om een zak, maar aan het eind zeiden ze dat ook draagdoeken niet veilig zijn (12 sterfgevallen in 20 jaar of andersom, zoiets in ieder geval)

Vandaag heb ik eens anders geknoopt, volgens de kangaroo-manier, maar ik kan niet echt enthousiast worden. Voordeel was wel dat Elyas lekker om zich heen kon kijken, zonder gehinderd te worden door de doek, en dat het niet zo warm was voor hem, maar ik vond hem er maar lossig in zitten, ook na strakker aantrekken van de doek, en het voelde ook niet lekker stevig.

Hier een foto:

[ afbeelding ]
Kangaroo vinden veel mensen een lastige knoop geloof ik. Maar als je hem eenmaal onder de knie hebt is het echt een hele fijne knoop. Hier is hij favoriet in elk geval, ik vind hem zelf fijner dan de FWCC, maar da's persoonlijk natuurlijk.
Ziet er wel goed uit!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_79558871
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 08:50 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Serieus, dit kan toch niet lekker dragen? Kind hangt bijna tussen dr benen....
ik zag gisteren op mijn werk iemand die z'n kind ook ergens op half 7 had hangen in een draagdoek... Zag er ook niet comfortabel uit...
Vond t wel zielig voor t kind
pi_79558882
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:09 schreef Tan het volgende:

[..]

Ja, maar ik bedoel dat ik het wel fijn vind om te weten hoe duur ze zijn. Ik wil niet teveel geld uitgeven Bovendien moet ik weten hoeveel geld er op de paypal acount moet staan.
Oh, ik zie de schade gewoon achteraf.

Ik wil nog een mooie zijde doek voor de kleine... Iemand een idee? Die nu bij didymos zijn vind ik heul stom. En ik hou niet van indio's.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_79558896
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:19 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

ik zag gisteren op mijn werk iemand die z'n kind ook ergens op half 7 had hangen in een draagdoek... Zag er ook niet comfortabel uit...
Vond t wel zielig voor t kind
Het is denk ik zieliger voor de mam.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:20:35 #139
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_79558901
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:14 schreef texelonia het volgende:

[..]

Kan ook via Paypal, ze gebruiken een niet zo gunstige wisselkoers, dus ik gebruik altijd paypal om het om te rekenen, kom je niet voor verrassingen te staan...

Maar Ellevill wordt ook hier verkocht.
ja, daar was ik ook achter, maar die site doet het bij mij niet.
Maar ik kom er net achter dat die zara-doeken erg duur zijn (die ik wil kost 109,49 euro ), dat vind ik echt wat te gek... als het nou mijn eerste was had ik het er wel voor over, en ik kan 'm natuurlijk altijd later weer doorverkopen, maar dat wil ik ook weer niet
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:27:16 #140
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79559059
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:20 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Het is denk ik zieliger voor de mam.
Ach,zo heeft fysio straks ook weer wat te doen. En is de cirkel rond
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:28:26 #141
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79559100
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:20 schreef Tan het volgende:

[..]

ja, daar was ik ook achter, maar die site doet het bij mij niet.
Maar ik kom er net achter dat die zara-doeken erg duur zijn (die ik wil kost 109,49 euro ), dat vind ik echt wat te gek... als het nou mijn eerste was had ik het er wel voor over, en ik kan 'm natuurlijk altijd later weer doorverkopen, maar dat wil ik ook weer niet
Die site doet het hier nu ook niet idd...

Je kan ook bij Ellevill bij secondhand/handwoven kijken. Ellevill werd eerst handgeweven en ze zijn nu over op machines. De oude doeken zijn nu goedkoper. Er kunnen weeffoutjes in zitten, maar volgens mij valt het in de praktijk wel mee. Heb er nog nooit iemand over gehoord in elk geval.
Het zijn helaas wel wat prijzige doeken ja.
Tweedehands kijken is ook nog een optie misschien.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_79559181
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:20 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Het is denk ik zieliger voor de mam.
das ook wel weer zo
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:32:38 #143
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_79559197
Zou iemand trouwens bij 'dat andere forum' misschien een berichtje naar een beheerder willen sturen misschien? Ik heb me daar aangemeld, heb een mailtje gekregen dat ik erop kan maar het lukt niet Als ik mijn username en pass intype zegt hij dat de combi niet klopt, als ik mijn pass op wil vragen zegt 'ie dat mijn mailadres niet klopt. Zou wél moeten kloppen, want ik heb er dus de activatiemail ontvangen en de username is ook niet verkeerd gespeld want die heb ik kunnen checken in die mail. Er staat alleen nergens een mailadres waar ik mijn vraag kan stellen
3!
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:33:50 #144
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79559243
Tan,deze is rond de 60 euro
http://www.ellevill.com/ds_product_info.php?cPath=62_56&products_id=142&language=en
Jade Royal, maar ze hebben alleen maat 4, weet niet hoe lang dat dat is, maar is misschien is het wat?
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:34:38 #145
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_79559260
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:28 schreef texelonia het volgende:

[..]

Die site doet het hier nu ook niet idd...

Je kan ook bij Ellevill bij secondhand/handwoven kijken. Ellevill werd eerst handgeweven en ze zijn nu over op machines. De oude doeken zijn nu goedkoper. Er kunnen weeffoutjes in zitten, maar volgens mij valt het in de praktijk wel mee. Heb er nog nooit iemand over gehoord in elk geval.
Het zijn helaas wel wat prijzige doeken ja.
Tweedehands kijken is ook nog een optie misschien.
Ah, bedankt voor de tip!

Ik ga me er nog even beter in verdiepen, de kinderbijslag is toch nog niet gestort
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:35:35 #146
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79559295
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:32 schreef Incantrix het volgende:
Zou iemand trouwens bij 'dat andere forum' misschien een berichtje naar een beheerder willen sturen misschien? Ik heb me daar aangemeld, heb een mailtje gekregen dat ik erop kan maar het lukt niet Als ik mijn username en pass intype zegt hij dat de combi niet klopt, als ik mijn pass op wil vragen zegt 'ie dat mijn mailadres niet klopt. Zou wél moeten kloppen, want ik heb er dus de activatiemail ontvangen en de username is ook niet verkeerd gespeld want die heb ik kunnen checken in die mail. Er staat alleen nergens een mailadres waar ik mijn vraag kan stellen
Als je je mail adres even PMt wil ik het wel doen
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:37:44 #147
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79559367
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:33 schreef amaranta het volgende:
Tan,deze is rond de 60 euro
http://www.ellevill.com/ds_product_info.php?cPath=62_56&products_id=142&language=en
Jade Royal, maar ze hebben alleen maat 4, weet niet hoe lang dat dat is, maar is misschien is het wat?
Maat 4 is ongeveer 3.70m en is weer een ideale maat voor de eerder genoemde Kangaru Of heupdragen (Hüftschlinge), of Rucksack. Of FCC, lijkt op de FWCC maar dan zonder die horizontale band, en deze knoop kun je voorknopen (als je met de auto gaat bijv) en dan later je kind erin doen.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:38:03 #148
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79559376
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:32 schreef Incantrix het volgende:
Zou iemand trouwens bij 'dat andere forum' misschien een berichtje naar een beheerder willen sturen misschien? Ik heb me daar aangemeld, heb een mailtje gekregen dat ik erop kan maar het lukt niet Als ik mijn username en pass intype zegt hij dat de combi niet klopt, als ik mijn pass op wil vragen zegt 'ie dat mijn mailadres niet klopt. Zou wél moeten kloppen, want ik heb er dus de activatiemail ontvangen en de username is ook niet verkeerd gespeld want die heb ik kunnen checken in die mail. Er staat alleen nergens een mailadres waar ik mijn vraag kan stellen
heb je wat in je onderschrift staan? Daar kijkenze namelijk ook naar. Ik ben even op zoek naar een mail ades voor je, als ik er een heb dan pm ik het je.
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:44:02 #149
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_79559567
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:33 schreef amaranta het volgende:
Tan,deze is rond de 60 euro
http://www.ellevill.com/ds_product_info.php?cPath=62_56&products_id=142&language=en
Jade Royal, maar ze hebben alleen maat 4, weet niet hoe lang dat dat is, maar is misschien is het wat?
Oooh die is mooi

Wat een gave manier van knopen trouwens op de foto!

Ik leer zo heel wat bij haha, bedankt allemaal voor het meedenken
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:47:51 #150
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79559721
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:37 schreef texelonia het volgende:

[..]

Maat 4 is ongeveer 3.70m en is weer een ideale maat voor de eerder genoemde Kangaru Of heupdragen (Hüftschlinge), of Rucksack. Of FCC, lijkt op de FWCC maar dan zonder die horizontale band, en deze knoop kun je voorknopen (als je met de auto gaat bijv) en dan later je kind erin doen.
Een musthave dus
je bent helemaal niet lief, ik heb hier helemaal geen geld voor, en nu moet ik die ook hebben ,


Er staat trouwens een X bij 'kangaru' bij die maat. Dus dan zou het niet kunnen? Lijkt me namelijk een eppogave knoop.

[ Bericht 5% gewijzigd door amaranta op 25-03-2010 09:54:13 ]
pi_79559875
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 07:45 schreef amaranta het volgende:

[..]

je kale dochter een haarband omdoen is het toppunt van spuuglelijkheid
Maar er is een excuus, het is bijna pasen!


Ik heb afgelopen weekend zeker vier vrouwen overtuigd van de voordelen van een draagdoek t.o.v. een draagzak en ze gaan d'r allemaal een kopen! Ik was helemaal fanatiek een demonstratie aan het geven enzo! Ik bespeur steeds vaker een zeker fanatisme bij mezelf als het om dit onderwerp gaat
(en mijn lief heb ik er ook al op betrapt!)
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:53:16 #152
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_79559939
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:51 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Maar er is een excuus, het is bijna pasen!


Ik heb afgelopen weekend zeker vier vrouwen overtuigd van de voordelen van een draagdoek t.o.v. een draagzak en ze gaan d'r allemaal een kopen! Ik was helemaal fanatiek een demonstratie aan het geven enzo! Ik bespeur steeds vaker een zeker fanatisme bij mezelf als het om dit onderwerp gaat
(en mijn lief heb ik er ook al op betrapt!)
Het is een virus

Ik heb er ook last van

maar het is ook zo fijn om te dragen, v oor beide partijen, da's toch een goed excuus?
  † In Memoriam † donderdag 25 maart 2010 @ 10:07:19 #153
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_79560459
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:04 schreef Incantrix het volgende:
Pvoess, dat is erg fijn, houden zo! (Doe inderdaad maar geen stilte voor de storm nee..)

Macka, wat is de VDC? En is dat dan ook voor Lodger Shelters en dat soort draagzakken meer? Of alleen de zakken waar dat nieuwsitem over ging? Dan ga ik nl. even een vriendinnetje inseinen, ik weet niet of zij een echte doek zou willen, maar ze heeft in elk geval een shelter. Wel een súperactie zeg!

*ligt ondertussen met slaapzak voor de deur te wachten op de postbode*
VDC is de Vereniging van draagdoekconsulenten.

Lodgers zijn ook fout als draagding. Maar als dekengeval lijken ze me wel fijn.
De foute dragers zijn alle banaanvormige dingen waar je kindje te diep en te krom in ligt. Ze werken in de hand dat je kind met kin op de borst komt te liggen en zo de luchtwegen blokkeren. En zo'n kleintje kan nog niet zelf het hoofd optillen. Als de dragers te diep zijn kun je bovendien niet goed waarnemen wat er met je kindje gebeurt daarbinnen.

Ik noem mijn Babybag altijd de bodybag, mijn draagpop kan er in en dan de bag helemaal afgesloten zodat niemand denkt dat ik een echte baby op de bagagedrager heb gebonden
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_79560502
Macka je inbox is weer eens vol
Ik weet niet of mijn tweets kan zien namelijk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_79560691
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:47 schreef amaranta het volgende:

[..]

Een musthave dus
je bent helemaal niet lief, ik heb hier helemaal geen geld voor, en nu moet ik die ook hebben ,


Er staat trouwens een X bij 'kangaru' bij die maat. Dus dan zou het niet kunnen? Lijkt me namelijk een eppogave knoop.
Een maat 4 moet de kangaru echt wel mee lukken
pi_79560803
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:53 schreef Tan het volgende:

[..]

Het is een virus

Ik heb er ook last van

maar het is ook zo fijn om te dragen, v oor beide partijen, da's toch een goed excuus?
Ik heb er ook al een poosje heel erg last van
Ik ben zo dol op het dragen, zeker als ik dan ergens ben waar een wagen onhandig is.
Dan lach ik graag hartelijk om al die ouders die worstelen met een wagen
  † In Memoriam † donderdag 25 maart 2010 @ 10:20:47 #157
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_79560950
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
Macka je inbox is weer eens vol
Ik weet niet of mijn tweets kan zien namelijk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is leeg, ik ga jou toevoegen op Twitter, en er zal vast ergens een k ontbreken
(die was laatst door mijn bevallige dochters van het toetsenbord gesloopt)
En dankjewel!

Ja, ik ben dus te volgen op Twitter onder de naam DraagKrachtig.
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_79560997
Oh ik heb trouwens een mooie framedrager voor M. Hij helemaal blij, kind helemaal blij! Ze zit er echt goed in, goede stevige zit.

Happy.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_79561999
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:07 schreef Macka66 het volgende:

[..]

VDC is de Vereniging van draagdoekconsulenten.

Lodgers zijn ook fout als draagding. Maar als dekengeval lijken ze me wel fijn.
De foute dragers zijn alle banaanvormige dingen waar je kindje te diep en te krom in ligt. Ze werken in de hand dat je kind met kin op de borst komt te liggen en zo de luchtwegen blokkeren. En zo'n kleintje kan nog niet zelf het hoofd optillen. Als de dragers te diep zijn kun je bovendien niet goed waarnemen wat er met je kindje gebeurt daarbinnen.

Ik noem mijn Babybag altijd de bodybag, mijn draagpop kan er in en dan de bag helemaal afgesloten zodat niemand denkt dat ik een echte baby op de bagagedrager heb gebonden
zo'n bodybag heb ik hier ook nog liggen, dus als je die actie erdoor hebt dan hoor ik het graag!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:02:40 #160
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79562489
Geldt de actie dan ook voor de minimonkey? Heb er hier een ongebruikt liggen namelijk.
Ik heb wel intersse in een mooie amazonas.
pi_79562529
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:02 schreef amaranta het volgende:
Geldt de actie dan ook voor de minimonkey? Heb er hier een ongebruikt liggen namelijk.
Ik heb wel intersse in een mooie amazonas.
ik ook
Lotte!
Noah!
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:45:41 #162
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_79564083
Oh, die heb ik trouwens ook nog liggen

Macka, ah, dat is duidelijk, thnx Mag ik je nóg eens ergens over lastigvallen? Wat doe je precies bij een draagconsult? Ik heb zodadelijk een paar doeken en dan wil ik, zodra ik het knopen een beetje onder de knie hebben, een workshop volgen om te leren rugknopen. Voegt een draagconsult voor mij nog iets toe?

Amaranta, thnx Uiteindelijk heeft Texelonia al een berichtje voor me gestuurd, dus ik wacht geduldig af
3!
pi_79564241
Ik val hier even binnen.

Welke draagdoek adviseren jullie voor mij, m'n zoontje is bijna een jaar oud. En waar kan ik deze aanschaffen?
pi_79564245
Draagdoeken, een gevaar voor je kind en een vervuiling van het straatbeeld:



pi_79564300
dat zijn dus geen draagdoeken...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_79564375
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:51 schreef Ticootje het volgende:
dat zijn dus geen draagdoeken...
Staat toch duidelijk op de site vermeld, vanochtend ook op teletekst trouwens.
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 07:45 schreef amaranta het volgende:
je kale dochter een haarband omdoen is het toppunt van spuuglelijkheid
Dat jouw kinderen bij geboorte kaal waren wil nog niet zeggen dat alle baby's dat zijn.
pi_79564457
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:53 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Staat toch duidelijk op de site vermeld, vanochtend ook op teletekst trouwens.
[..]

Dat jouw kinderen bij geboorte kaal waren wil nog niet zeggen dat alle baby's dat zijn.
Oh ja, dan is het ook zo.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:55:46 #168
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79564485
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:53 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Staat toch duidelijk op de site vermeld, vanochtend ook op teletekst trouwens.
[..]

Dat jouw kinderen bij geboorte kaal waren wil nog niet zeggen dat alle baby's dat zijn.
Mijn kinderen waren niet kaal bij de geboorte. Maar dan nog heeft mijn dochter geen haarband gekregen .
Maargoed, ben je soms aangetast in je ego ofzo? Net zoals jij het recht hebt om mensen hier af te branden mag je verwachten dat de bal wordt teruggekaatst.
pi_79564551
Ik heb een baby met enorm veel haar en ook voor haar vind ik een haarband spuuglelijk, máár dat is een mening en ik heb er geen problemen mee dat een ander daar anders over denkt. Heb er ook geen problemen mee als ik hier in het noorden iemand met een gehaarbande baby zie lopen. Boeit me niet en de baby heeft er ook geen last van (hooguit over een jaar of zestien als ze nog eens goed in d'r babyfotoboek kijkt).

Kan me er dan ook vrij weinig bij voorstellen dat het je kan schelen als er mensen met een baby in een draagdoek rondlopen in het noorden.
  † In Memoriam † donderdag 25 maart 2010 @ 11:58:48 #170
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_79564603
Die specifieke actie is van mij alleen. En minimonkeys accepteer ik ook. Mijn collega consulent in Zeeland gaat er eveneens aandacht aan besteden in haar consulten/workshops.
En ik hoop natuurlijk dat meer verkopers/consulenten zo'n actie gaan doen. Want die draag-ondingen moeten het systeem uit!
en verder verwijs ik naar de link in mijn sig
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_79564690
Geldt die actie nu dan al Macka?

edit:ja dus!!!

[ Bericht 9% gewijzigd door XXXKarinXXX op 25-03-2010 12:13:36 ]
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 25 maart 2010 @ 12:20:02 #172
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_79565367
Brrrr, baby's gestikt in onhandige draagdingen. Wat vreselijk zeg
En het erge is nog dat die moeders heus gedacht hebben hun baby's en zichzelf een plezier te doen, "en als je het overal kan kopen dan moet het toch een goed product zijn?? Ze stonden zelfs op de 9 maanden beurs!"
(Uit een discussie van afgelopen dinsdag toen iemand me vroeg waarom ik zo moeilijk stond te doen met de doek en niet "gewoon" zo'n kant en klare babyzak gekocht had zoals zij. "Reuze handig voor korte stukjes, van en naar de auto enzo. Niet te lang hoor, dat kost je je rug en de kleine vindt het ook niet leuk om er te lang in te zitten."
Had ze zomaar d'r eigen vraag beantwoord )

Hoe fijn ik mijn draagtrui ook vind... ik ben zo blij dat het nu jas uit/show je draagdoek - weer is
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 25 maart 2010 @ 12:43:14 #173
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79566089
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:20 schreef Kersjes het volgende:

Hoe fijn ik mijn draagtrui ook vind... ik ben zo blij dat het nu jas uit/show je draagdoek - weer is
Dat bedacht ik me ook toen ik net Noah uit school haalde En tegelijkertijd bedacht ik me ook weer dat ik altijd 'bang' was wat de andere moeders op het schoolplein wel niet zouden denken als ik wéér met een andere doek aan kwam (en waarschijnlijk valt ze niet eens op hóeveel verschillende het zijn, maar goed)
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_79566326
ww hoe krijg je het toch voor elkaar niet overal tegenaan te lopen met zo'n enorm bord voor je kop?
  donderdag 25 maart 2010 @ 12:51:34 #175
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79566360
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:53 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Staat toch duidelijk op de site vermeld, vanochtend ook op teletekst trouwens.
[..]

Dat jouw kinderen bij geboorte kaal waren wil nog niet zeggen dat alle baby's dat zijn.
Want wat je op tv en teletekst ziet, is altijd per definitie waar
Een draagzák is heel, heel wat anders dan een draagdóek.
I`m not weird. I`m limited edition.
  † In Memoriam † donderdag 25 maart 2010 @ 12:59:48 #176
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_79566608
Het is vooral het te diep en krom liggen dat niet goed is voor de baby's. De beroepsvereniging raadt dus aan om in draagzaken en draagdoeken alleen rechtop te dragen.

Nou moet ik wel zeggen dat Maja alleen wilde liggen. Dus die heeft de eerste maanden liggend in een korte doek doorgebracht, maar wel zo dat ik haar voortdurend in de gaten kon houden.
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_79570060
de voorkant van de intermediair was ook om te huilen zal zo ff een foto zoeken.

maar, leuk nieuws! Lelies is er! en inderdaad dun en zacht! Maar het lijkt wel of de draad pluist, er steken van die kleine donsjes uit. Hoort dat? En moet ik 'm nu eerst wassen?

edit:
Lotte!
Noah!
  donderdag 25 maart 2010 @ 14:32:51 #178
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79570438
Linda
Even lekker wassen ja. En dat pluizen hoort wel een beetje bij deze doek. Komt door de Ramie denk ik? Bij andere doeken heb ik het nog niet gezien (doeken met Kapok hebben het geloof ik ook).

Tessie is jouw sling er inmiddels al? Was ie op voorraad, of moesten ze hem nog vermaken ofzow? Anders kun je ook mailen naar didymos voor het tracking nummer, dan kun je als het goed is zien waar het pakket ergens uithangt.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_79570518
Ik heb sinds vanochtend een Hoppe das Leichte Goa. 't Is wel jammer dat de print is opgedrukt en niet ingeweven, maar dat kon ik ook niet verwachten voor dat geld. En hij is wel lekker dun voor met dit mooie weer. Nu doorsparen voor een Indio voor het najaar en de winter.

Ik kwam trouwens op de site van de betreffende Zeeuwse internetwinkel een fotootje van Texelonia tegen...
pi_79570530
met wit of kleur wasmiddel?

en dan gaat eva dus op reis! ben nu aan het voeden, zal straks in het juiste topic nog wat posten
Lotte!
Noah!
  donderdag 25 maart 2010 @ 14:46:07 #181
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_79570870
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:53 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Staat toch duidelijk op de site vermeld, vanochtend ook op teletekst trouwens.
[..]

Als je iets verder kijkt dan je neus lang is, dan zie je dat het gaat om van die draagzakken, google maar op die vermelde modellen van dat merk infantino. De bovenste site heeft volgens mij ook niet de juiste afbeelding erbij gezocht. En voor een leek is een draagdoek of draagzak kennelijk hetzelfde. Verder zou ik zeggen, lees eens de rest van dit topic door voor je nog meer onzin gaat spuien.

en nu ga ik er zelf ook nog op in, maar ik geef je het voordeel van de twijfel dat je zo dom bent als je je voordoet.
  donderdag 25 maart 2010 @ 15:46:48 #182
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_79572845
Zou iemand voor mij ook een PM willen sturen naar de beheerders op 't andere forum? Ik heb me van de week al twee keer aangemeld, bevestiging gekregen maar niet in kunnen loggen.

Enne, ik ga voor een binana en een sling! Ik vind dat ik mezelf best eens mag verwennen!
Heeft iemand nog een goede tip qua site/winkel?
A grand adventure has begun.
pi_79575466
Macka, wat een goede actie!

Gefeliciteerd dames met nieuwe doeken!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator donderdag 25 maart 2010 @ 16:53:19 #184
5428 crew  miss_sly
pi_79575593
Ik had het hele gedoe rondom die draagzakken gemist. Stom dat het verschil tussen doeken en zakken nergens wordt gemaakt, of beter nog, wordt uitgelegd.
Ik zie dat er in het artikel dat op dit moment nog op nu.nl staat, toch ook weer gesproken wordt over draagdoeken.

Goede actie Macka!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 25 maart 2010 @ 16:58:13 #185
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_79575850
Wiehoe! Daarnet kwam ik terug van boodschappen doen en toen lag er een briefje van de TNT-post dat er een pakje bij de buren was afgegeven: de Mei Tai van Amaranta!

En dan zijn we er nog niet, want een half uur later ging de bel: de andere pakketdienst. De Didymos is óók binnen!!

*stuitert met Stef naar de babykamer voor een verschoning en voeding*
3!
pi_79576396
Tex, hij is er nog steeds niet. Ik weet niet of hij op voorraad was, ik zie nergens waar je dat kan zien? Ik heb in elk geval net gelijk even een mailtje gestuurd om te vragen wanneer ik hem kan verwachten.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 25 maart 2010 @ 17:13:32 #187
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79576500
Wouter Bos notabene op de voorkant van de intermediair. Maargoed dat hij tijd vrijmaakt voor zn kinders, kan hij zich gelijk gaan inlezen hier op fok! over draagdoeken

Inca, fijn dat hij binnen is, hoop dat hij bevalt.
  donderdag 25 maart 2010 @ 18:07:03 #188
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79578599
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 15:46 schreef Keshet het volgende:
Zou iemand voor mij ook een PM willen sturen naar de beheerders op 't andere forum? Ik heb me van de week al twee keer aangemeld, bevestiging gekregen maar niet in kunnen loggen.

Enne, ik ga voor een binana en een sling! Ik vind dat ik mezelf best eens mag verwennen!
Heeft iemand nog een goede tip qua site/winkel?
Heb je je profiel ingevuld? Iets in je signature zetten hoe oud je kind is, of welke draagdoeken je hebt of wilt, of iets in die richting. Daaraan zien ze dat je serieus bent en geen spam-account.

Als je dit nog niet had gedaan is dat waarschijnlijk de reden dat inloggen niet lukt. Je kunt dan gewoon opnieuw registreren, met dezelfde e-mail en nickname als eerst.
Zo was het bij Incantrix in elk geval.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_79578690
Ik heb hier vandaag ook de doeken van P_iglet gekregen om te lenen!

Het knopen is me redelijk afgegaan volgens mij, maar een goede foto maken is niet gelukt. Maar ik zat even te twijfelen over hoe strak het moet, ze moeten ook niet tegen je aan stikken natuurlijk. Maar te los lijkt me ook niet echt handig. Is daar een indicatie voor?
Wat wel weer zo'n oh ja momentje was: mevrouw geeft even een mondje voeding terug recht in mijn decolleté

Volgens mij vindt Laura het wel prettig, maar toen ik vanmiddag weer probeerde had ze teveel honger volgens mij en bleef maar zoeken dus maar weer eruit gehaald.

Morgen verder oefenen
  donderdag 25 maart 2010 @ 18:18:09 #190
45621 Suzanna
Mama van...
pi_79578954
Oeh, ik mag 'binnenkort' ook weer aan de draagdoek ... en ik ben bang deze keer toch écht wel te gaan voor wat nieuwe doeken met mooie kleurtjes.. ik wist 'vroegah' niet eens dat die bestonden.
En ik heb Noa veel gewiegd in zo'n 'babybag' ... je kreeg er last van je rug in en het was idd opletten... dat vond ik ook niet veilig.
pi_79581417
whiiiiii huuppppppppppp heb je cherryblossom al gezien?
pi_79581632

pi_79581983
OMG ik moet die!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_79582131
Ja ik ook
pi_79582347
Zou dat een puur katoen worden?

Ik geloof dat mijn hebberige draagdoeken-twijfel-crisis op slag over is. Als ik deze heb, dan he?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_79582535
er staat alleen dit en verder geen info
  donderdag 25 maart 2010 @ 20:03:03 #197
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_79582916
Ik vind hem helemaal niet mooi (het printje wel, de kleuren niet) Grappig hoe smaken verschillen.

Ik zit heel erg te twijfelen tussen:
Ellevill Zara aubergin
Ellevill Jade royal
Didymos Indio lila-royal (1) met linnen


Mijn eisen zijn: zacht, dun geschikt voor de zomer.

Welke adviseren jullie?
Ik zie nog veel meer mooie, maar die zijn allemaal een beetje qua stof als wat ik heb, en ik wil juist iets anders.
  † In Memoriam † donderdag 25 maart 2010 @ 20:08:00 #198
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_79583125
Op de site van de Vereniging van Draagdoekconsulenten als reactie op de nieuwsberichten over de bag slings staat nu een artikel over Veilig dragen.
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_79583224
Tan als er 1 heel erg lekker dun is dan is het de Lila royal 1 wel.
En lekker koel door het linnen in de zomer.
pi_79583252
Volgens mij zijn het alledrie doeken waar je prima mee uit de voeten kan. Alledrie potentie tot zacht worden, allemaal geen verschrikkelijk dikke doeken (maar ook geen flinterdunne-en-dus-secuur-knopen-vragende doeken).

Linnen is erg draagkrachtig, daar zou je in theorie het langst mee kunnen doen en die zou in theorie ook koel moeten zijn in de zomer.

Maar eerlijk is eerlijk: het is zo persoonlijk wat warm en koel of dik en dun is... Ellevill en Didymos zijn twee "goede" merken, als je geen onwijze draagnerd bent dan moet je vooral kiezen wat je het mooist vindt. Aldus mijn bescheiden mening
pi_79583568
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 19:29 schreef Kleurdoos het volgende:
whiiiiii huuppppppppppp heb je cherryblossom al gezien?
waarom
ik.heb.geen.geld.voor.nieuwe.doeken muh.

hij s wel mooi zeg!

Linda ik ben benieuwd naar een actiepic van je Lelies!

Ghehe gister in Albert Heijn een mevrouw met haar dochtertje van een jaar of 8. Mam wat is dat? *kijktvies* "das handig" ja maar wat is het? "een omslagdoek!"

euh. hm. haha ik snapte wel wat zij bedoelde en ze kon het woord er niet voor vinden maar k moest wel grinniken om haar eerste reactie, wat is dat, das handig Ze vertelde dat ze zelf ook wel had willen dragen maar dat het er bij haar jongste nooit van gekomen was. Wel jammer vond ze.

Ik ben nog steeds zo blij met mn doek maar ik moet zeggen dat met baby zeulen én met boodschappen zeulen nu toch wel wat zwaarder wordt.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 25 maart 2010 @ 20:18:56 #202
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79583630
Ik vind die kleur ook niet mooi.... Als het nou roze was

Tan van die 3 is de Indio veruit het dunst en waarschijnlijk het snelst zacht. Maar het is wel echt heel dun, niet iedereen vindt dat lekker knopen. En het is met linnen, wat draagkrachtig en iets koeler is. Zara is ook redelijk dun, niet zo dun als de Indio. En wat dichter geweven, en daardoor ook stevig. Wordt vaak een theedoek genoemd door mensen, heeft iets meer werk nodig om zacht te worden. Nou vind ik het helemaal geen stugge doek, hij is wel heel soepel. Alleen niet super zacht meteen. Jade heeft iets meer structuur dan Zara, omdat het patroontje kleiner is dan Zara. Zara is vlakker. Jade lijkt daardoor wat dikker. Jade heeft iets meer rek (bounce) dan Zara (en de Indio).

Ik vond zelf Jade iets lekkerder dragen dan Zara, maar Zara iets mooier. En ik hou van Indio's met linnen, die jij noemt schijnt even dun te zijn als Kobalt-Rouge die ik heb. En ik vond dat iets té dun. Maar er zijn er ook zat die hem geweldig vinden dragen, ook met zwaardere kindjes. Dus het is heel persoonlijk wat voor jou de beste doek zou zijn.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 25 maart 2010 @ 20:19:52 #203
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_79583685
Bedankt voor de snelle reacties

Onwijze draagnerd haha, nee, zo super kieskeurig ben ik niet.

Mijn voorkeur ging ook uit naar de linnen, vooral omdat ik linnen ook erg prettig vind om te dragen in de zomer. Die Jade royal vind ik supermooi, en een iets kortere doek lijkt me in de zomer wel fijn, maar ik vind in Noorwegen bestellen toch wat omslachtiger, volgens mij zijn de verzendkosten dan ook best hoog? Die doek was wel weer een stuk goedkoper, dus misschien toch nog een overweging waard (of ik doe ze allebei, ik doe toch niets met de kinderbijslag voor Elyas. maar ik denk dat mijn vriend het daar niet mee eens is, hij vindt een extra doek sowieso al overbodige luxe)

En mijn oudste twee dochters zijn het er alleen niet mee eens dat ik een paarse wil, omdat dat niets is voor een jongen. Ze moeten niet zeuren vind ik
pi_79583723
roze zou hemels zijn
  donderdag 25 maart 2010 @ 20:21:22 #205
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79583771
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 20:17 schreef huuphuup het volgende:

Ik ben nog steeds zo blij met mn doek maar ik moet zeggen dat met baby zeulen én met boodschappen zeulen nu toch wel wat zwaarder wordt.
Daar gebruik ik dus toch de kinderwagen voor
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_79583867
Ik heb vandaag toch wel een uur of 5 met dochterlief op mijn buik met kobalt Rouge gedragen.
Ik vind het echt een heerlijke doek. Dus daarom ben ik zo voor lila royal
pi_79584010
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 20:19 schreef Tan het volgende:
Bedankt voor de snelle reacties

Mijn voorkeur ging ook uit naar de linnen, vooral omdat ik linnen ook erg prettig vind om te dragen in de zomer. Die Jade royal vind ik supermooi, en een iets kortere doek lijkt me in de zomer wel fijn, maar ik vind in Noorwegen bestellen toch wat omslachtiger, volgens mij zijn de verzendkosten dan ook best hoog? Die doek was wel weer een stuk goedkoper, dus misschien toch nog een overweging waard (of ik doe ze allebei, ik doe toch niets met de kinderbijslag voor Elyas. maar ik denk dat mijn vriend het daar niet mee eens is, hij vindt een extra doek sowieso al overbodige luxe)
Het zat mij ook niet lekker om de doek vanuit Noorwegen over te laten komen. Ik weet bovendien niet hoe dat zit met invoerrechten en zo (en had geen zin om het uit te zoeken).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 25 maart 2010 @ 20:29:04 #208
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79584135
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 20:23 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb vandaag toch wel een uur of 5 met dochterlief op mijn buik met kobalt Rouge gedragen.
Ik vind het echt een heerlijke doek. Dus daarom ben ik zo voor lila royal
Dat zeg ik, het is persoonlijk
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_79584235
hehe ja ik dacht ik gooi er nog wat didymos propaganda in
  donderdag 25 maart 2010 @ 20:34:21 #210
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_79584407
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 20:31 schreef Pvoesss het volgende:
hehe ja ik dacht ik gooi er nog wat didymos propaganda in


Ik was eigenlijk al om... al ben ik ook erg benieuwd naar de andere doeken. Waarom hadden ze dit niet al bij mijn oudste, veertien jaar terug, dan had ik ws. nu een enorme stapel doeken gehad.
  donderdag 25 maart 2010 @ 20:42:10 #211
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79584769
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 20:34 schreef Tan het volgende:

[..]



Ik was eigenlijk al om... al ben ik ook erg benieuwd naar de andere doeken. Waarom hadden ze dit niet al bij mijn oudste, veertien jaar terug, dan had ik ws. nu een enorme stapel doeken gehad.
Het is nooit te laat voor een enorme stapel doeken
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_79584792
Veel keus he Tan?
Die linnen doek vind ik het mooist, al is paars dan weer niet geheel mijn kleur.
En dit hadden ze ook al 14 jaar terug, alleen was er toen waarschijnlijk nog geen uitgebreid netwerk zoals bv hier. Didymos bestaat al sinds 1972!
Had mijn moeder het geweten, had ze mij ook kunnen dragen in een Didymos doek!

En die bloesem ziet er wat mij betreft perfect uit.
Ik zeg roze-schmoze.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 25 maart 2010 @ 20:46:14 #213
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_79584966
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 20:42 schreef texelonia het volgende:

[..]

Het is nooit te laat voor een enorme stapel doeken
Nee, maar ik vind ze best prijzig en we kunnen het geld goed gebruiken omdat we moeten gaan verbouwen op korte termijn.

En ik vind paars prachtig Turquoise ook, maar dat heb ik al. En ik hou ook erg van roze, maar dat vind ik dus zelf wél iets minder voor een jongen. En ik draag vaak zwarte kleding, daar vind ik paars erg mooi bij. Of rood, maar ik zag nergens de perfecte kleur rood. Hoezo kieskeurig
  † In Memoriam † donderdag 25 maart 2010 @ 20:48:07 #214
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_79585060
Pink stinks

En ik zou voor de Zara of Jade gaan als de Hoppediz je zo bevalt, Tan. Linnen Indio is in vergelijking vrij los geweven en gevoelig voor haaltjes. Leuke tweedehandse Zara proberen te scoren op http://www.dragen-en-voeden.nl/viewforum.php?f=12
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  donderdag 25 maart 2010 @ 20:54:06 #215
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_79585323
Hhmmm gevoelig voor haaltjes is voor mij weer niet handig, ik woon in een soort minibos met veel struiken en bomen, en ik ben vaak in de tuin bezig met de draagdoek. Momenteel ben ik een houtwal van snoeiafval aan het maken, en daar ben ik nog wel de hele zomer mee bezig (wordt een soort doolhofje voor de kinderen )... De hoppediz is lekker stevig, maar ik vond het nu al met 20 graden erg warm werken buiten
pi_79586148
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 20:48 schreef Macka66 het volgende:
Leuke tweedehandse Zara proberen te scoren op http://www.dragen-en-voeden.nl/viewforum.php?f=12
Wordt dat forum bijgewerkt eigenlijk?
Ik vind het vrij lastig zoeken tussen alle "verkocht" en "gereserveerd"

Welke lengte heeft een maat 5 eigenlijk? 4.20m?
pi_79586444
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 20:21 schreef texelonia het volgende:

[..]

Daar gebruik ik dus toch de kinderwagen voor
ghehe ja ik normaal ook, maar de kinderwagen zat nog in de kofferbak van de auto en daar was lief mee weg. En mja als er dan toch boodschappen gedaan moeten worden dan moet k met de doek. Voorheen ging dat op zich wel maar nu wordt het toch wel wat te zwaar (toos conditieloos hier ook )

Tan lastig hč?
Ik heb ook maar 1 doek gekocht omdat ik ze te duur vond. Mn MT heb ik zelfgemaakt en mn sling was twee tientjes dus dat kon er nog wel vanaf. Die vind ik trouwens erg practisch voor kleine dingetjes even in huis, hoef je niet die hele doek te knopen.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79586729
4.2 idd

en blijf van die zara racoon af

IKMOETHEMMAARIKHEBNOGGEENGELD
pi_79586814
Ik heb vandaag fijn boodschappen gedaan met Ivan in de nieuwe doek en het was heel gezellig. Merkwaardig genoeg krijg ik nooit opmerkingen van vreemden erover, waar ik jullie vaak over hoor. Soms zegt iemand iets over 'de baby' maar that's it.

Hoe bergen jullie een doek eigenlijk op? Er komen zoveel kreukels in (of is dat niet erg?). Ik weet niet goed hoe je het beste met zo'n ding om kunt gaan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_79586900
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 21:25 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb vandaag fijn boodschappen gedaan met Ivan in de nieuwe doek en het was heel gezellig. Merkwaardig genoeg krijg ik nooit opmerkingen van vreemden erover, waar ik jullie vaak over hoor. Soms zegt iemand iets over 'de baby' maar that's it.

Hoe bergen jullie een doek eigenlijk op? Er komen zoveel kreukels in (of is dat niet erg?). Ik weet niet goed hoe je het beste met zo'n ding om kunt gaan.
in de wasmand voor de schone was
Lotte!
Noah!
pi_79587073
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 21:25 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb vandaag fijn boodschappen gedaan met Ivan in de nieuwe doek en het was heel gezellig. Merkwaardig genoeg krijg ik nooit opmerkingen van vreemden erover, waar ik jullie vaak over hoor. Soms zegt iemand iets over 'de baby' maar that's it.
Ik ook niet.
Ik liep lekker te paraderen met baby en doek maar niemand zei wat (ook niet in de supermarkt)

Ja, de bloemiste...over Leah...is ook een flinke heh?
hoezo? voor hetzelfde geld is ze een half jaar oud ofzo?
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 21:25 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe bergen jullie een doek eigenlijk op? Er komen zoveel kreukels in (of is dat niet erg?). Ik weet niet goed hoe je het beste met zo'n ding om kunt gaan.
Dat vroeg ik me ook al af. Een mei tai is al helemaal niet op te vouwen...
pi_79587232
oh ik heb in de zeven maanden dat Amélie oud was maar een paar keer een opmerking gehad hoor
Overwegend positief, een keer een "zeker geen geld voor een kinderwagen ofzo" knurft

Claudia ik vouw mijn doek op na gebruik en bewaar hem dan in de box.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79587374
ik krijg heeeeeeel veel positieve opmerkingen
pi_79587442
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 21:30 schreef lily het volgende:

[..]

Ik ook niet.
Ik liep lekker te paraderen met baby en doek maar niemand zei wat (ook niet in de supermarkt)

Ja, de bloemiste...over Leah...is ook een flinke heh?
hoezo? voor hetzelfde geld is ze een half jaar oud ofzo?
Wij leiden een parallel leven. Zo gaat dat hier ook. "Oh, wat is 'ie groot! Oh, wat kijkt 'ie wijs de wereld in!" Ik maak maar wat graag een mythe van hem, dus dan begin ik te vertellen over zijn geboortewicht ('Ja, een tienponder, hč!) en krijg ik altijd dezelfde ' '-blik. En daar kijk ik dan heel koelbloedig ( ) bij.

En ik vind het ook maar stom dat niemand er een opmerking over maakt of er iets over vraagt. Tja, Amsterdammers zijn waarschijnlijk het een en ander gewend.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_79587458
Ik ook! Eigenlijk alleen maar. Varierend van: die zit daar lekker/die hangt daar lekker tot dat zou ik ook wel willen!

Ik gooi hem in een grote la onder het bed, en dan eens in de zoveel tijd vouw ik ze op.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  † In Memoriam † donderdag 25 maart 2010 @ 21:39:34 #226
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_79587523
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 21:23 schreef Kleurdoos het volgende:
4.2 idd

en blijf van die zara racoon af

IKMOETHEMMAARIKHEBNOGGEENGELD
Je weet dat Raccoon een door Ellevill zelf bruinrozig geverfde zwart-witte classic is?
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_79587565
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 21:38 schreef oeke het volgende:
Ik ook! Eigenlijk alleen maar. Varierend van: die zit daar lekker/die hangt daar lekker tot dat zou ik ook wel willen!
Ik gooi hem in een grote la onder het bed, en dan eens in de zoveel tijd vouw ik ze op.


ik dacht heel even dat dit nog over draagopmerkingen ging
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79587566
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 21:38 schreef oeke het volgende:
Ik ook! Eigenlijk alleen maar. Varierend van: die zit daar lekker/die hangt daar lekker tot dat zou ik ook wel willen!
Ik gooi hem in een grote la onder het bed, en dan eens in de zoveel tijd vouw ik ze op.
Daar gaat m'n theorie over Amsterdammers. Het ligt dus gewoon aan ons.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_79587576
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 21:39 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Je weet dat Raccoon een door Ellevill zelf bruinrozig geverfde zwart-witte classic is?
RLY!?

oooooooooh dan euh, kopen jullie m maar
pi_79587646
Inderdaad Claudia, die Amsterdammers reageren allemaal zo, volgens mij. En inderdaad, oh dat is al een grote. Vandaag vroeg de snackbarman in de Linneausstraat of Ko een patatje mocht!

Haha, Huup!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_79587673
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 21:38 schreef oeke het volgende:
Inderdaad Claudia, die Amsterdammers reageren allemaal zo, volgens mij. En inderdaad, oh dat is al een grote. vandaag vroeg de snackbarman in de Linneausstraat of Ko een patatje mocht!
Wist je al dat bij de borstvoedingswinkel in de buurt een heel goede biologische snackbar zit?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_79587674
Vandaag in de kleding winkel liep de vrouw die er werkt op de kleine af en zei.
Zit je niet lekker in de doek bij mama? mag je zelf lopen? dat is ook wel een keer leuk.
Ik woon niet in die plaats en ik ben er al maanden niet geweest maar toch leuk dat ze je niet vergeten

Ze bedoelde het wel heel lief verder maar ik dacht echt euuhhhhhh
pi_79587755
Ik weet niet waar de bv-winkel zit. Ga altijd naar een bv-winkel in de Pijp. Maar dat klinkt goed!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_79587893
Oohh die cherryblossom!! Waar lezen jullie die dingen nou altijd? Ik zie dat helemaal nergens op die site staan
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_79587896
Ik heb 'm ik heb 'm ik heb 'm!

De Jade Fog! Tweedehand, via 'dat andere forum'. Ik krijg 'm van N. voor m'n verjaardag. Da's 6 mei pas, maar daar kan ik niet op wachten.
pi_79588032
't Wethoudertje. Het is een erg leuk deel van de Watergraafsmeer. Bij de fontein aan de Hogeweg zit ook een erg goed Italiaans restaurant. En de mensen van de borstvoedingswinkel zijn er superlief. Ik heb eens een gratis kolfconsult gehad. Maar waarschijnlijk is het voor jou ook allemaal net te ver weg?

Hmz, er is dus geen geniale opbergmethode. En dat vlechten, wat voor functie heeft dat dan? Zachter maken?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_79588086
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 21:46 schreef Ssserpente het volgende:
Ik heb 'm ik heb 'm ik heb 'm!

De Jade Fog! Tweedehand, via 'dat andere forum'. Ik krijg 'm van N. voor m'n verjaardag. Da's 6 mei pas, maar daar kan ik niet op wachten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_79588110
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 21:46 schreef Ssserpente het volgende:
Ik heb 'm ik heb 'm ik heb 'm!

De Jade Fog! Tweedehand, via 'dat andere forum'. Ik krijg 'm van N. voor m'n verjaardag. Da's 6 mei pas, maar daar kan ik niet op wachten.


yay voor jou!!
ik vind het een supermooie doek
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 25 maart 2010 @ 21:51:36 #239
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79588141
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 21:38 schreef oeke het volgende:
Ik ook! Eigenlijk alleen maar. Varierend van: die zit daar lekker/die hangt daar lekker tot dat zou ik ook wel willen!

Ik gooi hem in een grote la onder het bed, en dan eens in de zoveel tijd vouw ik ze op.
Wacht maar tot je willim wever tegen het lijf loopt. Wordt je overlaaaaaden met complimentjes.
pi_79588183
Ja, dat vlechten/vingerhaken is om hem soepeler/zachter te maken.
Mijn bv-winkel is heel leuk hoor. Ze hebben mijn bv echt 'gered'. En ze zijn lief en je kan er lekker thee drinken en voeden.

Sserpente! Die gaat jullie heel goed staan denk ik!

Tessie, het staat bij het ubersicht.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_79588244
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 21:51 schreef amaranta het volgende:
Wacht maar tot je willim wever tegen het lijf loopt. Wordt je overlaaaaaden met complimentjes.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_79588246
ze herkennen mij ook overal en ik kom dragende vrouwen tegen die zeggen dat ze dragen door mij (en mijn enthousiasme ) vandaag in de hema vroeg de cassiere of elin nu te zwaar was om te dragen..maar ik had wat last van buikpijn en ze liep zelf en zat af en toe in de winkelwagen was de eerste keer maar ik kreeg dus gelijk allemaal opmerkingen
  † In Memoriam † donderdag 25 maart 2010 @ 21:55:41 #243
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_79588352
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 21:49 schreef Claudia_x het volgende:
't Wethoudertje. Het is een erg leuk deel van de Watergraafsmeer. Bij de fontein aan de Hogeweg zit ook een erg goed Italiaans restaurant. En de mensen van de borstvoedingswinkel zijn er superlief. Ik heb eens een gratis kolfconsult gehad. Maar waarschijnlijk is het voor jou ook allemaal net te ver weg?

Hmz, er is dus geen geniale opbergmethode. En dat vlechten, wat voor functie heeft dat dan? Zachter maken?
De meest geniale methode is je doek iedere keer weer anders gekreukt ergens neergooien. Dan krijg je geen zichtbare en verkleurde vouwranden in je doek
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_79590111
Ssserpente. even een hele grote jompel
En nog maar 3
Alvast gefeliciteerd
(ok nou stop ik met alle smilies)
Ben benieuwd wat van de Foggie vindt.

Ik had trouwens op het andere forum mn Beco te ruil voor een andere aangeboden maar ik post daar te weinig, had nog net geen 30 posts, dus moet even doorposten daar en dan kan ik 'm weer aanbieden.

Voor hier, volgens mij niet veel Beco gebruikers. Ik wil mn beco ruilen voor een andere wil graag een ander printje. Ik heb een Beco Sara.

En Tan, ik lees dat je inmiddels naar andere doeken aan hetkijken bent dan de Julie. Weet ook nog steeds niet of ik m weg doe, of wat ik er eigenlijk voor moet vragen..

En ik ga nu snel de Blossom bekijken
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  vrijdag 26 maart 2010 @ 07:52:39 #245
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_79596559
@wickie, ik wil 'm tweedehands misschien nog wel voor erbij, maar ik wil ook persé nog een zomerdoek hebben. Ik vond de hopp gisteren echt te warm.
Mocht je 'm nog weg willen doen dan wil ik het nog wel overwegen, maar voel je nu niet verplicht hoor

Qua dunne doek ga ik denk ik toch voor de ellevill zara aubergine. Ik vind die didymos ook heel mooi en hij lijkt me heel fijn, maar als hij gauw haaltjes trekt dan is dat echt heel onpraktisch gezien de werkzaamheden die ik heb. Misschien ook die eens tweedehands zien te scoren voor erbij. Maar dan moet ik eerst mijn vriend eens zien te overtuigen van de absolute noodzaak ervan gezien we ook echt moeten sparen
  vrijdag 26 maart 2010 @ 07:54:52 #246
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_79596588
Oh, en ik vouw mijn doek gewoon iedere keer na het dragen op? Geen last van kreukels of iets dergelijks, maar misschien verschilt dat per stofsoort.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 08:16:49 #247
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_79596911
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 22:33 schreef wickie het volgende:
Ssserpente. even een hele grote jompel
En nog maar 3
Alvast gefeliciteerd
(ok nou stop ik met alle smilies)
Ben benieuwd wat van de Foggie vindt.

Ik had trouwens op het andere forum mn Beco te ruil voor een andere aangeboden maar ik post daar te weinig, had nog net geen 30 posts, dus moet even doorposten daar en dan kan ik 'm weer aanbieden.

Voor hier, volgens mij niet veel Beco gebruikers. Ik wil mn beco ruilen voor een andere wil graag een ander printje. Ik heb een Beco Sara.

En Tan, ik lees dat je inmiddels naar andere doeken aan hetkijken bent dan de Julie. Weet ook nog steeds niet of ik m weg doe, of wat ik er eigenlijk voor moet vragen..

En ik ga nu snel de Blossom bekijken
wicky, heb je een foto van je beco?
vanaf welke leeftijd kunnen ze er in?
wat vraag je ervoor?
  vrijdag 26 maart 2010 @ 09:32:43 #248
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_79598421
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 18:07 schreef texelonia het volgende:

[..]

Heb je je profiel ingevuld? Iets in je signature zetten hoe oud je kind is, of welke draagdoeken je hebt of wilt, of iets in die richting. Daaraan zien ze dat je serieus bent en geen spam-account.

Als je dit nog niet had gedaan is dat waarschijnlijk de reden dat inloggen niet lukt. Je kunt dan gewoon opnieuw registreren, met dezelfde e-mail en nickname als eerst.
Zo was het bij Incantrix in elk geval.
Gisteravond heb ik dit nog geprobeerd. Ik heb m'n profiel netjes ingevuld en krijg na de twee bevestigingsmailtjes weer de mededeling dat ik foutief inlog. Ook staat m'n useraccount (zelfde als hier) niet tussen de users.
Dit was m'n derde poging, ik ben er een beetje klaar mee.
A grand adventure has begun.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 09:37:35 #249
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_79598559
Ik heb van verschillende van jullie het aanbod gekregen om doeken een tijdje te lenen. Ik vind dit ontzettend lief aangeboden ( ) maar durf het aanbod niet aan te nemen.
Een doek die ik zou lenen gaat mee naar het ziekenhuis. Teigetje zit er alleen in haar luiertje in en er lekt nog wel eens een drupje bloed of een ander stofje. Dit zou dan in de doek terechtkomen en de doek kunnen verpesten, dat durf ik eerlijk gezegd niet aan. Ik zou dan meer bezig zijn met de doek zelf dan met het dragen, en dat lijkt me niet de bedoeling.
Echt, ontzettend lief van jullie, maar ik sla het dus even af.

Nu nog een goede, betrouwbare site waar ik een binana en een hippige sling kan bestellen en ik ben helemaal blij!
A grand adventure has begun.
pi_79601346
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 08:16 schreef Asyniur het volgende:
wicky, heb je een foto van je beco?
vanaf welke leeftijd kunnen ze er in?
wat vraag je ervoor?
Ik heb geen foto, die zal ik straks even maken, maar het is deze.
Je kan m vanaf de geboorte gebruiken, maar ik vond 'm pas echt prettig vanaf 4 maanden. Mette is een kleintje, ze was toen 5 kilo.
Ik denk dat ik hem ga verkopen, dus als interesse hebt moet je me maar even PMen. Over de prijs moet ik nog even nadenken. Ik zag namelijk op ebay de print die ik wil
Enigste nadeel is dat de babyinlay er niet meer bij zit.... Ik gebruik die niet meer maar is toch wel fijn om te hebben. Misschien kan ik die babyinlay wel namaken.

Tan ik ga even denken en stuur je wel even PM als ik Julie ga verkopen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  vrijdag 26 maart 2010 @ 15:51:22 #251
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_79612502
Ladies, spit!
Ben nog niet zo lang zwanger en nog erg aan het wennen, ben zeker draagdoekgevoelig, maar weet er helemaal NIETS van. In een opwelling net een bod gedaan op een tricot sleng op Marktplaats. Is dat een heel dom idee?
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  Moderator vrijdag 26 maart 2010 @ 16:05:12 #252
5428 crew  miss_sly
pi_79613072
Nee, dat is een heel goed idee!
Heerlijke om je kleine baby de eerste weken in zo'n tricot doek dichtbij je te kunnen dragen Fijn tegen krampjes, goed om te laten slapen, heerlijk om gewoon lekker te wandelen.

Slecht idee, want straks ben je om, en dan ga je een fortuin uitgeven aan hele mooie geweven doeken in allerlei stoffen en kleuren, omdat 1 doek dan toch niet voldoende is
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_79613587
Eerste wandeling met de nieuwe doek gehad! Wat een genot zeg, ik voelde Lotte amper. We waren zonder jas en toch was ze lekker warm, terwijl het voor mij gewoon koel aanvoelde. De verschillende kleuren voor en acter benadrukken helaas wel mijn gebrekkige knooptechniek...





Lotte!
Noah!
pi_79613613
ow! en ik kon voor afknopen. Ben ik afgevallen of is de doek langer als een andere maat 6? Dat eerste toch?
Lotte!
Noah!
pi_79613624
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 21:46 schreef Ssserpente het volgende:
Ik heb 'm ik heb 'm ik heb 'm!

De Jade Fog! Tweedehand, via 'dat andere forum'. Ik krijg 'm van N. voor m'n verjaardag. Da's 6 mei pas, maar daar kan ik niet op wachten.
Was jij dat die zich speciaal voor die doek had aangemeld?

Ziet er gezellig uit Linda
  vrijdag 26 maart 2010 @ 16:26:28 #256
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79613939
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 16:18 schreef Linda2205 het volgende:
ow! en ik kon voor afknopen. Ben ik afgevallen of is de doek langer als een andere maat 6? Dat eerste toch?


Mijn maat 6 was tegen de 5 meter
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_79614287
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 16:26 schreef texelonia het volgende:

[..]



Mijn maat 6 was tegen de 5 meter
Lotte!
Noah!
pi_79614317
Wat een mooie doek Linda! En die slofjes van Lotte

Mijn didymos is gisteren verstuurd, ben benieuwd wanneer hij er is, zat vandaag niet bij de pakketpost.. Spannend dat wachten
pi_79614374
welke heb je gekocht chan?

Enne..orginele H&M koeiensloffen. Er is ook een jasje van, maar dat vond ik iets te overdreven
Lotte!
Noah!
pi_79614384
mooi Linda! Kleur staat jullie goed.

Chan welke heb jij gekocht?
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79614577
Ik heb de standaard blauwe gekocht. Blauw met grijze strepen dus:
pi_79614810
Mooi, ben benieuwd hoe dat eruit ziet
Lotte!
Noah!
pi_79614949
leuk lekker stoer voor Timo ook.
Ben benieuwd!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79615197
Mooi hoor, Linda

is dat de doek die ik ook wil hebben? Ik wil graag deze
pi_79615246
mooie kleur Chan
pi_79615280
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 16:58 schreef lily het volgende:
Mooi hoor, Linda

is dat de doek die ik ook wil hebben? Ik wil graag deze
jaaa, die is mooi! maar rosenquarz is met wol dacht ik. Deze is met linnen en ramie. Maar het printje is dezelfde
Lotte!
Noah!
pi_79615419
Huuh hij is er! Ik had er niet bij stil gestaan dat de doek niet met de tnt verstuurd werd.. Ik dacht alleen dat ie grijs met blauw was, maar het is creme met blauw.. Even wennen, maar ook leuk den ik..
  vrijdag 26 maart 2010 @ 17:04:41 #268
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79615432
Voor de dames die ooit zelf een mei tai hebben gemaakt.
Wat voor stof gebruik je voor de banden? Daar heb je best veel voor nodig namelijk. Een meter of 2,5 voor de schouderbanden minstens.
Heb net bij de ikea een hele mooie stof gezien voor het voorpand.
  Moderator vrijdag 26 maart 2010 @ 17:05:17 #269
5428 crew  miss_sly
pi_79615454
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 16:58 schreef lily het volgende:
Mooi hoor, Linda

is dat de doek die ik ook wil hebben? Ik wil graag deze
Ow lily, die heb ik ook. Dat was de eerste doek die ik zelf aangeschaft heb, en ik vind het een heerlijke doek
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_79615596
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 17:00 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

jaaa, die is mooi! maar rosenquarz is met wol dacht ik. Deze is met linnen en ramie. Maar het printje is dezelfde
Nee die is 100% katoen. De lind is wel met wol
  vrijdag 26 maart 2010 @ 17:11:22 #271
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79615659
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 16:58 schreef lily het volgende:
Mooi hoor, Linda

is dat de doek die ik ook wil hebben? Ik wil graag deze
Die van Linda is met zijde en ramie. Die rosenquartz is 100% katoen. Maar het is hetzelfde motiefje ja
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 17:15:19 #272
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79615798
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 17:11 schreef texelonia het volgende:

[..]

Die van Linda is met zijde en ramie. Die rosenquartz is 100% katoen. Maar het is hetzelfde motiefje ja
En een hele fijne doek!
I`m not weird. I`m limited edition.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 17:52:54 #273
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_79617074
@Linda, mooie doek zeg!!

Ik kan niet wachten tot ik zelf een nieuwe doek kan kopen
pi_79617686
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 17:04 schreef Chan het volgende:
Huuh hij is er! Ik had er niet bij stil gestaan dat de doek niet met de tnt verstuurd werd.. Ik dacht alleen dat ie grijs met blauw was, maar het is creme met blauw.. Even wennen, maar ook leuk den ik..
oeh! das snel.

Fotoooooo! Liefst met timo erin geknoopt

@Amaranta, ik heb een gordijn gebruikt van Ikea voor de banden
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79618170
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 17:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ow lily, die heb ik ook. Dat was de eerste doek die ik zelf aangeschaft heb, en ik vind het een heerlijke doek
ah, dus een aanrader, lees ik
pi_79618871
Mooi, Linda! Mooie kleuren ook; staat jullie goed!
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 16:18 schreef WupWup het volgende:

[..]

Was jij dat die zich speciaal voor die doek had aangemeld?

Ziet er gezellig uit Linda
Jups!



[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 26-03-2010 19:12:51 ]
pi_79619252
Ik las iets over didymos en een paasactie. Weet iemand daar meer van?

En als je een fwcc doet, maar dan met de banden opzij, dan hangt het bij mij wat aan mijn nek:


iemand tips?
pi_79619693
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 16:17 schreef Linda2205 het volgende:
Eerste wandeling met de nieuwe doek gehad! Wat een genot zeg, ik voelde Lotte amper. We waren zonder jas en toch was ze lekker warm, terwijl het voor mij gewoon koel aanvoelde. De verschillende kleuren voor en acter benadrukken helaas wel mijn gebrekkige knooptechniek...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ziet er heerlijk uit. En leuk om te zien, want ik heb een tijdje naar de rosenquartz zitten kijken, die vind ik zo mooi.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 19:05:26 #279
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79619712
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 18:53 schreef freecell het volgende:
Ik las iets over didymos en een paasactie. Weet iemand daar meer van?
Vorig jaar was er met pasen (en later toen ze verhuisden nog een keer) een actie dat je goedkoper shorty's kon kopen, maat 2 en 4 geloof ik . Die warn toen 35-45 euro zoiets. Je kon aangeven of je strepen/indio wilde, of jaquard. En welke doek je dan precies kreeg was en verrassing.
Dit jaar wordt alweer druk gespeculeerd of er weer zo'n actie komt, maar er zijn nog geen tekenen van vernomen...
quote:
En als je een fwcc doet, maar dan met de banden opzij, dan hangt het bij mij wat aan mijn nek:
[ afbeelding ]

iemand tips?
Voordat je je kind erin doet, de banden spreiden over je schouder/bovenarm. Dan dubbelvouwen, dat wat op je bovenarm hangt richting je nek zeg maar. Hierdoor wordt het wat smaller, blijft makkelijker te spreiden en gaat het minder snel in je nek zitten.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_79619841
Maar bij gewoon fwcc heb ik het niet, klopt dat

en dank voor de info
  vrijdag 26 maart 2010 @ 19:21:53 #281
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_79620287
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 19:08 schreef freecell het volgende:
Maar bij gewoon fwcc heb ik het niet, klopt dat

en dank voor de info
Wel een heel erg mooie doek Ik heb er overigens geen last van, maar helpt het niet als je de banden op je rug wat meer uitspreid?
pi_79620494
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 19:21 schreef Tan het volgende:

[..]

Wel een heel erg mooie doek Ik heb er overigens geen last van, maar helpt het niet als je de banden op je rug wat meer uitspreid?
Ik ga het proberen

Rio Medley Draagt heerlijk, maar heeft het risico op snijden als je hem niet goed knoopt. En toch is het mijn meest gebruikte doek
pi_79622875
Vandaag lekker op stap geweest. En voor het eerst geprobeerd rug te dragen met de Beco. Dat was heel makkelijk eigenlijk. Maar ik hou het nog op voorop hoor, veel gezelliger



Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_79623437
wickie, ik vind hem er erg leuk uitzien! Zoiets zou echt ideaal zijn voor mijn lief. Je ervaringen zijn er dus goed mee?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_79623853
Ja ik ben erg tevreden. Zit lekker en makkelijk in gebruik en ik ben fan van mooie printjes, daarom voor een Beco gekozen en niet voor een andere SSC. Ook ben ik smal en mn Lief is ook niet erg breed en groot, dus dan is een beco ideaal.
Momenteel gebruik ik 'm ook bijna alleen maar. Mette is heel erg bezig met haar armpjes, alles pakken en alleen maar willen bewegen. In de doek is het gewoon een groot gevecht omdat ze dan niks kan.
Vind het wel erg jammer dat de doek nu even wat minder gaat
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  zaterdag 27 maart 2010 @ 08:32:19 #286
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_79636669
Oh jee, een draagstaking bij Wickie!
Die beco ziet er idd wel comfortabel uit. De tweede foto vind ik echt geweldig. Helemaal scherp op Mette's hoofdje na. Lekker rondkijken!

*tromgeroffel*
Ik heb een ringsling gekocht! Een Girasol Chocobanana! (Plaatje, maar dan van een doek.)
De kleur vind ik echt super; ben erg benieuwd hoe 'ie draagt.
Ben via PM nog met een aantal FOK!kers aan het praten over een aantal doeken dus die volgen binnenkort ook!

Ik kan niet wachten tot m'n ieniemieniemeisje in een doek mag!
(En tot die tijd kan ik mooi oefenen met knopen. )
A grand adventure has begun.
pi_79636879
Chocobanana is mooi Keshet! Gefeliciteerd met je 1e aankoop!
pi_79638356
mooi Keshet!
spannend. lekker zacht maken straks. Op slapen enzo en de hele dag mee vingerhaken en dr op gaan zitten en dat soort dingen
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79639908
Zow hier dan een paar plaatjes van mijn bijna 1e poging, maar of ze heeft haar hoofd scheef, of ze zit scheef....en het lijkt wat slordig, maargoed. Tips en tops?





pi_79640171
Netjes hoor voor een 1e poging! Ze kan wel nog een stukje hoger zitten, dat zit voor jou ook prettiger. Als een een hydrofiel oprolt en bovenin de horizontale band rolt, heeft ze een kussentje in de nek. Dan blijft het hoofdje rechter zitten en zit je niet steeds een eigenwijs hoofd te ondersteunen wat wel wil slapen, maar wat je niet tegen je aan mag leggen
De doek past trouwens ook goed bij je shirt!
  zaterdag 27 maart 2010 @ 12:31:04 #291
108648 cattie
lieve moeder
pi_79640597
Volgens mij kan het nog wat strakker en kun je de banden beter of helemaal uitspreiden (van knie tot knie) of helemaal aan de zijkant doen.

Freecell, ik heb last van hetzelfde, daarom draag ik nooit fwcc, maar in de kreutztrage.
pi_79641128
Okay bedankt!
Ik heb nu een hydrofiel in mijn decolleté liggen, voor het geval ze daar weer in spuugt
pi_79641336
Cattie: daar is Florian nog een beetje te klein voor denk ik?
pi_79641506
Mijn Didysling is er nog niet En ik had hem vorige week vrijdag avond al besteld. En ook nog geen reactie op mijn mail naar didymos gekregen
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zaterdag 27 maart 2010 @ 13:48:59 #295
108648 cattie
lieve moeder
pi_79642560
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:01 schreef freecell het volgende:
Cattie: daar is Florian nog een beetje te klein voor denk ik?
Ik deed het vanaf 6 weken, volgens didy kan het vanaf 8 weken.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 13:51:12 #296
108648 cattie
lieve moeder
pi_79642629
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:09 schreef tessie het volgende:
Mijn Didysling is er nog niet En ik had hem vorige week vrijdag avond al besteld. En ook nog geen reactie op mijn mail naar didymos gekregen
wie heb je gemaild, welk adres?
j.altvater@didymos.de
Deze vrouw gaat geloof ik over het verzenden.
pi_79643251
Ik had eerst gemaild naar shop@didymos.de en nu net heb ik nog gemaild naar mail@didymos.de . Als ik maandag eind van de middag nog niks heb gehoord, mail ik even naar het adres wat jij net gaf. Thanx!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_79644206
Tan, heb je je lief al overtuigd?
Die aubergine vind ik ook zo mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maar ik ga dat er echt niet doorkrijgen hier, we hebben al een doek toch?
Ik heb nu een girasol mister X, wat zou nog een reden kunnen zijn voor een doek erbij?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 27 maart 2010 @ 18:18:11 #299
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_79649051
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 15:02 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Tan, heb je je lief al overtuigd?
Die aubergine vind ik ook zo mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maar ik ga dat er echt niet doorkrijgen hier, we hebben al een doek toch?
Ik heb nu een girasol mister X, wat zou nog een reden kunnen zijn voor een doek erbij?
is die niet toevallig te warm voor de zomer dat is nl. mijn zeer overtuigende reden. en je doek moet natuurlijk regelmatig in de was, dat is een prima reden voor een tweede doek hoor
pi_79649187
Moederdag.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 18:28:19 #301
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79649341
ik heb de petit princesse besteld...
een echte mooooooie meisjesdoek denk ik! en ik zie dat veel van jullie ook erg goede ervaringen hebben met haar broertje
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')