quote:Op maandag 22 maart 2010 22:07 schreef texelonia het volgende:
Ik kom 31 maart denk ik ook naar de Draagkring. Zouden dan eerst Hannah's verjaardag vieren maar dat is verplaatst.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:49 schreef Tan het volgende:
[..]
Hé ik herken die keuken/man volgens mij van een foto van marktplaats, mijn vriend dacht dat jouw vriend een meisje was toen ik hem de foto liet zien om hem er van te overtuigen dat mannen ook heel goed kunnen dragen. Ik zeg jaja, een meisje met een baard![]()
Maar hij had die baard nog niet gezien
Ik heb die ook op mp gezien.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:49 schreef Tan het volgende:
[..]
Hé ik herken die keuken/man volgens mij van een foto van marktplaats, mijn vriend dacht dat jouw vriend een meisje was toen ik hem de foto liet zien om hem er van te overtuigen dat mannen ook heel goed kunnen dragen. Ik zeg jaja, een meisje met een baard![]()
Maar hij had die baard nog niet gezien
Als vrouw is hij wel lelijk jaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb die ook op mp gezien.
Ik; hmm lelijke vrouw
vriendin; das een vent hoor
ik heb ook een zwak voor mannen met lang haarquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:43 schreef Tan het volgende:
[..]
Als vrouw is hij wel lelijk jamaar ik vond het wel een leuke vent
maar goed, ik val op zulke types (ik blijf uit zijn buurt hoor KD)
ah ok, dankjequote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:36 schreef texelonia het volgende:
Je kan ook in de Doekenmarkt van 'de buren' kijken. Veel van hier die een doek te koop hebben zetten hem daar ook te koop, én er staan nog veel meer doeken te koop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine ©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
Ik kan niet zo overweg met katoenen indio's... En hij is inmiddels zo goed als verkochtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:19 schreef Kleurdoos het volgende:
tex, wil je je purper niet ruilen tegen mijn zwartwit?
Hemp natur, en het wordt een mengelmoesje van powder pink en flamingo pink! Ben benieuwd naar het eindresultaat, in de machine ziet het er toch iets donkerder/knallender uit dan ik voor ogen had. Maar spoelen en dragen kan een hoop veranderen natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:21 schreef oeke het volgende:
Wat een vrolijke Mei Tai, Lily! Ze hangt inderdaad een beetje laag. Je moet haar makkelijk een kusje op haar hoofd kunnen geven. Wat een dotje is je kleine meisje toch.![]()
Spannend Tex! Welke doek, welke kleur?![]()
En Purper ben ik ook nieuwsgierig naar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |