quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:46 schreef Ssserpente het volgende:
Ik heb 'm ik heb 'm ik heb 'm!
De Jade Fog! Tweedehand, via 'dat andere forum'.Ik krijg 'm van N. voor m'n verjaardag. Da's 6 mei pas, maar daar kan ik niet op wachten.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:18 schreef Linda2205 het volgende:
ow! en ik kon voor afknopen. Ben ik afgevallen of is de doek langer als een andere maat 6? Dat eerste toch?
jaaa, die is mooi! maar rosenquarz is met wol dacht ik. Deze is met linnen en ramie. Maar het printje is dezelfdequote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:58 schreef lily het volgende:
Mooi hoor, Linda
is dat de doek die ik ook wil hebben? Ik wil graag deze
Ow lily, die heb ik ook. Dat was de eerste doek die ik zelf aangeschaft heb, en ik vind het een heerlijke doekquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:58 schreef lily het volgende:
Mooi hoor, Linda
Nee die is 100% katoen. De lind is wel met wolquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:00 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
jaaa, die is mooi! maar rosenquarz is met wol dacht ik. Deze is met linnen en ramie. Maar het printje is dezelfde
Die van Linda is met zijde en ramie. Die rosenquartz is 100% katoen. Maar het is hetzelfde motiefje jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:58 schreef lily het volgende:
Mooi hoor, Linda
En een hele fijne doek!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:11 schreef texelonia het volgende:
[..]
Die van Linda is met zijde en ramie. Die rosenquartz is 100% katoen. Maar het is hetzelfde motiefje ja
oeh! das snel.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:04 schreef Chan het volgende:
Huuh hij is er!Ik had er niet bij stil gestaan dat de doek niet met de tnt verstuurd werd.. Ik dacht alleen dat ie grijs met blauw was, maar het is creme met blauw.. Even wennen, maar ook leuk den ik..
ah, dus een aanrader, lees ikquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow lily, die heb ik ook. Dat was de eerste doek die ik zelf aangeschaft heb, en ik vind het een heerlijke doek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |