SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een maat 4 moet de kangaru echt wel mee lukkenquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Een musthave dus
je bent helemaal niet lief, ik heb hier helemaal geen geld voor, en nu moet ik die ook hebben ,![]()
Er staat trouwens een X bij 'kangaru' bij die maat. Dus dan zou het niet kunnen? Lijkt me namelijk een eppogave knoop.
Ik heb er ook al een poosje heel erg last vanquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:53 schreef Tan het volgende:
[..]
Het is een virus
Ik heb er ook last van
maar het is ook zo fijn om te dragen, v oor beide partijen, da's toch een goed excuus?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
Macka je inbox is weer eens vol
Ik weet niet of mijn tweets kan zien namelijkHij is leeg, ik ga jou toevoegen op Twitter, en er zal vast ergens een k ontbrekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(die was laatst door mijn bevallige dochters van het toetsenbord gesloopt)
En dankjewel!
Ja, ik ben dus te volgen op Twitter onder de naam DraagKrachtig.DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
zo'n bodybagquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:07 schreef Macka66 het volgende:
[..]
VDC is de Vereniging van draagdoekconsulenten.
Lodgers zijn ook fout als draagding. Maar als dekengeval lijken ze me wel fijn.
De foute dragers zijn alle banaanvormige dingen waar je kindje te diep en te krom in ligt. Ze werken in de hand dat je kind met kin op de borst komt te liggen en zo de luchtwegen blokkeren. En zo'n kleintje kan nog niet zelf het hoofd optillen. Als de dragers te diep zijn kun je bovendien niet goed waarnemen wat er met je kindje gebeurt daarbinnen.
Ik noem mijn Babybag altijd de bodybag, mijn draagpop kan er in en dan de bag helemaal afgesloten zodat niemand denkt dat ik een echte baby op de bagagedrager heb gebonden![]()
ik ookquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:02 schreef amaranta het volgende:
Geldt de actie dan ook voor de minimonkey? Heb er hier een ongebruikt liggen namelijk.
Ik heb wel intersse in een mooie amazonas.
Staat toch duidelijk op de site vermeld, vanochtend ook op teletekst trouwens.quote:
Dat jouw kinderen bij geboorte kaal waren wil nog niet zeggen dat alle baby's dat zijn.quote:Op donderdag 25 maart 2010 07:45 schreef amaranta het volgende:
je kale dochter een haarband omdoen is het toppunt van spuuglelijkheid
Oh ja, dan is het ook zo.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:53 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Staat toch duidelijk op de site vermeld, vanochtend ook op teletekst trouwens.
[..]
Dat jouw kinderen bij geboorte kaal waren wil nog niet zeggen dat alle baby's dat zijn.
Mijn kinderen waren niet kaal bij de geboorte. Maar dan nog heeft mijn dochter geen haarband gekregen .quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:53 schreef willempjewever het volgende:
[..]
[..]
Dat jouw kinderen bij geboorte kaal waren wil nog niet zeggen dat alle baby's dat zijn.
Dat bedacht ik me ook toen ik net Noah uit school haaldequote:Op donderdag 25 maart 2010 12:20 schreef Kersjes het volgende:
Hoe fijn ik mijn draagtrui ook vind... ik ben zo blij dat het nu jas uit/show je draagdoek - weer is
Want wat je op tv en teletekst ziet, is altijd per definitie waarquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:53 schreef willempjewever het volgende:
[..]
[..]
Als je iets verder kijkt dan je neus lang is, dan zie je dat het gaat om van die draagzakken, google maar op die vermelde modellen van dat merk infantino. De bovenste site heeft volgens mij ook niet de juiste afbeelding erbij gezocht. En voor een leek is een draagdoek of draagzak kennelijk hetzelfde. Verder zou ik zeggen, lees eens de rest van dit topic door voor je nog meer onzin gaat spuien.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:53 schreef willempjewever het volgende:
[..]
[..]
Heb je je profiel ingevuld? Iets in je signature zetten hoe oud je kind is, of welke draagdoeken je hebt of wilt, of iets in die richting. Daaraan zien ze dat je serieus bent en geen spam-account.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:46 schreef Keshet het volgende:
Zou iemand voor mij ook een PM willen sturen naar de beheerders op 't andere forum? Ik heb me van de week al twee keer aangemeld, bevestiging gekregen maar niet in kunnen loggen.![]()
Enne, ik ga voor een binana en een sling! Ik vind dat ik mezelf best eens mag verwennen!![]()
Heeft iemand nog een goede tip qua site/winkel?
waaromquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:29 schreef Kleurdoos het volgende:
whiiiiii huuppppppppppp heb je cherryblossom al gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |