abonnement Unibet Coolblue
  zondag 28 juni 2009 @ 19:45:06 #1
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70454580




DE SELECTIE:

  • Coach
    R. Koeman

  • Keepers


  • Verdedigers


  • Middenvelders


  • Aanvallers


    DE STAND:


    [ Bericht 57% gewijzigd door BliksemSchigt op 28-06-2009 20:28:04 ]
  • Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
      zondag 28 juni 2009 @ 19:46:24 #2
    202348 Susi
    Temple of Love
    pi_70454621
    Ik wilde echt nét een topic openen
      zondag 28 juni 2009 @ 19:48:25 #3
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_70454697
    krijg de OP niet goed
    Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
      zondag 28 juni 2009 @ 19:57:55 #4
    202348 Susi
    Temple of Love
    pi_70454981
    quote:
    Op zondag 28 juni 2009 19:48 schreef Fortitudo het volgende:
    krijg de OP niet goed
    De haakjes weghalen en ook het gedeeltje van [url=...]afbeelding[/url]. Wat overblijft tussen [img] en [/img] zetten.
    pi_70455824
    Op gefixed .
      zondag 28 juni 2009 @ 21:26:04 #6
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_70457886
    Ik vind em leuk. Tering mannen, ik zit hier onder antwerpen in een top 23 graden nu.
    Tis dus nu bijna 2100.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      zondag 28 juni 2009 @ 23:04:07 #7
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_70462029
    quote:
    AZ-trainer Ronald Koeman sluit niet uit dat de Alkmaarders zich voor het sluiten van de transfermarkt nog versterken. De club zal het niet laten spelers aan te trekken, wanneer die mogelijkheid zich voordoet.

    "Intern kijken we altijd of we ons kunnen versterken. Ik heb natuurlijk wel voorkeuren, maar je moet altijd maar afwachten of die ook haalbaar zijn", spreekt Koeman na afloop van het oefenduel met de amateurs van AFC'34 (1-7 winst).

    Afgelopen week trok AZ de eerste versterking onder het bewind van Koeman aan. Erik Heijblok zal de rol van derde keeper bekleden in Alkmaar. "Als je top wilt zijn moet je drie keepers hebben", verduidelijkt Koeman de komst van de doelman.

    "Je mag geen risico nemen. Ik heb het vaak genoeg meegemaakt dat je een beroep moet doen op een derde doelman", vervolgt Koeman. Daarnaast is ook nog altijd onzeker of Joey Didulica komend seizoen nog bij de landskampioen speelt. De ervaren doelman is op zoek naar speelminuten en vreest dat hij die in Alkmaar niet zal vinden. "Dat heeft Joey aangegeven. Als hij besluit om te vertrekken moet je daar op voorbereid zijn."

    Koeman wil de competitie beginnen met een selectie van 22 spelers en drie doelmannen. Maandag sluiten de laatste internationals aan in Alkmaar. Dan zijn onder meer Stijn Schaars, Demy de Zeeuw en David Mendes da Silva weer van de partij. De nieuwe Zweedse aankoop Pontus Wernbloom beleeft maandag zijn debuut op het Alkmaarse trainingsveld.

    Komende week gaat voor AZ de derde fase van de voorbereiding in. Wanneer ook de laatste internationals zich in Alkmaar melden, werkt Koeman voor het eerst met een voltallige selectie. Dit betekent voor de spelers van Jong AZ, die de afgelopen weken deel uitmaakten van Koemans spelersgroep, dat zij kunnen genieten van een korte vakantie.

    "De jongens die nu instromen zullen het niveau van de groep weer naar een hoger niveau tillen. Momenteel werken we toe naar één doel en dat is om iedereen maximaal fit te krijgen voor de start van de competitie. Stap voor stap zullen we gaan bouwen aan een vast team", zegt Koeman, die besloot enkele oefenduels toe te voegen aan de voorbereiding van AZ.

    "Ik vond dat we wat weinig wedstrijden speelden. Daarom zullen we ook op 8 juli een oefenduel spelen (tegenstander is dan vv Buitenpost, red.)", vervolgt Koeman, die tevens aangaf graag nog te willen oefenen tegen een club uit de Jupiler League.

    In een benauwd Alkmaar rekende AZ zondag met ruime cijfers af met AFC'34. De eersteklasser werd getrakteerd op een 1-7 nederlaag. "Het kleffe weer was absoluut van invloed op het tempo van de wedstrijd", stelde Koeman. "Toch is het zaak om uit deze wedstrijden het maximale te halen. Dit is als het ware een training. Ik heb vandaag weer goede dingen gezien."
    pi_70469617
    quote:
    Bouwen op succes: Ervaren trainer Koeman moet AZ door zwaar seizoen leiden

    ALKMAAR, maandag
    Met de zoete nasmaak van het kampioensjaar nog in de mond, werkt AZ toe richting een nieuw seizoen. Een jaargang waarin de Alkmaarders verder willen bouwen op het succes van 2008/2009, zich in de Champions League met de allergrootsten gaan meten en opnieuw willen gaan meedoen in de strijd om de titel. De nieuwbakken trainer Ronald Koeman staat voor de uitdaging om de ploeg klaar te stomen voor en te begeleiden door het loodzware jaar.

    De eerste oefenpotjes zijn achter de rug, de provincie Noord-Holland heeft de spelers van AZ in de duels met FC Den Helder (7-0) en AFC’34 (7-1) twee keer aan het werk kunnen zien en vanaf vandaag start het volgende deel van de voorbereiding. De internationals – onder wie Stijn Schaars, David Mendes da Silva, Demy de Zeeuw, Mounir El Hamdaoui en Sergio Romero – sluiten aan, zodat Koeman en zijn staf gericht kunnen gaan toewerken naar de eerste serieuze krachtmeting: het duel om de Johan Cruijff Schaal tegen SC Heerenveen op 25 juli.

    „Met de aanwezigheid van de internationals gaat het niveau van de groep weer omhoog. De andere spelers zullen daarin mee moeten”, kijkt Koeman uit naar het werken met zijn vaste groep. Die is, ondanks het getrek aan bijvoorbeeld Moussa Dembélé, nog altijd intact. „Natuurlijk staan we open voor versterkingen”, weet Koeman. „We zijn altijd bezig om te kijken op welke posities we ons kunnen verbeteren. Mocht er bijvoorbeeld een spits vertrekken, dan zullen we er een nieuwe bij moeten halen. Vier spitsen heb je gewoon nodig in zo’n seizoen.” Wanneer sleutelspelers als Dembélé, El Hamdaoui of De Zeeuw vertrekken, is het volgens Koeman zaak om snel te handelen en opvolgers aan te trekken die er direct staan.

    En dan het liefst spelers met Europese ervaring, want waar Koeman met Ajax, PSV en Benfica al in de Champions League succesvol was, gaat de huidige AZ-selectie als groentje het kampioenenbal beleven. Slechts doelman Joey Didulica en Kew Jaliens kunnen over het verschijnsel meepraten. Didulica maakte in het Ajax-tijdperk van Koeman deel uit van de selectie en vertolkte destijds een positieve hoofdrol in de uitwedstrijd tegen Valencia. Jaliens speelde met Willem II in de Champions League.

    Maar het ontbreken van die bagage bij de overige spelers hoeft geen probleem te zijn, vindt de oefenmeester. „De groep wordt daar niet op een bepaalde manier op voorbereid. Het spelen in de Champions League is iets dat je zult moeten ondervinden. Je komt in een ritme terecht van zondag-woensdag-zondag. Veel tijd om daartussenin de aandacht op het fysieke aspect te leggen, is er niet. Vandaar dat we dat dan ook in deze voorbereiding doen. Daar moet je het volume uithalen, dat je tijdens het seizoen nodig hebt.”

    Of Jaliens dat allemaal mee gaat maken, is nog maar de vraag. De verdediger is op zoek naar een nieuw avontuur, waarbij Engeland zijn voorkeur heeft. „Het is niet zo dat ik koste wat kost weg wil, maar dit zou een mooi moment zijn om een stap te maken. Een Engelse club die bijvoorbeeld in de Europa League uitkomt, zou een mooie uitdaging zijn.” Maarten Martens zinspeelt niet op een vertrek. „Als je goed zit, moet je niet altijd willen veranderen. Ik ben niet op zoek naar iets nieuws. Dat gaan we hier tenslotte al beleven. Met AZ de Champions League in, dat is ook weer anders.”

    De trainer blijft in ieder geval zitten waar hij zit. Koeman beweegt zich rustig door de voorbereiding, die toch weer anders is dan die van de andere topclubs waar hij heeft gewerkt. „Bij Ajax en PSV is er meer publiek, meer media, meer aandacht. Wat dat betreft merk je dat het bij AZ wel wat rustiger is. Maar dat is ook wel eens lekker.”
    pi_70475792
    quote:
    Koeman zet drie spelers uit selectie

    Kemy Agustien, Boy Waterman en Milano Koenders trainen niet meer mee bij AZ. ,,Ze krijgen drie dagen de tijd om een andere club te vinden'', zegt trainer Ronald Koeman in het Noordhollands Dagblad. Wat er gebeurt als het trio niet binnen drie dagen een andere club vindt? ,,Dat is aan AZ. De club moet dan een oplossing zoeken. Maar de spelers komen in elk geval niet meer terug bij de selectie.''

    Koeman trainde maandagochtend met een groep van 25 man, bestaande uit 22 spelers en 3 keepers. ,,Dit is de definitieve groep waarmee ik wil werken. Tenminste, zolang er niemand vertrekt natuurlijk. Want je weet niet wat er gebeurt'', aldus Koeman.

    Voor Agustien, Waterman en Koenders is dus definitief geen plek meer in Alkmaar. De drie werden afgelopen seizoen door AZ verhuurd aan respectievelijk Birmingham City, ADO Den Haag en NEC. Twee weken geleden meldden ze zich weer bij AZ, op de eerste training van het nieuwe seizoen. Ze zeiden te hopen op een kans, maar die is inmiddels verkeken.
    Koeman is nu al goed bezig, die heeft stiekem in het dagboek van LvG zitten lezen...
    Hij hakt lekker met het bijltje, meteen de schakel eruit geflikkerd

    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_70475876
    Ik moet zeggen dat ik Agustien tegen FC Den Helder niet slecht vond spelen centraal op het middenveld. Waterman was al een tijdje duidelijk en Koenders...

    Alleen jammer dat Pelle er nog steeds bij zit...
      maandag 29 juni 2009 @ 13:23:49 #11
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
      maandag 29 juni 2009 @ 13:43:57 #12
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_70476815
    de negerschakels worden verbroken

    we love you koeman, we do
    we love you koeman, we do
    oohhhh ronald we love you
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
    pi_70478431
    Koeman
      maandag 29 juni 2009 @ 14:57:24 #14
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_70479518
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 13:13 schreef fuckbuddy het volgende:

    [..]

    Koeman is nu al goed bezig, die heeft stiekem in het dagboek van LvG zitten lezen...
    Hij hakt lekker met het bijltje, meteen de schakel eruit geflikkerd

    Schakel?
    pi_70479595
    neger schakels.. wat een bullshit... Hoezo neger schakels?? Komt erg discriminerend over moet ik zeggen.
      maandag 29 juni 2009 @ 15:03:48 #16
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
      maandag 29 juni 2009 @ 15:05:50 #17
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_70479858
    De antilliaanse schakel:

    gekleurde medelanders die het topsportklimaat beinvloeden. Die met iPods in de kleedkamer zitten, na de training meteen naar hun PS3 rennen en niet willen vechten voor hun teamgenoten
    pi_70483959
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 15:05 schreef wallofdolls het volgende:
    De antilliaanse schakel:

    gekleurde medelanders die het topsportklimaat beinvloeden. Die met iPods in de kleedkamer zitten, na de training meteen naar hun PS3 rennen en niet willen vechten voor hun teamgenoten
    Auto's belangrijker vinden dan de prestaties en bovendien niet vies zijn om de vriendin van een teamgenoot onder handen te nemen.
      maandag 29 juni 2009 @ 16:58:32 #19
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_70484055
    quote:
    Martens wil graag contract verlengen bij AZ


    Maarten Martens hoopt zijn contract bij AZ te verlengen. De Belgische middenvelder heeft het naar zijn zin in Alkmaar en staat dan ook niet onwelwillend tegenover de plannen van de club zijn contract open te breken.

    Martens kan in Alkmaar zijn tot 2012 lopende contract met twee jaar verlengen, weet Sportweek. "De club wil doorgroeien en ik heb het hier heel erg naar m'n zin, dus het zou voor alle partijen mooi zijn als ik langer blijf", aldus Martens in gesprek met het weekblad.

    Hoewel andere AZ-spelers met de gedachten spelen hun geluk in het buitenland te beproeven is de Belg niet van plan te verkassen. "Als je ergens goed zit, hoef je niet te veranderen. Ik ben niet op zoek naar een transfer, ben ook nog niet uitgeleerd in Nederland. Ik zit hier voorlopig wel goed."

    Martens staat sinds de zomer van 2006 onder contract in Alkmaar. AZ nam hem in dat seizoen over van RKC Waalwijk. In totaal kwam hij al 71 keer namens de Alkmaarders in actie in de Eredivisie.
    Nou van die leegloop is nog geen sprake...
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_70484870
    Martens is een goede voetballer maar verder dan de top van Nederland zal die niet komen. Komt fysiek gewoonweg te kort. Voor AZ is het een meer dan bruikbare speler, dus goede zaak die aankomende verlenging.
      maandag 29 juni 2009 @ 17:25:36 #21
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_70484962
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 17:22 schreef Genius-F het volgende:
    Martens is een goede voetballer maar verder dan de top van Nederland zal die niet komen. Komt fysiek gewoonweg te kort. Voor AZ is het een meer dan bruikbare speler, dus goede zaak die aankomende verlenging.
    Lijkt me niet.

    Europese subtop moet ook haalbaar zijn. Al maakt hij een minder spectaculaire ontwikkeling door dan ik had verwacht.
      maandag 29 juni 2009 @ 17:31:56 #22
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_70485136
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 17:25 schreef Grulez het volgende:

    [..]

    Lijkt me niet.

    Europese subtop moet ook haalbaar zijn. Al maakt hij een minder spectaculaire ontwikkeling door dan ik had verwacht.
    ik vind het een prima speler die technisch goed is, snel met de bal al zijn voeten en kan gericht pasen.
    Een speler die eigenlijk net zoals Mendes altijd een beetje onzichtbaar is maar een erg belangrijke vleugel speler is die perfect in het AZ systeem past.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_70485327
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 17:25 schreef Grulez het volgende:

    [..]

    Lijkt me niet.

    Europese subtop moet ook haalbaar zijn. Al maakt hij een minder spectaculaire ontwikkeling door dan ik had verwacht.
    Martens is niet veel meer doorgegroeid sinds zijn komst, zelfde geld voor Dembélé eigenlijk. Al laat Dembélé dit jaar wel wat ontwikkeling zien. Martens staat eigenlijk al 2 jaar niet op "zijn" positie, dat speelt ook mee natuurlijk.
      maandag 29 juni 2009 @ 17:55:02 #24
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_70485852
    En als club moet je gewoon een paar van die spelers hebben. Danny Blind van Ajax bijvoorbeeld, in mijn ogen ook nooit geschikt geweest voor een echte topclub, maar gewoon een uitstekende en constante speler die een van de groothouders van Ajax was.
    pi_70495130
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 17:37 schreef Genius-F het volgende:

    [..]

    Martens is niet veel meer doorgegroeid sinds zijn komst, zelfde geld voor Dembélé eigenlijk. Al laat Dembélé dit jaar wel wat ontwikkeling zien. Martens staat eigenlijk al 2 jaar niet op "zijn" positie, dat speelt ook mee natuurlijk.
    Dat laatste is het grootste 'probleem' voor hem. Ik heb echt geniale wedstrijden van hem gezien op de tien. Uit tegen ADO in het laatste seizoen in het Zuiderpark bijvoorbeeld, dat was puur genieten.
      dinsdag 30 juni 2009 @ 07:30:08 #26
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_70503891
    quote:
    Lens: "Nu al verder dan vorig seizoen"

    Voor Jeremain Lens verliep zijn terugkeer naar Alkmaar afgelopen seizoen niet helemaal volgens plan. De aanvaller brak tot twee keer toe zijn middenvoetsbeentje, waardoor het overgrote deel van het succesjaar van AZ aan zijn neus voorbij ging.

    "Sommige jongens hebben misschien een nieuwe club voor ogen, mijn doel is om dit seizoen fit te blijven", aldus de jonge aanvaller. De jeugdinternational bleef de laatste seizoenen weinig bespaard. Tot twee keer toe liep hij in een belangrijke fase tegen een vervelende blessure aan. Beide keren brak de rappe Lens een middenvoetsbeentje, waarbij de eerste keer zelfs een operatie noodzakelijk was. Daardoor miste hij een flink deel van de voorbereiding op het nieuwe seizoen in Alkmaar.

    "Ik ben nu al verder dan afgelopen seizoen", blikt Lens (21) twee weken na de start van het nieuwe seizoen terug. "Ik hoop tijdens de voorbereiding fit te blijven zodat ik deze volledig mee kan maken. Het gaat nu in elk geval al een stuk beter dan vorig jaar." Last van zijn voet heeft de aanvaller niet meer. Tot zijn eigen opluchting. "Het voelt goed. Ik heb geen pijn meer."

    Tegen het einde van het kampioensjaar mocht Lens nog even ruiken aan het grote werk. Hij kreeg van trainer Louis van Gaal de kans om deel uit te maken van het succesvolle seizoen van de Alkmaarders. Op bezoek bij zijn oude club Ajax, een week nadat de landstitel een feit was, kreeg Lens zelfs een basisplaats toebedeeld. Het vertrouwen van de oefenmeester schaadde de aanvaller niet. In de Amsterdam Arena zorgde hij voor de enige Alkmaarse treffer (1-1).

    "Ik had de pech dat, toen ik weer fit was, het elftal uitstekend draaide. Mounir El Hamdaoui en Moussa Dembélé werden natuurlijk niet zomaar gepasseerd", aldus de Amsterdammer, die in totaal acht keer binnen de krijtlijnen verscheen. Dit seizoen zou het zomaar eens anders kunnen lopen voor Lens. Immers een nieuwe trainer betekent ook nieuwe kansen.

    De eerste weken onder Ronald Koeman bevallen de aanvaller goed. "Je merkt dat hij veel ervaring heeft. Zoals besproken is houdt de trainer in de eerste weken een beetje afstand. Hij is voornamelijk aan het observeren", zegt Lens. Een persoonlijk gesprek over de plannen die Koeman met Lens heeft, vond nog niet plaats. "Maar dat zal niet lang meer duren. Die gesprekken volgen snel."

    Zelf denkt de aanvaller dat hij voor Koeman een heel bruikbare speler is. Lens kan op verschillende posities in de aanval uit de voeten. Hij richt zich dan ook niet op één specifieke rol. "Ik heb laten zien dat ik zowel rechts, links als centraal uit de voeten kan in de aanval. Tegen AFC’34 (1-7 winst, red.) stond ik in de spits. Het was even winnen, maar ik denk dat ik wel een redelijke wedstrijd gespeeld heb."

    Lens, die in Alkmaar nog een contract heeft tot de zomer van 2013, geniet veel vertrouwen van de technische staf van de landskampioen. "AZ heeft me te kennen gegeven dat ze me niet willen laten gaan. Maar daarbij werd ook gezegd dat het dit jaar wel moet gaan gebeuren", aldus Lens, die gretig is om de hoge verwachtingen rondom zijn persoon dit seizoen in te vullen. Wel weet hij dat hij in de strijd om speelminuten te maken heeft met flink wat concurrentie.

    Ten opzichte van het afgelopen seizoen veranderde er weinig in Alkmaar. Moussa Dembélé en Mounir El Hamdaoui zijn nog altijd AZ-speler en zullen logischerwijs de voornaamste kandidaten voor de posities in de voorhoede zijn. "Logisch. Als de voorhoede intact blijft, dan sta ik niet zomaar in de basis. Ik zal het op de training moeten laten zien en mijn kans grijpen wanneer ik deze krijg."

    Zijn kont tegen de krib gooien zal Lens in elk geval niet doen wanneer hij naar zijn mening te weinig minuten krijgt. "Pas als ik vind, op basis van bijvoorbeeld de training, dat ik moet spelen dan zal ik dat wel melden. Maar dat is voorlopig niet aan de orde. Ik wil nu vooral fit blijven en hoop mijn minuten mee te pikken", besluit de aanvaller.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_70504457
    Inderdaad lekker rustig rondom de toppers van AZ. Had toch wel wat meer beweging op de transfermarkt verwacht maar ook wel mooi om de ploeg bij elkaar te houden natuurlijk.
    pi_70506628
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 08:39 schreef MaxPower het volgende:
    Inderdaad lekker rustig rondom de toppers van AZ. Had toch wel wat meer beweging op de transfermarkt verwacht maar ook wel mooi om de ploeg bij elkaar te houden natuurlijk.
    Eind Juli zal er pas wat gaan gebeuren lijkt mij.
      dinsdag 30 juni 2009 @ 10:56:20 #29
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_70507752
    Ja idd kan me niet voorstellen dat het allemaal maar zo blijft. Nee lijkt me erg onwaarschijnlijk.
    Ik zie een Dembele nog wel vertrekken, en Pelle natuurlijk.....
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      dinsdag 30 juni 2009 @ 12:33:08 #30
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_70510934
    quote:
    Donk: 'Koster haalt dat flegmatieke wel uit mijn spel'

    30/06/2009 11:00

    Ryan Donk speelt de komende vier seizoenen bij Club Brugge. De van AZ overgekomen verdediger kijkt uit naar zijn hernieuwde samenwerking met trainer Adrie Koster en gaat in België op zoek naar zijn tweede hoofdprijs.

    'Ik moet eerlijk bekennen dat ik eigenlijk vrij weinig van Club Brugge afwist', zegt Donk op de website van zijn nieuwe club. 'Maar tijdens een gesprek heeft de coach mij gebrieft over de geschiedenis van de club en over de status van Club Brugge in het Belgische voetbal. Dat gesprek, het vooruitzicht om opnieuw met Adrie Koster te kunnen samen werken alsook de warme ontvangst hier hebben mij overtuigd voor Club te kiezen.'

    De 23-jarige verdediger wil in België meer aan spelen toekomen dan bij West Bromwich Albion, waar hij afgelopen seizoen op huurbasis speelde. 'In Engeland liep het niet zo best, maar ik vind niet dat ik er ben mislukt. De Premier League is nu eenmaal de allerbeste competitie in de wereld. Toch zie ik Club niet meteen als een stap terug. Integendeel, misschien is het juist een stap voorwaarts want ik wil geen zestien maar wel veertig wedstrijden aan de aftrap komen.'

    Donk hoopt dat Koster weer het beste in hem boven haalt. De coach, met wie hij eerder samenwerkte bij RKC Waalwijk, geeft hoog op over de kwaliteiten van de verdediger. 'Het is nu aan mij om die mooie woorden ook waar te maken natuurlijk. Ik ben tevreden over deze mogelijkheid om opnieuw met deze coach te kunnen samenwerken. Ik weet dat ik de naam heb vrij flegmatiek te zijn. Dat komt misschien wel zo over, maar dat geeft dan wel een verkeerd beeld over mezelf. En ik denk wel dat de coach mij hierover zal aanpakken.'

    Dertienvoudig landskampioen Club Brugge legde tijdens het seizoen 2004/05 voor het laatste beslag op de Belgische titel. Wat Donk betreft is het tijd voor nieuwe prijzen. 'Met Jong Oranje won ik enkele jaren terug wel het EK Onder-20. Maar daar blijft het zowat bij. Ik wil dus prijzen pakken en hopelijk lukt dit hier in mijn nieuwe werkomgeving.'
    Confidence through competence
      dinsdag 30 juni 2009 @ 13:41:55 #31
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_70513038
    quote:
    Inter rondt transfer Milito af

    MILAAN - Internazionale heeft de transfer van de Argentijnse spits Diego Milito maandag afgerond.

    De 30-jarige voetballer, die vorig seizoen 24 doelpunten maakte voor Genoa, heeft een vierjarig contract getekend. Dat maakte de Italiaanse landskampioen bekend.
    Dus Genoa heeft nu geld genoeg voor Dembele zou je denken, hoewel ik nog niet snap dat je naar fuckin Genoa zou willen....
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_70513309
    Als andere clubs niet concreet worden is die keus al een stuk makkelijker.
      dinsdag 30 juni 2009 @ 13:52:12 #33
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_70513355
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 13:50 schreef MaxPower het volgende:
    Als andere clubs niet concreet worden is die keus al een stuk makkelijker.
    Ik zie het ook wel gebeuren. Niet echt een bijzondere keuze, maar het zou best passen.
      dinsdag 30 juni 2009 @ 13:58:19 #34
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_70513542
    Maar Scheringa gaf al aan dat er dik betaald diende te worden voor Dembele, dus ik ben benieuwd als ie gaat voor welk bedrag hij dan ook gaat
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      dinsdag 30 juni 2009 @ 16:23:27 #35
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_70517873
    Van t AZ-fanpage forum.
    quote:
    Tijmo0w schreef:
    Waarom hoor je nu niets meer over Breno?


    Omdat AZ op dit moment acht verdedigers (ik tel Luijckx ook mee) in de selectie heeft en daarmee alle posities dubbel bezet zijn. Er zullen volgens mij toch echt eerst spelers moeten vertrekken, vooraleer AZ nieuwelingen gaat halen.

    Zelfde geldt voor Berg denk ik. AZ heeft al vijf aanvallers, waarom er nog één erbij en dan nog voor dat soort bedragen. Ik vermoed dat AZ met de interesse voor Dembélé al eens heeft rond gekeken hoe het deze vacature op korte termijn kan vullen. Maar aangezien er nog steeds geen vacature is, is het volstrekt onnodig om 9 miljoen te investeren in Berg.
    Eigenlijk levensgevaarlijk, want Jaliens wil weg, Luirink is nog niet heel erg in een ritme gekomen en Luickx . Laat staan dat ik Poulsen en Klavan niet echt in de CL zie presteren.

    Net als dat we nu weliswaar Demebele, El Hamdoeidoei, Ari, Pelle, Lens, Vejinovic, Wernbloom en in de jeugd verder Jesus, Gudmonsson en Messaoud (als ik die opstelling zo mag geloven) voor de aanval hebben, maar wat mij betreft nog steeds geen afmaker van het kaliber Arveladze, Huntelaar, Ruud, Makaay, Koevermans, Berg, weet ik wie hebben. Zo iemand die elke kans die ie krijgt er met 100% zekerheid in kan peren. Terwijl er wel wordt gedaan alsof er geen versterkingen voor de aanvalslinie komen. Tenzij daarvoor Jesus gebracht gaat worden.
      dinsdag 30 juni 2009 @ 16:48:51 #36
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_70518598
    Klavan speelt erg goed, als Swerts geschikt is dan is Klavan dat ook.
    Ik snap je punt wel hoor, maar ik maak me er nog niet echt zorgen over Jesus is een goede hoewel die toch wat aanpassingsproblemen heeft gehad speelt ie erg lekker bezig.
    Luirink staat er voor 80 procent ritme. Die staat er zo weer.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_70518728
    Mensen die Luijckx meetellen als verdediger

    Luirink wordt waarschijnlijk verhuurd en Jaliens wordt ook per seizoen minder, dus ik hoop dat er nog een ervarener verdediger komt dan MoMo.

    Verder is Wernbloom geen spits, maar een aanvallende middenvelder en kan je Pelle beter als niet aanwezig beschouwen. Daarom zou het inderdaad fijn zijn als er een echte goaltjesdief bij zou komen, want ook El Hamdaoui heeft nog niet bewezen constant op dit niveau te kunnen blijven. Ik heb wel vertrouwen in de jeugd, maar je mag niet verwachten dat die er nu al gaan staan.
      dinsdag 30 juni 2009 @ 17:02:28 #38
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_70519022
    @gatalin,

    Ik zeg Lens....
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_70519247
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 17:02 schreef fuckbuddy het volgende:
    @gatalin,

    Ik zeg Lens....
    De zwarte El Hamdaoui. Kan voetballend een hoop maar verzuipt vaak in egoisme. Ook tegen de amateurs had hij mooie acties en goede passeerbewegingen, maar vaak onnodig en de schoten op doel waren soms erg opportunistisch.
    pi_70519738
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 16:23 schreef wallofdolls het volgende:
    Van t AZ-fanpage forum.
    [..]

    Eigenlijk levensgevaarlijk, want Jaliens wil weg, Luirink is nog niet heel erg in een ritme gekomen en Luickx . Laat staan dat ik Poulsen en Klavan niet echt in de CL zie presteren.

    Net als dat we nu weliswaar Demebele, El Hamdoeidoei, Ari, Pelle, Lens, Vejinovic, Wernbloom en in de jeugd verder Jesus, Gudmonsson en Messaoud (als ik die opstelling zo mag geloven) voor de aanval hebben, maar wat mij betreft nog steeds geen afmaker van het kaliber Arveladze, Huntelaar, Ruud, Makaay, Koevermans, Berg, weet ik wie hebben. Zo iemand die elke kans die ie krijgt er met 100% zekerheid in kan peren. Terwijl er wel wordt gedaan alsof er geen versterkingen voor de aanvalslinie komen. Tenzij daarvoor Jesus gebracht gaat worden.
    Bedoel je met Jesus Jonathas?
    Met heel mijn hart.
      dinsdag 30 juni 2009 @ 17:31:35 #41
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_70519931
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 16:53 schreef Gatalin het volgende:
    Mensen die Luijckx meetellen als verdediger

    Luirink wordt waarschijnlijk verhuurd en Jaliens wordt ook per seizoen minder, dus ik hoop dat er nog een ervarener verdediger komt dan MoMo.

    Verder is Wernbloom geen spits, maar een aanvallende middenvelder en kan je Pelle beter als niet aanwezig beschouwen. Daarom zou het inderdaad fijn zijn als er een echte goaltjesdief bij zou komen, want ook El Hamdaoui heeft nog niet bewezen constant op dit niveau te kunnen blijven. Ik heb wel vertrouwen in de jeugd, maar je mag niet verwachten dat die er nu al gaan staan.
    Ik ben er fel op tegen. Maar hij heeft wel in de verdediging gestaan dit jaar. Wat mijn levensverwachting 1 jaar inkortte

    [ Bericht 4% gewijzigd door wallofdolls op 30-06-2009 17:36:51 ]
      dinsdag 30 juni 2009 @ 18:16:04 #42
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_70520993
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 17:24 schreef Brord_ het volgende:

    [..]

    Bedoel je met Jesus Jonathas?
    ja idd..
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      woensdag 1 juli 2009 @ 11:18:01 #43
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_70540672
    quote:
    Wernbloom is geen muurbloem

    Onverschrokken ging hij de strijd aan. We verdachten Pontus Wernbloom er zelfs van op het EK onder 21 jaar de galbakken aan de kant van Wit-Rusland, Italië en Servië op te zoeken. “Nee zo erg is het niet,” zegt de man met het gezicht van een koorknaap, maar het tatoeagegehalte van een Hell’s Angel. “Maar ik ga ze ook zéker niet uit de weg. Ik ben altijd een fysieke speler geweest, speel met mijn hart.”

    Hoe komt dat?
    “Toen ik vijftien was speelde ik al in het eerste van mijn dorpsclubje tegen allemaal grotere sterke kerels. Ik móést wel van me afbijten.”

    Je wordt in de krant vergeleken met Stefan Schwarz en Jonas Thern.
    “Dat is geweldig. Had ik nooit verwacht. Daar ben ik stil van.”

    Dat ben je zelden.
    “Dat klopt. Ik praat teveel. Ik zou mijn tong er eigenlijk af moeten halen.”

    De Italiaan Balotelli noemde jou ‘een kind’ omdat hij vond dat je hem een rode kaart aannaaide. Daarop zei jij dat Italianen het acteren hebben uitgevonden.
    “Nee zo is het niet gegaan. Ik heb gezegd dat een ventje dat drie jaar jonger is mij nooit een kind kan noemen. Hij zou zijn mond moeten houden. Hij trapte na, dat is onsportief.”

    Je gaat naar een ploeg die bekend staat om het fraaie voetbal.
    “Heb ik gehoord, maar ik kan ook wel een bal passen, hoor. Ik kan niet wachten om de spelers en de trainer te leren kennen.”
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      woensdag 1 juli 2009 @ 11:57:30 #44
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_70542018
    Dr stond ook iets in het NHD. Over z'n Veni Vidi Vici op z'n arm. Dat hij wist dat hij de concurrentie aan ging met hele goede spelers, maar dat ie hier komt om die tattoo waar te maken.

    Was een heel mooi interview
      woensdag 1 juli 2009 @ 12:26:50 #45
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_70542913
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 11:18 schreef fuckbuddy het volgende:

    [..]
    loool
    Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
    pi_70548062
    In de VI van deze week staat als kop Als Marcus Berg naar AZ wilt komen we er wel uit.
      woensdag 1 juli 2009 @ 15:37:28 #47
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_70549300
    Ja en een quote van wie is dat?
    Scheringa?
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_70550856
    Nog een mooi stukje in de VI over de oefenwedstrijd tegen Den Helder van vorige week dinsdag:

    En Graziano Pelle doet in Den Helder zichzelf na: hij verprutst prachtige kansen. Mooie, maar merkwaardige macho, die Italiaan. Man van zes miljoen en zes competitiegoals in twee seizoenen. De rekenmeester weet dan wel hoe het zit met zijn arbeidsproductiviteit. Louis van Gaal bleef zijn aankoop te vuur en te zwaard verdedigen, maar de rest van de wereld zag in Pelle steeds meer een stripfiguur in de zestienmeter.

    Héél de wereld? Nee, want een kleine user bleef moedig (dankzij de drank die hem onverzettelijk maakte) weerstand bieden en maakte het leven van posters in dit en aanverwante topics niet bepaald makkelijk.
      woensdag 1 juli 2009 @ 16:17:16 #49
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
      woensdag 1 juli 2009 @ 16:17:41 #50
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
      woensdag 1 juli 2009 @ 16:19:34 #51
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_70550960
    Ik moest van mn 10e tot mn 20e altijd bollenpellen en dan ging mn baas altijd achter me staan en keihard in mn oor krijsen: pelle wallofdolls! pelle! Niet lullen maar pelle!

    Misschien komt t daardoor
    pi_70551237
    Whehe, ik werkte van m'n 13e tot m'n 15 ook bij een bollenboer. Eerst relaxed op de rooimachine, later moest ik de lopende band verzorgen, dus op tijd een nieuwe lading bollen er op flikkeren, volle afvalkisten opruimen en af en toe een beetje helpen met pellen. De baas was volgens iedereen een norse lul, maar ik heb er altijd relatief makkelijk m'n centjes verdiend.

    Toen ik oud genoeg was voor de supermarkt was ik trouwens wel heel snel weg bij de boer
      woensdag 1 juli 2009 @ 16:59:45 #53
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_70552275
    ik heb aardappels gerooid. de welbekende opperdoezer
    Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
      woensdag 1 juli 2009 @ 17:00:44 #54
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_70552314
    Het ging er natuurlijk om dat er mijn hele jeugd "Pellè" in mijn oor is geroepen. Dan ga je een soort sympathie opbouwen voor z'n jongen
      woensdag 1 juli 2009 @ 17:02:49 #55
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_70552385
    heet je echt wallofdolls
    Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
      woensdag 1 juli 2009 @ 17:02:59 #56
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_70552392
    Bollen pellen bij Van Dam in nieuwe of oude niedorp...
    En koolplanten gezet, jaja...

    Maar Pelle blijft omdat Koeman hem bruikbaar vindt volgens mij.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      woensdag 1 juli 2009 @ 17:03:36 #57
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_70552411
    pelle is ook bruikbaar
    Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
    pi_70552931
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 17:03 schreef Fortitudo het volgende:
    pelle is ook bruikbaar
    Maar helaas niet als spits...
      woensdag 1 juli 2009 @ 17:21:38 #59
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_70553053
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 17:02 schreef fuckbuddy het volgende:
    Bollen pellen bij Van Dam in nieuwe of oude niedorp...
    En koolplanten gezet, jaja...

    Maar Pelle blijft omdat Koeman hem bruikbaar vindt volgens mij.
    Bij Paarlberg in Dirkshorn, die was pas een beul
      woensdag 1 juli 2009 @ 18:34:07 #60
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_70555059
    quote:
    Jans legt zich neer bij vertrek van topscorer Berg

    01/07/2009 17:18

    Ron Jans weet het zeker: Marcus Berg speelt komend seizoen niet meer voor FC Groningen. 'Het is alleen nog de vraag naar wie, wanneer en voor hoeveel hij bij ons vertrekt', aldus de vijftigjarige trainer van de Groningers tegen Voetbal International.

    Daarmee geconfronteerd noemt Hans Nijland, algemeen directeur van FC Groningen, de opmerking van de trainer nogal voorbarig. 'Het verrast me dat Ron dit heeft gezegd, want alle clubs die serieus zijn voor Marcus moeten toch echt eerst langs FC Groningen. Natuurlijk, wij zijn niet naïef.'

    'Marcus is topscorer geworden van het EK Onder-21, is pas 22 jaar en dus gewoon enorm goed. Clubs gaan zich vast nog melden, maar tot nu toe is het alleen AZ geweest dat echt concreet werd. AZ is de enige die zich gewoon zoals het hoort bij ons heeft gemeld: direct van club tot club.'

    Ondertussen is het aantal clubs dat met Marcus Berg in verband wordt gebracht bijna eindeloos te noemen. Everton zou elf miljoen euro willen betalen, Liverpool interesse hebben en ook Bayern München, Fiorentina en Lazio zouden een bod op Berg overwegen.

    'Ik hoor ook van alles, maar het is al juli, Marcus heeft een doorlopend contract bij FC Groningen en met al die genoemde clubs heb ik nog geen contact gehad', vervolgt Nijland, die meent dat er ook een mogelijkheid bestaat dat Berg in de Eredivisie blijft. En dan misschien wel bij AZ.

    'Het ligt natuurlijk aan Marcus zelf. Maar als hij ons aangeeft dat hij naar AZ wil, dan komen we er redelijkerwijs wel uit. AZ is een hele mooie club. Waarom het niet in een eerder stadium is gelukt? AZ wil wellicht ook even afwachten en Marcus was de afgelopen weken op het EK actief.'

    Bron: VI.nl
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_70568250
    En ja hoor, na die halvezole combi naar Amsterdam voor de Johan Fruitschaal is de eerste competitiewedstrijd ook een verplichte combi:
    quote:
    Wedstrijd Heracles Almelo - AZ
    Datum 01-08-2009
    Aanvang 19:45
    Stadion Polman Stadion

    500 plaatsen beschikbaar.

    Verplichte Buscombi.
    Het wordt ook steeds triester in Almelo
      donderdag 2 juli 2009 @ 12:17:55 #62
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_70576199


    Confidence through competence
    pi_70576583
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 01:06 schreef Gatalin het volgende:
    En ja hoor, na die halvezole combi naar Amsterdam voor de Johan Fruitschaal is de eerste competitiewedstrijd ook een verplichte combi:
    [..]

    Het wordt ook steeds triester in Almelo
    almelo is sowieso kut.
    Die gaat ik dus schrappen.. Flikker op zeg, 500man en met de bus.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      donderdag 2 juli 2009 @ 12:36:02 #64
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_70576636
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 01:06 schreef Gatalin het volgende:
    En ja hoor, na die halvezole combi naar Amsterdam voor de Johan Fruitschaal is de eerste competitiewedstrijd ook een verplichte combi:
    [..]

    Het wordt ook steeds triester in Almelo
    De relatie tussen de aanhang van AZ en Heracles staat dan ook al jaren op springen. Levensgevaarlijk, gewetenloze hooligans, allemaal.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      donderdag 2 juli 2009 @ 13:08:57 #65
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_70577546
    Nou je weert er wel levensgevaarlijke hooligans als fuckbuddy mee zoals je ziet
      donderdag 2 juli 2009 @ 13:14:50 #66
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_70577762
    quote:
    AZ wil Champions League-shirt uitventen

    In een poging nieuwe geldbronnen aan te boren, wil AZ het shirt dat het elftal gaat dragen in de Champions League bedrukken met de naam van een nieuwe sponsor. “Ons eredivisieshirt krijgt het vertrouwde opdruk van de DSB Bank,” aldus clubeigenaar Dirk Scheringa tegenover Sportweek. “Maar de wereldwijde uitstraling van de Champions League biedt nieuwe mogelijkheden. We zoeken bedrijven die belangstelling hebben voor dat soort wedstrijden.”

    Eén van de gegadigden is MediaCom, een mediacommunicatiebedrijf met 111 vestigingen in 89 landen.
    Dat wordt weer lachen. Zullen er nu mensen gaan roepen "Maarja MediaCom gaat weer met de zak geld zwaaien als AZ een speler wil"
    pi_70578782
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 13:08 schreef wallofdolls het volgende:
    Nou je weert er wel levensgevaarlijke hooligans als fuckbuddy mee zoals je ziet
    ken jij die scetsch van "van Kooten en de Bie"?
    Dat Kees van Kooten die voetbalhooligan is? Dat ben ik...

    "Hondelullehhhhhh"
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_70579304
    Leg de schuld maar bij de Gemeente Almelo neer. Bedank maar een aantal 'helden' uit het Alkmaarse kamp, jongens die het stoer vonden om in het centrum van Almelo met ijzeren stangen te zwaaien.
    pi_70579604
    Klopt, heeft niets met Almelo te maken. Er waren een aantal idioten zonder kaartje afgereisd. Die hebben er nu voor gezorgd dat er een verplichte combi is geworden. Triest.
    Oud Wereldkampioen
    4-voudig Nederlands Kampioen
    je mag me aanraken
    pi_70580253
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 14:06 schreef Blawh het volgende:
    Leg de schuld maar bij de Gemeente Almelo neer. Bedank maar een aantal 'helden' uit het Alkmaarse kamp, jongens die het stoer vonden om in het centrum van Almelo met ijzeren stangen te zwaaien.
    Ik mis even iets. Kunnen die lui nu niet naar Almelo afreizen? Wordt Almelo hermetisch afgesloten die avond? Want anders zie ik het nut er niet zo van in...
    pi_70580424
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 14:42 schreef Gatalin het volgende:

    [..]

    Ik mis even iets. Kunnen die lui nu niet naar Almelo afreizen? Wordt Almelo hermetisch afgesloten die avond? Want anders zie ik het nut er niet zo van in...
    Dankzij die gebeurtenissen valt de wedstrijd wel in een andere categorie. Daardoor worden de veiligheidsmaatregelen op verschillende plaatsen en manieren aangescherpt.

    1. Het vervoer van de AZ-supporters die de wedstrijd bezoeken wordt strak georganiseerd
    2. De politie zet meer mankracht in rondom het stadion
    3. De politie is op de wedstrijddag zwaarder vertegenwoordigd in het centrum

    Bovendien heeft de politie destijds bij lange na niet iedereen kunnen identificeren, het is dus best mogelijk dat de relschopper van toen nu besluit om ook de wedstrijd te bezoeken.
      donderdag 2 juli 2009 @ 14:50:54 #72
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_70580475
    De echte die-hard zal t echt n worst wezen of ie door 10 of door 35 agenten wordt opgepakt
    pi_70581237
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 14:49 schreef Blawh het volgende:

    [..]

    Dankzij die gebeurtenissen valt de wedstrijd wel in een andere categorie. Daardoor worden de veiligheidsmaatregelen op verschillende plaatsen en manieren aangescherpt.

    1. Het vervoer van de AZ-supporters die de wedstrijd bezoeken wordt strak georganiseerd
    2. De politie zet meer mankracht in rondom het stadion
    3. De politie is op de wedstrijddag zwaarder vertegenwoordigd in het centrum

    Bovendien heeft de politie destijds bij lange na niet iedereen kunnen identificeren, het is dus best mogelijk dat de relschopper van toen nu besluit om ook de wedstrijd te bezoeken.
    Aangezien die mensen vlak voor de wedstrijd in Almelo waren, heb ik niet het idee dat het stadionbezoekers zijn en waarschijnlijk vanwege zulke geintjes als waar ze dus vorig seizoen (deels) voor opgepakt zijn. En dat zijn personen die het niet boeit wat voor combi er is.

    Waren er nu incidenten na de wedstrijd geweest, dan had ik een buscombi wel kunnen accepteren. Echter, de bezoekende supporters hebben hier niets mee van doen gehad, maar worden nu wel genaaid. Ik moet deze wedstrijd nu laten schieten...

    Hebben jullie eigenlijk wel eens clubs op eigen vervoer op bezoek? Want ik heb het vermoeden dat het net als in Alkmaar vooral erg makkelijk wordt gevonden zo'n combi...
    pi_70581364
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 15:16 schreef Gatalin het volgende:
    Hebben jullie eigenlijk wel eens clubs op eigen vervoer op bezoek?
    Jawel, maar ook veels te veel combi's. Er is niet genoeg parkeergelegenheid voor 500 personen die met EV komen, vandaar dat ze dat nog weleens als reden willen gebruiken voor een combi.
    pi_70581384
    Over 2 jaar zal denk ik alles via een combi verlopen.
    De hele ere divisie tegen elkaar.

    Tis supermakkelijk idd voor een club, je hebt bijna geen omkijken meer naar de bezoekende club.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_70584633
    Waterman naar Ado.
    Weer verhuurd, jammer dat ie niet verpatst is...
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_70584977
    Dat kan altijd nog:
    quote:
    AZ verhuurt Waterman aan ADO Den Haag
    2 juli 2009

    ALKMAAR- AZ verhuurt Boy Waterman komend seizoen opnieuw aan ADO Den Haag. Afgelopen jaar werd de 25-jarige doelman ook al uitgeleend aan de Hagenaars.

    In de overeenkomst tussen beide clubs is opgenomen dat AZ Waterman in de winterstop kan verkopen als zich een andere club meldt.

    Waterman kwam in het seizoen 2006-2007 van sc Heerenveen naar AZ. Hij kwam tot 34 competitiewedstrijden in de Alkmaarse hoofdmacht.
      vrijdag 3 juli 2009 @ 12:37:04 #78
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_70608581
    quote:
    Data/video-analist Kees Verver blijft alsnog bij AZ en gaat niet naar ajax. Verver meldde zich vorige week bij de eerste training van ajax, maar kwam binnen een week al tot de conclusie dat hij meer mogelijkheden ziet bij AZ, de club waar hij de afgelopen jaren de analyses maakte voor Louis van Gaal.
      vrijdag 3 juli 2009 @ 13:00:14 #79
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_70609260
    Haha, zelfs degenen die weg zouden gaan komen terug. Tot nu toe gaat het best lekker.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      vrijdag 3 juli 2009 @ 13:01:49 #80
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_70609314
    Ajax

    Niets in Amsterdam olé olé.

    Geen schaal, geen Champions League, geen nieuwe spelers, geen videoanalist

    pi_70610024
    Wel een beetje zwak van die gast trouwens.
    pi_70610757
    Dat Dirk zo'n verrader nog terugwil!
      vrijdag 3 juli 2009 @ 13:55:00 #83
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_70611165
    quote:
    Op vrijdag 3 juli 2009 13:44 schreef MaxPower het volgende:
    Dat Dirk zo'n verrader nog terugwil!
    Judas van Geel als nieuwe materiaalman
    Confidence through competence
      vrijdag 3 juli 2009 @ 13:56:31 #84
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_70611222
    quote:
    AZ tekent driejarig contract met Van Gils
    2 juli 2009

    ALKMAAR- AZ heeft vorige week een driejarig contract met het Nederlandse kledingmerk Van Gils afgesloten. Het bedrijf gaat de komende jaren de clubkostuums voor de landskampioen verzorgen. Opvallend is dat er zowel een zomer- als een winteroutfit, passend bij het modebeeld, wordt geleverd.

    Na het tekenen van de overeenkomst wisselde AZ-voorzitter Dirk Scheringa symbolisch een AZ-shirt voor een Van Gils-shirt met de bekende ‘gemaskerde man’. Deze ‘gemaskerde man’ – een kenmerkende marketingstunt van het kledingbedrijf - duikt over de gehele wereld op aan de zijde van verschillende bekendheden.

    Succesvol
    AZ’s Manager Commercie Michel Robert toonde zich tevreden met de overeenkomst: “Wij zijn als club trots op de toekomstige samenwerking met Van Gils. AZ is de afgelopen periode zeer succesvol geweest met zowel het landskampioenschap bij de mannen als de vrouwen; Van Gils heeft recentelijk drie belangrijke marketingprijzen in de wacht gesleept. Samen hopen wij de komende jaren ons succes nog meer kracht bij te zetten.”

    best creepy
    Confidence through competence
      vrijdag 3 juli 2009 @ 15:30:00 #85
    214932 uwbftp
    dsfargeg
    pi_70614856
    Wow, dat is fucking eng.
      vrijdag 3 juli 2009 @ 17:07:40 #86
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_70618373
    Een zomer- en winteroutfit? Wtf? Het is voetbal, gek, geen modeshow. Als we nu maar geen gaye sjaaltjes krijgen in december ofzo.

    En er was toch net een nieuwe verbintenis met Quick afgesloten?
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      vrijdag 3 juli 2009 @ 17:09:37 #87
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_70618431
    Quick doet geen pakken, suffie
    Confidence through competence
      vrijdag 3 juli 2009 @ 17:11:50 #88
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_70618504
    quote:
    Op vrijdag 3 juli 2009 17:07 schreef Kriegel het volgende:
    Een zomer- en winteroutfit? Wtf? Het is voetbal, gek, geen modeshow. Als we nu maar geen gaye sjaaltjes krijgen in december ofzo.

    En er was toch net een nieuwe verbintenis met Quick afgesloten?
      vrijdag 3 juli 2009 @ 17:14:46 #89
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_70618612
    quote:
    Op vrijdag 3 juli 2009 17:09 schreef Stereotomy het volgende:
    Quick doet geen pakken, suffie
    Ah, ik dacht dat het hier om shirts ging.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      vrijdag 3 juli 2009 @ 21:26:13 #90
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_70626279
    quote:
    Opvallend is dat er zowel een zomer- als een winteroutfit, passend bij het modebeeld, wordt geleverd.
    Das toch normaal? Jezus komt die gast die het artikel schreef uit 1800?
    Vrij normaal das je bijv in de zomer een linnenpak draagt of een andere stof en in de winter/kashmir.
    Doodnormaal....
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      vrijdag 3 juli 2009 @ 21:29:35 #91
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_70626377
    quote:
    Op vrijdag 3 juli 2009 17:14 schreef Kriegel het volgende:

    [..]

    Ah, ik dacht dat het hier om shirts ging.
    quick doet de sportkleding en de pattas van de haantjes.
    Hoewel de hennetjes ook met zwaar getailleerde en korte broekjes mogen rondhobbelen..
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_70642477
    Rustige boel hier eigenlijk. Mensen die weggaan komen terug. Nou ja, vooralsnog is AZ niet leeggehaald, das tot nu toe dan positief nieuws. Voor de rest heb ik het allemaal weinig gevolgd ivm verhuizen.
      zaterdag 4 juli 2009 @ 15:40:52 #93
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_70642651
    Het is net wat je zegt, er valt ook vrij weinig te bespreken, eigenlijk gebeurt er bijna niks. Bevalt me goed.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
    pi_70642730
    Ach, we hebben nog bijna 2 maanden voordat de transfermarkt sluit. Er kan zelfs na een paar competitiewedstrijden nog iemand vertrekken. Dan heb ik liever dat ik nu al weet dat Pelle weggaat dan over een paar weken.

    Gaan er hier nog mensen morgen naar de open dag? Ik ga wel even een kijkje nemen, was toch al van plan om te gaan winkelen in Alkmaar en ik wil het jaarboek van het NHD aanschaffen.
    pi_70642861
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 15:44 schreef Gatalin het volgende:
    Ach, we hebben nog bijna 2 maanden voordat de transfermarkt sluit. Er kan zelfs na een paar competitiewedstrijden nog iemand vertrekken. Dan heb ik liever dat ik nu al weet dat Pelle weggaat dan over een paar weken.

    Gaan er hier nog mensen morgen naar de open dag? Ik ga wel even een kijkje nemen, was toch al van plan om te gaan winkelen in Alkmaar en ik wil het jaarboek van het NHD aanschaffen.
    Ik niet, heb een vriendin beloofd haar op te zoeken dus ik zit dan in Limburg.

    Denk overigens dat Pelle een half jaar de tijd heeft om zich te bewijzen en dat ie anders weg mag. Of ie ook gaat is dan maar de vraag. Nog een half jaar niets presteren en je raakt em niet meer kwijt als voetballer. Misschien kan ie gel gaan testen ofzow.
      zondag 5 juli 2009 @ 11:53:40 #96
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_70662539
    Klavan is geopereerd aan zijn blinde darm€ succesvol verlopen.
    Koeman is dus de komende 3 weken zonder Klavan.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      zondag 5 juli 2009 @ 11:56:18 #97
    202348 Susi
    Temple of Love
    pi_70662603
    quote:
    Op vrijdag 3 juli 2009 15:30 schreef uwbftp het volgende:
    Wow, dat is fucking eng.
    Die pop/gemaskerde kerel he
      zondag 5 juli 2009 @ 12:53:19 #98
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_70664083
    quote:
    Op zondag 5 juli 2009 11:56 schreef Susi het volgende:

    [..]

    Die pop/gemaskerde kerel he
    nee het hoofd van dirk
    Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
      zondag 5 juli 2009 @ 21:41:45 #99
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_70681578
    quote:
    AZ kan Milano Koenders in ieder geval kwijtraken aan NEC. De Nijmeegse eredivisionist wil de verdediger, die het afgelopen seizoen al in De Goffert speelde, opnieuw huren van de huidige landskampioen. AZ wil de mandekker echter liever verkopen. Daarnaast is er voor Kemy Augstien, die eveneens mag vertrekken, concrete belangstelling.

    Koenders speelde het afgelopen seizoen al zijn wedstrijden op huurbasis voor NEC. De verdediger heeft een positieve indruk achtergelaten bij de Nijmegaren, die hem komend seizoen wederom aan de selectie willen voegen. Zo weet het Noordhollands Dagblad. Een eventuele overgang wordt echter niet geheel eenvoudig. AZ wil Koenders liever definitief kwijt dan opnieuw een tijdelijk vertrek.

    Daarnaast is er voor Agustien, die eveneens mag vertrekken uit Alkmaar, concrete interesse. De middenvelder staat op het punt om te vertrekken naar een vooralsnog onbekende club uit de Eredivisie. Het afgelopen seizoen speelde hij op huurbasis voor Birmingham City, dat niet gebruik wenste te maken van de koopoptie.
    Nu maar bidden...
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      zondag 5 juli 2009 @ 21:46:20 #100
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_70681781
    quote:
    Op zondag 5 juli 2009 11:56 schreef Susi het volgende:

    [..]

    Die pop/gemaskerde kerel he




    Wel een pimp
    Confidence through competence
      maandag 6 juli 2009 @ 00:02:12 #101
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_70687065
    Whehe, die kop dan:
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      maandag 6 juli 2009 @ 17:37:45 #102
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_70707823
    Az wilt contract van Elhamdaoui dat in 2012 afloopt openbreken..
    Ze zijn lekker bezig zo. Martens zal deze week wel bekend worden dat hij heeft bijgetekend heeft.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_70708089
    Met of zonder El Hamdaoui zou veel schelen denk ik, plus dat er dan weer een goede speler de Eredivisie verlaat. Dus ik hoop voor AZ en de Eredivisie dat hij blijft
      maandag 6 juli 2009 @ 17:46:33 #104
    261922 DEKUIP
    Aan alle Feyenoord fans:
    pi_70708182
    AZ zonder van Gaal is het echte AZ van vorig seizoen niet.
    Koeman is vele klassen minder dan van Gaal.
    pi_70708389
    quote:
    Op maandag 6 juli 2009 17:46 schreef DEKUIP het volgende:
    AZ zonder van Gaal is het echte AZ van vorig seizoen niet.
    Koeman is vele klassen minder dan van Gaal.
    Dat is waar maar ik ga niet oordelen voordat ik iets gezien heb..
      maandag 6 juli 2009 @ 19:16:26 #106
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_70711591
    quote:
    Op maandag 6 juli 2009 17:46 schreef DEKUIP het volgende:
    AZ zonder van Gaal is het echte AZ van vorig seizoen niet.
    Koeman is vele klassen minder dan van Gaal.
    Zucht.

    Ik word ondertussen een beetje moe van ongenuanceerde reacties als deze .

    Koeman is met Van gaal de enige trainer bij Ajax geweest die het de afgelopen 2 decennia minimaal 2 seizoenen (bijna 4 zelfs) bij ajax heeft uitgehouden en een van de weinigen die daar niet ontslagen werd.

    Louis is bij Ajax 3 keer kampioen geworden in 6 jaar, Ronald 2 keer in 4 jaar. Is gemiddeld beiden 1 keer in twee seizoenen

    Van Gaal is in totaal 6 keer landskampioen geworden in 20 jaar. Koeman 3 keer in 10 jaar. Is gemiddeld ook evenveel.

    Koeman haalde met middenmoters in Europa de kwartfinales van de CL. Van Gaal met Europese toppers (Ajax was in de jaren '90 een Europese topper, daarna vervielen ze heel snel) een stukje hoger.

    Ronald kwam bij Ajax met de erfenis van Van Gaal. Bij AZ ook.

    Dus, de statistieken zeggen wat anders. Op basis van het verleden is Koeman niet per definitie slechter dan Van Gaal en zodoende kun je niet zeggen of ie het goed gaat doen of niet
      maandag 6 juli 2009 @ 19:45:05 #107
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_70712794
    quote:
    Op maandag 6 juli 2009 19:16 schreef wallofdolls het volgende:

    [..]

    Zucht.

    Ik word ondertussen een beetje moe van ongenuanceerde reacties als deze .

    Koeman is met Van gaal de enige trainer bij Ajax geweest die het de afgelopen 2 decennia minimaal 2 seizoenen (bijna 4 zelfs) bij ajax heeft uitgehouden en een van de weinigen die daar niet ontslagen werd.

    Louis is bij Ajax 3 keer kampioen geworden in 6 jaar, Ronald 2 keer in 4 jaar. Is gemiddeld beiden 1 keer in twee seizoenen

    Van Gaal is in totaal 6 keer landskampioen geworden in 20 jaar. Koeman 3 keer in 10 jaar. Is gemiddeld ook evenveel.

    Koeman haalde met middenmoters in Europa de kwartfinales van de CL. Van Gaal met Europese toppers (Ajax was in de jaren '90 een Europese topper, daarna vervielen ze heel snel) een stukje hoger.

    Ronald kwam bij Ajax met de erfenis van Van Gaal. Bij AZ ook.

    Dus, de statistieken zeggen wat anders. Op basis van het verleden is Koeman niet per definitie slechter dan Van Gaal en zodoende kun je niet zeggen of ie het goed gaat doen of niet
    deze kan in de OP
    Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
      maandag 6 juli 2009 @ 19:57:47 #108
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_70713369
    Koeman kan iig beter met de pers opschieten dan Van Gaal, en zal Koenders niet in de 85e minuut in het veld brengen.
    Confidence through competence
    pi_70715151
    quote:
    Op maandag 6 juli 2009 19:57 schreef Stereotomy het volgende:
    Koeman kan iig beter met de pers opschieten dan Van Gaal, en zal Koenders niet in de 85e minuut in het veld brengen.
    Van Gaal startte wel eens met hem *ril*
      maandag 6 juli 2009 @ 20:40:51 #110
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_70715227
    Goed je huiswerk gedaan Wallofdolls.
    Mijn complimenten... Die is ook weer stil
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      dinsdag 7 juli 2009 @ 14:04:23 #111
    177738 DirkScheringa
    retteketet......
    pi_70738040
    quote:
    Op zondag 5 juli 2009 12:53 schreef Fortitudo het volgende:

    [..]

    nee het hoofd van dirk
    AZ!
    De magisch realist van AZ!
    Leen is mijn vriend!
      dinsdag 7 juli 2009 @ 15:20:05 #112
    177738 DirkScheringa
    retteketet......
    pi_70741291
    We krijgen jong Ajax op bezoek voor de beker
    AZ!
    De magisch realist van AZ!
    Leen is mijn vriend!
      dinsdag 7 juli 2009 @ 15:42:01 #113
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_70742357
    quote:
    Op dinsdag 7 juli 2009 15:20 schreef DirkScheringa het volgende:
    We krijgen jong Ajax op bezoek voor de beker
    quote:
    AZ loot jong ajax in KNVB beker

    De KNVB verrichtte dinsdag de loting voor de eerste en tweede ronde van het toernooi om de KNVB-beker. AZ, ajax en PSV krijgen direct een profclub voor de kiezen.

    In Zeist had de loting plaats in twee fases. In de eerste ronde komen 48 amateurclubs uit, die strijden voor 24 plaatsen in de tweede ronde. Elke zaterdagclub moet het opnemen tegen een zondagclub. De 24 winnaars van de eerste ronde kwalificeren zich voor de tweede ronde, waaraan ook alle profclubs deelnemen.

    In die tweede ronde staat een aantal opvallende duels op het programma. Zo moet AZ aantreden tegen Jong ajax, PSV ontvangt De Graafschap en Ajax moet op bezoek bij AGOVV-Apeldoorn. De kraker van de tweede ronde is de ontmoeting tussen FC Utrecht en FC Groningen.

    De eerste ronde staat gepland op zaterdag 29 augustus. De tweede ronde is verspreid over drie dagen: dinsdag 22, woensdag 23 en donderdag 24 september.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      dinsdag 7 juli 2009 @ 17:51:22 #114
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_70748007
    Zal je zien dat net per ongeluk half Ajax 1 niet goed genoeg is en in jong Ajax mag aantreden
    pi_70748434
    Ze doen maar. Voor Ajax 1 moet je niet bang zijn.
      woensdag 8 juli 2009 @ 09:27:12 #116
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_70769274
    Berg dus naar HSV.
    Voor hem goed om te doen, maar ik blijf het jammer vinden...
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      woensdag 8 juli 2009 @ 10:29:49 #117
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_70770685
    quote:
    Wernbloom: 'Ik zie wel hoe mijn lichaam reageert'


    Pontus Wernbloom is tot dusver de grootste versterking van kampioen AZ. De middenvelder is in Nederland echter nog onbekend. Tijd voor een introductie. In de nieuwe Voetbal International een uitgebreid gesprek met de 23-jarige Zweed.

    Vanuit het EK onder-21 in eigen land vertrok hij direct naar Alkmaar om daar aan te sluiten bij de selectie van Ronald Koeman. 'De overige spelers komen terug van vakantie; ik kom rechtstreeks uit de competitie. Ik zie wel hoe mijn lichaam reageert. Maar ik denk dat ik er goed mee kan omgaan. Als ik over twee weken pas was gekomen, zou mijn kans op een plaats in het elftal kleiner zijn. En ik heb begrepen dat de winterstop in Nederland dit jaar weer een maand duurt. Dan kan ik tot rust komen.'

    Op het Europese Kampioenschap voor jonge spelers haalde Zweden de halve finale. Tegen Engeland werd verloren na strafschoppen. In de laatste poulewedstrijd tegen Servië pakte Wernbloom zijn tweede gele kaart. 'Mijn hart sprong uit mijn lichaam. Ik zat zo diep in de wedstrijd dat ik te veel praatte, te veel schreeuwde en te veel tackelde. Het is altijd hetzelfde… Maar zo ben ik als speler. Ik doe alles om te winnen. Als persoon ben ik een stuk kalmer.'

    Zijn karakter op het veld is gevormd in de vierde klasse in Zweden. De middenvelder: 'Ik was vijftien en speelde in mijn geboortestad Kungälv samen met mannen van dertig. Zij liepen letterlijk over mij heen. Ik was best groot en sterk voor mijn leeftijd en op een dag besloot ik: ik pak ze terug. Dus ik ben op dezelfde manier gaan tackelen. Achteraf gezien is het goed geweest voor mij. Daardoor ben ik agressief gaan trainen en spelen. Zonder die harde aanpak zou ik hier niet hebben gezeten.'

    In de nieuwe VI vertelt Wernbloom verder over wat de Eredivisie mag verwachten van de Zweedse bikkelaar.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      woensdag 8 juli 2009 @ 11:18:31 #118
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_70772028
    quote:
    Op woensdag 8 juli 2009 09:27 schreef fuckbuddy het volgende:
    Berg dus naar HSV.
    Voor hem goed om te doen, maar ik blijf het jammer vinden...
    Telegraaf....

    Het is het zelfde soort bericht als van De Pers. Zoals je in het Berg-topic ziet is r in Duitsland (roddelkrantenland nummer 2) nog geen krant die het opmerkte
      woensdag 8 juli 2009 @ 11:19:34 #119
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_70772051
    Dat was met Atouba net zo.. al vind ik persoonlijk het AD betrouwbaarder dan de Telegraaf.
    pi_70795348
    quote:
    AZ ruim langs Regioteam bij debuut Wernbloom
    8 juli 2009

    BUITENPOST- AZ heeft het oefenduel met het Regioteam Noordoost Friesland met duidelijke cijfers gewonnen (1-12). Op een droog veld brak het team van Ronald Koeman via soms fraaie combinaties toch vaak door de Friese verdediging. Pontus Wernbloom luisterde zijn AZ-debuut op met twee goals.

    Wernbloom werd door Koeman als schaduwspits achter Mounir El Hamdaoui geposteerd. De Zweed wist zich direct bekwaam van zijn taak. Al na vier minuten werkte hij bij de tweede paal een voorzet van Jeremain Lens binnen. Nog binnen het kwartier gaf hij nog een visitekaartje af. Nadat hij zelf Lens de diepte in had gestuurd, dook hij attent op bij de tweede paal om – identiek aan de eerste goal – binnen te tikken. “Pontus maakt een prima indruk”, zei Koeman na afloop. “Dat hij bij die tweede goal zelf de pass gaf, zegt me dat hij het spelletje ziet en het daarnaast nog kan belopen ook.”

    De derde en vierde treffer kwamen tot stand via kopballen van Gill Swerts en Stijn Schaars. Mounir El Hamdoui liet zien dat hij ook in het seizoen 2009-2010 het net kan laten bollen. Na een goede individuele actie schoot hij droog de 0-5 binnen. Het Regioteam kon vlak voor rust ook feestvieren. Na een mooie aanval schoot Stephan Overkempe de 1-5 achter Erik Heijblok.

    Na rust stond er op doelman Heijblok na een geheel ander AZ binnen de lijnen. Graziano Pellè had weinig tijd nodig om in de wedstrijd te groeien. Na een prima actie van Nick van der Velden schoot de Italiaan hard in de hoek: 1-6. Opvallend was in de tweede helft de rol van Van der Velden: ijverig als altijd bereidde hij na de eerste goal van Pellè ook de treffer van Maarten Martens en Pellè’s tweede voor.

    Later verzilverde Moussa Dembélé een strafschop na een goede actie van Martens en schoot Demy de Zeeuw de 1-10 van afstand binnen. Het slotakkoord kwam van stagiair Morten Nielsen. De Deense jeugdinternational bleef eerst rustig toen hij oog in oog met de doelman kwam en stiftte niet veel later de 1-12 over diezelfde keeper.

    “De score had uiteindelijk nog hoger kunnen oplopen”, analyseerde Koeman achteraf. “Maar ik heb goede goals gezien die voortkwamen uit fraaie combinaties. Je ziet dat het elftal steeds fitter wordt. Vanaf komend weekend gaan we bepaalde spelers meer minuten per wedstrijd geven, dus moeten we keuzes maken. De basiself zit in ons hoofd, maar er zijn altijd twijfels. Spelers krijgen dus de kans om zich te bewijzen. Concurrentie is alleen maar goed.”

    WEDSTRIJDKARAKTERISTIEKEN
    Regioteam Noordoost Friesland – AZ 1-12 (1-5)

    Selectie Regioteam Noordoost Friesland: Johannes van der Meer, Jelle de Graaf, René Rispens, Ronnes Bloembergen, Wietze van der Valle, Douwe van der Bij, Ruben Boekhout, Berend Jan Prins, Joop Pijnacker, Halbe Mossel, Stephan Overkempe, Jacob Noordmans, Kees Veenstra, Steven Wassenaar, Alex van der Veen, Roel van der Meulen, Johan Wiersma, Albert Kobus.

    Opstelling AZ: Erik Heijblok, Gill Swerts (46. Kew Jaliens), David Mendes da Silva (46. Kees Luijckx), Héctor Moreno (46. Gijs Luirink), Niklas Moisander (46. Sébastien Pocognoli), Brett Holman (46. Nick van der Velden), Marko Vejinovic (46. Demy de Zeeuw), Stijn Schaars (46. Maarten Martens), Jeremain Lens (46. Morten Nielsen), Pontus Wernbloom (46. Moussa Dembélé), Mounir El Hamdaoui (46. Graziano Pellè).



    Scoreverloop: 4. Wernbloom 0-1, 14. Wernbloom 0-2, 20. Swerts 0-3, 30. Schaars 0-4, 40. El Hamdaoui 0-5, 41. Overkempe 1-5, 47. Pellè 1-6, 48. Martens 1-7, 57. Pellè 1-8, 65. Dembélé 1-9 (pen), 76. De Zeeuw 1-10, 87. Nielsen 1-11, 88. Nielsen 1-12.
    Gele kaarten: -
    Rode kaarten: -
    Scheidsrechter: Van der Horn
    Toeschouwers: 2.000
    Klinkt leuk, 12-1, maar als Pelle 2 keer weet te scoren, dan kan dat regioteam nooit veel hebben voorgesteld Zaterdag de eerste 'serieuze' tegenstander: Haarlem. Als ik op tijd klaar ben met werken, ga ik misschien wel even een kijkje nemen...
      woensdag 8 juli 2009 @ 22:24:11 #121
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_70795557
    quote:
    Op woensdag 8 juli 2009 22:18 schreef Gatalin het volgende:

    [..]

    Klinkt leuk, 12-1, maar als Pelle 2 keer weet te scoren, dan kan dat regioteam nooit veel hebben voorgesteld
    ....
    pi_70801113
    Wernbloom in de VI:
    quote:
    Uiteraard kijk ik dit seizoen uit naar de Champions League, maar toch vooral naar de wedstrijd tegen Ajax
    Toch mooi om te zien dat Ajax meer aanzien heeft voor AZ spelers dan de CL
      donderdag 9 juli 2009 @ 01:28:39 #123
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_70801242
    quote:
    Op donderdag 9 juli 2009 01:20 schreef TheJanitor het volgende:
    Wernbloom in de VI:
    [..]

    Toch mooi om te zien dat Ajax meer aanzien heeft voor AZ spelers dan de CL
    Voor een nieuweling die net uit Zweden komt wel ja
      donderdag 9 juli 2009 @ 09:23:34 #124
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_70803743
    quote:
    ajax ziet in Demy de Zeeuw (26) d� versterking om het Amsterdamse middenveld in balans te brengen. De hoofdstedelingen klopten bij AZ aan in de wetenschap dat De Zeeuw aan een nieuwe uitdaging toe is. Aan het begin van het seizoen legde de international een aanbieding van de Alkmaarders om zijn contract open te breken naast zich neer. Of het tot een transfer naar ajax komt, is de vraag. De onderhandelingen tussen AZ en de Amsterdammers verlopen moeizaam, omdat de AZ-leiding De Zeeuw liever niet naar de concurrent laat vertrekken.

    De oud-speler van AGOVV en Go Ahead Eagles had afgelopen seizoen met dertig duels en drie treffers een belangrijk aandeel in het kampioenschap van AZ. Ook in de seizoenen daarvoor speelde De Zeeuw het leeuwendeel van de wedstrijden. Die constantheid, zijn ervaring, Nederlanderschap �n uiteraard voetbalkwaliteiten maken de twintigvoudige international gewild in Amsterdam. Dat De Zeeuw ondanks het vooruitzicht op Champions Leaguevoetbal openstaat voor een vertrek uit het DSB-stadion, liet hij eerder blijken door niet bij te tekenen. Naast HSV toonde ajax eerder al belangstelling, maar tot een transfer kwam het destijds niet. Ook de flauwe interesse van Valencia liep afgelopen winter op niets uit.

    In de ArenA moet de in Amsterdam woonachtige De Zeeuw na Thimotee Atouba en Jeroen Verhoeven de derde aanwinst worden. Club en speler zullen er wel uit kunnen komen, maar of ajax erin slaagt om het twee jaar doorlopende contract bij AZ af te kopen, is vooralsnog twijfelachtig.
    bron: telegraaf

    HHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHA

      donderdag 9 juli 2009 @ 09:25:39 #125
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_70803783
    Even tekst en uitleg: dat wordt het zelfde verhaal als Perez bij Ajax. Bij AZ briljant, niet sterk genoeg voor de bizarre Ajax-verwachtingen

    Nou ja prima, laat ze maar n miljoentje of 12 overmaken. Dan kunnen wij weer lachen om hoe een speler faalt
      donderdag 9 juli 2009 @ 09:26:29 #126
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_70803801
    Qua fysiek past hij prima op het Amsterdamse middenveld, maar tis nou niet bepaald een vooruitgang... Ga dan lekker naar HSV, Schalke, Fulham, Espanyol, Benfica, etc.
      donderdag 9 juli 2009 @ 11:01:40 #127
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_70805982
    Op zich kan AZ het vertrek van de zeeuw natuurlijk best opvangen, dus als ze n flinke berg geldvangen, why not. Maar hij wil een nieuwe uitdaging.. is CL geen nieuwe uitdaging
      donderdag 9 juli 2009 @ 11:58:13 #128
    14843 Merkowitz
    Loismustdie@yahoo.com
    pi_70807799
    quote:
    Op maandag 6 juli 2009 19:16 schreef wallofdolls het volgende:

    [..]

    Zucht.

    Ik word ondertussen een beetje moe van ongenuanceerde reacties als deze .
    Hieronder een schitterend stukje scorebordjournalistiek
    quote:
    Koeman is met Van gaal de enige trainer bij Ajax geweest die het de afgelopen 2 decennia minimaal 2 seizoenen (bijna 4 zelfs) bij ajax heeft uitgehouden en een van de weinigen die daar niet ontslagen werd.
    Alsof de duur van een trainerschap iets zegt over de individuele kwaliteit? Hier zitten pure gelukselementen aan vast. Zie dat seizoen bij PSV waar hij van het ingespeelde team van Hiddink een zooitje ongeregeld maakt. Als hij op de laatste dag door dat wonder geen kampioen was geworden, was hij meteen ontslagen, nu bleef ie zitten. Had dit met zijn kwaliteit als trainer te maken?
    quote:
    Louis is bij Ajax 3 keer kampioen geworden in 6 jaar, Ronald 2 keer in 4 jaar. Is gemiddeld beiden 1 keer in twee seizoenen
    Nou geweldig. Verschil is dat Louis een team heeft opgebouwd en vervolgens drie keer achter elkaar kampioen is geworden met een elftal vol jeugdspelers. Daarna is hij naar Barcelona gegaan. Koeman viel binnen met een team vol topspelers: Zlatan Ibrahimović, Rafael van der Vaart, Ahmed Hossam, Hatem Trabelsi, Maxwell, Chivu etc. Knap dat je dan kampioen wordt! Kreeg naar verloop van tijd mot met zowel spelers als bestuur dat ie maar ontslag heeft genomen.
    quote:
    Van Gaal is in totaal 6 keer landskampioen geworden in 20 jaar. Koeman 3 keer in 10 jaar. Is gemiddeld ook evenveel.
    Ja kampioen in twee verschillende landen en dan ook nog kampioen met een club van buiten de top-3. AZ kampioen maken lijkt mij net iets moeilijker dan een ingespeeld kampioenselftal van PSV overnemen en hier dan met het grootste geluk van de wereld nog net kampioen mee worden.
    quote:
    Koeman haalde met middenmoters in Europa de kwartfinales van de CL. Van Gaal met Europese toppers (Ajax was in de jaren '90 een Europese topper, daarna vervielen ze heel snel) een stukje hoger.
    Je probeert met deze tekst te maskeren dat Van Gaal alles heeft gewonnen wat er te winnen is, en koeman dusver alleen een landskampioenschap als hoogste prijs kan laten zien?

    Daarnaast zullen we het maar niet over zijn periode bij Valencia hebben of wel?
    quote:
    Ronald kwam bij Ajax met de erfenis van Van Gaal. Bij AZ ook.


    Inderdaad. Ik vermoed dus ook dat AZ tot de winterstop nog aardig meedoet en misschien zelfs wel bovenaan zal staan. Dan treedt het verval in en wordt het dit seizoen nog heel spannend. Misschien wordt ie zelfs wel kampioen, wie zal het zeggen. Een ding is zeker, daarna ligt het team zo in puin en heerst er zoveel onvrede dat de jaren erna aan opbouw besteedt moeten worden [zie PSV].
    quote:
    Dus, de statistieken zeggen wat anders. Op basis van het verleden is Koeman niet per definitie slechter dan Van Gaal en zodoende kun je niet zeggen of ie het goed gaat doen of niet
    De statistieken zeggen helemaal niks zonder de achterliggende feiten. Een team kan 6-0 winnen en kut hebben gespeeld, net als een trainer kampioen kan worden zonder hier ook maar enige bijdrage aan te hebben geleverd. Koeman is geen compleet waardeloze trainer, maar iedereen met een klein beetje voetbalverstand weet en kan zien dat Koeman een trainer is die met een goede groep aardige resultaten kan boeken. Hij heeft echter geen greintje verstand van het bouwen van teams, waardoor hij in de praktijk de teams slechter achter heeft gelaten dan hij ze heeft aangetrofffen.

    Hoe hij het gaat doen bij AZ, sja wie zal het zeggen. Van Gaal en Koeman als trainer gelijk stellen is natuurlijk echter ridicuul. Koeman mag het kladblokje van Van Gaal nog niet eens dragen.
    Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
    pi_70808883
    -edit-

    [ Bericht 98% gewijzigd door BliksemSchigt op 09-07-2009 13:25:18 ]
      donderdag 9 juli 2009 @ 13:01:44 #130
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_70809935
    quote:
    Op donderdag 9 juli 2009 11:58 schreef Merkowitz het volgende:

    [..]

    Hieronder een schitterend stukje scorebordjournalistiek
    [..]
    HEt gaat er om dat het bullshit is om Koeman een verslechtering te noemen. Zoals ze bij AZ al hebben gezegd: het opbouwen is geweest, we hebben nu 7 jaar opbouwtrainers gehad, nu willen we een ander type trainer. Een resultaattrainer.

    Logische keuze dus. En wat ik in de teksten liet zien was inderdaad resultaat. Prima.
    quote:
    Alsof de duur van een trainerschap iets zegt over de individuele kwaliteit? Hier zitten pure gelukselementen aan vast. Zie dat seizoen bij PSV waar hij van het ingespeelde team van Hiddink een zooitje ongeregeld maakt. Als hij op de laatste dag door dat wonder geen kampioen was geworden, was hij meteen ontslagen, nu bleef ie zitten. Had dit met zijn kwaliteit als trainer te maken?
    [..]
    Die andere toptrainer maakte er dit jaar een nog groter zootje van. Misschien was de formule wel uitgewerkt. De chemie tussen de spelers. Werden ze laks van het succes.
    quote:
    Nou geweldig. Verschil is dat Louis een team heeft opgebouwd en vervolgens drie keer achter elkaar kampioen is geworden met een elftal vol jeugdspelers. Daarna is hij naar Barcelona gegaan. Koeman viel binnen met een team vol topspelers: Zlatan Ibrahimović, Rafael van der Vaart, Ahmed Hossam, Hatem Trabelsi, Maxwell, Chivu etc. Knap dat je dan kampioen wordt! Kreeg naar verloop van tijd mot met zowel spelers als bestuur dat ie maar ontslag heeft genomen.
    [..]
    En die speelden daar al jaren? Die hadden al een bak aan ervaring? Die droegen Ajax?

    Allemaal jonge spelers die pas later echt briljant werden. Zlatan heeft verrassend weinig van zijn klasse laten zien (max 13 doelpunten in 1 seizoen en maar een paar van die acties zoals ie ze nu uit zijn mauw schudt), El Hamdaoui is nu veel attractiever én veel effectiever. Van der Vaart was toen nog lang niet dragend, maar moest nog groeien, itt Schaars. Maxwell verschilde weinig van hoe Swerts nu speelt. Chivu was niet veel beter dan Moisander nu.

    Ik zou zeggen dat dat voor Koeman dan peanuts gaat worden, als ie met zo'n onervaren oningespeeld team al kampioen kan worden. Dat Ajax was in potentie veel beter dan AZ, maar in praktijk waren de spelers die uitgroeiden tot wereldspelers het daar nog lang niet.
    quote:
    Ja kampioen in twee verschillende landen en dan ook nog kampioen met een club van buiten de top-3. AZ kampioen maken lijkt mij net iets moeilijker dan een ingespeeld kampioenselftal van PSV overnemen en hier dan met het grootste geluk van de wereld nog net kampioen mee worden.
    Waarom? AZ heeft gewoon een heel goed beleid. Van Gaal was éen van de schakels.
    [..]
    quote:
    Je probeert met deze tekst te maskeren dat Van Gaal alles heeft gewonnen wat er te winnen is, en koeman dusver alleen een landskampioenschap als hoogste prijs kan laten zien?

    Daarnaast zullen we het maar niet over zijn periode bij Valencia hebben of wel?
    Zullen we het anders eens hebben over Van Gaal vorig seizoen, of ben je dat alweer vergeten ? Zullen we het eens hebben over Van Gaal bij Oranje. Zullen we het eens hebben over Van Gaal in zn tweede periode Barca. Zullen we het eens hebben over Van Gaal bij AZ in zn eerste periode (jaren '80), waar ie afdroop?

    Weet je waarom Van Gaal dit seizoen succesvol was? Omdat ie van zijn geloof van mooi voetbal afstapte. Hij ging op de manier van Koeman denken.

    Koeman had in zijn tijd bij Benfica niet een veel beter team dan AZ nu. Toch schakelde hij daarmee Manchester en titelhouder Liverpool uit in de Champions League. Van Gaal had extreme talenten tot zijn beschikking, die qua individuele klasse de voetballers van Benfica toen en van AZ nu mijlenvervooruit waren. En Koeman haalde ondanks een slechte competitie bij Valencia toch nog even de beker binnen.


    [..]

    quote:
    Inderdaad. Ik vermoed dus ook dat AZ tot de winterstop nog aardig meedoet en misschien zelfs wel bovenaan zal staan. Dan treedt het verval in en wordt het dit seizoen nog heel spannend. Misschien wordt ie zelfs wel kampioen, wie zal het zeggen. Een ding is zeker, daarna ligt het team zo in puin en heerst er zoveel onvrede dat de jaren erna aan opbouw besteedt moeten worden [zie PSV].
    Wat een vreselijke onzin. Heb je er wel eens op gelet hoe groot de puinhoop in het bestuur van PSV was? En dat dan geheel in Koemans schoenen schuiven . Heel PSV was verrot van binnen sinds t vertrek van Van Raaij.
    [..]
    quote:
    De statistieken zeggen helemaal niks zonder de achterliggende feiten. Een team kan 6-0 winnen en kut hebben gespeeld, net als een trainer kampioen kan worden zonder hier ook maar enige bijdrage aan te hebben geleverd. Koeman is geen compleet waardeloze trainer, maar iedereen met een klein beetje voetbalverstand weet en kan zien dat Koeman een trainer is die met een goede groep aardige resultaten kan boeken. Hij heeft echter geen greintje verstand van het bouwen van teams, waardoor hij in de praktijk de teams slechter achter heeft gelaten dan hij ze heeft aangetrofffen.

    Hoe hij het gaat doen bij AZ, sja wie zal het zeggen. Van Gaal en Koeman als trainer gelijk stellen is natuurlijk echter ridicuul. Koeman mag het kladblokje van Van Gaal nog niet eens dragen.
    Hij is verdomme met een hartstikke nieuw team kampioen van Nederland geworden in 2002 . Alsof opbouwtrainer Adriaanse de boel zo florissant achterliet

    Ik zeg niet dat ze gelijk zijn. Ze zijn anders. Ik vind het pure onzin om hem een afbraaktrainer te noemen omdat ie toevallig twee keer in een organisatorische puinhoop toch nog kampioen werd en daarna zogenaamd een team verwaarloosd achter liet, terwijl dit veel meer oorzaken had.

    Koeman is 3 keer kampioen geworden. Dat dat met kutvoetbal was maakt geen hol uit. Dan gelden die statistieken gewoon. Waren het kampioenschappen van van Gaal beter omdat ie mooier voetbal liet spelen? Lijkt me niet. Toen Van Gaal vorig jaar mooi voetbal speelde werd ie 11e. Nu met effectief voetbal eerste. Dat is het gelijk van Koeman, want Koeman speelt extreem lelijk als het om het resultaat gaat.
      donderdag 9 juli 2009 @ 13:03:26 #131
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_70809999
    -edit-

    [ Bericht 98% gewijzigd door BliksemSchigt op 09-07-2009 13:25:30 ]
      donderdag 9 juli 2009 @ 13:58:35 #132
    14843 Merkowitz
    Loismustdie@yahoo.com
    pi_70811963
    Ik denk dat wij het in deze toch niet eens gaan worden. Blijkbaar heb jij nog een hoge pet op van Koeman, terwijl ik het onbegrijpelijk vind dat er nog een (top)club in Nederland is die het aandurft om hem voor een groep te zetten.

    Ik denk persoonlijk dat de groei die AZ de afgelopen jaren heeft doorgemaakt verloren gaat in de komende periode onder Koeman. Ik hoop het niet voor jullie, maar ik kan me echt niet voorstellen dat Koeman deze groep zo goed kan laten presteren als Van Gaal.

    We zullen het zien. Van mij mag het snel beginnen.
    Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
      donderdag 9 juli 2009 @ 13:59:17 #133
    177738 DirkScheringa
    retteketet......
    pi_70811989
    Een verslechtering is het sowieso. Van Gaal is gewoon één van de beste trainers die er rondloopt. Maar bij Koeman wordt net gedaan of hij niks kan en dat is erg overdreven. Als hij echt zo slecht was had hij die titels niet binnen gehaald. Koeman geeft zelf ook toe dat hij geen opbouwtrainer is zoals van Gaal dat wel is of Adriaanse. Koeman heeft de kwaliteiten om met een bestaande groep door te gaan. En onderschat niet hoe moeilijk het is om een groep die al prijzen heeft gewonnen door te blijven gaan op datzelfde hoge niveau.
    AZ!
    De magisch realist van AZ!
    Leen is mijn vriend!
      donderdag 9 juli 2009 @ 14:00:58 #134
    177738 DirkScheringa
    retteketet......
    pi_70812043
    quote:
    Op donderdag 9 juli 2009 13:58 schreef Merkowitz het volgende:
    Ik denk dat wij het in deze toch niet eens gaan worden. Blijkbaar heb jij nog een hoge pet op van Koeman, terwijl ik het onbegrijpelijk vind dat er nog een (top)club in Nederland is die het aandurft om hem voor een groep te zetten.
    Bij Ajax durven ze bijvoorbeeld ook weer Danny Blind voor de groep te gaan zetten.......
    quote:
    Ik denk persoonlijk dat de groei die AZ de afgelopen jaren heeft doorgemaakt verloren gaat in de komende periode onder Koeman. Ik hoop het niet voor jullie, maar ik kan me echt niet voorstellen dat Koeman deze groep zo goed kan laten presteren als Van Gaal.

    We zullen het zien. Van mij mag het snel beginnen.
    Koeman gaat gewoon weer een titel pakken
    AZ!
    De magisch realist van AZ!
    Leen is mijn vriend!
      donderdag 9 juli 2009 @ 14:02:36 #135
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_70812110
    quote:
    Op donderdag 9 juli 2009 14:00 schreef DirkScheringa het volgende:
    Bij Ajax durven ze bijvoorbeeld ook weer Danny Blind voor de groep te gaan zetten.......
    Hoewel ik Koeman een prima voortborduur-trainer vind en een aardige keuze voor AZ, moet ik toch even reageren op deze opmerking. Het is nogal wat anders om iemand een aantal jaren als assistent-trainer aan te stellen, dan als hoofdtrainer. Je opmerking slaat dus als een tang op een varken.
      donderdag 9 juli 2009 @ 14:05:34 #136
    177738 DirkScheringa
    retteketet......
    pi_70812210
    quote:
    Op donderdag 9 juli 2009 14:02 schreef twi het volgende:

    [..]

    Hoewel ik Koeman een prima voortborduur-trainer vind en een aardige keuze voor AZ, moet ik toch even reageren op deze opmerking. Het is nogal wat anders om iemand een aantal jaren als assistent-trainer aan te stellen, dan als hoofdtrainer. Je opmerking slaat dus als een tang op een varken.
    Jol heeft toch de intentie straks de intentie een stapje terug te doen en Blind naar voren te schuiven? Bovendien is Blind straks de logische intrim als Ajax de volgende trainer ontslaat.
    AZ!
    De magisch realist van AZ!
    Leen is mijn vriend!
      donderdag 9 juli 2009 @ 14:13:01 #137
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_70812527
    quote:
    Op donderdag 9 juli 2009 13:58 schreef Merkowitz het volgende:
    Ik denk dat wij het in deze toch niet eens gaan worden. Blijkbaar heb jij nog een hoge pet op van Koeman, terwijl ik het onbegrijpelijk vind dat er nog een (top)club in Nederland is die het aandurft om hem voor een groep te zetten.

    Ik denk persoonlijk dat de groei die AZ de afgelopen jaren heeft doorgemaakt verloren gaat in de komende periode onder Koeman. Ik hoop het niet voor jullie, maar ik kan me echt niet voorstellen dat Koeman deze groep zo goed kan laten presteren als Van Gaal.

    We zullen het zien. Van mij mag het snel beginnen.
    Nee, je draait het om .

    Ik vind dat je niet meteen maar moet roepen dat Koeman niet goed is.

    Ik heb ook liever Van Gaal, Adriaanse, Rijkaard, Jol. Maar dat neemt niet weg dat ik Koeman een verstandige keuze vind op het gebid van ervaring en prestaties
      donderdag 9 juli 2009 @ 14:19:58 #138
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_70812790
    quote:
    Op donderdag 9 juli 2009 14:02 schreef twi het volgende:

    [..]

    Hoewel ik Koeman een prima voortborduur-trainer vind en een aardige keuze voor AZ, moet ik toch even reageren op deze opmerking. Het is nogal wat anders om iemand een aantal jaren als assistent-trainer aan te stellen, dan als hoofdtrainer. Je opmerking slaat dus als een tang op een varken.
    Eh.

    Blind wás hoofdtrainer?

    Blind, Van Basten en Ten Cate hadden nog helemaal niks bewezen en waren zodoende gevaarlijke keuzes. Die moet je durven maken. Maar bij Ajax ging dat uiteraard gepaard met hyperhoge verwachtingen, die een trainer ook niet heel ontspannen laten werken.

    Koeman heeft dat wel. Je kan er nog zo omheen draaien: Koeman heeft gewoon hard bewijs dat ie het beheerst en zodoende is het onzin om hem als 3 stappen terug te zien.

    Hij is gewoon anders dan Van Gaal
      donderdag 9 juli 2009 @ 18:01:21 #139
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_70820925
    quote:
    AZ bevestigt ajax-interesse in De Zeeuw

    ajax heeft zich officieel gemeld bij AZ voor Demy de Zeeuw. De amsterdammers willen de middenvelder graag overnemen van de landskampioen.

    "Het enige dat ik kan melden is dat ajax zich gemeld heeft", bevestigt Marcel Brands in gesprek met het ANP. Om daar direct aan toe te voegen dat van een akkoord geen sprake is. "Wij willen Demy niet verkopen."

    De Zeeuw was het afgelopen seizoen een van de belangrijkste spelers binnen het elftal van AZ dat onder trainer Louis van Gaal de landstitel greep. De 26-jarige oud-speler van Go Ahead Eagles heeft in Alkmaar nog een contract tot de zomer van 2011. In een eerder stadium besloot De Zeeuw een aanbod van AZ om zijn lopende contract open te breken en te verlengen naast zich neer te leggen.

    Dat de interesse voor de middenvelder nu uit amsterdam komt is niet opzienbarend. Trainer Martin Jol trachtte De Zeeuw in zijn periode bij Hamburger SV ook al naar Duitsland te halen.
    Nou Louis kom er maar uit! Die mag een miljoen minder bieden en dan verkoopt Dirk hem nog liever aan zijn "vriend" dan dat ie naar Amsterdam zal gaan verhuizen, of ze moeten echt flink betalen. En als ze al niet meer dan 8 willen geven voor Elia, dan zie ik ze geen 10 a 11 lappen voor Demy.
    En voor minder zal ie naar Ajax niet gaan.

    Maar de kans dat ie komend seizoen voor AZ speelt is 50/50
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      donderdag 9 juli 2009 @ 18:03:32 #140
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_70821000
    Jammer, ik vind De Zeeuw een goede speler, maar mentaal is ie zo zwak als zijn rietje. Vraag maar aan z'n vriendin.
    Confidence through competence
      donderdag 9 juli 2009 @ 18:06:21 #141
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_70821108
    Naja, we hebben Mendes, Holmaat, Holland en Wernbloom nog, dus op zich denk ik dat ze er al wel rekening mee hebben gehouden
      donderdag 9 juli 2009 @ 18:07:57 #142
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_70821158
    En Luijckxzzzz.. aangenomen dat ik in Ronald zn brievenbus ga plassen als ie die nog in de verdediging zet
      donderdag 9 juli 2009 @ 18:08:39 #143
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_70821173
    Wernbloom is idd de geschikte man voor die positie... Maar voor een international moet je gewoon dikke munten vragen, NU kan je er nog flink voor vangen.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_70824415
    Ach ja, Demy de Peeuw. Zodra het even tegenzit bij hem speelt hij meteen een heel stuk minder. We hebben genoeg vervangers achter de hand, dus een vertrek is wel op te vangen. Als hij echt zo graag wilt, mag hij van mij Perez en Lindenbergh achterna.
    pi_70828230
    Koeman...tja, ik heb liever dat Koeman wat minder is in kwaliteit dan Van Gaal maar achter de schermen 9 van de 10 factoren op orde zijn dan een 'toptrainer' maar bijvoorbeeld een ziekenboeg vol dure miljonairs die om de haverklap daar een kamer bezetten. Dan kan je nog zo'n knappe trainer hebben maar als de helft van het team steeds foetsie is ben je nog de Sjaak.
    Vind het een stuk belangrijker dat de manager, scouting, doktoren etc op orde zijn, zonder die solide basis bak je anders nog niets klaar. Gelukkig heeft AZ de meeste van die zaken wel op orde.

    ps. wanneer is die meet and pee bij die brievenbus?
      donderdag 9 juli 2009 @ 21:48:43 #146
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_70828958
    Wat heeft De Zeeuw nou bij Ajax te zoeken? Geloof niet dat ie daar op dit moment ook maar even aan zal denken, een jaar geleden was het een heel andere situatie.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
    pi_70831369
    Waarom zou je als speler van AZ naar Ajax gaan?
    AZ heeft veel meer sympathie en speelt Champions League..
      donderdag 9 juli 2009 @ 23:58:17 #148
    177738 DirkScheringa
    retteketet......
    pi_70834014
    Kan de transfersom van Vermaelen meteen overgemaakt worden naar Alkmaar
    AZ!
    De magisch realist van AZ!
    Leen is mijn vriend!
      vrijdag 10 juli 2009 @ 00:09:53 #149
    179108 El-Salvador
    Anti-klapper
    pi_70834315
    quote:
    Op donderdag 9 juli 2009 22:48 schreef Dynastic het volgende:
    Waarom zou je als speler van AZ naar Ajax gaan?
    AZ heeft veel meer sympathie en speelt Champions League..
    Ja want je wilt natuurlijk liever bij AZ spelen dan bij Ajax .
    Vincent zag het koren
    Einstein het getal
    Zeppelin de Zeppelin
    En Johan zag de bal
    pi_70834877
    quote:
    Op donderdag 9 juli 2009 22:48 schreef Dynastic het volgende:
    Waarom zou je als speler van AZ naar Ajax gaan?
    99% van de spelers uit de eredivisie wil voor de grootste club van Nederland uitkomen.

    Uitgemaakte zaak.
      vrijdag 10 juli 2009 @ 00:48:41 #151
    123545 DatMeenJeNiet
    Mike Mampuya till i die O+
    pi_70835034
    quote:
    Op vrijdag 10 juli 2009 00:09 schreef El-Salvador het volgende:

    [..]

    Ja want je wilt natuurlijk liever bij AZ spelen dan bij Ajax .
    Normaal gesproken wel als je met deze leeftijd niet al te veel tijd meer hebt voor een stap naar het buitenland en nu de CL ingaat met een tweejarig contract. En tja, menig Engels/Duits/etc middenmoter en daarboven wordt dan weer hoger dan Ajax ingeschat.

    Ik zou het heel vreemd vinden als hij deze stap maakt.
      vrijdag 10 juli 2009 @ 00:58:54 #152
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_70835224
    quote:
    Op vrijdag 10 juli 2009 00:39 schreef Cyberia18 het volgende:

    [..]

    99% van de spelers uit de eredivisie wil voor de grootste club van Nederland uitkomen.

    Uitgemaakte zaak.
    Tof dat het ze dan ook zo goed lukt hun gewenste spelers aan te trekken .

    Doeg.
    pi_70835386
    quote:
    Op vrijdag 10 juli 2009 00:58 schreef wallofdolls het volgende:

    [..]

    Tof dat het ze dan ook zo goed lukt hun gewenste spelers aan te trekken .

    Doeg.
    Wel lezen wat ik schrijf hè. Dat Ajax uiteindelijk geen overeenstemming weet te bereiken met de club is een geheel ander verhaal. Ik heb het hier duidelijk over de wensen van de spelers. Vrijwel iedere speler wil voor Ajax uitkomen.

    En inderdaad, welterusten.
      vrijdag 10 juli 2009 @ 01:34:12 #154
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_70835874
    quote:
    Op vrijdag 10 juli 2009 01:07 schreef Cyberia18 het volgende:

    [..]

    Wel lezen wat ik schrijf hè. Dat Ajax uiteindelijk geen overeenstemming weet te bereiken met de club is een geheel ander verhaal. Ik heb het hier duidelijk over de wensen van de spelers. Vrijwel iedere speler wil voor Ajax uitkomen.
    quote:
    welterusten.
    Word eens wakker, man.
    Confidence through competence
      vrijdag 10 juli 2009 @ 05:53:22 #155
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_70837036
    quote:
    Op donderdag 9 juli 2009 18:01 schreef fuckbuddy het volgende:

    [..]

    Nou Louis kom er maar uit! Die mag een miljoen minder bieden en dan verkoopt Dirk hem nog liever aan zijn "vriend" dan dat ie naar Amsterdam zal gaan verhuizen, of ze moeten echt flink betalen. En als ze al niet meer dan 8 willen geven voor Elia, dan zie ik ze geen 10 a 11 lappen voor Demy.
    En voor minder zal ie naar Ajax niet gaan.
    Ik had hem direct verkocht voor 8 miljoen. Prima prijs voor een middenvelder.
    Bovendien vind ik het maar een overschatte speler. Beetje een mietje.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 10 juli 2009 @ 08:47:35 #156
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_70837864
    quote:
    Op vrijdag 10 juli 2009 00:39 schreef Cyberia18 het volgende:

    [..]

    99% van de spelers uit de eredivisie wil voor de grootste club van Nederland uitkomen.

    Uitgemaakte zaak.
    Resultaten uit het verleden.........
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      vrijdag 10 juli 2009 @ 08:49:54 #157
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_70837896
    quote:
    AZ laat De Zeeuw niet naar ajax gaan

    AZ heeft een eerste bod van ajax op Demy de Zeeuw afgewezen. De landskampioen wil zijn international het liefst behouden en als dat niet lukt hooguit naar het buitenland laten vertrekken. ,,Het is zeker niet de bedoeling dat we de concurrentie gaan versterken'', zegt Marcel Brands tegen het Noordhollands Dagblad.
    De directeur voetbalzaken van AZ verblijft momenteel in het buitenland en is zelf niet door ajax benaderd. Hij kan wel bevestigen dat er uit amsterdam naar De Zeeuw is ge�nformeerd. Voorzitter Dirk Scheringa beantwoordde dat telefoontje. amsterdamse bronnen zeggen dat ajax zich in eerste instantie niet royaal heeft opgesteld. En Scheringa zal zeker in het geval van een binnenlandse transfer de hoofdprijs willen voor zijn middenvelder wiens contract nog doorloopt tot medio 2011.

    De pogingen van AZ om de verbintenis open te breken en te verlengen liepen onlangs ook op niets uit. ,,Hij is toe aan het buitenland'', kreeg Marcel Brands te horen. ,,We hebben de afspraak gemaakt dat we er naar zouden kijken als zich een mooie buitenlandse club zou melden. Maar nogmaals, liever laten we hem niet gaan.''

    AZ houdt er niettemin wel rekening mee dat De Zeeuw op termijn vertrekt. ,,Daarom zijn we intern bezig Marko Vejinovic langer vast te leggen'', zegt Brands. ,,Omdat we denken dat hij op die positie in de toekomst de opvolger kan worden.''
    Die heeft me zeer positief verbaasd afgelopen seizoen bij Jong AZ en de laatste wedstrijden bij AZ speelde hij ook erg goed!
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_70838263
    Van welke pagina komen die berichten dat Ajax elke keer overal met kleine letter wordt geschreven?

    Het is echt sneuheid ten top.
      vrijdag 10 juli 2009 @ 09:23:39 #159
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_70838639
    Jongen, maak je daar niet zo druk over.

    ik weet nog hoe veel mensen het over "die kaaskoppies" hadden. Daar hoorde je ons toch ook niet over
      vrijdag 10 juli 2009 @ 09:38:21 #160
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_70839013
    quote:
    Op vrijdag 10 juli 2009 01:07 schreef Cyberia18 het volgende:

    [..]

    Wel lezen wat ik schrijf hè. Dat Ajax uiteindelijk geen overeenstemming weet te bereiken met de club is een geheel ander verhaal. Ik heb het hier duidelijk over de wensen van de spelers. Vrijwel iedere speler wil voor Ajax uitkomen.

    En inderdaad, welterusten.
    Volgens mij hebben we nog 2 andere topclubs hier in Nederland . Met een sympathiekere uitstraling

    Droom lekker verder en masturbeer nog een keertje op de spelers die wel eens naar Ajax zouden willen gaan
      vrijdag 10 juli 2009 @ 09:50:52 #161
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_70839349
    quote:
    AZ wil Demy de Zeeuw niet verkopen aan Ajax. Tenzij de Amsterdammers flink betalen, blijkt uit de woorden van algemeen directeur Marcel Brands en coach Ronald Koeman.

    'AZ neemt een duidelijk standpunt in. Als Ajax zich daarin kan vinden, is er misschien iets mogelijk', vertelde Koeman aan het Algemeen Dagblad.

    In De Telegraaf liet Brands weten dat Ajax meer zal moeten betalen dan acht miljoen euro, een reactie op woorden van coach Martin Jol. Die beweerde vorige week dat geen enkele speler in de Eredivisie meer waard is dan acht miljoen. 'Als Ajax hooguit dat zou willen betalen, is een overgang onbespreekbaar.'

    Brands herinnerde aan de mislukte transfer van De Zeeuw naar Hamburger SV tijdens vorige zomer. 'Hij was enorm teleurgesteld toen dat niet lukte. Hij wil graag naar het buitenland, dat begrijp ik, maar Ajax is geen buitenland, we zitten dan ook niet op een overgang naar Ajax te wachten', motiveerde de directeur de hoge transfersom.

    Koeman wil De Zeeuw niet kwijt. 'Het is me bekend dat Ajax zich heeft gemeld en dat Demy openstaat voor een transfer. Demy zegt toe te zijn aan een nieuwe uitdaging. Maar ik heb de directie aangegeven dat ik hem er graag bij wil hebben. De club doet er alles aan de beste spelers te houden. En Demy is international.'.


    [ Bericht 75% gewijzigd door wallofdolls op 10-07-2009 09:55:32 (het vi bericht ipv het rampzalige fanpage bericht) ]
      vrijdag 10 juli 2009 @ 09:54:32 #162
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_70839446
    En over hoe graag spelers naar Ajax gaan kan je wel zien aan de transfers van Braafheid en Elia...
    Die kiezen toch voor het buitenland, die tendens zullen we vaker gaan zien nu er clubs naast de top 3 ook aanspraak kunnen maken op de titel. Zie je in Duitsland nu ook gebeuren...

    Maar goed, ik ben benieuwd waarvoor Ajax denkt de Zeeuw over te kunnen nemen, en snap niet wat Demy naast zijn salaris wil verbeteren
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      vrijdag 10 juli 2009 @ 09:56:47 #163
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_70839517
    Nou... Elia wilde liever naar Ajax, als je Ajax mag geloven. Braafheid ging gewoon liever naar Bayern
      vrijdag 10 juli 2009 @ 10:04:10 #164
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_70839731
    quote:
    Op vrijdag 10 juli 2009 09:56 schreef wallofdolls het volgende:
    Nou... Elia wilde liever naar Ajax, als je Ajax mag geloven. Braafheid ging gewoon liever naar Bayern
    Ja maar op wat voor een manier?
    Eerst 16 miljoen betalen voor Miralem, dan niet meer dan 8 willen betalen voor Elia. En zeggen dat hij moet doen wat hij kan. Dus voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Dan toon je als club toch ook geen gretigheid naar een speler, als er dan een club uit het buitenland komt die wel wilt betalen wat je waard bent dan ga je daarvoor.
    Als hij echt zo graag wilde dan had ie wel een arbitrage zaak ervan gemaakt. Net zoals Suarez en Silva deden bij Groningen....
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      vrijdag 10 juli 2009 @ 10:48:42 #165
    177738 DirkScheringa
    retteketet......
    pi_70841118
    quote:
    Op vrijdag 10 juli 2009 00:39 schreef Cyberia18 het volgende:

    [..]

    99% van de spelers uit de eredivisie wil voor de grootste club van Nederland uitkomen.

    Uitgemaakte zaak.
    Bron?
    AZ!
    De magisch realist van AZ!
    Leen is mijn vriend!
      vrijdag 10 juli 2009 @ 11:35:28 #166
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_70842760
    quote:
    Hull City vond El Hamdaoui te duur

    Het Engelse Hull City heeft zich recent gemeld voor Mounir El Hamdaoui, maar de club uit de Premier League deinsde terug toen het financiele plaatje (transfersom + salaris van de speler) werd geschilderd.
    quote:
    'Feyenoord aast op Didulica'

    Feyenoord is nog altijd op zoek naar een doelman. De Rotterdammers besloten om testspeler Kamil Contofalsky van Zenit Sint-Petersburg geen contract aan te bieden, zo meldt De Telegraaf.

    Feyenoord reactiveert wellicht de belangstelling voor Joey Didulica, op papier de tweede doelman van AZ en een goede bekende van technisch adviseur Leo Beenhakker. Beiden werkten in het verleden samen bij ajax. Didulica, wiens contract bij AZ nog een jaar doorloopt, staat niet afwijzend tegenover een transfer naar Feyenoord.

    Er zou zijn gefilosofeerd over een spelersruil waarbij Georginio Wijnaldum verhuist naar de landskampioen en Didulica en Jeremain Lens de omgekeerde weg bewandelen. Bovendien zou Feyenoord dan nog een transferbedrag incasseren.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      vrijdag 10 juli 2009 @ 11:35:36 #167
    179108 El-Salvador
    Anti-klapper
    pi_70842766
    quote:
    Op vrijdag 10 juli 2009 10:48 schreef DirkScheringa het volgende:

    [..]

    Bron?
    Mogen we niet zeggen Dirkie.
    Vincent zag het koren
    Einstein het getal
    Zeppelin de Zeppelin
    En Johan zag de bal
      vrijdag 10 juli 2009 @ 11:38:39 #168
    179108 El-Salvador
    Anti-klapper
    pi_70842870
    quote:
    Op vrijdag 10 juli 2009 11:35 schreef fuckbuddy het volgende:

    [..]


    [..]
    En maar Ajax klein blijven schrijven. Dit haal je zeker van azfanpage? Wat zijn dat toch een sneue gasten.
    Vincent zag het koren
    Einstein het getal
    Zeppelin de Zeppelin
    En Johan zag de bal
    pi_70848204
    quote:
    Op vrijdag 10 juli 2009 09:23 schreef wallofdolls het volgende:
    Jongen, maak je daar niet zo druk over.

    ik weet nog hoe veel mensen het over "die kaaskoppies" hadden. Daar hoorde je ons toch ook niet over
    Door forumgangers ja, hier hebben ze iemand in dienst genomen bij die website om bij het woordje Ajax de hoofdletter door een kleine letter te verangen

    Geniet het komende half jaar nog ff van de goede resultaten en daarna gauw weer terug de middenmoot in!
    Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
      vrijdag 10 juli 2009 @ 14:16:58 #170
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_70848330
    Ajax met kleine letters.. waar je je al niet druk om kan maken. Alsof op Ajax fan pagina's alles steeds zo netjes omschreven wordt.
      vrijdag 10 juli 2009 @ 14:52:49 #171
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_70849426
    En dat in n AZ-topic

    En nu weer optyfen met die mensen die alleen in dit topic zitten als ze kunnen zeiken en niks bijdragen
      vrijdag 10 juli 2009 @ 14:54:32 #172
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_70849477
    quote:
    Op vrijdag 10 juli 2009 14:12 schreef navigator het volgende:

    [..]

    Door forumgangers ja, hier hebben ze iemand in dienst genomen bij die website om bij het woordje Ajax de hoofdletter door een kleine letter te verangen

    Geniet het komende half jaar nog ff van de goede resultaten en daarna gauw weer terug de middenmoot in!
    quote:
    Op vrijdag 10 juli 2009 11:42 schreef navigator het volgende:

    [..]

    Dit is het Ajax topic. Dus elk woord over de kaasboertjes is er 1 teveel
    Pot...Ketel.....
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      vrijdag 10 juli 2009 @ 14:55:49 #173
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_70849520
    Lijkt me goed om het vanaf nu gewoon weer over AZ te hebben inderdaad en niet hoe bepaalde dingen op websites geschreven worden. Daar kun je een heel nieuw topic over beginnen om te lachen om wat er op de diverse websites in den lande geschreven wordt.
      vrijdag 10 juli 2009 @ 14:58:06 #174
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_70849595
    Reactie van de fanpage:
    quote:
    Mocht de Zeeuw weg gaan heb ik hier een geweldige oplossing, hier de quote van een feyenoordfan:
    Ongelofelijk wat de Telegraaf elk jaar weer voor onzin uitkraamt... Is toch ongelofelijk, ik vraag mij toch echt af hoe ze bij deze ideeen komen? Wat ik overigens wel zie zitten is Landzaat tegen Lens en didulica ruilen.. Dan gaan we er alleen maar op vooruit, en we hebben middenvelders zat! Heeft AZ meteen opvolger de Zeeuw binnen! :lol:

    Ik hoop zelf dat de Zeeuw blijft, maar anders zou ik graag Honda zien komen als vervanger. Denk dat hij de stap kan maken.
    Dat vind ik op zich wel n goeie. Landzaat of Honda overnemen als de zeeuw weggat.

    Landzaat: we weten dat ie minstens zo goed kan zijn, of beter. Honda: heeft een fucking goede mentaliteit en zal potentieel ook dat niveau aankunnen
      vrijdag 10 juli 2009 @ 15:05:26 #175
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_70849858
    Landzaat, Landzaat?! die gast is te oud en te blessuregevoelig.

    Honda is een goede optie idd.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      vrijdag 10 juli 2009 @ 15:06:59 #176
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_70849904
    Hoe oud is ie ondertussen?

    hij weet wel hoe het is om te stunten in Europa
      vrijdag 10 juli 2009 @ 15:10:26 #177
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_70850013
    quote:
    Zwarthoed volgt Verhoeven op bij FC Volendam

    10/07/2009 09:43

    Theo Zwarthoed is de nieuwe doelman van FC Volendam. De 26-jarige Volendammer verlaat RKC Waalwijk en keert terug naar de club waar hij de jeugdopleiding doorliep.

    Zwarthoed en Volendam zijn het eens over een verbintenis voor drie seizoenen. De doelman stond nog tot de zomer van 2010 onder contract bij het naar de Eredivisie gepromoveerde RKC, maar is er tweede keus achter Jurgen Wevers. Afgelopen dinsdag speelde hij één helft tijdens een oefenduel met PSV.

    Bij FC Volendam wordt Zwarthoed wel eerste doelman. Hij is er de opvolger van Jeroen Verhoeven, die woensdag tekende bij Ajax. Zwarthoed kwam twee seizoenen uit voor RKC, verdedigde één jaar het doel van Excelsior en zat vijf jaar voornamelijk op de bank bij AZ, dat hem in 2001 had weggeplukt bij Volendam
    kijk eens aan
    Confidence through competence
    pi_70850164
    Landzaat zal niets aan dit AZ toevoegen. Schaars en de zeeuw zijn klasse beter.
      vrijdag 10 juli 2009 @ 15:42:05 #179
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_70851172
    Dat zou een achteruitgang zijn. Dat andere plan ook van die fanpage gast; Didulica en Lens ruilen voor Landzaat.

    Ik bedoel, wat heeft die gast nou laten zien sinds ie bij Feyenoord zit? Bovendien is hij op z'n retour en nooit echt klasse geweest. Didulica kan ik nog begrijpen aangezien die toch eerste keeper wil worden en Feyenoord er eentje zoekt, maar ga vooral even een jonge en zeer talentvolle aanvaller ruilen voor een matige ouwe middenvelder.

    Trouwens, ik begrijp niks van die verhalen dat ze met Vejinovic of mogelijk Honda een opvolger in huis zouden hebben. Beiden zijn toch aanvallende middenvelders? Nou, De Zeeuw niet.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      vrijdag 10 juli 2009 @ 15:45:11 #180
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_70851407
    De Landzaat van AZ is er al een hele tijd niet meer.
    pi_70851678
    quote:
    Op vrijdag 10 juli 2009 15:45 schreef wallofdolls het volgende:
    Ik vond landzaat bij AZ beter dan De Zeeuw, het spijt me zeer
    2005 vond dat ook.
      vrijdag 10 juli 2009 @ 15:57:03 #183
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_70851697
    quote:
    Op vrijdag 10 juli 2009 15:42 schreef Kriegel het volgende:

    Trouwens, ik begrijp niks van die verhalen dat ze met Vejinovic of mogelijk Honda een opvolger in huis zouden hebben. Beiden zijn toch aanvallende middenvelders? Nou, De Zeeuw niet.
    Mja, in het systeem van vorig jaar was AZ in de counter natuurlijk gewoon weer 4-4-2 met een ruit. De Zeeuw acteerde dan als een soort 10. Hij stond vaak tegen 1 of 2 centrumverdedigers aan van de tegenpartij, die zoiets hadden van: 'wtf jij bent toch verdedigende middenvelder?' terwijl dan El Hamdaoui en Dembele ongestoord door konden lopen.

    Maareh, ja, je hebt gelijk.
    Confidence through competence
    pi_70852085
    Lamzaad hoeft niet meer terug te komen, behalve pingels benutten heeft hij niets toe te voegen aan de huidige selectie.

    Ik zou het wel verstandig vinden als De Zeeuw in de winter wordt verkocht. Dan heb je volgende zomer niet het probleem dat minstens je halve middenveld vervangen moet worden.
      vrijdag 10 juli 2009 @ 16:10:10 #185
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_70852177
    quote:
    Op vrijdag 10 juli 2009 16:07 schreef Gatalin het volgende:
    Lamzaad hoeft niet meer terug te komen, behalve pingels benutten heeft hij niets toe te voegen aan de huidige selectie.

    Ik zou het wel verstandig vinden als De Zeeuw in de winter wordt verkocht. Dan heb je volgende zomer niet het probleem dat minstens je halve middenveld vervangen moet worden.
    Als AZ de champion league heeft gewonnen móeten we dat halve middenveld ook helemaal niet meer
      vrijdag 10 juli 2009 @ 16:16:56 #186
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_70852379
    quote:
    Op vrijdag 10 juli 2009 15:57 schreef Stereotomy het volgende:

    [..]

    Mja, in het systeem van vorig jaar was AZ in de counter natuurlijk gewoon weer 4-4-2 met een ruit. De Zeeuw acteerde dan als een soort 10. Hij stond vaak tegen 1 of 2 centrumverdedigers aan van de tegenpartij, die zoiets hadden van: 'wtf jij bent toch verdedigende middenvelder?' terwijl dan El Hamdaoui en Dembele ongestoord door konden lopen.

    Maareh, ja, je hebt gelijk.
    Goed punt heb je daar, maar het wil natuurlijk niet zeggen dat als De Zeeuw als (normaal gesproken) controleur ook mee kan aanvallen, Vejinovic en Honda als aanvallende spelers zijnde ook in de punt naar achter uit de voeten kunnen met dezelfde klasse als Demy. En dat voor het grootste deel van de wedstrijd. Dat is het probleem hè, niet iedereen is even veelzijdig.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
    pi_70857536
    Vejinovic is toch een heel andere speler dan de Zeeuw. Die twee zijn totaal niet te vergelijken. Kijk alleen al naar het loopvermogen en het technische gedeelte.
      zaterdag 11 juli 2009 @ 01:21:42 #188
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_70868031
    quote:
    Club Brugge – AZ live op televisie
    10 juli 2009

    ALKMAAR- De oefenwedstrijd tussen Club Brugge en AZ op zondag 19 juli om 18:00 uur is live te volgen op Eredivisie Live en RTV Noord-Holland. Ook al ben je niet in staat om AZ achterna te reizen naar België: je hoeft niks te missen van jouw favoriete club.
    Ah, leuk om de boyz weer eens bezig te zien.
    Confidence through competence
      zaterdag 11 juli 2009 @ 13:09:06 #189
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_70874094
    quote:
    Op zaterdag 11 juli 2009 01:21 schreef Stereotomy het volgende:

    [..]

    Ah, leuk om de boyz weer eens bezig te zien.
    Ik zit met mijn buurman lekker in het stadion van Club.
    Das nog beter, iemand van hier die heen gaat/wilt?
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      zaterdag 11 juli 2009 @ 15:03:35 #190
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_70876666
    quote:
    Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat er een ruil staat aan te komen tussen AZ en Real Madrid.
    Dembele naar Madrid en Ruud Van Nistelrooij naar AZ.
    pi_70877039
    quote:
    Op zaterdag 11 juli 2009 15:03 schreef wallofdolls het volgende:

    [..]



      zaterdag 11 juli 2009 @ 15:25:07 #192
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
      zaterdag 11 juli 2009 @ 19:40:45 #193
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_70883750
    quote:
    AZ heeft ook de vierde wedstrijd van de oefencampagne in winst om gezet. Na drie keer te hebben gewonnen van amateurclubs moesten nu de profs van Haarlem er aan geloven tegen de landskampioen: 4-0.

    Graziano Pell� (foto) zorgde al vroeg in de wedstrijd voor 1-0. De Italiaan vormde in de aanval van AZ een duo met Pontus Wernbloom. Trainer Ronald Koeman kon in Schemerhorn geen beroep doen op Moussa Demb�l� (blessure) en Mounir El Hamdaoui (priv�-omstandigheden). Wernbloom was de maker van de 2-0. De Zweed tikte raak na een voorzet van Pell�.

    Ook na rust scoorde AZ twee keer. Eerst was het Ari die, na een steekpass van Brett Holman, doelman Bas van Wegen omspeelde en de bal in het lege doel werkte. Jeremain Lens kopieerde vlak voor tijd de treffer van de Braziliaan en zorgde voor de 4-0 eindstand.
    MWHAHAHAHAHA
      zaterdag 11 juli 2009 @ 20:02:11 #194
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_70884346
    Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
    pi_70884517
    quote:
    Op zaterdag 11 juli 2009 19:40 schreef wallofdolls het volgende:

    [..]

    MWHAHAHAHAHA
    Ik was bij de wedstrijd aanwezig. Het was niet hoogstaand en Ronald Koeman was dat met mij eens, want het aantal keer dat hij een diepe zucht slaakte waren niet bij te houden. Ook mooi om Shota godverdomme te horen zeggen na weer een mislukte actie van een speler De staf was niet zo tevreden met de verdediging (zeer terecht, speelden zeer slap) terwijl Holman veel lof oogstte.

    Afijn, de eerste goal van Pelle. Er wordt een voorzet van rechts gegeven op Wernbloom die mis trapt en de bal tegen de keeper schiet. Uit de rebound schiet Pelle met al zijn kracht ook op de keeper. De tweede rebound mist hij waardoor het schot een heel andere kant op gaat dan hij bedoelde en hierdoor in het doel komt. De voorzet was gewoon goed, maar er werd hem dan ook geen strobreed in de weg gelegd.

    In de tweede helft werd het halve team gewisseld en kwam onder andere Ari in de ploeg. Voorin vond ik het iets beter draaien, maar er werd net als in de eerste helft erg slap gespeeld en weinig gecreëerd. Zoals gezegd speelde Holman wel een sterke wedstrijd en met een mooie steekpass zette hij Ari alleen voor de keeper die fraai afrondde. De stagair Nielsen deed hetzelfde aan de andere kant met Lens, maar laatstgenoemde wilde de bal over de doellijn lopen ofzo, wat resulteerde in een schot tegen de keeper, wat gestuntel, maar uiteindelijk toch een doelpunt.

    Ari z'n oren staan nu wel mooi recht! En het was mooi weer!

    Bakvissenindex:
    1. Romero
    2. Pelle
    3. Schaars
      zaterdag 11 juli 2009 @ 20:37:38 #196
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_70885411
    quote:
    terwijl Holman veel lof oogstte.
    Witlof? In de kassen zeker?
    Confidence through competence
    pi_70885571
    quote:
    Op zaterdag 11 juli 2009 20:37 schreef Stereotomy het volgende:

    [..]

    Witlof? In de kassen zeker?
    Met dit weer? Je denkt toch niet dat hij gek is?
      zondag 12 juli 2009 @ 04:49:18 #198
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_70893863
    quote:
    Op zaterdag 11 juli 2009 20:07 schreef Gatalin het volgende:

    [..]

    Ik was bij de wedstrijd aanwezig. Het was niet hoogstaand en Ronald Koeman was dat met mij eens, want het aantal keer dat hij een diepe zucht slaakte waren niet bij te houden. Ook mooi om Shota godverdomme te horen zeggen na weer een mislukte actie van een speler De staf was niet zo tevreden met de verdediging (zeer terecht, speelden zeer slap) terwijl Holman veel lof oogstte.

    Afijn, de eerste goal van Pelle. Er wordt een voorzet van rechts gegeven op Wernbloom die mis trapt en de bal tegen de keeper schiet. Uit de rebound schiet Pelle met al zijn kracht ook op de keeper. De tweede rebound mist hij waardoor het schot een heel andere kant op gaat dan hij bedoelde en hierdoor in het doel komt. De voorzet was gewoon goed, maar er werd hem dan ook geen strobreed in de weg gelegd.

    In de tweede helft werd het halve team gewisseld en kwam onder andere Ari in de ploeg. Voorin vond ik het iets beter draaien, maar er werd net als in de eerste helft erg slap gespeeld en weinig gecreëerd. Zoals gezegd speelde Holman wel een sterke wedstrijd en met een mooie steekpass zette hij Ari alleen voor de keeper die fraai afrondde. De stagair Nielsen deed hetzelfde aan de andere kant met Lens, maar laatstgenoemde wilde de bal over de doellijn lopen ofzo, wat resulteerde in een schot tegen de keeper, wat gestuntel, maar uiteindelijk toch een doelpunt.

    Ari z'n oren staan nu wel mooi recht! En het was mooi weer!

    Bakvissenindex:
    1. Romero
    2. Pelle
    3. Schaars
    quote:
    Ronald Koeman toonde zijn tevredenheid na de overwinning in de oefenwedstrijd tegen HFC Haarlem (4-0). De nieuwe oefenmeester van AZ wil de komende weken verder werken aan de details.
    "We zijn nu eigenlijk pas echt twee weken met de volledige groep aan het trainen. Ik ben grotendeels tevreden. Je ziet dat er een echt team staat. De komende weken gaan we verder aan de details werken", aldus Koeman op de offici�le website van de club.

    De trainer gaf tegen HFC Haarlem meerdere spelers de gelegenheid om minuten op te doen in de aanloop naar het nieuwe seizoen. "Vandaag hebben de meesten wat meer speeltijd gekregen. Je ziet dan dat er hier en daar wat meer vermoeidheid ontstaat. Maar het was een prima oefenwedstrijd.

    Op het sportcomplex in Schermerhorn waren Graziano Pell�, Pontus Wernbloom, Ari en Jeremain Lens trefzeker voor de regerend landskampioen.
    Heuh??
      zondag 12 juli 2009 @ 04:53:23 #199
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_70904365
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 04:49 schreef wallofdolls het volgende:

    [..]


    [..]

    Heuh??
    quote:
    Ik ben grotendeels tevreden. Je ziet dat er een echt team staat. De komende weken gaan we verder aan de details werken", aldus Koeman op de officiële website van de club.
      maandag 13 juli 2009 @ 11:19:23 #201
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_70928059
    quote:
    "Heerenveen en Feyenoord willen Nielsen"

    AZ-trainer Ronald Koeman en technisch directeur Marcel Brands willen vandaag een beslissing nemen over de Deense jeugdinternational Morten Nielsen van Chelsea.

    Nielsen (19) speelde afgelopen zaterdag voor de tweede keer mee bij AZ in een oefenduel tegen FC Haarlem (4-0). Nielsen, na rust ingevallen, leverde een fraaie assist bij de 4-0 van Ari, en liet bijken over een fraaie techniek te beschikken.

    AZ weet dat andere Nederlandse clubs klaar zitten om de speler in te lijven als hij niet in Alkmaar tekent. Ook Feyenoord en Heerenveen volgen de speler intensief. Dat AZ de anderen voor was, heeft te maken met het netwerk van Koemans rechterhand Tonny Bruins Slot. Hij kent als scout de vader van Morten Nielsen, de voormalige Deense international Benny Nielsen. Koeman: ,,Op die manier kwamen we bij ajax ooit aan mitea. Mogelijk is dit ook interessant.
    AZ is mooi dom als ze deze speler laten lopen, dat is echt een talent.
    Halen! Goede opvolger van Moussa of Mounir tis een echte aanvaller maar wordt op het middenveld gezet bij Chelsea.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      maandag 13 juli 2009 @ 11:53:24 #202
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_70929105
    Doen ja, als ie echt zoveel potentie heeft. Zeker op die positie is het handig om iets achter de hand te hebben mocht het leeglopen, en je hebt sowieso een stukje toekomst in huis. Nog transfervrij ook zie ik nu.

    .
    quote:
    Koeman: ,,Op die manier kwamen we bij ajax ooit aan mitea.
    En ik weet dat dit al een keer gevraagd is, maar wat is dit steeds voor sneu gedoe?
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
    pi_70929194
    Dat krijg je als je iets kopieert van de fanpage en niet de moeite neemt om het even aan te passen...
      maandag 13 juli 2009 @ 12:01:47 #204
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_70929388
    Ah, ja, de fanpage.

    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      maandag 13 juli 2009 @ 18:07:00 #205
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_70940135
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 11:56 schreef Gatalin het volgende:
    Dat krijg je als je iets kopieert van de fanpage en niet de moeite neemt om het even aan te passen...
    Wat moest er dan aangepast worden volgens jou?
    Klopt toch wat ie zegt? En omdat ie nou Ajax als voorbeeld neemt boeit me niet.
    Gaat erom dat je soms mazzel moet hebben met bepaalde aankopen... althans dat maak ik ervan
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_70940307
    Het gaat over het hoofdlettergebruik, of liever gezegd, het gebrek eraan...
      maandag 13 juli 2009 @ 21:58:01 #207
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_70947964
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 18:15 schreef Gatalin het volgende:
    Het gaat over het hoofdlettergebruik, of liever gezegd, het gebrek eraan...
    ja dat kansloze ajax ipv Ajax gezeik. Das zoooo kansloos man.. Alsof je daarmee een statement maakt. Je maakt eerder jezelf volslagen belachelijk. Feit is dat ik graag "nieuws" wil posten over AZ (of az?! ) En dan niet dat soort crap wil aanpassen, maar misschien is dat juist wel ok om dat te doen.. Merci Gatalin, statement taken.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_70948050
    Ach ja, ajax, p$v, pisvee, neusjes, feyenooit, 010, 020, kaasjes, az. Het zijn wel heldere lichten die het verzinnen hoor.
    pi_70949373
    De Zeeuw zou vandaag met de clubleiding rond de tafel right?
      maandag 13 juli 2009 @ 22:51:01 #210
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_70950024
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 21:58 schreef fuckbuddy het volgende:

    [..]

    ja dat kansloze ajax ipv Ajax gezeik. Das zoooo kansloos man.. Alsof je daarmee een statement maakt. Je maakt eerder jezelf volslagen belachelijk. Feit is dat ik graag "nieuws" wil posten over AZ (of az?! ) En dan niet dat soort crap wil aanpassen, maar misschien is dat juist wel ok om dat te doen.. Merci Gatalin, statement taken.
    Chapeau dat je het allemaal bijhoudt voor ons, ga er vooral mee verder, maar eigenlijk zou het inderdaad wel okay zijn om die puberale shit van de fanpage even aan te passen. Al was het maar als een soort klein anti-statement naar de rest van Fok, ook al weten de meesten wel waar het vandaan komt.

    Ik bedoel, we hebben het hier over een stel onvolwassen zielepoten dat zichzelf een soortement van eenzijdige aartsrivaliteit met Ajax heeft aangepraat en dat op zulke manieren uit. Willen we daar in dit topic mee op één lijn worden gezet? Ik in ieder geval liever niet.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      dinsdag 14 juli 2009 @ 11:52:51 #211
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_70961539
    quote:
    Morten Nielsen; "Hier wil ik graag spelen"

    Bij Chelsea is hij de laatste jaren behoorlijk verwend. Het mooiste trainingscomplex van Engeland, de rijkste clubeigenaar ter wereld, een eigen huis, een baan voor zijn vader. Het ontbrak Morten Nielsen (19) eigenlijk aan niets.

    Morten Nielsen, lang maar technisch, is transfervrij na ruim drie jaar Chelsea.
    Maar toen hij zaterdagavond na een weekje AZ op het vliegtuig stapte om even naar de familie in Kopenhagen terug te keren, verzuchtte de lange Deense spits: ,,Wat een prachtige club is AZ. Hier wil ik wel komen voetballen.��

    Vanaf de eerste dag dat hij zich mocht omkleden in het DSB-stadion en onder leiding van trainer Ronald Koeman met de selectie van de Nederlandse kampioen kon meetrainen, voelde Nielsen zich thuis.
    ,,Het lijkt net ��n grote familie. Bij deze club heb ik heel snel een warm gevoel gekregen. Het stadion en de trainingsaccommodatie bieden een bepaalde knusheid, die ik een beetje ken vanuit Denemarken. Tegelijkertijd is AZ super-professioneel.��

    Vandaag of morgen hoopt Nielsen te horen of zijn avontuur een vervolg krijgt in de vorm van een contract. De technische leiding van AZ moet afwegen of Nielsen op korte �n lange termijn een extra waarde kan vormen voor de Alkmaarders. Ook met de wetenschap dat er andere Nederlandse clubs klaar zitten om Nielsen in te lijven.

    Als 15-jarig talent haalde Chelsea hem zo�n 3,5 jaar geleden uit Denemarken naar Londen. Het klassieke voorbeeld van een jonge speler die door de grote clubs uit de Premier League wordt opgeslokt. Hoe haal je een speler met amper een Mavo-diploma op zak naar het buitenland?

    Heel eenvoudig. Vader Benny Nielsen, die gelukkig ook een beetje kon voetballen en 28 keer uitkwam voor de Deense nationale ploeg, kreeg een baan als jeugdscout aangeboden bij Chelsea en moeder Nielsen mocht een huis inrichten in de buurt van het trainingscomplex. Clubs kunnen ontkennen dat gezinnen daarmee worden ingepalmd, maar de praktijk bewijst dat het zo gaat.

    Want zie, het contract van Morten Nielsen bij Chelsea is teneinde en voor vader is ook geen werk meer. De speler: ,,Mijn vader is aan zijn laatste maand bezig. Eind juli loopt zijn contract als scout bij Chelsea af...��
    Nielsen junior vond het wel prettig om met zijn ouders in de buurt de jeugdopleiding van Chelsea te doorlopen. Hij voetbalde het afgelopen seizoen hoofdzakelijk in het tweede team met de Nederlanders Jeffrey Bruma en Patrick van Aanholt. De ex-Feyenoorder en het grote talent uit de PSV-opleiding waren maatjes met wie hij elke dag trainde.

    De grote frustratie voor alle, door Frank Arnesen in Europa en Zuid-Amerika weggekochte toptalenten is dat niemand erin slaagt de sprong naar het eerste te maken.
    Waar Arsenal en in iets mindere mate Manchester United voorrang geven aan de jeugd, spelen bij Chelsea alleen de grote sterren in de hoofdmacht.
    Morten Nielsen erkent het probleem. ,,Al mijn vrienden uit Denemarken stonden versteld van het abnormaal hoge niveau in de jeugd van Chelsea en in het tweede team. We hebben echt fantastische spelers rondlopen. Stuk voor stuk jongens die bij elke club in Europa zo in het eerste zouden kunnen spelen. Maar niet bij Chelsea. Daar moet de jeugd concurreren met de Drogba�s en Terry�s van deze wereld. Onmogelijk dus.��

    In januari was er al bijna een oplossing voor Nielsen. Het Schotse Celtic wilde hem overnemen van Chelsea.
    Nielsen vloog naar Schotland, kreeg een rondleiding en zag het wel zitten om op Celtic Park te gaan voetballen. ,,Maar toen kwamen de clubs er niet uit en ging het hele verhaal niet door. Met AZ hoop ik nu wel op een goede afloop.��

    In twee oefenduels liet hij geen verkeerde indruk achter (twee goals en een assist), al was hij tegen Haarlem doodmoe. ,,Ik kwam terug van vakantie en viel middenin een zware trainingsweek. Maar ik heb elke dag plezier bij AZ. Het is een leuke groep en de club heeft een goede trainer,�� zegt Nielsen.

    Misschien kan hij in de voetsporen treden van vader Benny Nielsen, die in 1978 de Europa Cup II won met Anderlecht en ook speelde voor RWDM en Cercle Brugge.
      dinsdag 14 juli 2009 @ 11:53:26 #212
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
      dinsdag 14 juli 2009 @ 11:55:29 #213
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_70961624
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 22:51 schreef Kriegel het volgende:

    [..]

    Chapeau dat je het allemaal bijhoudt voor ons, ga er vooral mee verder, maar eigenlijk zou het inderdaad wel okay zijn om die puberale shit van de fanpage even aan te passen. Al was het maar als een soort klein anti-statement naar de rest van Fok, ook al weten de meesten wel waar het vandaan komt.

    Ik bedoel, we hebben het hier over een stel onvolwassen zielepoten dat zichzelf een soortement van eenzijdige aartsrivaliteit met Ajax heeft aangepraat en dat op zulke manieren uit. Willen we daar in dit topic mee op één lijn worden gezet? Ik in ieder geval liever niet.
    idd, lijkt me goed.
    Het meest kansloze vind ik nog wel dat anti-ajax topic.
    Dan laat je echt zien dat je een pannenkoek bent.Maar goed Kriegel, laten we idd niet aan die onzin meedoen.ik zal er iig om denken en mijn best doen om mijn items aan te passen.

    Game on..
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      dinsdag 14 juli 2009 @ 11:58:43 #214
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_70961758
    Maar goed, wat ik dus begrijp uit het verhaal van Nielsen is dat het niveau in het tweede van Chelsea zo hoog is dat elke europese subtopper met zo'n speler een verrijking in huis haalt. En dan ook nog transfervrij en zo jong.

    Dan heeft ie n goede basis, maar kan je hem ook nog kneden. En hij wil heel erg graag.

    Gewoon doen lijkt mij.
      dinsdag 14 juli 2009 @ 13:10:48 #215
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_70964025
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 11:58 schreef wallofdolls het volgende:
    Maar goed, wat ik dus begrijp uit het verhaal van Nielsen is dat het niveau in het tweede van Chelsea zo hoog is dat elke europese subtopper met zo'n speler een verrijking in huis haalt. En dan ook nog transfervrij en zo jong.

    Dan heeft ie n goede basis, maar kan je hem ook nog kneden. En hij wil heel erg graag.

    Gewoon doen lijkt mij.
    idd, die Bruins Slot zou al meteen scoren als dit gaat lukken..

    Trouwens gisteren hebben de Zeeuw, Ajax en AZ gesproken met elkaar. Aldus het parool.

    Dus lappen en verpatsen maar. Wat een oetknoet als ie dat doet..
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      dinsdag 14 juli 2009 @ 15:14:14 #216
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_70968417
    Hij wil dus nog graag komen ook. Brands en co. zouden nu wel knettergek zijn als ze 'm niet vastleggen.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      dinsdag 14 juli 2009 @ 15:20:06 #217
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_70968677
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 15:14 schreef Kriegel het volgende:
    Hij wil dus nog graag komen ook. Brands en co. zouden nu wel knettergek zijn als ze 'm niet vastleggen.
    ja voor jou en voor mij is het een duidelijke zaak! Maar je hebt met AZ te maken en dat kan zeker schelen
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      dinsdag 14 juli 2009 @ 15:24:09 #218
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_70968830
    Och, ik neem voor het gemak even aan dat Nielsen wél kan lezen.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      dinsdag 14 juli 2009 @ 15:43:12 #219
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_70969584
    Misschien komt ie uit de Deense sloppenwijken
    Confidence through competence
      dinsdag 14 juli 2009 @ 15:52:12 #220
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_70969956
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 15:43 schreef Stereotomy het volgende:
    Misschien komt ie uit de Deense sloppenwijken
    een echt rauwrandnagel kerel...
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      woensdag 15 juli 2009 @ 21:32:55 #221
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71014604
    quote:
    Landskampioen AZ nam woensdagavond geen halve maatregelen in het oefenduel met het Zeeuws elftal. In Middelburg zegevierde de ploeg van trainer Ronald Koeman voor het oog van zo'n 3500 toeschouwers met dubbele cijfers. Het werd 0-11.

    Bij rust leidde de Alkmaarse landskampioen al met 0-6. Voor rust scoorde nationaal topscorer Mounir el Hamdaoui drie keer, na rust overtrof Graziano Pell� die productie zelfs met vier goals. De overige doelpunten werden gemaakt door Ari (2x), Nick van der Velden en Jeremain Lens.




    Pelle
      woensdag 15 juli 2009 @ 21:34:18 #222
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_71014652


    Nouja, dan hoeft ie ze straks er niet meer in te ballen.
    Confidence through competence
      woensdag 15 juli 2009 @ 21:42:44 #223
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_71014917
    Pelle koning!!! Hahahaha, zou het dan toch?
    Je weet die italiaanse gast is heer en meester.

    Of had ie er 8 kunnen maken en verneukte die weer 50%?!

    Wel lachen, Pelle de man van 10miljoen
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      woensdag 15 juli 2009 @ 21:44:05 #224
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_71014958
    10 miljoen missers? Potten haargel?
    Confidence through competence
      woensdag 15 juli 2009 @ 21:46:42 #225
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_71015033
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 21:44 schreef Stereotomy het volgende:
    10 miljoen missers? Potten haargel?
    weet jij het? Ik lul maar wat togggg?
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_71015043
    Tja, z'n doelpunten in de voorgaande wedstrijden waren niet fraai, maar als hij nu eindelijk op wat voor manier dan ook toch het net weet te vinden, dan is dat alleen maar gunstig. Maar goed, we zullen wel zien hoe hij het tegen Brugge en HSV doet...
    pi_71015111
    En dat op z'n verjaardag!
      woensdag 15 juli 2009 @ 21:50:25 #228
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_71015149
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 21:47 schreef Gatalin het volgende:
    Tja, z'n doelpunten in de voorgaande wedstrijden waren niet fraai, maar als hij nu eindelijk op wat voor manier dan ook toch het net weet te vinden, dan is dat alleen maar gunstig. Maar goed, we zullen wel zien hoe hij het tegen Brugge en HSV doet...
    ik ben er zondag in Brugge. Heb vakantie en ga meteen door met een paar maten naar "de Gentse feesten". Dus we zullen zien. Brugge is weer eens een tegenstander van formaat. En HSV is gewoon een dikke topploeg..
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_71015188
    Ik ben er zondag helaas niet bij, dan is m'n pa jarig. Overigens zijn de tickets voor het uitvak wel behoorlijk aan de prijs voor een oefenwedstrijd, 25 euro, de tering...
      woensdag 15 juli 2009 @ 21:57:20 #230
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_71015391
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 21:51 schreef Gatalin het volgende:
    Ik ben er zondag helaas niet bij, dan is m'n pa jarig. Overigens zijn de tickets voor het uitvak wel behoorlijk aan de prijs voor een oefenwedstrijd, 25 euro, de tering...
    klopt, AZ is opeens een melkkoetje geworden. Thuisvak is ook 17,50 trouwens. Ik ga met mijn buurjongen...
    Trouwe Brugge fan... Haha, als je daar met winst weggaat dan draai je lekker.
    Met alle respect, maar Den Helder, Haarlem en Middelburg zijn nou niet echte graadmeters om te zien waar je staat. Jammer (maar logisch) dat Bayern pas laaaat gespeelt zou worden. Let op Gatalin wat Dirk dan vraagt voor het uitvak
    80 reichsmark vermoed ik.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_71015587
    Jij weet de loting voor de Champions League al?!
      woensdag 15 juli 2009 @ 22:06:19 #232
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_71015737
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 22:02 schreef Gatalin het volgende:
    Jij weet de loting voor de Champions League al?!
    idd....;)
    Nee wij "krijgen" bayern thuis als cadeau van de transfer van LvG toch!
    Dus die komt nog dit seizoen is ons supporters belooft.

    Weet jij hier niets van dan?
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      woensdag 15 juli 2009 @ 22:07:15 #233
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_71015771
    Pelle staat dus op 7 doelpunten in de oefenpotjes.

    Topscorer AZ!!!
    Hahaha, wie had dat ooit gedacht.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      woensdag 15 juli 2009 @ 22:10:55 #234
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_71015895
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 22:07 schreef fuckbuddy het volgende:
    Pelle staat dus op 7 doelpunten in de oefenpotjes.

    Topscorer AZ!!!
    Hahaha, wie had dat ooit gedacht.
    De grootste prutsers worden wel vaker topscoorder van de voorbereiden. Özturk bij Groningen laatst nog. Nu wissel bij Veendam oid.
      woensdag 15 juli 2009 @ 22:15:50 #235
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_71016093
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 22:10 schreef Grulez het volgende:

    [..]

    De grootste prutsers worden wel vaker topscoorder van de voorbereiden. Özturk bij Groningen laatst nog. Nu wissel bij Veendam oid.
    en ik lik mijn traan op van mijn wang..
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      woensdag 15 juli 2009 @ 22:20:37 #236
    54880 Cruoninga
    Est. MXL AD
    pi_71016292
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 22:10 schreef Grulez het volgende:

    [..]

    De grootste prutsers worden wel vaker topscoorder van de voorbereiden. Özturk bij Groningen laatst nog. Nu wissel bij Veendam oid.
    Mustapha El Idrissi is natuurlijk wel het beste voorbeeld. Werd bij Groningen nationaal topscorer van de voorbereiding. In de competitie scoorde die vervolgens precies 0 keer en blesseerde zich op de training toen die uit frustratie tegen een reclamebord schopte.
      woensdag 15 juli 2009 @ 23:45:26 #237
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_71019673
    De zeeuw blijft (volgens Koeman)..
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      donderdag 16 juli 2009 @ 00:08:22 #238
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_71020475
    ♪ Koeman gooit alle dingen om... ♪
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      donderdag 16 juli 2009 @ 14:16:42 #239
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71033328
    quote:
    Barcelona heeft oogje op Poulsen
    Door Roy (donroyco) op donderdag 16 juli 2009 13:29
    Bron: Goal.com
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ik dacht: kassa, toen ik die titel op fok! sport las.

      donderdag 16 juli 2009 @ 15:59:55 #240
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_71036950
    AZ gaat dus proberen om Nielsen te halen. Ze zijn met Chelsea al bezig om te zien wat de kosten zijn etc. Ben benieuwd!!
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      donderdag 16 juli 2009 @ 16:53:53 #241
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
      donderdag 16 juli 2009 @ 17:52:42 #242
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_71040736
    Nee, is transfervrij. Vaag...
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      donderdag 16 juli 2009 @ 19:14:57 #243
    15600 BB-King
    Long live the King!
    pi_71042802
    Z'n vader wil natuurlijk contract als scout aangeboden krijgen.
    Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
      donderdag 16 juli 2009 @ 19:45:34 #244
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_71043616
    Confidence through competence
      donderdag 16 juli 2009 @ 20:03:34 #245
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_71044165
    waarom heeft el hamdaoui nr 1?
    Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
    pi_71044426
    quote:
    Op donderdag 16 juli 2009 20:03 schreef Fortitudo het volgende:
    waarom heeft el hamdaoui nr 1?
    Tijd voor een bezoekje aan de opticiën?
      donderdag 16 juli 2009 @ 20:47:35 #247
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_71045371
    quote:
    Op donderdag 16 juli 2009 20:12 schreef Gatalin het volgende:

    [..]

    Tijd voor een bezoekje aan de opticiën?
    bij het interview heeft hij trui met nummer 1
    Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
    pi_71045456
    Omdat een stropdas hem niet staat.
      donderdag 16 juli 2009 @ 21:03:57 #249
    177738 DirkScheringa
    retteketet......
    pi_71045746
    quote:
    Op donderdag 16 juli 2009 20:50 schreef Gatalin het volgende:
    Omdat een stropdas hem niet staat.
    AZ!
    De magisch realist van AZ!
    Leen is mijn vriend!
      vrijdag 17 juli 2009 @ 01:22:20 #250
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_71052745
    Nieuwe tenues zien er goed uit in actie, valt me alleszins mee, alleen waar zijn de namen gebleven?
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
    pi_71052826
    Demy kan alvast een huis gaan zoeken in Amsterdam.

    Later op de dag meer.
      vrijdag 17 juli 2009 @ 01:29:47 #252
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_71052857
    quote:
    Op vrijdag 17 juli 2009 01:27 schreef Cyberia18 het volgende:
    Demy kan alvast een huis gaan zoeken in Amsterdam.

    Later op de dag meer.
    Hij woont al in Amsterdam, slimmert.

    En Ajax past echt niet bij hem. Mentaal is hij al zwak, uitgefloten worden in de Arena zal hem knakken.
    Confidence through competence
    pi_71052878
    quote:
    Op vrijdag 17 juli 2009 01:29 schreef Stereotomy het volgende:

    [..]

    Hij woont al in Amsterdam, slimmert.
    Dat was me ontgaan.

    Maar zoals gezegd, later op de dag meer. Voor nu: welterusten.
      vrijdag 17 juli 2009 @ 04:06:54 #254
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_71054589
    quote:
    Op vrijdag 17 juli 2009 01:29 schreef Stereotomy het volgende:

    [..]

    Hij woont al in Amsterdam, slimmert.

    En Ajax past echt niet bij hem. Mentaal is hij al zwak, uitgefloten worden in de Arena zal hem knakken.
    Qua lengte en fysiek past hij uitstekend bij Ajax.
      vrijdag 17 juli 2009 @ 09:33:38 #255
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71056932
    Och ja. Hij doet maar wat ie niet laten kan. We kunnen altijd het lijstje spelers van AZ dat naar de topclubs ging nog even er bij pakken.

    Perez: gefaald, werd bij Twente pas weer goed.
    Kromkamp: gefaald.
    Koevermans: scoort regelmatig, maar wel altijd als wissel.
    Landzaat: indirect, maar faalde bij Feyenoord
    De Cler: speelde bij Feynoord echt belabberd
    Lindenbergh: bij Ajax, hmwah hmwah


    Ergo: AZ-spelers zijn gewoon niet goed genoeg voor topclubs.
    pi_71057472
    Één lichtpuntje: Joris Matthijsen doet het goed...
      vrijdag 17 juli 2009 @ 11:26:52 #257
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_71060171
    zal hij echt naar ajax gaan?
    Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
      vrijdag 17 juli 2009 @ 11:41:19 #258
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_71060730
    nvm
    Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
    pi_71063314
    quote:
    Op vrijdag 17 juli 2009 01:27 schreef Cyberia18 het volgende:
    Demy kan alvast een huis gaan zoeken in Amsterdam.

    Later op de dag meer.
    Haha drank is lekker ofniet
      vrijdag 17 juli 2009 @ 15:48:53 #260
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_71069714
    quote:
    Op vrijdag 17 juli 2009 09:33 schreef wallofdolls het volgende:
    Och ja. Hij doet maar wat ie niet laten kan. We kunnen altijd het lijstje spelers van AZ dat naar de topclubs ging nog even er bij pakken.

    Perez: gefaald, werd bij Twente pas weer goed.
    Kromkamp: gefaald.
    Koevermans: scoort regelmatig, maar wel altijd als wissel.
    Landzaat: indirect, maar faalde bij Feyenoord
    De Cler: speelde bij Feynoord echt belabberd
    Lindenbergh: bij Ajax, hmwah hmwah


    Ergo: AZ-spelers zijn gewoon niet goed genoeg voor topclubs.
    Tarik Sektioui - kampioen met Porto
    Barry Opdam - Kampioen met Red Bull Salzburg
    Gretar Steinsson - bijna linkerrijtje met Bolton

    Wat een geweldige kerel, die Grétar.
    Confidence through competence
      vrijdag 17 juli 2009 @ 16:32:31 #261
    177738 DirkScheringa
    retteketet......
    pi_71071412
    quote:
    Op vrijdag 17 juli 2009 15:48 schreef Stereotomy het volgende:

    [..]

    Tarik Sektioui - kampioen met Porto
    Barry Opdam - Kampioen met Red Bull Salzburg
    Gretar Steinsson - bijna linkerrijtje met Bolton

    Wat een geweldige kerel, die Grétar.

    AZ!
    De magisch realist van AZ!
    Leen is mijn vriend!
      vrijdag 17 juli 2009 @ 18:53:05 #262
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71074934
    quote:
    Op vrijdag 17 juli 2009 15:48 schreef Stereotomy het volgende:

    [..]

    Tarik Sektioui - kampioen met Porto
    Barry Opdam - Kampioen met Red Bull Salzburg
    Gretar Steinsson - bijna linkerrijtje met Bolton

    Wat een geweldige kerel, die Grétar.
    Timmer, leidde het rechterrijtje van feyenoord in
    Huysegems, ook slecht bij feyenoord
    pi_71083647
    Ron Vlaar
      zaterdag 18 juli 2009 @ 00:29:23 #264
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_71084410
    yep, volgens mij hebben we iedereen al ongeveer gehad
    Confidence through competence
      zaterdag 18 juli 2009 @ 12:34:53 #265
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71091156
    quote:
    Op vrijdag 17 juli 2009 15:48 schreef Stereotomy het volgende:

    [..]

    Tarik Sektioui - kampioen met Porto
    Barry Opdam - Kampioen met Red Bull Salzburg
    Gretar Steinsson - bijna linkerrijtje met Bolton

    Wat een geweldige kerel, die Grétar.
    Tarik Sektioui

      zaterdag 18 juli 2009 @ 12:37:14 #266
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71091191
    quote:
    Op vrijdag 17 juli 2009 01:27 schreef Cyberia18 het volgende:
    Demy kan alvast een huis gaan zoeken in Amsterdam.

    Later op de dag meer.
    Goed verhaal. Lekker kort.

    Ik kots op die geruchtenstroom van omhooggevallen Amsterdammertjes.

    Zeg gewoon niets als je je bronnen niet op orde hebt
      zaterdag 18 juli 2009 @ 12:40:21 #267
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_71091265
    quote:
    Op vrijdag 17 juli 2009 01:27 schreef Cyberia18 het volgende:
    Demy kan alvast een huis gaan zoeken in Amsterdam.

    Later op de dag meer.
    Is dat een zelfde "later meer" als het later meer bij de transfer van Berg naar AZ?
    pi_71091881
    quote:
    Op zaterdag 18 juli 2009 12:34 schreef wallofdolls het volgende:

    [..]

    Tarik Sektioui

    Tarik Sektioui!

    pi_71091950
    Ik vergeet zijn veterstrik-truc tegen RBC nooit meer
      zaterdag 18 juli 2009 @ 15:05:47 #270
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71094441
    quote:
    Op zaterdag 18 juli 2009 12:40 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Is dat een zelfde "later meer" als het later meer bij de transfer van Berg naar AZ?
    Hé, smoel houden
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      zaterdag 18 juli 2009 @ 15:08:30 #271
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_71094500
    quote:
    Op zaterdag 18 juli 2009 12:34 schreef wallofdolls het volgende:

    [..]

    Tarik Sektioui

    De Marokkaanse Pellè
    Confidence through competence
      zaterdag 18 juli 2009 @ 15:35:58 #272
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71095042
    quote:
    Dembélé ziet interesse clubs afnemen
    Door Sjors (Sj0rSz) op zaterdag 18 juli 2009 15:16
    Bron: Goal.com

    De interesse rond Moussa Dembélé is afgenomen. Genoa legde een maand geleden tevergeefs een bod neer bij AZ, maar sindsdien is het stil geworden.

    De Italiaanse subtopper legde twaalf miljoen euro neer voor de spits van de landskampioen, maar dat veegde de clubleiding resoluut van tafel. "En sindsdien is het stil geworden", zegt Patrick Vervoort, zaakwaarnemer van Dembélé, in Het Laatste Nieuws.

    "Maar hij zit goed bij AZ", stelt Vervoort. "Moussa zit zeker niet in zak en as en kijkt uit naar het komende seizoen. Het is de wens van AZ dat hij nog een jaar langer blijft. Bovendien zijn we niet geobsedeerd om hem daar weg te krijgen, want hij speelt met die club in de Champions League."

    Dembélé heeft een contract tot de zomer van 2011 bij AZ. Vervoort: "De transfermarkt sluit pas over ruim een maand. Als je de markt nu bekijkt, zie je toch dat bepaalde ploegen veel geld uitgeven maar velen zijn voorzichtiger geworden. Er kan nog veel gebeuren maar een vertrek is geen must."
      zondag 19 juli 2009 @ 01:02:45 #273
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_71108250
    ff een reminder, vandaag speelt Club Brugge tegen AZ. Om 17:45 start de uitzending op RTV NH. Hopen dat die stream het een beetje doet, leuk om AZ weer in actie te zien.

    Eerste voorspelling voor de basiself dan maar:

    -------------Romero
    Swerts - Moisander - Moreno - Poco
    Mendes - De Zeeuw - Schaars - Martens
    ---------------El Hamdaoui
    ---------------Pelle

    Denk dat Koeman Van Gaal's 4-4-1-1 in stand houdt.
    Confidence through competence
    pi_71111837
    quote:
    Op zondag 19 juli 2009 01:02 schreef Stereotomy het volgende:
    ff een reminder, vandaag speelt Club Brugge tegen AZ. Om 17:45 start de uitzending op RTV NH. Hopen dat die stream het een beetje doet, leuk om AZ weer in actie te zien.

    Eerste voorspelling voor de basiself dan maar:

    -------------Romero
    Swerts - Moisander - Moreno - Poco
    Mendes - De Zeeuw - Schaars - Martens
    ---------------El Hamdaoui
    ---------------Pelle

    Denk dat Koeman Van Gaal's 4-4-1-1 in stand houdt.
    Cool, dat ga ik wel ff kijken. Kan dat hier gewoon op de tv zien namelijk
    pi_71111849
    Eredivisie Live zendt het ook uit.
    pi_71123847
    ik ga ook kijke!
      zondag 19 juli 2009 @ 17:35:32 #277
    202348 Susi
    Temple of Love
    pi_71124281
    Ah, bedankt voor de tip
      zondag 19 juli 2009 @ 17:55:27 #278
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_71125087
    Henk Wisman met z'n irritante geslis.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
    pi_71125098
    Ik ga vanavond spaghetti maken voor tijdens de wedstrijd, supporter ik toch nog een beetje Pelle.
      zondag 19 juli 2009 @ 18:03:12 #280
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_71125402
    DSB.be
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      zondag 19 juli 2009 @ 18:03:41 #281
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_71125414
    Echte opstelling:

    Didulica
    Swerts - Jaliens - Moisander - Poco
    De Zeeuw - Mendes - Schaars - Lens
    Martens
    Pelle

    Geloof er niks van bij eredivisie live. Volgens mij is dit het:

    Didulica
    Swerts - Jaliens - Moisander - Poco
    Mendes - De Zeeuw - Schaars - Martens
    Lens
    Pelle
    Confidence through competence
      zondag 19 juli 2009 @ 18:04:08 #282
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_71125433
    Donk
    Confidence through competence
    pi_71128919
    Nou ja, AZ matig, beetje slappe boel. Moet toch wel een tandje hoger wil je ergens potten breken.
      zondag 19 juli 2009 @ 19:50:27 #285
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_71128954
    quote:
    Op zondag 19 juli 2009 18:04 schreef Stereotomy het volgende:
    Donk
    Speelde een prima wedstrijd.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 19 juli 2009 @ 19:53:11 #286
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_71129039
    quote:
    Op zondag 19 juli 2009 19:49 schreef xFriendx het volgende:
    Nou ja, AZ matig, beetje slappe boel. Moet toch wel een tandje hoger wil je ergens potten breken.
    Ja, het leek wel of ze er pas zin in kregen toen Mendes eraf moest. Het was gewoon slap, snel vergeten en De Zeeuw weer centraal zetten.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
    pi_71129074
    Zelfde niveautje als tegen Haarlem. De verdediging was weer om te huilen en Pelle kan het tegen een beetje tegenstander niet laten zien. De Zeeuw en Mendes van positie wisselen was totaal onnodig en gezien het spel had Mendes ipv De Zeeuw naar de kant gemoeten. Holman vond ik goed invallen. Scheids hielp niet echt mee...
    pi_71129171
    quote:
    Op vrijdag 17 juli 2009 01:31 schreef Cyberia18 het volgende:

    [..]

    Dat was me ontgaan.

    Maar zoals gezegd, later op de dag meer. Voor nu: welterusten.
    En? Hoe staat het er voor?
      zondag 19 juli 2009 @ 19:59:05 #289
    54884 Yi-Long
    Snorloze Zeiksnor
    pi_71129232
    Jezus wat een verschrikkelijke wedstrijd. Het Koeman-effect is dit keer wel erg vroeg ingetreden, maar het was weer als vanouds laks, langzaam, geen combinaties, en achterin is het niets...

    Sowieso wederom, zoals eigenlijk altijd, een waardeloze Pelle gezien, maar eigenlijk was heel AZ vandaag schandalig slecht.
    Ari mocht 25 minuutjes meedoen en heeft dat eigenlijk foutloos gedaan, en ook Swerts was niet onaardig, maar de rest .

    Brugge had met veel grotere cijfers kunnen winnen.
    pi_71129293
    Maar goed, hopelijk leert Koeman hier van. De Zeeuw en Mendes op hun normale positie of desnoods Holman ipv Mendes, Moreno in plaats van Jaliens, Romero op doel en Pelle op het vliegtuig. Dan heb ik er wel vertrouwen in
      zondag 19 juli 2009 @ 20:18:11 #291
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_71129824
    niks gemist zo te horen?

    ik roep al een tijd dat er sowieso een killer voorin bij moet en 2 verdedigers
    Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
      zondag 19 juli 2009 @ 20:19:26 #292
    54884 Yi-Long
    Snorloze Zeiksnor
    pi_71129870
    quote:
    Op zondag 19 juli 2009 20:18 schreef Fortitudo het volgende:
    niks gemist zo te horen?

    ik roep al een tijd dat er sowieso een killer voorin bij moet en 2 verdedigers
    Ari IS een killer, maar dan moet je hem wel gewoon opstellen.
      zondag 19 juli 2009 @ 20:22:32 #293
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_71129958
    Het was vooral het middenveld waar het steeds vastliep, voorin ging het nog wel nadat Ari erin kwam, toen was er ineens veel meer beweging. Blijft toch een heel geniepig en watervlug kereltje, amper uit te schakelen, in tegenstelling tot die lompe battyboy die nog niet langs m'n dooie oma komt.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
    pi_71130243
    Als het goed is, is Pelle tegen Heerenveen nog geschorst vanwege een incident bij Jong AZ afgelopen seizoen, dus dan kan Koeman daar in ieder geval niet de fout mee in gaan.
      zondag 19 juli 2009 @ 20:36:56 #295
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71130365
    Ik moet zeggen dat Luijckx me positief verrast heeft, in de zin van dat ie niet onzeker stond te pielen (weliswaar gaf ie vaak waardeloze ballen, maar qua inzet en durf is het stukken beter dan wat ie in de verdediging deed en ook fantasierijker dan zo'n Holmaat)
      zondag 19 juli 2009 @ 21:16:40 #296
    54884 Yi-Long
    Snorloze Zeiksnor
    pi_71131472
    quote:
    Op zondag 19 juli 2009 20:36 schreef wallofdolls het volgende:
    Ik moet zeggen dat Luijckx me positief verrast heeft, in de zin van dat ie niet onzeker stond te pielen (weliswaar gaf ie vaak waardeloze ballen, maar qua inzet en durf is het stukken beter dan wat ie in de verdediging deed en ook fantasierijker dan zo'n Holmaat)
    Tja, ik kan daar juist slecht tegen... wanneer iemand wel met veel 'lef' en 'durf' alle ballen 'met overtuiging' hoog overschiet of simpel inlevert bij de tegenstander.
    Dan kun je wel zeggen van 'ow... hij speelt met 'allure'', maar als je zo slecht loopt te voetballen en zulke slechte beslissingen neemt op dit niveau, dan moet je gewoon lekker bij een subtopper gaan voetballen.

    Nu zal AZ onder Koeman ook heus wel weer afdalen tot de subtop, daar niet van... maar toch(!)
    quote:
    Op zondag 19 juli 2009 20:32 schreef Gatalin het volgende:
    Als het goed is, is Pelle tegen Heerenveen nog geschorst vanwege een incident bij Jong AZ afgelopen seizoen, dus dan kan Koeman daar in ieder geval niet de fout mee in gaan.
    Mwah... nu overschat je Koeman. Die kan daar heus wel weer prima mee de fout in gaan hoor
      zondag 19 juli 2009 @ 23:05:53 #297
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_71135058
    quote:
    Op zondag 19 juli 2009 20:36 schreef wallofdolls het volgende:
    Ik moet zeggen dat Luijckx me positief verrast heeft, in de zin van dat ie niet onzeker stond te pielen (weliswaar gaf ie vaak waardeloze ballen, maar qua inzet en durf is het stukken beter dan wat ie in de verdediging deed en ook fantasierijker dan zo'n Holmaat)
    Ik irriteerde me weer mateloos aan Luijckx. Mannetje doorlaten, okee kan gebeuren, maar er dan op z'n Koenders achtersloffen ipv met peper in je reet erachteraan?

    Nee, was geen beste pot. Maargoed, iedereen weer scherp, hopelijk.
    Confidence through competence
      maandag 20 juli 2009 @ 00:34:54 #298
    177738 DirkScheringa
    retteketet......
    pi_71137730
    Ach, zoveel belang hecht ik niet aan die oefenpotjes.
    AZ!
    De magisch realist van AZ!
    Leen is mijn vriend!
      maandag 20 juli 2009 @ 00:39:49 #299
    54884 Yi-Long
    Snorloze Zeiksnor
    pi_71137821
    quote:
    Op maandag 20 juli 2009 00:34 schreef DirkScheringa het volgende:
    Ach, zoveel belang hecht ik niet aan die oefenpotjes.
    Wanneer ze 12-0 winnen van een amateur-team, ok, dan geef ik je gelijk..

    ... maar als ze zo spelen zoals vandaag, waarbij het tempo verschrikkelijk laag ligt, en iedere balaanname en pass verkeerd is, en er voortdurend misverstanden zijn tussen spelers, en tegenstanders door de 'verdediging' wandelen, dan maak ik me toch wel zorgen hoor...
      maandag 20 juli 2009 @ 00:42:43 #300
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_71137876
    quote:
    Op maandag 20 juli 2009 00:39 schreef Yi-Long het volgende:

    [..]

    Wanneer ze 12-0 winnen van een amateur-team, ok, dan geef ik je gelijk..

    ... maar als ze zo spelen zoals vandaag, waarbij het tempo verschrikkelijk laag ligt, en iedere balaanname en pass verkeerd is, en er voortdurend misverstanden zijn tussen spelers, en tegenstanders door de 'verdediging' wandelen, dan maak ik me toch wel zorgen hoor...
    terecht
    Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
      maandag 20 juli 2009 @ 00:54:28 #301
    54884 Yi-Long
    Snorloze Zeiksnor
    pi_71138072
    En deeltje #71 is geboren...
    [AZ#71] Waar we ons zorgen maken....
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')