Daar heb je met een geweven doek ook knopen voor. De FCC (Front Cross Carry; FWCC zonder de horizontale band) en SCC (Short Cross Carry) bijvoorbeeld. Die kun je van tevoren knopen, en later je kind erin doen.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:01 schreef amaranta het volgende:
Daar komt overigens als het goed nog een tricotdoek bij, maar ik twijfel nog een beetje, omdat Fabi al wat groter wordt. Maar die lijkt me handig voor snel erin als ik met de auto weg ben bijvoorbeeld.
oeh thanx! Dan zal ik die eens gaan oefenen.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:55 schreef texelonia het volgende:
[..]
Daar heb je met een geweven doek ook knopen voor. De FCC (Front Cross Carry; FWCC zonder de horizontale band) en SCC (Short Cross Carry) bijvoorbeeld. Die kun je van tevoren knopen, en later je kind erin doen.
Dan is het een maat 2. Didymos valt soms wat langer dan de maataanduiding.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:51 schreef WupWup het volgende:
Ja in Duitsland idd. Het is een maatje 2 1/2 ofzo, want volgens de advertentie issie 2,90. We zien wel. En nu kan ik er ook nog niks mee, maar in de toekomst wrs wel. En anders issie leuk om door te verkopen of als dekentje ofzo of poppendoek... verzin maar
Aah fijn, dank je!quote:Op maandag 22 maart 2010 18:49 schreef freecell het volgende:
Asy, dat doe ik met Florian al vanaf het beginWil prima
Ik zoek even een foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |