abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 1 september 2009 @ 15:44:17 #1
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_72343352




De site en online shop van A&F: abercrombie.com


De site en online shop van Abercrombie kids: abercrombiekids.com

De A&F Size Chart:
Mannen | Vrouwen

Heel af en toe in Nederland te koop bij o.a. (Maar dan wel hele oude collecties.):
  • Front Runner
  • Tribute Clothing
  • America Today

    eBay / Marktplaats.nl Waarschuwing!
    Op eBay en marktplaats.nl wordt veel kleding van A&F aangeboden, helaas is bijna alles daar nep.
    Als hetzelfde artikel in meerdere maten aangeboden wordt kan je er meteen vanuit gaan dat het nep is.
    Natuurlijk worden er af en toe ook originele artikelen aangeboden, deze zijn dan waarschijnlijk te klein of te groot besteld waardoor de aanbieder deze nu via eBay probeert door te verkopen.
    ___________________________________________________________________


    Uitverkoop pagina (Clearance)

    FireFox 3
    Om op de uitverkooppagina te komen moet een cookie aangepast worden.
    Je kan dit in FireFox doen door deze plugin te installeren:
    Add N Edit Cookies 0.2.1.2
    Na installatie van de plugin ga je als volgt te werk:
    1. Vanuit het FireFox menu 'Extra' kies je 'Cookie Editor'.
    2. Dan vul je in het eerste invoervakje 'abercrombie' in en druk je op de knop 'Filter/Refresh'.
    3. Vervolgens selecteer je de cookie genaamd 'anf-country' en druk je op de knop 'Edit'.
    4. Dan verander je de waarde bij content van 'NL' naar 'US'.
    5. Dan druk je op 'Save', daarna op 'Close' in het onderliggende scherm.
    6. Nu moet je alleen nog even de pagina refreshen en dan zou je de 'CLEARANCE' link tussen de kledingtypes moeten zien staan onder 'MENS' en 'WOMENS'.

    Zelfde procedure geldt voor abercrombiekids.com en hollisterco.com alleen dan pas je de volgende cookies aan:
    hollisterco.com -> hol-country (bij stap 2 'hollister' invullen)
    abercrombiekids.com -> anf-country (bij stap 2 'abercrombiekids' invullen)

    Internet Explorer
    Met ultrareach.com of hotspotshield.com kun je perfect op de uitverkooppagina komen met IE. Dit is een stuk eenvoudiger dan de procedure voor FireFox. Download één van die programma's, open het en ga naar abercrombie.com . Als je daar bent, kun je het programma meteen weer uitzetten, de clearance pagina blijft gewoon beschikbaar. Ideaal...

    ___________________________________________________________________

    LET OP!:
    Sommige artikelen, zoals eau de toilette, worden door A&F niet buiten de VS verstuurd, dus wanneer je wel deze artikelen wilt hebben dan kun je het laten bestellen door Ellen.
    Via haar Shipping & Handling Service kan je aan haar doorgeven wat je wilt hebben en zij regelt het voor je. De gemiddelde levertijd is zo'n 14 dagen vanaf het plaatsen van de bestelling op abercrombie.com.
    Velen hebben al met tevredenheid gebruik gemaakt van haar service.
    Kijk voor meer informatie op http://www.fromus2eu.com


    ___________________________________________________________________
    Importbelasting en douanerechten!:

    Wanneer je zelf een bestelling bij bijv. www.abercrombie.com plaatst en naar Nederland laat verzenden dan zal FedEx de verzending regelen, van hen krijg je dan ook achteraf een naheffing (via acceptgiro) bestaande uit btw en invoerrechten, gezamenlijk ongeveer 33% over het totaalbedrag, dus ook over de verzendkosten.

    Bestellingen via Ellen:

    Van de DHL-website:

    Ik ga een aantal producten kopen van een bedrijf in het buitenland dat DHL gebruikt voor zijn zendingen.

    Moet ik over de zaken die ik koop importbelasting betalen?

    Dit is een zaak die u dient te bespreken met het bedrijf waarvan u koopt. Het hangt af van het soort goederen dat u koopt, de waarde van de goederen, hoe de verkoper deze labelt voor douane aangelegenheden en naar welk land u ze importeert. Indien de douane een belasting heft zal DHL deze in eerste instantie voorschieten.

    van douane.nl

    Ik bestel goederen buiten Nederland via internet. Waarom moet ik voor die goederen douanerechten en belastingen betalen?

    Als u via internet goederen bestelt buiten de landen van de Europese Unie (EU) voert u goederen in. En bij invoer van goederen moet u belastingen betalen. Die belastingen kunnen zijn: douanerechten, omzetbelasting (btw) en eventueel accijns en verbruiksbelastingen.

    Uitzondering:

    * Als de waarde van de gekochte goederen niet hoger is dan ¤ 22 per zending betaalt u geen belasting. Maar voor alcoholhoudende producten, tabaksproducten, parfum en eau de toilette geldt dat niet. Daarvoor moet u altijd belasting betalen.

    Omzetbelasting en rechten bij invoer

    In principe moet u bij invoer van goederen van buiten de EU in Nederland rechten bij invoer en/of omzetbelasting (BTW) betalen. In bepaalde gevallen is het mogelijk om in aanmerking te komen voor een vrijstelling van omzetbelasting en rechten bij invoer.

    Vrijstelling:

    In bepaalde gevallen is het mogelijk om in aanmerking te komen voor een vrijstelling van omzetbelasting (BTW) en rechten bij invoer. Zo hoeft u geen omzetbelasting en rechten bij invoer te betalen als de waarde van de zending, exclusief verzekerings- en vervoerskosten, niet meer is dan ¤ 22.

    Daarnaast zijn onder meer kleine zendingen vrijgesteld die een particulier buiten de EU gratis aan een particulier binnen de EU stuurt. Als dit incidenteel gebeurt en de zending alleen goederen bevat die bestemd zijn voor persoonlijk gebruik door u of uw gezin, dan kunt u een vrijstelling aanvragen. Daarbij gelden onder andere de volgende voorwaarden:

    * De totale waarde van de zending mag niet meer bedragen dan ¤ 45 (exclusief verzekerings- en vervoerskosten).

    * Als de waarde van de zending hoger is dan ¤ 45, dan moet u belasting betalen over het totale bedrag.

    * U mag maar een beperkte hoeveel accijnsgoederen met vrijstelling invoeren.
    ___________________________________________________________________

    Sinds 22 maart 2007 is er ook een A&F Flagship store van 3 verdiepingen groot geopend in Londen.





    vervolg van:
    Abercrombie & Fitch #26
    Abercrombie & Fitch #25
    Abercrombie & Fitch #24
    Abercrombie & Fitch #23
    Abercrombie & Fitch #22
    Abercrombie & Fitch #21
    Abercrombie & Fitch #20
    Abercrombie & Fitch #19
    Abercrombie & Fitch #18
    Abercrombie & Fitch #17
    Abercrombie & Fitch #16
    Abercrombie & Fitch #15
    Abercrombie & Fitch #14
    Abercrombie & Fitch #13
    Abercrombie & Fitch #12
    Abercrombie & Fitch #11
    Abercrombie & Fitch #10
    Abercrombie & Fitch #9
    Abercrombie & Fitch #8
    Abercrombie & Fitch #7
    Abercrombie & Fitch #6
    Abercrombie & Fitch #5
    Abercrombie & Fitch #4
    Abercrombie & Fitch #3
    Abercrombie & Fitch #2
    Abercrombie & Fitch


    archief:
    Abercrombie & Fitch Inkoopactie versie 3:natte nazomer 2006!
    Abercrombie & Fitch Inkoopactie zomer 2006!
    Abercrombie & Fitch Inkoopactie lente 2006
    Abercrombie & Fitch Winteractie
    Abercrombie & Fitch Actie Herfst 2005
    Abercrombie & Fitch inkoopactie - zomer - deel 3
    Abercrombie & Fitch inkoopactie - zomer - deel 2
    Abercrombie & Fitch inkoopactie -zomer
    Abercrombie & Fitch doet Europa
    Abercrombie & Fitch inkoopactie
    Abercrombie & Fitch (polos) inkoopactie (#4) (Gesloten)
    Abercrombie & Fitch (polos) inkoopactie (#3) (Gesloten)
    Abercrombie & Fitch (polos) inkoopactie #2
    Alternatieve Abercrombie & Fitch inkoopactie
    Abercrombie & Fitch (polos) inkoopactie
    Waar Abercrombie & Fitch kleding te koop?



    Voor hen die de surfer-lifestyle adoreren!
    Hollister Co., officiele website + online shop


    [ Bericht 0% gewijzigd door SatanicWarrior op 01-09-2009 15:57:58 ]
  • The truth is relative, pick one that works!
    pi_72344563
    Binnenkort eindelijk maar eens wat bestellen.
    AFC Ajax - SS Lazio
    29 Aug. Mystery Land 2009
    pi_72344871
    Ja klopt.
    pi_72350384
    quote:
    Op dinsdag 1 september 2009 16:23 schreef Ordinair het volgende:
    Binnenkort eindelijk maar weer eens wat bestellen.
    pi_72361305
    Zijn er hier toevallig ook mensen die de Remsen jeans in bezit hebben? Op de site ziet deze broek er prima uit maar ik ben ban dat deze vrij 'skinny' is op de bovenbenen?

    Heb nu voor ongeveer $ 300 in de shopping basket liggen, vind ik toch best veel voor een eerste bestelling dus twijfel er nog wel sterk over of ik die broek er wel bij moet doen ($ 80)... Normaal gesproken heb ik trouwens maat 30 van Diesel/G star/Replay ed., her en der lees ik dat dit redelijk overeenkomt met de maten van A&F ?

    Kwa shirts draag ik meestal een M, over de maten van A&F lees ik heel verschillende verhalen.... De shirts die ik uitgezocht heb zijn allen Muscle fit (volgens mij hebben ze niks anders meer?) dus ik neem aan dat ik daar een M van moet hebben? Of zou een S toch beter zijn? Ik hou er niet van als het te los over de schouders zit. Kwa overhemd (cowhorn trail) dacht ik aan een S? Meen gelezen te hebben dat deze wat kleiner uitvallen. Ik ben overigens ong. 175 en niet al te breed (60kg)

    [ Bericht 8% gewijzigd door kingrichard47 op 02-09-2009 02:12:17 ]
      woensdag 2 september 2009 @ 02:49:29 #6
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_72361691
    quote:
    Op woensdag 2 september 2009 02:04 schreef kingrichard47 het volgende:
    Zijn er hier toevallig ook mensen die de Remsen jeans in bezit hebben? Op de site ziet deze broek er prima uit maar ik ben ban dat deze vrij 'skinny' is op de bovenbenen?

    Heb nu voor ongeveer $ 300 in de shopping basket liggen, vind ik toch best veel voor een eerste bestelling dus twijfel er nog wel sterk over of ik die broek er wel bij moet doen ($ 80)... Normaal gesproken heb ik trouwens maat 30 van Diesel/G star/Replay ed., her en der lees ik dat dit redelijk overeenkomt met de maten van A&F ?

    Kwa shirts draag ik meestal een M, over de maten van A&F lees ik heel verschillende verhalen.... De shirts die ik uitgezocht heb zijn allen Muscle fit (volgens mij hebben ze niks anders meer?) dus ik neem aan dat ik daar een M van moet hebben? Of zou een S toch beter zijn? Ik hou er niet van als het te los over de schouders zit. Kwa overhemd (cowhorn trail) dacht ik aan een S? Meen gelezen te hebben dat deze wat kleiner uitvallen. Ik ben overigens ong. 175 en niet al te breed (60kg)
    Ik heb Remsens, ze zijn wel slimfit maar absoluut niet skinny, ze zitten niet strak op je bovenbenen.
    Qua maat kan je gewoon hetzelfde nemen als wat je hier draagt. Al vallen de broeken in de lengte iets groter uit. Ik heb ze in lengte 30 maar ze vallen als een 32.

    Met jouw lengte en postuur denk ik dat je voor t-shirts makkelijk maat S kan hebben. Overhemden dus ook.
    The truth is relative, pick one that works!
    pi_72383141
    Ik heb gister (via ellen) een bestelling ontvangen , en bij de brief van ''US shopping service'', stond een grote stempel ''Belastingvrij, inkl. Schiphol''. Ik hoop dat dit gewoon betekent dat ik verder geen belasting hoef te betalen want ik hoor ook wel eens dat er later nog een brief komt...
    pi_72383234
    quote:
    Op vrijdag 28 augustus 2009 08:31 schreef Molluck het volgende:

    [..]

    Toch heb ik het idee dat je je een hoop verzendkosten bespaart als je met meerdere mensen een bestelling doet...
    Vind ik ook....
    pi_72394744
    quote:
    Op dinsdag 1 september 2009 16:23 schreef Ordinair het volgende:
    Binnenkort eindelijk maar eens wat bestellen.
    Ook!
    ---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
    Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
    pi_72404708
    Net terug uit NYC en best wat spulletjes gekocht bij A&F en Hollister... Ik zal wat foto's posten binnenkort
    pi_72421544
    quote:
    Op woensdag 2 september 2009 02:49 schreef SatanicWarrior het volgende:

    [..]

    Ik heb Remsens, ze zijn wel slimfit maar absoluut niet skinny, ze zitten niet strak op je bovenbenen.
    Qua maat kan je gewoon hetzelfde nemen als wat je hier draagt. Al vallen de broeken in de lengte iets groter uit. Ik heb ze in lengte 30 maar ze vallen als een 32.

    Met jouw lengte en postuur denk ik dat je voor t-shirts makkelijk maat S kan hebben. Overhemden dus ook.
    Bedankt voor de info Je hebt niet heel toevallig een foto waarop je de Remsen aan hebt? Of misschien is dat ook teveel gevraagd... Zo'n foto kan ik op de A&F site niet echt duidelijk vinden, ja in de 'Premium Jeans Guide' maar daar wordt ik niet veel wijzer van.
      vrijdag 4 september 2009 @ 11:57:06 #12
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_72428058












      vrijdag 4 september 2009 @ 12:03:13 #13
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_72428219
    En van Hollister:







    pi_72461270
    quote:
    is er al iemand geweest in de Abercrombie winkel in Parijs?
    is het wat qua lokatie/gebouw/interieur?
    ligt het ergens centraal/bereikbaarheid?
    groot assortiment? hoe zijn de prijzen (Dollars vervangen door Euros?)?

    alvast dank voor de antwoorden.
    Ik zou het niet weten, maar ik zou het wel willen weten
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 16:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
    Ik woon tegenwoordig in de US en als groot A&F fan weet ik hoe frustrerend dat is vanuit Nederland. heb zelf twee keer wat besteld, maar ja, dat wordt snel zoo duur. Dus ik wil best voor mensen die dat willen en me vertrouwen hier inkopen doen en opsturen En daar hoef ik zelf niets aan te verdienen, ik ben geen Ellen
    Klinkt goed trouwens, je bedoelt waarschijnlijk ook dat je geen fee hoeft te betalen etc.
      zaterdag 5 september 2009 @ 18:13:53 #15
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_72466323
    quote:
    Op vrijdag 4 september 2009 01:11 schreef kingrichard47 het volgende:

    [..]

    Bedankt voor de info Je hebt niet heel toevallig een foto waarop je de Remsen aan hebt? Of misschien is dat ook teveel gevraagd... Zo'n foto kan ik op de A&F site niet echt duidelijk vinden, ja in de 'Premium Jeans Guide' maar daar wordt ik niet veel wijzer van.
    Ja daar heb ik zeker wel foto's van, die had ik een tijdje geleden al gemaakt.

    Premium Remsen Low Rise Slim Straight Dark Wash
    Size: 32x30
    The truth is relative, pick one that works!
    pi_72467173
    teeveepee. Binnenkort hopelijk naar NY! Kan ik mn A&F verzameling uitbreiden !
    A.F.C.A.
    Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
    knuffelnegertje van de SC! ^O^
    pi_72493827
    quote:
    Op zaterdag 5 september 2009 18:48 schreef Roycoooooo het volgende:
    teeveepee. Binnenkort hopelijk naar NY! Kan ik mn A&F verzameling uitbreiden !
    Jaloers!
      zondag 6 september 2009 @ 19:12:16 #18
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_72494021
    Ik heb eigenlijk niets van Abercrombie.. alleen Hollister. Maar wat ik me afvroeg, waarom is Abercrombie duurder? Je vind dingen in beide collecties terug, maar soms gewoon voor de dubbele prijs bij Abercrombie..

    maar goed, dit wil ik dus nog hebben van hollister:




      zondag 6 september 2009 @ 19:21:46 #19
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_72494450
    quote:
    Op zondag 6 september 2009 19:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
    Ik heb eigenlijk niets van Abercrombie.. alleen Hollister. Maar wat ik me afvroeg, waarom is Abercrombie duurder? Je vind dingen in beide collecties terug, maar soms gewoon voor de dubbele prijs bij Abercrombie..

    maar goed, dit wil ik dus nog hebben van hollister:
    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]

    Mijn ervaring is dat A&F van iets betere kwaliteit is als Hollister.
    Daaren tegen vind ik Hollister leukere kleding hebben
    Ik ben inmiddels overleden
      zondag 6 september 2009 @ 19:31:48 #20
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_72494861
    quote:
    Op zondag 6 september 2009 19:21 schreef Enchanter het volgende:

    [..]

    Mijn ervaring is dat A&F van iets betere kwaliteit is als Hollister.
    Daaren tegen vind ik Hollister leukere kleding hebben
    Oh ok, ja ik vind Hollister ook leukere kleding hebben. Maar vind de kwaliteit opzich wel goed, behalve de ritsen bij m'n vesten, daar loop ik soms wat mee te kutten
      zondag 6 september 2009 @ 19:34:55 #21
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_72495023
    Ik vind A&F net iets beter, al ontlopen ze elkaar niet veel hoor. Hollister is ook net wat frivoler imo.
    pi_72495025
    Sinds ik wat heb besteld krijg ik elke week een mail met hele leuke kleren .
    pi_72527718
    Zit eigenlijk al tijden te overwegen wat dingen te bestellen, maar die omslachtige manier om aan je spullen te komen, de naheffing en het gebrek aan connecties in Amerika houdt me tegen. Wel creditcard in bezit sindskort en financiële meevaller op komst, dus dat is het probleem niet. Nog maar eens goed over nadenken.

    En is dit nu een soort van vest/sweater of meer een jas-achtig iets?
    Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
      maandag 7 september 2009 @ 19:35:06 #24
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_72528193
    quote:
    Op maandag 7 september 2009 19:22 schreef kevin6188 het volgende:
    Zit eigenlijk al tijden te overwegen wat dingen te bestellen, maar die omslachtige manier om aan je spullen te komen, de naheffing en het gebrek aan connecties in Amerika houdt me tegen. Wel creditcard in bezit sindskort en financiële meevaller op komst, dus dat is het probleem niet. Nog maar eens goed over nadenken.

    En is dit nu een soort van vest/sweater of meer een jas-achtig iets?
    [ afbeelding ]
    Ik zou zeggen een dikke vest/ dunne jas die je in de herfst kan dragen als ik het zo zie
    pi_72528497
    Wel een leuk ding, maar ben eigenlijk meer op zoek naar dingen waar nog een jas overheen moet.
    Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')