Whoei je UI super!!!!quote:
Hier: http://forum.fok.nl/rde/usericon_managerquote:Op woensdag 4 november 2009 08:18 schreef nieslief het volgende:
Whoei je UI super!!!!
Kun je me helpen?? Ik heb nu ook zo'n mooie avator gekregen alleen ik weet niet meer hoe ik hem ook al weer wijzig.
Whoei dank je wel.quote:Op woensdag 4 november 2009 08:22 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hier: http://forum.fok.nl/rde/usericon_manager
Hello.quote:
Ow jee succes !quote:Op woensdag 4 november 2009 08:30 schreef nieslief het volgende:
[..]
Hello.
Ik moet zo naar het consultatiebureau prikjes halen met de jongens.....
welke moeten ze hebben? Sterkte alvast!quote:Op woensdag 4 november 2009 08:30 schreef nieslief het volgende:
[..]
Hello.
Ik moet zo naar het consultatiebureau prikjes halen met de jongens.....
Jeutje dan moet ik wel ff nadenken hoor, ze zijn nu 4 wat zou het zijn??? Laat ik die boekjes maar eens pakken is misschien wel handig dadelijk.....quote:Op woensdag 4 november 2009 08:41 schreef senesta het volgende:
[..]
welke moeten ze hebben? Sterkte alvast!
Ow.... in dat geval: ik kijk het nog even aan!quote:Op woensdag 4 november 2009 07:14 schreef MrSubtle het volgende:
Als je een of meerdere van bovenstaande symptomen hebt kun je mexicaanse griep hebben, je hoeft ze niet allemaal te hebben hoor
DKTPquote:Op woensdag 4 november 2009 08:42 schreef nieslief het volgende:
[..]
Jeutje dan moet ik wel ff nadenken hoor, ze zijn nu 4 wat zou het zijn??? Laat ik die boekjes maar eens pakken is misschien wel handig dadelijk.....
Alles volgens mij nog eens toch?quote:Op woensdag 4 november 2009 08:42 schreef nieslief het volgende:
[..]
Jeutje dan moet ik wel ff nadenken hoor, ze zijn nu 4 wat zou het zijn??? Laat ik die boekjes maar eens pakken is misschien wel handig dadelijk.....
Ik hou de topics ook niet meer bij tegenwoordigquote:Op woensdag 4 november 2009 08:46 schreef oh-oh het volgende:
Op verzoek van Hara:
[ afbeelding ]
Goedemorgen![]()
Succes Nieslief!
Gisteren een heel topic gemist geloof ik![]()
Mss zo even bijlezen met mn ontbijtje dr bij, en dan weer maandafsluiten.
Bijna klaar
quote:Op woensdag 4 november 2009 08:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Alles volgens mij nog eens toch?
Als ze bij mij DKTP kregen nam ik altijd extra een washandje mee, bij mij hadden ze daar in notime een dikke arm vanZo sneu altijd die entingen.
Nee als ik het goed zie alleen de DKTP bij 9 jaar wordt het hele spul herhaald.quote:Op woensdag 4 november 2009 08:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Alles volgens mij nog eens toch?
Als ze bij mij DKTP kregen nam ik altijd extra een washandje mee, bij mij hadden ze daar in notime een dikke arm vanZo sneu altijd die entingen.
Mwah CB ik ga voor het meten van groei en de prikken, etc. verder doe ik er weinig mee. Ik roep al vanaf dat ze 9 maanden zijn dat er 'iets' aan de hand is en nee hoor ik was gewoon de bezorgde moeder en moet je nu eens kijken twee keer pdd-nos.... Joepie.quote:Op woensdag 4 november 2009 08:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
mijn schoonzusje haalt tegenwoordig alles bij de huisarts, CB verpestte het bij haar nogal.
Hihi ze kijken alletwee van ik zie niets meer!quote:Op woensdag 4 november 2009 08:46 schreef oh-oh het volgende:
Op verzoek van Hara:
[ afbeelding ]
Goedemorgen![]()
Succes Nieslief!
Gisteren een heel topic gemist geloof ik![]()
Mss zo even bijlezen met mn ontbijtje dr bij, en dan weer maandafsluiten.
Bijna klaar
Ik was ook niet populair op het CB, meerdere malen bonje gehad destijdsquote:Op woensdag 4 november 2009 08:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
mijn schoonzusje haalt tegenwoordig alles bij de huisarts, CB verpestte het bij haar nogal.
Hmm irritant is dat. Zij werd juist van alles aangepraat van logopedist tot een spraakstoornis enz.quote:Op woensdag 4 november 2009 08:51 schreef nieslief het volgende:
[..]
Mwah CB ik ga voor het meten van groei en de prikken, etc. verder doe ik er weinig mee. Ik roep al vanaf dat ze 9 maanden zijn dat er 'iets' aan de hand is en nee hoor ik was gewoon de bezorgde moeder en moet je nu eens kijken twee keer pdd-nos.... Joepie.
Oh ja dat ken ik wel. Ik heb ze al eens heel hard gezegd dat ze niet zelf moeten denken maar gewoon moeten overleggen met de moeder of vader. Echt mijn eerste bezoek niks geen voedingsadvies ofzo had ik die twee toch bijna veeeeeeel te weinig gegeven. Antwoord van CB ja maar we dachten dat de kinderarts dat nog deed. Mijn antwoord: je moet niet denken is niet goed voor je.quote:Op woensdag 4 november 2009 08:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik was ook niet populair op het CB, meerdere malen bonje gehad destijds![]()
Ik stond op het punt om weg te gaan toen er geschoven werd en we naar een ander CB moesten waar wel leuke mensen zaten. Dus het laatste deel was toen toch nog wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |