abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 25 maart 2010 @ 21:39:34 #226
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_79587523
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 21:23 schreef Kleurdoos het volgende:
4.2 idd

en blijf van die zara racoon af

IKMOETHEMMAARIKHEBNOGGEENGELD
Je weet dat Raccoon een door Ellevill zelf bruinrozig geverfde zwart-witte classic is?
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_79587565
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 21:38 schreef oeke het volgende:
Ik ook! Eigenlijk alleen maar. Varierend van: die zit daar lekker/die hangt daar lekker tot dat zou ik ook wel willen!
Ik gooi hem in een grote la onder het bed, en dan eens in de zoveel tijd vouw ik ze op.

ik dacht heel even dat dit nog over draagopmerkingen ging
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79587566
quote:
Ik ook! Eigenlijk alleen maar. Varierend van: die zit daar lekker/die hangt daar lekker tot dat zou ik ook wel willen!
Ik gooi hem in een grote la onder het bed, en dan eens in de zoveel tijd vouw ik ze op.
Daar gaat m'n theorie over Amsterdammers. Het ligt dus gewoon aan ons.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_79587576
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 21:39 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Je weet dat Raccoon een door Ellevill zelf bruinrozig geverfde zwart-witte classic is?
RLY!?

oooooooooh dan euh, kopen jullie m maar
pi_79587646
Inderdaad Claudia, die Amsterdammers reageren allemaal zo, volgens mij. En inderdaad, oh dat is al een grote. Vandaag vroeg de snackbarman in de Linneausstraat of Ko een patatje mocht!

Haha, Huup!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_79587673
quote:
Inderdaad Claudia, die Amsterdammers reageren allemaal zo, volgens mij. En inderdaad, oh dat is al een grote. vandaag vroeg de snackbarman in de Linneausstraat of Ko een patatje mocht!
Wist je al dat bij de borstvoedingswinkel in de buurt een heel goede biologische snackbar zit?
pi_79587674
Vandaag in de kleding winkel liep de vrouw die er werkt op de kleine af en zei.
Zit je niet lekker in de doek bij mama? mag je zelf lopen? dat is ook wel een keer leuk.
Ik woon niet in die plaats en ik ben er al maanden niet geweest maar toch leuk dat ze je niet vergeten

Ze bedoelde het wel heel lief verder maar ik dacht echt euuhhhhhh
pi_79587755
Ik weet niet waar de bv-winkel zit. Ga altijd naar een bv-winkel in de Pijp. Maar dat klinkt goed!
pi_79587893
Oohh die cherryblossom!! Waar lezen jullie die dingen nou altijd? Ik zie dat helemaal nergens op die site staan
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_79587896
Ik heb 'm ik heb 'm ik heb 'm!

De Jade Fog! Tweedehand, via 'dat andere forum'. Ik krijg 'm van N. voor m'n verjaardag. Da's 6 mei pas, maar daar kan ik niet op wachten.
pi_79588032
't Wethoudertje. Het is een erg leuk deel van de Watergraafsmeer. Bij de fontein aan de Hogeweg zit ook een erg goed Italiaans restaurant. En de mensen van de borstvoedingswinkel zijn er superlief. Ik heb eens een gratis kolfconsult gehad. Maar waarschijnlijk is het voor jou ook allemaal net te ver weg?

Hmz, er is dus geen geniale opbergmethode. En dat vlechten, wat voor functie heeft dat dan? Zachter maken?
pi_79588086
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 21:46 schreef Ssserpente het volgende:

De Jade Fog! Tweedehand, via 'dat andere forum'. Ik krijg 'm van N. voor m'n verjaardag. Da's 6 mei pas, maar daar kan ik niet op wachten.
pi_79588110
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 21:46 schreef Ssserpente het volgende:

yay voor jou!!
ik vind het een supermooie doek
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 25 maart 2010 @ 21:51:36 #239
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79588141
quote:

Wacht maar tot je willim wever tegen het lijf loopt. Wordt je overlaaaaaden met complimentjes.
pi_79588183
Ja, dat vlechten/vingerhaken is om hem soepeler/zachter te maken.
Mijn bv-winkel is heel leuk hoor. Ze hebben mijn bv echt 'gered'. En ze zijn lief en je kan er lekker thee drinken en voeden.

Sserpente! Die gaat jullie heel goed staan denk ik!

Tessie, het staat bij het ubersicht.
pi_79588244
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 21:51 schreef amaranta het volgende:
Wacht maar tot je willim wever tegen het lijf loopt. Wordt je overlaaaaaden met complimentjes.
pi_79588246
ze herkennen mij ook overal en ik kom dragende vrouwen tegen die zeggen dat ze dragen door mij (en mijn enthousiasme ) vandaag in de hema vroeg de cassiere of elin nu te zwaar was om te dragen..maar ik had wat last van buikpijn en ze liep zelf en zat af en toe in de winkelwagen was de eerste keer maar ik kreeg dus gelijk allemaal opmerkingen
  † In Memoriam † donderdag 25 maart 2010 @ 21:55:41 #243
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_79588352
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 21:49 schreef Claudia_x het volgende:
't Wethoudertje. Het is een erg leuk deel van de Watergraafsmeer. Bij de fontein aan de Hogeweg zit ook een erg goed Italiaans restaurant. En de mensen van de borstvoedingswinkel zijn er superlief. Ik heb eens een gratis kolfconsult gehad. Maar waarschijnlijk is het voor jou ook allemaal net te ver weg?

Hmz, er is dus geen geniale opbergmethode. En dat vlechten, wat voor functie heeft dat dan? Zachter maken?
De meest geniale methode is je doek iedere keer weer anders gekreukt ergens neergooien. Dan krijg je geen zichtbare en verkleurde vouwranden in je doek
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_79590111
Ssserpente. even een hele grote jompel
En nog maar 3
Alvast gefeliciteerd
(ok nou stop ik met alle smilies)
Ben benieuwd wat van de Foggie vindt.

Ik had trouwens op het andere forum mn Beco te ruil voor een andere aangeboden maar ik post daar te weinig, had nog net geen 30 posts, dus moet even doorposten daar en dan kan ik 'm weer aanbieden.

Voor hier, volgens mij niet veel Beco gebruikers. Ik wil mn beco ruilen voor een andere wil graag een ander printje. Ik heb een Beco Sara.

En Tan, ik lees dat je inmiddels naar andere doeken aan hetkijken bent dan de Julie. Weet ook nog steeds niet of ik m weg doe, of wat ik er eigenlijk voor moet vragen..

En ik ga nu snel de Blossom bekijken
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  vrijdag 26 maart 2010 @ 07:52:39 #245
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_79596559
@wickie, ik wil 'm tweedehands misschien nog wel voor erbij, maar ik wil ook persé nog een zomerdoek hebben. Ik vond de hopp gisteren echt te warm.
Mocht je 'm nog weg willen doen dan wil ik het nog wel overwegen, maar voel je nu niet verplicht hoor

Qua dunne doek ga ik denk ik toch voor de ellevill zara aubergine. Ik vind die didymos ook heel mooi en hij lijkt me heel fijn, maar als hij gauw haaltjes trekt dan is dat echt heel onpraktisch gezien de werkzaamheden die ik heb. Misschien ook die eens tweedehands zien te scoren voor erbij. Maar dan moet ik eerst mijn vriend eens zien te overtuigen van de absolute noodzaak ervan gezien we ook echt moeten sparen
  vrijdag 26 maart 2010 @ 07:54:52 #246
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_79596588
Oh, en ik vouw mijn doek gewoon iedere keer na het dragen op? Geen last van kreukels of iets dergelijks, maar misschien verschilt dat per stofsoort.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 08:16:49 #247
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_79596911
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 22:33 schreef wickie het volgende:
Ssserpente. even een hele grote jompel
En nog maar 3
Alvast gefeliciteerd
(ok nou stop ik met alle smilies)
Ben benieuwd wat van de Foggie vindt.

Ik had trouwens op het andere forum mn Beco te ruil voor een andere aangeboden maar ik post daar te weinig, had nog net geen 30 posts, dus moet even doorposten daar en dan kan ik 'm weer aanbieden.

Voor hier, volgens mij niet veel Beco gebruikers. Ik wil mn beco ruilen voor een andere wil graag een ander printje. Ik heb een Beco Sara.

En Tan, ik lees dat je inmiddels naar andere doeken aan hetkijken bent dan de Julie. Weet ook nog steeds niet of ik m weg doe, of wat ik er eigenlijk voor moet vragen..

En ik ga nu snel de Blossom bekijken
wicky, heb je een foto van je beco?
vanaf welke leeftijd kunnen ze er in?
wat vraag je ervoor?
  vrijdag 26 maart 2010 @ 09:32:43 #248
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_79598421
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 18:07 schreef texelonia het volgende:

[..]

Heb je je profiel ingevuld? Iets in je signature zetten hoe oud je kind is, of welke draagdoeken je hebt of wilt, of iets in die richting. Daaraan zien ze dat je serieus bent en geen spam-account.

Als je dit nog niet had gedaan is dat waarschijnlijk de reden dat inloggen niet lukt. Je kunt dan gewoon opnieuw registreren, met dezelfde e-mail en nickname als eerst.
Zo was het bij Incantrix in elk geval.
Gisteravond heb ik dit nog geprobeerd. Ik heb m'n profiel netjes ingevuld en krijg na de twee bevestigingsmailtjes weer de mededeling dat ik foutief inlog. Ook staat m'n useraccount (zelfde als hier) niet tussen de users.
Dit was m'n derde poging, ik ben er een beetje klaar mee.
A grand adventure has begun.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 09:37:35 #249
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_79598559
Ik heb van verschillende van jullie het aanbod gekregen om doeken een tijdje te lenen. Ik vind dit ontzettend lief aangeboden ( ) maar durf het aanbod niet aan te nemen.
Een doek die ik zou lenen gaat mee naar het ziekenhuis. Teigetje zit er alleen in haar luiertje in en er lekt nog wel eens een drupje bloed of een ander stofje. Dit zou dan in de doek terechtkomen en de doek kunnen verpesten, dat durf ik eerlijk gezegd niet aan. Ik zou dan meer bezig zijn met de doek zelf dan met het dragen, en dat lijkt me niet de bedoeling.
Echt, ontzettend lief van jullie, maar ik sla het dus even af.

Nu nog een goede, betrouwbare site waar ik een binana en een hippige sling kan bestellen en ik ben helemaal blij!
A grand adventure has begun.
pi_79601346
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 08:16 schreef Asyniur het volgende:
wicky, heb je een foto van je beco?
vanaf welke leeftijd kunnen ze er in?
wat vraag je ervoor?
Ik heb geen foto, die zal ik straks even maken, maar het is deze.
Je kan m vanaf de geboorte gebruiken, maar ik vond 'm pas echt prettig vanaf 4 maanden. Mette is een kleintje, ze was toen 5 kilo.
Ik denk dat ik hem ga verkopen, dus als interesse hebt moet je me maar even PMen. Over de prijs moet ik nog even nadenken. Ik zag namelijk op ebay de print die ik wil
Enigste nadeel is dat de babyinlay er niet meer bij zit.... Ik gebruik die niet meer maar is toch wel fijn om te hebben. Misschien kan ik die babyinlay wel namaken.

Tan ik ga even denken en stuur je wel even PM als ik Julie ga verkopen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')