abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 juni 2009 @ 19:45:06 #1
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70454580

DE SELECTIE:

• Coach
    R. Koeman

• Keepers

• Verdedigers

• Middenvelders

• Aanvallers

DE STAND:

[ Bericht 57% gewijzigd door BliksemSchigt op 28-06-2009 20:28:04 ]
  • Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
      zondag 28 juni 2009 @ 19:46:24 #2
    202348 Susi
    Temple of Love
    pi_70454621
    Ik wilde echt nét een topic openen
      zondag 28 juni 2009 @ 19:48:25 #3
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_70454697
    krijg de OP niet goed
    Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
      zondag 28 juni 2009 @ 19:57:55 #4
    202348 Susi
    Temple of Love
    pi_70454981
    quote:
    Op zondag 28 juni 2009 19:48 schreef Fortitudo het volgende:
    krijg de OP niet goed
    De haakjes weghalen en ook het gedeeltje van [url=...]afbeelding[/url]. Wat overblijft tussen [img] en [/img] zetten.
    pi_70455824
    Op gefixed .
      zondag 28 juni 2009 @ 21:26:04 #6
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_70457886
    Ik vind em leuk. Tering mannen, ik zit hier onder antwerpen in een top 23 graden nu.
    Tis dus nu bijna 2100.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      zondag 28 juni 2009 @ 23:04:07 #7
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_70462029
    quote:
    AZ-trainer Ronald Koeman sluit niet uit dat de Alkmaarders zich voor het sluiten van de transfermarkt nog versterken. De club zal het niet laten spelers aan te trekken, wanneer die mogelijkheid zich voordoet.

"Intern kijken we altijd of we ons kunnen versterken. Ik heb natuurlijk wel voorkeuren, maar je moet altijd maar afwachten of die ook haalbaar zijn", spreekt Koeman na afloop van het oefenduel met de amateurs van AFC'34 (1-7 winst).

Afgelopen week trok AZ de eerste versterking onder het bewind van Koeman aan. Erik Heijblok zal de rol van derde keeper bekleden in Alkmaar. "Als je top wilt zijn moet je drie keepers hebben", verduidelijkt Koeman de komst van de doelman.

"Je mag geen risico nemen. Ik heb het vaak genoeg meegemaakt dat je een beroep moet doen op een derde doelman", vervolgt Koeman. Daarnaast is ook nog altijd onzeker of Joey Didulica komend seizoen nog bij de landskampioen speelt. De ervaren doelman is op zoek naar speelminuten en vreest dat hij die in Alkmaar niet zal vinden. "Dat heeft Joey aangegeven. Als hij besluit om te vertrekken moet je daar op voorbereid zijn."

Koeman wil de competitie beginnen met een selectie van 22 spelers en drie doelmannen. Maandag sluiten de laatste internationals aan in Alkmaar. Dan zijn onder meer Stijn Schaars, Demy de Zeeuw en David Mendes da Silva weer van de partij. De nieuwe Zweedse aankoop Pontus Wernbloom beleeft maandag zijn debuut op het Alkmaarse trainingsveld.

Komende week gaat voor AZ de derde fase van de voorbereiding in. Wanneer ook de laatste internationals zich in Alkmaar melden, werkt Koeman voor het eerst met een voltallige selectie. Dit betekent voor de spelers van Jong AZ, die de afgelopen weken deel uitmaakten van Koemans spelersgroep, dat zij kunnen genieten van een korte vakantie.

"De jongens die nu instromen zullen het niveau van de groep weer naar een hoger niveau tillen. Momenteel werken we toe naar één doel en dat is om iedereen maximaal fit te krijgen voor de start van de competitie. Stap voor stap zullen we gaan bouwen aan een vast team", zegt Koeman, die besloot enkele oefenduels toe te voegen aan de voorbereiding van AZ.

"Ik vond dat we wat weinig wedstrijden speelden. Daarom zullen we ook op 8 juli een oefenduel spelen (tegenstander is dan vv Buitenpost, red.)", vervolgt Koeman, die tevens aangaf graag nog te willen oefenen tegen een club uit de Jupiler League.

In een benauwd Alkmaar rekende AZ zondag met ruime cijfers af met AFC'34. De eersteklasser werd getrakteerd op een 1-7 nederlaag. "Het kleffe weer was absoluut van invloed op het tempo van de wedstrijd", stelde Koeman. "Toch is het zaak om uit deze wedstrijden het maximale te halen. Dit is als het ware een training. Ik heb vandaag weer goede dingen gezien."
    pi_70469617
    quote:
    Bouwen op succes: Ervaren trainer Koeman moet AZ door zwaar seizoen leiden

ALKMAAR, maandag
    Met de zoete nasmaak van het kampioensjaar nog in de mond, werkt AZ toe richting een nieuw seizoen. Een jaargang waarin de Alkmaarders verder willen bouwen op het succes van 2008/2009, zich in de Champions League met de allergrootsten gaan meten en opnieuw willen gaan meedoen in de strijd om de titel. De nieuwbakken trainer Ronald Koeman staat voor de uitdaging om de ploeg klaar te stomen voor en te begeleiden door het loodzware jaar.

De eerste oefenpotjes zijn achter de rug, de provincie Noord-Holland heeft de spelers van AZ in de duels met FC Den Helder (7-0) en AFC’34 (7-1) twee keer aan het werk kunnen zien en vanaf vandaag start het volgende deel van de voorbereiding. De internationals – onder wie Stijn Schaars, David Mendes da Silva, Demy de Zeeuw, Mounir El Hamdaoui en Sergio Romero – sluiten aan, zodat Koeman en zijn staf gericht kunnen gaan toewerken naar de eerste serieuze krachtmeting: het duel om de Johan Cruijff Schaal tegen SC Heerenveen op 25 juli.

„Met de aanwezigheid van de internationals gaat het niveau van de groep weer omhoog. De andere spelers zullen daarin mee moeten”, kijkt Koeman uit naar het werken met zijn vaste groep. Die is, ondanks het getrek aan bijvoorbeeld Moussa Dembélé, nog altijd intact. „Natuurlijk staan we open voor versterkingen”, weet Koeman. „We zijn altijd bezig om te kijken op welke posities we ons kunnen verbeteren. Mocht er bijvoorbeeld een spits vertrekken, dan zullen we er een nieuwe bij moeten halen. Vier spitsen heb je gewoon nodig in zo’n seizoen.” Wanneer sleutelspelers als Dembélé, El Hamdaoui of De Zeeuw vertrekken, is het volgens Koeman zaak om snel te handelen en opvolgers aan te trekken die er direct staan.

En dan het liefst spelers met Europese ervaring, want waar Koeman met Ajax, PSV en Benfica al in de Champions League succesvol was, gaat de huidige AZ-selectie als groentje het kampioenenbal beleven. Slechts doelman Joey Didulica en Kew Jaliens kunnen over het verschijnsel meepraten. Didulica maakte in het Ajax-tijdperk van Koeman deel uit van de selectie en vertolkte destijds een positieve hoofdrol in de uitwedstrijd tegen Valencia. Jaliens speelde met Willem II in de Champions League.

Maar het ontbreken van die bagage bij de overige spelers hoeft geen probleem te zijn, vindt de oefenmeester. „De groep wordt daar niet op een bepaalde manier op voorbereid. Het spelen in de Champions League is iets dat je zult moeten ondervinden. Je komt in een ritme terecht van zondag-woensdag-zondag. Veel tijd om daartussenin de aandacht op het fysieke aspect te leggen, is er niet. Vandaar dat we dat dan ook in deze voorbereiding doen. Daar moet je het volume uithalen, dat je tijdens het seizoen nodig hebt.”

Of Jaliens dat allemaal mee gaat maken, is nog maar de vraag. De verdediger is op zoek naar een nieuw avontuur, waarbij Engeland zijn voorkeur heeft. „Het is niet zo dat ik koste wat kost weg wil, maar dit zou een mooi moment zijn om een stap te maken. Een Engelse club die bijvoorbeeld in de Europa League uitkomt, zou een mooie uitdaging zijn.” Maarten Martens zinspeelt niet op een vertrek. „Als je goed zit, moet je niet altijd willen veranderen. Ik ben niet op zoek naar iets nieuws. Dat gaan we hier tenslotte al beleven. Met AZ de Champions League in, dat is ook weer anders.”

De trainer blijft in ieder geval zitten waar hij zit. Koeman beweegt zich rustig door de voorbereiding, die toch weer anders is dan die van de andere topclubs waar hij heeft gewerkt. „Bij Ajax en PSV is er meer publiek, meer media, meer aandacht. Wat dat betreft merk je dat het bij AZ wel wat rustiger is. Maar dat is ook wel eens lekker.”
    pi_70475792
    quote:
    Koeman zet drie spelers uit selectie

Kemy Agustien, Boy Waterman en Milano Koenders trainen niet meer mee bij AZ. ,,Ze krijgen drie dagen de tijd om een andere club te vinden'', zegt trainer Ronald Koeman in het Noordhollands Dagblad. Wat er gebeurt als het trio niet binnen drie dagen een andere club vindt? ,,Dat is aan AZ. De club moet dan een oplossing zoeken. Maar de spelers komen in elk geval niet meer terug bij de selectie.''

Koeman trainde maandagochtend met een groep van 25 man, bestaande uit 22 spelers en 3 keepers. ,,Dit is de definitieve groep waarmee ik wil werken. Tenminste, zolang er niemand vertrekt natuurlijk. Want je weet niet wat er gebeurt'', aldus Koeman.

Voor Agustien, Waterman en Koenders is dus definitief geen plek meer in Alkmaar. De drie werden afgelopen seizoen door AZ verhuurd aan respectievelijk Birmingham City, ADO Den Haag en NEC. Twee weken geleden meldden ze zich weer bij AZ, op de eerste training van het nieuwe seizoen. Ze zeiden te hopen op een kans, maar die is inmiddels verkeken.
    Koeman is nu al goed bezig, die heeft stiekem in het dagboek van LvG zitten lezen...
    Hij hakt lekker met het bijltje, meteen de schakel eruit geflikkerd

Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_70475876
    Ik moet zeggen dat ik Agustien tegen FC Den Helder niet slecht vond spelen centraal op het middenveld. Waterman was al een tijdje duidelijk en Koenders...

Alleen jammer dat Pelle er nog steeds bij zit...
      maandag 29 juni 2009 @ 13:23:49 #11
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
      maandag 29 juni 2009 @ 13:43:57 #12
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_70476815
    de negerschakels worden verbroken

we love you koeman, we do
    we love you koeman, we do
    oohhhh ronald we love you
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_70478431
    Koeman
      maandag 29 juni 2009 @ 14:57:24 #14
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_70479518
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 13:13 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Koeman is nu al goed bezig, die heeft stiekem in het dagboek van LvG zitten lezen...
    Hij hakt lekker met het bijltje, meteen de schakel eruit geflikkerd

Schakel?
    pi_70479595
    neger schakels.. wat een bullshit... Hoezo neger schakels?? Komt erg discriminerend over moet ik zeggen.
      maandag 29 juni 2009 @ 15:03:48 #16
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
      maandag 29 juni 2009 @ 15:05:50 #17
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_70479858
    De antilliaanse schakel:

gekleurde medelanders die het topsportklimaat beinvloeden. Die met iPods in de kleedkamer zitten, na de training meteen naar hun PS3 rennen en niet willen vechten voor hun teamgenoten
    pi_70483959
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 15:05 schreef wallofdolls het volgende:
    De antilliaanse schakel:

gekleurde medelanders die het topsportklimaat beinvloeden. Die met iPods in de kleedkamer zitten, na de training meteen naar hun PS3 rennen en niet willen vechten voor hun teamgenoten
    Auto's belangrijker vinden dan de prestaties en bovendien niet vies zijn om de vriendin van een teamgenoot onder handen te nemen.
      maandag 29 juni 2009 @ 16:58:32 #19
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_70484055
    quote:
    Martens wil graag contract verlengen bij AZ

Maarten Martens hoopt zijn contract bij AZ te verlengen. De Belgische middenvelder heeft het naar zijn zin in Alkmaar en staat dan ook niet onwelwillend tegenover de plannen van de club zijn contract open te breken.

Martens kan in Alkmaar zijn tot 2012 lopende contract met twee jaar verlengen, weet Sportweek. "De club wil doorgroeien en ik heb het hier heel erg naar m'n zin, dus het zou voor alle partijen mooi zijn als ik langer blijf", aldus Martens in gesprek met het weekblad.

Hoewel andere AZ-spelers met de gedachten spelen hun geluk in het buitenland te beproeven is de Belg niet van plan te verkassen. "Als je ergens goed zit, hoef je niet te veranderen. Ik ben niet op zoek naar een transfer, ben ook nog niet uitgeleerd in Nederland. Ik zit hier voorlopig wel goed."

Martens staat sinds de zomer van 2006 onder contract in Alkmaar. AZ nam hem in dat seizoen over van RKC Waalwijk. In totaal kwam hij al 71 keer namens de Alkmaarders in actie in de Eredivisie.
    Nou van die leegloop is nog geen sprake...
    pi_70484870
    Martens is een goede voetballer maar verder dan de top van Nederland zal die niet komen. Komt fysiek gewoonweg te kort. Voor AZ is het een meer dan bruikbare speler, dus goede zaak die aankomende verlenging.
      maandag 29 juni 2009 @ 17:25:36 #21
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_70484962
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 17:22 schreef Genius-F het volgende:
    Martens is een goede voetballer maar verder dan de top van Nederland zal die niet komen. Komt fysiek gewoonweg te kort. Voor AZ is het een meer dan bruikbare speler, dus goede zaak die aankomende verlenging.
    Lijkt me niet.

Europese subtop moet ook haalbaar zijn. Al maakt hij een minder spectaculaire ontwikkeling door dan ik had verwacht.
      maandag 29 juni 2009 @ 17:31:56 #22
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_70485136
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 17:25 schreef Grulez het volgende:

[..]

Lijkt me niet.

Europese subtop moet ook haalbaar zijn. Al maakt hij een minder spectaculaire ontwikkeling door dan ik had verwacht.
    ik vind het een prima speler die technisch goed is, snel met de bal al zijn voeten en kan gericht pasen.
    Een speler die eigenlijk net zoals Mendes altijd een beetje onzichtbaar is maar een erg belangrijke vleugel speler is die perfect in het AZ systeem past.
    pi_70485327
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 17:25 schreef Grulez het volgende:

[..]

Lijkt me niet.

Martens is niet veel meer doorgegroeid sinds zijn komst, zelfde geld voor Dembélé eigenlijk. Al laat Dembélé dit jaar wel wat ontwikkeling zien. Martens staat eigenlijk al 2 jaar niet op "zijn" positie, dat speelt ook mee natuurlijk.
      maandag 29 juni 2009 @ 17:55:02 #24
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_70485852
    En als club moet je gewoon een paar van die spelers hebben. Danny Blind van Ajax bijvoorbeeld, in mijn ogen ook nooit geschikt geweest voor een echte topclub, maar gewoon een uitstekende en constante speler die een van de groothouders van Ajax was.
    pi_70495130
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 17:37 schreef Genius-F het volgende:

[..]

Martens is niet veel meer doorgegroeid sinds zijn komst, zelfde geld voor Dembélé eigenlijk. Al laat Dembélé dit jaar wel wat ontwikkeling zien. Martens staat eigenlijk al 2 jaar niet op "zijn" positie, dat speelt ook mee natuurlijk.
    Dat laatste is het grootste 'probleem' voor hem. Ik heb echt geniale wedstrijden van hem gezien op de tien. Uit tegen ADO in het laatste seizoen in het Zuiderpark bijvoorbeeld, dat was puur genieten.
      dinsdag 30 juni 2009 @ 07:30:08 #26
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_70503891
    quote:
    Lens: "Nu al verder dan vorig seizoen"

Voor Jeremain Lens verliep zijn terugkeer naar Alkmaar afgelopen seizoen niet helemaal volgens plan. De aanvaller brak tot twee keer toe zijn middenvoetsbeentje, waardoor het overgrote deel van het succesjaar van AZ aan zijn neus voorbij ging.

"Sommige jongens hebben misschien een nieuwe club voor ogen, mijn doel is om dit seizoen fit te blijven", aldus de jonge aanvaller. De jeugdinternational bleef de laatste seizoenen weinig bespaard. Tot twee keer toe liep hij in een belangrijke fase tegen een vervelende blessure aan. Beide keren brak de rappe Lens een middenvoetsbeentje, waarbij de eerste keer zelfs een operatie noodzakelijk was. Daardoor miste hij een flink deel van de voorbereiding op het nieuwe seizoen in Alkmaar.

"Ik ben nu al verder dan afgelopen seizoen", blikt Lens (21) twee weken na de start van het nieuwe seizoen terug. "Ik hoop tijdens de voorbereiding fit te blijven zodat ik deze volledig mee kan maken. Het gaat nu in elk geval al een stuk beter dan vorig jaar." Last van zijn voet heeft de aanvaller niet meer. Tot zijn eigen opluchting. "Het voelt goed. Ik heb geen pijn meer."

Tegen het einde van het kampioensjaar mocht Lens nog even ruiken aan het grote werk. Hij kreeg van trainer Louis van Gaal de kans om deel uit te maken van het succesvolle seizoen van de Alkmaarders. Op bezoek bij zijn oude club Ajax, een week nadat de landstitel een feit was, kreeg Lens zelfs een basisplaats toebedeeld. Het vertrouwen van de oefenmeester schaadde de aanvaller niet. In de Amsterdam Arena zorgde hij voor de enige Alkmaarse treffer (1-1).

"Ik had de pech dat, toen ik weer fit was, het elftal uitstekend draaide. Mounir El Hamdaoui en Moussa Dembélé werden natuurlijk niet zomaar gepasseerd", aldus de Amsterdammer, die in totaal acht keer binnen de krijtlijnen verscheen. Dit seizoen zou het zomaar eens anders kunnen lopen voor Lens. Immers een nieuwe trainer betekent ook nieuwe kansen.

De eerste weken onder Ronald Koeman bevallen de aanvaller goed. "Je merkt dat hij veel ervaring heeft. Zoals besproken is houdt de trainer in de eerste weken een beetje afstand. Hij is voornamelijk aan het observeren", zegt Lens. Een persoonlijk gesprek over de plannen die Koeman met Lens heeft, vond nog niet plaats. "Maar dat zal niet lang meer duren. Die gesprekken volgen snel."

Zelf denkt de aanvaller dat hij voor Koeman een heel bruikbare speler is. Lens kan op verschillende posities in de aanval uit de voeten. Hij richt zich dan ook niet op één specifieke rol. "Ik heb laten zien dat ik zowel rechts, links als centraal uit de voeten kan in de aanval. Tegen AFC’34 (1-7 winst, red.) stond ik in de spits. Het was even winnen, maar ik denk dat ik wel een redelijke wedstrijd gespeeld heb."

Lens, die in Alkmaar nog een contract heeft tot de zomer van 2013, geniet veel vertrouwen van de technische staf van de landskampioen. "AZ heeft me te kennen gegeven dat ze me niet willen laten gaan. Maar daarbij werd ook gezegd dat het dit jaar wel moet gaan gebeuren", aldus Lens, die gretig is om de hoge verwachtingen rondom zijn persoon dit seizoen in te vullen. Wel weet hij dat hij in de strijd om speelminuten te maken heeft met flink wat concurrentie.

Ten opzichte van het afgelopen seizoen veranderde er weinig in Alkmaar. Moussa Dembélé en Mounir El Hamdaoui zijn nog altijd AZ-speler en zullen logischerwijs de voornaamste kandidaten voor de posities in de voorhoede zijn. "Logisch. Als de voorhoede intact blijft, dan sta ik niet zomaar in de basis. Ik zal het op de training moeten laten zien en mijn kans grijpen wanneer ik deze krijg."

Zijn kont tegen de krib gooien zal Lens in elk geval niet doen wanneer hij naar zijn mening te weinig minuten krijgt. "Pas als ik vind, op basis van bijvoorbeeld de training, dat ik moet spelen dan zal ik dat wel melden. Maar dat is voorlopig niet aan de orde. Ik wil nu vooral fit blijven en hoop mijn minuten mee te pikken", besluit de aanvaller.
    pi_70504457
    Inderdaad lekker rustig rondom de toppers van AZ. Had toch wel wat meer beweging op de transfermarkt verwacht maar ook wel mooi om de ploeg bij elkaar te houden natuurlijk.
    pi_70506628
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 08:39 schreef MaxPower het volgende:
    Inderdaad lekker rustig rondom de toppers van AZ. Had toch wel wat meer beweging op de transfermarkt verwacht maar ook wel mooi om de ploeg bij elkaar te houden natuurlijk.
    Eind Juli zal er pas wat gaan gebeuren lijkt mij.
      dinsdag 30 juni 2009 @ 10:56:20 #29
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_70507752
    Ja idd kan me niet voorstellen dat het allemaal maar zo blijft. Nee lijkt me erg onwaarschijnlijk.
    Ik zie een Dembele nog wel vertrekken, en Pelle natuurlijk.....
      dinsdag 30 juni 2009 @ 12:33:08 #30
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_70510934
    quote:
    Donk: 'Koster haalt dat flegmatieke wel uit mijn spel'

30/06/2009 11:00

Ryan Donk speelt de komende vier seizoenen bij Club Brugge. De van AZ overgekomen verdediger kijkt uit naar zijn hernieuwde samenwerking met trainer Adrie Koster en gaat in België op zoek naar zijn tweede hoofdprijs.

'Ik moet eerlijk bekennen dat ik eigenlijk vrij weinig van Club Brugge afwist', zegt Donk op de website van zijn nieuwe club. 'Maar tijdens een gesprek heeft de coach mij gebrieft over de geschiedenis van de club en over de status van Club Brugge in het Belgische voetbal. Dat gesprek, het vooruitzicht om opnieuw met Adrie Koster te kunnen samen werken alsook de warme ontvangst hier hebben mij overtuigd voor Club te kiezen.'

De 23-jarige verdediger wil in België meer aan spelen toekomen dan bij West Bromwich Albion, waar hij afgelopen seizoen op huurbasis speelde. 'In Engeland liep het niet zo best, maar ik vind niet dat ik er ben mislukt. De Premier League is nu eenmaal de allerbeste competitie in de wereld. Toch zie ik Club niet meteen als een stap terug. Integendeel, misschien is het juist een stap voorwaarts want ik wil geen zestien maar wel veertig wedstrijden aan de aftrap komen.'

Donk hoopt dat Koster weer het beste in hem boven haalt. De coach, met wie hij eerder samenwerkte bij RKC Waalwijk, geeft hoog op over de kwaliteiten van de verdediger. 'Het is nu aan mij om die mooie woorden ook waar te maken natuurlijk. Ik ben tevreden over deze mogelijkheid om opnieuw met deze coach te kunnen samenwerken. Ik weet dat ik de naam heb vrij flegmatiek te zijn. Dat komt misschien wel zo over, maar dat geeft dan wel een verkeerd beeld over mezelf. En ik denk wel dat de coach mij hierover zal aanpakken.'

Dertienvoudig landskampioen Club Brugge legde tijdens het seizoen 2004/05 voor het laatste beslag op de Belgische titel. Wat Donk betreft is het tijd voor nieuwe prijzen. 'Met Jong Oranje won ik enkele jaren terug wel het EK Onder-20. Maar daar blijft het zowat bij. Ik wil dus prijzen pakken en hopelijk lukt dit hier in mijn nieuwe werkomgeving.'
    Confidence through competence
      dinsdag 30 juni 2009 @ 13:41:55 #31
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_70513038
    quote:
    Inter rondt transfer Milito af

MILAAN - Internazionale heeft de transfer van de Argentijnse spits Diego Milito maandag afgerond.

De 30-jarige voetballer, die vorig seizoen 24 doelpunten maakte voor Genoa, heeft een vierjarig contract getekend. Dat maakte de Italiaanse landskampioen bekend.
    Dus Genoa heeft nu geld genoeg voor Dembele zou je denken, hoewel ik nog niet snap dat je naar fuckin Genoa zou willen....
    pi_70513309
    Als andere clubs niet concreet worden is die keus al een stuk makkelijker.
      dinsdag 30 juni 2009 @ 13:52:12 #33
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_70513355
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 13:50 schreef MaxPower het volgende:
    Als andere clubs niet concreet worden is die keus al een stuk makkelijker.
    Ik zie het ook wel gebeuren. Niet echt een bijzondere keuze, maar het zou best passen.
      dinsdag 30 juni 2009 @ 13:58:19 #34
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_70513542
    Maar Scheringa gaf al aan dat er dik betaald diende te worden voor Dembele, dus ik ben benieuwd als ie gaat voor welk bedrag hij dan ook gaat
      dinsdag 30 juni 2009 @ 16:23:27 #35
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_70517873
    Van t AZ-fanpage forum.
    quote:
    Tijmo0w schreef:
    Waarom hoor je nu niets meer over Breno?

Omdat AZ op dit moment acht verdedigers (ik tel Luijckx ook mee) in de selectie heeft en daarmee alle posities dubbel bezet zijn. Er zullen volgens mij toch echt eerst spelers moeten vertrekken, vooraleer AZ nieuwelingen gaat halen.

Zelfde geldt voor Berg denk ik. AZ heeft al vijf aanvallers, waarom er nog één erbij en dan nog voor dat soort bedragen. Ik vermoed dat AZ met de interesse voor Dembélé al eens heeft rond gekeken hoe het deze vacature op korte termijn kan vullen. Maar aangezien er nog steeds geen vacature is, is het volstrekt onnodig om 9 miljoen te investeren in Berg.
    Eigenlijk levensgevaarlijk, want Jaliens wil weg, Luirink is nog niet heel erg in een ritme gekomen en Luickx . Laat staan dat ik Poulsen en Klavan niet echt in de CL zie presteren.

Net als dat we nu weliswaar Demebele, El Hamdoeidoei, Ari, Pelle, Lens, Vejinovic, Wernbloom en in de jeugd verder Jesus, Gudmonsson en Messaoud (als ik die opstelling zo mag geloven) voor de aanval hebben, maar wat mij betreft nog steeds geen afmaker van het kaliber Arveladze, Huntelaar, Ruud, Makaay, Koevermans, Berg, weet ik wie hebben. Zo iemand die elke kans die ie krijgt er met 100% zekerheid in kan peren. Terwijl er wel wordt gedaan alsof er geen versterkingen voor de aanvalslinie komen. Tenzij daarvoor Jesus gebracht gaat worden.
      dinsdag 30 juni 2009 @ 16:48:51 #36
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_70518598
    Klavan speelt erg goed, als Swerts geschikt is dan is Klavan dat ook.
    Ik snap je punt wel hoor, maar ik maak me er nog niet echt zorgen over Jesus is een goede hoewel die toch wat aanpassingsproblemen heeft gehad speelt ie erg lekker bezig.
    Luirink staat er voor 80 procent ritme. Die staat er zo weer.
    pi_70518728
    Mensen die Luijckx meetellen als verdediger

Luirink wordt waarschijnlijk verhuurd en Jaliens wordt ook per seizoen minder, dus ik hoop dat er nog een ervarener verdediger komt dan MoMo.

Verder is Wernbloom geen spits, maar een aanvallende middenvelder en kan je Pelle beter als niet aanwezig beschouwen. Daarom zou het inderdaad fijn zijn als er een echte goaltjesdief bij zou komen, want ook El Hamdaoui heeft nog niet bewezen constant op dit niveau te kunnen blijven. Ik heb wel vertrouwen in de jeugd, maar je mag niet verwachten dat die er nu al gaan staan.
      dinsdag 30 juni 2009 @ 17:02:28 #38
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_70519022
    @gatalin,

Ik zeg Lens....
    pi_70519247
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 17:02 schreef fuckbuddy het volgende:
    @gatalin,

Ik zeg Lens....
    De zwarte El Hamdaoui. Kan voetballend een hoop maar verzuipt vaak in egoisme. Ook tegen de amateurs had hij mooie acties en goede passeerbewegingen, maar vaak onnodig en de schoten op doel waren soms erg opportunistisch.
    pi_70519738
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 16:23 schreef wallofdolls het volgende:
    Van t AZ-fanpage forum.
    [..]

Eigenlijk levensgevaarlijk, want Jaliens wil weg, Luirink is nog niet heel erg in een ritme gekomen en Luickx . Laat staan dat ik Poulsen en Klavan niet echt in de CL zie presteren.

Net als dat we nu weliswaar Demebele, El Hamdoeidoei, Ari, Pelle, Lens, Vejinovic, Wernbloom en in de jeugd verder Jesus, Gudmonsson en Messaoud (als ik die opstelling zo mag geloven) voor de aanval hebben, maar wat mij betreft nog steeds geen afmaker van het kaliber Arveladze, Huntelaar, Ruud, Makaay, Koevermans, Berg, weet ik wie hebben. Zo iemand die elke kans die ie krijgt er met 100% zekerheid in kan peren. Terwijl er wel wordt gedaan alsof er geen versterkingen voor de aanvalslinie komen. Tenzij daarvoor Jesus gebracht gaat worden.
    Bedoel je met Jesus Jonathas?
    Met heel mijn hart.
      dinsdag 30 juni 2009 @ 17:31:35 #41
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_70519931
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 16:53 schreef Gatalin het volgende:
    Mensen die Luijckx meetellen als verdediger

Luirink wordt waarschijnlijk verhuurd en Jaliens wordt ook per seizoen minder, dus ik hoop dat er nog een ervarener verdediger komt dan MoMo.

Verder is Wernbloom geen spits, maar een aanvallende middenvelder en kan je Pelle beter als niet aanwezig beschouwen. Daarom zou het inderdaad fijn zijn als er een echte goaltjesdief bij zou komen, want ook El Hamdaoui heeft nog niet bewezen constant op dit niveau te kunnen blijven. Ik heb wel vertrouwen in de jeugd, maar je mag niet verwachten dat die er nu al gaan staan.
    Ik ben er fel op tegen. Maar hij heeft wel in de verdediging gestaan dit jaar. Wat mijn levensverwachting 1 jaar inkortte

[ Bericht 4% gewijzigd door wallofdolls op 30-06-2009 17:36:51 ]
      dinsdag 30 juni 2009 @ 18:16:04 #42
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_70520993
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 17:24 schreef Brord_ het volgende:

[..]

Bedoel je met Jesus Jonathas?
    ja idd..
      woensdag 1 juli 2009 @ 11:18:01 #43
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_70540672
    quote:
    Wernbloom is geen muurbloem

Onverschrokken ging hij de strijd aan. We verdachten Pontus Wernbloom er zelfs van op het EK onder 21 jaar de galbakken aan de kant van Wit-Rusland, Italië en Servië op te zoeken. “Nee zo erg is het niet,” zegt de man met het gezicht van een koorknaap, maar het tatoeagegehalte van een Hell’s Angel. “Maar ik ga ze ook zéker niet uit de weg. Ik ben altijd een fysieke speler geweest, speel met mijn hart.”

Hoe komt dat?
    “Toen ik vijftien was speelde ik al in het eerste van mijn dorpsclubje tegen allemaal grotere sterke kerels. Ik móést wel van me afbijten.”

Je wordt in de krant vergeleken met Stefan Schwarz en Jonas Thern.
    “Dat is geweldig. Had ik nooit verwacht. Daar ben ik stil van.”

Dat ben je zelden.
    “Dat klopt. Ik praat teveel. Ik zou mijn tong er eigenlijk af moeten halen.”

De Italiaan Balotelli noemde jou ‘een kind’ omdat hij vond dat je hem een rode kaart aannaaide. Daarop zei jij dat Italianen het acteren hebben uitgevonden.
    “Nee zo is het niet gegaan. Ik heb gezegd dat een ventje dat drie jaar jonger is mij nooit een kind kan noemen. Hij zou zijn mond moeten houden. Hij trapte na, dat is onsportief.”

Je gaat naar een ploeg die bekend staat om het fraaie voetbal.
    “Heb ik gehoord, maar ik kan ook wel een bal passen, hoor. Ik kan niet wachten om de spelers en de trainer te leren kennen.”
      woensdag 1 juli 2009 @ 11:57:30 #44
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_70542018
    Dr stond ook iets in het NHD. Over z'n Veni Vidi Vici op z'n arm. Dat hij wist dat hij de concurrentie aan ging met hele goede spelers, maar dat ie hier komt om die tattoo waar te maken.

Was een heel mooi interview
      woensdag 1 juli 2009 @ 12:26:50 #45
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_70542913
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 11:18 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]
    loool
    pi_70548062
    In de VI van deze week staat als kop Als Marcus Berg naar AZ wilt komen we er wel uit.
      woensdag 1 juli 2009 @ 15:37:28 #47
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_70549300
    Ja en een quote van wie is dat?
    Scheringa?
    pi_70550856
    Nog een mooi stukje in de VI over de oefenwedstrijd tegen Den Helder van vorige week dinsdag:

En Graziano Pelle doet in Den Helder zichzelf na: hij verprutst prachtige kansen. Mooie, maar merkwaardige macho, die Italiaan. Man van zes miljoen en zes competitiegoals in twee seizoenen. De rekenmeester weet dan wel hoe het zit met zijn arbeidsproductiviteit. Louis van Gaal bleef zijn aankoop te vuur en te zwaard verdedigen, maar de rest van de wereld zag in Pelle steeds meer een stripfiguur in de zestienmeter.

Héél de wereld? Nee, want een kleine user bleef moedig (dankzij de drank die hem onverzettelijk maakte) weerstand bieden en maakte het leven van posters in dit en aanverwante topics niet bepaald makkelijk.
      woensdag 1 juli 2009 @ 16:17:16 #49
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
      woensdag 1 juli 2009 @ 16:17:41 #50
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')