Dat dusquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:10 schreef Niconigger het volgende:
Ik kan er wel weer op maar volgens mij staat er niks nieuws op
Idem dito.quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:42 schreef Chanty87 het volgende:
Probeer ik in te loggen om m'n bestelling te checken: ERROR_UNKNOWN![]()
Dat had ik ook, na drie keer proberen kon ik wat uit m'n bestelling kiepenquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:42 schreef Chanty87 het volgende:
Probeer ik in te loggen om m'n bestelling te checken: ERROR_UNKNOWN![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:32 schreef Deliah het volgende:
Ik, vanmiddag in de H&M, kijk per ongeluk bij de zwangerschapsmode en dacht wat zijn dat nou voor korte strakke rokjes? Blijkt het een buikhoudding te zijn.
ik heb bovenstaande vest ontvangen, ik had een zwarte besteld en volgens de verpakking is het zwart maar ik vind het eerder bruin. Hebben degene die de zwarte vest besteld hebben dit ook?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:31 schreef Deliah het volgende:
[..]
Zit er bij, maar wat is dat een enorm lange sjaal.
[ afbeelding ]
Heel fijn lekker warm vest(maat xs, anders zoutie wel weer veels te groot zijn).
Die van mij is wel gewoon zwart.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:32 schreef samara het volgende:
[..]
ik heb bovenstaande vest ontvangen, ik had een zwarte besteld en volgens de verpakking is het zwart maar ik vind het eerder bruin. Hebben degene die de zwarte vest besteld hebben dit ook?
Ik heb er eentje voor eind decemberquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Weet er iemand nog een artikel (kleur en maat) dat pas na half november geleverd wordt?
Ik kan kennelijk op mijn oude account weer gebruik maken van kortingen, zo raar. Van mijn tweede account heb ik 2 maal een brief met code 1304 liggen, maar die is daar niet te gebruiken.
Er zal zeker voor de kerst wel weer wat nieuws komenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:36 schreef WeMan het volgende:
weet iemand wanneer er nieuwe kleding voor met name heren in de store komt, ik heb de huidige collectie nou wel gezien.
omg, welke?quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:12 schreef Miss_S het volgende:
Eindelijk een winterjas gevonden bij H&M
Je kunt het gewoon via het postkantoor retourneren! Mijn pakketje kwam ook via een Kialapunt, en dat wat terug moest heb ik gewoon bij het postkantoor gebracht.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:32 schreef samara het volgende:
[..]
ik heb bovenstaande vest ontvangen, ik had een zwarte besteld en volgens de verpakking is het zwart maar ik vind het eerder bruin. Hebben degene die de zwarte vest besteld hebben dit ook?
Ik vroeg mij af of je nog gewoon op het postkantoor het pakje kan retourneren, op die retourbon word gezegd dat je het op een kialapunt moet retourneren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |