Wat zit dat mannetje daar mooi in de doek!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:26 schreef XXXKarinXXX het volgende:
zo even een nieuwe poging. graag voorzien van tips en tops!
[ afbeelding ]
Ja, dit dus...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:51 schreef Linda2205 het volgende:
Heb je daar een tip voor Macka? Want ik heb de doek ook meestal zoalsie bij Karin zit, omdat ik anders ruzie krijg met die banden die tijdens het knopen blijven haken, opkruipen, noem maar op...
Ohhh huup ik heb hem ook gezien! Hij is mooi he. Maar ik twijfel ook wel door de lengte.. Ik wacht nog even af, dus als jij je slag wilt slaan....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:48 schreef huuphuup het volgende:
Ik zie een doek ik zie een doekik wil nooit iets maar nu word ik spontaan hebberig. Muh. En nu heb ik er eigk geen geld voor
nah gaat hier niet gebeuren, er moet een auto gekocht worden dus och. Ga je gangquote:Op woensdag 24 maart 2010 06:19 schreef juttertje het volgende:
[..]
Ohhh huup ik heb hem ook gezien! Hij is mooi he. Maar ik twijfel ook wel door de lengte.. Ik wacht nog even af, dus als jij je slag wilt slaan....
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:19 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
hij is al betaald, hoelang duurt het dan eer dattie hier is?
bij didymos zelfquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:15 schreef texelonia het volgende:
[..]![]()
Waar heb je besteld? Gisteren besteld/betaald, vandaag op de post, morgen in huis?
Betaald met paypal of credit card? Dan heb je hem morgen of vrijdag wel denk ik. Gaat meestal wel snel. Overschrijving duurt iets langer, omdat het dan paar dagen duurt voor ze het geld hebben en verzenden.quote:
ja, paypal. Ik ben zo nieuwsgierigquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:10 schreef texelonia het volgende:
[..]
Betaald met paypal of credit card? Dan heb je hem morgen of vrijdag wel denk ik. Gaat meestal wel snel. Overschrijving duurt iets langer, omdat het dan paar dagen duurt voor ze het geld hebben en verzenden.
wat ik doe is het volgende:quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:51 schreef Linda2205 het volgende:
Heb je daar een tip voor Macka? Want ik heb de doek ook meestal zoalsie bij Karin zit, omdat ik anders ruzie krijg met die banden die tijdens het knopen blijven haken, opkruipen, noem maar op...
Ik heb zaterdag een didysling besteld bij didymos, en met paypal betaald, maar ik heb hem nog niet ontvangenquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:10 schreef texelonia het volgende:
[..]
Betaald met paypal of credit card? Dan heb je hem morgen of vrijdag wel denk ik. Gaat meestal wel snel. Overschrijving duurt iets langer, omdat het dan paar dagen duurt voor ze het geld hebben en verzenden.
Daarom viel het mij ook op, en mijn vader zat ook meteen of ik die dingen ook gebruik.. Nee pap ik heb gewoon echte doeken, van een meter of 4.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heel erg jammer dat er wordt gezegd dat het hier draagdoeken betreft, en niet deze babyslings waar een kind totaal in wegzakt en je amper contact meer hebt met je kindje..
jammer...quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Helaas wel. En nu krijg je dus ook vast weer scheve blikken met je draagdoek omdat je niet alleen alternatief, maar ook nog eens levensgevaarlijk bezig bent
quote:Geachte hr./mw.,
Ik zag op de website artikel over verstikkingsgevaar bij ‘draagdoeken’ (http://www.nu.nl/economie/2212146/draagdoeken-teruggeroepen-in-verband-met-stikken-babys.html ).
Echter, in het artikel wordt gesproken over draagzakken, niet draagdoeken. Een draagdoek is echt een doek, het besproken product is een draagzak. Dit is een wezenlijk verschil, niet alleen in veiligheid, maar ook in gebruik en gemak.
Zou u svp deze nuance kunnen aanbrengen in uw artikel?
Bij voorbaat dank,
DaviniaHR
Het heet op nu.nl nu weer draagzakken. Maar het blijven net als de doeken hier gewoon beide lelijke dingen. Toch blij dat ik dat hier in mijn omgeving nooit zie.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:32 schreef DaviniaHR het volgende:
Speciaal voor cattie
Mailtje gestuurd aan de redactie van nu.nl
Mijn god... je man vragen om contact op te nemen met nu.nl via twitter is alquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:36 schreef TearSong het volgende:
haha ik had ook aan m'n man gevraagd via twitter even contact op te nemen met de mensen die hij kent bij nu.nl
Wat? Hij kent die mensen, heeft regelmatig contact met ze (heeft meegewerkt aan de ontwikkeling van nu.nl ook)...ik had het over het artikel met hem en hij stuurde daarom even een tweet naar iemand bij de redactie daar. Lijkt mij niks mis mee, sterker nog, dat doet hij wel vaker bij foutjes in artikelen en tot nu toe zijn ze er iedere keer gewoon blij mee. Maar goed, dat is gelukkig niet jouw probleem toch?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:36 schreef willempjewever het volgende:
Mijn god... je man vragen om contact op te nemen met nu.nl via twitter is al, je man vragen om contact op te nemen met mensen die hij kent bij nu.nl omdat er over draagdoeken wordt gesproken ipv draagzakken is een dubbele
![]()
Gezichtje naar voren? Dan is het compleet!quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:45 schreef Incantrix het volgende:
Ik zag gisteren op weg naar mijn werk trouwens een jonge mama op een barrel van een fiets met haar baby in de BBLigt het nou aan mij of is dat op wel 100 manieren vreselijk fout?
Ik ook!quote:Oeke, ik heb er zin in joh!
Heb je ook gelijk in. Tegen mij zeggen ze ook regelmatig 'wat een leuke draagzak' als ik Yara in een draagdoek heb. Kan het me ook wel voorstellen, als je er verder geen verstand van hebt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:45 schreef Incantrix het volgende:
Hum, tja, om heel eerlijk te zijn vraag ik me af of mensen überhaupt door zouden hebben dat daar verschil tussen zit als zij zich niet in de materie hebben verdiept![]()
Gelukkig hebben de meeste mensen hier wel smaak en ben je een uitzondering hier in het noorden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:39 schreef oeke het volgende:
En Willempje, dan ben jij mij nog nooit tegen gekomen, ik heb toch echt al een paar keer door Harlingen gewandeld met mijn kind in een draagdoek.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:53 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Gelukkig hebben de meeste mensen hier wel smaak en ben je een uitzondering hier in het noorden.
Dito dat!quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:39 schreef oeke het volgende:
Nou, dat hebben ze snel geregeld! Super Davinia!![]()
En Willempje, dan ben jij mij nog nooit tegen gekomen, ik heb toch echt al een paar keer door Harlingen gewandeld met mijn kind in een draagdoek. En wat ben je toch een lekkere vent.![]()
![]()
Hoe weet je dát nou weer??quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:48 schreef oeke het volgende:
Gezichtje naar voren? Dan is het compleet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |