abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79500160
mooi Tex!

ik zou wel een andere doek willen, of erbij of in plaats van. Maar goed, eerst maar es baby 2.0 maken dan ga k weer verder doekenkijken

Keshet je mag mijn babycuddle ook lenen als je dat wilt hoor! Zachte rekbare doek.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79500237
Asy?

Beentjes buiten doek
  dinsdag 23 maart 2010 @ 18:31:07 #28
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_79500605

zo had ik hem ook vanmorgen in doek
Vond het wel even wennen en Harry ook volgens mij...

Ik zal binnenkort J eens vragen om een foto te maken...
en wat heb je toch een leuk ventje
pi_79501068
Keek jij er ook zo debiel bij?
pi_79501259
oh ik had Amélie eigenlijk altijd met de beentjes buitenboord nooit binnenboord gehad, ook niet toen ze heel klein was. Zij vond het prima en ik ook dus och
toffe foto wel.

Lily wat een ontzettend lieve foto mooie MT

Ik zie een doek ik zie een doek ik wil nooit iets maar nu word ik spontaan hebberig. Muh. En nu heb ik er eigk geen geld voor
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79501369
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 18:48 schreef huuphuup het volgende:
oh ik had Amélie eigenlijk altijd met de beentjes buitenboord nooit binnenboord gehad, ook niet toen ze heel klein was. Zij vond het prima en ik ook dus och
toffe foto wel.
Ik ook maar Asy vroeg daar wat over.
Dit was trouwens het resultaat van héél snel knopen. Krampjes
pi_79501638
Welke huup?
pi_79501764
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 18:57 schreef Pvoesss het volgende:
Welke huup?
Jade Fog.

Maar t is ten eerste een maat 5 wat betekent dat ik achterop moet afknopen ipv voorop zoals ik nu doe (en fijn vind) en ten tweede heb k het geld nu niet. Er moet een draagding voor ons gekocht worden... auto dus
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79506690
Jade Fog, wouw, die heeft een beetje de kleuren van Silver Wellen
pi_79509934
Ik heb lelies gekocht

of naja...ik krijg 'm voor mn verjaardag
Lotte!
Noah!
pi_79509998
Leuk
pi_79510180
Oh gaaf Lily, mooie kleur!
Ze mag inderdaad wel wat hoger hangen, en ikzelf rol die ''voorflap'' wat naar binnentoe op als een rolletje, ter ondersteuning voor de nek. (omdat ze hoofd vaak bij deze leeftijd nog niet volledig zelf omhoog kunnen houden qua kracht).

Ik moet zelf ook nog even oefenen met de banden strakker aanspannen, Wolf hangt bij mij ook te laag merk ik aan zn beentjes
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_79510804
Tex wat een mooie kleur! En wat knap dat je dat voor elkaar krijgt, dat verven!

Ik heb eindelijk een geweven draagdoek gekocht Een didymos, standaard blauwe. Ik heb nu reisdoek Wellen te logeren en die bevalt me prima, dus vandaar ook maar een didymos gekozen. Ben benieuwd wanneer hij er is
  dinsdag 23 maart 2010 @ 22:15:48 #39
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_79511077
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 18:43 schreef freecell het volgende:
Keek jij er ook zo debiel bij?
Vast wel

Ik zal eens een foto (of filmpje) maken van Harry als ik hem uit de doek haal zoals ik hem er voorheen in deed (dus met de beentjes erin). Dat ziet heel lief en komisch uit.
pi_79511240
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:53 schreef Pvoesss het volgende:
Leuk
hij is al betaald, hoelang duurt het dan eer dattie hier is?
Lotte!
Noah!
pi_79511273
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 14:29 schreef texelonia het volgende:
Trouwens, jij hebt een paar keer geroepen dat je een Pfau wilde, maar je hebt toch een Pfau? Of wil je er gewoon nog een? Misschien kan ik de jouwe eens proberen op de draagmeet anders, ben wel eens benieuwd wat iedereen nou zo fantastisch vindt aan de pfau
Weet je wat het is, ik heb hem ontkleurd om te verven, maar nu vind ik hem te mooi om te verven. Maar ik zou er nog steeds wel graag 1 verven dus als ik nou een Pfau shortie bemachtig kan ik die alsnog verven.
Maar ik neem hem zeker mee.

Mooi is je Hemp trouwens geworden.

Keshet, ik dacht ook meteen aan de Bamboe, die Macka noemt. Het is de eerste doek waarin ik gedragen heb en hij is echt heel lekker zacht en koel. Echt perfect voor een kleine baby, ik wordt weer helemaal droopy als ik aan de eerste tijd denk.

Florian!

Linda en Chan, gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinsten!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_79511377
Oeh leuk Linda en Chan!!
spannend zo'n doek onderweg
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79511663
zo even een nieuwe poging. graag voorzien van tips en tops!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_79511672
Ik ben nu ik weet dat ik nog een draagperiode ga krijgen helemaal op zoek naar de meest ideale stash.
Ik vond het zo jammer dat het dragen bijna voorbij was maar nu kan ik helemaal los
pi_79512012
Oh Karin, dat ziet er heel goed uit! Dat zit zeker ook veel lekkerder voor jou, of niet?

Pvoess! Je bent uit de kast!
Straks mag je ook weer een kleintje dragen!
pi_79512164
Karin zit echt toppie

Ja ik kan het niet geloven nog meer dragen
pi_79512332
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 22:33 schreef oeke het volgende:
Oh Karin, dat ziet er heel goed uit! Dat zit zeker ook veel lekkerder voor jou, of niet?

Pvoess! Je bent uit de kast!
Straks mag je ook weer een kleintje dragen!
ja op zich wel, al moet ik nog wel wennen aan die voetjes aan de zijkant.
En Lars wil voornamelijk maar 1 kant opkijken, naar links.
Hij legt zijn koppie ook echt niet tegen me aan, wil alleen maar achterover hangen en rondkijken, maar geloof dat dat bekend voor komt?
Hij zat wel mooi strak geknoopt volgens mij, hij is in ieder geval geen millimeter gezakt na de wandeling.
pi_79512365
Oh en Pvoesss, wat een leuk nieuws zeg!!! gefeliciteerd!
pi_79512471
Wat een mooie doek Karin! Lotte kijkt ook veel om zich heen hoor. De eerste paar keer dat ze zelf d'r hoofdje omhoog kon houden, zat ze echt met dr neus in de wind. Misschien kan je Lars zn hoofdje naar rechts draaien en dan de linkerband erover uitspreiden? Dan valt er links niks te zien. Misschien kan je zo afwisselen. Gewoon een ideetje hoor, geen idee of het werkt. Lotte legt de ene keer dr hoofdje naar rechts en de andere keer naar links...
Lotte!
Noah!
pi_79512570
Die voetjes zijn voor mij juist altijd een teken dat hij goed zit. Dan bengelen ze niet tegen me aan en heb ik het gevoel dat hij echt tegen me aan zit, als een aapje ipv aan me hangt.

En hier keek Ko ook altijd maar naar 1 kant, zijn voorkeurskant.
Ik ging hem dan met zachte hand de andere kant opduwen en als hij niet moe was, liet hij dat gewoon toe.
Zo ontdekte hij dat er aan de andere kant ook interessante dingen te zien zijn.
Nu wisselt hij het af.
Soms word ik er gek van, dat hoofdje wat heel snel heen en weer schiet om alles maar te zien.
Maar ik doe dan meestal mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')