abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79466445
Wat raar, ben er onlangs (maandje geleden) nog geweest... Zou ze daarom al haar demodoeken eruit hebben gedaan..
Wel jammer, als je voor 6 mei een keer richting Rdam komt geef maar een PM, spreken we wat af
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  † In Memoriam † maandag 22 maart 2010 @ 21:36:13 #257
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_79466586
quote:
Op maandag 22 maart 2010 16:31 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kwam deze oude posting van Macka tegen toen ik zocht naar dunne doeken:
[..]

Inmiddels zijn de Vatanai's breder en dragen daardoor weer wat steviger. En er is inmiddels een verkoopadres bijgekomen
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_79466766
Ik heb ook ongeveer een maandje geleden gebeld, schat ik. Zo rond de meet.

Ik was namelijk in de veronderstelling dat ze een 'echte' winkel heeft; er staat een routebeschrijving op de site. Gelukkig besloot ik vlak voordat ik in de auto stapte om tóch maar even te bellen voor de zekerheid. En toen bleek dus dat het echt alleen een Internetwinkel is. Ik heb dus nog gevraagd of ik echt niet even mocht komen proberen, maar dat mocht dus niet.

Als ik voor mei jouw kant op kom, hoor je me. Leuk!
  † In Memoriam † maandag 22 maart 2010 @ 21:42:30 #259
141844 Macka66
pi_79466976
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:24 schreef Ssserpente het volgende:
Lief, thanks! Als ik weer eens richting R'dam ga, stuur ik een PM-etje. Nijmegen is voor mij dan weer heel ver, ik woon in Zeeland. Moet dan wel vóór 6 mei, want dan ben ik jarig.

Welke van je doeken pak jij verder nog vaak?
In Domburg zit een draagconsulente die ook doeken verkoopt, Ana van veiligebasis.nl.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_79467195
Thanks, Macka. Dat wist ik niet.
pi_79467250
Macka, wil jij een Vatanai meenemen naar de draagkring? Die met die roze/bruine strepen vind ik zo mooi.
Ik zou hem graag eens proberen.

Mijn dilemma is dat ik zo graag een shortie wil, maar ik vind dat ik er maar 1 mag. Dus enorm veel twijfel hier. Ik zou graag een Pfau maat 3 of 4 willen ontkleuren en verven, of de Zara black van Tex kopen, of een linnen doek kopen of een Vatanai kopen, of een zijde doek. of of of...

En ik zou ook heel graag een Beco willen proberen en dan kopen.

En die Jade Fog is ook al zo mooi.

Werkelijk, ik zit in een hebberige draagcrisis, vol vertwijfeling.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_79467408
Oeke, wanneer ga je naar de draagkring? Ik wil een keertje gaan en heb een Beco. er staan er trouwens momenteel 2 op marktplaats.
pi_79467770
Ja, die heb ik gezien op marktplaats, maar ik vind die speciale met dat nieuwe ontwerp zo mooi. Met die vogeltjes.
Ik kom woensdag de 31ste maart, samen met Incantrix. Leuk als je ook komt! En je Beco meeneemt.
pi_79468100
iemand in voor een ruil?

mn indio zwartwit mt 4..?
pi_79468410
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:59 schreef Kleurdoos het volgende:
iemand in voor een ruil?

mn indio zwartwit mt 4..?
Ja, ik zeg toch net dat ik in een hebberige draagcrisis zit. Moet je het nou perse nog erger maken?
  maandag 22 maart 2010 @ 22:07:05 #266
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79468632
Ik kom 31 maart denk ik ook naar de Draagkring. Zouden dan eerst Hannah's verjaardag vieren maar dat is verplaatst.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_79468666

vriendje knoopte zelf
pi_79468895
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:18 schreef Claudia_x het volgende:
Als je van de Jade Fog houdt vind je de Caelum met zijde erin ook misschien wel mooi, Ssserpente:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Die heb ik idd gezien. Supermooi! Maar voor zo'n verjaardagscadeautje moet ik N. wel heeeel lief aankijken...
  † In Memoriam † maandag 22 maart 2010 @ 22:51:05 #269
141844 Macka66
pi_79471241
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:54 schreef oeke het volgende:
Ja, die heb ik gezien op marktplaats, maar ik vind die speciale met dat nieuwe ontwerp zo mooi. Met die vogeltjes.
Ik kom woensdag de 31ste maart, samen met Incantrix. Leuk als je ook komt! En je Beco meeneemt.
Volgens mij bedoel je de Boba met die vogeltjes. Dat is een heel andere pasvorm dan de Beco, veel breder omdat 'ie bedoeld is voor kindjes vanaf 1 jaar.
pi_79471687
Macka, ik heb een collega met een kindje van bijna een jaar die over 10 kilo weegt. Droeg haar zoontje eerst in een BB, maar was natuurlijk al erg snel te zwaar en niet prettig. Nu vroeg ze aan mij of ik het dragen nog niet te zwaar vond, ik begon natuurlijk over enthousiast te vertellen

Ze hadden voor vakantie zo'n grote stellage gekocht om te dragen. Ik vertelde toen over mijn Beco. Ze gaat deze dit weekend even lenen om te proberen. Maar als het dragen zo haar dan bevalt, kan ze dan niet veel beter voor een Boba gaan? Heb haar ook Boba's laten zien en ze vond deze ook erg mooi.
pi_79472378
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:51 schreef Macka66 het volgende:
Volgens mij bedoel je de Boba met die vogeltjes. Dat is een heel andere pasvorm dan de Beco, veel breder omdat 'ie bedoeld is voor kindjes vanaf 1 jaar.
Ja, die bedoel ik.
Vanaf 1 jaar? Dat is over 2,5 maand!

Neem je ook een Boba mee naar de kring?
Ik ben er heel benieuwd naar.
  † In Memoriam † maandag 22 maart 2010 @ 23:34:23 #272
141844 Macka66
pi_79473636
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:58 schreef wickie het volgende:
Macka, ik heb een collega met een kindje van bijna een jaar die over 10 kilo weegt. Droeg haar zoontje eerst in een BB, maar was natuurlijk al erg snel te zwaar en niet prettig. Nu vroeg ze aan mij of ik het dragen nog niet te zwaar vond, ik begon natuurlijk over enthousiast te vertellen

Ze hadden voor vakantie zo'n grote stellage gekocht om te dragen. Ik vertelde toen over mijn Beco. Ze gaat deze dit weekend even lenen om te proberen. Maar als het dragen zo haar dan bevalt, kan ze dan niet veel beter voor een Boba gaan? Heb haar ook Boba's laten zien en ze vond deze ook erg mooi.
Wat leuk dat je enthousiasme zo aanstekelijk werkt!
Ik denk dat je met Beco en Boba wel de smalste en de breedste ssc van het gamma hebt Wat beter zou zijn zit 'm vooral in de pasvorm die het geschiktst is voor je collega en gezin. Al vind ik de voetsteunen van de Boba wel een goede toevoeging.
pi_79473653
quote:
Neem je ook een Boba mee naar de kring?
Ik ben er heel benieuwd naar.
Ik heb geen moment spijt gehad van die aankoop Yara is natuurlijk al een stukje ouder (2 en een beetje) en zowel m'n man als ik vinden de boba echt super dragen. Yara zelf ook overigens want soms wil ze echt liever in de boba dan in de draagdoek
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  dinsdag 23 maart 2010 @ 09:43:27 #274
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_79479892
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:55 schreef wickie het volgende:
Nog niet helemaal bijgelezen, maar even snelle reactie voor Tan.
Ik heb Julie, vind het een geweldige doek, ook helemaal verliefd op de kleuren.
Ik gebruik m momenteel helemaal niet, ben verslingerd aan mn Bio Ardoise (ook neobulle, maar deze zijn dunner en zachter) en aan mn Jade. Woon in de buurt van R'dam? anders kan je m wel bewonderen en uitproberen. Zit er zelfs aan e denken om m weg te doen... Beetje moeilijk want het is de eerste geweven doek die ik heb gekocht. Maar vind het ook zo zonde dat ze hier maar een beetje ligt.... Grote overpeinzing dus.
Nee, helaas, ik woon niet in de buurt. Maar stel dat je 'm weg zou willen doen... wat zou je er voor vragen??
Ik hou zelf niet zo van lenen ben altijd bang dat er iets mee gebeurt, daar ben ik namelijk heel erg goed in, ik heb een ongekend talent voor iets lenen en dan juist iets er mee laten gebeuren.

Ik twijfel namelijk ook, ik wil juist een dunnere doek voor de zomer, en de neobulle julie lijkt me wat warm voor de zomer.Daarom zou tweedehands ideaal zijn, qua kosten Eentje met linnen lijkt me ook plezierig en ik ook paars Moeilijk dus.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 09:49:54 #275
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_79480110
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:07 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]

vriendje knoopte zelf
Hé ik herken die keuken/man volgens mij van een foto van marktplaats, mijn vriend dacht dat jouw vriend een meisje was toen ik hem de foto liet zien om hem er van te overtuigen dat mannen ook heel goed kunnen dragen. Ik zeg jaja, een meisje met een baard

Maar hij had die baard nog niet gezien
pi_79480132
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:07 schreef texelonia het volgende:
Ik kom 31 maart denk ik ook naar de Draagkring. Zouden dan eerst Hannah's verjaardag vieren maar dat is verplaatst.
gezellig! Neem je je Zara mee? Ik wil hem graag eens zien/uitproberen.

Trouwens, bij de buren is de doekenverkoop ineens weer publiek. Wat fijn!
pi_79481153
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 09:49 schreef Tan het volgende:

[..]

Hé ik herken die keuken/man volgens mij van een foto van marktplaats, mijn vriend dacht dat jouw vriend een meisje was toen ik hem de foto liet zien om hem er van te overtuigen dat mannen ook heel goed kunnen dragen. Ik zeg jaja, een meisje met een baard

klopt!
  dinsdag 23 maart 2010 @ 10:24:14 #278
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79481187
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 09:49 schreef Tan het volgende:

[..]

Ik heb die ook op mp gezien.
Ik; hmm lelijke vrouw
vriendin; das een vent hoor
  dinsdag 23 maart 2010 @ 10:26:26 #279
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79481269
grfmbl, ik wil ook een paarse doek
pi_79481457
Paars is niet mijn kleur

Waar kan ik eigenlijk zien wie wat te koop heeft? (van hier dus bedoel ik)
  dinsdag 23 maart 2010 @ 10:36:25 #281
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79481667
Oeke ik zal m'n Zara meenemen

lily meestal worden doeken die hier te koop zijn gewoon in dit topic gepost, meestal onder een spoiler omdat het eigenlijk gen verkooptopic is. Of ze staan in het Vraag en Aanbod topic, met eventueel een verwijzing daarnaar in dit topic.

Je kan ook in de Doekenmarkt van 'de buren' kijken. Veel van hier die een doek te koop hebben zetten hem daar ook te koop, én er staan nog veel meer doeken te koop.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 10:43:06 #282
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_79481951
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 10:24 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik heb die ook op mp gezien.
Ik; hmm lelijke vrouw
vriendin; das een vent hoor
Als vrouw is hij wel lelijk ja maar ik vond het wel een leuke vent maar goed, ik val op zulke types (ik blijf uit zijn buurt hoor KD)
  dinsdag 23 maart 2010 @ 10:44:44 #283
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79482020
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 10:43 schreef Tan het volgende:

[..]

Als vrouw is hij wel lelijk ja maar ik vond het wel een leuke vent maar goed, ik val op zulke types (ik blijf uit zijn buurt hoor KD)
ik heb ook een zwak voor mannen met lang haar
mijn vent is kalend

Maargoed... offtopic
pi_79482448
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 10:36 schreef texelonia het volgende:
Je kan ook in de Doekenmarkt van 'de buren' kijken. Veel van hier die een doek te koop hebben zetten hem daar ook te koop, én er staan nog veel meer doeken te koop.
ah ok, dankje
pi_79482470
het is een kopie van jezus althans van de afbeeldingen die ik gezien heb
maar als vrouw doet ie t niet zo best nee
  dinsdag 23 maart 2010 @ 11:28:03 #286
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79483636
En als we het dan toch over verkopen van doeken hebben...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
©Dumbo
  dinsdag 23 maart 2010 @ 11:40:37 #287
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79484089
*gaat op handen zitten... die elipsen is zoooooooo mooi en zou Evie super staan.....*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 23 maart 2010 @ 13:48:23 #288
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79488681
Ik ben nu mijn eerste doek aan het verven! Spannend!
©Dumbo
pi_79489334
De mei tai is binnen

Ik heb hem gelijk uitgeprobeerd.
Ik weet hoe ik de doek moet knopen maar alle begin is moeilijk. Ik zat een beetje met haar armpjes...waar laat ik ze..
Ze vond het niet leuk (ze begon te huilen) dus ze zal wel niet goed gezeten hebben (knietjes hoger dan kontje toch?)
Nou ja, flink oefenen.

Ik ben wel al naar de buurtsuper gelopen met de doek Ging wel goed alleen hing ze een beetje scheef.

fatsoenlijke foto volgt als er iemand is die de foto kan maken

pi_79489823
Ze hangt zo laag lijkt me?
Qua kleuren ziet ie er mooi uit!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_79489943
tex, wil je je purper niet ruilen tegen mijn zwartwit?
pi_79490013
Wat een vrolijke Mei Tai, Lily! Ze hangt inderdaad een beetje laag. Je moet haar makkelijk een kusje op haar hoofd kunnen geven. Wat een dotje is je kleine meisje toch.

Spannend Tex! Welke doek, welke kleur?
En Purper ben ik ook nieuwsgierig naar!
pi_79490113
Klopt idd het is een beetje te laag geknoopt.
Als ze wat hoger zit kan ze haar armpjes ook beter kwijt.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 14:23:49 #294
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_79490114
Wat kijkt ze verliefd naar je!
Verder geen opmerkingen of aanmerkingen, ik weet er niets vanaf.

Ik zou me tijdens mijn verlof, wat 29 maart in zou gaan , gaan verdiepen in draagdoeken. Dat plan is dus een beetje mislukt.
Ik heb momenteel gewoon echt de tijd niet om me er voor nu ontzettend in te verdiepen en ik hoop dat jullie me op weg kunnen helpen!

Ik ben op zoek naar een doek om Teigetje in te kunnen dragen/mee te kunnen buidelen en ik hoop dat jullie me een beetje kunnen adviseren!

Er zijn wel een aantal eisen/voorwaarden waar de doek aan moet voldoen:
1. Haar huidje is nog erg dun en ze draagt alleen een luier dus de doek mag niet ruw zijn;
2. Hij moet vrij gemakkelijk gewassen gewassen kunnen worden ivm met eventuele bloedvlekjes;
3. De doek moet mee kunnen groeien met Teigetje, nu is ze nog klein maar dat verandert snel;
4. De doek moet groot zijn denk, ik ben 1.89 lang en niet smal.

Welke doek/soort doek zou aan te bevelen zijn denken jullie?
A grand adventure has begun.
pi_79490152
Mooi Lily! Zover het nu te zien is lijkt het erop dat je de schouderbanden over je schouders beter kunt uitspreiden en wat meer richting je schouder kunt doen (ipv naar je nek). Denk dat dat nog wel wat beter zal zitten.
En ze mag inderdaad nog wat hoger. Dat kun je doen door de banden wat strakker aan te trekken.
Even een beetje springen/hupsen helpt altijd om de banden goed aan te kunnen spannen.

Op het moment dat je begint met aanspannen zakt het altijd nog weer wat, als je dan even beweegt/hupst/springt en dan aanspant zit hij gelijk wat strakker. En tussendoor aanspannen kan natuurlijk ook altijd
  dinsdag 23 maart 2010 @ 14:26:44 #296
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79490210
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 14:19 schreef Kleurdoos het volgende:
tex, wil je je purper niet ruilen tegen mijn zwartwit?
Ik kan niet zo overweg met katoenen indio's... En hij is inmiddels zo goed als verkocht
©Dumbo
pi_79490266
Ik zat gelijk aan een Binana te denken Keshet. Ik heb er 1x eentje van Nijna gevoeld en die is zo zacht en knuffelig!
Het is een rekbare doek van Bamboe (op de site staat streelzacht) en lijkt me voor jullie eigenlijk wel ideaal.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 14:29:51 #298
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79490337
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 14:21 schreef oeke het volgende:
Wat een vrolijke Mei Tai, Lily! Ze hangt inderdaad een beetje laag. Je moet haar makkelijk een kusje op haar hoofd kunnen geven. Wat een dotje is je kleine meisje toch.

Spannend Tex! Welke doek, welke kleur?
En Purper ben ik ook nieuwsgierig naar!
Hemp natur, en het wordt een mengelmoesje van powder pink en flamingo pink! Ben benieuwd naar het eindresultaat, in de machine ziet het er toch iets donkerder/knallender uit dan ik voor ogen had. Maar spoelen en dragen kan een hoop veranderen natuurlijk.

Trouwens, jij hebt een paar keer geroepen dat je een Pfau wilde, maar je hebt toch een Pfau? Of wil je er gewoon nog een? Misschien kan ik de jouwe eens proberen op de draagmeet anders, ben wel eens benieuwd wat iedereen nou zo fantastisch vindt aan de pfau
©Dumbo
pi_79490369
Spannend Tex! Ben benieuwd hoe hij wordt!
pi_79490381
En dicht
pi_79490398
Nu dan

Verder in Draagdoeken 75
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')