Dat is een maat S, ik heb zelf M besteld en heb net even een XS in mijn mandje gedaan! Hij valt dus wel groot uit, idd!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:48 schreef alors het volgende:
[..]
Die heb ik ook besteldwat voor maat is dit en welke heb je normaal, ik heb een xs besteld... Ik dacht dat ie wel groot zou vallen en dat het een lossig rekbaar stofje zou zijn...
Volgens mij valt alles grootquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:35 schreef Nantes het volgende:
[..]
Dat is een maat S, ik heb zelf M besteld en heb net even een XS in mijn mandje gedaan! Hij valt dus wel groot uit, idd!
Wat heb je besteld?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:56 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Volgens mij valt alles grootIk had altijd een 'M', maar m'n pakje van gisteren, alles gaat terug, veel te groot
En ik ben echt niet zo iel uitgevallen
iemand?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:58 schreef zoeperzazke het volgende:
wie weet hoe deze trui valt?
[ afbeelding ]
Soms heb je nog geluk op maandagochtend, moet je er wel ff vroeg bij zijn. Soms vullen ze dan weer wat aan dus dan kan je het proberen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:08 schreef WeMan het volgende:
als er bij een bepaalde maat staat uitverkocht, wordt dat na een tijdje weer aangevuld, of kan ik het vergeten?
Elke ochtend wordt het weer aangevuld hoor, meestal wel voor 7 uur. Maar soms ook pas kwart voor 8...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Soms heb je nog geluk op maandagochtend, moet je er wel ff vroeg bij zijn. Soms vullen ze dan weer wat aan dus dan kan je het proberen.Ga ik maandag ook ff doen want ik had idd ook iets wat ik wilde wat er nu niet meer is.
quote:Kortingen gelden alleen bij nieuwe bestellingen en zijn niet te combineren met andere aanbiedingen.
Hoe valt de maat? En is hij warm genoeg voor de Nederlandse winters? Ik vind hem in het rood helemaal geweldig, of is dit een andere jas?:quote:
Beurs? waar is dat?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:52 schreef Niconigger het volgende:
Vandaag bij de H&M op Beurs geweest. Een leuke spijkerbroek gezien:
[ afbeelding ]
Deze maar dan in lichtgrijs. Na lang wikken en wegen toch maar niet gekocht, en nu heb ik spijt. Hij staat niet op de site dus dan moet ik deze week terug om hem alsnog te kopen (hij is dan vast niet meer in mijn maat) maar je weet nooit.
Is dit een heren of damesjeans? Waar staat ie op de site?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:52 schreef Niconigger het volgende:
Vandaag bij de H&M op Beurs geweest. Een leuke spijkerbroek gezien:
[ afbeelding ]
Deze maar dan in lichtgrijs. Na lang wikken en wegen toch maar niet gekocht, en nu heb ik spijt. Hij staat niet op de site dus dan moet ik deze week terug om hem alsnog te kopen (hij is dan vast niet meer in mijn maat) maar je weet nooit.
Damesjeans. Bij jeans en dat meisje met die roze sneakers eronderquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:31 schreef Syrena het volgende:
[..]
Is dit een heren of damesjeans? Waar staat ie op de site?
Ik heb een bestelverbod opgelegd gekregen van mijn vriendje, maar dan heeft ie ff pech
Tnx! Is de H&M in R'dam morgen niet open trouwens?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:37 schreef Niconigger het volgende:
[..]
Damesjeans. Bij jeans en dat meisje met die roze sneakers eronder.
Klopt die broek valt erg klein. Normaal heb ik 28 maar nu zat 29 al behoorlijk aan, terwijl de pijpen 10 cm te lang warenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:41 schreef Syrena het volgende:
[..]
Tnx! Is de H&M in R'dam morgen niet open trouwens?
Als ik de beschrijving zo lees pas ik er niet inde sqins passen me nooit. Teveel heup & kont
![]()
Eens kijken of ze 'n in de winkel ergens hebben, als ik bestel moet ik weer wachten en terugsturen en zulks.
Wel jammer van de nieuwe 2 voor 10 euro topjes....
Ik vind hem behoorlijk warm en geloof me, ik ben een koukleum. Hij kriebelt wel in m'n nek moet ik zeggen maar niet overdreven storend. De maat valt gewoon normaal denk ik. Ik zie weleens wat dingetjes die jij koopt, en daarom denk ik dat dit echt een jas voor jou isquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe valt de maat? En is hij warm genoeg voor de Nederlandse winters? Ik vind hem in het rood helemaal geweldig, of is dit een andere jas?:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |