Inmiddels zijn de Vatanai's breder en dragen daardoor weer wat steviger. En er is inmiddels een verkoopadres bijgekomenquote:Op maandag 22 maart 2010 16:31 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kwam deze oude posting van Macka tegen toen ik zocht naar dunne doeken:
[..]
In Domburg zit een draagconsulente die ook doeken verkoopt, Ana van veiligebasis.nl.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:24 schreef Ssserpente het volgende:
Lief, thanks! Als ik weer eens richting R'dam ga, stuur ik een PM-etje.Nijmegen is voor mij dan weer heel ver, ik woon in Zeeland. Moet dan wel vóór 6 mei, want dan ben ik jarig.
![]()
Welke van je doeken pak jij verder nog vaak?
Ja, ik zeg toch net dat ik in een hebberige draagcrisis zit. Moet je het nou perse nog erger maken?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:59 schreef Kleurdoos het volgende:
iemand in voor een ruil?
mn indio zwartwit mt 4..?
Die heb ik idd gezien. Supermooi!quote:Op maandag 22 maart 2010 21:18 schreef Claudia_x het volgende:
Als je van de Jade Fog houdt vind je de Caelum met zijde erin ook misschien wel mooi, Ssserpente:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij bedoel je de Boba met die vogeltjes. Dat is een heel andere pasvorm dan de Beco, veel breder omdat 'ie bedoeld is voor kindjes vanaf 1 jaar.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:54 schreef oeke het volgende:
Ja, die heb ik gezien op marktplaats, maar ik vind die speciale met dat nieuwe ontwerp zo mooi. Met die vogeltjes.![]()
Ik kom woensdag de 31ste maart, samen met Incantrix. Leuk als je ook komt! En je Beco meeneemt.
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:51 schreef Macka66 het volgende:
Volgens mij bedoel je de Boba met die vogeltjes. Dat is een heel andere pasvorm dan de Beco, veel breder omdat 'ie bedoeld is voor kindjes vanaf 1 jaar.
Wat leuk dat je enthousiasme zo aanstekelijk werkt!quote:Op maandag 22 maart 2010 22:58 schreef wickie het volgende:
Macka, ik heb een collega met een kindje van bijna een jaar die over 10 kilo weegt. Droeg haar zoontje eerst in een BB, maar was natuurlijk al erg snel te zwaar en niet prettig. Nu vroeg ze aan mij of ik het dragen nog niet te zwaar vond, ik begon natuurlijk over enthousiast te vertellen
Ze hadden voor vakantie zo'n grote stellage gekocht om te dragen. Ik vertelde toen over mijn Beco. Ze gaat deze dit weekend even lenen om te proberen. Maar als het dragen zo haar dan bevalt, kan ze dan niet veel beter voor een Boba gaan? Heb haar ook Boba's laten zien en ze vond deze ook erg mooi.
Ik heb geen moment spijt gehad van die aankoopquote:Neem je ook een Boba mee naar de kring?
Ik ben er heel benieuwd naar.
Nee, helaas, ik woon niet in de buurt. Maar stel dat je 'm weg zou willen doen... wat zou je er voor vragen??quote:Op maandag 22 maart 2010 20:55 schreef wickie het volgende:
Nog niet helemaal bijgelezen, maar even snelle reactie voor Tan.
Ik heb Julie, vind het een geweldige doek, ook helemaal verliefd op de kleuren.
Ik gebruik m momenteel helemaal niet, ben verslingerd aan mn Bio Ardoise (ook neobulle, maar deze zijn dunner en zachter) en aan mn Jade. Woon in de buurt van R'dam? anders kan je m wel bewonderen en uitproberen. Zit er zelfs aan e denken om m weg te doen... Beetje moeilijk want het is de eerste geweven doek die ik heb gekocht. Maar vind het ook zo zonde dat ze hier maar een beetje ligt.... Grote overpeinzing dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |