abonnement Unibet Coolblue
pi_61761657


Vervolg van:
H&M #39
H&M #38
H&M #37 Nieuwe collectie!
H&M #36 sale sale sale!
H&M #35 - Summer!
H&M #34 - Fashion Time, Basics & Marimekko
H&M #33 - Spring news
H&M #32 - FASHION AGAINST AIDS
H&M #31- Nieuwe collectie!
Marimekko goes H&M #30
H&M #29 - Met nu al een voorjaarscollectie!
H&M #28
H&M #27
H&M #26
H&M #25 - Nieuwe Divided collectie
H&M #23 - Met eindelijk een nieuwe collectie!
H&M #22
H&M #21
H&M #20
H&M #19
H&M #18 - H&M loves Kylie
H&M #17
H&M #16
H&M #15
H&M #14
H&M #13: Get ready for 'M by Madonna'
H&M #12
H&M #11: Spring/Summer Collection 2007
H&M #10
Gift of the Day at H&M #9
H&M #8: Gekkenhuis voor Viktor & Rolf
Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
H&M, Just can't get enough #6
Madonna & crew love H&M #5
De H&M, nu ook shop online #4
De H&M #3
De H&M #2
De H&M

andere H&M topics:
Comme des Garçons meets H&M
Roberto Cavalli for H&M #2
Roberto Cavalli for H&M
H&M lanceert Kylie-collectie in China
COS, nieuwe keten van H&M
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

H&M site:
hm.com


veelgestelde vragen:


  • Je eigen model samenstellen, zo weet je altijd of dat ene mooie kledingstuk jou wel staat…waar kan ik dat vinden?
    De pasmodule is te vinden via de hoofdpagina hm.com onder 'inspiration' en door op 'dressingroom' te klikken.

  • Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
    Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
    Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd. Een toevoeging geplaatst 5 dagen na de originele bestelling kan gezien worden als een losse bestelling.

  • Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop.... Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt; ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...
    Je kunt je bestelling nog annuleren.
    1: mijn pagina
    2: nog niet geleverde artikelen
    3: aantal op 0 zetten
    4: uitvoeren
    Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.
    [ afbeelding ]

  • Wat betekent 'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco...Zwolle'?
    Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

  • Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
    In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen 3 dagen soms duurt een meer dan een week.

  • Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
    Ja.

  • Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
    Nee.

  • Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd en nu zie ik ineenkeer bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
    Mogelijk:
    - is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
    - is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
    - is het een combinatie van deze 2 dingen.
    M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

  • Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
    Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

  • Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
    Ik heb mijn spullen teruggebracht in Maastricht, toen was de winkel net voor het eerst geopend, en dat ging prima. Je moet wel je formulier dan meenemen, dan moeten ze invullen. Het stuk met de giro eraan krijg je terug.

  • Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
    Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

  • Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
    Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken.

  • Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
    De klantenservice vertelde mij dat het circa 2 weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.

    Kortingscodes
    7939 voor 10% korting op de artikelen met uitzondering van de outlet spulletjes
    7970 is de nieuwe nieuwsbriefcode voor 25% korting op 1 artikel, geldig t/m 31-07
    7889 voor ¤5 korting.
    1304 doet ook nog wel eens ¤5 korting.
    7848 Korting 10,-
    7921 Korting 10,-

    > Kortingscodes zijn beperkt combineerbaar... Je kunt niet 2 kortingscodes invullen die beide een percentage korting bieden. Je kunt wel een percentatie combineren met een korting in de vorm van een vast bedrag.



    [ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 19-09-2008 16:51:07 ]
  • pi_61761700
    quote:
    Op vrijdag 12 september 2008 12:52 schreef VegaKip het volgende:
    Nog wat extra sokken in m'n bestelling gegooid anders was de waarde te laag voor die gratis sjaal en muts
    Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen met de code

    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]


    Vanmiddag kwam m'n pakketje binnen, met korting
    De trui is superleuk
    De sokken zijn ook goed
    De gratis muts en sjaal zijn ook wel leuk
    De pantoffels gaan terug, lopen echt niet lekker?
    De groene sjaal is helaas veel te lang De kleur was wel leuk...
    pi_61761804
    tvp

    Ik tel de dagen tot mn stufi en zorgtoeslag binnenkomen
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_61761886
    Bluh, ze blijven mijn bestelling maar uitstellen. Heb gister maar eens gemaild of ze er iets aan konden doen, zullen ze wel weer gaan zeuren over kortingscodes, maar dat moet dan maar, wil mijn spullen .
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_61761911
    Tvp
    Klussen deel 1 en 2
    pi_61762031
    ' T Verwachte Pakketje moet snel komen!!

    pi_61762278
    oeh mijn bestelling is al in behandeling terwijl alles pas eind september/begin oktober leverbaar zou zijn .
    Tap tap tap
      vrijdag 19 september 2008 @ 16:12:58 #8
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_61762439
    Ik houu van mijn nieuwe jas --> paars jack, kijk maar int vorige topic als je 'm wil zien En die 2 shirtjes (wit + kleur) zijn ook echt superhandig/leuk
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_61763445
    quote:
    H&M opent eerste mannenwinkel
    GRONINGEN – Modeketen H&M opent de eerste winkel met louter mannenkleding in Nederland. Deze opent komende zaterdag in Groningen.


    Het betreft een vijfhonderd vierkante meter grote winkel met vrijetijdskleding, een zakelijke collectie, accessoires en ondergoed. Het is de derde vestiging voor H&M in Groningen. De nieuwste vestiging van de van oorsprong Zweedse onderneming zit aan de Grote Markt.

    Volgens woordvoerster Elke Kieft sluit de nieuwe vestiging goed aan bij de bestaande winkels van H&M in de noordelijke stad: ‘Er was in deze filialen maar weinig ruimte voor mannenmode. In Amsterdam is bijvoorbeeld het mannenmode-aandeel wel goed vertegenwoordigd.’ De eerste dertig klanten maken zaterdag kans op een gratis spijkerbroek, terwijl er allerhande activiteiten zijn georganiseerd rond de opening.
    bron
    pi_61765014
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2008 16:54 schreef schatje het volgende:

    [..]

    bron
    Ah, ik zag al een abri, maar ik kon het zo snel niet lezen. Gaat de herenafdeling in de gewone h&m op de Grote Markt nu ook raus? Dat betekent meer ruimte voor dameskleren
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
      vrijdag 19 september 2008 @ 18:41:05 #11
    131066 scrub_nurse
    ik denk dat ik denk, denk ik..
    pi_61765512
    zo ik heb mijn megarrekening weer betaald, maar ik heb wel al veel leuke winterkleren
    pi_61766143
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2008 16:05 schreef CherryLips het volgende:
    oeh mijn bestelling is al in behandeling terwijl alles pas eind september/begin oktober leverbaar zou zijn .
    Bedankt voor je antwoord in het oude topic nog, je hebt dus wel hetzelfde huisadres aangehouden begrijp ik? Ik ben de enige volwassene in dit huis, misschien toch maar alles voor m'n zoons bij via het adres van m'n ex doen (met een beetje geluk betaald hij de rekening ook nog )
      vrijdag 19 september 2008 @ 21:27:50 #13
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_61769357
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2008 18:41 schreef scrub_nurse het volgende:
    zo ik heb mijn megarrekening weer betaald, maar ik heb wel al veel leuke winterkleren
    Haha, ik moet idd ook een fikse betalen.. Maar dat komt over een paar dagen als ik mn salaris heb Heb iig wel weer superleuke dingen
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_61772191
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2008 18:12 schreef alors het volgende:

    [..]

    Ah, ik zag al een abri, maar ik kon het zo snel niet lezen. Gaat de herenafdeling in de gewone h&m op de Grote Markt nu ook raus? Dat betekent meer ruimte voor dameskleren
    yep, volgens de verkoopster wel De dames namen toch al onze pashokjes over , de mannenwinkel zit nu 2 deuren ofzo verderop
    ~The present is all there is~
    pi_61776683
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2008 21:27 schreef Enfermera het volgende:

    [..]

    Haha, ik moet idd ook een fikse betalen.. Maar dat komt over een paar dagen als ik mn salaris heb Heb iig wel weer superleuke dingen
    Same here En dan weer een nieuwe bestelling plaatsen, kreeg net een nieuwe catalogus binnen met uberleuke dingen

    Ik kan net zo goed aan m'n baas vragen of hij m'n salaris voortaan naar H&M over wilt maken
    pi_61778039
    Ik ga zo eens even de stad in om de lingerie afdeling van HM te plunderen!
    Ik zet mijn zinnen op deze superschattige setjes:

    Want het mooiste is, het kost bíjna niks

    [ Bericht 19% gewijzigd door PluisigNijntje op 20-09-2008 12:30:30 ]
    Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
    pi_61779243
    Zo, gisteren de bij de H&M geweest, resultaat:





    en een felblauw t-shirt met V-hals, zwarte top met roze strik en een wit sjaaltje



    [ Bericht 38% gewijzigd door Niconigger op 20-09-2008 13:48:32 ]
      zaterdag 20 september 2008 @ 14:04:11 #18
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_61779643
    quote:
    Op zaterdag 20 september 2008 10:59 schreef Miracle_Drug het volgende:

    [..]

    Same here En dan weer een nieuwe bestelling plaatsen, kreeg net een nieuwe catalogus binnen met uberleuke dingen

    Ik kan net zo goed aan m'n baas vragen of hij m'n salaris voortaan naar H&M over wilt maken
    Echt he XD Inderdaad! Elke keer weer spreek ik af dat ik niks bestel, maar er staat altijd wel wat bij 'nog niet geleverde bestellingen' bij mij
    Het is gewoon zoooo leuk
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_61781798
    Ik heb die nieuwe catalogus nog steeds niet gekregen

    Word ik nu gedisst door de h&m?

    [ Bericht 0% gewijzigd door alors op 20-09-2008 17:02:45 ]
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_61781866
    Ik heb 'm ook nog niet gekregen...
      zaterdag 20 september 2008 @ 20:46:42 #21
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_61787274
    Ik heb 'm ook nog niet hoor.. Ach, ik kijk toch om de haverklap op internet
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_61788411
    Ik heb hem!
      zaterdag 20 september 2008 @ 22:32:54 #23
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_61789489
    Ik verveelde me dus ik ben weer gaan shoppen

    De buit:





    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_61791786
    quote:
    Op zaterdag 20 september 2008 21:44 schreef Deliah het volgende:
    Ik heb hem!
    is dat de wintercatalogus ofzo??
    Strawberry Flavour..
    pi_61792204
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2008 16:54 schreef schatje het volgende:

    [..]

    bron
    Goede zet

    Tenzij deze winkel net zo groot is als een gemiddelde Rituals winkel...
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      zondag 21 september 2008 @ 08:49:07 #26
    131066 scrub_nurse
    ik denk dat ik denk, denk ik..
    pi_61793834
    ik heb ze gewoon even gemaild een paar weken geleden, en hup! een paar dagen later lag ie in de bus
    pi_61794666
    quote:
    Op zondag 21 september 2008 00:31 schreef -moi- het volgende:

    [..]

    is dat de wintercatalogus ofzo??
    autumn/winter staat erop.. Staan weer veel te veel leuke dingen in
    pi_61794775
    Hihi, net weer wat besteld... maar niets gezien over die gratis muts en sjaal. Zouden ze alweer op zijn?!
    pi_61794911
    Nee hoor, die sjaal en muts staan er nog gewoon op.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_61799992
    quote:
    Op zaterdag 20 september 2008 12:25 schreef PluisigNijntje het volgende:
    Ik ga zo eens even de stad in om de lingerie afdeling van HM te plunderen!
    Ik zet mijn zinnen op deze superschattige setjes:
    afbeelding ]
    Want het mooiste is, het kost bíjna niks
    Dat setje heb ik ook, in het wit en in het zwart. Maar die heb ik vorig jaar in november al in de winkel gekocht!
    pi_61800110
    quote:
    Op zondag 21 september 2008 14:51 schreef Plukie86 het volgende:

    [..]

    Dat setje heb ik ook, in het wit en in het zwart. Maar die heb ik vorig jaar in november al in de winkel gekocht!
    Ja, ik had hem inderdaad al eerder gezien.
    Uiteindelijk ben ik voor het 1e setje gegaan, in het roze én zwart Het zit zo lekker.
    Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 21 september 2008 @ 15:18:30 #32
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_61800565
    quote:
    Op zondag 21 september 2008 01:06 schreef Bartjebart het volgende:

    [..]

    Goede zet

    Tenzij deze winkel net zo groot is als een gemiddelde Rituals winkel...
    Ik en Lyssa zijn er gister geweest. Er stond een dj te draaien en een bodyguard bij de deur.
    Maar oké. Winkel heeft 2 redelijke verdiepingen. Maar van het ondergoed snapten wij echt niks.
    Superman-slips e.d. Maarja.
    Er was wel veel grijs/zwart.
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_61800584
    ah, even een tvp, krijg als het meezit deze week mijn eerste internet bestelling

    een broek en een vestje
    Ja doei.
    pi_61800762
    quote:
    Op zondag 21 september 2008 15:18 schreef ChipsZak. het volgende:

    [..]

    Ik en Lyssa zijn er gister geweest. Er stond een dj te draaien en een bodyguard bij de deur.
    Maar oké. Winkel heeft 2 redelijke verdiepingen. Maar van het ondergoed snapten wij echt niks.
    Superman-slips e.d. Maarja.
    Er was wel veel grijs/zwart.
    Er hingen wel veel leuke dingen, maar weinig kleur en dat mag best...
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 21 september 2008 @ 15:37:37 #35
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_61801036
    quote:
    Op zondag 21 september 2008 15:26 schreef Lyssa het volgende:

    [..]

    Er hingen wel veel leuke dingen, maar weinig kleur en dat mag best...
    Ik vond het zwart/grijs juist wel weer wat beter.
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_61801043
    Ik heb helaas dit vest:



    ergens in Tenerife laten liggen. Moge de vinder er blij mee zijn... ook al heb je niet veel aan een vest in een land als Tenerife.

      maandag 22 september 2008 @ 00:06:43 #37
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_61815006



    deze legging + beenwarmers [en wil eigenlijk ook het rokje]



    gister besteld, 'eind september' binnen dus redelijk snel
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_61823582
    Heeft iemand dit leren jasje al? Is het mooi zacht leer?

    pi_61847392
    Mijn winterjas is binnen (zie vorige topic, lange zwarte jas van L.O.G.G.)
    Hij is heerlijk en leuk en stoer en het mooiste: in combinatie met kortingscode nog maar 37,50
    pi_61875093
    Ik heb ook eens een bestelling gedaan online bij H&M.
    Een winterjas (met kortingscode) en een truitje.

    De jas bevalt me niet en het truitje is oké. Nu moet ik dus de jas nog terugsturen om mijn geld terug te krijgen. Moet ik naast de verzendkosten van ¤4,90 ook nog eens ¤ 1,00 retourkosten betalen.
    Dat vind ik belachelijk, die ene euro. Dat heb ik bij nog nergens gezien.

    Nu kost mijn truitje dus een bedrag plus de kosten van 5,90. Nee, laat mij maar fijn naar de winkel gaan, kun je beter passen, zeker met die maten van H&M.
    Ook erg onoverzichtelijke factuur trouwens.

    Ik snap niet dat jullie zoveel bestellen met het risico dat je het weer terug moet sturen en vervolgens al die kosten kwijt zijn. Plus 1 euro retourkosten
    The secret of getting ahead is getting started
    pi_61875204
    quote:
    Op woensdag 24 september 2008 12:55 schreef Poison-Ivy het volgende:
    Ik snap niet dat jullie zoveel bestellen met het risico dat je het weer terug moet sturen en vervolgens al die kosten kwijt zijn. Plus 1 euro retourkosten
    Ik stuur bijna nooit wat terug, en de verzendkosten haal je er vaak met een kortingscode wel uit. En dan kan die 1 euro extra mij niet zoveel schelen eigenlijk.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_61875294
    quote:
    Op woensdag 24 september 2008 12:55 schreef Poison-Ivy het volgende:
    Ik heb ook eens een bestelling gedaan online bij H&M.
    Een winterjas (met kortingscode) en een truitje.

    De jas bevalt me niet en het truitje is oké. Nu moet ik dus de jas nog terugsturen om mijn geld terug te krijgen. Moet ik naast de verzendkosten van ¤4,90 ook nog eens ¤ 1,00 retourkosten betalen.
    Dat vind ik belachelijk, die ene euro. Dat heb ik bij nog nergens gezien.

    Nu kost mijn truitje dus een bedrag plus de kosten van 5,90. Nee, laat mij maar fijn naar de winkel gaan, kun je beter passen, zeker met die maten van H&M.
    Ook erg onoverzichtelijke factuur trouwens.

    Ik snap niet dat jullie zoveel bestellen met het risico dat je het weer terug moet sturen en vervolgens al die kosten kwijt zijn. Plus 1 euro retourkosten
    Als je alles terugstuurt hoef je alleen maar die ene euro te betalen.
    Je had de spullen ook terug kunnen brengen in de winkel. Dan betaal je die euro niet.
    Verder is het best logisch dat je vrachtkosten betaald. Als jij er dan voor kiest alleen het truitje te houden, ja dan wordt het een duur truitje...

    Op zich snap ik deze keuze van H&M best wel... als je zou willen zou je van alles wat je besteld 2 stuks kunnen bestellen (in 2 verschillende maten) en dan thuis lekker rustig passen om vervolgens de helft van je bestelling terug te sturen. Die ene euro zorgt er voor dat je beter nadenkt over wat je precies wilt bestellen.
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_61875629
    Ik heb laatst tegelijkertijd met mijn vriend wat spullen besteld, bezorgkosten door de helft dus
    Klussen deel 1 en 2
    pi_61876142
    chauffeur is onderweg .
    Tap tap tap
    pi_61877591
    quote:
    Op woensdag 24 september 2008 13:00 schreef Addict89 het volgende:

    [..]

    Ik stuur bijna nooit wat terug, en de verzendkosten haal je er vaak met een kortingscode wel uit.
    Vroeger wel ja
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_61877643
    Zit er bij de nieuwe catalogus nog een code trouwens?

    Ik heb em nog steeds niet
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_61878208
    Grmbl. Gister postbode aan de deur, ik niet thuis. Vandaag postbode aan de deur, ik niet thuis.

    ik wil m'n pakketjeeeee.
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_61882748
    hmz k**, één truitje was te groot, wilde ik terugsturen en in een maat kleiner bestellen, gooi er een kortingscode bij, ongeldige rabat .
    Tap tap tap
    pi_61882780
    Maar:

    Deze blijven:


    (al vind ik de mouwen van die tweede wel een beetje... groot. Van die pofmouwen zeg maar).



    En hier wilde ik een maatje kleiner van maar m'n reserve-account is geblokkeerd .
    Tap tap tap
    pi_61882811
    tvpppeee ivm nieuwe winterjas
    pi_61883534
    quote:
    Op woensdag 24 september 2008 18:23 schreef CherryLips het volgende:
    Maar:

    Deze blijven:

    Hoe zit die? Ik had een aantal lange vesten besteld (had deze nog niet gespot toen) en die bleken allemaal echt heel lomp en groot te vallen, ook al was de maat niet te groot. Maar die zagen er heel tof uit bij het model maar in het echt was t niet echt mooi. Als die van jou wel gewoon leuk valt, dan overweeg ik nog wel om em toch nog te proberen
    Strawberry Flavour..
      woensdag 24 september 2008 @ 19:06:12 #52
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_61883850
    Mijn pakketje is alweer in behandeling genomen! Gaat snel man! Jeujjj
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_61884479
    Ik heb ook hier een bestelling geplaatst!! (ben nogal internetshop-verslaafd de laatste tijd )

    Maar nu mijn vraag, als iets niet past, of niet leuk is kan je dat zo terugsturen? Of naar de winkel brengen? Heb namelijk een aantal tuniekjes besteld, lijken leuk maar door mijn nogal grote borstomvang en normale maat (38) past het soms niet.. En een super leuke broek, maar die heb ik voor de zekerheid in 2 maten besteld...

    Verder bijna alles uit de outlet gehaald, mega veel voor echt niks ze bezorgen begin oktober zeiden ze, dat is volgende week al!
    ~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
    pi_61884978
    quote:
    Op woensdag 24 september 2008 18:54 schreef -moi- het volgende:

    [..]

    Hoe zit die? Ik had een aantal lange vesten besteld (had deze nog niet gespot toen) en die bleken allemaal echt heel lomp en groot te vallen, ook al was de maat niet te groot. Maar die zagen er heel tof uit bij het model maar in het echt was t niet echt mooi. Als die van jou wel gewoon leuk valt, dan overweeg ik nog wel om em toch nog te proberen
    Hij valt heel groot, ik heb meestal L en nu een S.
    Tap tap tap
      woensdag 24 september 2008 @ 20:27:03 #55
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_61886015
    quote:
    Op woensdag 24 september 2008 18:23 schreef CherryLips het volgende:
    En hier wilde ik een maatje kleiner van maar m'n reserve-account is geblokkeerd .
    tijd voor een reserve-reserve-account dus

    Ik heb mezelf enorm goed in bedwang . Heb een bestelling staan die pas eind oktober komt, voor slechts 55 euro. En ik heb er al 2 weken niks bijgegooid
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_61886281
    Even een vraagje (misschien staat het al in een van de vorige topics, maar ik ben een beetje te lui, geen zin om alles opnieuw door te lezen:$) Als ik van mijn bestelling dingen terugstuur, waarbij ik van een aantal een andere maat bestel, wat moet ik dan allemaal betalen? Alleen wat al goed is, of ook wat ik nu bijbesteld heb? Of moet ik helemaal wachten met betalen tot mn retour binnen is?
    You don't know what happiness is when you've never danced in the rain!
    pi_61888841
    Ik zou alleen betalen wat nu goed is. Als je een nieuw pakket binnen krijgt dan zit er vast wel weer een acceptgiro bij Of je wacht.. dan weet je t zeker, maar dan ben je wrs niet op tijd met betalen.
    Strawberry Flavour..
    pi_61898513
    Ik wilde inderdaad ook wachten tot de Retouren verwerkt waren en mocht nu mooi ruim 5 euro aan incassokosten betalen...

    Nu wijnrode maillots, grijze beenwarmers, grijze truijurk en groene coltrui in bestelling. Staat begin oktober!
    Sweet and innocent...
    pi_61898638
    quote:
    Op donderdag 25 september 2008 10:29 schreef Innocence het volgende:
    Ik wilde inderdaad ook wachten tot de Retouren verwerkt waren en mocht nu mooi ruim 5 euro aan incassokosten betalen...

    Nu wijnrode maillots, grijze beenwarmers, grijze truijurk en groene coltrui in bestelling. Staat begin oktober!
    Heb je een waarschuwing gehad of direct die extra kosten gefactureerd? Want ik heb toen aangegeven dat ze mij eerst nog 'ns een betalingsherinnering horen te sturen, voordat ze extra kosten mogen rekenen.

    Gevolg: extra kosten werden er netjes weer afgehaald en kreeg excuses voor het ongemak.
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_61899132
    quote:
    Op donderdag 25 september 2008 10:35 schreef Debsterr het volgende:

    [..]

    Heb je een waarschuwing gehad of direct die extra kosten gefactureerd? Want ik heb toen aangegeven dat ze mij eerst nog 'ns een betalingsherinnering horen te sturen, voordat ze extra kosten mogen rekenen.

    Gevolg: extra kosten werden er netjes weer afgehaald en kreeg excuses voor het ongemak.
    Direct die extra kosten. Maar heb ze nu al betaald, wel een goeie voor de volgende keer!

    Er ook nog maar een handig lang hemdje en een sweatshirt bijgezet.

    Vind dit jurkje zooooooooo mooi, maar gelukkig is ie nu in m'n maat uitverkocht.


    [ Bericht 17% gewijzigd door Innocence op 25-09-2008 11:03:50 ]
    Sweet and innocent...
    pi_61903132
    Ah dorie...

    Ik moet zo weg en nu zie ik op de site van H&M dat de chauffeur onderweg is...
    Damn dat is op mijn nieuwe adres... waar ik nu nog niet woon...
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_61903243
    quote:
    Op donderdag 25 september 2008 10:29 schreef Innocence het volgende:
    Ik wilde inderdaad ook wachten tot de Retouren verwerkt waren en mocht nu mooi ruim 5 euro aan incassokosten betalen...

    Nu wijnrode maillots, grijze beenwarmers, grijze truijurk en groene coltrui in bestelling. Staat begin oktober!
    Ik had het precies hetzelfde, ook meteen incasso kosten want ik wou inderdaad wachten tot de factuur aangepast was.

    Vind 5 euro ook best wel veel eigenlijk, maar goed we gaan weer shoppen
    pi_61910366

    Gistermiddag in de winkel gepast. Het is een best fijn stofje en het staat ook wel leuk .
    pi_61911821
    quote:
    Op donderdag 25 september 2008 18:05 schreef Deliah het volgende:
    [ afbeelding ]
    Gistermiddag in de winkel gepast. Het is een best fijn stofje en het staat ook wel leuk .
    Ben je
    a) boven de 50 jaar?
    b) een nanny?

    Indien a of b niet van toepassing is: NIET kopen!

    Jeetjemina wat een lelijk ding, sorry!
    pi_61911910
    Ik heb het ook niet gekocht. Omdat er ook geen gelegenheid is dat ik het zou kunnen dragen.
    pi_61912128
    Dat ding is juist superleuk. Ik ben alleen geen type om het te dragen. Ik heb een hekel aan rokken/jurken in de winter. Ben ook een enorme koukleum, dus mij zie je niet in dat soort luchtige kledij. En voor de zomer is ie niet zomers genoeg.

    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_61912801
    Mijn bestelling staat al vanaf vrijdag op:
    Pakket aangekomen op sorteercentrum in Nederland. U krijgt bericht zodra het pakket op uw Kiala Punt is.
    Normaal duurt dat een dagje of 2.....

    En ik heb vanmiddag in de winkel de jas van de tv reclame (29.90) gepast, maar het model is toch wel fout!!
    Niet gekocht dus
    pi_61913299
    quote:
    Op donderdag 25 september 2008 19:20 schreef alors het volgende:
    Dat ding is juist superleuk. Ik ben alleen geen type om het te dragen. Ik heb een hekel aan rokken/jurken in de winter. Ben ook een enorme koukleum, dus mij zie je niet in dat soort luchtige kledij. En voor de zomer is ie niet zomers genoeg.

    [ afbeelding ]
    Dat model lijkt net een serveerster. Een dikke serveerster. En als zélfs H&M modellen er dik in lijken is het zéker niet flatteus.
    pi_61914824
    Dan heb je afwijkende definitie van 'dik'.
    pi_61915459
    quote:
    Op donderdag 25 september 2008 21:06 schreef Deliah het volgende:
    Dan heb je afwijkende definitie van 'dik'.
    D'r armen en benen lijken niet echt dik hoor, maar het lijkt net alsof ze een buikje heeft! En aangezien H&M modellen er altijd nogal anorexia-achtig uitzien, concludeer ik daaruit dat dit jurkje niet flatteus is.

    Ik denk dat een normaal persoon zeker vadsig lijkt in dit jurkje.

    En misschien heb ik ook wel een afwijkende definitie van dik, anders postte ik niet in Slank de herfst in.
    pi_61922500
    quote:
    Op donderdag 25 september 2008 19:08 schreef Plukie86 het volgende:

    [..]

    Ben je
    a) boven de 50 jaar?
    b) een nanny?

    Indien a of b niet van toepassing is: NIET kopen!

    Jeetjemina wat een lelijk ding, sorry!
    Je vergat optie C

    Ben je
    c) lerares




    Ik vind het wel een leuk ding, maar ja... wanneer draag je zoiets. Ik zou het op m'n werk prima kunnen dragen, maar het is voor mij toch net over the top, of het moet echt nauwsluitend als gegoten zitten, zodat het nog een beetje sexy is Anders is het idd een beetje oma-kleding
    pi_61924858
    quote:
    Op donderdag 25 september 2008 21:27 schreef Plukie86 het volgende:

    [..]

    D'r armen en benen lijken niet echt dik hoor, maar het lijkt net alsof ze een buikje heeft! En aangezien H&M modellen er altijd nogal anorexia-achtig uitzien, concludeer ik daaruit dat dit jurkje niet flatteus is.

    Ik denk dat een normaal persoon zeker vadsig lijkt in dit jurkje.

    En misschien heb ik ook wel een afwijkende definitie van dik, anders postte ik niet in Slank de herfst in.
    ik vind het jurkje juist super leuk. Als het je niet flatteert moet je het niet kopen, maar ik denk als je gewoon normaal gebouwd bent en geen buikje hebt dat het prima staat en tsja, als je wel een buikje hebt, koop je toch iets anders?
    Strawberry Flavour..
      vrijdag 26 september 2008 @ 10:17:31 #73
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_61925369
    Ik denk ook dat dat jurkje maar heel weinig mensen goed zou staan. Een strik op je buik is vrijwel nooit echt flatteus, is mijn mening .
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_61948391
    TVP
    pi_61948534
    Ik ben zo blij met mijn vestje en mijn rok. Toen ik de rok uitpakte, dacht ik dat ie nooit zou passen. Maar hij zit als gegoten. Zes kilo afvallen scheelt dus een hele maat!

    pi_61948684
    Leuk vestje inderdaad! Wat kost het?
    Misschien dat ik het nog bij m'n bestelling kan gooien
    Sweet and innocent...
    pi_61948705
    quote:
    Op zaterdag 27 september 2008 11:01 schreef Innocence het volgende:
    Leuk vestje inderdaad! Wat kost het?
    Misschien dat ik het nog bij m'n bestelling kan gooien
    Het kost wel 24,90, maar dat is omdat het vest deels van wol is.
    Als je niet tegen die 'prikkendheid' kan, zou ik het niet doen! Ik kan er gelukkig wel tegen.
    pi_61950383
    Nou, heb het er maar ook weer op gewaagd, na het grote fiasco van vorige keer (bestelling die niet kwam door teveel codes, had er 'maar'2 gebruikt ). Nu 1 code gebruikt o.a. het lange vest dat Cherrylips hierboven ook heeft staan. En maar een s besteld, omdat hij dus groot blijkt te vallen ben benieuwd!
    pi_61950745
    Ik heb helemaal geen codes nu, had eerst een die ik zelf nog in mn mailbox heb gekregen, dus niks illegaals. Maar het wordt niet in behandeling genomen dus ik heb maar gemaild, het zal wel zijn vastgezet ofzo en al mijn outlet spullen zullen wel weer kwijt zijn..
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_61952575
    7848 - 10 euro korting
    1304 - 5 euro korting
    8218 - 25% korting

    deze werken (nog) wel
    pi_61966565
    Zie het alweer, ik moet komende week nog weer naar H&M
    Ben nog steeds op zoek naar een winterjas. Eens kijken of de warmere jacks al in de winkel hangen.
    "A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
    - Jonna Jinton
      zondag 28 september 2008 @ 12:00:48 #82
    131066 scrub_nurse
    ik denk dat ik denk, denk ik..
    pi_61967011
    jahoor de winkel hangt er (nog) vol mee
    pi_61967148
    Drie weken viel het me in Amstelveen behoorlijk tegen
    "A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
    - Jonna Jinton
    pi_61991430
    he bah, die van 25% had ik nog niet gebruikt. Maar bestelling (a 80 euro) is nu al in behandeling
    Sweet and innocent...
    pi_61991538
    Net mn pakket opgehaald.....
    Had ik 2 gebreide rokjes besteld....zwarte was goed, open ik de zogenaamde grijze variant....is het een bruine met blauwe bolletjes verdomme, en die rokjes zijn al tijden uitverkocht....zucht
      maandag 29 september 2008 @ 11:14:50 #86
    123189 Klare
    Extraordinary Girl
    pi_61991711
    Mijn bestelling is uitgesteld van begin oktober naar half oktober. Is dit een teken dat ze achter het gebruik van kortingscodes zijn gekomen of gewoon puur toeval?
    pi_61991838
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 11:06 schreef Linnie20v het volgende:
    Net mn pakket opgehaald.....
    Had ik 2 gebreide rokjes besteld....zwarte was goed, open ik de zogenaamde grijze variant....is het een bruine met blauwe bolletjes verdomme, en die rokjes zijn al tijden uitverkocht....zucht
    Ik heb wel eens hetzelfde gehad. Toen heb ik op die retourbon aangegeven dat ik em graag voor de goede omgeruild wilde hebben. Die kleur was ook al tijden uitverkocht, maar toch stond op een gegeven moment de TNT voor de deur met een pakketje met daarin de goede kleur.
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_61991991
    quote:



    De voorjaarsmode komt binnenkort binnen! Een nieuw seizoen staat voor de deur. Omdat jij een van onze trouwe klanten bent, geven wij jou de mogelijkheid om als één van de eersten uit de nieuwe voorjaarscatalogus te bestellen. Laat je inspireren door de zomerkleding en vind jóuw stijl voor het nieuwe seizoen.

    Bestel de nieuwe catalogus uiterlijk 5/10/2008. Als je uit deze catalogus bestelt, krijg je 10% korting op het hele assortiment. Bovendien krijg je in je pakket een cadeaubon ter waarde van ¤ 5 meegestuurd die je weer bij je volgende bestelling kunt gebruiken!

    » Bestel nu jouw catalogus!
    "Een nieuw seizoen staat voor de deur."

    Ja dat is de herfst, die we net hebben binnengelaten.
    pi_61992033
    Ik ga 'm wel bestellen hoor
    pi_61992542
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 11:27 schreef Syytön het volgende:

    [..]

    "Een nieuw seizoen staat voor de deur."

    Ja dat is de herfst, die we net hebben binnengelaten.
    Ik kreeg 'm ook net ja Wel leuke frisse kleurtjes

    Laatste wat ik heb gekocht/besteld (ik had geen moeite met afkicken ) (hebben ze de site nog niet geüpdatet trouwens? Of is er al zo veel uitverkocht?)


    (topje dus)



    Ik heb zin in de kerstcollectie

    [ Bericht 5% gewijzigd door Chanty87 op 29-09-2008 17:51:11 ]
    pi_61992608
    die rode is leuk, maar altijd uitverkocht .
    Tap tap tap
    pi_61992752
    Die is inderdaad leuk, laatst nog gepast in de winkel in het blauw: zit fijn en fijne stof .
    pi_62001609
    Ik krijg die mails ook helemaal niet meer Wel op andere email adressen maar omdat ik daar niet mee bestel en technisch gezien geen klant ben, krijg ik die voorjaarscatalogus-mail daar niet van.

    Wel krijg ik mails van bestellingen en wijzigingen.. Ik heb er al over gemaild, maar je raadt het al Ik krijg daar ook niets op terug... Morgen maar even bellen met die onverstaanbare limbo's
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_62002251
    Limbo's? Dan heb je nog geluk! ik kreeg net een Poolse aan de telefoon. En ze begreep echt niet wat ik nou bedoelde.
    pi_62003344
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 17:42 schreef alors het volgende:
    Ik krijg die mails ook helemaal niet meer Wel op andere email adressen maar omdat ik daar niet mee bestel en technisch gezien geen klant ben, krijg ik die voorjaarscatalogus-mail daar niet van.

    Wel krijg ik mails van bestellingen en wijzigingen.. Ik heb er al over gemaild, maar je raadt het al Ik krijg daar ook niets op terug... Morgen maar even bellen met die onverstaanbare limbo's
    ik krijg dus ook nooit e-mails van H&M echt vaag.. en ik heb de catalogus ook niet gekregen.. en toen heb ik ze gemaild en toen zeiden ze dat hij al eens verstuurd was maar blijkbaar dus niet aangekomen. Ik geloof er echt niks van, want zo gaat het elke keer dat hij niet aankomt.. echt heel erg vaag.
    Strawberry Flavour..
    pi_62003454
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 19:01 schreef -moi- het volgende:

    [..]

    ik krijg dus ook nooit e-mails van H&M echt vaag.. en ik heb de catalogus ook niet gekregen.. en toen heb ik ze gemaild en toen zeiden ze dat hij al eens verstuurd was maar blijkbaar dus niet aangekomen. Ik geloof er echt niks van, want zo gaat het elke keer dat hij niet aankomt.. echt heel erg vaag.
    Ja ik heb die kutcatalogus van laatst dus ook nog niet gekregen. Ik zal dat morgen ook even vragen.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_62006193
    Normaal krijg ik ook nooooooooooooit een mailtje dat er weer een nieuwe catalogus is (voorjaars catalogus? wtf?? de herfst is er al wel een hele week zeg!)... maar net keek ik in mijn mailbox en tadaaaaah heb m gelijk maar ff besteld


    Volgens bij best wel een slechte TVP
    pi_62006247
    Heb weer voor 250 euro besteld .
    pi_62007016
    Ik krijg normaal altijd mails maar vandaag niets gehad?
    pi_62008150
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 11:06 schreef Linnie20v het volgende:
    Net mn pakket opgehaald.....
    Had ik 2 gebreide rokjes besteld....zwarte was goed, open ik de zogenaamde grijze variant....is het een bruine met blauwe bolletjes verdomme, en die rokjes zijn al tijden uitverkocht....zucht
    EDIT
    mijn gratis sjaal en muts zaten er dus ook NIET bij ontdek ik net.....
    pi_62008253
    En mijn bestelling is voor de zoveelste keer weer uitgesteld, nu een mail gestuurd:

    Geachte heer/mevrouw

    Vandaag bleek voor de zoveelste keer dat levering van mijn bestelling om onverklaarbare redenen is uitgesteld onder de noemer: Helaas te laat, nieuwe levering etc.
    Mijn vorige bestelling is 4 x uitgesteld (4x !), en na de klantenservice te hebben gebeld bleek dat de account geblokkeerd was omdat er waarschijnlijk onrechtmatige kortingscodes waren gebruikt.
    Deze waren níet gebruikt, en gelukkig had ik de tegenwoordigheid van geest om er achteraan te bellen, anders zat ik nu waarschijnlijk nóg op mijn pakketje te wachten.

    Dit uitstellen van de bestelling is overigens de keer hiervoor ook al gebeurd, en ook toen bleek na een telefoontje dat er een blokkade op mijn account stond, en ook toen bleek die nergens op gebaseerd.

    Dit begint een beetje vervelend te worden, en dan druk ik me nog netjes uit.
    Als trouwe klant verwacht ik dat mijn bestellingen gewoon netjes worden verwerkt, zonder voortdurende teleurstellingen over uitgestelde bestellingen of, erger, onterechte verdachtmakingen aan mijn adres. Zo ga je niet met je klanten om, lijkt mij.

    Bij deze dus het verzoek om uitleg over de wederom uitgestelde levering, hopelijk de laatste.

    Mvg bladiebla

    Wankers.
    Als het pannen van daken waait
    Als het gras naar je voeten graait
    Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
    pi_62008814
    @Shmoopy: Ik had hetzelfde, bestelling is al 3x uitgesteld nu, dus ik had vorige week gebeld naar de klantenservice (op mail werd al een paar dagen niet gereageerd). Daar bevestigden ze dat er niets aan de hand was, en mijn bestelling zou gewoon begin oktober komen. Uiteraard kreeg ik diezelfde dag ook reactie op mijn mailtje van een week eerder, met dezelfde boodschap, niets aan de hand, nog even afwachten. Kijk ik vanmorgen, is het wéér uitgesteld. Dus nog een mail er tegenaan gegooid, krijg ik binnen 5 minuten een bitchy reactie terug met dat ik fraude heb gepleegd (1 kortingscode gebruikt die ze me hebben toegestuurd ) en daarom mijn account geblokkeerd is en ik maar op de brief moet wachten. Geirriteerd mailtje teruggestuurd met dat ze dan niet een week eerder moeten zeggen dat er niets aan de hand is met mijn account, geen reactie meer. . Nu maar op de account van mijn moeder besteld, ga ik het daar wel een keer halen. Gaat in ieder geval sneller dan dit gezeik.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_62011577
    Té schandalig toch?
    Ik weet niet waar ze mee bezig zijn, maar die verliezen die ze lijden komen blijkbaar ook hier vandaan.
    Lastig voor ze, klanten.
    Als het pannen van daken waait
    Als het gras naar je voeten graait
    Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
      dinsdag 30 september 2008 @ 07:15:00 #104
    123189 Klare
    Extraordinary Girl
    pi_62015866
    Hier was m'n bestelling ook uitgesteld en de kortingscode was verdwenen...en het was een rechtmatige kortingscode die ze me zelf hadden toegestuurd. Ook gebeld en ook hier het fraudeverhaal! Ze kwebbelde gewoon door en toen ik protesteerde (want kortingscode van hun gekregen) werd de hoorn erop gegooid... Heel klantvriendelijk!
    pi_62018533
    En op die andere account is de bestelling nu al in behandeling .
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_62018931
    Ik heb net al die verhalen op ellegirl forum ook even gelezen en h&m is echt gek geworden. Ik betwijfel of het wel zin heeft om te bellen.. Ik denk dat ik gewoon alles ga annuleren, ze stikken er maar in.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_62019310
    quote:
    Op zaterdag 27 september 2008 16:07 schreef samara het volgende:
    7848 - 10 euro korting
    1304 - 5 euro korting
    8218 - 25% korting

    deze werken (nog) wel
    Alleen 1304 doet het bij mij nog...
    pi_62019501
    quote:
    Op dinsdag 30 september 2008 10:55 schreef alors het volgende:
    Ik heb net al die verhalen op ellegirl forum ook even gelezen en h&m is echt gek geworden. Ik betwijfel of het wel zin heeft om te bellen.. Ik denk dat ik gewoon alles ga annuleren, ze stikken er maar in.
    Heb je een linkje, ik zoek me rot . M'n reserve-account is gedeblokkeerd, kon dus gelukkig nog wel dat ene truitje opnieuw bestellen . (zonder verzendkosten, want ik had nog iets in bestelling staan wat in november geleverd zou worden).
    Tap tap tap
    pi_62019521
    Ik heb deze ook even besteld

    Maar ik vraag me altijd af hoe zoiets valt .
    Tap tap tap
    pi_62019609
    quote:
    Op dinsdag 30 september 2008 11:23 schreef CherryLips het volgende:

    [..]

    Heb je een linkje, ik zoek me rot . M'n reserve-account is gedeblokkeerd, kon dus gelukkig nog wel dat ene truitje opnieuw bestellen . (zonder verzendkosten, want ik had nog iets in bestelling staan wat in november geleverd zou worden).
    http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=493900

    nouja google maar eens op h&m codes en fraude, dan vind je bijna allemaal dezelfde verhalen. Een boze klantenservice die blijkbaar niet normaal kan reageren.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_62023577
    Fraude my ass. Belachelijk gewoon dat ze niet eens een developer kunnen/willen inhuren om een script te schrijven dat uit een database leest hoeveel kortingscodes een klant mag/kan gebruiken en zodra een klant op dat limiet zit, die invulvelden gewoon automatisch weghalen zodat er niks meer in te vullen valt.

    Echt, hoe moeilijk kan het zijn? Ze mogen eens heel goed gaan kijken naar Esprit, zij weten tenminste hoe het WEL moet.
    pi_62023864
    Een klantenservice die de hoorn erop gooit

    In dat geval zou het toch snel over zijn met m'n bestellingen hoor. Het moet wel leuk blijven...
    Sweet and innocent...
    pi_62024203
    quote:
    Op dinsdag 30 september 2008 14:32 schreef Innocence het volgende:
    Een klantenservice die de hoorn erop gooit

    In dat geval zou het toch snel over zijn met m'n bestellingen hoor. Het moet wel leuk blijven...
    omg

    echt achterlijk ja... bij mij begonnen ze een tijdje terug ook over fraude. Hallo, dat systeem laat dat toch toe en er staat niks over hoeveel codes je mag invoeren en hoe je eraan moet zijn gekomen...
    Strawberry Flavour..
      dinsdag 30 september 2008 @ 15:11:40 #114
    123189 Klare
    Extraordinary Girl
    pi_62024853
    En het suffe was, ik had die kortingscode gekregen omdat er wat mis was gegaan met mijn bestelling. Niks fraude. Ik was ook erg beleefd aan de telefoon (heb zelf op eenhelpdesk gewerkt en weet hoe onbeschoft mensen kunnen zijn over zaken waar jij niks aan kan doen. Maar ik toonde altijd wel begrip!) Dus of kortingscode's afschaffen of deze 'fraude' accepteren. Of iedereen een unieke code geven die naamsgebonden is. (maar de bestelling op naam van vriendje met exra kortingscodes (als straf!) is nu wel in behandeling...gna gna gna)
      dinsdag 30 september 2008 @ 15:18:21 #115
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_62025018
    wat is het officiele verhaal achter de kortingscodes eigenlijk?
    ik maak er blij gebruik van trouwens

    als het goed is ligt er straks thuis een pakketje op mij te wachten
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_62025740
    quote:
    Op dinsdag 30 september 2008 15:18 schreef saaw het volgende:
    wat is het officiele verhaal achter de kortingscodes eigenlijk?
    Die is er niet Ze dreigen maar wat, maar het is hun systeem dat het invoeren van die codes gewoon toe laat. Zelfs op je factuur blijven ze gewoon staan. Volgens mij staat nergens iets aangeven over het gebruik van kortingscodes en de juridische gevolgen daarvan. Ze hadden op ellegirl forum naar iemand gedreigd met de politie
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
      dinsdag 30 september 2008 @ 16:07:55 #117
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_62026271
    wat een onzin idd

    maar hoe komt iedereen dan aan die codes? [behalve dat wij ze van fok halen dus]
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_62026982
    quote:
    Op dinsdag 30 september 2008 16:07 schreef saaw het volgende:
    wat een onzin idd

    maar hoe komt iedereen dan aan die codes? [behalve dat wij ze van fok halen dus]
    Ik krijg ze via de mail en als er weer eens een bestelling mis is gegaan. Overigens nog nooit problemen gehad ermee. (En ik heb wel al eens kortingscodes gebruikt die niet voor mij bedoeld waren).
    pi_62027004
    Via de mailing van hun nieuwsbrief
      dinsdag 30 september 2008 @ 17:16:40 #120
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_62028170
    Ook zo slecht van H&M: toen er laatst een pakketje in behandeling genomen was, was er een corr3ectie van ¤19,90- op m'n saldo. Dus ik dacht en verder niets mee gedaan. Bleek bij levering een broek uitverkocht te zijn. Hoor je NIKS meer van. Ik ben helemaal klaar met dat bestellen, het is al niet meer goedkoper omdat je niets met die kortingscodes kunt, dan ga ik net zo lief shoppen.
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      dinsdag 30 september 2008 @ 17:17:13 #121
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_62028186
    En ik krijg ook nooit catalogi en mailings .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_62028435
    Ik heb net ook een mailtje ontvangen voor de nieuwe catalogus met zomermode, 10% korting en cadeaubon ter waarde van ¤ 5.
    pi_62028543
    quote:
    Op dinsdag 30 september 2008 15:11 schreef Klare het volgende:
    En het suffe was, ik had die kortingscode gekregen omdat er wat mis was gegaan met mijn bestelling. Niks fraude. Ik was ook erg beleefd aan de telefoon (heb zelf op eenhelpdesk gewerkt en weet hoe onbeschoft mensen kunnen zijn over zaken waar jij niks aan kan doen. Maar ik toonde altijd wel begrip!) Dus of kortingscode's afschaffen of deze 'fraude' accepteren. Of iedereen een unieke code geven die naamsgebonden is. (maar de bestelling op naam van vriendje met exra kortingscodes (als straf!) is nu wel in behandeling...gna gna gna)
    Dat is bij mij ook het grappige, bestel al tijden met illegale kortingscodes, doe ik 1 keer netjes en gooi ik er alleen een legale code tegenaan, blokkeren ze de hele boel . Echt, het is dat ik in die winkels nooit wat kan vinden.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_62029545
    Ik zag deze top in de shop staan: http://shop.hm.com/media/(...)69_76003_21_8624.jpg
    Hoe valt deze? Is het ook te dragen als jurk?
    pi_62031204
    Kijk eens hoelang ie is en leg/hang een meetlint langs je lichaam
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_62034061
    Ik heb zondag voor het eerst wat spullen besteld, en nu staan ze vandaag opeens niet meer tussen de nog niet geleverde artikelen.. Terwijl ze pas half oktober zouden moeten komen dus ik gok dat ze nog niet verzonden zijn? Hoe gaat dat normaal?
    pi_62035239
    Ze staan bij geleverde artikelen gok ik zo.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_62053113
    quote:
    Beste,

    Bedankt voor je e-mail.
    Het enigste wat door de kortingscodes gebeurt, is dat onze backoffice je bestellingen eerst goedkeurt, alvorens de bestelling naar je toe komt.
    Wat je kunt doen aan deze blokkering is geen ongeoorloofde kortingscodes meer te gebruiken.
    We hopen je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    H&M Klantenservice.
    Ja, helemaal helder zo . Ze gaan verder ook helemaal niet in op mijn mail ofzo. Maargoed, de bestelling is op een andere account al in behandeling, dus ik ga ook niet meer reageren.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_62053345
    Aha dus daarom kon ik niks meer bestellen! Helemaal gestoord..
    pi_62053356
    enigste en ja, h&m is goed in de inhoud van je mail/vraag te negeren en iets anders te reageren... in de hoop dat je het niet door hebt ofzo
    Strawberry Flavour..
    pi_62053562
    Beste dinges,

    Bedankt voor je e-mail.

    We hebben de korting weggehaald en jouw bestelling doorgevoerd. Je mag alleen codes gebruiken die je van ons toegestuurd krijgt, anders blokkeert ons systeem.

    Met vriendelijke groet,

    H&M Klantenservice.

    Ik had gezegd dat ik de codes van iemand had gekregen .
    Tap tap tap
    pi_62053581
    Oja, ze hadden hem weer!
    Tap tap tap
      woensdag 1 oktober 2008 @ 16:30:07 #133
    123170 alors
    zlata1234
    pi_62053597
    Ja ik kreeg vandaag ook nog eens een reactie op mn mail, nou laat nu maar hoor...
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_62054078
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2008 16:13 schreef Addict89 het volgende:

    "Wat je kunt doen aan deze blokkering is geen ongeoorloofde kortingscodes meer te gebruiken."

    Dit lijkt verdacht veel op het telefoongesprek dat ik met ze had.

    "Ja maar, ik héb nou juist geen codes gebr..."

    Even hyperventileren, ben zo terug.
    Als het pannen van daken waait
    Als het gras naar je voeten graait
    Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
    pi_62054742
    Die mensen aan die telefoons weten het ook allemaal niet, die zeggen gewoon wat men hen verteld heeft te zeggen.
    pi_62054760
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2008 16:29 schreef CherryLips het volgende:
    Oja, ze hadden hem weer!
    [ afbeelding ]
    Die wil ik ook, maar dan in het blauw .
    pi_62054827
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2008 17:10 schreef Deliah het volgende:

    [..]

    Die wil ik ook, maar dan in het blauw .
    Ik had weinig keus, heb hem dus maar in het rood besteld
    Tap tap tap
    pi_62084037
    Wisten jullie al dat als je een bestelling terugbrengt naar een 'echte' winkel, je geen geld meer terugkrijgt, maar een tegoedpasje?
    pi_62084104
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2008 19:08 schreef cinnamongirl het volgende:
    Wisten jullie al dat als je een bestelling terugbrengt naar een 'echte' winkel, je geen geld meer terugkrijgt, maar een tegoedpasje?
    Dat is al meer dan een half jaar zo.
    pi_62084105
    Ik kreeg vandaag een keurige mail terug dat de bestelling was uitgesteld omdat het vanwege allerlei acties nogal storm liep.
    Als het pannen van daken waait
    Als het gras naar je voeten graait
    Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
    pi_62084213
    Voor de 'fraudeurs' :
    quote:
    Pak nu je kans!. Op dit moment krijg je 10% korting op het hele assortiment als je via de Shop online of uit de catalogus bestelt. Vul bij je bestelling kortingscode 8176 in. Vergeet niet dat deze aanbieding maar t/m 13/10/2008 geldt. Deze aanbieding kan niet in combinatie met andere kortingsaanbiedingen gebruikt worden.
    Maargoed, ik vind dat H&M zelf schuldig maakt aan al die praktijken waarin ze die kortingscodes naar je toe spammen via email en brievenbus.

    Totnutoe heb ik zelf geen problemen ondervonden, terwijl ik die kortingscodes creatief gebruik

    [ Bericht 6% gewijzigd door wizarddragon op 02-10-2008 19:56:08 ]
      donderdag 2 oktober 2008 @ 19:37:05 #142
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_62085105
    Mijn gratis sjaal en muts zijn uit mijn bestelling gesmeten
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_62088238
    Jahoor de foto's van de Comme des Garçons collectie zijn er.

    http://www.nitrolicious.c(...)llection/#more-12883

    Persoonlijk heb ik weinig met deze knip-en-plak 'couture'

    polkadots
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_62088759
    Maar die tas is leuk!

    En ik zoek al tijden een zwart rokje met witte stippen, maar die hebben ze dan weer niet.
    Als het pannen van daken waait
    Als het gras naar je voeten graait
    Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
    pi_62090203
    Morgen of overmorgen komt mn pakje binnen en ik had pas deze week besteld .
    pi_62090222
    Es kijken of die gratis sjaal en muts er bij zit.
      donderdag 2 oktober 2008 @ 22:00:36 #147
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_62090621
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2008 21:52 schreef Deliah het volgende:
    Es kijken of die gratis sjaal en muts er bij zit.
    Bij mij is hij uit mijn nog niet geleverde artikelen verdwenen. Als hij bij jouw bestelling er nog wel gewoon bij stond, dan zal het vast wel goedkomen.

    Echt stom, ik had er helemaal op gerekend en daarom nog geen andere sjaal en muts gekocht. Dat moet ik dan maar alsnog doen. Maar lekker niet bij H&M
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
      vrijdag 3 oktober 2008 @ 21:04:03 #148
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_62114608
    Rok heb ik teruggestuurd (spijkerrok met knopen aan de voorkant op knielengte), staat mij echt niet. Ik was even vergeten dat rokken op knielengte me nog kleiner maken dan ik al ben

    Maar heb weer wat besteld natuurlijk, voel me niet lekker dus dan helpt shoppen altijd

    Pyjama's:




    Truien:





    En nog 2 sjaals, maar die kan ik zo gauw niet even vinden op de site en ik heb geen zin om een screenshot te maken van mn bestelling(en).
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_62115512
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2008 21:52 schreef Deliah het volgende:
    Es kijken of die gratis sjaal en muts er bij zit.
    Zit er bij, maar wat is dat een enorm lange sjaal .


    Heel fijn lekker warm vest (maat xs, anders zoutie wel weer veels te groot zijn).

    Deze jurk gaat terug:

    Het is net alsof ik uit 1950 ben ontsnapt .
    Zal wel meespelen dat ik maar 1,60 ben en die jurk daardoor langer lijkt.
    pi_62115574
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2008 22:00 schreef MaLo het volgende:

    [..]

    Bij mij is hij uit mijn nog niet geleverde artikelen verdwenen. Als hij bij jouw bestelling er nog wel gewoon bij stond, dan zal het vast wel goedkomen.
    Anders mss toch even een mail sturen.
    pi_62119355
    wanneer en welke bekende designer gaat er ontwerpen voor H&M?
    pi_62128055
    quote:
    hmmm nog nooit van gehoord eigenlijk..
    pi_62132758
    ARGH! ik word een beetje gek van die site!

    Ik was hier even aan het kijken voor de kortingscodes nadat ik mn winkelmandje vol had gegooit.. gooit het systeem me er vervolgens uit omdat het langer dan 1 uur geleden zou zijn dat ik voor het laatst met mn muis geklikt had of iets in die strekking <.<
    Ik laat me niet zomaar uit het veld slaan, dus ik laad opnieuw mn mandje in, ga weer terug naar fok om de kortingscodes op te zoeken.. GOOIT IE ME ER WEER AF

    Ik ben hooguit 5 minuten niet actief geweest op die site.. H&M online

    ik geef het op

    (scheelt me wel weer heel veel geld )
    [Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
    pi_62136138
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2008 19:16 schreef lucky_birdie het volgende:
    ARGH! ik word een beetje gek van die site!

    Ik was hier even aan het kijken voor de kortingscodes nadat ik mn winkelmandje vol had gegooit.. gooit het systeem me er vervolgens uit omdat het langer dan 1 uur geleden zou zijn dat ik voor het laatst met mn muis geklikt had of iets in die strekking <.<
    Ik laat me niet zomaar uit het veld slaan, dus ik laad opnieuw mn mandje in, ga weer terug naar fok om de kortingscodes op te zoeken.. GOOIT IE ME ER WEER AF

    Ik ben hooguit 5 minuten niet actief geweest op die site.. H&M online

    ik geef het op

    (scheelt me wel weer heel veel geld )
    kopieer de kortingscodes in een tekstbestandje of in MS Word, hoef je niet steeds terug te komen op FOK..
      zondag 5 oktober 2008 @ 11:54:33 #156
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_62143983
    Ik zag een paar dagen geleden onderstaand vest staan van 29,90 voor 19,90. Dus ik heb hem bij mijn bestelling gegooid. Ik dacht nog, goh, wat snel al in de opruiming. Maar nu is het vest weer gewoon 29,90 . Maar ik betaal er dus lekker 10 euro minder voor .
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_62144387
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2008 16:54 schreef schatje het volgende:

    [..]

    bron
    Waarom helemaal in Groningen..
    pi_62144697
    Ok, ik ga mijn eerste bestelling plaatsen.. ik ga beginnen met één vest van 39,90..
    welke van die kortingscodes raden jullie mij aan om te gebruiken bij deze bestelling? ik wil zo min mogelijk betalen..

    ik dacht zelf aan: 7939+7848, of 7939+7921.. Kan dat?
      zondag 5 oktober 2008 @ 12:37:29 #159
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_62144840
    Je kunt een kortings% combineren met een kortingsbedrag. Je kunt niet twee kortingen die een % korting geven tegelijk gebruiken.
    En tja, zoals je hebt kunnen lezen is H&M nog al aan het klooien met kortingscodes en het blokkeren van het account bij "misbruik"... dus dat zou ik wel in mijn achterhoofd houden .
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_62144905
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 12:37 schreef MaLo het volgende:
    Je kunt een kortings% combineren met een kortingsbedrag. Je kunt niet twee kortingen die een % korting geven tegelijk gebruiken.
    En tja, zoals je hebt kunnen lezen is H&M nog al aan het klooien met kortingscodes en het blokkeren van het account bij "misbruik"... dus dat zou ik wel in mijn achterhoofd houden .
    kan je die kortingscodes bij elke bestelling opnieuw gebruiken?
    als je account geblokkeert wordt kan je dan niet een ander account aanmaken..
    pi_62145518
    OK heb net besteld..


    Ik kon niet de kortingscodes met de percentages gebruiken..
    wel de 1304 + 7848

    Vest 39,90
    Verzendkosten 4,90
    Kortingscode 10,00
    Kortingscode 5,00

    Te betalen 29,80
    pi_62146940
    hij gaat nog wel door de check dan... dan heb je nog kans dat het wordt geblokkeerd, maar hopen dat het goed gaat
    Strawberry Flavour..
    pi_62147081
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2008 21:54 schreef GokhanSaki het volgende:

    [..]

    kopieer de kortingscodes in een tekstbestandje of in MS Word, hoef je niet steeds terug te komen op FOK..
    Ik had ze gekopieerd en geplakt, maar toen zag ik dat over fraude, dus ik las even verder..

    Het moet toch gewoon mogelijk zijn om 5 minuten op n andere site te kijken?

    Het is niet dat ik hier een half uur aan het kijken ben, het is toch belachelijk dat gelijk je hele winkelmandje leeg gegooit wordt als je even niet actief bent op de H&M site?
    [Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
    pi_62147147
    Ik kan gewoon een half uur iets anders doen zonder dat ik eruit wordt gegooid op de H&M site, ligt het niet aan jouw instellingen ofzo?
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_62149025
    Geen idee, ik heb er iig nooit eerder last van gehad.


    quote:
    Je bezoek is beëindigd

    Vanwege de veiligheid en de capaciteit van het systeem, wordt je bezoek beëindigd als je langer dan één uur niet actief bent geweest, oftewel één uur na je laatste klik.
    was de melding die ik steeds kreeg, en ik was zeker geen uur niet actief..
    [Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
    pi_62149416
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 14:26 schreef -moi- het volgende:
    hij gaat nog wel door de check dan... dan heb je nog kans dat het wordt geblokkeerd, maar hopen dat het goed gaat

    hoe kan ik zien dat het goedgekeurd langs de check is gekomen?
      zondag 5 oktober 2008 @ 16:41:32 #167
    123170 alors
    zlata1234
    pi_62149982
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 16:20 schreef WeMan het volgende:

    [..]

    hoe kan ik zien dat het goedgekeurd langs de check is gekomen?
    niet, dan wordt ie gewoon niet in behandeling genomen.

    Als je vervolgens belt, krijg je een preek over je codes, worden ze weggehaald en je kleren alsnog opgestuurd.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_62150164
    afwachten dan maar.
    pi_62192919
    Haha, kansloos als je om 6uur je wekker zit om dingen te scoren op hm.com en er dan nog niets bijgevuld is.
    pi_62195338
    Het jurkje is zooo leuk!

    Alleen nog steeds geen coltrui gevonden die goed zit. Ze zijn allemaal zo kort

    Het bandeautopje in S is te groot, echt jammer. Wilde die in april al hebben, maar heb 'm nooit gekregen...
    Sweet and innocent...
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 oktober 2008 @ 10:29:31 #171
    163650 Greys
    pi_62195745
    Ik heb een vraagje, weet iemand antwoord op het volgende:
    Kan ik met mijn account dingen bestellen en ze vervolgens aan de andere kant van het land laten bezorgen, als kadootje voor mijn zus? Kan je een eenmalig ander afleveradres opgeven?
    Of kan ik dan beter een account op haar adres aanmaken en dan mijn bankrekeningnummer invullen?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_62196135


    Toch nog iets gescoord
    pi_62199918
    quote:
    Op dinsdag 7 oktober 2008 10:29 schreef Greys het volgende:
    Ik heb een vraagje, weet iemand antwoord op het volgende:
    Kan ik met mijn account dingen bestellen en ze vervolgens aan de andere kant van het land laten bezorgen, als kadootje voor mijn zus? Kan je een eenmalig ander afleveradres opgeven?
    Of kan ik dan beter een account op haar adres aanmaken en dan mijn bankrekeningnummer invullen?
    volgens mij kan je dat bij een van de laatste stappen aangeven, dan je eenmalig een ander afleveradres opgeeft.
    pi_62201273
    quote:
    Mededeling: vrijdag 10/10/2008 om 23.00 uur gaat de Shop online helaas dicht voor een gepland technisch onderhoud. Zondag 12/10 gaat de Shop online weer open. Als pleister op de wonde geven wij je extra korting als je een bestelling plaatst voordat de Shop online op vrijdag dicht gaat.

    Vul kortingcode 8259 in bij je bestelling dan krijg je niet alleen 10% korting op het hele assortiment maar ook nog eens 25% extra korting op het duurste artikel in je bestelling. Deze aanbieding kan niet in combinatie met andere kortingsaanbiedingen gebruikt worden.
    En nog een vraagje: ik heb vandaag mijn bestelling binnen gekregen , maar op de rekening staat 51 euro, maar ik ging uit van 41, aangezien ik een kortingscode van 10,- had gebruikt. Het was ook de enige code die ik gebruikt had, eentje mag toch wel Kunnen ze zomaar de code weghalen, hoe zit dit
    pi_62202904
    quote:
    Op dinsdag 7 oktober 2008 14:06 schreef shiNinG_staR het volgende:

    [..]

    En nog een vraagje: ik heb vandaag mijn bestelling binnen gekregen , maar op de rekening staat 51 euro, maar ik ging uit van 41, aangezien ik een kortingscode van 10,- had gebruikt. Het was ook de enige code die ik gebruikt had, eentje mag toch wel Kunnen ze zomaar de code weghalen, hoe zit dit
    Staat die korting op je factuur? Zo nee, dan hebben ze 'm weggehaald.
    pi_62203339
    Op mijngarderobe hebben ze de nieuwe collectie online staan (open house)







    pi_62203341
    Laatst ook zo irritant. Had ik een hele lijst van artikelen op mijn verlanglijstje gezet, druk op de knop: Verlanglijst bewaren... Wordt de gehele lijst gewist.



    Stomme niet-werkende site.
    pi_62203418
    Dat
    quote:
    Op dinsdag 7 oktober 2008 15:29 schreef ruffian het volgende:
    Op mijngarderobe hebben ze de nieuwe collectie online staan (open house)
    Dat is de voorjaarscollectie zo te zien. Ziet er leuk uit wel.
      dinsdag 7 oktober 2008 @ 15:44:04 #179
    16715 Mylene
    *schatje*
    pi_62203764
    quote:
    Mededeling: vrijdag 10/10/2008 om 23.00 uur gaat de Shop online helaas dicht voor een gepland technisch onderhoud. Zondag 12/10 gaat de Shop online weer open. Als pleister op de wonde geven wij je extra korting als je een bestelling plaatst voordat de Shop online op vrijdag dicht gaat.

    Vul kortingcode 8259 in bij je bestelling dan krijg je niet alleen 10% korting op het hele assortiment maar ook nog eens 25% extra korting op het duurste artikel in je bestelling. Deze aanbieding kan niet in combinatie met andere kortingsaanbiedingen gebruikt worden.
    pi_62203823
    quote:
    Op dinsdag 7 oktober 2008 15:32 schreef Syytön het volgende:
    Dat
    [..]

    Dat is de voorjaarscollectie zo te zien. Ziet er leuk uit wel.
    Enkele heren items zijn al gespot dus ik denk het niet....
    pi_62205310
    quote:
    Op dinsdag 7 oktober 2008 15:29 schreef ruffian het volgende:
    Op mijngarderobe hebben ze de nieuwe collectie online staan (open house)
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    Godawful
    pi_62216889
    zondag bestelling geplaatst. en er staat nog steeds: In behandeling genomen..
    pi_62223913
    Dat is snel voor H&M begrippen hoor. .
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_62225492
    Ik heb weer een bestellinkje gedaan maar alleen omdat ik korting kreeg en omdat ze in de winkel het rokje niet meer hadden. Ben benieuwd hoe snel ze zijn deze keer
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_62227496
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 09:10 schreef Addict89 het volgende:
    Dat is snel voor H&M begrippen hoor. .
    zojuist gekeken, en er staat bestelling onderweg.. had 2 kortingscodes ingevuld
    alleen herkent TNT(website) het track&trace nummer niet, misschien moet ik nog even wachten.
    pi_62228129
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 11:33 schreef WeMan het volgende:

    [..]

    zojuist gekeken, en er staat bestelling onderweg.. had 2 kortingscodes ingevuld
    alleen herkent TNT(website) het track&trace nummer niet, misschien moet ik nog even wachten.
    Dan kan je wachten tot vrijdag dan word die pas echt aangemeld
    pi_62229172
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 11:56 schreef ruffian het volgende:

    [..]

    Dan kan je wachten tot vrijdag dan word die pas echt aangemeld
    jezus als ik iets van VS bestel heb ik het binnen een paar dagen thuis.
    pi_62229594
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 12:32 schreef WeMan het volgende:

    [..]

    jezus als ik iets van VS bestel heb ik het binnen een paar dagen thuis.
    H&M verstuurd (ooit gehoord) alle pakketten tegelijk en dit word meestal op vrijdag gedaan 2x in de maand.
    pi_62229940
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 12:48 schreef ruffian het volgende:

    [..]

    H&M verstuurd (ooit gehoord) alle pakketten tegelijk en dit word meestal op vrijdag gedaan 2x in de maand.
    wtf 2 x in de maand..
    pi_62230155
    Is dat distributiecentrum nog niet klaar in België?

    Afgelopen weekend stond in onze lokale krant een advertentie, H&M zocht klantenzeurviesmedewerkers voor hun callcenter in Maastricht. Ik heb nog overwogen om te solliciteren, lekker mensen blokkeren en ze dan uitschelden als ze bellen om te klagen (sorry )
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_62230406
    Zou dat misschien de reden zijn dat ze dit weekend de site uit de lucht halen?
    Om em te koppelen aan het voorraadpeil van het nieuwe distributiemagazijn?
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_62230593
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 12:48 schreef ruffian het volgende:

    [..]

    H&M verstuurd (ooit gehoord) alle pakketten tegelijk en dit word meestal op vrijdag gedaan 2x in de maand.
    Dat klopt niet hoor.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_62232374
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 13:24 schreef Bartjebart het volgende:
    Zou dat misschien de reden zijn dat ze dit weekend de site uit de lucht halen?
    Om em te koppelen aan het voorraadpeil van het nieuwe distributiemagazijn?
    Dat zou tof zijn Ik ga eens zoeken of ik wat info kan vinden.
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
      woensdag 8 oktober 2008 @ 14:38:17 #194
    123170 alors
    zlata1234
    pi_62232450
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 13:24 schreef Bartjebart het volgende:
    Zou dat misschien de reden zijn dat ze dit weekend de site uit de lucht halen?
    Om em te koppelen aan het voorraadpeil van het nieuwe distributiemagazijn?
    Ik vermoedde dat ze het kortingscodesysteem gaan aanpassen. Maar misschien doen ze ook wel beide...
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_62232471
    Oh, ze moeten nog beginnen met bouwen volgens mij Ach ja.
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_62232930
    Wat mij betreft gooien ze het hele huidige systeem gewoon om en gebruiken een zelfde systeem als Esprit. Maar da's natuurlijk wishful thinking.
    pi_62241229
    Waarom heb ik nog steeds geen mail over de voorjaarscollectie?
    pi_62243118
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2008 21:16 schreef shmoopy het volgende:
    Maar die tas is leuk! [ afbeelding ]

    En ik zoek al tijden een zwart rokje met witte stippen, maar die hebben ze dan weer niet.
    Ik heb een zwart rokje met witte stippen op MP staan!
    pi_62247127
    Waarom heeft WE geen online store, vind ik overigens best jammer.
    Fight Till The Last Second
    pi_62255630
    Weet iemand wat dit te betekenen heeft?

    Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco De zending is elektronisch voorgemeld aan TNT Post (bijvoorbeeld via het programma IT Pakket), maar dezelfde dag niet bij TNT Post aangeboden ter verzending, en derhalve niet aangetroffen.

    Lokatie: Zwolle , intern transport pakketten
      donderdag 9 oktober 2008 @ 11:27:40 #201
    61910 mymoodfentje
    SHENS troll'd hard
    pi_62255676
    quote:
    Op donderdag 9 oktober 2008 11:25 schreef WeMan het volgende:
    Weet iemand wat dit te betekenen heeft?

    Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco De zending is elektronisch voorgemeld aan TNT Post (bijvoorbeeld via het programma IT Pakket), maar dezelfde dag niet bij TNT Post aangeboden ter verzending, en derhalve niet aangetroffen.

    Lokatie: Zwolle , intern transport pakketten
    in het systeem gevonden dat een zending gaat plaatsvinden maar fysieke pakketje nog niet binnen om te verzenden naar jou door TNT.

    in andere woorden, je moet nog even 2 dagen wachten.
    "If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
    Always look at the bright side of death
    pi_62255689
    quote:
    Op donderdag 9 oktober 2008 11:25 schreef WeMan het volgende:
    Weet iemand wat dit te betekenen heeft?

    Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco De zending is elektronisch voorgemeld aan TNT Post (bijvoorbeeld via het programma IT Pakket), maar dezelfde dag niet bij TNT Post aangeboden ter verzending, en derhalve niet aangetroffen.

    Lokatie: Zwolle , intern transport pakketten
    Dat ze je pakket alvast hebben aangemeld maar nog niet verzonden. Niks on the hand
    Deze melding kan nog een paar dagen blijven staan, totdat ze in Zweden zo ver zijn om je pakket te versturen.
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_62256270
    OK bedankt voor de info.. Dan krijg ik mijn pakketje waarschijnlijk ergens volgende week.
    pi_62258497
    quote:
    Op donderdag 9 oktober 2008 11:57 schreef WeMan het volgende:
    OK bedankt voor de info.. Dan krijg ik mijn pakketje waarschijnlijk ergens volgende week.
    Waarschijnlijk dinsdag/woensdag
    pi_62258752
    quote:
    Op donderdag 9 oktober 2008 13:31 schreef ruffian het volgende:

    [..]

    Waarschijnlijk dinsdag/woensdag
    Of volgende week zaterdag
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_62270687
    Ik heb tot dusver altijd alleen nog maar via Esprit.nl besteld. Afgelopen dinsdag voor het eerst een bestelling gedaan op de HM site. Ben benieuwd hoe dat gaat...Hij staat op half oktober.
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_62282920
    zondag besteld..
    zojuist zie ik op mijn pagina:
    Chauffeur is onderweg
    Lokatie: Amsterdam , pakkettendistributie
    pi_62283036
    quote:
    Op vrijdag 10 oktober 2008 11:41 schreef WeMan het volgende:
    zondag besteld..
    zojuist zie ik op mijn pagina:
    Chauffeur is onderweg
    Lokatie: Amsterdam , pakkettendistributie
    Super!!

    Ik ben wel in behandeling, maar m'n TNT-code wordt nog niet herkend.
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_62283629
    quote:
    Op vrijdag 10 oktober 2008 11:45 schreef Syrena het volgende:

    [..]

    Super!!

    Ik ben wel in behandeling, maar m'n TNT-code wordt nog niet herkend.
    dan krijg je je pakketje hoogstwaarschijnlijk, ergens midden volgende week..
    pi_62294182
    yeah vanmiddag mijn pakketje gekregen, lekkere warme vest.. wat ik wel raar vindt dat ze in de factuur ook naast je klantnummer je pincode/wachtwoord vermelden.
      vrijdag 10 oktober 2008 @ 19:38:56 #211
    123170 alors
    zlata1234
    pi_62295299
    Die van mij is in Zwollah

    Morgen de hele dag de straat in de gaten houden
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
      vrijdag 10 oktober 2008 @ 20:03:45 #212
    17113 annoh
    Beating hearts baby
    pi_62295844
    Ik vind het echt allemaal behoorlijk saai op hm.com! En mijn bestelling die eerst begin okt stond is verplaatst naar eind november!!
    I'm just a girl in the world.
    pi_62297720
    Laatst dit al besteld:


    en blouse (groenig/turqoise), die nu niet meer op de site staat en mouwloos vest in het grijs (staat ook niet meer op site).

    Vorige week nog besteld:
    zwarte jurk met col (staat ook niet meer op site...heb zeker populaire dingen besteld??)

    en


    pi_62299546
    Dat grijze hemdje wordt hopelijk morgen ook bij mij bezorgd, met 2 jeans uit de Outlet, dat lange warme vest in het bruin en nog wat zomerspul. Ik hoop maar dat het vest niet veel te groot is (uit voorzorg staat hij nu in een maat kleiner in het zwart bij een volgende bestelling, bruin was in die maat kleiner al uitverkocht).
    Ik ben nu aan het twijfelen over een leuke tas uit de Outlet. Misschien maar gewoon mee bestellen en dan kijken hoe hij in het echt is, hij kleurt alleen niet geweldig bij de winterjas die ik het meeste draag.
    pi_62300113
    dat hempje heb ik in bijna alle kleuren besteld .
    Tap tap tap
    pi_62308498
    Hemdje past prima, 1 van de 2 jeans ook, net als de 2 t-shirtjes. Ook dat dunne shirt uit de aanbieding van ¤4,90 met die driekwart mouwen valt goed. Het vest is echt belachelijk groot, ik ben heel benieuwd naar de kleinere maat. Raar gedoe dat met maat 38 en brede schouders een maat S helemaal om je heen slobbert.
    Ik kreeg trouwens net via de post een folder dat je 10% korting krijgt op de herfstcollectie, t/m 13 oktober. Zijn ze ook lekker op tijd mee, zeker nu de site gesloten is voor onderhoud.
    pi_62309078
    quote:
    Op vrijdag 10 oktober 2008 21:33 schreef Minnie_ het volgende:

    [ afbeelding ]
    Ja, die is zo leuk! Ik heb er laatst een tweede van gehaald, voor het geval hij kapot gaat. Kost zo weinig en is erg leuk, net als de armband
    pi_62309287
    Dat lange vest staat me fabulous ! Ben nog dankbaar voor de tip dat hij groot viel, want de s past prima. Eén topje uit mn bestelling (een zwarte met zilverkeurige studs) was te groot, maar dat heb ik zelf weer doorverkocht . Hopelijk wordt de korting bij mn volgende bestelling (die toch wel gaat komen, kan nooit iets echt leuks in de winkel vinden namelijk) wél meegerekend, want dit was toch wel jammer. Maarja, 50 euries voor 5 items is alsnog best goedkoop natuurlijk .
    pi_62311601
    denken jullie dat er nieuwe kleding komt, als de store weer opengaat.. ik heb de huidige wel gezien nou.
    pi_62311659
    Mja, voor alleen nieuwe kleding hoeft de site niet een heel weekend plat. Hoop eigenlijk een beetje dat ze het systeem voor kortingscodes gaan updaten zodat je dat gezeik niet meer hebt.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_62324016
    En nog steeds niet online
    pi_62326575
    quote:
    Op dit moment is de Shop online gesloten voor gepland technisch onderhoud. Zondag 12/10/2008 gaan we weer open.
    Hebben ze zoveel werk dat ze niet kunnen specificeren hoe laat het zal zijn?
    pi_62326608
    De site werkt weer
    pi_62326615
    Gister bij de H&M een superschattig jurkje gekocht, met oranje/roze bloemen
    Helaas kan ik geen foto vinden omdat de site eraf ligt

    edit: Sterker nog, hij staat er helemaal niet op.
    Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
    pi_62326638
    Ik kan er wel weer op maar volgens mij staat er niks nieuws op
    pi_62326671
    quote:
    Op zondag 12 oktober 2008 14:10 schreef Niconigger het volgende:
    Ik kan er wel weer op maar volgens mij staat er niks nieuws op
    Dat dus
      zondag 12 oktober 2008 @ 14:14:18 #227
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_62326706
    En nog steeds 2 kortingscode vakjes!
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_62328405
    Probeer ik in te loggen om m'n bestelling te checken: ERROR_UNKNOWN

      zondag 12 oktober 2008 @ 15:44:14 #229
    224140 Nantes
    Mommy to be!
    pi_62328439
    quote:
    Op zondag 12 oktober 2008 15:42 schreef Chanty87 het volgende:
    Probeer ik in te loggen om m'n bestelling te checken: ERROR_UNKNOWN


    Idem dito.
    pi_62328446
    Zelfde hier, niet echt een verbetering dus .
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      zondag 12 oktober 2008 @ 15:48:43 #231
    123170 alors
    zlata1234
    pi_62328543
    Ja ik zou er nog even wat bijgooien, maar ik krijg die melding ook...
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_62328647
    quote:
    Op zondag 12 oktober 2008 15:42 schreef Chanty87 het volgende:
    Probeer ik in te loggen om m'n bestelling te checken: ERROR_UNKNOWN

    Dat had ik ook, na drie keer proberen kon ik wat uit m'n bestelling kiepen .
    Tap tap tap
    pi_62328751
    wat is er nou veranderd aan de site?
    pi_62328817
    Niets. . Ik kon trouwens net wel inloggen, zag dat mijn bestelling niet meer bij nog te leveren artikelen staat, maar toen ik wou kijken of hij dan in behandeling is of gewoon verwijderd is werd ik er weer uitgegooid.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_62358706
    Ik, vanmiddag in de H&M, kijk per ongeluk bij de zwangerschapsmode en dacht wat zijn dat nou voor korte strakke rokjes? Blijkt het een buikhoudding te zijn .
    pi_62359816
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 19:32 schreef Deliah het volgende:
    Ik, vanmiddag in de H&M, kijk per ongeluk bij de zwangerschapsmode en dacht wat zijn dat nou voor korte strakke rokjes? Blijkt het een buikhoudding te zijn .
    pi_62360488
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 21:31 schreef Deliah het volgende:

    [..]

    Zit er bij, maar wat is dat een enorm lange sjaal .

    [ afbeelding ]
    Heel fijn lekker warm vest (maat xs, anders zoutie wel weer veels te groot zijn).

    ik heb bovenstaande vest ontvangen, ik had een zwarte besteld en volgens de verpakking is het zwart maar ik vind het eerder bruin. Hebben degene die de zwarte vest besteld hebben dit ook?

    Ik vroeg mij af of je nog gewoon op het postkantoor het pakje kan retourneren, op die retourbon word gezegd dat je het op een kialapunt moet retourneren
    pi_62360636
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 20:32 schreef samara het volgende:

    [..]

    ik heb bovenstaande vest ontvangen, ik had een zwarte besteld en volgens de verpakking is het zwart maar ik vind het eerder bruin. Hebben degene die de zwarte vest besteld hebben dit ook?
    Die van mij is wel gewoon zwart.
    pi_62361577
    Eindelijk een winterjas gevonden bij H&M
    pi_62362801
    Weet er iemand nog een artikel (kleur en maat) dat pas na half november geleverd wordt?
    Ik kan kennelijk op mijn oude account weer gebruik maken van kortingen, zo raar. Van mijn tweede account heb ik 2 maal een brief met code 1304 liggen, maar die is daar niet te gebruiken.
    pi_62368399
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 21:50 schreef Doedezemaar het volgende:
    Weet er iemand nog een artikel (kleur en maat) dat pas na half november geleverd wordt?
    Ik kan kennelijk op mijn oude account weer gebruik maken van kortingen, zo raar. Van mijn tweede account heb ik 2 maal een brief met code 1304 liggen, maar die is daar niet te gebruiken.
    Ik heb er eentje voor eind december

    Kleur: Grijs gemêleerd
    Maat: M
    Aantal: 1
    14,90/st, totaal 14,90
    Art.nr 22-9385
    Lev. Info: eind dec
    pi_62371293
    Ik ben al twee (!!!!!) dagen manco! Ween ende klaag! Ik wil m'n rockie potverdurrie. Zul je zien dat ie dan te groot is

    Ik verveel me en ga een collage maken van m'n bestelling Tot zo
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_62371584
    Ze hebben het rokje en de jurk er niet meer bij staan, geen paint dus.
    Heeft iemand deze al? Ligt die ook gewoon in de winkel?


    Cuuuute
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_62428743
    Mijn pakket is er Helaas lagen we nog te maffen in bed, en is het nu bij de onder-onder-buurvrouw afgegeven. En die doet net of ze niet thuis is als ik aanbel Als er straks bij ons gebeld wordt omdat mensen wat komen afhalen zal ze wel voor het raam staan

    Als ik dit geweten had was ik wel in pyjama naar benee gestormd toen de bel ging
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_62432816
    weet iemand wanneer er nieuwe kleding voor met name heren in de store komt, ik heb de huidige collectie nou wel gezien.
    pi_62434945
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 13:36 schreef WeMan het volgende:
    weet iemand wanneer er nieuwe kleding voor met name heren in de store komt, ik heb de huidige collectie nou wel gezien.
    Er zal zeker voor de kerst wel weer wat nieuws komen


    Ik hoopte dat m'n pakketje vandaag bij Kiala aan zou komen maar nog niets. Ik zal wel om 17.55 een berichtje krijgen dan
      donderdag 16 oktober 2008 @ 19:37:55 #247
    8669 Qarinx
    Fashionista!
    pi_62442235
    Bij mij doet geen enkele code het nog..
    Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
    pi_62442255
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 21:12 schreef Miss_S het volgende:
    Eindelijk een winterjas gevonden bij H&M
    omg, welke?

    ik vandaag ook namelijk
    Ja doei.
      donderdag 16 oktober 2008 @ 19:48:38 #249
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_62442512
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 20:32 schreef samara het volgende:

    [..]

    ik heb bovenstaande vest ontvangen, ik had een zwarte besteld en volgens de verpakking is het zwart maar ik vind het eerder bruin. Hebben degene die de zwarte vest besteld hebben dit ook?

    Ik vroeg mij af of je nog gewoon op het postkantoor het pakje kan retourneren, op die retourbon word gezegd dat je het op een kialapunt moet retourneren
    Je kunt het gewoon via het postkantoor retourneren! Mijn pakketje kwam ook via een Kialapunt, en dat wat terug moest heb ik gewoon bij het postkantoor gebracht.
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_62444535
    Gesorteerd . En een andere in behandeling. En weer een ander geplaatst. .
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_62444931
    Jippie, mijne is onderweg!
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_62446211
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 21:09 schreef Addict89 het volgende:
    Gesorteerd . En een andere in behandeling. En weer een ander geplaatst. .
    kan je die kortingscodes bij elke bestelling opnieuw gebruiken?
    pi_62446646
    Kan meestal, mag niet.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:31:24 #254
    123170 alors
    zlata1234
    pi_62463678
    Nieuw spul, maar tis op één uitzondering na allemaal Logg, dat suffe huisvrouwenmerk

    [ Bericht 0% gewijzigd door alors op 17-10-2008 16:37:44 ]
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_62465331
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 19:38 schreef motorbloempje het volgende:

    [..]

    omg, welke?

    ik vandaag ook namelijk
    Een lange paarse, en jij?
    pi_62465585


    Ja doei.
    pi_62465714
    quote:
    Op vrijdag 17 oktober 2008 17:57 schreef motorbloempje het volgende:
    [ afbeelding ]


    Dat is een hele andere
    Maar mooi, is ie niet heel dik?
    pi_62465742
    valt mee

    maar mijn 'eis' voor een jas is een capuchon, dus kom altijd wel op het zelfde soort jas uit
    deze had ik ook vorige 3 of 4 winters, maar dan maat 44
    Ja doei.
    pi_62465789
    quote:
    Op vrijdag 17 oktober 2008 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
    valt mee

    maar mijn 'eis' voor een jas is een capuchon, dus kom altijd wel op het zelfde soort jas uit
    deze had ik ook vorige 3 of 4 winters, maar dan maat 44
    Bij mij zit er inderdaad geen capuchon aan
    En is nog steeds maat 42.....
    pi_62465830
    ben gezakt naar 38
    Ja doei.
    pi_62465840
    quote:
    Op vrijdag 17 oktober 2008 18:08 schreef motorbloempje het volgende:
    ben gezakt naar 38
    En dan nog klagen dat je niet slank bent
    pi_62465893
    slowchat
    Ja doei.
    pi_62465896
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2008 11:04 schreef Syrena het volgende:
    Ze hebben het rokje en de jurk er niet meer bij staan, geen paint dus.
    Heeft iemand deze al? Ligt die ook gewoon in de winkel?
    [ afbeelding ]

    Cuuuute
    Oh die is leuk zeg!
    quote:
    Op vrijdag 17 oktober 2008 17:57 schreef motorbloempje het volgende:
    [ afbeelding ]

    Looking good!
      vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:29:15 #264
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_62467578
    Pfff die knitwear is ook binnen no time uitverkocht he. Op de hoofdpagina als je inlogt staat er zo'n wijf met een witte muts op en een rode -eh- trui met korte mouwtjes zeg maar, die trui vond ik erg leuk (is ook het 2e kleine plaatje wat je kan aanklikken), in het grijs, maar natuurlijk uitverkocht tot maat L Ik ga as maandagochtend wel weer even kijken.. Moet ik toch vroeg mn nest uit.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_62467835
    Die grijze trui is niet dezelfde als die rode toch? Die grijze is 9,90 namelijk.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      vrijdag 17 oktober 2008 @ 20:18:40 #266
    123170 alors
    zlata1234
    pi_62468775
    Die 9,90 dingen zijn trouwens echt vormloos. Paar weken geleden gepast, maar ik kon er niets mee...
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
      vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:16:12 #267
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_62470236
    quote:
    Op vrijdag 17 oktober 2008 19:38 schreef Addict89 het volgende:
    Die grijze trui is niet dezelfde als die rode toch? Die grijze is 9,90 namelijk.
    Nee, dan bedoel ik een ander, die is 29.90 volgensmij.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_62472679
    quote:
    Op vrijdag 17 oktober 2008 17:57 schreef motorbloempje het volgende:
    [ afbeelding ]



    Maar alleen de rode staat op de site
    pi_62473023
    de rode vond ik wel heul rood dus die heb ik maar niet genomen.
    Als hij er in donker-grijs was had ik denk ik die genomen

    maar het is écht een fijne jas
    Ja doei.
    pi_62473998
    Hij is echt superleuk En dat vind ik niet vaak bij een winterjas!
      zaterdag 18 oktober 2008 @ 00:55:45 #271
    224140 Nantes
    Mommy to be!
    pi_62475896
    Die jas heb ik ook! Hij is me alleen te groot geworden, maar om nu een mt 36 te bestellen vind ik ook weer zoiets. Ik draag hem wel gewoon lekker slonzig.

    Dit vest heb ik ook besteld, weet nu al dat ie me te groot is alleen .

    pi_62478554
    quote:
    Op vrijdag 17 oktober 2008 22:53 schreef motorbloempje het volgende:
    de rode vond ik wel heul rood dus die heb ik maar niet genomen.
    Als hij er in donker-grijs was had ik denk ik die genomen

    maar het is écht een fijne jas
    Ik heb hem ook en had hem ook het liefst in donkergrijs gewild
    pi_62478617
    omfg wanneer komt de nieuwe collectie die ruffian showde?????
    ik ben verliefd op de regenboogslangenzooi!!!!!!!!!!!!!!!!
    Voices tell me I'm the shit.
    pi_62479626
    quote:
    Op zaterdag 18 oktober 2008 00:55 schreef Nantes het volgende:
    Die jas heb ik ook! Hij is me alleen te groot geworden, maar om nu een mt 36 te bestellen vind ik ook weer zoiets. Ik draag hem wel gewoon lekker slonzig.

    Dit vest heb ik ook besteld, weet nu al dat ie me te groot is alleen .

    [ afbeelding ]
    Die heb ik ook besteld wat voor maat is dit en welke heb je normaal, ik heb een xs besteld... Ik dacht dat ie wel groot zou vallen en dat het een lossig rekbaar stofje zou zijn...
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_62479815
    wie weet hoe deze trui valt?



    ik ga maandagochtend weer wat bestellen..... dan is er meer keus in de outlet enzo.... denk dat deze trui er ook wel bij gaat zitten, ik hou van lange warme truien!
    I had a signature once. It was awful.
      zaterdag 18 oktober 2008 @ 11:35:31 #276
    224140 Nantes
    Mommy to be!
    pi_62480546
    quote:
    Op zaterdag 18 oktober 2008 10:48 schreef alors het volgende:

    [..]

    Die heb ik ook besteld wat voor maat is dit en welke heb je normaal, ik heb een xs besteld... Ik dacht dat ie wel groot zou vallen en dat het een lossig rekbaar stofje zou zijn...
    Dat is een maat S, ik heb zelf M besteld en heb net even een XS in mijn mandje gedaan! Hij valt dus wel groot uit, idd!
    pi_62481157
    Ok Dan zal het wel goed komen ik heb maat s, soms xs.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_62482461
    OMFG de jas staat er nu ook in het zwart Alleen is er gvd weer technisch onderhoud

    Edit: Wat net tot half 3 duurde en nu gofter tot half 7 En toen weer om 15:20!

    Edit2: Yaay besteld

    [ Bericht 18% gewijzigd door Chanty87 op 18-10-2008 15:22:46 ]
      zaterdag 18 oktober 2008 @ 15:58:09 #279
    224140 Nantes
    Mommy to be!
    pi_62485118
    Nou, de M is net binnen gekomen en ik verzuip er zowat in, dus die gaat retour .
    Hij is wel erg warm trouwens <3, en de kleur vind ik ook super!
    pi_62486255
    quote:
    Op zaterdag 18 oktober 2008 11:35 schreef Nantes het volgende:

    [..]

    Dat is een maat S, ik heb zelf M besteld en heb net even een XS in mijn mandje gedaan! Hij valt dus wel groot uit, idd!
    Volgens mij valt alles groot Ik had altijd een 'M', maar m'n pakje van gisteren, alles gaat terug, veel te groot En ik ben echt niet zo iel uitgevallen
    pi_62486435
    tvp
    je moet een gegeven paard niet in de bek staren
    pi_62486525
    als er bij een bepaalde maat staat uitverkocht, wordt dat na een tijdje weer aangevuld, of kan ik het vergeten?
      zaterdag 18 oktober 2008 @ 17:12:58 #283
    224140 Nantes
    Mommy to be!
    pi_62486624
    quote:
    Op zaterdag 18 oktober 2008 16:56 schreef Miracle_Drug het volgende:

    [..]

    Volgens mij valt alles groot Ik had altijd een 'M', maar m'n pakje van gisteren, alles gaat terug, veel te groot En ik ben echt niet zo iel uitgevallen
    Wat heb je besteld?
    Ik vind het wel jammer iig, maar ben zelf ook veel afgevallen dus ik heb een beetje moeite met mijn maten inschatten nu .

    WeMan: de spullen worden meestal in de ochtend op ma t/m vr aangevuld, dan kan het best zijn dat je maat er opeens tussen zit. . Vandaag hebben ze ook alles aangevuld, gek genoeg.
    pi_62487114
    @WeMan: maandagochtend vroeg weer even kijken.
    quote:
    Op zaterdag 18 oktober 2008 10:58 schreef zoeperzazke het volgende:
    wie weet hoe deze trui valt?

    [ afbeelding ]
    iemand?
    I had a signature once. It was awful.
    pi_62487452
    thanks for the tip, lovely ladies..
    pi_62488967
    Wat de maten betreft, Divided en LOGG vallen normaal, 38=38.
    Bij H&M Ladies (zwarte etiketten) is een S een M.

    Bij mij tenminste, ik heb normaal maat 38. Er staat ook een matentabel op de site.
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
      zaterdag 18 oktober 2008 @ 19:42:33 #287
    131066 scrub_nurse
    ik denk dat ik denk, denk ik..
    pi_62489905
    ik heb weer een bestelling gedaan
      zaterdag 18 oktober 2008 @ 19:50:10 #288
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_62490073
    quote:
    Op zaterdag 18 oktober 2008 17:08 schreef WeMan het volgende:
    als er bij een bepaalde maat staat uitverkocht, wordt dat na een tijdje weer aangevuld, of kan ik het vergeten?
    Soms heb je nog geluk op maandagochtend, moet je er wel ff vroeg bij zijn. Soms vullen ze dan weer wat aan dus dan kan je het proberen. Ga ik maandag ook ff doen want ik had idd ook iets wat ik wilde wat er nu niet meer is.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_62490342
    quote:
    Op zaterdag 18 oktober 2008 19:50 schreef Enfermera het volgende:

    [..]

    Soms heb je nog geluk op maandagochtend, moet je er wel ff vroeg bij zijn. Soms vullen ze dan weer wat aan dus dan kan je het proberen. Ga ik maandag ook ff doen want ik had idd ook iets wat ik wilde wat er nu niet meer is.
    Elke ochtend wordt het weer aangevuld hoor, meestal wel voor 7 uur. Maar soms ook pas kwart voor 8...
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_62490375
    Het kortingscodevakje is veranderd. Wat er precies verandert is weet ik niet, maar er staat nu wel dit bij:
    quote:
    Kortingen gelden alleen bij nieuwe bestellingen en zijn niet te combineren met andere aanbiedingen.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_62491435
    quote:
    Op vrijdag 17 oktober 2008 17:57 schreef motorbloempje het volgende:
    [ afbeelding ]

    Hoe valt de maat? En is hij warm genoeg voor de Nederlandse winters? Ik vind hem in het rood helemaal geweldig, of is dit een andere jas?:
    Tap tap tap
    pi_62491603
    Vandaag bij de H&M op Beurs geweest. Een leuke spijkerbroek gezien:


    Deze maar dan in lichtgrijs. Na lang wikken en wegen toch maar niet gekocht, en nu heb ik spijt . Hij staat niet op de site dus dan moet ik deze week terug om hem alsnog te kopen (hij is dan vast niet meer in mijn maat) maar je weet nooit.
    pi_62491685
    quote:
    Op zaterdag 18 oktober 2008 20:52 schreef Niconigger het volgende:
    Vandaag bij de H&M op Beurs geweest. Een leuke spijkerbroek gezien:

    [ afbeelding ]
    Deze maar dan in lichtgrijs. Na lang wikken en wegen toch maar niet gekocht, en nu heb ik spijt . Hij staat niet op de site dus dan moet ik deze week terug om hem alsnog te kopen (hij is dan vast niet meer in mijn maat) maar je weet nooit.
    Beurs? waar is dat?
    pi_62491732
    Rotterdam centrum (naast de V&D)
    pi_62492394
    quote:
    Op zaterdag 18 oktober 2008 20:52 schreef Niconigger het volgende:
    Vandaag bij de H&M op Beurs geweest. Een leuke spijkerbroek gezien:

    [ afbeelding ]
    Deze maar dan in lichtgrijs. Na lang wikken en wegen toch maar niet gekocht, en nu heb ik spijt . Hij staat niet op de site dus dan moet ik deze week terug om hem alsnog te kopen (hij is dan vast niet meer in mijn maat) maar je weet nooit.
    Is dit een heren of damesjeans? Waar staat ie op de site?
    Ik heb een bestelverbod opgelegd gekregen van mijn vriendje, maar dan heeft ie ff pech
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_62492522
    quote:
    Op zaterdag 18 oktober 2008 21:31 schreef Syrena het volgende:

    [..]

    Is dit een heren of damesjeans? Waar staat ie op de site?
    Ik heb een bestelverbod opgelegd gekregen van mijn vriendje, maar dan heeft ie ff pech
    Damesjeans. Bij jeans en dat meisje met die roze sneakers eronder .
    pi_62492585
    quote:
    Op zaterdag 18 oktober 2008 20:58 schreef Niconigger het volgende:
    Rotterdam centrum (naast de V&D)
    Ok..
    pi_62492631
    quote:
    Op zaterdag 18 oktober 2008 21:37 schreef Niconigger het volgende:

    [..]

    Damesjeans. Bij jeans en dat meisje met die roze sneakers eronder .
    Tnx! Is de H&M in R'dam morgen niet open trouwens?
    Als ik de beschrijving zo lees pas ik er niet in de sqins passen me nooit. Teveel heup & kont
    Eens kijken of ze 'n in de winkel ergens hebben, als ik bestel moet ik weer wachten en terugsturen en zulks.

    Wel jammer van de nieuwe 2 voor 10 euro topjes....
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_62492691
    quote:
    Op zaterdag 18 oktober 2008 21:41 schreef Syrena het volgende:

    [..]

    Tnx! Is de H&M in R'dam morgen niet open trouwens?
    Als ik de beschrijving zo lees pas ik er niet in de sqins passen me nooit. Teveel heup & kont
    Eens kijken of ze 'n in de winkel ergens hebben, als ik bestel moet ik weer wachten en terugsturen en zulks.

    Wel jammer van de nieuwe 2 voor 10 euro topjes....
    Klopt die broek valt erg klein. Normaal heb ik 28 maar nu zat 29 al behoorlijk aan, terwijl de pijpen 10 cm te lang waren .
    In R'dam centrum zijn ze toch altijd open op zondag?
    pi_62499188
    quote:
    Op zaterdag 18 oktober 2008 20:44 schreef CherryLips het volgende:

    [..]

    Hoe valt de maat? En is hij warm genoeg voor de Nederlandse winters? Ik vind hem in het rood helemaal geweldig, of is dit een andere jas?:
    [ afbeelding ]
    Ik vind hem behoorlijk warm en geloof me, ik ben een koukleum. Hij kriebelt wel in m'n nek moet ik zeggen maar niet overdreven storend. De maat valt gewoon normaal denk ik. Ik zie weleens wat dingetjes die jij koopt, en daarom denk ik dat dit echt een jas voor jou is


    Rotterdam is vandaag inderdaad open, zoals elke zondag
      zondag 19 oktober 2008 @ 10:54:53 #301
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_62499302
    Ik blijf dingen bestellen, echt heel erg.
    Mn zending van half oktober was trouwens uitgesteld tot eind oktober, ben benieuwd hoe dat zal gaan.. Maar wat ik heb besteld:
    Grijze broek (had ik ook al in het groen/bruin):


    Pyjama:

    Ook nog eentje van snoopy, blauwe broek + shirt, maar die kan ik niet meer vinden op de site

    Vest:


    Truitje:


    Sjaals:



    Dus ja. En er zal vast nog wel wat bij komen.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')