Daar gebruik ik dus toch de kinderwagen voorquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:17 schreef huuphuup het volgende:
Ik ben nog steeds zo blij met mn doekmaar ik moet zeggen dat met baby zeulen én met boodschappen zeulen nu toch wel wat zwaarder wordt.
Het zat mij ook niet lekker om de doek vanuit Noorwegen over te laten komen. Ik weet bovendien niet hoe dat zit met invoerrechten en zo (en had geen zin om het uit te zoeken).quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:19 schreef Tan het volgende:
Bedankt voor de snelle reacties
Mijn voorkeur ging ook uit naar de linnen, vooral omdat ik linnen ook erg prettig vind om te dragen in de zomer. Die Jade royal vind ik supermooi, en een iets kortere doek lijkt me in de zomer wel fijn, maar ik vind in Noorwegen bestellen toch wat omslachtiger, volgens mij zijn de verzendkosten dan ook best hoog? Die doek was wel weer een stuk goedkoper, dus misschien toch nog een overweging waard (of ik doe ze allebei, ik doe toch niets met de kinderbijslag voor Elyas.maar ik denk dat mijn vriend het daar niet mee eens is, hij vindt een extra doek sowieso al overbodige luxe)
Dat zeg ik, het is persoonlijkquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:23 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb vandaag toch wel een uur of 5 met dochterlief op mijn buik met kobalt Rouge gedragen.
Ik vind het echt een heerlijke doek. Dus daarom ben ik zo voor lila royal
quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:31 schreef Pvoesss het volgende:
hehe ja ik dacht ik gooi er nog wat didymos propaganda in
Het is nooit te laat voor een enorme stapel doekenquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:34 schreef Tan het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk al om... al ben ik ook erg benieuwd naar de andere doeken. Waarom hadden ze dit niet al bij mijn oudste, veertien jaar terug, dan had ik ws. nu een enorme stapel doeken gehad.
Nee, maar ik vind ze best prijzigquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:42 schreef texelonia het volgende:
[..]
Het is nooit te laat voor een enorme stapel doeken
Wordt dat forum bijgewerkt eigenlijk?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:48 schreef Macka66 het volgende:
Leuke tweedehandse Zara proberen te scoren op http://www.dragen-en-voeden.nl/viewforum.php?f=12
ghehe ja ik normaal ook, maar de kinderwagen zat nog in de kofferbak van de auto en daar was lief mee weg. En mja als er dan toch boodschappen gedaan moeten worden dan moet k met de doek. Voorheen ging dat op zich wel maar nu wordt het toch wel wat te zwaarquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:21 schreef texelonia het volgende:
[..]
Daar gebruik ik dus toch de kinderwagen voor
in de wasmand voor de schone wasquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:25 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb vandaag fijn boodschappen gedaan met Ivan in de nieuwe doek en het was heel gezellig.Merkwaardig genoeg krijg ik nooit opmerkingen van vreemden erover, waar ik jullie vaak over hoor. Soms zegt iemand iets over 'de baby' maar that's it.
Hoe bergen jullie een doek eigenlijk op? Er komen zoveel kreukels in (of is dat niet erg?). Ik weet niet goed hoe je het beste met zo'n ding om kunt gaan.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:25 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb vandaag fijn boodschappen gedaan met Ivan in de nieuwe doek en het was heel gezellig.Merkwaardig genoeg krijg ik nooit opmerkingen van vreemden erover, waar ik jullie vaak over hoor. Soms zegt iemand iets over 'de baby' maar that's it.
Dat vroeg ik me ook al af. Een mei tai is al helemaal niet op te vouwen...quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:25 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe bergen jullie een doek eigenlijk op? Er komen zoveel kreukels in (of is dat niet erg?). Ik weet niet goed hoe je het beste met zo'n ding om kunt gaan.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:30 schreef lily het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik liep lekker te paraderen met baby en doek maar niemand zei wat (ook niet in de supermarkt)![]()
Ja, de bloemiste...over Leah...is ook een flinke heh?
hoezo? voor hetzelfde geld is ze een half jaar oud ofzo?![]()
Je weet dat Raccoon een door Ellevill zelf bruinrozig geverfde zwart-witte classic is?quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:23 schreef Kleurdoos het volgende:
4.2 idd
en blijf van die zara racoon af![]()
IKMOETHEMMAARIKHEBNOGGEENGELD
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:38 schreef oeke het volgende:
Ik ook! Eigenlijk alleen maar. Varierend van: die zit daar lekker/die hangt daar lekker tot dat zou ik ook wel willen!![]()
Ik gooi hem in een grote la onder het bed, en dan eens in de zoveel tijd vouw ik ze op.
Daar gaat m'n theorie over Amsterdammers. Het ligt dus gewoon aan ons.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:38 schreef oeke het volgende:
Ik ook! Eigenlijk alleen maar. Varierend van: die zit daar lekker/die hangt daar lekker tot dat zou ik ook wel willen!![]()
Ik gooi hem in een grote la onder het bed, en dan eens in de zoveel tijd vouw ik ze op.
RLY!?quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:39 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Je weet dat Raccoon een door Ellevill zelf bruinrozig geverfde zwart-witte classic is?
Wist je al dat bij de borstvoedingswinkel in de buurt een heel goede biologische snackbar zit?quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:38 schreef oeke het volgende:
Inderdaad Claudia, die Amsterdammers reageren allemaal zo, volgens mij. En inderdaad, oh dat is al een grote. vandaag vroeg de snackbarman in de Linneausstraat of Ko een patatje mocht!![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:46 schreef Ssserpente het volgende:
Ik heb 'm ik heb 'm ik heb 'm!
De Jade Fog! Tweedehand, via 'dat andere forum'.Ik krijg 'm van N. voor m'n verjaardag. Da's 6 mei pas, maar daar kan ik niet op wachten.
De Jade Fog! Tweedehand, via 'dat andere forum'.Ik krijg 'm van N. voor m'n verjaardag. Da's 6 mei pas, maar daar kan ik niet op wachten.
Wacht maar tot je willim wever tegen het lijf loopt. Wordt je overlaaaaaden met complimentjes.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:38 schreef oeke het volgende:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:51 schreef amaranta het volgende:
Wacht maar tot je willim wever tegen het lijf loopt. Wordt je overlaaaaaden met complimentjes.
De meest geniale methode is je doek iedere keer weer anders gekreukt ergens neergooien. Dan krijg je geen zichtbare en verkleurde vouwranden in je doekquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:49 schreef Claudia_x het volgende:
't Wethoudertje. Het is een erg leuk deel van de Watergraafsmeer. Bij de fontein aan de Hogeweg zit ook een erg goed Italiaans restaurant. En de mensen van de borstvoedingswinkel zijn er superlief. Ik heb eens een gratiskolfconsult
gehad. Maar waarschijnlijk is het voor jou ook allemaal net te ver weg?
Hmz, er is dus geen geniale opbergmethode. En dat vlechten, wat voor functie heeft dat dan? Zachter maken?
wicky, heb je een foto van je beco?quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:33 schreef wickie het volgende:
Ssserpente. even een hele grote jompel![]()
En nog maar 3![]()
![]()
![]()
![]()
Alvast gefeliciteerd![]()
(ok nou stop ik met alle smilies)
Ben benieuwd wat van de Foggie vindt.
Ik had trouwens op het andere forum mn Beco te ruil voor een andere aangeboden maar ik post daar te weinig, had nog net geen 30 posts, dus moet even doorposten daar en dan kan ik 'm weer aanbieden.
Voor hier, volgens mij niet veel Beco gebruikers. Ik wil mn beco ruilen voor een andere wil graag een ander printje. Ik heb een Beco Sara.
En Tan, ik lees dat je inmiddels naar andere doeken aan hetkijken bent dan de Julie. Weet ook nog steeds niet of ik m weg doe, of wat ik er eigenlijk voor moet vragen..
En ik ga nu snel de Blossom bekijken
Gisteravond heb ik dit nog geprobeerd. Ik heb m'n profiel netjes ingevuld en krijg na de twee bevestigingsmailtjes weer de mededeling dat ik foutief inlog. Ook staat m'n useraccount (zelfde als hier) niet tussen de users.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:07 schreef texelonia het volgende:
[..]
Heb je je profiel ingevuld? Iets in je signature zetten hoe oud je kind is, of welke draagdoeken je hebt of wilt, of iets in die richting. Daaraan zien ze dat je serieus bent en geen spam-account.
Als je dit nog niet had gedaan is dat waarschijnlijk de reden dat inloggen niet lukt. Je kunt dan gewoon opnieuw registreren, met dezelfde e-mail en nickname als eerst.
Zo was het bij Incantrix in elk geval.
Ik heb geen foto, die zal ik straks even maken, maar het is deze.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:16 schreef Asyniur het volgende:
wicky, heb je een foto van je beco?
vanaf welke leeftijd kunnen ze er in?
wat vraag je ervoor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |