ik ben er zondag in Brugge. Heb vakantie en ga meteen door met een paar maten naar "de Gentse feesten". Dus we zullen zien. Brugge is weer eens een tegenstander van formaat. En HSV is gewoon een dikke topploeg..quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:47 schreef Gatalin het volgende:
Tja, z'n doelpunten in de voorgaande wedstrijden waren niet fraai, maar als hij nu eindelijk op wat voor manier dan ook toch het net weet te vinden, dan is dat alleen maar gunstig. Maar goed, we zullen wel zien hoe hij het tegen Brugge en HSV doet...
klopt, AZ is opeens een melkkoetje geworden. Thuisvak is ook 17,50 trouwens. Ik ga met mijn buurjongen...quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:51 schreef Gatalin het volgende:
Ik ben er zondag helaas niet bij, dan is m'n pa jarig. Overigens zijn de tickets voor het uitvak wel behoorlijk aan de prijs voor een oefenwedstrijd, 25 euro, de tering...
idd....;)quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:02 schreef Gatalin het volgende:
Jij weet de loting voor de Champions League al?!
De grootste prutsers worden wel vaker topscoorder van de voorbereiden. Özturk bij Groningen laatst nog. Nu wissel bij Veendam oid.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:07 schreef fuckbuddy het volgende:
Pelle staat dus op 7 doelpunten in de oefenpotjes.
Topscorer AZ!!!
Hahaha, wie had dat ooit gedacht.
en ik lik mijn traan op van mijn wang..quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:10 schreef Grulez het volgende:
[..]
De grootste prutsers worden wel vaker topscoorder van de voorbereiden. Özturk bij Groningen laatst nog. Nu wissel bij Veendam oid.
Mustapha El Idrissi is natuurlijk wel het beste voorbeeld. Werd bij Groningen nationaal topscorer van de voorbereiding. In de competitie scoorde die vervolgens precies 0 keer en blesseerde zich op de training toen die uit frustratie tegen een reclamebord schopte.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:10 schreef Grulez het volgende:
[..]
De grootste prutsers worden wel vaker topscoorder van de voorbereiden. Özturk bij Groningen laatst nog. Nu wissel bij Veendam oid.
quote:Barcelona heeft oogje op Poulsen
Door Roy (donroyco) op donderdag 16 juli 2009 13:29
Bron: Goal.comIk dacht: kassa, toen ik die titel op fok! sport las.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
bij het interview heeft hij trui met nummer 1quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:12 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Tijd voor een bezoekje aan de opticiën?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |