Wat zit dat mannetje daar mooi in de doek!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:26 schreef XXXKarinXXX het volgende:
zo even een nieuwe poging. graag voorzien van tips en tops!
[ afbeelding ]
Ja, dit dus...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:51 schreef Linda2205 het volgende:
Heb je daar een tip voor Macka? Want ik heb de doek ook meestal zoalsie bij Karin zit, omdat ik anders ruzie krijg met die banden die tijdens het knopen blijven haken, opkruipen, noem maar op...
Ohhh huup ik heb hem ook gezien! Hij is mooi he. Maar ik twijfel ook wel door de lengte.. Ik wacht nog even af, dus als jij je slag wilt slaan....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:48 schreef huuphuup het volgende:
Ik zie een doek ik zie een doekik wil nooit iets maar nu word ik spontaan hebberig. Muh. En nu heb ik er eigk geen geld voor
nah gaat hier niet gebeuren, er moet een auto gekocht worden dus och. Ga je gangquote:Op woensdag 24 maart 2010 06:19 schreef juttertje het volgende:
[..]
Ohhh huup ik heb hem ook gezien! Hij is mooi he. Maar ik twijfel ook wel door de lengte.. Ik wacht nog even af, dus als jij je slag wilt slaan....
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:19 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
hij is al betaald, hoelang duurt het dan eer dattie hier is?
bij didymos zelfquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:15 schreef texelonia het volgende:
[..]![]()
Waar heb je besteld? Gisteren besteld/betaald, vandaag op de post, morgen in huis?
Betaald met paypal of credit card? Dan heb je hem morgen of vrijdag wel denk ik. Gaat meestal wel snel. Overschrijving duurt iets langer, omdat het dan paar dagen duurt voor ze het geld hebben en verzenden.quote:
ja, paypal. Ik ben zo nieuwsgierigquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:10 schreef texelonia het volgende:
[..]
Betaald met paypal of credit card? Dan heb je hem morgen of vrijdag wel denk ik. Gaat meestal wel snel. Overschrijving duurt iets langer, omdat het dan paar dagen duurt voor ze het geld hebben en verzenden.
wat ik doe is het volgende:quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:51 schreef Linda2205 het volgende:
Heb je daar een tip voor Macka? Want ik heb de doek ook meestal zoalsie bij Karin zit, omdat ik anders ruzie krijg met die banden die tijdens het knopen blijven haken, opkruipen, noem maar op...
Ik heb zaterdag een didysling besteld bij didymos, en met paypal betaald, maar ik heb hem nog niet ontvangenquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:10 schreef texelonia het volgende:
[..]
Betaald met paypal of credit card? Dan heb je hem morgen of vrijdag wel denk ik. Gaat meestal wel snel. Overschrijving duurt iets langer, omdat het dan paar dagen duurt voor ze het geld hebben en verzenden.
Daarom viel het mij ook op, en mijn vader zat ook meteen of ik die dingen ook gebruik.. Nee pap ik heb gewoon echte doeken, van een meter of 4.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heel erg jammer dat er wordt gezegd dat het hier draagdoeken betreft, en niet deze babyslings waar een kind totaal in wegzakt en je amper contact meer hebt met je kindje..
jammer...quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Helaas wel. En nu krijg je dus ook vast weer scheve blikken met je draagdoek omdat je niet alleen alternatief, maar ook nog eens levensgevaarlijk bezig bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |