kan je die kortingscodes bij elke bestelling opnieuw gebruiken?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:09 schreef Addict89 het volgende:
Gesorteerd. En een andere in behandeling. En weer een ander geplaatst.
.
Een lange paarse, en jij?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
omg, welke?
ik vandaag ook namelijk
Bij mij zit er inderdaad geen capuchon aanquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
valt mee
maar mijn 'eis' voor een jas is een capuchon, dus kom altijd wel op het zelfde soort jas uit
deze had ik ook vorige 3 of 4 winters, maar dan maat 44
Oh die is leuk zeg!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:04 schreef Syrena het volgende:
Ze hebben het rokje en de jurk er niet meer bij staan, geen paint dus.
Heeft iemand deze al? Ligt die ook gewoon in de winkel?
[ afbeelding ]
Cuuuute
Looking good!quote:
Nee, dan bedoel ik een ander, die is 29.90 volgensmij.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:38 schreef Addict89 het volgende:
Die grijze trui is niet dezelfde als die rode toch? Die grijze is 9,90 namelijk.
Ik heb hem ook en had hem ook het liefst in donkergrijs gewildquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:53 schreef motorbloempje het volgende:
de rode vond ik wel heul rooddus die heb ik maar niet genomen.
Als hij er in donker-grijs was had ik denk ik die genomen![]()
maar het is écht een fijne jas
Die heb ik ook besteldquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:55 schreef Nantes het volgende:
Die jas heb ik ook! Hij is me alleen te groot geworden, maar om nu een mt 36 te bestellen vind ik ook weer zoiets. Ik draag hem wel gewoon lekker slonzig.
Dit vest heb ik ook besteld, weet nu al dat ie me te groot is alleen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |